Рішення
від 12.12.2023 по справі 560/13989/23
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/13989/23

РІШЕННЯ

іменем України

12 грудня 2023 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Козачок І.С. розглянувши адміністративну справу за позовом Кам`янець-Подільської районної військової адміністрації (Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області) до Західного офісу Держаудитслужби в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування вимоги,

ВСТАНОВИВ:

Кам`янець-Подільська районна військова адміністрація (Кам`янець-Подільська районна державна адміністрація Хмельницької області) звернулась до суду з позовом до Західного офісу Держаудитслужби в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про визнання протиправною та скасування письмової вимоги № 132208-13/1616-2023 від 05.06.2023 "Про усунення порушень виявлених ревізією."

Позивач зазначає, що за наслідками проведеної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності відповідачем встановлені порушення законодавства, які позивач не визнає або з якими не погоджується.

У відзиві відповідач у задоволенні позову просить відмовити. Зазначає, що виявивши ряд порушень в сфері фінансової дисципліни та інших питань, управління зобов`язало позивача вчинити певні дії з метою їх усунення. З огляду на це вважає, що вимога є правомірною та обґрунтованою.

Справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження.

Дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд встановив таке.

Відповідно до Плану проведення заходів державного фінансового контролю Західного офісу Держаудитслужби на І квартал 2023 року і на підставі направлень на проведення ревізії від 24.01.2023 №25,№26, та від 24.03.2023 № 69, № 70 фахівцями Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Кам`янець-Подільської районної військової адміністрації за період з 01.01.2022 по 31.12.2022 року.

Ревізію проведено за зверненням Кам`янець-Подільської районної ради до Львівського територіального управління Національного антикорупційного бюро України (лист від 12.07.2022 № 247/01-27), листом Генеральної прокуратури України від 12.07.2022 № 248/01-27 щодо перевірки Кам`янець-Подільської районної військової адміністрації в частині розподілу та використання коштів районного бюджету Кам`янець-Подільського району за 2022 рік.

Під час ревізії встановлено ряд фінансових порушень, які зафіксовано в акті від 01.05.2023 №08-08/9. За результатами ревізії встановлені порушення законодавства, які не було усунуто в ході проведення заходу державного фінансового контролю, а саме:

1. В порушення вимог п. 5 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 №996-XIV, ст. 11 Закону України "Про гуманітарну допомогу" від 22.10.1999 №1192-XIV майно, що було отримане відповідно до міжнародних товарно-транспортних накладних №0065270 - 41 палета та 256 місць вагою 16585 кг; № 120380 - 30 піддонів, 16 штук, 147 мішків вагою 7445 кг; № 0066712 - 20 піддонів і 347 коробок вагою 10061 кг, та зберігалось на складах, не було оцінене та не було відображене в облікових регістрах бухгалтерського обліку, у зв`язку з чим зобов`язано забезпечити проведення оцінки гуманітарної допомоги та відображення її в облікових регістрах бухгалтерського обліку.

2. В порушення абзацу 3 пункту 1 статті 119 Бюджетного кодексу України видано 100 комплектів одягу та взуття на суму 310 000 грн. не за цільовим призначенням, передбачених Програмою "Територіальна оборона на 2022-2024 роки" добровольчому формуванню територіальної громади "Авангард" Хмельницької області, так як програмою "Територіальна оборона на 2022-2024 роки" передбачено здійснення низки заходів, спрямованих на підтримання готовності та ефективне виконання завдань підрозділом територіальної оборони Кам`янець-Подільського району, у зв`язку з чим зобов`язано забезпечити повернення використаних не за цільовим призначенням коштів або зменшення бюджетних асигнувань на зазначену суму.

3. В порушення п.2.3 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88, реєстрація накладних, складених від імені оперативного штабу логістичного та гуманітарного забезпечення Кам`янець-Подільського району не велася, підписи в накладних не розшифровані, тому ідентифікувати осіб, які видавали та отримували гуманітарну допомогу неможливо, в зв`язку із чим зобов`язано забезпечити відображення в первинних документах відповідно до п.2.3 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №°88, такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа, дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції, посади і прізвища, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Не погодившись зі змістом акту ревізії Кам`янець-Подільська районна військова адміністрація надала заперечення від 11.05.2023 за № 650/01-21 на означений акт, з врахуванням яких відповідач надав Висновок на заперечення до акту ревізії та надіслав вимогу про усунення виявлених порушень, встановлених ревізією від 05.06.2023 № 132208-13/1616-2023.

Вимога направлена на адресу Кам`янець-Подільської районної військової адміністрації листом за №132208-13/1616-2023 від 05.06.2023, зобов`язано у встановлений термін усунути виявлені порушення закону.

Не погоджуючись зі змістом вимоги, позивач звернувся до суду.

Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначено Законом України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні від 26.01.1993 № 2939-XII, в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, (далі - Закон № 2939-XII) відповідно до статті 2 якого головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі.

Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 (далі - Положення № 43) визначено, що Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Серед основних завдань Держаудитслужби реалізація державної політики у сфері державного фінансового контролю, здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів.

Реалізується державний фінансовий контроль через здійснення, зокрема, інспектування (ревізії). Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи. Відповідно до положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, Західний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Рівненській, Тернопільській, Чернівецькій, Хмельницькій областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.

Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення інспектувань (ревізій). Відповідно до пункту 7 вказаного положення Офіс здійснює свої повноваження як безпосередньо, так і через управління. Офіс здійснює контроль за діяльністю управлінь.

Отже, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області у відносинах здійснення державного фінансового контролю є суб`єктом владних повноважень, діяльність якого поширюється на Хмельницьку область.

Порядок проведення органом державного фінансового контролю державного фінансового аудиту, інспектування установлюється Кабінетом Міністрів України.

Процедуру проведення інспектування в міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і у суб`єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів всіх рівнів, державних фондів або використовують (використовували у період, який перевіряється) державне чи комунальне майно, а на підставі рішення суду - в інших суб`єктів господарювання визначено Порядком проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 № 550 в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин (далі - Порядок № 550).

Відповідно до пункту 2 Порядку №550 інспектування полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності об`єкта контролю і проводиться у формі ревізії, яка повинна забезпечувати виявлення фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Згідно з пунктом 30 Порядку №550 результати ревізії оформляються актом, який складається на паперовому носії державною мовою і повинен мати наскрізну нумерацію сторінок.

Виявлені допущені об`єктом контролю порушення законодавства, контроль за дотриманням якого віднесено до компетенції органу державного фінансового контролю, фіксуються в констатуючій частині акту ревізії з обов`язковим посиланням на норми законів чи інших нормативно-правових актів, які порушено, та зазначенням винних у їх допущенні осіб. Відповідно до пункту 42 Порядку №550 у разі підписання акту ревізії із запереченнями (зауваженнями) керівник об`єкта контролю у строк не пізніше ніж 5 робочих днів після повернення органу державного фінансового контролю акту ревізії повинен подати йому письмові заперечення (зауваження). Якщо протягом цього строку заперечення (зауваження) щодо акту не надійдуть, орган державного фінансового контролю має право вжити відповідних заходів для реалізації результатів ревізії. Рішення про розгляд заперечень (зауважень), що надійшли з порушенням встановленого строку, приймає керівник органу державного фінансового контролю. Орган державного фінансового контролю аналізує правильність обґрунтувань, викладених у запереченнях (зауваженнях), і в строк не пізніше ніж 15 робочих днів після отримання заперечень (зауважень) дає на них письмовий висновок, який затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником.

Згідно з п. 46 Порядку №550 якщо вжитими в період ревізії заходами не забезпечено повне усунення виявлених порушень, органом державного фінансового контролю у строк не пізніше ніж 10 робочих днів після реєстрації акту ревізії, а у разі надходження заперечень (зауважень) до нього - не пізніше ніж 3 робочих дні після надіслання висновків на такі заперечення (зауваження) надсилається об`єкту контролю письмова вимога щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства із зазначенням строку зворотного інформування.

Про усунення виявлених ревізією фактів порушення законодавства цей об`єкт контролю у строк, визначений вимогою про їх усунення, повинен інформувати відповідний орган державного фінансового контролю з поданням завірених копій первинних, розпорядчих та інших документів, що підтверджують усунення порушень.

Про результати ревізії, якою виявлено порушення законів та інших нормативно-правових актів, у визначені в пункті 46 цього Порядку строки інформуються органи управління об`єкта контролю та за необхідності відповідні органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Про розгляд результатів ревізії та вжиті у зв`язку з цим заходи органи управління об`єкта контролю та органи виконавчої влади не пізніше ніж у місячний строк інформують відповідний орган державного фінансового контролю (пункт 47 Порядку №550).

Згідно з п. 50 Порядку №550 за результатами проведеної ревізії у межах наданих прав органи державного фінансового контролю вживають заходів для забезпечення: притягнення до адміністративної, дисциплінарної та матеріальної відповідальності винних у допущенні порушень працівників об`єктів контролю; порушення перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства; звернення до суду в інтересах держави щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів, а також стягнення у дохід держави коштів, одержаних за незаконними договорами, без встановлених законом підстав або з порушенням вимог законодавства; застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства.

Відповідно до пункту 7 статті 10 Закону №2939-XII органу державного фінансового контролю надається право пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства.

Отже, органу державного фінансового контролю надані повноваження здійснювати контроль за використанням коштів державного і місцевого бюджетів, а у разі виявлення порушень законодавства пред`являти обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення таких правопорушень.

Вимога органу державного фінансового контролю спрямована на корегування роботи підконтрольної організації та приведення її у відповідність із вимогами законодавства, отже у цій частині вона є обов`язковою до виконання. При цьому, виявлені під час ревізії суми нецільового використання коштів державного або місцевих бюджетів, які підлягають поверненню до відповідного бюджету, є збитками, заподіяними такому бюджету. Що стосується відшкодування виявлених збитків, завданих державі чи об`єкту контролю, то про їх наявність може бути зазначено у вимозі, але вони не можуть бути примусово стягнуті шляхом пред`явлення вимоги. Такі збитки відшкодовуються у добровільному порядку або шляхом звернення до суду з відповідним позовом.

Бюджетним кодексом України регулюються відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу. Відповідно до п. 1 ч.1 ст. 113 Бюджетного кодексу України до повноважень органів державного фінансового контролю з контролю за дотриманням бюджетного законодавства належить здійснення контролю, зокрема, за цільовим та ефективним використанням коштів державного бюджету та місцевих бюджетів (включаючи проведення державного фінансового аудита). Згідно з п.1 ч.1 ст.117 Бюджетного кодексу України за порушення бюджетного законодавства до учасників бюджетного процесу можуть застосовуватися такі заходи впливу, зокрема, як попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства - застосовується в усіх випадках виявлення порушень бюджетного законодавства. Виявлені порушення бюджетного законодавства мають бути усунені в строк до 30 календарних днів.

Системний аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що Держаудитслужба як учасник бюджетного процесу уповноважена Бюджетним кодексом України на здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства (у частині цільового і ефективного використання бюджетних коштів), наділена повноваженнями вносити попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушень бюджетного законодавства.

Таким чином, відповідач володіє правом заявляти вимогу про усунення порушень, виявлених під час перевірки підконтрольних установ, яка обов`язкова до виконання в частині усунення допущених порушень законодавства, однак на підставі якої неможливо безпосередньо примусово стягнути встановлену ревізією суму збитків. Відтак, вимога органу Держаудитслужби хоч і є заходом впливу, проте у цьому випадку не призводить до безпосередніх правових наслідків у вигляді стягнення з позивача заподіяних збитків. Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 17.09.2019 у справі №821/3929/14.

Натомість збитки стягуються у судовому порядку за позовом органу державного фінансового контролю, а їх обґрунтованість та правильність обчислення перевіряє суд, який розглядає цей позов, а не позов підконтрольної установи про визнання вимоги протиправною. Зазначена правова позиція узгоджується з правовою позицією Верховного Суду України, неодноразово висловленою, зокрема, в постанові від 26.02.2020 року у справі №520/2759/19. Так, Верховним Судом у цій постанові зазначено, що оскаржувана вимога, окрім вказівки на розмір збитків та необхідність їх стягнення, зобов`язує позивача також опрацювати матеріали ревізії, усунути виявлені порушення та розглянути питання про притягнення винних працівників до встановленої законом відповідальності. Верховний Суд зазначає, що ці вимоги жодним чином не порушують прав та інтересів позивача, не створюють необґрунтованих або протиправних обов`язків, а їх скасування не відповідатиме завданню адміністративного судочинства та не дозволить ефективно поновити права позивача, які, як він вважає, порушені оскаржуваною вимогою. Водночас у порядку адміністративного судочинства може бути оскаржене лише таке рішення, яке породжує безпосередньо права чи обов`язки для позивача.

Що стосується суті виявлених порушень, судом встановлено, що ревізією правильності використання коштів загального та спеціального фондів, а також товарно-матеріальних цінностей, отриманих у вигляді гуманітарної допомоги, виявлені наступні обставини, які не спростовані наданими ревізії та суду доказами.

Кам`янець-Подільською РВА у 2022 було отримано гуманітарну допомогу за міжнародними товарно-транспортними накладними №0065270, №120380, №0066712, відповідно до яких отримувачем гуманітарної допомоги визначено Кам`янець-Подільську РВА. Акти приймання-передачі/ отримання Кам`янець-Подільською РВА вантажів та документів для відображення цих цінностей в бухгалтерському обліку не складались. ТМЦ, що були отримані як гуманітарна допомога, зберігались на складах оперативного штабу. Відповідно до документів, наданих секретарем оперативного штабу логістичного та гуманітарного забезпечення Кам`янець-Подільського району, гуманітарна допомога видавалася за накладними, складеними від імені штабу. При цьому, реєстрація зазначених накладних не велась, ідентифікувати осіб, які видавали та отримували гуманітарну допомогу неможливо. В бухгалтерському обліку Кам`янець-Подільської РВА, як отримувача гуманітарної допомоги, в порушення вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» майно, що було отримане згідно міжнародних товарно-транспортних накладних №0065270, №120380, №0066712, та зберігалось на складах, в облікових регістрах відображене не було. На момент проведення ревізії матеріальні цінності, отримані Кам`янець - Подільською РВА як гуманітарна допомога, оцінені за справедливою вартістю не були.

З огляду на це суд вважає, що відповідач правомірно і обґрунтовано зобов`язав позивача забезпечити проведення оцінки гуманітарної допомоги та відображення її в облікових регістрах бухгалтерського обліку, в первинних документах відповідно до вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку обов`язкових реквізитів, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у здійсненні господарської операції. Також не спростовано належними доказами те, що на дату завершення ревізії звернення фізичних та юридичних осіб щодо надання їм гуманітарної допомоги РВА перевіряючим надані не були, що зафіксовано актом ревізії.

Постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2022 №202 «Деякі питання отримання, використання, обліку та звітності благодійної допомоги» визначено, що в умовах воєнного стану не поширюються встановлені законодавством вимоги щодо отримання, використання, обліку та звітності благодійної допомоги від юридичних та фізичних осіб - резидентів і нерезидентів.

Водночас, згідно з Деклараціями про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, доданими до міжнародних товарно-транспортних накладних №0065270, №120380 та №0066712, вантаж визнаний саме гуманітарною допомогою. Відповідно до зазначених супровідних документів отримувачем гуманітарної допомоги була Кам`янець-Подільська РВА, однак необхідні первинні документи для відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій з отримання гуманітарної допомоги до відділу фінансово-господарського забезпечення не передавались.

Як передбачено частиною першою статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996- XIV (далі - Закон №996), цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб`єктів господарської діяльності (далі - підприємства), які зобов`язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів з урахуванням бюджетного законодавства.

Відповідно до частини 5 статті 9 Закону №996 господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені. Відповідно до п. 1.1 Положення №88, Положення встановлює порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, бухгалтерської та іншої звітності, що ґрунтується на даних бухгалтерського обліку, підприємствами, їх об`єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності (надалі - підприємства), установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету (надалі - установи). Господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в регістрах бухгалтерського обліку провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.

Як вбачається з акту ревізії, отриману Кам`янець-Подільською РВА гуманітарну допомогу було відображено лише в складському обліку. З огляду на зазначене, суть виявленого і описаного у акті порушення позивач належними доказами не спростував. Відтак, суд не вбачає у цих пунктах Вимоги ознаки протиправності, які б давали підстави для її скасування у цій частині.

Що стосується іншого ( п. 2) пункту Вимоги, ревізією встановлено, що Кам`янець-Подільська РВА в порушення абзацу 3 пункту 1 статті 119 Бюджетного кодексу України видала 100 комплектів одягу та взуття на суму 310 000 грн. не за цільовим призначенням, передбачених Програмою «Територіальна оборона на 2022 - 2024 роки» Добровольчому формуванню Хмельницької територіальної громади «Авангард», тоді як Програмою «Територіальна оборона на 2022 - 2024 роки» було передбачено здійснення заходів, спрямованих на підтримання готовності та ефективне виконання завдань підрозділом територіальної оборони Кам`янець-Подільського району. Враховуючи виявлене порушення бюджетного законодавства, пунктом 2 Вимоги зобов`язано позивача забезпечити повернення використаних не за цільовим призначенням коштів або зменшення бюджетних асигнувань на суму 310000 грн. Надані позивачем під час ревізії документи не спростовували виявлене порушення бюджетного законодавства.

З огляду на це, правомірність спірної Вимоги органу державного фінансового контролю, що спрямована на корегування роботи підконтрольного об`єкта та приведення її у відповідність із вимогами законодавства, належними доказами не спростована, відтак у позові необхідно відмовити.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

у задоволенні адміністративного позову - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 12 грудня 2023 року

Позивач:Кам`янець-Подільська районна військова адміністрація (Кам`янець-Подільська районна державна адміністрація Хмельницької області) (вул. Троїцька, 4,Кам`янець-Подільський,Хмельницька область,32300 , код ЄДРПОУ - 21319591) Відповідач:Західний офіс Держаудитслужби в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області (вул. Костюшка, 8,Львів,79000 , код ЄДРПОУ - 40479801)

Головуючий суддя І.С. Козачок

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.12.2023
Оприлюднено14.12.2023
Номер документу115589610
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —560/13989/23

Постанова від 22.03.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 01.02.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Рішення від 12.12.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Козачок І.С.

Ухвала від 03.08.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Козачок І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні