ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 грудня 2023 року м.ЧернігівСправа № 620/14212/23
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді- Клопота С.Л.,
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін справу за адміністративним позовом Керівника Корюківської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Чернігівській області до Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,
У С Т А Н О В И В:
Керівник Корюківської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Чернігівській області звернувся до суду з адміністративним позовом до Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області та просить:
1. Визнати протиправною бездіяльність Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області (код ЄРДПОУ 04061760) щодо невжиття заходів з організації проведення робіт із винесення меж гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський» загальною площею 342 га, охоронною зоною 714 га та закріплення їх в натурі (на місцевості) та зобов`язати Корюківську міську раду Корюківського району Чернігівської області відповідно до вимог чинного законодавства забезпечити організацію проведення робіт із винесення меж гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський» загальною площею 342 га, охоронною зоною 714 га та закріплення їх в натурі (на місцевості).
2. Визнати протиправною бездіяльність Районного комунальцого лісогосподарського підприємства «Корюківкаліс» (код ЄРДПОУ 05389126) щодо невжиття заходів з організації проведення робіт із винесення меж гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський» загальною площею 27, 4 га, охоронною зоною 714 га та закріплення їх в натурі (на місцевості) та зобов`язати Районне комунальне лісогосподарське підприємство «Корюківкаліс» відповідно до вимог чинного законодавства забезпечити організацію проведення робіт із винесення меж гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський» загальною площею 27, 4 га, охоронною зоною 714 га та закріплення їх в натурі (на місцевості).
Свої вимоги мотивує тим, що згідно з інформацією Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від 15.08.2023 № 10-25-0.3-4077/2-23 до Головного управління документація із землеустрою щодо організації і встановлення меж території природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення на реєстрацію відносно гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський», не надходила, межі заказника не визначені.
Тобто, більше ніж 40 років, з моменту створення заказника, землекористувачами (РКСЛП «Корюківкаліс», Корюківською міською радою, а до цього Шишківською сільською радою), не вжито заходів щодо винесення меж заказника та не закріплено його межі в натурі (на місцевості), що в свою чергу унеможливлює його належне використання та зберігання, існує ймовірність спричинення шкоди заповідному об`єкту, використання земельної ділянки не за цільовим призначенням, оскільки межі гідрологічного заказника не визначено, відомості щодо земельної ділянки, на якій розташовано об`єкт природно-заповідного фонду, не внесені до Державного земельного кадастру.
Від так, бездіяльність Корюківської міської ради та РКСЛП «Корюківкаліс» щодо невжиття заходів по винесенню меж гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський» та не закріплення Лого меж в натурі (на місцевості) є протиправною, а тому потребує реагування у виді зобов`язання землекористувачів вжити заходів щодо винесення меж гідрологічної заказника та їх закріплення в натурі (на місцевості).
Ухвалою судді від 25.09.2023 відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Також судом запропоновано відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з дня вручення йому даної ухвали надати відзив на позовну заяву або заяву про визнання позову.
Представники відповідачів у встановлений ухвалою суду строк подав відзив на позов, в якому просив відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов має бути задоволений у повному обсязі, враховуючи таке.
Корюківською окружною прокуратурою в ході вивчення стану додержання законів при використанні об`єктів та територій природно- заповідного фонду виявлено факти порушень законодавства у галузі охорони та використання об`єктів природно-заповідного фонду на території Корюківського району.
Рішенням Чернігівського облвиконкому від 24.12.1979 № 561 з метою охорони та збереження в природному стані болотного масиву, що має важливе водорегулююче значення для прилеглих території, створено гідрологічний заказник місцевого значення «Прибинський», площею 370 га, охороною зоною 714 га, який розташований на території Корюківської об`єднаної територіальної громади на півночі села Шишківка, який включено до переліку територій та об`єктів природно-заповідного фонду Чернігівської області.
Державним комітетом Української ССР по охороні природи 01.09.1990 видано охоронне зобов`язання колгоспу «ім. Куйбишева» щодо охорони та збереження в належному стані вказаного об`єкту природно-заповідного фонду.
Згідно із охоронним зобов`язанням від 29.01.1997 №9/12-578 Державне управління Мінекобезпеки в Чернігівській області передало під охорону колективному сільськогосподарському підприємству «Червона зірка» гідрологічний заказник місцевого значення «Прибинський».
Також охоронним зобов`язанням від 12.04.2001 №12/5-578 Держуправління екології та природних ресурсів в Чернігівській області вказаний об`єкт передано під охорону Шишківській сільській раді Корюківського району.
Згідно із охоронним зобов`язанням від 08.08.2019 №9/12-578 Департаментом екології та природних ресурсів Чернігівської ОДА передано під охорону Шишківській сільській раді Корюківського району гідрологічний заказник місцевого значення «Прибинський».
У свою чергу землекористувач (землевласник) Шишківська сільська рада взяла під охорону вищеназваний заповідний об`єкт і зобов`язалася зберегти його та дотримуватись екологічних вимог при використанні природних ресурсів, згідно ст. 40 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», а також провести відмежування заповідного об`єкту в натурі, оформлення його природоохоронною наочністю, нанесення на планово-картографічні матеріали.
Вказана сільська рада реорганізована шляхом приєднання до Корюківської об`єднаної територіальної громади. Таким чином, Шишківська сільська рада припинила свою діяльність, а правонаступником її прав та обов`язків є Корюківська міська рада (рішення другої сесії восьмого скликання Корюківської міської ради від 15.12.2020 «Про припинення в результаті реорганізації Шишківської сільської ради»).
Згідно із ч. З ст. 8 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад», об`єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, що об`єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об`єднаною територіальною громадою.
У разі об`єднання всіх територіальних громад одного району в одну об`єднану територіальну громаду все майно спільної власності територіальних громад такого району є комунальною власністю об`єднаної територіальної громади, а пов`язані з таким майном права та обов`язки належать об`єднаній територіальній громаді з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об`єднаною територіальною громадою.
У п. 6-1 розділу V «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» зазначено, що у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України, припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади. Сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов`язків розформованої територіальної громади.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 730-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Чернігівської області» Шишківська сільська рада ввійшла до складу Корюківської об`єднаної територіальної громади.
У зв`язку з цим в подальшому, у відповідності до ст. 53 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Департаментом екології та природних ресурсів Чернігівської ОДА, згідно охоронного зобов`язання від 11.10.2021№9/12-578 передано під охорону землекористувачу (землевласнику) Корюківській міській раді заповідний об`єкт - гідрологічний заказник місцевого значення «Прибинський», площею 370 га, охоронна зона 714 га.
У подальшому, у відповідності до ст. 53 Закону України «Про природно- заповідний фонд України», Департаментом екології та природних ресурсів Чернігівської ОДА, згідно охоронного зобов`язання від 24.01.2022 № 9/12-578 передано під охорону землекористувачам (землевласникам) Корюківській міській раді та РКСЛП «Корюківкаліс» заповідний об`єкт - гідрологічний заказник місцевого значення «Прибинський», площею 370 га, охоронна зона 714 га.
Землекористувач (землевласник) зобов`язаний дотримуватися встановленого режиму для території (об`єкта) природно-заповідного фонду, у тому числі Положення до нього; не здійснювати у межах території (об`єкта) природно-заповідного фонду забороненої господарської діяльності; вживати заходів щодо попередження і ліквідації екологічних наслідків аварій та шкідливого впливу на територію (об`єкт) природно-заповідного фонду; дотримуватися вимог щодо використання території (об`єкта) природно- заповідного фонду; забезпечити охорону і збереження цінних природних комплексів території (об`єкта) природно-заповідного фонду.
Наказом директора Департаменту екології та природних 'ресурсів Чернігівської обласної державної адміністрації від 24.01.2022 № 6 затверджено Положення про гідрологічний заказник місцевого значення «Прибинський» (далі - Положення).
Відповідно до п.1.2 Положення, заказник входить до складу природно- заповідного фонду України, охороняється як національне надбання, щодо якого встановлений особливий режим охорони, відтворення та використання.
Заказник передано під охорону Корюківській міській раді, РКСЛП «Корюківкаліс» (п.1.7 Положення), на яких і покладено зобов`язання щодо забезпечення режиму охорони та збереження заказника.
Зокрема, п. 3.4 Положення визначено, що забезпечення режиму охорони території земельних ділянок у межах заказника здійснюються землекористувачем.
Пунктом 1.10 вказаного Положення передбачено, що межі заказника встановлюються, в натурі, оформлюється відповідними знаками та інформаційними матеріалами в порядку визначеному законодавством. Відомості про обмеження у використанні таких земельних ділянок, що встановлені законом та нормативно-правовими актами, в частині додержання природоохоронних вимог, вносяться до Державного земельного кадастру в установленому законом порядку та обов`язково враховуються у схемі планування території області, містобудівній документації, схемі землеустрою і технічно-економічного обґрунтування використання та охорони земель відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Землекористувач на території заказника у своїй діяльності керується Конституцією України, Лісовим, Земельним та Водним кодексами України, законами України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про природно - заповідний фонд України», «Про рослинний світ», іншими законодавчими і нормативно - правовими актами та Положенням (п. 1.9 Положення).
Водночас, згідно з інформацією Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від 15.08.2023 № 10-25-0.3-4077/2-23 до Головного управління документація із землеустрою щодо організації і встановлення меж території природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення на реєстрацію відносно гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський», не надходила, межі заказника не визначені.
Таким чином, більше ніж 40 років з моменту створення заказника, землекористувачами (РКСЛП «Корюківкаліс», Корюківською міською радою, а до цього Шишківською сільською радою), не вжито заходів щодо винесення меж заказника та не закріплено його межі в натурі (на місцевості), що в свою чергу унеможливлює його належне використання та зберігання, існує ймовірність спричинення шкоди заповідному об`єкту, використання земельної ділянки не за цільовим призначенням, оскільки межі гідрологічного заказника не визначено, відомості щодо земельної ділянки, на якій розташовано об`єкт природно-заповідного фонду, не внесені до Державного земельного кадастру.
Ураховуючи наведене, бездіяльність Корюківської міської ради та РКСЛП «Корюківкаліс» щодо невжиття заходів по винесенню меж гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський» та не закріплення Лого меж в натурі (на місцевості) є протиправною, а тому потребує реагування у виді зобов`язання землекористувачів вжити заходів щодо винесення меж гідрологічної заказника та їх закріплення в натурі (на місцевості).
Згідно ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
У статті 2 Земельного кодексу України визначено, що суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади, а об`єктами земельних відносин є землі в межах території України, земельні ділянки та права на них.
Відповідно до ст. 19 Земельного кодексу України, землі України за цільовим призначенням поділяються на категорії, в тому числі землі природно- заповідного та іншого природоохоронного призначення.
Згідно зі ст. 12 Земельного кодексу України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, окрім іншого, організація землеустрою та вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
Статтею 43 Земельного кодексу України та ч. 1 ст. 7 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» передбачено, що землі природно-заповідного фонду - це ділянки суші і водного простору з природними комплексами та об`єктами, що мають особливу природоохоронну, екологічну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність, яким відповідно до закону надано статус територій та об`єктів природно-заповідного фонду.
У статті 79 Земельного кодексу України вказано, що земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.
Згідно ч. 1 ст. 79-1 Земельного кодексу України, формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
Статтею 3 Закону України «Про природно-заповідний фонд» визначено, що до природно-заповідного фонду України належать: природні території та об`єкти - природні заповідники, біосферні заповідники, національні природні парки, регіональні ландшафтні парки, заказники, пам`ятки природи, заповідні урочища.
У відповідності до ч. 4 ст. 7 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», межі територій та об`єктів природно-заповідного фонду встановлюються в натурі відповідно до законодавства. До встановлення меж територій та об`єктів природно-заповідного фонду в натурі їх межі визначаються відповідно до проектів створення територій та об`єктів природно-заповідного фонду.
У частині 3 ст. 26 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» вказано, що власники або користувачі земельних ділянок, водних та інших природних об`єктів, оголошених заказником, беруть на себе зобов`язання щодо забезпечення режиму їх охорони та збереження.
Статтею 60 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» встановлено, що охорона територій та об`єктів природно-заповідного фонду інших категорій покладається на підприємства, установи та організації, у віданні яких вони перебувають.
Згідно ст. ст. 1,2 Закону України «Про землеустрій», проект землеустрою - сукупність економічних, проектних і технічних документів щодо обґрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити за таким проектом; цільове призначення земельної ділянки - використання земельної ділянки за призначенням, визначеним на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку. Землеустрій забезпечує встановлення і закріплення на місцевості меж адміністративно-територіальних одиниць, територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, меж земельних ділянок власників і землекористувачів.
Статтею 19 цього ж Закону передбачено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у сфері землеустрою на території сіл, селищ, міст, серед іншого, належать організація і здійснення землеустрою та вирішення інших питань у сфері землеустрою відповідно до закону.
У статті 20 Закону України «Про землеустрій» вказано, що землеустрій проводиться в обов`язковому порядку на землях усіх категорій незалежно від форми власності в разі встановлення в натурі (на місцевості) меж земель, обмежених у використанні і обмежених (обтяжених) правами інших осіб (земельні сервітути).
Підставою для здійснення землеустрою відповідно до ст. 22 Закону України «Про землеустрій» є рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо проведення робіт із землеустрою, укладені договори між юридичними чи фізичними особами (землевласниками і землекористувачами) та розробниками документації із землеустрою, судові рішення.
Згідно ст. 25 вказаного Закону одним із видів документації із землеустрою є проекти землеустрою щодо організації ,і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об`єктів.
У відповідності до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», замовниками документації із землеустрою можуть бути землекористувачі.
Статтею 47 Закону України «Про землеустрій» передбачено, що проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об`єктів розробляються з метою:
а)збереження природного різноманіття ландшафтів, охорони довкілля, підтримання екологічного балансу;
б)створення місць для організованого лікування та оздоровлення людей, масового відпочинку і туризму;
в)створення приміських зелених зон, збереження і використання об`єктів культурної спадщини;
г)проведення науково-дослідних робіт;
ґ) встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг;
д)визначення в натурі (на місцевості) меж охоронних зон та інших обмежень у використанні земель, встановлених законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, а також інформування про такі обмеження землевласників, землекористувачів, інших фізичних та юридичних осіб.
Відповідно до ч. ч. 4, 5 ст. 111 Земельного кодексу України, обмеження у використанні земель (крім обмежень, безпосередньо встановлених законом та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами) підлягають державній реєстрації в Державному земельному кадастрі у порядку, встановленому законом, і є чинними з моменту державної реєстрації.
Обмеження у використанні земель, безпосередньо встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, є чинними з моменту набрання чинності нормативно-правовими актами, якими вони були встановлені.
Відомості про обмеження у використанні земель зазначаються у схемах землеустрою і техніко-економічних обґрунтуваннях використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектах землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико- культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об`єктів, проектах землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, проектах землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічній документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Відомості про такі обмеження вносяться до Державного земельного кадастру.
Відповідно до абзацу 1 ч. 1 та абзацу 1 ч. З ст. 186-1 Земельного кодексу України, проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності (крім земельних ділянок зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи) підлягає обов`язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки природно- заповідного та іншого природоохоронного призначення, земельної ділянки, розташованої на території чи в межах об`єкта природно-заповідного фонду або в межах прибережної захисної смуги, підлягає також погодженню з органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони навколишнього природного середовища, структурним підрозділом обласної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони навколишнього природного середовища.
Таким чином, на Корюківську міську раду Чернігівської області та РКСЛП «Корюківкаліс» як землекористувачів покладено обов`язок з вчинення дій щодо замовлення проекту землеустрою з організації і встановлення меж території природно-заповідного фонду, а саме: гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський».
Суть бездіяльності відповідачів полягає у тому, що до цього часу не вжито заходів для оформлення землевпорядної документації заказника.
У даному випадку, інтерес держави полягає у необхідності неухильного дотримання вимог законодавства в галузі охорони і використання територій та об`єктів природно-заповідного фонду, насамперед, задля збереження національного надбання.
Частиною 1 ст. 4 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» (далі - Закон) визначено, що природні ресурси України є власністю Українського народу.
Згідно зі ст. 5 вищезазначеного Закону, державній охороні і регулювагіню використання на території України підлягають: навколишнє природне середовище як сукупність природних і природно-соціальних умов та процесів, природні ресурси, як залучені в господарський обіг, так і невикористовувані в економіці в даний період (земля, надра, води, атмосферне повітря, ліс та інша рослинність, тваринний світ), ландшафти та інші природні комплекси.
Законодавством України природно-заповідний фонд охороняється як національне надбання, щодо якого встановлюється особливий режим охорони, відтворення і використання. Україна розглядає цей фонд як складову частину світової системи природних територій та об`єктів, що перебувають під особливою охороною.
Згідно із частинами 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частинами 1-3 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо.
З огляду на сукупність викладених обставин, суд дійшов висновку, що позовні вимоги керівника Козелецької окружної прокуратури необхідно задовольнити.
Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 227, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Керівника Корюківської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Чернігівській області (вул. Шевченка, 98, м. Корюківка,Чернігівська обл., Корюківський р-н,15300) до Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області (вул. Бульварна, 6, м.Корюківка,Чернігівська обл., Корюківський р-н,15300) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити у повному обсязі.
Визнати протиправною бездіяльність Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області (код ЄРДПОУ 04061760) щодо невжиття заходів з організації проведення робіт із винесення меж гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський» загальною площею 342 га, охоронною зоною 714 га та закріплення їх в натурі (на місцевості) та зобов`язати Корюківську міську раду Корюківського району Чернігівської області відповідно до вимог чинного законодавства забезпечити організацію проведення робіт із винесення меж гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський» загальною площею 342 га, охоронною зоною 714 га та закріплення їх в натурі (на місцевості).
Визнати протиправною бездіяльність Районного комунальцого лісогосподарського підприємства «Корюківкаліс» (код ЄРДПОУ 05389126) щодо невжиття заходів з організації проведення робіт із винесення меж гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський» загальною площею 27, 4 га, охоронною зоною 714 га та закріплення їх в натурі (на місцевості) та зобов`язати Районне комунальне лісогосподарське підприємство «Корюківкаліс» відповідно до вимог чинного законодавства забезпечити організацію проведення робіт із винесення меж гідрологічного заказника місцевого значення «Прибинський» загальною площею 27, 4 га, охоронною зоною 714 га та закріплення їх в натурі (на місцевості).
Рішення суду може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня виготовлення повного тексту. Апеляційна скарга подається безпосередньо до адміністративного суду апеляційної інстанції.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення виготовлено 04 грудня 2023 року.
Суддя Сергій КЛОПОТ
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2023 |
Оприлюднено | 08.12.2023 |
Номер документу | 115450996 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу охорони навколишнього природного середовища, зокрема щодо забезпечення екологічної безпеки, у тому числі при використанні природних ресурсів; екологічної безпеки поводження з відходами |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Володимир Володимирович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Володимир Володимирович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Володимир Володимирович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Володимир Володимирович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Володимир Володимирович
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Сергій КЛОПОТ
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні