Рішення
від 22.11.2023 по справі 620/15896/23
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 листопада 2023 року м. Чернігів Справа № 620/15896/23

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіКлопота С.Л.,

за участю секретаряШевченко А.В.,

представника позивача Ребенка Є.О.,

представника відповідачів Полегешко Л.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Приватного підприємства "Фірма "Кітеж" до Головного управління ДПС у Чернігівській області, Державної податкової служби України, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

У С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство "Фірма "Кітеж" звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Чернігівській області, Державної податкової служби України та просить:

1. Визнати протиправними та скасувати:

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реє страції ПН/РК в ЄРПН за № 9347539/24841253 від 14.08.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 5 від 15.06.2023, що подана Приватним під приємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реє страції ПН/РК в ЄРПН за № 9353367/24841253 від 15.08.2023 р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 7 від 20.06.2023 р., що подана Приватним під приємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реє страції ПН/РК в ЄРПН за № 9353365/24841253 від 15.08.2023 р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 10 від 21.06.2023 р., що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реє страції ПН/РК в ЄРПН за № 9353366/24841253 від 15.08.2023 р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 11 від 22.06.2023 р., що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реє страції ПН/РК в ЄРПН за № 9353404/24841253 від 15.08.2023 р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 1 від 04.07.2023 р., що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реє страції ПН/РК в ЄРПН за № 9353364/24841253 від 15.08.2023 р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 2 від 04.07.2023 р., що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реє страції ПН/РК в ЄРПН за № 9353405/24841253 від 15.08.2023 р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 3 від 07.07.2023 р., що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реє страції ПН/РК в ЄРПН за № 9408512/24841253 від 25.08.2023 р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 6 від 19.07.2023 р., що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реє страції ПН/РК в ЄРПН за № 9436458/24841253 від 30.08.2023 р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 7 від 21.07.2023 р., що подана Приватним під приємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реє страції ПН/РК в ЄРПН за № 9709446/24841253 від 12.10.2023 р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 2 від 02.08.2023 р., що подана Приватним під приємством ФІРМА КІТЕЖ.

2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєст рі податкових накладних - податкову накладну № 5 від 15.06.2023 р., податкову накладну № 7 від 20.06.2023 р., податкову накладну № 10 від 21.06.2023 р., податкову накладну № 11 від 22.06.2023 р., податкову накладну № 1 від 04.07.2023 р., податкову накладну № 2 від 04. 07.2023 р., податкову накладну № 3 від 07.07.2023 р., податкову накладну № 6 від 19.07. 2023 р., податкову накладну № 7 від 21.07.2023 р., податкову накладну № 2 від 02.08.2023 р., що складені та подані Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ, датами їх фактич ного подання на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Свої вимоги обґрунтовує тим, що Комісія Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації не мала правових підстав для відмови в реєстрації податкових накладних, а саме рішення було винесено не у спосіб визначений законом, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав та просив його задовольнити в повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.

Представник відповідачів в судовому засіданні позовні вимоги не визнала, просила відмовити в задоволенні позову, посилаючись на заперечення, які викладені у відзиві на позовну заяву, що приєднаний до матеріалів справи.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення сторін, суд вважає позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Приватне підприємство ФІРМА КІТЕЖ відповідно до чинного законодавства Ук-раїни є юридичною особою з 09.01.1998 року, про що внесено відповідний запис до Єдино-го державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань за номером 1 064 120 0000 002355.

Приватне підприємство ФІРМА КІТЕЖ з 01.10.2013 р. зареєстровано платником податку на додану вартість, про що свідчить свідоцтво платника ПДВ № 248412525263 (індивідуальний податковий номер 248412525263).

Основними видами діяльності ПП ФІРМА КІТЕЖ є: неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (код КВЕД 46.39), оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами (код КВЕД 46.37), оптова торгівля цукром, шоко-ладом і кондитерськими виробами (код КВЕД 46.36). Діяльність за зазначеними кодами згідно із КВЕД для підприємства є постійною, регулярною і впливає на його фінансовий результат.

ПП ФІРМА КІТЕЖ постійно придбає та реалізовує однакові товари.

У ПП ФІРМА КІТЕЖ відсутня заборгованість з платежів, контроль за якими покладено на контролюючі органи.

30.05.2023 року між Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ (Комітент) та Акціонерним товариством УКРПОШТА (код ЄДРПОУ 21560045, ІПН 215600426655) (Ко-місіонер) був укладений договір Комісії № 300523-30 (надалі - Договір).

За умовами вказаного Договору (п.1.1.) Комісіонер за дорученням Комітента за пла-ту здійснює реалізацію томатної продукції (товар) від свого імені за рахунок Комітента. Отримувачем товару за Договором є АТ УКРПОШТА та/або його відокремлені підрозділи (обласні дирекції) - згідно переліку, визначеного у додатку № 3 до Договору. Найменування, країна виробник, торгова марка, код УКТЗЕД, одиниця виміру, кількість в упаковці, штриховий-код GS1 та ціна реалізації товару зазначені в Комерційній специфікації, яка є Додатком № 1 до Договору та є невід`ємною частиною Договору (п. 1.3. Договору).

Ціна Договору становить 4 200 000,00 грн., у тому числі ПДВ (20%) - 700 000,00 грн. Ціна Договору фактично складається із сум комісійної плати, отриманої Комісіонером за цим Договором згідно Звітів Комісіонера, які є невід`ємною частиною Договору (п. 2.1. До-говору). За виконання доручення Комітент сплачує Комісіонеру комісійну плату в розмірі, передбаченому умовами Комерційної специфікації, від вартості реалізованого товару (без ПДВ) за ціною, визначеною у Комерційній специфікації. Комісійна плата розраховується Комісіонером на підставі даних про фактичну реалізацію товару за звітний місяць та відображається ним у Звіті Комісіонера за звітний період. Розрахунки між Сторонами за комісійною платою здійснюються шляхом утримання Комісіонером належної Комісіонеру суми комісійної плати згідно Договору із грошових коштів, належних Комітенту, що надійшли до отримувача товару за продаж товару Комітента (пп. 2.2. та 2.3. Договору).

Комісіонер направляє Комітенту замовлення на товар. Передача товару отримувачу товару здійснюється Комітентом відповідно до прийнятих Комітентом до замовлень не пізніше 25-го числа місяця, в якому замовлення прийняте Комітентом, якщо інший термін не визначений в замовленні Комісіонера (пп. 5.1. та 5.4. Договору). Відповідно до п. 5.7. Договору місцем передачі товару визначені склади Комісіонера (вказані у Додатку № 3 до Договору). Передача товару проводиться Комітентом згідно з видатковими накладними на товар та на підставі належним чином оформленої довіреності Комісіонера за товарно-транспортними накладними.

Позивач здійснює закупівлю товару - томатної продукції (томатна паста, заправки та соуси) під торгівельною маркою ПОМІДОРА у єдиного постачальника - Товариства з об-меженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ ФРЕШ МАРКЕТ (м. Дніпро), про що між сторонами 01.06.2023 р. укладений відповідний договір поставки № 01-06/26 (далі Договір поставки № 01-06/26). Постачальник ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ є виробником вказаної томатної продукції.

Згідно п. 1.1 Договору поставки № 01-06/26 Постачальник зобов`язується постачати Покупцю (згідно наданих Покупцем замовлень за зразком, викладеним у Додатку № 1 до Договору) протягом строку дії Договору, продукцію Постачальника під ТМ ПОМІДОРА, а Покупець зобов`язується приймати і оплачувати товар в порядку та на умовах, передбачених Договором. Найменування, асортимент, ціна товару, зазначаються у Бланку-замов-ленні, який надає Постачальник на електронну адресу Покупця.

Поставка Товару здійснюється партіями, на умовах відповідно до правил ІНКО-ТЕРМС (Міжнародні тлумачення торгових термінів ІНКОТЕРМС, в редакції 2020). Міс-це поставки та доставка товару визначається у прийнятому та підтвердженому Постачальником замовленні (п. 2.3. Договору поставки № 01-06/26).

Зобов`язання Постачальника по передачі партії товару вважаються виконаними після передачі партії товару Покупцю, що підтверджується уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної (п. 2.5. Договору поставки № 01-06/26). Постачальник одночасно із передачею відповідної партії товару надає уповноваженому представнику Покупця наступні документи: видаткову накладну; товарно-транспортну накладну (у разі потреби); документи, що підтверджують якість товару (висновок державної санітарно-епідеміологіч-ної експертизи, сертифікат відповідності, посвідчення якості товару, інші документи, передбачені чинним законодавством України, що підтверджують якість, безпеку та справжність товару) - п. 2.7. Договору поставки № 01-06/26.

На виконання умов укладеного Договору позивач 15.06.2023 р. за видатковою накладною № РН-0000001 відвантажив на реалізацію Дніпропетровській дирекції АТ УКР-ПОШТА належний йому товар (паста томатна, заправка томатна, кетчуп) в асортименті всього на суму 203 406,00 грн. (в т.ч. ПДВ 33 901,00 грн.).

Поставка товару здійснена транспортом на замовлення постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за товарно-транспортною накладною № 01 від 15.06.2023 р.

Комісіонер отримав товар, про що свідчить підпис його представника на видатковій накладній та ТТН, а також печатка підприємства.

Позивач придбав товар в асортименті (паста томатна, заправка томатна, кетчуп) у постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за Договором поставки № 01-06/26 на підставі видаткової накладної № 2805 від 15.06.2023 р. Товар був переданий позивачу по ТТН № 2805 від 15.06.2023 р. вантажовідправником.

Позивач повністю сплатив постачальнику ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ вартість придбаного товару платіжною інструкцією № 664 від 15.06.2023 р. передоплатою у сумі 117 331 грн. (в т.ч. ПДВ 19 555,20 грн.).

Комісіонер АТ УКРПОШТА надав позивачу звіт Комісіонера № ЗВК438 за період з 01.07.23 по 31.07.23 р. та здійснив перерахування (платіжна інструкція № 21/08/20234402 449 від 21.08.2023 р.) належних позивачу-Комітенту грошових коштів, отриманих від реалізації товару за видатковою накладною № РН-0000001 від 15.06.2023 р.

15.06.2023 р. за першою подією (датою відвантаження товару) позивачем складено податкову накладну № 5 на загальну суму 203 406,00 грн. та подано на реєстрацію в Єдино-му державному реєстрі податкових накладних.

28.06.2023 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ збережено та доставлено до ДПС України, а реєстрація ПН зупинена.

Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація подат-кової накладної від 15.06.2023 № 5 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної зазначено, що обсяг пос-тачання товару/послуги 2002,2013, дорівнює або перевищує величину залишку, визначено-го як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що від-повідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено: показник D=163.1879%, Р=0.

Запропоновано падати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

10.08.2023 р. позивач направив відповідачу 1 пояснення № 1 (вих. 1), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 15.06.2023 р. № 5.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 1 відповідача від 14.08.2023 р. № 9347539/24841253 ПП ФІРМА КІ-ТЕЖ відмовлено в реєстрації ПН № 5 від 15.06.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі додаткова інформація вказано: ТТН складені ТТН складені з порушенням вимог Наказ Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 року N 363 Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, не-достатньо трудових ресурсів для ведення господарської діяльності.

18.08.2023 р. позивачем до контролюючого органу подано скаргу № 1 на рішення 1 відповідача № 9347539/24841253 від 14.08.2023 р., а також копії первинних документів (у кількості 11 шт.) на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 15.06.2023 р. № 5. Зокрема, до скарги додана ТТН № 2805 від 15.06.2023 р. ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ, на-дано ґрунтовне пояснення щодо трудових ресурсів (працівників) підприємства позивача.

29.08.2023 р. комісією прийнято рішення № 65491/24841253/2, яким скаргу ТОВ ФІ-РМА КІТЕЖ залишено без задоволення, а рішення від 14.08.2023 р. № 9347539/24841253 - без змін.

На виконання умов укладеного Договору позивач 20.06.2023 р. за видатковою накладною № РН-0000003 відвантажив на реалізацію Чернівецькій дирекції АТ УКРПОШ-ТА належний йому товар (кетчуп) в асортименті всього на суму 56 448,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9 408,00 грн.).

Поставка товару здійснена автомобільним перевізником ТОВ ТД РАБЕН на замовлення постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за товарно-транспортною накладною № 107930619373960 від 20.06.2023 р.

Комісіонер отримав товар, про що свідчить підпис його представника на видатковій накладній та ТТН, а також штамп підприємства.

Позивач придбав товар в асортименті (кетчуп) у постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за Договором поставки № 01-06/26 на підставі видаткової накладної № 2813 від 16.06.2023 р. Товар був переданий позивачу по ТТН № 967 від 16.06.2023 р. вантажовідправником.

Позивач повністю сплатив постачальнику ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ вартість придбаного товару платіжною інструкцією № 665 від 16.06.2023 р. передоплатою у сумі 47 560,80 грн. (в т.ч. ПДВ 7 926,80 грн.).

Комісіонер АТ УКРПОШТА надав позивачу звіт Комісіонера № ЗВК438 за період з 01.07.23 по 31.07.23 р. та здійснив перерахування (платіжна інструкція № 21/08/20234402 449 від 21.08.2023 р.) належних позивачу-Комітенту грошових коштів, отриманих від реалізації товару за видатковою накладною № РН-0000003 від 20.06.2023 р.

20.06.2023 р. за першою подією (датою відвантаження товару) позивачем складено податкову накладну № 7 на загальну суму 56 448,00 грн. та подано на реєстрацію в Єдино-му державному реєстрі податкових накладних.

28.06.2023 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ збережено та доставлено до ДПС України, а реєстрація ПН зупинена.

Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 20.06.2023 № 7 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 2013, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено: показник D= 163.1879%, Р=13461.

Запропоновано падати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

10.08.2023 р. позивач направив відповідачу 1 пояснення № 2 (вих. 2), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 20.06.2023 р. № 7.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 1 відповідача від 15.08.2023 р. № 9353367/24841253 ПП ФІРМА КІ-ТЕЖ відмовлено в реєстрації ПН № 7 від 20.06.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі додаткова інформація вказано: недостатньо трудових ресурсів для ведення господарської діяльності.

18.08.2023 р. позивачем до контролюючого органу подано скаргу № 2 на рішення 1 відповідача № 9353367/24841253 від 15.08.2023 р., а також копії первинних документів (у кількості 10 шт.) на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 20.06.2023 р. № 7. Зокрема, у скарзі наведене ґрунтовне пояснення щодо трудових ресурсів (працівників) підприємства позивача.

31.08.2023 р. комісією прийнято рішення № 65942/24841253/2, яким скаргу ПП ФІ-РМА КІТЕЖ залишено без задоволення, а рішення від 15.08.2023 р. № 9353367/24841253 - без змін.

На виконання умов укладеного Договору позивач 21.06.2023 р. за видатковою накладною № РН-0000006 відвантажив на реалізацію АТ УКРПОШТА належний йому то-вар (паста томатна, кетчуп) в асортименті всього на суму 127 890,00 грн. (в т.ч. ПДВ 21 315,00 грн.).

Поставка товару здійснена транспортом на замовлення постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за товарно-транспортною накладною № 2818 від 20.06.2023 р. (із доста-вкою вантажоодержувачу 21.06.2023 р.).

Комісіонер отримав товар, про що свідчить підпис його представника на видатковій накладній та ТТН, а також штамп підприємства.

Позивач придбав товар в асортименті (паста томатна, кетчуп) у постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за Договором поставки № 01-06/26 на підставі накладної № 2818 від 20.06.2023 р.

Позивач повністю сплатив постачальнику ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ вартість придбаного товару платіжною інструкцією № 667 від 19.06.2023 р. передоплатою у сумі 74 928,00 грн. (в т.ч. ПДВ 12 488,00 грн.).

Комісіонер АТ УКРПОШТА надав позивачу звіт Комісіонера № ЗВК438 за період з 01.07.23 по 31.07.23 р. та здійснив перерахування (платіжна інструкція № 21/08/20234402 449 від 21.08.2023 р.) належних позивачу-Комітенту грошових коштів, отриманих від реалізації товару за видатковою накладною № РН-0000006 від 21.06.2023 р.

21.06.2023 р. за першою подією (датою відвантаження товару) позивачем складено податкову накладну № 10 на загальну суму 127 890,00 грн. та подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

14.07.2023 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ збережено та доставлено до ДПС України, а реєстрація ПН зупинена.

Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11. 12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 21.06.2023 № 10 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 2002,2013, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додат-ково повідомлено: показник D= 163.1879%, Р=34020.3

Запропоновано падати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

10.08.2023 р. позивач направив відповідачу 1 пояснення № 2 (вих. 2), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 21.06.2023 р. № 10.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 1 відповідача від 15.08.2023 р. № 9353365/24841253 ПП ФІРМА КІ-ТЕЖ відмовлено в реєстрації ПН № 10 від 21.06.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі додаткова інформація вказано: недостатньо трудових ресурсів для ведення господарської діяльності.

18.08.2023 р. позивачем до контролюючого органу подано скаргу № 3 на рішення 1 відповідача № 9353365/24841253 від 15.08.2023 р., а також копії первинних документів (у кількості 11 шт.) на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 21.06.2023 р. № 10. Зокрема, у скарзі наведене ґрунтовне пояснення щодо трудових ресурсів (працівників) підприємства позивача.

29.08.2023 р. комісією прийнято рішення № 65487/24841253/2, яким скаргу ПП ФІ-РМА КІТЕЖ залишено без задоволення, а рішення від 15.08.2023 р. № 9353365/24841253 - без змін.

На виконання умов укладеного Договору позивач 22.06.2023 р. за видатковою накладною № РН-0000007 відвантажив на реалізацію Харківській дирекції АТ УКРПОШ-ТА належний йому товар (паста томатна, кетчуп) в асортименті всього на суму 164 052,00 грн. (в т.ч. ПДВ 27 342,00 грн.).

Поставка товару здійснена транспортом на замовлення постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за товарно-транспортною накладною № 2885 від 22.06.2023 р.

Комісіонер отримав товар, про що свідчить підпис його представника на видатковій накладній та ТТН, а також печатка підприємства.

Позивач придбав товар в асортименті (паста томатна, кетчуп) у постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за Договором поставки № 01-06/26 на підставі видаткової накладної № 2885 від 22.06.2023 р.

Позивач повністю сплатив постачальнику ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ вартість придбаного товару платіжною інструкцією № 668 від 21.06.2023 р. передоплатою у сумі 99 775,20 грн. (в т.ч. ПДВ 16 629,20 грн.).

Комісіонер АТ УКРПОШТА надав позивачу звіт Комісіонера № ЗВК438 за період з 01.07.23 по 31.07.23 р. та здійснив перерахування (платіжна інструкція № 21/08/20234402 449 від 21.08.2023 р.) належних позивачу-Комітенту грошових коштів, отриманих від реалізації товару за видатковою накладною № РН-0000007 від 22.06.2023 р.

22.06.2023 р. за першою подією (датою відвантаження товару) позивачем складено податкову накладну № 11 на загальну суму 164 052,00 грн. та подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

14.07.2023 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ збережено та доставлено до ДПС України, а реєстрація ПН зупинена.

Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11. 12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 22.06.2023 № 11 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 2002,2013, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Дода-ково повідомлено: показник D= 163.1879%, Р=15592.5

Запропоновано падати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

10.08.2023 р. позивач направив відповідачу 1 пояснення № 2 (вих. 2), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 22.06.2023 р. № 11.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 1 відповідача від 15.08.2023 р. № 9353366/24841253 ПП ФІРМА КІ-ТЕЖ відмовлено в реєстрації ПН № 11 від 22.06.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі додаткова інформація вказано: недостатньо трудових ресурсів для ведення господарської діяльності.

18.08.2023 р. позивачем до контролюючого органу подано скаргу № 4 на рішення 1 відповідача № 9353366/24841253 від 15.08.2023 р., а також копії первинних документів (у кількості 11 шт.) на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 22.06.2023 р. № 11. Зокрема, у скарзі наведене ґрунтовне пояснення щодо трудових ресурсів (працівників) підприємства позивача.

29.08.2023 р. комісією прийнято рішення № 65493/24841253/2, яким скаргу ПП ФІ-РМА КІТЕЖ залишено без задоволення, а рішення від 15.08.2023 р. № 9353366/24841253 - без змін.

На виконання умов укладеного Договору позивач 04.07.2023 р. за видатковою накладною № РН-0000012 відвантажив на реалізацію АТ УКРПОШТА належний йому то-вар (кетчуп) в асортименті всього на суму 56 448,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9 408,00 грн.).

Поставка товару здійснена транспортом на замовлення постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за товарно-транспортною накладною № 12 від 04.07.2023 р.

Комісіонер отримав товар, про що свідчить підпис його представника на видатковій накладній та ТТН, а також печатка підприємства.

Позивач придбав товар в асортименті (кетчуп) у постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за Договором поставки № 01-06/26 на підставі видаткової накладної № 3034 від 28.06.2023 р. Товар був переданий позивачу по ТТН № 3034 від 28.06.2023 р. вантажовідправником.

Позивач повністю сплатив постачальнику ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ вартість придбаного товару платіжною інструкцією № 670 від 26.06.2023 р. передоплатою у сумі 33 465,60 грн. (в т.ч. ПДВ 5 577,60 грн.).

Комісіонер АТ УКРПОШТА надав позивачу звіт Комісіонера № ЗВК438 за період з 01.07.23 по 31.07.23 р. та здійснив перерахування (платіжна інструкція № 21/08/20234402 449 від 21.08.2023 р.) належних позивачу-Комітенту грошових коштів, отриманих від реалізації товару за видатковою накладною № РН-0000012 від 04.07.2023 р.

04.07.2023 р. за першою подією (датою відвантаження товару) позивачем складено податкову накладну № 1 на загальну суму 56 448,00 грн. та подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

25.07.2023 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ збережено та доставлено до ДПС України, а реєстрація ПН зупинена.

Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11. 12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 04.07.2023 № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 2013, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено: показник D= 8.8026%, Р=0

Запропоновано падати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

10.08.2023 р. позивач направив відповідачу 1 пояснення № 2 (вих. 2), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 04.07.2023 р. № 1.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 1 відповідача від 15.08.2023 р. № 9353404/24841253 ПП ФІРМА КІ-ТЕЖ відмовлено в реєстрації ПН № 1 від 04.07.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі додаткова інформація вказано: ТТН складені ТТН складені з порушенням вимог Наказ Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 року N 363 Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, недостатньо трудових ресурсів для ведення господарської діяльності.

18.08.2023 р. позивачем до контролюючого органу подано скаргу № 5 на рішення 1 відповідача № 9353404/24841253 від 15.08.2023 р., а також копії первинних документів (у кількості 11 шт.) на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 04.07.2023 р. № 1. Зокрема, до скарги додана ТТН № 3034 від 28.06.2023 р. ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ, на-дано ґрунтовне пояснення щодо трудових ресурсів (працівників) підприємства позивача.

30.08.2023 р. комісією прийнято рішення № 65661/24841253/2, яким скаргу ПП ФІ-РМА КІТЕЖ залишено без задоволення, а рішення від 15.08.2023 р. № 9353404/24841253 - без змін.

На виконання умов укладеного Договору позивач 04.07.2023 р. за видатковою накладною № РН-0000014 відвантажив на реалізацію АТ УКРПОШТА належний йому то-вар (томатна паста та кетчуп) в асортименті всього на суму 69 753,60 грн. (в т.ч. ПДВ 11 625,60 грн.).

Поставка товару здійснена транспортом на замовлення постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за товарно-транспортною накладною № 14 від 04.07.2023 р.

Комісіонер отримав товар, про що свідчить підпис його представника на видатковій накладній та ТТН, а також печатка підприємства.

Позивач придбав товар в асортименті (томатна паста та кетчуп) у постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за Договором поставки № 01-06/26 на підставі видаткової накладної № 3055 від 29.06.2023 р. Товар був переданий позивачу по ТТН № 3055 від 29.06. 2023 р. вантажовідправником.

Позивач повністю сплатив постачальнику ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ вартість придбаного товару платіжною інструкцією № 672 від 27.06.2023 р. передоплатою у сумі 42 221,76 грн. (в т.ч. ПДВ 7 036,96 грн.).

Комісіонер АТ УКРПОШТА надав позивачу звіт Комісіонера № ЗВК438 за період з 01.07.23 по 31.07.23 р. та здійснив перерахування (платіжна інструкція № 21/08/20234402 449 від 21.08.2023 р.) належних позивачу-Комітенту грошових коштів, отриманих від реалізації товару за видатковою накладною № РН-000 0014 від 04.07.2023 р.

04.07.2023 р. за першою подією (датою відвантаження товару) позивачем складено податкову накладну № 2 на загальну суму 69 753,60 грн. та подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

26.07.2023 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ збережено та доставлено до ДПС України, а реєстрація ПН зупинена.

Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11. 12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 04.07.2023 № 2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 2002,2013, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено: показник D= 8.8026%, Р=0

Запропоновано падати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

10.08.2023 р. позивач направив відповідачу 1 пояснення № 2 (вих. 2), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 04.07.2023 р. № 2.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 1 відповідача від 15.08.2023 р. № 9353364/24841253 ПП ФІРМА КІ-ТЕЖ відмовлено в реєстрації ПН № 2 від 04.07.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі додаткова інформація вказано: недостатньо трудових ресурсів для ведення господарської діяльності.

18.08.2023 р. позивачем до контролюючого органу подано скаргу № 6 на рішення 1 відповідача № 9353364/24841253 від 15.08.2023 р., а також копії первинних документів (у кількості 11 шт.) на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 04.07.2023 р. № 2. Зокрема, у скарзі наведене ґрунтовне пояснення щодо трудових ресурсів (працівників) підприємства позивача.

29.08.2023 р. комісією прийнято рішення № 65490/24841253/2, яким скаргу ПП ФІ-РМА КІТЕЖ залишено без задоволення, а рішення від 15.08.2023 р. № 9353364/24841253 - без змін.

На виконання умов укладеного Договору позивач 04.07.2023 р. за видатковою накладною № РН-0000015 відвантажив на реалізацію Вінницькій дирекції АТ УКРПОШТА належний йому товар (томатна паста та кетчуп) в асортименті всього на суму 49 127,40 грн. (в т.ч. ПДВ 8 187,90 грн.).

Поставка товару здійснена транспортом на замовлення постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за товарно-транспортною накладною № 15 від 07.07.2023 р.

Комісіонер отримав товар, про що свідчить підпис його представника на видатковій накладній та ТТН, а також печатка підприємства.

Позивач придбав товар в асортименті (томатна паста та кетчуп) у постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за Договором поставки № 01-06/26 на підставі видаткової накладної № 3254 від 07.07.2023 р. Товар був переданий позивачу по ТТН № 3254 від 07.07. 2023 р. вантажовідправником.

Позивач повністю сплатив постачальнику ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ вартість придбаного товару платіжною інструкцією № 677 від 06.07.2023 р. передоплатою у сумі 29 326,08 грн. (в т.ч. ПДВ 4 887,68 грн.).

Комісіонер АТ УКРПОШТА надав позивачу звіт Комісіонера № ЗВК438 за період з 01.07.23 по 31.07.23 р. та здійснив перерахування (платіжна інструкція № 21/08/20234402 449 від 21.08.2023 р.) належних позивачу-Комітенту грошових коштів, отриманих від реалізації товару за видатковою накладною № РН-000 0015 від 04.07.2023 р.

07.07.2023 р. за першою подією (датою відвантаження товару) позивачем складено податкову накладну № 3 на загальну суму 49 127,40 грн. та подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

26.07.2023 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ збережено та доставлено до ДПС України, а реєстрація ПН зупинена.

Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11. 12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 07.07.2023 № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 2002,2013, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено: показник D= 8.8026%, Р=0

Запропоновано падати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

10.08.2023 р. позивач направив відповідачу 1 пояснення № 2 (вих. 2), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 07.07.2023 р. № 3.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 1 відповідача від 15.08.2023 р. № 9353405/24841253 ПП ФІРМА КІ-ТЕЖ відмовлено в реєстрації ПН № 3 від 07.07.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі додаткова інформація вказано: ТТН складені ТТН складені з порушенням вимог Наказ Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 року N 363 Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, не-достатньо трудових ресурсів для ведення господарської діяльності.

18.08.2023 р. позивачем до контролюючого органу подано скаргу № 7 на рішення 1 відповідача № 9353405/24841253 від 15.08.2023 р., а також копії первинних документів (у кількості 10 шт.) на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 07.07.2023 р. № 3. Зокрема, до скарги додана ТТН № 3254 від 07.07.2023 р. ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ, надано ґрунтовне пояснення щодо трудових ресурсів (працівників) підприємства позивача.

30.08.2023 р. комісією прийнято рішення № 65641/24841253/2, яким скаргу ПП ФІ-РМА КІТЕЖ залишено без задоволення, а рішення від 15.08.2023 р. № 9353405/24841253 - без змін.

На виконання умов укладеного Договору позивач 19.07.2023 р. за видатковою накладною № РН-0000018 відвантажив на реалізацію АТ УКРПОШТА належний йому то-вар (томатна паста та кетчуп) в асортименті всього на суму 41 706 грн. (в т.ч. ПДВ 6 951,00 грн.).

Поставка товару здійснена транспортом на замовлення постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за товарно-транспортною накладною № 18 від 18.07.2023 р.

Комісіонер отримав товар, про що свідчить підпис його представника на видатковій накладній та ТТН, а також печатка підприємства.

Позивач придбав товар в асортименті (томатна паста та кетчуп) у постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за Договором поставки № 01-06/26 на підставі видаткової накладної № 3084 від 17.07.2023 р. Товар був переданий позивачу по ТТН № 3384 від 17.07. 2023 р. вантажовідправником.

Позивач повністю сплатив постачальнику ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ вартість при-дбаного товару платіжною інструкцією № 679 від 14.07.2023 р. передоплатою у сумі 65 091,60 грн. (в т.ч. ПДВ 10 848,60 грн.).

Комісіонер АТ УКРПОШТА надав позивачу звіт Комісіонера № ЗВК1303 за період з 01.08.23 по 31.08.23 р. та здійснив перерахування (платіжна інструкція № 22/09/202361 32122 449 від 22.09.2023 р.) належних позивачу-Комітенту грошових коштів, отриманих від реалізації товару за видатковою накладною № РН-000 0018 від 19.07.2023 р.

19.07.2023 р. за першою подією (датою відвантаження товару) позивачем складено податкову накладну № 6 на загальну суму 41 706,00 грн. та подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

17.08.2023 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ збережено та доставлено до ДПС України, а реєстрація ПН зупинена.

Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11. 12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 19.07.2023 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 2002,2013, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено: показник D= 8.8026%, Р=16128

Запропоновано падати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

23.08.2023 р. позивач направив відповідачу 1 пояснення № 3 (вих. 3), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 19.07.2023 р. № 6.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 1 відповідача від 25.08.2023 р. № 9408512/24841253 ПП ФІРМА КІ-ТЕЖ відмовлено в реєстрації ПН № 6 від 19.07.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі додаткова інформація вказано: недостатньо трудових ресурсів для ведення господарської діяльності.

28.08.2023 р. позивачем до контролюючого органу подано скаргу № 8 на рішення 1 відповідача № 9408512/24841253 від 25.08.2023 р., а також копії первинних документів (у кількості 12 шт.) на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 19.07.2023 р. № 6. Зокрема, у скарзі надано ґрунтовне пояснення щодо трудових ресурсів (працівників) підприємства позивача.

05.09.2023 р. комісією прийнято рішення № 66511/24841253/2, яким скаргу ПП ФІ-РМА КІТЕЖ залишено без задоволення, а рішення від 25.08.2023 р. № 9408512/24841253 - без змін.

На виконання умов укладеного Договору позивач 21.07.2023 р. за видатковою накладною № РН-0000016 відвантажив на реалізацію Кропивницькій дирекції АТ УКРПО-ШТА належний йому товар (томатна паста та кетчуп) в асортименті всього на суму 67 956 грн. (в т.ч. ПДВ 11 326,00 грн.).

Поставка товару здійснена транспортом на замовлення постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за товарно-транспортною накладною № 3054 від 20.07.2023 р. (із доставкою вантажоодержувачу 21.07.2023 р.).

Комісіонер отримав товар, про що свідчить підпис його представника на видатковій накладній та ТТН, а також печатка підприємства.

Позивач придбав товар в асортименті (томатна паста та кетчуп) у постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за Договором поставки № 01-06/26 на підставі видаткової накладної № 3054 від 20.07.2023 р.

Позивач повністю сплатив постачальнику ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ вартість придбаного товару платіжною інструкцією № 679 від 14.07.2023 р. передоплатою у сумі 65 091,60 грн. (в т.ч. ПДВ 10 848,60 грн.).

Комісіонер АТ УКРПОШТА надав позивачу звіт Комісіонера № ЗВК1303 за пері-од з 01.08.23 по 31.08.23 р. та здійснив перерахування (платіжна інструкція № 22/09/202361 32122 449 від 22.09.2023 р.) належних позивачу-Комітенту грошових коштів, отриманих від реалізації товару за видатковою накладною № РН-0000016 від 21.07.2023 р.

21.07.2023 р. за першою подією (датою відвантаження товару) позивачем складено податкову накладну № 7 на загальну суму 67 956,00 грн. та подано на реєстрацію в Єдино-му державному реєстрі податкових накладних.

28.08.2023 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ збережено та доставлено до ДПС України, а реєстрація ПН зупинена.

Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11. 12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 21.07.2023 № 7 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 2002,2013, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено: показник D= 8.8026%, Р=16128

Запропоновано падати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

28.08.2023 р. позивач направив відповідачу 1 пояснення № 4 (вих. 3), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 21.07.2023 р. № 7.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 1 відповідача від 30.08.2023 р. № 9436458/24841253 ПП ФІРМА КІ-ТЕЖ відмовлено в реєстрації ПН № 7 від 21.07.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі додаткова інформація вказано: недостатньо трудових ресурсів для ведення господарської діяльності.

На виконання умов укладеного Договору позивач 02.08.2023 р. за видатковою накладною № РН-0000020 відвантажив на реалізацію Тернопільській дирекції АТ УКРПО-ШТА належний йому товар (кетчуп) в асортименті всього на суму 15 321,60 грн. (в т.ч. ПДВ 2 553,60 грн.).

Поставка товару здійснена автомобільним перевізником ТОВ ТД РАБЕН на замовлення постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за товарно-транспортною накладною № 102130731993630 від 01.08.2023 р. (із доставкою вантажоодержувачу 02.08.2023 р.).

Комісіонер отримав товар, про що свідчить підпис його представника на видатковій накладній та ТТН, а також печатка підприємства.

Позивач придбав товар в асортименті (кетчуп) у постачальника ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ за Договором поставки № 01-06/26 на підставі видаткової накладної № 3864 від 31.07.2023 р. Товар був переданий позивачу по ТТН № 974 від 31.07.2023 р. вантажовідправником.

Позивач повністю сплатив постачальнику ТОВ ТД ФРЕШ МАРКЕТ вартість придбаного товару платіжною інструкцією № 680 від 28.07.2023 р. передоплатою у сумі 32 365,20 грн. (в т.ч. ПДВ 5 394,20 грн.).

Комісіонер АТ УКРПОШТА надав позивачу звіт Комісіонера № ЗВК1303 за пері-од з 01.08.23 по 31.08.23 р. та здійснив перерахування (платіжна інструкція № 22/09/202361 32122 449 від 22.09.2023 р.) належних позивачу-Комітенту грошових коштів, отриманих від реалізації товару за видатковою накладною № РН-0000020 від 02.08.2023 р.

02.08.2023 р. за першою подією (датою відвантаження товару) позивачем складено податкову накладну № 2 на загальну суму 15 321,60 грн. та подано на реєстрацію в Єдино-му державному реєстрі податкових накладних.

24.08.2023 податковим органом складено квитанцію, в якій вказано, що документ збережено та доставлено до ДПС України, а реєстрація ПН зупинена.

Відповідно до пункту 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11. 12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 21.07.2023 № 7 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 2103, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено: показник D= 5.7422%, Р=3790.5

Запропоновано падати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

09.10.2023 р. позивач направив відповідачу 1 пояснення № 5 (вих. 5), до яких додані первинні документи на підтвердження інформації, зазначеної у ПН від 02.08.2023 р. № 2.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 1 відповідача від 12.10.2023 р. № 9709446/24841253 ПП ФІРМА КІ-ТЕЖ відмовлено в реєстрації ПН № 2 від 02.08.2023 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У графі додаткова інформація вказано: встановлено невідповідність між датами по реалізації продукції та датами транспортування.

ПП ФІРМА КІТЕЖ не погодилась з висновками податкового органу, та звернулась до суду з позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Для здійснення господарської діяльності ПП ФІРМА КІТЕЖ має офісне примі-щення, необхідне обладнання та людські резерви.

Станом на жовтень 2023 року для здійснення фінансово-господарської діяльності ПП ФІРМА КІТЕЖ має наступні ресурси:

- власне офісне приміщення, що розташовані за адресою: м. Чернігів, вул. Героїв Чорнобиля, буд. 29;

- власне обладнання, інвентар;

- середньооблікову штатну чисельність працівників 2 особи.

У ПП ФІРМА КІТЕЖ відсутня заборгованість з платежів, контроль за якими пок-ладено на контролюючі органи.

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Як свідчить пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

У відповідності до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (По-рядок № 1246) податкова накладна електронний документ, який складається платником по-датку на додану вартість відповідно до вимоги Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 Порядку № 1246, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).

Так, механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (Порядок № 1165).

Згідно пункту 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Необхідно зазначити, що позивачем до податкового органу разом зі всіма поясненнями надавалися копії документів, що визначені пунктом 5 Порядку прийняття рішень.

Пунктом 11 Порядку прийняття рішень визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Отже, зважаючи на вказані норми, Комісія регіонального рівня на виконання пункту 44 Порядку №1165 перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться держав-ними органами, документи, зокрема електронні) та за результатом такої перевірки приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 11 Порядку прийняття рішень.

Однак, податковим органом незважаючи на надані позивачем всі документи, прийняті рішення про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, без належної перевір-ки комісією контролюючого органу достовірності наданих позивачем разом з поясненнями документів його діяльності.

Верховним Судом України у постанові від 23.10.2018 у справі № 822/1817/18 визначені загальні вимоги, які висуваються до індивідуальних актів, як актів правозастосування. Ними є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Отже, переконаний, що рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. А мають значення ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.

При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

З огляду на наведене, підстави для зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних відсутні.

Таким чином, оскаржувані рішення не відповідають вимогам та принципам управлінської діяльності (закріпленим у частині другій статті 2 КАС України), оскільки прийняті необґрунтовано, без урахуванням наданих платником документів, всупереч вимогам чин-ного законодавства.

Зупинення реєстрації податкової накладної не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а також прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування такого рішення.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10.04.2020 у справі № 819/330/18.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

При вказаних обставинах суд дійшов висновку, що відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість своїх дій та рішення з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, позов підлягає задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Тому, за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Приватного підприємства "Фірма "Кітеж" підлягає стягненню судовий збір в розмірі 26 840,00 грн.

Керуючись ст. ст.139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов Приватного підприємства "Фірма "Кітеж" (вул. Героїв Чорнобиля, 29, м. Чернігів, Чернігівська обл., Чернігівський р-н,14033) до Головного управління ДПС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів,Чернігівська обл., Чернігівський р-н, 14000), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному осязі.

Визнати протиправними та скасувати:

- рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 9347539/24841253 від 14.08.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 5 від 15.06.2023, що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

- рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 9353367/24841253 від 15.08.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 7 від 20.06.2023, що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 9353365/24841253 від 15.08.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 10 від 21.06.2023, що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 9353366/24841253 від 15.08.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 11 від 22.06.2023, що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 9353404/24841253 від 15.08.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 1 від 04.07.2023, що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 9353364/24841253 від 15.08.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 2 від 04.07.2023, що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 9353405/24841253 від 15.08.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 3 від 07.07.2023, що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 9408512/24841253 від 25.08.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 6 від 19.07.2023, що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 9436458/24841253 від 30.08.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 7 від 21.07.2023, що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ;

-рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернігівській області з питань реєстрації ПН/РК в ЄРПН за № 9709446/24841253 від 12.10.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі ПН податкової накладної № 2 від 02.08.2023, що подана Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних - податкову накладну № 5 від 15.06.2023, податкову накладну № 7 від 20.06.2023, податкову накладну № 10 від 21.06.2023, податкову накладну № 11 від 22.06.2023, податкову накладну № 1 від 04.07.2023, податкову накладну № 2 від 04. 07.2023, податкову накладну № 3 від 07.07.2023, податкову накладну № 6 від 19.07.2023, податкову накладну № 7 від 21.07.2023, податкову накладну № 2 від 02.08.2023, що складені та подані Приватним підприємством ФІРМА КІТЕЖ, датами їх фактич ного подання на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнути з Державної податкової служби України на користь Приватного підприємства "Фірма "Кітеж" 26 840,00 грн. судових витрат за рахунок буджетних асегнувань.

Рішення суду набирає законної сили в порядку статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Повний текст рішення виготовлено 04 грудня 2023 року.

Суддя Сергій КЛОПОТ

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.11.2023
Оприлюднено07.12.2023
Номер документу115418276
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —620/15896/23

Ухвала від 04.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 06.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Постанова від 06.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 05.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 18.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Рішення від 22.11.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Сергій КЛОПОТ

Рішення від 22.11.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Сергій КЛОПОТ

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні