Рішення
від 12.12.2023 по справі 200/5646/23
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 грудня 2023 року Справа№200/5646/23

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Христофорова А.Б., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Фермерського господарства «МУЛЬТІ АГРО» до Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення,

У С Т А Н О В И В:

09 жовтня 2023 року до Донецького окружного адміністративного суду, через систему «Електронний суд», надійшов адміністративний позов Фермерського господарства «МУЛЬТІ АГРО» до Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області, в якому позивач просив суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 02.10.2023 року № 9631303/38588646, прийняте комісією регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Донецькій області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначає, що 25 вересня 2023 року Фермерське господарство «МУЛЬТІ АГРО» подало до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість разом з поясненням до таблиці даних платника податку та копіями документів щодо організаційної, фінансово-господарської діяльності товариства, статистичної звітності за результатами діяльності (зареєстровано у контролюючому органі 25.09.2023 за № 9247727150).

Вказує, що відповідно до квитанції № 2 податковим органом зазначено: "Інформацію Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 25.09.2023 р. за № 9247727150 не враховано автоматично через невиконання вимог п. 18 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165. Таблицю даних платника податку на додану вартість прийнято до розгляду». Відповідно до Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 02.10.2023 року № 9631303/38588646 комісією регіонального рівня Головного управління ДПС у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, яким визначено: «За результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 25.09.2023 р. за № 9247727150, відповідно до пункту 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, прийнято рішення про її неврахування". Підставою неврахування таблиці зазначено: «недостатня кількість працівників».

Представник позивача вказав, що позивач не може погодитись з вказаним рішенням відповідача, оскільки воно є безпідставним, необґрунтованим та незаконним. Так, зазначає, що податковий орган, посилаючись в рішенні на недостатню кількість найманих працівників, не вказав, в чому полягає така недостатність і якими нормативними актами врегульовано це питання. Зауважує, що жодна норма діючого законодавства України не встановлює в якості нормативу кількості працівників, необхідної для здійснення певної господарської діяльності. Натомість, вказує представник позивача, відповідно до пояснення, наданого разом з таблицею даних платника податку на додану вартість ФГ «Мульті Агро» зазначило наступне: ФГ «МУЛЬТІ АГРО» створено 21.03.2013 року. Основний вид діяльності господарства: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур. Допоміжна діяльність: 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві. Основне виробництво господарства це рослинництво. ФГ «МУЛЬТІ АГРО» є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку 4 групи. Для здійснення господарської діяльності у ФГ «МУЛЬТІ АГРО» є у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить 244,3681га у т.ч. 192,5163 гектарів ріллі, 49,3548 гектарів пасовищ, 2,4970 гектарів багаторічних насаджень включно станом на 31 грудня 2022 року та які відображені в податковій звітності до 20 лютого 2022 року, та за які сплачено суму податкового зобов`язання з плати за землю, орендну плату та єдиний податок у строки, передбачені законодавством. Детальна інформація про земельні ділянки, що є у власності (право власності/ користування) та/або на умовах оренди, задекларовані в податкових деклараціях платника єдиного податку 4 групи за 2022 рік, 14.02.2022 року (реєстраційний номер 9028933977), 15.02.2022 року (реєстраційний номер 9030705964), 14.02.2022 року (реєстраційний номер 9028940632), задекларовані в податковій декларації з плати за землю від 15.02.2022 року (реєстраційний номер 9030715416) та 18.05.2022 року (реєстраційний номер 9053101011), які подані до органу ДПС. Станом на 01.01.2023 р. відповідно до даних електронного кабінету платника у розділі Стан розрахунків з бюджетом недоїмки або залишку несплаченої пені немає. Станом на 31.12.2022 р. відповідно до даних електронного кабінету платника у розділі Показники D та P зазначені наступні показники: D - 0,08, що є більше ніж 0,02 P - 0,00 грн В таблиці, що подана ФГ «МУЛЬТІ АГРО» зазначені товари/послуги, обсяг постачання яких згідно з податковими накладними/розрахунками коригування, зареєстрованими за останні 12 календарних місяців у Реєстрі, становить більше 25 відсотків загального обсягу операцій з постачання за останні 12 календарних місяців, а саме товари за кодами 10 та 12. Вирощена продукція урожаю 2022 року (коди продукції згідно УКТЗЕД вказані в таблиці 10 та 12) показана в звіті № 29-сг (Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур) і подана до органу статистики. Аналіз обсягів постачання продукції за період 01.2022 12.2022 роки наведено в таблиці, в самому поясненні. Податкове навантаження з ПДВ за період 01.2022 31.2022 становить 0,05% У ФГ «МУЛЬТІ АГРО» станом на 31.12.2022 року середньорічна кількість найманих працівників становить 4 чоловіка. Посадові оклади визначено штатним розписом. Середня заробітна плата на одного працюючого становить 7260,00грн. на місяць. Для обробки земельних ділянок ФГ «МУЛЬТІ АГРО» користується послугами найманої техніки з робітниками. Дані про фактично нараховані доходи та кількість робітників у т.ч. за трудовими договорами помісячно наведено в таблиці, в самому поясненні. Загальна сума сплачених у попередньому звітному, тобто у 2022 році сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, становить 286149,55грн., у т.ч : Єдиний податок -62503,90; ПДФО -104206,40; ЄСВ -58571,02; Податок на землю - 51748,82; Військовий сбір- 9119,41. Детальна інформація, щодо нарахованих та сплачених податків підтверджена в квартальних звітах (Об`єднана звітність ПДФО та ЄСВ) з 1- 4 квартал 2022 р., а також Звітами про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, та суми нарахованого єдиного внеску. Додаток 1 «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків -фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, Додаток 1(Д1) Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам за 1-4 квартал 2022 р.; Додаток 4 (ДФ) «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, Додаток 5(Д5) Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби. Частково для здійснення своєї господарської діяльності Господарство має технічні ресурси. Так, станом на 31.12.2022 р., що підтверджено фінансовою звітністю на балансі Господарства обліковується основних засобів залишковою вартістю 3517,7 тис. грн. Додаток «S0110013 1-м 2-м Фінансова звітність малого підприємства». Інформація про наявні основні засоби власні та орендовані підтверджується Повідомленнями про об`єкти оподаткування за формою 20-ОПП. Відомість основних засобів (рахунок 10), залишкова вартість, наведені в таблиці, в самому поясненні. ФГ «МУЛЬТІ АГРО» протягом 10 років займається рослинництвом. Інформація щодо посівних площ, та врожаю відображено у відповідних звітах та подано до органу статистики: «S2700414 4-сг (річна) Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур», «S2702915 № 29-сг (річна) Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду». Відомості щодо середньої урожайність на 1 га у 2022 році наведені в таблиці, в самому поясненні. Для забезпечення виробничого процесу ФГ «МУЛЬТІ АГРО» закуповує добрива, засоби захисту рослин (ЗЗР), посівний матеріал, паливо, будівельні матеріали, техніку, оплачує послуги по посіву, обробітку та збиранню врожаю, тощо. В поясненні зазначені основні постачальники та покупці продукції ФГ «МУЛЬТІ АГРО» у 2022 році. Господарство здійснює реалізацію виключно власної сільськогосподарської продукції. Оплата за поставлену продукцію та придбані товари, послуги здійснюється в безготівковій формі. Також в поясненні до таблиці контролюючий орган повідомлявся, що ФГ «МУЛЬТІ АГРО» для обробки 244,3681 гектарів землі користується послугами найманої техніки, протягом року споживає близько 4577,15 літрів дизельного палива на загальну суму 112 136,12 грн. Середні норми витрат палива техніки, що здійснює обробку землі на 1 га складає від 10 до 30 л дизельного палива. Норми витрат палива визначені відповідно до «Типові норми продуктивності і витрат палива на сівбі, садінні та догляді за посівами», затверджені Міністерством Аграрної Політики України 2005 р. Інформація, щодо руху ПММ у 2022 році (підтверджується відповідною звітністю - «Матеріальний звіт» 01.01.2022р.-31.12.2022 р., відомості наведені в таблиці, в самому поясненні. Інформація, щодо придбання, використання та залишки добрив (підтверджується відповідною звітністю -«Матеріальний звіт» 01.01.2022 р. -31.12.2022 р.) відомості наведені в таблиці, в самому поясненні. Все вищенаведене свідчить про можливість та реальність здійснення господарських операцій за відповідними видами діяльності. Діяльність за вказаними кодами згідно з КВЕД є постійною, регулярною і впливає на фінансовий результат. Всі наведені факти в повній мірі підтверджені долученими до таблиці даних платника податку на додану вартість та пояснення копіями первинних документів щодо наявності основних засобів, найманої праці, земельних ділянок, капіталу, знань, документів щодо результатів фінансово-господарської діяльності господарства, статистичної та податкової звітності.

Однак, зауважує представник позивача, при прийнятті рішення, а ні пояснення, а ні долучені документи до уваги відповідачем не взято.

У зв`язку із наведеним представник позивача просить суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідачем надано відзив на позовну заяву за змістом якого доводи позивача вважає необґрунтованими та просить у задоволенні позову відмовити, посилаючись, зокрема, на те, що фермерським господарством «МУЛЬТІ АГРО» засобами електронного зв`язку надано таблицю даних платника податку на додану вартість від 25.09.2023 № 9247727150 з поясненням щодо організаційної та фінансово-господарської діяльності фермерського господарства.

Представник відповідача вказує, що засобами електронного зв`язку надіслано квитанцію № 2 від 25.09.2023, в якій зазначено результат обробки: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО», Виявлені помилки: «Інформацію Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 25.09.2023 р. за № 9247727150 не враховано автоматично через невиконання вимог п. 18 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165. Таблицю даних платника податку на додану вартість прийнято до розгляду».

Представник відповідача також зазначає, що згідно з п. 15 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі Порядок №1165) таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання. Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в електронний кабінет засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу, Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (додаток 6).

За результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 25.09.2023 № 9247727150 відповідно до п. 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, прийнято рішення від 02.10.2023 № 9631303/38588646 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість. Причина неврахування таблиці даних платника податку: «недостатня кількість працівників».

Пунктом 44 Порядку №1165 визначено, що комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Відповідно до пояснення до таблиці даних платника податку на додану вартість ФГ «МУЛЬТІ АГРО» надана детальна інформація, щодо нарахованих та сплачених податків, яка підтверджена в квартальних звітах (Об`єднана звітність ПДФО та ЄСВ) з 1- 4 квартал 2022 р., а також Звітами про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, та суми нарахованого єдиного внеску. Додаток 1 «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, Додаток 1(Д1) Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забеспечення) застрахованим особам за 1-4 квартал 2022 р.; Додаток 4 (ДФ) «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, Додаток 5(Д5) Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби, але, звертає увагу суду представник відповідача, відповідної звітності за 2023 рік до пояснень не надано.

Щодо працівників господарства вказано наступне: «У ФГ «МУЛЬТІ АГРО» станом на 31.12.2022 року середньорічна кількість найманих працівників становить 4 особи. Посадові оклади визначено штатним розписом. Середня заробітна плата на одного працюючого становить 7260,00грн. на місяць. Для обробки земельних ділянок ФГ «МУЛЬТІ АГРО» користується послугами найманої техніки з робітниками».

Так, вказує представник відповідача, до таблиці даних обов`язково надаються пояснення щодо специфіки господарської діяльності, які підтверджують реальність здійснення відображених платником господарських операцій, зокрема зазначається: наймані працівники (сезонні працівники тощо).

Так, згідно з аналітичною системою даних ДПС України, ФГ «МУЛЬТІ АГРО» надано Додаток 4 (ДФ) «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» чисельність працівників за 1-2 квартали 2023 року, 3 квартал (1,2 місяці) 2023 року відображено наступне: працювало за трудовими договорами (контрактами) (ознака 101) 4 працівника, в 3 кварталі 3 місяць 12 працівників (з них: 4 ознака 101 «заробітна плата, нарахована (виплачена)», 8 ознака 195 «дохід від надання земельної ділянки сільсько-господарського призначення, майнового паю в лізінг, оренду, суборенду, емфітевзис»).

Представник відповідача звертає увагу суду на те, що у поясненнях до таблиці даних платнику податків дані про найманих працівників (із зазначенням посад/професій) або інформацію про осіб, залучених за договорами цивільно-правового характеру відсутні. Виплати відповідно до умов цивільно-правового договору (ознака 102) відсутні. Повідомлення про прийняття працівників за 2022-2023 р.р. не надано. Тобто, на переконання представника відповідача, наявність трудових ресурсів не відповідає здійсненню господарської діяльності фермерського господарства «МУЛЬТІ АГРО».

Так, вказує представник відповідача, комісією регіонального рівня ГУ ДПС у Донецькій області, враховуючи висновки аналітичних досліджень фінансово господарської діяльності щодо ФГ «МУЛЬТІ АГРО» прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість. Причина неврахування таблиці даних платника податку: «недостатня кількість працівників».

Представник відповідача звертає увагу суду на той факт, що у постанові від 14.05.2019 №825/3990/14 Верховний Суд дійшов висновку, що документи та інші дані, що спростовують реальність здійснення господарської операції, яка відображена в податковому обліку, повинні оцінюватися з урахуванням кожної господарської операції. Недоведеність фактичного здійснення господарської операції позбавляє первинні документи юридичної значимості для цілей формування податкової вигоди, а покупця права на формування цієї податкової вигоди навіть за наявності правильно оформлених за зовнішніми ознаками та формою, але недостовірних та у зв`язку з цим юридично дефектних первинних документів.

Отже, враховуючи вищенаведене, представник відповідача рахує, що спірне рішення було прийнято відповідачем на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, а тому вважає, що позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Ухвалою суду від 12 жовтня 2023 року позовну заяву прийнято до розгляду, провадження у справі відкрито, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження, без проведення судового засідання та повідомлення (виклику) учасників справи.

Ухвалою від 02 листопада 2023 року суд відмовив у задоволенні клопотання представника Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

У зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 Про введення воєнного стану в Україні, затвердженого Законом України Про затвердження Указу Президента України Про введення воєнного стану в Україні від 24.02.2022 №2102-ІХ, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб.

Указом Президента України від 14.03.2022 №133/2022, затвердженим Законом України від 15.03.2022 №2119-ІХ, у зв`язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, строк дії воєнного стану в Україні продовжено ще на 30 діб, тобто до 25.04.2022.

21.04.2022 на засіданні Верховної Ради України ухвалено Закон про затвердження Указу Президента України від 18.04.2022 № 259 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні.

Цим Указом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 на 30 діб.

На засіданні Верховної Ради України ухвалено Закон про затвердження Указу Президента України від 17.05.2022 № 341 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні.

Цим Указом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 на 90 діб.

На засіданні Верховної Ради України ухвалено Закон про затвердження Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні.

Цим Указом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.

Також, на засіданні Верховної Ради України ухвалено Закон про затвердження Указу Президента України від 17.11.2022 № 2738-IX Про продовження строку дії воєнного стану в Україні.

Цим Указом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 21.11.2022 на 90 діб.

Законом України від 07.02.2023 року № 2915-ІХ затверджено Указ Президента України від 6 лютого 2023 року №58/2023 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб.

На засіданні Верховної Ради України ухвалено Закон про затвердження Указу Президента України від 1 травня 2023 року №254/2023 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні.

Цим Указом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 20.05.2023 року на 90 діб.

Законом України від 27.07.2023 року № 3275-IX затверджено Указ Президента України від 26.07.2023 № 451/2023 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб.

На засіданні Верховної Ради України ухвалено Закон про затвердження Указу Президента України від 06 листопада 2023 року №734/2023 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні.

Цим Указом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 16.11.2023 року на 90 діб.

02 березня 2022 року опублікованими Радою суддів України 02.03.2022 Рекомендаціями щодо роботи судів в умовах воєнного стану року, судам України рекомендовано за можливості відкладати розгляд справ (за винятком невідкладних судових розглядів) та знімати їх з розгляду, зважати на те, що велика кількість учасників судових процесів не завжди мають змогу подати заяву про відкладення розгляду справи через залучення до функціонування критичної інфраструктури, вступ до лав Збройних сил України, територіальної оборони, добровольчих воєнних формувань та інших форм протидії збройної агресії проти України, або не можуть прибути в суд у зв`язку з небезпекою для життя.

Донецький окружний адміністративний суд продовжує свою роботу у дистанційному режимі.

Відповідно до статті 258 КАС України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

За приписами частини 5 статті 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Враховуючи відсутність клопотань сторін щодо розгляду справи у судовому засіданні, справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення сторін.

З`ясовуючи те чи мали місце обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги, якими доказами вони підтверджуються, а також чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, судом встановлено наступне.

Відповідно до даних, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Фермерське господарство «МУЛЬТІ АГРО» є суб`єктом господарювання, офіційно зареєстрованим 05.05.2009. Основний вид діяльності господарства: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур. Допоміжна діяльність: 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві. Основне виробництво господарства це рослинництво.

Фермерське господарство «МУЛЬТІ АГРО» є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку 4 групи.

Позивачем до Головного управління ДПС у Донецькій області засобами електронного зв`язку було подано таблицю даних платника податку на додану вартість, яка була зареєстрована 25.09.2023 за № 9247727150 з поясненням щодо організаційної та фінансово-господарської діяльності фермерського господарства.

Відповідачем засобами електронного зв`язку надіслано позивачу квитанцію № 2 від 25.09.2023, в якій зазначено результат обробки: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО», Виявлені помилки: «Інформацію Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 25.09.2023 р. за № 9247727150 не враховано автоматично через невиконання вимог п. 18 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165. Таблицю даних платника податку на додану вартість прийнято до розгляду».

За результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 25.09.2023 № 9247727150 Комісією регіонального рівня ГУ ДПС у Донецькій області прийнято рішення від 02.10.2023 № 9631303/38588646 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість. Причина неврахування таблиці даних платника податку: «недостатня кількість працівників».

Вважаючи оскаржуване рішення від 02.10.2023 року № 9631303/38588646 про неврахування таблиці даних платника податку від 25.09.2023 за № 9247727150 протиправним, позивач звернувся до суду із даним позовом про його скасування.

Розглянувши матеріали справи, повно, всебічно, об`єктивно дослідивши надані у справі докази, надавши їм юридичну оцінку суд приходить до наступних висновків.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів врегульовані Податковим кодексом України.

За вимогами підп. 16.1.2,16.1.3 п.16.1 ст.і16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким визначено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів (далі по тексту Порядок №1165).

За визначенням у п.2 Порядку №1165, таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Пунктом 12 Порядку №1165 встановлено, що платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).

Відповідно до п. 13 Порядку №1165, у таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

За п. 14 Порядку №1165, таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).

У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Аналіз наведених положень Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних дає підстави для висновку про обов`язковість зазначення контролюючим органом у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку чіткої причини такого неврахування (пункти 15-17 Порядку №1165).

Згідно п. 23 Порядку №1165, таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги», «Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Пунктом 25 Порядку №1165 встановлено, що комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Підставою прийняття контролюючим органом оскаржуваних рішень вказано наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій.

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту16.1.3 пункту 16.1 статті 16та абзацу першого пункту49.2і пункту49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту16.1.3 пункту 16.1 статті 16та пункту46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 визначено, що питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Таким чином, внесення платника податків до переліку ризикових платників на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку фактично є підставою для зупинення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в подальшому всіх складених платником податку податкових накладних/розрахунків коригування.

Так, пунктом 6 Порядку №1165 визначено, що комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Отже, комісія, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, має обґрунтувати, на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації, що узгоджується з правовою позицією Верховного Суду у постанові від 30.11.2021 у справі №340/1098/20.

Проте, відповідачем не надано відомостей, що слугували підставою для прийняття оскаржуваного рішення, податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій з посиланням на конкретні документи.

Посилаючись в рішенні на недостатню кількість найманих працівників, податковий орган не вказав, в чому полягає недостатність і якими нормативними актами врегульовано це питання.

Тому податкова інформація, наявна у контролюючого органу цє лише статистичні дані, які самі по собі не можуть свідчити про вчинення підприємством порушень та не підтверджує ризиковість платника податків.

Суд звертає увагу на те, що позивач подавав до податкового органу разом із таблицею пояснення, відповідно до яких вказував, що ФГ «МУЛЬТІ АГРО» створено 21.03.2013 року. Основний вид діяльності господарства: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур. Допоміжна діяльність: 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві. Основне виробництво господарства це рослинництво. ФГ «МУЛЬТІ АГРО» є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку 4 групи. Для здійснення господарської діяльності у ФГ «МУЛЬТІ АГРО» є у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить 244,3681га у т.ч. 192,5163 гектарів ріллі, 49,3548 гектарів пасовищ, 2,4970 гектарів багаторічних насаджень включно станом на 31 грудня 2022 року та які відображені в податковій звітності до 20 лютого 2022 року, та за які суму податкового зобов`язання з плати за землю, орендну плату та єдиний податок у строки, передбачені законодавством. Детальна інформація про земельні ділянки, що є у власності (право власності/ користування) та/або на умовах оренди, задекларовані в податкових деклараціях платника єдиного податку 4 групи за 2022 рік, 14.02.2022 року (реєстраційний номер 9028933977), 15.02.2022 року (реєстраційний номер 9030705964), 14.02.2022 року (реєстраційний номер 9028940632), задекларовані в податковій декларації з плати за землю від 15.02.2022 року (реєстраційний номер 9030715416) та 18.05.2022 року (реєстраційний номер 9053101011), які подані до органу ДПС. Станом на 01.01.2023 р. відповідно до даних електронного кабінету платника у розділі Стан розрахунків з бюджетом недоїмки або залишку несплаченої пені немає. Станом на 31.12.2022 р. відповідно до даних електронного кабінету платника у розділі Показники D та P зазначені наступні показники: D - 0,08, що є більше ніж 0,02 P - 0,00 грн В таблиці, що подана ФГ «МУЛЬТІ АГРО» зазначені товари/послуги, обсяг постачання яких згідно з податковими накладними/розрахунками коригування, зареєстрованими за останні 12 календарних місяців у Реєстрі, становить більше 25 відсотків загального обсягу операцій з постачання за останні 12 календарних місяців, а саме товари за кодами 10 та 12. Вирощена продукція урожаю 2022 року (коди продукції згідно УКТЗЕД вказані в таблиці 10 та 12) показана в звіті № 29-сг (Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур) і подана до органу статистики. Аналіз обсягів постачання продукції за період 01.2022 12.2022 роки наведено в таблиці, в самому поясненні. Податкове навантаження з ПДВ за період 01.2022 31.2022 становить 0,05% У ФГ «МУЛЬТІ АГРО» станом на 31.12.2022 року середньорічна кількість найманих працівників становить 4 чоловіка. Посадові оклади визначено штатним розписом. Середня заробітна плата на одного працюючого становить 7260,00грн. на місяць. Для обробки земельних ділянок ФГ «МУЛЬТІ АГРО» користується послугами найманої техніки з робітниками. Дані про фактично нараховані доходи та кількість робітників у т.ч. за трудовими договорами помісячно наведено в таблиці, в самому поясненні. Загальна сума сплачених у попередньому звітному, тобто у 2022 році сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, становить 286149,55грн., у т.ч : Єдиний податок -62503,90; ПДФО -104206,40; ЄСВ -58571,02; Податок на землю - 51748,82; Військовий сбір- 9119,41. Детальна інформація, щодо нарахованих та сплачених податків підтверджена в квартальних звітах (Об`єднана звітність ПДФО та ЄСВ) з 1- 4 квартал 2022 р., а також Звітами про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, та суми нарахованого єдиного внеску. Додаток 1 «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - Документ сформований в системі «Електронний суд» 07.10.2023 4 фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, Додаток 1(Д1) Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забеспечення) застрахованим особам за 1-4 квартал 2022 р.; Додаток 4 (ДФ) «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, Додаток 5(Д5) Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби. Частково для здійснення своєї господарської діяльності Господарство має технічні ресурси. Так, станом на 31.12.2022 р., що підтверджено фінансовою звітністю на балансі Господарства обліковується основних засобів залишковою вартістю 3517,7 тис. грн. Додаток «S0110013 1-м 2-м Фінансова звітність малого підприємства». Інформація про наявні основні засоби власні та орендовані підтверджується Повідомленнями про об`єкти оподаткування за формою 20-ОПП. Відомість основних засобів (рахунок 10), залишкова вартість, наведені в таблиці, в самому поясненні. ФГ «МУЛЬТІ АГРО» протягом 10 років займається рослинництвом. Інформація щодо посівних площ, та врожаю відображено у відповідних звітах та подано до органу статистики: «S2700414 4-сг (річна) Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур», «S2702915 № 29-сг (річна) Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду». Відомості щодо середньої урожайність на 1 га у 2022 році наведені в таблиці, в самому поясненні. Для забезпечення виробничого процесу ФГ «МУЛЬТІ АГРО» закуповує добрива, засоби захисту рослин (ЗЗР), посівний матеріал, паливо, будівельні матеріали, техніку, оплачує послуги по посіву, обробітку та збиранню врожаю, тощо. В поясненні зазначені основні постачальники та покупці продукції ФГ «МУЛЬТІ АГРО» у 2022 році. Господарство здійснює реалізацію виключно власної сільськогосподарської продукції. Оплата за поставлену продукцію та придбані товари, послуги здійснюється в безготівковій формі. Також в поясненні до таблиці контролюючий орган повідомлявся, що ФГ «МУЛЬТІ АГРО» для обробки 244,3681 гектарів землі користується послугами найманої техніки, протягом року споживає близько 4577,15 літрів дизельного палива на загальну суму 112 136,12 грн. Середні норми витрат палива техніки, що здійснює обробку землі на 1 га складає від 10 до 30 л дизельного палива. Норми витрат палива визначені відповідно до «Типові норми продуктивності і витрат палива на сівбі, садінні та догляді за посівами», затверджені Міністерством Аграрної Політики України 2005 р. Інформація, щодо руху ПММ у 2022 році (підтверджується відповідною звітністю - «Матеріальний звіт» 01.01.2022р.-31.12.2022 р., відомості наведені в таблиці, в самому поясненні. Інформація, щодо придбання, використання та залишки добрив (підтверджується відповідною звітністю -«Матеріальний звіт» 01.01.2022 р. -31.12.2022 р.) відомості наведені в таблиці, в самому поясненні, але Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Донецькій області прийнято спірне рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість без деталізації і пояснень.

Враховуючи викладене, рішення про неврахування таблиці даних платника податків, що прийняте комісією регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Донецькій області 02.10.2023 року № 9631303/38588646 є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Щодо обраного способу захисту порушеного права.

Згідно із частинами 1 та 2 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати й на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Стаття 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) гарантує, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Під ефективним засобом (способом) необхідно розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Тобто ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Приписами пункту 22 Порядку №1165 визначено, що таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Зважаючи на наведену законодавчу норму та задоволення позовних вимог про визнання протиправними та скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податків що прийняте комісією регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Донецькій області 02.10.2023 року № 9631303/38588646 суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та зобов`язати відповідача врахувати подану позивачем таблицю даних.

Частиною 1 ст. 77 КАС України закріплено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На підставі системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в адміністративному позові доводи позивача є обгрунтованими, доведеними і такими, що підлягають задоволенню.

Частиною 1 статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (частина 2 статті 77 КАС України).

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

На підставі системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про наявність необхідної сукупності підстав для задоволення позовних вимог.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд враховує, що відповідно до частини 1 статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду позивачем було сплачено судовий збір у розмірі 2 684,00грн., що підтверджується платіжною інструкцією № 545 від 05.10.2023.

Зважаючи на вищевикладене, понесені позивачем судові витрати по сплаті судового збору в сумі 2 684,00грн. підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області, як суб`єкта владних повноважень, яким прийнято оскаржуване рішення.

Керуючись ст. ст. 2-15, 19-21, 72-79, 90, 94, 132, 159-161, 164, 192-194, 224-228, 241-247, 255, 253-263, 293-295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Задовольнити позовні вимоги Фермерського господарства «МУЛЬТІ АГРО» (юридична адреса: 85619, Донецька область, Покровський район, с. Желанне Друге, Шахтарська, 53; код ЄДРПОУ: 38588646) до Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (юридична адреса: 87515 Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59; адреса для листування: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ: 44070187) про визнання протиправним та скасування рішення.

Визнати протиправним та скасувати рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 02.10.2023 року № 9631303/38588646, прийняте комісією регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Донецькій області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.

Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у Донецькій області (юридична адреса: 85619, Донецька область, Покровський район, с. Желанне Друге, Шахтарська, 53; код ЄДРПОУ: 38588646) врахувати подану Фермерським господарством «МУЛЬТІ АГРО» (юридична адреса: 85619, Донецька область, Покровський район, с. Желанне Друге, Шахтарська, 53; код ЄДРПОУ: 38588646) таблицю даних платника податку на додану вартість від 25.09.2023 за № 9247727150 датою фактичного отримання податковим органом.

Стягнути на користь Фермерського господарства «МУЛЬТІ АГРО» (юридична адреса: 85619, Донецька область, Покровський район, с. Желанне Друге, Шахтарська, 53; код ЄДРПОУ: 38588646) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (юридична адреса: 87515 Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59; адреса для листування: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ: 44070187) сплачені позивачем судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору у розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп.

Рішення складене у повному обсязі та підписане 12 грудня 2023 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Апеляційні скарги подаються учасниками справи безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду.

Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Суддя А.Б. Христофоров

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.12.2023
Оприлюднено15.12.2023
Номер документу115622956
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —200/5646/23

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 24.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Постанова від 28.03.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Рішення від 12.12.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 02.11.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 12.10.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні