РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 грудня 2023 року справа № 580/3473/23
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Руденко А. В., розглянувши у письмовому провадженні в спрощеному позовному провадженні без виклику учасників справи в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до військової частини НОМЕР_1 про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
09.05.2023 до Черкаського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовною заявою до військової частини НОМЕР_1 , в якій просить:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо невиплати позивачу в повному розмірі індексації грошового забезпечення за період з 01.03.2018 року по 25.05.2020 року включно відповідно до приписів абзаців 4, 6 пункту 5 «Порядку проведення індексації грошових доходів населення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року №1078;
- зобов`язати відповідача нарахувати та виплатити позивачу індексацію-різницю грошового забезпечення 4463 гривні 15 копійок в місяць у загальній сумі 119 641 гривня 21 копійка за період з 01.03.2018 року по 25.05.2020 року включно відповідно до приписів абзаців 4, 6 пункту 5 «Порядку проведення індексації грошових доходів населення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року №1078 із одночасною компенсацією сум податку з доходів фізичних осіб, відповідно до пункту 2 «Порядку виплати щомісячної грошової компенсації сум податку з доходів фізичних осіб, що утримуються з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового начальницького складу», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.01.2004 року №44.
Обгрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що в період з 16.12.2008 по 25.05.2020 проходив військову службу у військовій частині НОМЕР_2 . Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 28.03.2023, за результатом перегляду рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 01.04.2022 у справі №580/5322/21, зобов`язано відповідача нарахувати та виплатити індексацію грошового забезпечення позивачу за період з 01 грудня 2015 року по 28 лютого 2018 року, із застосуванням січня 2008 року, як місяця, з якого починається обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації грошового забезпечення (базового місяця) та урахуванням Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 року № 1078.
21.04.2023 відповідач виплатив позивачу за період з 01.12.2015 по 28.02.2018 індексацію грошового забезпечення в сумі 69 171,93 грн. Виплату проведено без одночасної компенсації податку на доходи фізичних осіб. При цьому сума нарахованої індексації грошового забезпечення за лютий 2018 року склала 4 258,75 грн. Проте за період з 01.03.2018 по 25.05.2020 відповідач виплатив лише поточну індексацію грошового забезпечення, яка склалась внаслідок перевищення порогу для проведення індексації в 103 % в сумі 3 041,87 грн.
Позивачем не оскаржується порядок розрахунку поточної індексації грошового забезпечення за період з 01.03.2018 по 25.05.2020, яка склалась внаслідок перевищення порогу для проведення індексації в 103 % у сумі 4 258,75 грн. Проте відповідачем в порушення норм абзаців 4, 6 пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 №1078 «Про затвердження Порядку проведення індексації грошових доходів населення» не виплачено на користь позивача індексацію грошового забезпечення за період з 01.03.2018 по 25.05.2020 у фіксованій величині 4 463,15 грн в місяць на загальну суму 119 641,21 грн, що підтверджується правовою позицією Верховного Суду у постановах від 23.03.2023 у справі №400/3826/21, від 06.04.2023 у справі №400/9920/21, від 06.04.2023 у справі №420/11424/21, від 28.09.2022 у справі № 400/1119/21 та від 28.09.2022 у справі № 560/3965/21.
Вважаючи зазначені дії відповідача протиправними, позивач за захистом своїх прав звернувся до суду з позовною заявою.
Відповідач проти позову заперечив. 22.05.2023 надав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що відповідно до Постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 28.03.2023 у справі № 580/5322/21 колегія суддів апеляційної інстанції дійшла висновку, що підстави для нарахування та виплати позивачу індексації грошового забезпечення, за період з березня по листопад 2018 року відсутні. Відповідно, Військовою частиною НОМЕР_1 (відповідачем по справі) правомірно не здійснено нарахування та виплату позивачу індексації грошового забезпечення, за період з 28.02.2018 по 30.11.2018 включно. Тому, вказує відповідач, періоди з березня по листопад 2018 року не підлягають доказуванню в даній справі.
Згідно розрахунку індексації грошового забезпечення позивача за період проходження військової служби у відповідача, позивачу щомісяця починаючи з грудня 2018 року і до часу припинення військової служби 25.05.2020 нараховувалась та виплачувалась індексація грошового забезпечення. Тому підстави для повторної виплати індексації позивачу у відповідача відсутні.
Щодо розрахунку фіксованої індексації грошового забезпечення відповідач вказав, що грошове забезпечення позивача за лютий 2018 року складалось з: посадовий оклад - 1 135,00 грн., оклад за військовим званням - 110,00 грн, надбавка за вислугу років - 249,00 грн, надбавка за особливості проходження служби - 747,00 грн, винагорода - 4 306,95 грн, премія - 4 937,25 грн. Всього було нараховано грошове забезпечення - 11 485,20 грн. Згідно пункту 8 наказу МВС України від 02 лютого 2016 року № 73 «Про затвердження інструкції про розміри і порядок виплати щомісячної додаткової грошової винагороди військовослужбовцям Державної прикордонної служби України» (втратив чинність з 01 березня 2018 року) було визначено, що винагорода не включається до складу грошового забезпечення, з якого здійснюється обчислення одноразових додаткових видів грошового забезпечення та інших одноразових виплат. Відповідно сума нарахованої винагороди в лютому 2018 року у сумі 4 306,95 грн. до складу грошового забезпечення не відноситься. Таким чином, грошове забезпечення за лютий 2018 року склало: 11 485,20 грн - 4 306,95 грн = 7 178,25 грн.
Грошове забезпечення позивача у березні 2018 року складалось з: посадовий оклад - 4 650,00 грн, оклад за військовим званням - 1 130,00 грн, надбавка за вислугу років - 1 734,00 грн, надбавка за особливості проходження служби - 1 502,80 грн, премія - 2 743,50 грн, Всього було нараховано - 11 760,30 грн. Сума нарахованої та виплаченої індексації грошового забезпечення за лютий 2018 року склала 4 258,75 грн. Таким чином сума грошового доходу в березні 2018 року збільшена на суму 4 581,80 грн, що перевищує суму виплаченої індексації грошового забезпечення у лютому 2018 року, тому підстав для нарахування та виплати фіксованої індексації грошового забезпечення з березня 2018 року, відсутні.
У зв`язку з чим просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду від 15.05.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у адміністративній справі, вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому проваджені).
З`ясувавши доводи учасників справи, викладені у заявах по суті, дослідивши подані письмові докази, суд встановив таке.
Позивач ОСОБА_1 з 16.12.2008 по 25.05.2020 проходив військову службу у військовій частині НОМЕР_1 .
Наказом начальника Головного центру підготовки особового складу Державної прикордонної служби України імені генерал-майора Ігоря Момота від 22.05.2020 №211-ОС позивача виключено зі списків особового складу частини, усіх видів забезпечення.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 28.03.2023 у справі 580/5322/21, яка набрала законної сили 28.03.2023, рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 01.04.2022, скасовано та прийнято нову постанову, якою позовні вимоги ОСОБА_1 до Військової частини НОМЕР_1 про зобов`язання вчинити дії задоволено частково, зокрема:
зобов`язано Військову частину НОМЕР_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) нарахувати та виплатити індексацію грошового забезпечення ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_4 ), за період з 01 грудня 2015 року по 28 лютого 2018 року, із застосуванням січня 2008 року, як місяця з якого починається обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації грошового забезпечення (базового місяця) та урахуванням Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 року № 1078;
зобов`язано Військову частину НОМЕР_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) нарахувати та виплатити індексацію грошового забезпечення ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_4 ), за період з 01.12.2018 року до 25.05.2020 року, із застосування базового місяця - березень 2018 року, як місяця, за яким здійснюється обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації грошового забезпечення (базового місяця) та урахуванням Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 року № 1078.
На виконання вказаного судового рішення 21.04.2023 відповідач сплатив позивачу індексацію грошового забезпечення за період з 01.12.2015 по 28.02.2018 у сумі 69 171,93 грн.
Позивач зазначає, що за період з 01.03.2018 по 25.05.2020 йому виплачена тільки поточна індексація грошового забезпечення, яка склалась внаслідок перевищення порогу для проведення індексації в 103%, проте не виплачена щомісячна фіксована сума індексації з березня 2018 року по день звільнення.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Індексація грошового забезпечення здійснюється в порядку та розмірах, установлених законодавством.
Правові, економічні та організаційні основи підтримання купівельної спроможності населення України в умовах зростання цін з метою дотримання встановлених Конституцією України гарантій щодо забезпечення достатнього життєвого рівня населення України визначає Закон України від 03.07.91 №1282-XII «Про індексацію грошових доходів населення» (далі - Закон №1282-XII).
Відповідно до статті 1 Закону №1282-XII індексація грошових доходів населення - встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг.
По суті індексація являється складовою грошового забезпечення (заробітної плати) в частині додаткового грошового забезпечення та являється однією з основних державних гарантій щодо оплати праці працівників в тому числі військовослужбовців.
Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом в постановах від 06 червня 2018 року справа №695/984/16-ц (провадження №61 - 12183св 18) та 03 квітня 2019 року справа №638/9697/17 (провадження №К/9901/30616/18).
Відповідно до статті 2 Закону №1282-XII визначено, що індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема, оплата праці (грошове забезпечення). Індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення.
Згідно статті 4 Закону №1282-XII індексація грошових доходів населення проводиться у разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який встановлюється в розмірі 103 відсотка (в редакції до 01.01.2016 в розмірі 101 відсоток). Обчислення індексу споживчих цін для індексації грошових доходів населення провадиться наростаючим підсумком, починаючи з місяця введення в дію цього Закону.
Відповідно до статті 6 Закону №1282-XII грошові доходи населення визначаються як результат добутку розміру доходу, що підлягає індексації в межах прожиткового мінімуму для відповідних соціальних і демографічних груп населення, та величини індексу споживчих цін.
Порядок проведення індексації грошових доходів населення визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 №1078 затверджено «Порядок проведення індексації грошових доходів населення» затвердженого постановою (далі - Порядок №1078). Цей Порядок визначає правила обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації та сум індексації грошових доходів населення і поширюється на підприємства, установи та організації незалежно від форми власності і господарювання державних та приватних виконавців, а також на фізичних осіб, що використовують працю найманих працівників (п. 1 Порядку №1078).
Відповідно до пункту 1.1 Порядку №1078 індексація грошових доходів населення проводиться у разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який встановлюється в розмірі 103 відсотка. До 01.01.2016 поріг індексації встановлювався в розмірі 101 відсоток (внесені зміни постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 року №77).
Абзацом 1 пункту 5 Порядку №1078 (редакції від 15.12.2015, вступив в дію з 01 грудня 2015 року) визначено, що у разі підвищення тарифних ставок (окладів), пенсій або щомісячного довічного грошового утримання, стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, значення індексу споживчих цін у місяці, в якому відбувається підвищення, приймається за 1 або 100 відсотків.
Згідно абз. 2 пункту 5 Порядку №1078 визначено, що обчислення індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації здійснюється з місяця, наступного за місяцем підвищення зазначених тарифних ставок.
Відповідно до абзаців 1, 2 пункту 5 Порядку №1078, - місяць за яким здійснюється обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації грошового забезпечення є місяць в якому відбулося підвищення тарифних ставок (окладів) (далі - базовий місяць).
Стосовно норм абзаців 3, 4, 5, 6 пункту 5 Порядку проведення індексації грошових доходів населення щодо підстав виплати та розміру так званої «фіксованої» індексації грошового забезпечення та наявності/відсутності то суд виходить із такого.
Насамперед слід зауважити, що Порядок проведення індексації грошових доходів населення передбачає можливість виплати двох видів індексації грошового доходу, умовно кажучи, «поточної» та «індексації-різниці».
Право на поточну індексацію виникає у випадку, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який з 1 січня 2016 року встановлений у розмірі 103 відсотка (абзац 2 пункту 1-1, абзац 6 пункту 5 Порядку №1078).
Сума цієї індексації визначається як результат множення грошового забезпечення, що підлягає індексації в межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, на величину приросту індексу споживчих цін, поділений на 100 відсотків (абзац 2, 5 пункт 4 Порядку №1078).
У цьому контексті суд зауважує, що у цій справі правовідносини щодо нарахування й виплати поточної індексації з 1 березня 2018 року не є спірними.
Щодо «фіксованої» суми індексації, то слід зазначити, що Закон України «Про індексацію грошових доходів населення» і Порядок №1078 такого поняття не містять.
Цей термін фігурував у Додатку 4 до Порядку №1078 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 червня 2012 року №526, де були наведені приклади обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації.
Проте постановою Уряду №1013 від 9 грудня 2015 року цей Додаток був викладений у новій редакції і з 1 грудня 2015 року у цьому Додатку, як і в цілому Порядку №1078, поняття фіксованої суми індексації не згадується.
Абзацом 3 пункту 5 Порядку №1078 у редакції, яка діяла на час спірних відносин, було передбачено, що сума індексації у місяці підвищення грошових доходів, зазначених у абзаці першому цього пункту, не нараховується, якщо розмір підвищення грошового доходу перевищує суму індексації, що склалася у місяці підвищення доходу.
Якщо розмір підвищення грошового доходу не перевищує суму індексації, що склалась у місяці підвищення доходу, сума індексації у цьому місяці визначається з урахуванням розміру підвищення доходу і розраховується як різниця між сумою індексації і розміром підвищення доходу (абзац 4).
До чергового підвищення тарифних ставок (окладів), стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, крім щомісячних страхових виплат потерпілим на виробництві (з урахуванням виплат на необхідний догляд за потерпілим) та членам їх сімей, до визначеної суми індексації додається сума індексації, яка складається внаслідок перевищення величини індексу споживчих цін порогу індексації, зазначеного у пункті 1-1 цього Порядку (абзац 6).
Приклади проведення індексації грошових доходів громадян у разі їх підвищення наведено у додатку 4 (абзац 7).
Системний аналіз пункту 1, абзаців 3, 4, 6 пункту 5 Порядку №1078 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) дає суду підстави зробити висновок, що нарахування й виплата індексації-різниці має щомісячний фіксований характер, гарантується законом і є обов`язковими для підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і господарювання, а також для фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників.
Враховуючи те, що індексація грошового забезпечення є однією із основних державних гарантій щодо оплати праці, та з огляду на правила й умови нарахування суми індексації-різниці, які встановлені абзацами 3, 4, 6 пункту 5 Порядку №1078, суд дійшов висновку, що повноваження військової частини щодо виплати цієї суми не є дискреційними.
З урахуванням того факту, що 1 березня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» від 30 серпня 2017 року №704, якою були встановлені нові розміри окладів військовослужбовців, та з огляду на правила пункту 5 Порядку проведення індексації грошових доходів населення, березень 2018 року став місяцем підвищення доходу позивача, за яким слід здійснювати обчислення індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації грошового забезпечення.
Буквальний спосіб тлумачення пункту 6 Порядку 31078 свідчить про те, що для його застосування суд повинен встановити:
розмір підвищення доходу позивача в березні 2018 року (А);
суму індексації грошового забезпечення позивача в березні 2018 року (Б);
чи перевищує розмір підвищення доходу (А) суму можливої індексації (Б).
Як зазначено вище, приклади проведення індексації наведено у додатку 4 до порядку №1078.
Як вбачається з прикладу 2 додатку 4 до Порядку №1078 розмір підвищення заробітної плати визначається як різниця між заробітною платою до підвищення та заробітною платою після підвищення в межах місяця, в якому підвищується заробітна плата (у даній справі- грошового забезпечення), із врахуванням всіх складових заробітної плати, які не мають разового характеру виплати.
З наданих відповідачем довідок про розмір грошового забезпечення вбачається, що у лютому 2018 році, тобто до підвищення посадових окладів у березні 2018 року, посадовий оклад позивача становив 1135,00 грн, оклад за військовим званням 110,00 грн, надбавка за вислугу років - 249,00 грн; надбавка за виконання особливо важливих завдань -747,00 грн, винагорода згідно наказу МВС від 02.02.2016 №73 4306,95 грн (одноразовий додатковий вид грошового забезпечення), премія 4937,25 грн., всього 11485,20 грн.
Грошове забезпечення позивача у березні 2018 року складалось: посадовий оклад - 4 650,00 грн, оклад за військовим званням - 1 130,00 грн, надбавка за вислугу років - 1 734,00 грн, надбавка за виконання особливо важливих завдань - 1 502,80 грн, премія - 2 743,50 грн, Всього було нараховано - 11 760,30 грн.
Грошове забезпечення позивача в умовах березня 2018 року, обчислене з врахуванням посадового окладу до підвищення (1135,00 грн), становить: 1135,00 грн, оклад за військовим званням 110,00 грн, надбавка за вислугу років - 249,00 грн; надбавка за виконання особливо важливих завдань - 1 502,80 грн, премія - 2 743,50 грн, всього 5740,30 грн.
Отже грошове забезпечення позивача у березні 2018 року підвищилось на 6 020,00 грн. (розрахунок: 11760,30 грн 5 740,30 грн = 6020,00 грн.
Сума індексації грошового забезпечення в березні 2018 року (Б) визначається як результат множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, актуального для березня 2018 року, на величину приросту індексу споживчих цін у березні 2018 року, поділений на 100 відсотків (абзац 5 пункту 4 Порядку №1078).
Щодо суми індексації, яка склалася в березні 2018 року, то з врахуванням цифрових значень, наданих позивачем у розрахунку індексації, врахування в якості базового місяця січня 2008 року, приписів п. 4, 5 Порядку №1078, даних Мінстатистики щодо індексів споживчих цін її розмір склав 4 463,15 грн (1 762,00 грн * 253,3 %). Сторони вказану обставину визнають.
Відповідно до абзацу 4 пункту 5 Порядку №1078 сума належної позивачу індексації в березні 2018 року розраховується як різниця між сумою індексації і розміром підвищення доходу. Оскільки підвищення доходу у березні 2018 року перевищило суму індексації на 1556,85 грн (6020,00 грн - 4 463,15 грн = 1556,85 грн.), індексація у березні 2018 року не нараховується. Як наслідок, відсутні підстави для щомісячного нарахування перевищення суми індексації за період з 01.03.2018 по 25.05.2020.
Згідно частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
При цьому в силу положень частини 2 статті 77 вказаного Кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно із статтею 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи, що у березні 2018 року підвищення грошового доходу позивача перевищило суму індексації, позовні вимоги позивача є необгрунтованими і задоволенню не підлягають.
Щодо вимоги здійснити нарахування та виплату належних позивачу сум із одночасною компенсацією сум податку з доходів фізичних осіб, суд зазначає, що вона є похідною та у разі відмови у задоволенні основної вимоги також задоволенню не підлягає.
При прийнятті рішення судом застосований правовий висновок, який міститься в постановах Верховного Суду від 23.03.2023 у справі №400/3826/21, від 28.09.2022 у справі №400/1119/21, від 28.09.2022 у справі №560/3965/21. Верховним Судом було наголошено, що відповідно до абзаців 3, 4, 5, 6 пункту 5 Порядку №1078 для правовідносин, пов`язаних з нарахуванням індексації, визначальним є факт підвищення саме грошового доходу, а не лише тарифних ставок (окладів).
Згідно із позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 23 березня 2023 року у справі №400/3826/21, для належного та ефективного захисту прав та інтересів позивача судам необхідно було перевірити обґрунтованість нарахованих позивачем сум індексації, розрахувати їх і, відповідно, у судовому рішенні вказати конкретні суми (індексації грошового забезпечення), на які позивач має право та які відповідач зобов`язаний нарахувати й виплатити.
Керуючись ст.ст. 2, 90, 139-143, 242-246, 250, 255, 371 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо її не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційного суду за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня підписання судового рішення.
Суддя Алла РУДЕНКО
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.12.2023 |
Оприлюднено | 08.12.2023 |
Номер документу | 115450828 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кобаль Михайло Іванович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Алла РУДЕНКО
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні