Рішення
від 01.10.2010 по справі 5020-4/150
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

Іменем України

РІШЕННЯ

01 жовтня 2010 року справа № 5020-4/150

За позовом Комуна льного підприємства “Форель ”

(99058, м. Севастополь, вул. Про летарська, 51),

(99040, м. Севастополь, вул. Лоцма нська, будинок 3, кв. 51)

до Управління житлово -комунального господарства Г агарінської районної держав ної адміністрації міста Сева стополя

(99038, м. Севастополь, пр. Жов тневої Революції, 8, кімната 211)

до Головного упра вління Державного казначейс тва України у місті Севастоп олі.

(99011, м. Севастополь, вул. Ба лаклавська, 9)

про стягнення заб оргованості у розмірі 106979,16 грн .,

Суддя Погребняк О.С.

За участю представникі в сторін:

Позивач (Комунальне підп риємство “Форель”) - Костенк о О.М., представник, довіреніст ь б/н від 16.08.2010;

Відповідач (Управління житлово-комунального господ арства Гагарінської районно ї державної адміністрації мі ста Севастополя) - Круглов Є .С., представник, довіреність б /н від 20.09.2010;

Відповідач (Головне упр авління Державного казначей ства України у місті Севасто полі) - не з' явився.

СУТЬ СПОРУ:

Комунальне підприємс тво “Форель” звернулося до с уду з позовом до Управління ж итлово-комунального господа рства Гагарінської районної державної адміністрації міс та Севастополя та Управління державного казначейства у Г агарінському районі Головно го управління Державного каз начейства України у місті Се вастополі про стягнення забо ргованості у розмірі 106979,46 грн.

Позов обґрунтований ухиле нням відповідача (Управління житлово-комунального господ арства Гагарінської районно ї державної адміністрації мі ста Севастополя) провести оп лату послуг по санітарному о бслуговуванню Парку Перемог и за господарським договором №17 від 30.03.2009 на підмітання пішох ідних доріжок та прибирання вздовж центральної алеї на т ериторії парку Перемоги та г осподарським договором б/н п ро надання послуг по вивозу т вердих відходів з території парку Перемоги Гагарінськог о району міста Севастополя, у виконання рішення Гагарінсь кої районної в місті Севасто полі Ради №810 від 24.04.2010.

Як вбачається з матеріалів справи, предметом спору є стя гнення грошових коштів отже, вимога про стягнення грошов их коштів випливає з господа рських відносин, враховуючи викладене, наявний спір про п раво, який підлягає розгляду за правилами Господарського процесуального кодексу Укра їни.

Ухвалою господарського су ду міста Севастополя від 25.08.2010 п орушено провадження у справі , розгляд справи призначений на 09.09.2010.

Ухвалою суду від 09.09.2010 було за мінено неналежного відповід ача - Управління державн ого казначейства у Гагарінсь кому районі Головного управл іння Державного казначейств а України у місті Севастопол і - належним - Головним упра влінням Державного казначей ства України у місті Севасто полі, у зв' язку з тим, що Упра вління Державного казначейс тва у Гагарінському районі Г оловного управління Державн ого казначейства України у м істі Севастополі є відокремл еним структурним підрозділо м Головного управління і не м ає статусу юридичної особи.

У порядку статей 22, 59 Господа рського процесуального коде ксу України відповідач (Упра вління житлово-комунального господарства Гагарінської р айонної державної адміністр ації міста Севастополя) нада в відзив на позовну заяву (арк .с. 80-81, 88-89), в якому зазначив, що пре д' явлені вимоги не визнає в повному обсязі, оскільки в 2009 р оці договірних відносин між сторонами по санітарному обс луговуванню Парку Перемоги н е було та завдань по виконанн ю відповідних робіт відповід ачем позивачу не надавалось, станом на 01.01.2010 бюджетної креди торської заборгованості пер ед позивачем відповідач не м ає, а також те, що Управління ж итлово-комунального господа рства здійснює свою фінансов у діяльність з програми “Бла гоустрою”, згідно з програмо ю соціального та економічног о розвитку району, яка затвер джується рішенням сесії Гага рінської районної в місті Се вастополі Ради щорічно.

У порядку статті 77 Господар ського процесуального кодек су України розгляд справи ві дкладався у судовому засідан ні 09.09.2010 на 21.09.2010, оголошувалась пе рерва у судовому засіданні 21.0 9.2010 на 01.10.2010.

У судовому засіданні 01.10.2010 пр едставник позивача, у порядк у статті 22 Господарського про цесуального кодексу України , надав пояснення по суті позо вних вимог, в яких зазначив, що рішенням №810 Гагарінської рай онної у місті Севастополі Ра ди на санітарне обслуговуван ня та благоустрої парка Пере моги було виділено 314300,00 грн., з м етою виконання означеного рі шення комунальним підприємс твом “Форель” (як балансоутр имувачем Парка Перемоги) бул и укладені договори з ПП ОС ОБА_1 та ДП “Форель-Крим” на в иконання послуг по санітарно му обслуговуванню території Парка, а також надав клопотан ня про уточнення розміру сум и, яка підлягає стягненню, заз начивши суму 106979,16 грн. заміст 10697 9,46 грн. Вказане клопотання бул о прийнято судом до розгляду .

У судовому засіданні 01.10.2010 пр едставник позивача виклав зм іст позовних вимог, на задово ленні позову наполягає з під став, викладених в ньому з ура хуванням наданих пояснень.

Представник відповідача (У правління житлово-комунальн ого господарства Гагарінськ ої районної державної адміні страції міста Севастополя) п роти задоволення позовних ви мог заперечував з підстав, оз начених у відзиві на позовну заяву.

Розглянувши матеріали с прави, дослідивши надані док ази, заслухавши пояснення ст орін, суд -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до пунктів 1.1, 2.3 Статуту, Комунальне підпр иємство “Форель” створено Га гарінською районною в місті Севастополі Радою для забезп ечення суспільних потреб, шл яхом систематичного здійсне ння виробничої, торгової і ін шої господарської діяльност і в порядку, передбаченому Го сподарським кодексом Україн и та іншими законами. Підприє мство діє на основі повного г оспрозрахунку, забезпечує са мооплатність, фінансування в итрат господарської діяльно сті, несе повну відповідальн ість за результатами своєї г осподарської діяльності (арк .с. 44).

Постійною комісією з питан ь житлово-комунального госпо дарства Гагарінської районн ої в місті Севастополі Ради п ' ятого скликання, згідно з в ипискою з протоколу №4 засіда ння від 05.03.2009, були заплановані заходи “Програми розвитку ко мунального підприємства Фор ель” на 2009 рік в Програмі соціа льно-економічного розвитку Г агарінського району на 2009 рік та передбачено включення до розділу “Благоустрій Гагарі нського району на 2009” витрат н а утримання та санітарне очи щення парку Перемоги у розмі рі 800 тисяч гривен, відповідно до кошторису, запропоновано му керівником підприємства ( КП “Форель”) (арк.с. 53-54).

Відповідно до Протоколу на ради з питань реконструкції парку Перемоги від 31.03.2009, затвер дженому заступником голови С евастопольської міської дер жавної адміністрації, Комуна льне підприємство “Форель” б уло доручено організовувати роботи по санітарному очище нню парку Перемоги (арк.с. 13).

Рішенням XXV сесії Гагарінсь кої районної Ради в місті Сев астополі п' ятого скликання від 24.04.2009 “Про внесення змін та доповнень до рішення Гагарі нської районної Ради в місті Севастополі від 13.03.2009 №795 “Про пр ограму економічного та соціа льного розвитку Гагарінсько го району міста Севастополі на 2009 рік” - в Комплексній прогр амі покрашення санітарного с тану та благоустрою територі ї Гагарінського району міста Севастополя на 2007-2010 році - розд іл 3.2 Програми економічного та соціального розвитку Гагарі нського району міста Севасто поля на 2009 рік був доповнений п унктом 5: “Санітарна обробка т а благоустрій Парку Перемоги - 314,3 тисяч грн. (отримувачем є КП “Форель”)” (арк.с. 57-58).

Напрямками діяльності КП “ Форель” по санітарній обробц і та благоустрою Парку Перем оги у рамках “Комплексній пр ограмі покрашення санітарно го стану та благоустрою тери торії Гагарінського району м іста Севастополя на 2007-2010 році” на 2009 рік стало: підмітання пер ехідних доріжок, центральної алеї, вивезення ТБВ, косовиця газонів та догляд за чагарни ками, з передбаченим орієнту вальним об' ємом фінансуван ня - 314,3 тис. грн. (арк.с. 59-60).

У виконання обов' язків, пе редбачених пунктом 5 розділо м 3.2 Програми економічного та соціального розвитку Гагарі нського району міста Севасто поля на 2009 рік, відповідно до за тверджених Головою Гагарінс ької районної в місті Севаст ополі Ради напрямків діяльно сті Комплексної програми пок рашення санітарного стану та благоустрою території Гагар інського району міста Севаст ополя на 2007-2010 роки, позивачем бу ло укладено черга договорів щодо надання певних послуг, а саме:

30.03.2009 між КП “Форель” (замовни к) та Приватним підприємцем ОСОБА_1 (виконавець) був укла дений договір №17 на підмітанн я пішохідних доріжок та приб ирання вздовж центральної ал еї на території парку Перемо ги, за умовами якого замовник доручив, а виконавець прийня в на себе обов' язки по викон анню відповідних робіт та те риторії Парку Перемоги (арк.с . 66-67).

Згідно з пунктом 2.1 Договору , замовник зобов' язаний, зок рема, проводити своєчасно та в повному обсязі оплату вико наних робіт, вартість яких, ві дповідно до пункту 4.1 Договору склала 99000,00 грн.

За змістом пункту 4.4 Договор у, замовником проводиться оп лата за виконані роботи післ я підписання акту приймання виконаних робіт у міру надхо дження грошових коштів з бюд жету.

Договір набирає сили з моме нту підписання та діє до 31.08.2009 (п ункт 61. Договору).

Актом №ОУ-30 здавання-прийня ття робіт (надання послуг) від 30.04.2009 сторони за договором №17 пі дтвердили виконання робіт (н адання послуг) на загальну су му 10195,20 грн. (арк.с. 73)

Актом №ОУ-32 здавання-прийня ття робіт (надання послуг) від 11.05.2009 сторони за договором №17 пі дтвердили виконання робіт (н адання послуг) на загальну су му 5709,60 грн. (арк.с. 71)

Також між КП “Форель” (замо вник) та ДП “Форель-Крим” КП “Ф орель” (виконавець) був уклад ений договір б/н про надання послуг по вивезенню твердих відходів з території Парку П еремоги Гагарінського район у міста Севастополя, за умова ми якого замовник зобов' яза вся своєчасно та в повному об сязі проводити оплату викона них робіт згідно з договірни ми зобов' язаннями (арк.с. 74-75).

Актом №ОУ-000076 здавання-прийн яття робіт (надання послуг) ві д 30.04.2009 сторони за договором під твердили виконання робіт (на дання послуг) по збиранню, ван таженню та вивезенню твердих побутових відходів з терито рії Парку Перемоги за період з 09.04.2009 по 30.04.2009 на загальну суму 6370 1,80 грн. (арк.с. 77)

Актом №ОУ-000079 здавання-прийн яття робіт (надання послуг) ві д 30.04.2009 сторони за договором під твердили виконання робіт (на дання послуг) по збиранню, ван таженню та вивезенню твердих побутових відходів з терито рії Парку Перемоги за період з 01.05.2009 по 09.05.2009 на загальну суму 2737 2,56 грн. (арк.с. 79).

Враховуючі викладене, забо ргованість КП “Форель” перед ПП ОСОБА_1 та ДП “Форель-Кр им” комунального підприємст ва “Форель” склала 106979,16 грн. (10195,20 грн. + 5709,60 грн. + 63701,80 грн. + 27372,56 грн.).

Листом №44 від 11.12.2009 комунальне підприємство “Форель” зверт алося до Гагарінській районн ий державній адміністрації м іста Севастополя з питанням щодо фінансування наданих по слуг у виконання рішення Гаг арінської районної в місті С евастополі Ради щодо включен ня витрат на санітарне обслу говування та благоустрій Пар ку перемоги (арк.с. 16).

15.01.2010 Гагарінська районна дер жавна адміністрація міста Се вастополя надала відповідь п ро те, що у 2009 році ніяких догов орів між КП “Форель” та Управ лінням житлово-комунального господарства Гагарінської р айонної державної адміністр ації міста Севастополя щодо виконання робіт з прибирання території, очищення урн та пр ибирання випадкового сміття з території Парку Перемоги н е укладалося (арк.с. 17).

Відмова розпорядника бюдж етних коштів прийняті рішенн я щодо оплати виконаних робі т та надати доручення на здій снення платежу органу Держав ного казначейства і стала пі дставою для звернення позива ча з відповідними вимогами д о Господарського суду міста Севастополя.

Суд вивчивши матеріали с прави, вважає позовні вимоги такими, що підлягають задово ленню виходячи з наступного.

Відповідно до частини др угої статті 19 Конституції Укр аїни, органи державної влади та органи місцевого самовря дування, їх посадові особи зо бов' язані діяти лише на під ставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конс титуцією України та законами України.

Правовою основною діяльно сті Ленінської районної держ авної адміністрації міста Се вастополя є Закон України "Пр о місцеві державні адміністр ації" від 09.04.1999 № 586-XIV.

Згідно зі статтею 1 Закону У країни "Про місцеві державні адміністрації" виконавчу вл аду в областях, районах, район ах Автономної Республіки Кри м, у містах Києві та Севастопо лі здійснюють обласні, район ні, Київська та Севастопольс ька міські державні адмініст рації. Місцева державна адмі ністрація є місцевим органом виконавчої влади і входить д о системи органів виконавчої влади. Місцева державна адмі ністрація в межах своїх повн оважень здійснює виконавчу в ладу на території відповідно ї адміністративно-територіа льної одиниці, а також реаліз ує повноваження, делеговані їй відповідною радою.

Відповідно до частини 2 ста тті 64 Закону України "Про місц еве самоврядування в Україні " сільські, селищні, міські, ра йонні в містах ради та їх вико навчі органи самостійно розп оряджаються коштами відпові дних бюджетів та визначають напрямки їх використання.

За змістом бюджетного зако нодавства, видаткова частина місцевих бюджетів визначає два типи видатків:

1) поточні видатки - видатки, я кі спрямовуються на фінансув ання існуючих установ, закла дів, що утримуються за рахуно к бюджетних коштів;

2) видатки розвитку - видатки , які спрямовуються на фінанс ування програм соціально-еко номічного розвитку відповід ної території. Ці видатки пов 'язані із реалізацією інвест иційних та інноваційних прог рам, фінансування субвенцій та іншими подібними програма ми.

Відповідно до частини 1 ст атті 48 Бюджетного кодексу Укр аїни від 21.06.2001 № 2542-III, в Україні зас тосовується казначейська фо рма обслуговування Державно го бюджету України.

Згідно з Порядком казначе йського обслуговування місц евих бюджетів, затвердженим Наказом №205 від 04.11.2002 Державного казначейства України, після затвердження місцевих бюдже тів фінансові органи та/або В ерховна Рада Автономної Респ убліки Крим, обласні, районні , міські, районні у міста х, сільські, селищні ради або ї х виконавчі органи чи міські , селищні, сільські голови (в р азі, якщо відповідні органи н е створені) подають за місцем обслуговування до органу Де ржавного казначейства рішен ня про затвердження відповід них бюджетів, програми соціа льно-економічного та культур ного розвитку відповідних ад міністративно-територіальн их одиниць, цільові програми з інших питань місцевого сам оврядування, затверджені ріш енням відповідних рад, та роз порядження, які видаються на виконання програм. При внесе нні змін до місцевого бюджет у подаються рішення про внес ення змін до рішення про місц евий бюджет, ухвалені відпов ідною радою.

Органи Державного казначе йства України здійснюють роз рахунково-касове обслуговув ання розпорядників шляхом пр оведення платежів з реєстрац ійних, спеціальних реєстраці йних рахунків розпорядників та рахунків одержувачів бюд жетних коштів, відкритих в ор ганах Державного казначейст ва України, відповідно до кош торисів, планів асигнувань з агального фонду місцевих бюд жетів, планів спеціального ф онду місцевих бюджетів або п ланів використання бюджетни х коштів, планів надання кред итів (пункт 4.1.8).

Одержувачі бюджетних кошт ів (далі - одержувачі) - це підпр иємства і госпрозрахункові о рганізації, громадські та ін ші організації, що не мають ст атусу бюджетної установи, як і одержують безпосередньо че рез розпорядників кошти з бю джету як фінансову підтримку або уповноважені органами д ержавної влади на виконання державних цільових програм т а надання послуг.

Фізичні та юридичні особи, я кі не мають статусу бюджетно ї установи, але є одержувачам и бюджетних коштів, можуть от римати кошти виключно через розпорядників бюджетних кош тів.

Відповідно до п. 36 ст. 2 Бюджет ного кодексу України розпоря дники бюджетних коштів - бюдж етні установи в особі їх кері вників, уповноважені на отри мання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань та здійснення видатків з бюд жету.

Бюджетне асигнування - повн оваження, надане розпорядник у бюджетних коштів відповідн о до бюджетного призначення на взяття бюджетного зобов'я зання та здійснення платежів з конкретною метою в процесі виконання бюджету (стаття 2 Бю джетного кодексу України).

Бюджетне зобов'язання - це б удь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування р озміщення замовлення, укладе ння договору, придбання това ру, послуги чи здійснення інш их аналогічних операцій прот ягом бюджетного періоду, згі дно з якими необхідно здійсн ити платежі протягом цього ж періоду або в майбутньому.

Відповідно до затверджено го бюджетного розпису розпор ядники коштів Державного бюд жету України одержують бюдже тні асигнування, що є підстав ою для затвердження кошторис ів. Кошторис є основним плано вим документом бюджетної уст анови, який надає повноважен ня щодо отримання доходів і з дійснення видатків, визначає обсяг і спрямування коштів д ля виконання бюджетною устан овою своїх функцій та досягн ення цілей, визначених на бюд жетний період відповідно до бюджетних призначень (п. 2 ст. 51 Бюджетного кодексу України).

Згідно з п. 1 ст. 21 та п. 4 ст. 51 Бюдж етного кодексу України для з дійснення програм та заходів , які проводяться за рахунок к оштів бюджету, бюджетні асиг нування надаються розпорядн икам бюджетних коштів, а розп орядники бюджетних коштів в свою чергу несуть відповідал ьність за управління бюджетн ими асигнуваннями.

Згідно з пунктом 5 статті 51 Бю джетного кодексу України, ро зпорядники бюджетних коштів приймають бюджетні зобов'яз ання та провадять видатки ті льки в межах бюджетних асигн увань, встановлених кошторис ами.

Відповідно до ч. 7 ст. 51 Бюджет ного кодексу України визначе но, що після отримання товарі в, робіт і послуг відповідно д о умов взятого бюджетного зо бов'язання, розпорядник бюдж етних коштів приймає рішення про їх оплату та подає доруче ння на здійснення платежу ор гану Державного казначейств а України, якщо інше не передб ачено нормативно-правовими а ктами.

Здійснення розрахунків за товари, роботи та послуги роз порядниками регулюється пол оженнями постанови Кабінету Міністрів України від 26 листо пада 2008 №1036 “Деякі питання орга нізації бюджетного процесу” .

Одним з основних завдань Д ержавного казначейства Укра їни згідно з підпунктом 1 пунк ту 3 Положення про Державне ка значейство України, затвердж еного Постановою Кабінету Мі ністрів України від 21.12.2005 № 1232 (да лі - Положення) є забезпечен ня казначейського обслугову вання державного та місцевих бюджетів на основі ведення є диного казначейського рахун ку.

Згідно з підпунктом 1 пункту 4 Положення, казначейство зді йснює розрахунково-касове об слуговування розпорядників , одержувачів бюджетних кошт ів та інших клієнтів, операці й з коштами бюджетів, спільни х з міжнародними фінансовими організаціями проектів чере з систему електронних платеж ів Національного банку;

Відповідно до п. 2 Порядку ви конання рішень про стягнення коштів з рахунків, на яких обл іковуються кошти державного та місцевих бюджетів, або бюд жетних установ, затвердженог о постановою Кабінету Мініст рів України №609 від 9 липня 2008 рок у, рішення державних органів про стягнення коштів з рахун ків, на яких обліковуються ко шти бюджету, в тому числі розп орядників та одержувачів бюд жетних коштів, виконуються в порядку надходження виключн о органами Державного казнач ейства.

Як вже було зазначено, ріше нням Гагарінської районної Р ади міста Севастополя №810 від 24.04.2009 передбачені видатки на бл агоустрої Парку Перемоги у р озмірі 314,3 тисяч грн. із зазначе нням в якості отримувача кош тів саме комунальне підприєм ство “Форель”.

Основними завданнями Упра вління житлово-комунального господарства Гагарінської р айонної державної адміністр ації міста Севастополя є, зок рема, організація виконання державних програм, розроблен ня і реалізація місцевих про грам розвитку житлово-комуна льного господарства та виріш ення інших питань у сфері жит лово-комунального господарс тва відповідно до діючого за конодавства (пункти 12, 15 Статут у).

Додатком №1 до рішення Гагар інської районної Ради міста Севастополя №810 від 24.04.2009 в якост і розпорядника бюджетних кош тів зазначено відповідача (У правління житлово-комунальн ого господарства Гагарінськ ої районної державної адміні страції міста Севастополя), в якості виконавця - позивача (КП “Форель”), вказаний об' єм фінансування у розмірі 314,3 тис . грн. та строк виконання заход ів - “щомісячно”.

Виконання позивачем зобов ' язань, накладених на нього рішенням №810 від 24.04.2009 рішенням Г агарінської районної Ради мі ста Севастополя підтверджує ться матеріалами справи та в становлене судом.

Проте, незважаючи на належн е виконання зобов' язань поз ивачем, відповідач, як розпор ядник бюджетних коштів, супе реч вимогам ч. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України, Постанови К абінету Міністрів України ві д 26 листопада 2008 №1036 “Деякі пита ння організації бюджетного п роцесу” не виконав, не здійсн ив оплату наданих послуг.

Статтею 15 Цивільного кодекс у України надає кожній особі право на захист свого цивіль ного права у разі його поруше ння, невизнання або оспорюва ння.

Відповідно до статті 16 Циві льного кодексу України, кожн а особа має право звернутися до суду за захистом свого осо бистого немайнового або майн ового права та інтересу.

Беручи до уваги вищевиклад ене, суд дійшов висновку про о бґрунтованість позовних вим ог, у зв' язку з чим позов Кому нального підприємства “Форе ль” підлягає задоволенню.

Враховуючи те, що спір виник внаслідок неправильних дій відповідача - Управління жи тлово-комунального господар ства Гагарінської районної д ержавної адміністрації м. Се вастополя, суд, в порядку част ини другої статті 49 Господарс ького процесуального кодекс у України, покладає на нього с удові витрати, понесені пози вачем.

Керуючись статтями 49, 82-85, 116-117 Го сподарського процесуальног о кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольни ти повністю.

2. Стягнути з Мі сцевого бюджету Гагарі нського району в місті Севас тополі на користь Кому нального підприємства “Форе ль” (99058, м. Севастополь, вул. П ролетарська, 51, ідентифікац ійний код 16504748) 106979,16 грн. (ст о шість тисяч дев' ятсот сім десят дев' ять грн., 16 коп.).

Видати наказ після наб рання рішенням законної сили .

3. Стягнути з Управління житлово-комуна льного господарства Гагарін ської районної державної адм іністрації міста Севастопол я (99038, м. Севастополь, пр. Жовтневої Революції, 8, ідентифікаційний код 26071635) на користь Комунального п ідприємства “Форель” (99058, м . Севастополь, вул. Пролетарсь ка, 51, ідентифікаційний код 16504748) витрати по сплаті держ авного мита в сумі 1069,79 грн . (одна тисяча шістдесят де в' ять грн. 79 коп.), витрат и на інформаційно-технічне з абезпечення судового процес у в сумі 236,00 грн. (двіст і тридцять шість г рн. 00 коп.).

Видати наказ після наб рання рішенням законної сили .

Суддя підпис О.С. Погр ебняк

Рішення оформлено і п ідписано, в порядку

статті 84 Господарського про цесуального

кодексу України 06.10.2010

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення01.10.2010
Оприлюднено08.10.2010
Номер документу11532739
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5020-4/150

Ухвала від 26.04.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 12.04.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 09.03.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 25.02.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Ухвала від 14.12.2010

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

Рішення від 01.10.2010

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Погребняк Олексій Станіславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні