ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
м. Київ
22.11.2023Справа № 910/2409/23За заявою Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 44116011)
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Алметекс" (03186, м. Київ, вул. Мартиросяна, 1/8, код ЄДРПОУ 33885913)
про банкрутство
Суддя Мандичев Д.В.
помічник (за дорученням судді) Судак С.С.
Представники учасників:
від заявника - Дзюба М.В.,
від боржника - не з`явилися,
від розпорядника майна - Дарієнко В.Д.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Головне управління Державної податкової служби у м. Києві як відокремлений підрозділ ДПС України (ідентифікаційний код: ВП44116011) звернулось до Господарського суду м. Києва із заявою про відкриття провадження у справі банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛМЕТЕКС" (ідентифікаційний код 33885913) у зв`язку з наявністю у нього податкового боргу у розмірі 4 661 372,78 грн., яка підтверджується доданими до заяви копією Постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 31.12.2012 у справі № 2а-16033/11/2670, інтегрованою карткою платника податків, іншими документами.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 21.02.2023 залишено без руху заяву Головного управління Державної податкової служби у м. Києві як відокремленого підрозділу ДПС України (ідентифікаційний код: ВП44116011) про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛМЕТЕКС" (ідентифікаційний код 33885913); встановлено строк десять днів з дня вручення цієї ухвали Головному управлінню Державної податкової служби у м. Києві як відокремленого підрозділу ДПС України (ідентифікаційний код: ВП44116011) на усунення недоліків заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство; встановлено Головному управлінню Державної податкової служби у м. Києві як відокремленого підрозділу ДПС України (ідентифікаційний код: ВП)44116011) спосіб усунення недоліків заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛМЕТЕКС" (ідентифікаційний код 33885913) шляхом подання до суду письмової заяви, яка буде містити докази сплати судового збору у розмірі 26 840,00 грн.
24.02.2023 до відділу діловодства суду від Головного управління ДПС у місті Києві, як відокремленого підрозділу ДПС України (ідентифікаційний код ВП 44116011), надійшла заява про усунення недоліків заяви про відкриття провадження у справі банкрутство.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 27.02.2023 повернуто Головному управлінню ДПС у м. Києві, як відокремлений підрозділ (ідентифікаційний код: 44116011), заяву про відкриття провадження у справі банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛМЕТЕКС" (ідентифікаційний код 33885913) та додані до неї документи.
Постановою Північного апеляційного Господарського суду від 11.04.2023 апеляційну скаргу Головного управління ДПС у м. Києві задоволено, ухвалу Господарського суду міста Києва від 26.07.2022 у справі №910/2409/23 скасовано. Матеріали справи №910/2409/23 за заявою Головного управління ДПС у м. Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛМЕТЕКС" направлено на розгляд Господарського суду міста Києва.
Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями справу №910/2409/23 передано на розгляд судді Мандичеву Д.В.
02.05.2023 до суду надійшла заява арбітражного керуючого Карасюка О.В. про участь у справі про банкрутство.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 10.05.2023 заяву Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремлений підрозділ ДПС у м. Києві про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Алметекс" залишено без руху. Встановлено Головному управлінню ДПС у м. Києві, як відокремлений підрозділ ДПС у м. Києві строк десять днів з дня вручення цієї ухвали на усунення недоліків заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство. Встановлено Головному управлінню ДПС у м. Києві, як відокремлений підрозділ ДПС у м. Києві спосіб усунення недоліків заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство шляхом надання: - доказів оформлення інкасового доручення для примусового стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу; - відомостей про рахунки боржника.
16.05.2023 до Господарського суду м. Києва надійшла заява Головного управління ДПС у м. Києві про усунення недоліків, встановлених ухвалою Господарського суду від 10.05.2023.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 25.05.2023 прийняти заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство до розгляду. Підготовче засідання суду призначено на 12.07.2023.
29.05.2023 до суду надійшла заява арбітражного керуючого Бандоли О.О. про участь у справі про банкрутство.
30.05.2023 до Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Дарієнко О.В. про участь у справі про банкрутство.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 12.07.2023 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Алметекс" (03186, м. Київ, вул. Мартиросяна, 1/8, код ЄДРПОУ 33885913). Визнано грошові вимоги Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 44116011) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Алметекс" (03186, м. Київ, вул. Мартиросяна, 1/8, код ЄДРПОУ 33885913) в розмірі 4 661 372,78 грн. (4 661 354,76 грн. - основна заборгованість, 18,02 грн. - штраф). Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Введено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Алметекс" (03186, м. Київ, вул. Мартиросяна, 1/8, код ЄДРПОУ 33885913). Оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Алметекс" (03186, м. Київ, вул. Мартиросяна, 1/8, код ЄДРПОУ 33885913) № 71003 від 17.07.2023. Призначено розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Алметекс" (03186, м. Київ, вул. Мартиросяна, 1/8, код ЄДРПОУ 33885913) арбітражного керуючого Дарієнко Ольгу Валентинівну (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 282 від 31.05.2013). Визначено дату проведення попереднього судового засідання на 13.09.2023.
21.07.2023 до суду надійшло повідомлення по справі від Солом`янської районної в м. Києві державної адміністрації.
14.08.2023 до суду надійшла заява Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС з грошовими вимогами до боржника на суму 6 928 064,99 грн.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 15.08.2023 прийнято заяву Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС про визнання кредитором боржника на суму 6 928 064,99 грн., розгляд якої відбудеться у попередньому засіданні 13.09.2023.
18.08.2023 до суду надійшла заява Головного управління Пенсійного фонду України у м. Києві з грошовими вимогами до боржника на суму 114,78 грн.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 21.08.2023 прийнято заяву Головного управління Пенсійного фонду України у м. Києві про визнання кредитором боржника на суму 114,78 грн., розгляд якої відбудеться у попередньому засіданні 13.09.2023.
01.09.2023 до суду надійшли відомості розпорядника майна про результати розгляду вимог кредиторів.
01.09.2023 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання розпорядника майна арбітражного керуючого Дарієнко О.В. про долучення документів до матеріалів справи.
12.09.2023 до суду надійшов звіт розпорядника майна про надіслані кредиторам боржника повідомлення про результати розгляду заявлених грошових вимог до боржника.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 13.09.2023 визнано кредитором у справі № 910/2409/23 по відношенню до боржника Головне управління ДПС у м. Києві, як відокремлений підрозділ ДПС з грошовими вимогами на суму 11 649 737,77 грн., з яких 60 300,00 грн. - вимоги першої черги, 1 634,40 грн. - вимоги другої черги, 4 661 354,76 грн. - вимоги третьої черги, 6 926 448,61 грн. - вимоги шостої черги; Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві з грошовими вимогами на суму 5 482,78 грн., з яких 5 368,00 грн. - вимоги першої черги, 114,78 грн. - вимоги другої черги. Встановлено дату проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів: 25.09.2023. Визначено дату проведення підсумкового судового засідання у справі № 910/2409/23 на 01.11.2023.
05.10.2023 до суду надійшло клопотання розпорядника майна про долучення документів до матеріалів справи.
11.10.2023 до Господарського суду м. Києва надійшло повідомлення по справі від розпорядника майна.
17.10.2023 до суду надійшло клопотання розпорядника майна арбітражного керуючого Дарієнко О.В. про долучення документів до матеріалів справи.
01.11.2023 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання розпорядника майна про відкладення розгляду справи.
01.11.2023 до суду надійшло повідомлення по справі від розпорядника майна.
01.11.2023 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання розпорядника майна про долучення документів до матеріалів справи.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 01.11.2023 відкладено розгляд справи у підсумковому засіданні на 22.11.2023.
14.11.2023 до суду надійшов проміжний звіт розпорядника майна станом на 07.11.2023 про фінансово-господарський стан боржника та звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат.
21.11.2023 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання розпорядника майна про зобов`язання директора ТОВ «Алметекс» вчинити дії.
21.11.2023 до суду надійшло клопотання розпорядника майна про долучення до матеріалів справи протоколу зборів кредиторів від 16.11.2023.
У судове засідання, призначене на 22.11.2023, з`явилися представники заявника та розпорядника майна. Представники інших учасників провадження у справі у судове засідання не з`явилися, про причини неявки суд не повідомили.
Дослідивши клопотання розпорядника майна про зобов`язання директора Товариства з обмеженою відповідальністю «Алметекс» вчинити дії, судом встановлено наступне.
08.08.2023 розпорядником майна ТОВ «Алметекс» арбітражним керуючим Дарієнко О.В. були направлені запити № 02-2409/41 та 02-2409/42 директору боржника Євтєєву Сергію Олександровичу з вимогою надати документацію задля проведення аналізу фінансово-господарського стану боржника та складання висновків за результатами такого аналізу. Одночасно, директору було направлено вимогу призначити проведення інвентаризації майна боржника за участю розпорядника майна, попередньо направивши копію наказу про проведення інвентаризації.
Відправлення № 6502308415837, яке було направлене за місцезнаходженням ТОВ «Алметекс» за адресою: 03186, м. Київ, вул. Мартиросяна, 1/8 було повернуто за закінченням терміну зберігання. Відправлення № 6502308415829, яке було направлене за місцем проживання Євтєєва С.О. за адресою: АДРЕСА_1 було повернуто за закінченням терміну зберігання.
Таким чином, запити розпорядника майна до директора Товариства з обмеженою відповідальністю «Алметекс» залишилися без відповіді та відповідного реагування.
Згідно зі ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право звертатися до господарського суду та суду загальної юрисдикції у випадках, передбачених цим Кодексом.
Згідно з ч. 1 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства під розпорядженням майном розуміється система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, здійснення аналізу його фінансового стану, а також визначення наступної процедури (санації чи ліквідації).
Частиною 3 статті 44 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що розпорядник майна зобов`язаний: розглядати заяви кредиторів з грошовими вимогами до боржника, що надійшли в установленому цим Кодексом порядку; вести реєстр вимог кредиторів; повідомляти кредиторів про результати розгляду їхніх вимог; вживати заходів для захисту майна боржника; проводити аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника; виявляти (за наявності) ознаки фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства; скликати збори і комітет кредиторів та організовувати проведення їх засідань; надавати державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність, а також здійснювати розкриття кредиторам інформації щодо фінансового стану боржника та ходу провадження у справі; не пізніше двох місяців з дня відкриття провадження у справі про банкрутство провести інвентаризацію майна боржника та визначити його вартість; за можливості проведення санації боржника розробити план санації боржника та подати його на розгляд зборам кредиторів; виконувати інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
Аналіз фінансово-господарського стану боржника, а також виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства здійснюються згідно з Методичними рекомендаціями щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19.01.2006 р. № 14 (далі - Методичні рекомендації).
Про обов`язковість застосування Методичних рекомендацій при проведенні аналізу фінансово-господарського стану боржника зазначено в п. 1 Порядку проведення аналізу фінансово-господарського стану суб`єктів господарювання щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.09.2020 р. № 3105/5.
Пунктом 1.1. Методичних рекомендацій передбачено, що їх розроблено з метою визначення однозначних підходів при оцінці фінансового-господарського стану підприємств на предмет наявності ознак приховуваного, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства.
Відповідно до п. 2.2. Методичних рекомендацій основними джерелами інформації для проведення аналізу фінансово-господарського стану боржника, а також виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства є:
- установчі документи підприємства (засновницький договір, статут), а також довідку про включення до ЄДРПОУ, свідоцтво про державну реєстрацію, реєстр власників акцій (за наявності),
- баланс підприємства (форма N1), для суб`єктів малого підприємництва
- форма N 1-м); звіт про фінансові результати (форма N2), для суб`єктів малого підприємництва - форма N 2-м),
- звіт про рух грошових коштів (форма N3),
- звіт про власний капітал (форма N4),
- примітки до річної фінансової звітності (форма N5),
- звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (форма N11-03),
- обстеження технологічних інновацій промислового підприємства (форма Ш-інновація),
- звіт про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість (форма N1-8),
- звіт з праці (форма Ш-ПВ),
- звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (форма Ш-ПВ (умови праці)),
- звіт про використання робочого часу (форма №-ПВ),
- звіт про виробництво промислової продукції (форма N1П-НПП) та іншу інформацію, необхідну для проведення аналізу.
Таким чином, умовою виконання розпорядником майна обов`язків щодо проведення аналізу фінансово-господарського стану боржника, виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства є надання йому перелічених вище документів.
За приписами частин 1, 3 статті 13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.
Доказами, за визначенням частини 1 статті 73 Господарського процесуального кодексу України, є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Частинами 1-2, 4 статті 81 Господарського процесуального кодексу України визначено, що учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом. У клопотанні повинно бути зазначено: 1) який доказ витребовується (крім клопотання про витребування судом групи однотипних документів як доказів); 2) обставини, які може підтвердити цей доказ, або аргументи, які він може спростувати; 3) підстави, з яких випливає, що цей доказ має відповідна особа; 4) заходи, яких особа, яка подає клопотання, вжила для отримання цього доказу самостійно, докази вжиття таких заходів та (або) причини неможливості самостійного отримання цього доказу; 5) причини неможливості отримати цей доказ самостійно особою, яка подає клопотання. У разі задоволення клопотання суд своєю ухвалою витребовує відповідні докази.
Судом враховано, що згідно з частиною 1 статті 14 Господарського процесуального кодексу України суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках. Збирання доказів у господарських справах не є обов`язком суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
За приписами частини 4 статті 74 Господарського процесуального кодексу України суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов`язків щодо доказів.
З огляду на те, що розпоряднику майна необхідні запитувані документи та інформація для вжиття заходів, визначених Кодексом України з процедур банкрутства, у процедурі розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю «Алметекс», суд задовольняє клопотання розпорядника майна про зобов`язання керівника боржника вчинити дії.
При цьому, господарський суд звертає увагу керівника Товариства з обмеженою відповідальністю «Алметекс» Євтєєва Сергія Олександровича на вимоги частин 7, 8 статті 81 Господарського процесуального кодексу України, відповідно до яких будь-яка особа, в якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали.
Крім того, судом досліджено протокол зборів кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «Алметекс» від 16.11.2023 та встановлено, що зборами кредиторів не прийнято рішення щодо подальшої процедури у справі про банкрутство.
За таких обставин, суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи у підсумковому засіданні.
Керуючись Кодексом України з процедур банкрутства, ст. ст. 81, 216, 232, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Задовольнити клопотання розпорядника майна № 02-2409/70 від 14.11.2023 про зобов`язання керівника боржника вчинити дії.
2. Зобов`язати директора Товариства з обмеженою відповідальністю «Алметекс» Євтєєва Сергія Олександровича ( АДРЕСА_1 ) вчинити наступні дії, а саме:
- повідомити письмово де фактично знаходиться адміністрація товариства (керівник, головний бухгалтер тощо), повідомити актуальний номер телефону головного бухгалтера, іншої відповідальної особи;
- надати відомості про те, яким чином керівництвом товариства забезпечується охорона та збереження майна товариства (основні фонди, залишки товарної продукції). Якщо охорона майна товариства здійснюється іншими суб`єктами господарювання надати копії договорів згідно з якими здійснюється охорона майна, розрахункові документи, що підтверджують оплату наданих послуг з охорони майна, акти виконаних робіт;
- надати відомості про відчуження (продаж, міну, дарування тощо) майна (будь-яких майнових активів) товариства (копії господарських договорів, товаротранспортних документів, видаткових накладних, актів приймання-передачі, платіжних документів), які укладені товариством протягом трьох років до порушення справи про банкрутство;
- надати відомості про всі видані довіреності, із зазначенням уповноважених осіб та наданих їм повноважень;
- надати копії договорів на постачання електричної енергії, газопостачання, послуг водопостачання та водовідведення (зокрема використання свердловини на території підприємства), надати відомості про оплату перелічених послуг, акти виконаних робіт;
- надати відомості про оплату товариством податку на землю (або оренду плату в разі орендного користування земельною ділянкою, копію договору оренди земельної ділянки), відомості про сплату податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки;
надати в письмовому вигляді наступну інформацію:
1) розмір заборгованості по заробітній платі працівникам товариства;
2) розмір заборгованості з виплати аліментів, шкоди, заподіяної життю чи здоров`ю громадян;
3) розмір податкового боргу;
4) розмір заборгованості перед Пенсійним фондом України та іншими фондами соціального страхування;
5) розмір заборгованості перед контрагентами за цивільно-правовими та/або господарськими договорами;
- надати оригінали або наявні належним чином засвідчені копії наступних документів:
1) установчі документи підприємства (статут, установчий договір, свідоцтво про державну реєстрацію, довідку обласного управління статистики), рішення учасників;
2) документи, що підтверджують майнові права боржника на нерухоме майно (право власності, оренди, позички, безоплатного користування тощо), земельні ділянки (державний акт на право постійного користування, державний акт на право власності, свідоцтво про право власності, договір оренди тощо) технічні паспорти на об`єкти нерухомості;
3) документи, необхідні для проведення аналізу фінансово-господарської діяльності боржника (на останню звітну дату та за 2014 р., 2015 р., 2016 р., 2017 р., 2018 р., 2019 р., 2020 р., 2021 р., 2022 р., 2023 р.):
а) баланс товариства (форма № 1);
б) звіт про фінансові результати (форма № 2);
в) звіт про рух грошових коштів (форма № 3);
г) звіт про власний капітал (форма № 4);
д) примітки до щорічної фінансової звітності (форма № 5);
е) звіт про наявність та рух основних фондів, амортизації (форма № 11-03);
є) обстеження технологічних інновацій промислового підприємства (форма № 1-інновації);
ж) звіт про фінансові результати, дебіторської та кредиторської заборгованості (форма № 1 -Б);
з) звіт з праці (форма 1-ПВ);
і) звіт про умови праці, пільги та компенсації за працю в шкідливих умовах праці (форма № 1- ПВ умови праці);
к) звіт про використання робочого часу;
л) звіт про виконання будівельних робіт за формою 1-кб;
м) віт за формою 2-інвестиції «капітальні інвестиції, вибуття й амортизація активів;
н) звіт за формою 2-буд «про прийнятий в експлуатацію закінчений будівництвом об`єкт»;
о) останні за календарною датою матеріали інвентаризації дебіторської та кредиторської
заборгованості, основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів;
п) копії звітності по податку на прибуток, податку на додану вартість за 2014 р., 2015 р., 2016 р., 2017 р., 2018 р., 2019 р., 2020 р., 2021 р.; 2022 р.);
- надати розшифровку кредиторської та дебіторської заборгованості відповідно до даних балансу, із зазначенням назви дебітора/кредитора, сума вимог по кожному з них, датою та підставами виникнення;
- окремо надати розшифровку заборгованості по заробітній платі із зазначенням переліку працівників, перед якими є заборгованість та їхньої адреси реєстрації/місця проживання. Повідомити, в разі наявності, інформацію про наявність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення боргу із заробітної плати;
- надати відомості про основні напрямки діяльності (основні види продукції, робіт, послуг). Якщо господарська діяльність припинена, зазначити з якого часу та з яких причин припинена;
- надати відомості про основних постачальників і споживачів продукції (одночасно вказати частку в загальному обсягу реалізації поставок);
- надати відомості про обтяження майна;
- надати відомості чи є претензії третіх осіб на майно, активи боржника (судові справи, рішення суду, дії державних виконавців, органів внутрішніх справ, прокуратури, СБУ тощо);
- надати відомості про внутрішню структуру боржника, перелік його структурних підрозділів, філій та представництв;
- надати інформацію про наявність в даний час та протягом року до дня порушення провадження у справі про банкрутство у підприємства дочірніх підприємств, і господарських товариств (підприємств), створених за участю боржника. В разі їх наявності копії установчих документів;
- надати відомості про фактичну чисельність працівників боржника, затверджений штатний розклад;
виробничі потужності і залишки товарно-матеріальних цінностей станом на дату надання відповіді;
- надати відомості про фінансово-економічне становище товариства станом на момент введення процедури розпорядження майном;
- повідомити про наявність у товариства архіву документації, місця його розташування, та в разі його наявності повідомити які заходи вживаються по належному оформленню та підготовки до передачі відомостей про нарахування заробітної плати, облікових карток, кадрових наказів до міського архіву.
3. Відкласти розгляд справи у підсумковому засіданні на 17.01.24 о 12:30 год. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 44- Б, зал № 7.
4. Зобов`язати розпорядника майна арбітражного керуючого Дарієнко О.В. подати суду у строк до 10.01.2024 (включно) звіт про свою діяльність у процедурі розпорядження майном з урахуванням вимог ст.ст. 44-49 Кодексу України з процедур банкрутства.
5. Зобов`язати збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Алметекс" подати суду у строк до 10.01.2024 (включно) протокольне рішення за результатами розгляду питання про перехід до наступної процедури у справі про банкрутство.
6. Попередити учасників провадження у справі про відповідальність за невиконання вимог ухвали суду, а також обов`язків, покладених на учасників справи Кодексом України з процедур банкрутства, у вигляді штрафу в порядку, передбаченому ст. 135 Господарського процесуального кодексу України.
7. Копію ухвали направити учасникам справи та директору боржника Євтєєву С.О.
Ухвала набирає законної сили в порядку ст. 235 Господарського процесуального кодексу України та не підлягає оскарженню.
Повний текст ухвали складено 30.11.2023
Суддя Д.В. Мандичев
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2023 |
Оприлюднено | 04.12.2023 |
Номер документу | 115329701 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні