Ухвала
від 11.12.2023 по справі 120/12973/23
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про зупинення провадження в справі

м. Вінниця

11 грудня 2023 р. Справа № 120/12973/23

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Жданкіної Наталії Володимирівни,

за участю:

секретаря судового засідання: Галюк Аліни Леонідівни,

позивача: Сохацької С.М.,

представника позивача: Бессараб В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи за позовом ОСОБА_1 до Відділу "Центр надання адміністративних послуг" Бершадської міської ради, Гайсинської районної військової адміністрації, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Бершадське управління Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості про визнання протиправним та скасування запису,

в с т а н о в и в :

В провадженні Вінницького окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 до Відділу "Центр надання адміністративних послуг" Бершадської міської ради, Гайсинської районної військової адміністрації, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Бершадське управління Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості про визнання протиправним та скасування запису.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначила, що з листа Бершадського управління Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості від 12.05.2006 за №04.6.3/120-23 їй стало відомо про наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису № 21480000000001519 від 26.05.2006 про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ).

Вказала, що жодних реєстраційних карт нею щодо проведення реєстрації особи-підприємця не заповнювалось, не підписувалось та не надсилалось, свідоцтва про державну реєстрацію її як фізичну особу-підприємця не отримувала.

Вважає, що відповідний запис є протиправним, порушує її законні права та інтереси та підлягає скасуванню, в зв`язку з чим звернулась до суду з даним позовом.

Ухвалою від 26.09.2023 відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено її розгляд здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін. Визнано поважними причини пропуску строку звернення до суду та поновлено позивачу строк звернення до суду з адміністративним позовом.

Ухвалою від 31.10.2023 до участі у справу в якості співвідповідача залучено Гайсинську районну військову адміністрацію.

10.11.2023 від Гайсинської районної військової адміністрації надійшов відзив на позовну заяву в якому останній частково не визнав вимоги позивача. До відзиву на позовну заяву відповідачем, окрім іншого, додано належним чином засвідчені копії матеріалів реєстраційної справи ОСОБА_1 .

30.11.2023 від представника позивача отримано відповідь на відзив, в якому стороною позивача наголошено на тому, що наявні в матеріалах реєстраційної справи ОСОБА_1 документи останньою для проведення реєстраційних дій державному реєстратору не подавались, а наявний в них підпис не належить позивачу.

В зв`язку з цим представником позивача разом з відповіддю на відзив подано клопотання про призначення в справі почеркознавчої експертизи. Проведення експертизи представник позивача просив доручити експертам Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (21021, м. Вінниця, вул. В.Порика, 8). На вирішення судової почеркознавчої експертизи просила поставити наступне питання: Чи був виконаний підпис в графі «Сторінку заповнив» реєстраційної картки на проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця від 26.05.2006 ОСОБА_1 чи іншою особою?

Ухвалою від 07.12.2023 вирішено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання на 11.12.2023.

Позивач та його представник в судовому засіданні 11.12.2023 підтримали раніше подане клопотання про призначення почеркознавчої експертизи та просили його задовольнити.

Представники відповідачів та представник третьої особи в судове засідання не з`явились, про причини неявки суду не повідомили. Власної позиції з приводу доцільності проведення почеркознавчої експертизи не висловили.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні у справі докази суд вирішуючи питання щодо наявності підстав для призначення почеркознавчої експертизи в адміністративній справі, зазначає наступне.

Порядок призначення експертизи судом визначається статтею 102 КАС України. Так, частиною першою цієї статті передбачено, що суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов:

1) для з`ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо;

2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності.

При призначенні експертизи судом експерт або експертна установа обирається сторонами за взаємною згодою, а якщо такої згоди не досягнуто у встановлений судом строк, експерта чи експертну установу визначає суд.

Призначений судом експерт невідкладно повинен повідомити суд про неможливість проведення ним експертизи через відсутність у нього необхідних знань або без залучення інших експертів.

Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 розділу 1 Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 №53/5, основним завданням почеркознавчої експертизи є ідентифікація виконавця рукописного тексту, обмежених за обсягом рукописних записів (літерних та цифрових) і підпису. Такою експертизою вирішуються і деякі неідентифікаційні завдання (установлення факту виконання рукописного тексту під впливом будь-яких факторів, що заважають (природних: хворобливий стан, хронічні захворювання, вікові зміни; тимчасових зовнішніх: незвичне тримання засобу для писання, незвична поза, обмеження зорового контролю тощо; тимчасових внутрішніх: алкогольне сп`яніння, фармакологічні, наркотичні засоби тощо; штучних: викривлення письма зміненими рухами); визначення статі виконавця, а також належності його до певної групи за віком тощо).

Судом встановлено, що позивач заперечує те, що нею власноруч підписано документи, які містяться в матеріалах реєстраційної справи ОСОБА_1 , зокрема, в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця.

За таких обставин, враховуючи, що для з`ясування обставин, які входять у предмет доказування, необхідні спеціальні знання у сфері іншій ніж право, суд дійшов висновку, що є підстави для задоволення клопотання представника позивача про проведення в справі почеркознавчої експертизи з метою ідентифікації виконавця підпису в частині, що стосується підписів, що містяться в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця, в описі документів, що надаються фізичною особою-підприємцем державному реєстратору для проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця, в частині, що містяться біля друкованого тексту "Копію опису отримав:", власноруч ОСОБА_1 чи іншою особою.

Щодо визначення установи для проведення експертизи, то суд при вирішенні цього питання приймає до уваги запропоновану позивачем експерту установу - Вінницький науково-дослідний експертний-криміналістичний центр МВС України та зауважує, що заперечень зі сторони інших учасників процесу не надходило.

До того ж заявляючи клопотання, представник позивач вказав, що зобов`язання по оплаті за проведення судової почеркознавчої експертизи позивач залишає за собою.

При цьому, керуючись частиною 5 статті 103 КАС України, суд вважає за необхідне попередити експерта про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків.

Керуючись ст.ст. 102, 103, 256, 295 КАС України суд -

у х в а л и в :

Клопотання позивача задовольнити.

Призначити в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Відділу "Центр надання адміністративних послуг" Бершадської міської ради, Гайсинської районної військової адміністрації, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Бершадське управління Гайсинської філії Вінницького обласного центру зайнятості про визнання протиправним та скасування запису, судову почеркознавчу експертизу, проведення якої доручити експертам Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (21021, м. Вінниця, вул. В.Порика, 8).

На вирішення судової почеркознавчої експертизи поставити наступне питання:

- Чи виконано підпис в графі «Сторінку заповнив» реєстраційної картки на проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця від 26.05.2006 ОСОБА_1 чи іншою особою?

Попередити експерта про кримінальну відповідальність за відомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків.

Оплату за проведення судової почеркознавчої експертизи покласти на ОСОБА_1 .

Витребувати для проведення експертизи у Гайсинської районної військової адміністрації Вінницької області (23700, Вінницька обл., м. Гайсин, вул. 1 Травня, 40) оригінали матеріалів реєстраційної справи ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ).

Ухвала набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження ухвали суду - якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Суддя Жданкіна Наталія Володимирівна

Дата ухвалення рішення11.12.2023
Оприлюднено15.12.2023
Номер документу115620885
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо звернень органів доходів і зборів, у тому числі щодо припинення юридичної особи (припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця)

Судовий реєстр по справі —120/12973/23

Рішення від 11.04.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

Ухвала від 07.12.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

Ухвала від 31.10.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

Ухвала від 26.09.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

Ухвала від 25.08.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Жданкіна Наталія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні