Ухвала
від 11.12.2023 по справі 380/27598/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №380/27598/23

У Х В А Л А

11 грудня 2023 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді: Морської Г.М., розглянувши у порядку письмового провадження матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Державної судової адміністрації України третя особа - Львівський апеляційний господарський суд про визнання протиправними дій, -

встановив:

ОСОБА_1 (адреса: АДРЕСА_1 ) (далі - позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Державної судової адміністрації України (адреса: вул. Липська, 18/5,м. Київ,01021) (далі - відповідач), третя особа - Львівський апеляційний господарський суд (адреса: вул.Личаківська,81, м.Львів, 79010) (далі - третя особа), в якому просить

- визнати протиправними дії Державної судової адміністрації України щодо виплати ОСОБА_1 суддівської винагороди за період з 18.04.2020 по 27.08.2020 включно із застосуванням обмежень, передбачених статтею 29 ЗУ "Про Державний бюджет України на 2020 рік";

- стягнути з Державної судової адміністрації України на користь ОСОБА_1 суму недоотриманої суддівської винагороди за період з 18.04.2020 по 27.08.2020 включно у розмірі 495460,36 грн (з утриманням з цієї суми передбачених законом податків та обов`язкових платежів при їх виплаті) за рахунок бюджетної програми КПКВК 0501150 "Виконання рішень судів на користь суддів та працівників апаратів судів", розпорядником якої є Державна судова адміністрація України.

Ухвалою від 24.11.2023 відкрито провадження у справі, визначено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у письмовому провадженні).

З дослідженої позовної заяви та доданих документів судом встановлено, що позивач не погоджується із діями ДСА України щодо виплати йому суддівської винагороди за період з 18.04.2020 по 27.08.2020 із застосуванням обмежень.

При цьому, у спірний період ОСОБА_1 працював на посаді судді Львівського апеляційного господарського суду.

Статтею 148 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» визначено, що функції головного розпорядника коштів Державного бюджету України здійснює Державна судова адміністрація України щодо фінансового забезпечення діяльності судів, окрім Верховного Суду та вищих спеціалізованих судів.

Відповідно до Порядку формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.12.2011 № 1691 (далі Порядок № 1691), Державна судова адміністрація України зареєстрована в Єдиному реєстрі розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів та обслуговується в Казначействі.

Відповідно до пункту 3 Положення про Державну судову адміністрацію України (далі Положення), затвердженого рішення Ради суддів України від 22 жовтня 2010 року № 12, основним завданням Державної судової адміністрації України є, зокрема, організаційне та фінансове забезпечення діяльності органів судової влади в межах повноважень, визначених законом.

Згідно з підпунктом 16 пункту 4 Положення Державна судова адміністрація України здійснює функції головного розпорядника коштів Державного бюджету України щодо фінансового забезпечення діяльності судів загальної юрисдикції (крім Верховного Суду України та вищих спеціалізованих судів).

Відповідно до пункту 2.1 Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, до мережі включаються головний розпорядник, розпорядники нижчого рівня, які у своїй діяльності підпорядковані відповідному головному розпоряднику та/або діяльність яких координується через нього, та одержувачі бюджетних коштів, які уповноважені головним розпорядником на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримують на їх виконання кошти з державного бюджету. Розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів включаються до мережі головних розпорядників або розпорядників нижчого рівня, якщо вони отримують бюджетні асигнування безпосередньо від них.

Отже, Головним розпорядником бюджетних коштів щодо Львівського апеляційного господарського суду є Державна судова адміністрація України.

Львівський апеляційний господарський суд фінансується згідно з кошторисом і щомісячним розписом видатків за рахунок коштів Державного бюджету України, у межах річної суми видатків, визначених Державним бюджетом України на поточний фінансовий рік.

Відтак, саме Львівський апеляційний господарський суд у межах спірних правовідносин був розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.

Згідно ч. 3 ст.46 КАС України відповідачем в адміністративній справі є суб`єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до пп.1,7 ч.1 ст.4 КАС України адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір. Суб`єкт владних повноважень - орган державної влади (у тому числі без статусу юридичної особи), орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

Згідно відповіді з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 11.12.2023 №357909 Львівський апеляційний господарський суд перебуває у стані припинення.

Відповідно до положень ч.3 ст.48 КАС України якщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до ухвалення рішення у справі за згодою позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача.

Якщо позивач не згоден на заміну відповідача іншою особою, суд може залучити цю особу як другого відповідача. У разі відмови у задоволенні позову до такого відповідача понесені позивачем витрати відносяться на рахунок держави (ч.4 ст.48 КАС України).

З урахуванням наведеного, та з метою повного з`ясування обставин справи, суд вважає за необхідне залучити до участі у справі в якості співвідповідача Львівський апеляційний господарський суд.

Керуючись ст. 243, 248 КАС України,

ухвалив:

Залучити до участі у справі в якості співвідповідача Львівський апеляційний господарський суд (79010, м.Львів, вул.Личаківська, 81, код ЄДРПОУ 25263462).

Надіслати голові ліквідаційної комісії Львівського апеляційного господарського суду Андрію Пришляківському (79010, м.Львів, вул.Личаківська, 81, код ЄДРПОУ 25263462) копію позовної заяви з доданими документами.

Запропонувати Львівському апеляційному господарському суду протягом п`ятнадцяти днів з для отримання ухвали надати відзив на позовну заяву.

Ухвала окремо не оскаржується.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею

Суддя Морська Г.М.

Дата ухвалення рішення11.12.2023
Оприлюднено13.12.2023
Номер документу115549692
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними дій

Судовий реєстр по справі —380/27598/23

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Морська Галина Михайлівна

Ухвала від 24.11.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Морська Галина Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні