Справа № 686/32503/23
Провадження № 1-кс/686/10341/23
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 грудня 2023 року м. Хмельницький
Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах відділу розслідування злочинів в сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 12023240000000427 від 08.08.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-
встановив:
06.12.2023 старший слідчий в особливо важливих справах відділу розслідування злочинів в сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду про надання дозволу на проведення обшуку офісного приміщення обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті» (код ЄДРПОУ 43891237), обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті 2» (код ЄДРПОУ 44476469) та обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті 3» (код ЄДРПОУ 44606133), який орендує офісне приміщення із вивіскою «Відділ продажу «Джем клубні будинки» (фото з мережі Інтернет), за адресою: АДРЕСА_7, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, а також відшукання та вилучення: засобів і знаряддя вчинення кримінального правопорушення, зокрема: рішення сесії № 3 від 20.10.2020 із заретушованою друкованою назвою питання, поверх якого зроблено запис ручкою із наступним змістом «Про звільнення від сплати пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури»; Рішення сесії № 3 від 20.10.2020 «Про надання дозволу на відчуження комунального майна Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради»; Рішення сесії № 3 від 20.10.2020 «Про звільнення від сплати пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури» в якому зазначено додатковий пункт №4 наступного змісту «Фінансовому відділу Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради ( ОСОБА_4 ) після фактичної передачі площі та робіт, повернути кошти Замовнику»; оригінали документів (в кількості не менше 15) із вільними зразками підпису і почерку ОСОБА_5 ; договори від 04.02.2020 № 2, 3, 4, 5 про пайову участь у створенні інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради; Подання Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету від 13.11.2020 № 1; заява ОСОБА_5 про повернення коштів; Звернення Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради до ГУ ГУДКСУ у Хмельницькій області на повернення коштів; Договір №1 про пайову участь у створенні інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради від 14 лютого 2019 року; договір про пайову участь від 04.02.2020 (на об`єкт за адресою: АДРЕСА_4, 00); договори про пайову участь від 08.04.2020 (на об`єкти за адресами: АДРЕСА_4, 00, 16, 18 , 20 , 22 ); договір про пайову участь - 04.02.2020 на об`єкт за адресою: АДРЕСА_4, 00; договір про пайову участь від 08.04.2020 на об`єкт за адресою: АДРЕСА_5, 00; договір про пайову участь від 08.04.2020 на об`єкт за адресою: АДРЕСА_4, 18; договір про пайову участь від 08.04.2020 на об`єкт за адресою: АДРЕСА_5, 20; договір про пайову участь від 08.04.2020 на об`єкт за адресою: АДРЕСА_4, 22, первинні та зведені документи бухгалтерського обліку обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті» (код ЄДРПОУ 43891237), обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті 2» (код ЄДРПОУ 44476469) та обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті 3» (код ЄДРПОУ 44606133).
В обґрунтування клопотання слідчий зазначає, що службові особи органу місцевого самоврядування, що розташована на території Хмельницької області, переслідуючи корисливий мотив, шляхом зловживання своїм службовим становищем, за попередньою змовою групою осіб в умовах воєнного стану, вчинили розтрату бюджетних коштів, чим заподіяли матеріальні збитки.
08.08.2023 відомості про вказане кримінальне правопорушення Хмельницькою обласною прокуратурою внесено до ЄРДР за №12023240000000427 від 08.08.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області (далі - Управління) повідомляє, що відповідно до пункту 8.2.7.1 Плану проведення заходів державного фінансового контролю Західного офісу Державної аудиторської служби України на ІІ квартал 2023 року, заступником начальника відділу контролю за місцевими бюджетами Управління ОСОБА_6 , з 27.04.2023 по 30.06.2023 (тривалістю 27 робочих днів, з перервою з 01.05.2023 по 26.05.2023) проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради (далі - Сільська рада, Установа) за період з 01.01.2019 по 31.03.2023 року, якою встановлені порушення, що задокументовані в акті ревізії від 07.07.2023 № 20-08/11. Акт ревізії підписано без заперечень 12.07.2022.
За результатами проведеного заходу державного фінансового контролю встановлено порушень, що призвели до втрат фінансових ресурсів на загальну суму 1 739 343,84 грн, у тому числі порушень, що призвели до нанесення збитків на суму 917 428,48 гривень.
В ході проведених слідчих (розшукових) дій встановлено, що рішенням сесії №3 від 04.05.2018 Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області затверджено Порядок про пайову участь у розвитку інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради. Вказаним Порядком визначено, що кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради сплачується в грошовій формі єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради зараховуються до сільського бюджету на безоплатній, безповоротній основі.
04.02.2020 між Слобідсько-Кульчієвецькою сільською радою в особі голови ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Жовтневе Кам`янець-Подільського району Хмельницької області, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_1 , (використовує мобільний номер НОМЕР_2 та ІМЕІ НОМЕР_3 ), та між забудовником в особі ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженки м.Кам`янець-Подільський Хмельницької області, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_5 , РНОКПП НОМЕР_4 (померла ІНФОРМАЦІЯ_3 ), укладено договори № 2, 3, 4 та 5 про пайову участь у створенні інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради.
09.04.2020 у відповідності до вищевказаних договорів ОСОБА_5 здійснено перерахунок коштів до спеціального фонду бюджету Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради на загальну суму 277 670,96 гривень.
В подальшому з метою можливої розтрати бюджетних коштів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради невстановленими службовими та посадовими особами внесено недостовірні відомості до рішення від 20.10.2020 №3 Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради про звільнення від сплати пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, яке підписано секретарем вказаної сільської ради ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_4 , уродженцем м.Чернівці, зареєстрованим за адресою: АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_5 (використовує мобільний номер НОМЕР_6 та ІМЕІ НОМЕР_7 ). Згідно вказаного рішення Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради передбачено :
- звільнити від сплати пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради ОСОБА_5 щодо будівництва багатоквартирних житлових будинків по АДРЕСА_4 ;
- зобов`язати ОСОБА_5 як Замовника будівництва виконання робіт «Капітальний ремонт АДРЕСА_5» передати до комунальної власності Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, після повернення їй коштів, вищезазначений об`єкт будівництва;
- Слобідсько-Кульчієвецькій сільській раді та Замовникам будівництва здійснити приймання-передачу по акту прийому-передачі;
- контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови з гуманітарних питань ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_5 , уродженця с.Слобідка-Гуменецька Кам`янець-Подільського району Хмельницької області, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_6 , РНОКПП НОМЕР_8 (використовує мобільний номер НОМЕР_9 ).
Разом з тим, вищевказане питання на сесії сільської ради не виносилось, а також в протоколі порядку денного винесено питання про надання дозволу на відчуження комунального майна Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради.
В подальшому 13.11.2020 за підписом ОСОБА_7 надіслано на адресу Кам`янець-Подільського управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області подання на повернення помилково або надмірно зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, які перераховано ОСОБА_5 .
30.11.2020 посадовими особами Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради підготовлено платіжне доручення №3 та надіслано на адресу Кам`янець-Подільського УДКСУ у Хмельницькій області для проведення перерахунку бюджетних коштів на загальну суму 277 670,96 грн.
01.12.2020 з казначейського рахунку спеціального фонду (бюджет розвитку) Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради перераховано бюджетні кошти у сумі 277 670,96 гривень на банківський рахунок ОСОБА_5 .
В порушення вимог пункту п. 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України № 132-IX від 20.09.2019 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» (далі - Закон № 132), п. 1.2, п. 5.1 Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, який затверджено рішенням сесії Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради від 04.05.2018 № 3 (далі - Порядок №3) та ч. 1 ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР) сільською радою недоотримано доходів до спеціального фонду у вигляді надходжень коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, у загальній сумі 788 393,34 грн, за готовими до експлуатації 6 житловими будинками, що призвело до втрат фінансових ресурсів (збитків) місцевого бюджету на дану суму.
Порушення допущено колишнім сільським головою ОСОБА_7 та замовником об`єктів будівництва ОСОБА_5 .
Відповідно до повідомлення УСБУ у Хмельницькій області, вих. № 72/5/2/202/10610 від 13.11.2023, 04.02.2020 між Слобідсько-Кульчієвецькою сільською радою в особі голови ОСОБА_7 та між забудовником в особі ОСОБА_5 укладено договори № 2, 3, 4 та 5 про пайову участь у створенні інфраструктури населених пунктів Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради. У зв`язку із тим, що ІНФОРМАЦІЯ_3 померла ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 подальше ведення фінансово-господарської діяльності щодо будівництва багатоквартирних житлових будинків «Джем» по АДРЕСА_4 здійснює її син ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_6 . Встановлено, що ОСОБА_10 є керівником та засновником обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті» (код ЄДРПОУ 43891237), обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті 2» (код ЄДРПОУ 44476469) та обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті 3» (код ЄДРПОУ 44606133), який орендує офісне приміщення із вивіскою «Відділ продажу «Джем клубні будинки» (фото з мережі Інтернет) за адресою: АДРЕСА_7 . Згідно інформаційної довідки №353640470 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна власником будівлі відповідно до договору купівлі-продажу №1982 від 24.10.2017 значиться громадянка України ОСОБА_11 РНОКПП НОМЕР_10 .
В офісному приміщенні за адресою: АДРЕСА_7 , ОСОБА_10 може зберігати документальні матеріали та чорнові записи як у електронному вигляді на флеш-носіях і жорстких магнітних носіях, так і у друкованому вигляді щодо укладення договорів пайової участі, сплати (повернення) грошових коштів за пайову участь, а також документальні матеріали щодо виконання робіт на об`єкті «Капітальний ремонт АДРЕСА_4» тощо.
Факт розташування офісного приміщення обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті» (код ЄДРПОУ 43891237), обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті 2» (код ЄДРПОУ 44476469) та обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті 3» (код ЄДРПОУ 44606133), який орендує офісне приміщення із вивіскою «Відділ продажу «Джем клубні будинки» (фото з мережі Інтернет), за адресою: АДРЕСА_7, підтверджується загальнодоступними відомостями з мережі Інтернет, повідомленням УСБУ у Хмельницькій області на виконання доручення слідчого, іншими зібраними матеріалами кримінального провадження.
Причетність ОСОБА_5 до вчиненого кримінального правопорушення, підтверджується актом ревізії від 07.07.2023 № 20-08/11 Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області, повідомленнями УСБУ у Хмельницькій області, іншими зібраними матеріалами кримінального провадження.
В ході подальшого досудового розслідування, а також проведеними оперативно-розшуковими заходами встановлено, підтверджено та є достатні підстави вважати, що документи, записники, чорнові записи, інші речі та документи що мають значення для досудового розслідування зберігаються за місцями проживання вказаних учасників кримінального провадження. Зазначені речі та документи можуть бути доказами під час судового розгляду і мають значення для досудового розслідування.
24 жовтня 2023 року постановою слідчого призначено судову економічну експертизу, виконання якої доручено судовим експертам Хмельницького НДЕКЦ МВС України на підтвердження вищевказаних висновків ревізії від 07.07.2023 № 20-08/11 Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області.
10 листопада 2023 року на адресу слідчого управління ГУНП у Хмельницькій області надійшло клопотання судового експерта, де вказано про необхідність надання для проведення експертного дослідження первинних та зведених документів бухгалтерського обліку, необхідних для проведення експертизи.
Таким чином, з метою встановлення обставин, що підлягають доказуванню згідно ст. 91 КПК України, здобуття доказів і встановлення фактів, що мають значення для повного швидкого, та неупередженого розслідування даного кримінального провадження відповідно до ст. 2 КПК України, виконання клопотання судового експерта Хмельницького НДЕКЦ МВС України, призначення та проведення судової почеркознавчої експертизи та інших видів експертиз, перевірки відомостей, викладених в повідомленнях УСБУ в Хмельницькій області, та акті ревізії від 07.07.2023 № 20-08/11 Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області, з метою та прийняття з даного приводу процесуальних рішень, здобуття інформації, що становить слідчий та оперативний інтерес, відшкодування заподіяних збитків та відновлення порушених прав громадян, виникла необхідність у проведенні санкціонованого обшуку за місцем фактичного розташування офісного приміщення обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті» (код ЄДРПОУ 43891237), обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті 2» (код ЄДРПОУ 44476469) та обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Джем-Сіті 3» (код ЄДРПОУ 44606133), який орендує офісне приміщення із вивіскою «Відділ продажу «Джем клубні будинки» (фото з мережі Інтернет), за адресою: АДРЕСА_7, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення.
У судовому засіданні слідчий підтримав подане клопотання, просив його задовольнити.
Заслухавши пояснення слідчого, дослідивши додані до клопотання матеріали, слідчий суддя дійшов такого висновку.
Згідно із ч.2 ст.223 КПК України підставами для проведення слідчої (розшукової) дії є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення її мети.
Відповідно до змісту ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться (зареєстрований) орган досудового розслідування як юридична особа.
Частиною 3 ст.234 КПК України встановлено, що в клопотанні має міститись: найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер, короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання; правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; підстави для обшуку; житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться; індивідуальні або родові ознаки речей, документів, іншого майна або осіб, яких планується відшукати, а також їхній зв`язок із вчиненим кримінальним правопорушенням. До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання.
Відповідно до змісту частини 5 статті 234 КПК України слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що: було вчинено кримінальне правопорушення; відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи; за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.
Згідно зі статтею 8 Конвенції кожен має право на повагу до свого приватного і сімейного життя, до свого житла і кореспонденції. Органи державної влади не можуть втручатись у здійснення цього права, за винятком випадків, коли втручання здійснюється відповідно до закону і є необхідним у демократичному суспільстві в інтересах національної та громадської безпеки чи економічного добробуту країни, для запобігання заворушенням чи злочинам, для захисту здоров`я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб.
Право на недоторканність житла є просторовим аспектом права на приватне життя, передбаченого статтею 8 Конвенції. Практика Європейського суду з прав людини (далі - ЄСПЛ, Суд) свідчить, що винесення постанови про дозвіл на обшук житла особи повинно супроводжуватись врахуванням принципу пропорційності між достатніми та обґрунтованими підставами для проведення такого обшуку і наслідками, до яких він призведе, а також наявності гарантій від порушень прав та основоположних свобод особи при проведенні такої процедури.
Дійсно, у своїй практиці ЄСПЛ допускає, що наведення більш детальної інформації в постанові про проведення обшуку щодо оперативно-розшукових заходів та їх результатів могло правильно вважатися невиправданим з огляду на ранню стадію розслідування та, зокрема, той факт, що деякі суттєві докази ще мали бути виявлені (рішення у справі «Ратушна проти України», § 80).
Однак, визначаючи, чи мало місце втручання у право заявника, яке гарантоване статтею 8 Конвенції, зокрема чи відповідало таке втручання критерію необхідності у демократичному суспільстві, ЄСПЛ також наголошував, що розпливчатість та надмірна узагальненість формулювань у постановах про дозвіл на обшук надають органу, який проводив обшук, нічим не обґрунтовану свободу розсуду при встановленні необхідного обсягу обшуку (рішення у справах «Смірнов проти Росії», § 47, «Алексанян проти Росії», § 216, «Німітц проти Німеччини», § 37).
У клопотанні про обшук відсутнє належне обґрунтування пропорційності втручання у право особи на недоторканість житла і проведення обшуку офісного приміщення за адресою: АДРЕСА_7 .
У наданих матеріалах відсутні відомості про причетність до вчинення кримінального правопорушення ОСОБА_10 .
Водночас слідчий стверджує про причетність до вчинення кримінального правопорушення ОСОБА_5 , яка є матір`ю ОСОБА_10 та яка померла.
Разом і з цим, у клопотанні та наданих матеріалах відсутні відомості відношення юридичних осіб,де працює ОСОБА_10 до обставин вчинення кримінального правопорушення, у тому числі про перерахування коштів на їх рахунки.
Наявність у органу досудового розслідування відомостей про родинну спорідненість ОСОБА_10 і ОСОБА_5 та припущення щодо можливості зберігання ОСОБА_10 в офісному приміщенні за адресою: АДРЕСА_7 .., документи та чорнові записи як у електронному вигляді на флеш-носіях і жорстких магнітних носіях, так і у друкованому вигляді щодо укладення договорів пайової участі, сплати (повернення) грошових коштів за пайову участь, а також документи щодо виконання робіт на об`єкті «Капітальний ремонт АДРЕСА_4» не може слугувати достатньою підставою для проведення обшуку.
Зазначені в клопотанні підстави для проведення обшуку є необґрунтованими, застосування вказаної слідчої дії не є виправданим.
Відтак, слідчий суддя приходить до висновку, що органом досудового розслідування зібрано не достатньо відомостей, які б давали підстави вважати, що вказані у клопотанні речі мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування
А тому проведення цієї слідчої дії за вказаних обставин, може призвести до непропорційного втручання у права осіб, які не мають жодного відношення, а відтак, може бути порушено їх право на недоторканість житла, передбачене ст. 30 Конституції України та ст.8 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Керуючись ст.ст.234, 235 КПК України, слідчий суддя, -
постановив:
У задоволенні клопотання відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2023 |
Оприлюднено | 09.12.2024 |
Номер документу | 115472984 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дзюбак О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні