Рішення
від 12.12.2023 по справі 420/19300/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/19300/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 грудня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Аракелян М.М.

розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративною позовною заявою ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ; адреса: АДРЕСА_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (код ЄДРПОУ: 20987385; адреса: вул. Канатна, буд.83, м.Одеса, 65012) про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

28 липня 2023 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, в якій позивачка просить суд:

розгляд справи провести за правилами спрощеного позовного провадження;

визнати протиправною відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області у врахуванні заробітної плати за періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО» та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» для обрахунку пенсії за кодом 2233602167, як за кодом 2233602187 та у внесенні змін до Реєстру застрахованих осіб, викладену у листі від 11.07.2023 № 18496-18406/П- 02/8-1500/23;

зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області здійснити ОСОБА_1 врахування заробітної плати за періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО» та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» для обрахунку пенсії за кодом 2233602187, замість невірного 2233602167 та внести відповідні зміни до Реєстру застрахованих осіб;

провести ОСОБА_1 розрахунок та виплату пенсії з дати її призначення з урахуванням заробітної плати за періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО» та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» для обрахунку пенсії за кодом 2233602187, замість невірного 2233602167 з урахуванням вже отриманих сум пенсії.

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу справи між суддями адміністративна справа розподілена на суддю Аракелян М.М.

Ухвалою суду від 02.08.2023 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін згідно ст. 262 КАС України, витребувано від Головного управління ПФУ в Одеській області належним чином засвідчені копії матеріалів пенсійної справи позивачки.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що з 26.08.2020 року позивачка перебуває на обліку в ГУПФ України в Одеській області та отримую пенсіє за віком. Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 14 березня 2023 року по справі №420/829/23 зобов`язано відповідача зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009року в ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО» та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» та здійснити перерахунок та виплату пенсії з урахуванням зазначених періодів роботи та отриманої заробітної плати за визначені періоди з 26.08.2020 року, з урахуванням вже отриманих сум пенсії. Листом від 08.05.2023 року відповідач повідомив позивачку про виконання вищевказаного рішення суду та про те, що оскільки за вказані періоди роботи страхувальники ТОВ Лінійне судноплавне агентство» та ТОВ Прайм Мерітайм не сплатили за ОСОБА_1 страхові внески до Пенсійного фонду України, то зазначені періоди в розрахунок заробітної плати внесено нульовим значенням. Пенсія після перерахунку зменшилась і її розмір склав 3009,50 грн. За інформацією ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» та ТОВ ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО» помилково був внесений код ОСОБА_1 у зв`язку з чим дані у звітах, поданих за кодом 2233602167, замість 2233602187. Проте, відповідач листом від 11.07.2023 підтвердив, що за позивачку, як за найманого працівника страхувальниками ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО», код ЄДРПОУ 33120938 за період з 06.09.2005 по 31.12.2008 та «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ», ЄДРПОУ 35641476 за період з 01.04.2011 по 31.07.2013 було надано відомості про позивачку з невірним реєстраційним номером облікової картки платника податків НОМЕР_2 . Відповідач в вказаному листі підтверджує, що ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНСТВО», код ЄДРПОУ 33720938 знято з обліку з 22.02.2012 у зв`язку з визнанням банкрутом, а ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ», код ЄДРПОУ 35641476 не відповідає на запити, що підтверджує зупинення його роботи.

Внесення зміни/уточнення даних до умовно-постійної частини облікової картки відповідно до поданої Анкети та доданих до неї документів, а у частині інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків - після підтвердження відповідності реєстраційних даних згідно з пунктом 3 розділу III цього Положення здійснюється на підставі наказу керівника відповідного територіального органу Пенсійного фонду України у

п`ятиденний строк. Таким чином, посилання відповідача на неможливість врахування у розрахунок заробітку для обчислення пенсії за вказані роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ ПРАЙМ МЕРІТАЙМ так як страхувальники ТОВ "Лінійне судноплавне агентство" та ТОВ "Прайм Мерітайм" не подали відомості до системи персоніфікованого обліку, є безпідставними, оскільки відповідач сам підтверджує, що такі відомості відповідно до ЗУ «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» за період періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ "ЛІНІЙНЕСУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО", та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ», помилково був внесений код ОСОБА_1 у зв`язку з чим дані у звітах, поданих за кодом 2233602167, необхідно привести у відповідність за кодом 2233602187.

Враховуючи те, що при зверненні до органів Пенсійного фонду України позивачка надала всі необхідні документи, про недоліки яких чи посилання на їх відсутність не зазначено, посилання відповідача на неможливість врахування у страховий стаж вищезазначеного періоду роботи у зв`язку з тим, що відсутні відомості у системі персоніфікованого обліку, с безпідставними, оскільки вини позивачки у цьому немає, такі відомості відповідно до ЗУ «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» подаються підприємствами, установами, організаціями, які виплачуються заробітну плату, грошове забезпечення. Таку правову позицію висловив Верховний Суд у постанові від 20.02.2018 року у справі №641/5501/17.

16.08.2023 року відповідач подав суду копії матеріалів пенсійної справи позивачки.

18.08.2023 року ГУПФ України в Одеській області подало суду відзив на позов, в якому просило відмовити у задоволенні позовних вимог та зазначило, що Згідно наявних даних, що містяться в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, страхувальниками ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО», код ЄДРПОУ 33720938 за період з 06.09.2005 по 31.12.2008 та ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАИМ", код ЄДРПОУ 35641476 за період з 01.04.2011 по 31.07.2013 було надано відомості за позивача, як за найманого працівника, з невірним реєстраційним номером облікової картки платника податків НОМЕР_2 , замість вірного 2233602187. Персоніфіковані відомості за формою Індані за ОСОБА_1 , як за, найманого працівника за період з 01.01.2009 по 30.04.2009 ТОВ "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО", код ЄДРПОУ 33720938 до органів Пенсійного фонду не подавались. Згідно даних з ІКІС ПФУ: Підсистеми «Відомості з реєстру страхувальників» «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО», код ЄДРПОУ 33720938 знято з обліку (ліквідоване за рішенням суду у зв`язку з визнанням банкрутом) - 22.02.2012. У зв`язку з вищевикладеним, зарахування до страхового стажу періодів з 06.09.2005-31.12.2008 в ТОВ ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО та внесення змін до відомостей Реєстру застрахованих осіб здійснюється за рішенням суду. За період з 01.01.2011 звіти та виправлення страхувальниками надаються до податкового органу Державної податкової служби самостійно. Страхувальнику ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ" (ЄДРПОУ 35641476) неодноразово надсилались листи від 20.07.2021 №1500-0605-8/90737, від 02.08.2021 №1500-0605-8/95850, від 05.12.2022 №1500-0705-8/125354, від 29.05.2023 №1500-0705-8/67805 з проханням терміново перевірити та виправити інформацію. Відповіді на листи на цей час не надійшло. Зазначеним страхувальником не надано виправленого звіту за 2011-2013 роки. В рішенні суду від 14.03.2023 по справі № 420/829/23 на Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області покладено зобов`язання щодо зарахування до страхового стажу для здійснення перерахунку та виплати пенсії з урахуванням періоду роботи ТОВ "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО" з 06.09.2005 по 30.04.2009 та періоду в ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ" з 01.04.2011 по 01.10.2013 та отриманої заробітної плати за визначені періоди, і не покладено зобов`язань щодо внесення змін до відомостей в Реєстрі застрахованих осіб. наразі підстави для зарахування до загального страхового стажу ОСОБА_1 періодів роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ ПРАЙМ МЕРІТАЙМ на підставі невірних даних в реєстрі застрахованих осіб - відсутні. Таким чином, дії Головного управління щодо не зарахування позивачці періодів роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ ПРАЙМ МЕРІТАЙМ на підставі невірних даних в реєстрі застрахованих осіб при призначенні пенсії за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» - є законними та обґрунтованими.

Інших процесуальних заяв по суті спору, які визначені статтею 159 КАС України, від сторін до суду не надходило.

Розглянувши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, які мають значення для вирішення спору, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд дійшов наступного.

ОСОБА_1 з 26.08.2020 року перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Одеській області та отримує пенсію відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

21.11.2022 року ОСОБА_1 звернулась до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області із заявою, в якій просила ГУ ПФУ в Одеській області включити до страхового стажу періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ "ЛІНІЙНЕСУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО", та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» згідно із записами трудової книжки.

Листом №20016-17589/П-02/8-1500/22 від 07.12.2022 року ГУ ПФУ в Одеській області відмовило позивачу у зарахуванні до страхового стажу спірних періодів роботи у зв`язку з тим, що згідно наявних даних, що містяться в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, страхувальниками ТОВ "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО", код ЄДРПОУ 33720938 за період з 06.09.2005 року по 31.12.2008 рік та ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ", код ЄДРПОУ 35641476 за період з 01.04.2011 року по 31.07.2013 рік було надано відомості за позивача, як за найманого працівника, з невірним реєстраційним номером облікової картки платника податків а саме: НОМЕР_2 , замість вірного НОМЕР_1 .

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 14.03.2023 року у справі №420/829/23:

визнано протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області щодо не зарахування до страхового стажу ОСОБА_1 періоду роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО, та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ ПРАЙМ МЕРІТАЙМ;

зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ ПРАЙМ МЕРІТАЙМ та здійснити перерахунок та виплату пенсії з урахуванням зазначених періодів роботи та отриманої заробітної плати за визначені періоди з 26.08.2020 року, з урахуванням вже отриманих сум пенсії.

На виконання вищезазначеного рішення суду ГУ ПФУ України здійснило перерахунок пенсії ОСОБА_1 (а.с.37-45), визначивши пенсію у розмірі 3009,50грн.

ОСОБА_1 звернулась до Пенсійного фонду України з заявою від 24.05.2023 року, в якій просила зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області для обчислення її пенсії провести перерахунок відомостей про застрахованих осіб та звіти щодо сум донарахованих страхових внесків за період роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО», за з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» так як кількість стажу суттєво впливає на розмір пенсії (а.с.18-19).

На цю заяву отримано лист від ГУПФ України в Одеській області від 12.06.2023 року, в якому зазначено, що згідно наявних даних, що містяться в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, страхувальниками ТОВ "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО", код ЄДРПОУ 33720938 за період з 06.09.2005 по 31.12.2008 та "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ", КОД ЄДРПОУ 35641476 за період з 01.04.2011 по 31.07.2013 було надано відомості за позивачку, як за найманого працівника, з невірним реєстраційним номером облікової картки платника податків НОМЕР_2 . Персоніфіковані відомості за формою "Індані" за ОСОБА_1 , як за найманого працівника за період з 01.01.2009 по 30.04.2009 ТОВ "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО", код ЄДРПОУ 33720938 до органів Пенсійного фонду не подавались. Згідно даних з ІКІС ПФУ: Підсистеми «Відомості з реєстру страхувальників» "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО", код ЄДРПОУ 33720938 знято з обліку (ліквідоване за рішенням суду у зв`язку з визнанням банкрутом) 22.02.2012. В зв`язку з вищевикладеним, для внесення змін до відомостей Реєстру застрахованих осіб за періоди 2005-2009 років позивачці необхідно звернутися до суду. Страхувальнику ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ" (ЄДРПОУ 35641476), неодноразово надіслано листи від 20.07.2021 №1500-0605-8/90737, від 02.08.2021 №1500-0605- 8/95850, від 05.12.2022 №1500-0705-8/125354, від 29.05.2023 №1500-0705-8/67805 з проханням терміново перевірити та виправити інформацію. Відповіді на листи на цей час не надійшло. У разі надання зазначеним страхувальником виправленого звіту за 2011-2013 роки дані в Реєстрі застрахованих осіб будуть приведені у відповідність. Додатково повідомлено, що останній звіт зазначеним страхувальником надавався в грудні 2013 року. В рішенні суду від 14.03.2023 по справі № 420/829/23 на Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області покладено зобов`язання щодо зарахування до страхового стажу для здійснення перерахунку та виплати пенсії з урахуванням періоду роботи ТОВ "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО" з 06.09.2005 по 30.04.2009 та періоду в ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ" з 01.04.2011 по 01.10.2013 та отриманої заробітної плати за визначені періоди, і не покладено зобов`язань щодо внесення змін до відомостей в Реєстрі застрахованих осіб (а.с.20-22).

Позивачка звернулась до відповідача із заявою від 28.06.2023 (а.с.34), в якій зазначила, що рішенням суду у справі №420/829/23 зобов`язано відповідача здійснити перерахунок та виплату пенсії з урахуванням з урахуванням періодів роботи у ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО» з 06.09.2005 по 30.04.2009 та періоду в ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» з 01.04.2011 по 01.10.2013 та отриманої заробітної плати за ці періоди.

На цю заяву отримано відповідь №18496-18406/П-02/8-1500/23 від 11.07.2023 року, в якій зазначено, що по суті порушеного у зверненні питання позивачці надавалися роз`яснення листом Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області від 12.06.2023 № 15269-14724/Р-02/8- 1500/23.Відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI Пенсійний фонд відповідно до покладених на нього завдань формує та веде реєстр застрахованих осіб. Згідно наявних даних, що містяться в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстр загальнообов`язкового державного соціального страхування, страхувальниками ТОВ "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО", код ЄДРПОУ 33720938 за період з 06.09.2005 по 31.12.2008 "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ", код ЄДРПОУ 35641476 за період з 01.04.2011 по 31.07.2013 було надано відомості за ОСОБА_1 , як за найманого працівника, з невірним реєстраційним номером облікової картки платника податків НОМЕР_2 . Персоніфіковані відомості за формою "Індані" за ОСОБА_1 , як за найманого працівника за період з 01.01.2009 по 30.04.2009 ТОВ "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО", код ЄДРПОУ 33720938 до органів Пенсійного фонду не подавались. Відомості про застрахованих осіб та звіти щодо сум нарахованих страхових внесків за період до 01 січня 2011 року подаються лише за результатами перевірки, здійсненої за заявою страхувальника та вносяться до Реєстру застрахованих осіб на підставі наказу керівника відповідного територіального органу у десятиденний строк після узгодження результатів перевірки (згідно п. 6 розділу IV Положення). Згідно п. 4 розділу IV Положення у разі припинення страхувальника зміни та відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, уточнення до поданих правонаступником. У разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили. Згідно даних з ІКІС ПФУ: Підсистеми «Відомості з реєстру страхувальників» "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО", код ЄДРПОУ 33720938 знято з обліку (ліквідоване за рішенням суду у зв`язку з визнанням банкрутом) 22.02.2012. В зв`язку з вищевикладеним, для внесення змін до відомостей Реєстру застрахованих осіб за періоди 2005-2009 років позивачці необхідно звернутися до суду. Страхувальнику ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ" (ЄДРПОУ 35641476) неодноразово надіслано листи від 20.07.2021 №1500-0605-8/90737, від 02.08.2021 №1500-0605-8/95850, від 05.12.2022 №1500-0705-8/125354, від 29.05.2023 №1500-0705-8/67805 з проханням терміново перевірити та виправити інформацію. Відповіді на листи на цей час не надійшло, Зазначеним страхувальником не надано виправленого звіту за 2011-2013 роки. В рішенні суду від 14.03.2023 по справі № 420/829/23 на ГУПФ України в Одеській області покладено зобов`язання щодо зарахування позивачці до страхового стажу для здійснення перерахунку та виплати пенсії з урахуванням періоду роботи ТОВ "ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО" 3 06.09.2005 по 30.04.2009 та періоду в ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ" з 01.04.2011 по 01.10.2013 та отриманої заробітної плати за визначені періоди, і не покладено зобов`язань щодо внесення змін до відомостей в Реєстрі застрахованих осіб (а.с.35-36).

Позивачка не згодна із такими діями відповідача, тому звернулася до суду із позовом з метою отримання пенсії у розмірі, що відповідає дійсному стажу її роботи у спірні періоди.

Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частиною 1 статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Правовідносини, що виникають у сфері пенсійного забезпечення громадян, регулюються Законом України "Про пенсійне забезпечення" (далі - Закон №1788-XII) та Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" (далі - Закон №1058-ІV).

Громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж мають право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи (стаття 8 Закону №1058-IV).

Періоди, з яких складається страховий стаж визначені в статті 24 Закону №1058-IV, відповідно до якої страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок (частина перша статті 24 Закону №1058-IV).

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом (частина друга статті 24 Закону №1058-IV).

Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності цим Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом (частина четверта статті 24 Закону №1058-IV).

У законодавстві, що діяло раніше (до 01.01.2004), зокрема, у статті 56 Закону №1788-XII передбачено, що до стажу роботи зараховується робота, виконувана на підставі трудового договору на підприємствах, в установах, організаціях і кооперативах, незалежно від використовуваних форм власності та господарювання, а також на підставі членства в колгоспах та інших кооперативах, незалежно від характеру й тривалості роботи і тривалості перерв.

Порядок підтвердження стажу регламентовано у статті 62 Закону №1788-XII, яка визначає, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.

Відповідно до статті 62 Закону №1788-XII постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 №637 затверджено Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній (далі - Порядок №637).

Пунктами 1, 2 Порядку № 637 визначено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами. У разі коли документи про трудовий стаж не збереглися, підтвердження трудового стажу здійснюється органами Пенсійного фонду на підставі показань свідків.

Відповідно до пункту 3 Порядку № 637 за відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження наявного трудового стажу приймаються довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Згідно з пунктами 17-18 Порядку № 637 за відсутності документів про наявний стаж роботи та неможливість їх одержання у зв`язку з воєнними діями, стихійним лихом, аваріями, катастрофами або іншими надзвичайними ситуаціями стаж роботи, який дає право на пенсію, встановлюється на підставі показань не менше двох свідків, які б знали заявника по спільній з ним роботі на одному підприємстві, в установі, організації (в тому числі колгоспі) або в одній системі. За відсутності документів про наявний стаж роботи і неможливості одержання їх внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації або відсутності архівних даних з інших причин, ніж ті, що зазначені в пункті 17 цього Порядку, трудовий стаж установлюється на підставі показань не менше двох свідків, які б знали заявника по спільній роботі на одному підприємстві, в установі, організації (в тому числі колгоспі) або в одній системі і мали документи про свою роботу за час, стосовно якого вони підтверджують роботу заявника.

Аналіз наведених норм свідчить про те, що основним документом, що підтверджує стаж роботи є трудова книжка. Проте, якщо у трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження наявного трудового стажу приймаються додаткові докази, зазначені у пункті 3 Порядку №637, а за відсутності документів про наявний стаж або відсутності архівних даних, трудовий стаж установлюється на підставі показань не менше двох свідків, пов`язаних з заявником спільною роботою.

З копії трудової книжки ОСОБА_1 НОМЕР_3 від 15.08.1978 року судом встановлено, що позивачка, зокрема, працювала (а.с.94-96):

- з 06.09.2005 року на посаді фінансового директора ТОВ ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО Наказом №1 від 06.09.2005 року та 30.04.2009 року звільнена за власним бажанням Наказом №8 від 30.04.2009 року.

- з 01.04.2011 року на посаді економіста у ТОВ "ПРАЙМ МЕРІТАЙМ" та 01.10.2013 року звільнено за власним бажанням згідно Наказу №7 від 01.10.2013 року.

Суд встановив, що на час первинного заповнення трудової книжки позивачки діяла Інструкція про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах та організаціях, затверджена постановою Держкомпраці СРСР від 20.06.1974 №162.

Відповідно до п.1.2 вказаної Інструкції прийом на роботу без трудової книжки не допускається.

Згідно пунктів 2.2, 2.3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, установах, організаціях, затвердженої 20.06.1974 Держкомпраці СРСР по праці і соціальним питанням (у редакції, яка діяла на момент заповнення трудової книжки в спірні періоди роботи) заповнення трудової книжки вперше здійснюється адміністрацією підприємства в присутності працівника не пізніше тижневого строку з дня прийому на роботу. Всі записи в трудовій книжці про прийом на роботу, перевід на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди вносяться адміністрацією підприємства після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а при звільненні у день звільнення повинні точно відповідати тексту наказу.

Відповідно до пункту 1.4 Інструкції про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, установах, організаціях, затвердженої 20.06.1974 Держкомпраці СРСР по праці і соціальним питанням (у редакції, яка діяла на момент заповнення трудової книжки в спірні періоди роботи) питання, пов`язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання за обліку, врегульовано постановою Ради Міністрів СССР та ВЦСПС від 06.09.1973 №656 "Про трудові книжки робітників та службовців" та даною Інструкцією.

Відповідно до пункту 1 постанови Ради Міністрів СРСР та ВЦСПС від 06.09.1973 №656 "Про трудові книжки робітників та службовців" встановлено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність робочих та державних службовців, кооперативних і громадських підприємств, установ та організацій, що пропрацювали більше 5 днів, в тому числі на сезонних та тимчасових роботах, а також на позаштатних працівників при умові, що вони підлягають державному соціальному страхуванню.

Пунктом 13 вказаної постанови "Про трудові книжки робітників та службовців" при звільненні робітника або службовця всі записи про роботу, нагородження та подяки, занесені до трудової книжки за час роботи на даному підприємстві, в установі, підприємстві засвідчуються підписом керівника або спеціально уповноваженої особи та печаткою.

При цьому, відповідно до пункту 18 вказано постанови відповідальність за своєчасне та правильне заповнення трудових книжок, за їх облік, зберігання та видачу несуть спеціально уповноважені особи, що призначені наказом керівника підприємства, установи, організації.

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» №1058-IVвід 09.07. законодавство про пенсійне забезпечення базується на Конституції України, складається з Основ законодавства України про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, цього Закону, закону про недержавне пенсійне забезпечення, законів, якими встановлюються умови пенсійного забезпечення, відмінні від загальнообов`язкового державного пенсійного страхування та недержавного пенсійного забезпечення, міжнародних договорів з пенсійного забезпечення, згода на обов`язковість яких надана Верховного Радою України (далі - закони-про пенсійне забезпечення), а також інших законів та нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до законів про пенсійне забезпечення, що регулюють відносини у сфері пенсійного забезпечення в Україні.

Згідно ч.1 ст.21 Закону №1058-IV облік усіх застрахованих осіб та персоніфікований облік надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а також персоніфікований облік коштів накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування здійснюються в порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного-внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування". Персоніфікований облік у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування є складовою частиною Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, порядок ведення якого встановлюється Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування". Для формування інформаційної бази системи персоніфікованого обліку використовуються відомості, що надходять від: інформаційного фонду Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів; органів доходів і зборів; роботодавців; фізичних осіб; органів реєстрації актів громадянського стану; державної служби зайнятості; фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування; компанії з управління активами; зберігала; інших підприємств, установ, організацій та військових формувань.

Відповідно до ч.5 ст.21 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, та інші відомості подаються до Пенсійного фонду роботодавцями, підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію відповідно до законодавства.

Згідно ч.2 ст.21 Закону №1058-ІV на кожну застраховану особу відкривається персональна електронна облікова картка, якій присвоюється унікальний номер електронної облікової картки. Унікальний номер електронної облікової картки формується автоматично шляхом додавання одиниці до останнього наявного унікального номера електронної облікової картки. Порядок та строки впровадження унікальних номерів електронних облікових карток застрахованих осіб, порядок ведення персональних електронних облікових карток визначаються Пенсійним фондом.

Відомості, що містяться в системі персоніфікованого обліку, використовуються: 1) виконавчими органами Пенсійного фонду для: підтвердження участі застрахованої особи в системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування; обчислення страхових внесків; визначення права застрахованої особи або членів її сім`ї на отримання пенсійних виплат згідно з цим Законом; визначення розміру, перерахунку та індексації пенсійних виплат, передбачених цим Законом; надання застрахованій особі на її вимогу або у випадках, передбачених цим Законом та Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування"; надання страховим організаціям, що здійснюють страхування довічних пенсій; надання аудитору, який відповідно до цього Закону здійснює аудит Накопичувального фонду; обміну інформацією з централізованим банком даних з проблем інвалідності (ч.2 ст.22 Закону).

З матеріалів справи вбачається та не заперечується відповідачем, що ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО» та ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» сплачувалися страхові внески за ОСОБА_1 , але з помилкою в реєстраційному номері облікової картки платника податків, а саме: « НОМЕР_2 », замість « НОМЕР_1 », що стало підставою для призначення їй пенсії без урахування страхових внесків, сплачених за неї цими роботодавцями.Відповідно до п.9 ч.2 ст.64 ЗУ «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» виконавча дирекція Пенсійного фонду зобов`язана:здійснювати відповідно до закону контроль за достовірністю поданих страхувальниками і застрахованими особами відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку.

Згідно пунктів 1, 11 Положення про організацію персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, затвердженого постановою Кабміну України №794 від 04.06.1998 року, персоніфікований облік полягає в збиранні, обробленні, систематизації та зберіганні передбачених законодавством про пенсійне забезпечення відомостей про фізичних осіб, що пов`язані з визначенням права на виплати з Пенсійного фонду та їх розмір за загальнообов`язковим державним пенсійним страхуванням. Фізична особа має право ознайомлюватися з відомостями про неї, внесеними до системи персоніфікованого обліку; у разі незгоди з відомостями, внесеними до системи персоніфікованого обліку, звертатися до уповноваженого органу із заявою про їх виправлення.

Порядок організації ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та порядок надання інформації з Реєстру застрахованих осіб визначений Положенням про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України №10-1 від 18.06.2014р. (надалі- Положення №10-1).

Відповідно до п.8 розділу IV Положення №10-1У разі виявлення застрахованою особою некоректних відомостей в її обліковій картці (прізвище, ім`я, по батькові на поточний момент; реєстраційний номер облікової картки платника податків; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону (за згодою); адреса місця проживання) ця особа може подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто або через представника анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб (далі - Анкета) за формою згідно з додатком 2 до цього Положення та документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних та належність помилкових даних цій особі (паспорт (інший документ, що посвідчує особу), трудова книжка, документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта). Внесення/зміни/уточнення даних до умовно-постійної частини облікової картки відповідно до поданої Анкети та доданих до неї документів, а у частині інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків - після підтвердження відповідності реєстраційних даних згідно з пунктом 3 розділу III цього Положення здійснюється на підставі наказу керівника відповідного територіального органу Пенсійного фонду України у п`ятиденний строк.

З матеріалів справи вбачається, що позивачка зверталась до Пенсійного фонду України із заявою від 28.06.2023 року, в якій посилалась на необхідність для обчислення її пенсії провести перевірку відомостей про застрахованих осіб та звіти щодо сум нарахованих внесків за спірні періоди, зазначаючи, що за інформацією ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» помилково був внесений код ОСОБА_1 у зв`язку з чим дані у звітах, поданих за кодом 2233602167 необхідно привести у відповідність за кодом 2233602187.

Відповідач наполягає на відсутності у нього за рішенням суду у справі №420/829/23 зобов`язання щодо внесення змін до відомостей в Реєстрі застрахованих осіб.

Суд зазначає, що працівник не може відповідати за правильність та повноту оформлення документів на підприємстві, а неналежний порядок ведення та заповнення трудової книжки чи іншої документації з вини адміністрації підприємства не може бути підставою для позбавлення позивача особи її конституційного права на соціальний захист щодо вирішення питання надання пенсії за віком.

Позивачка при зверненні до органу Пенсійного фонду України надала всі необхідні документи, посилання відповідача на неможливість врахування заробітної плати позивачки за періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ ПРАЙМ МЕРІТАЙМ для обрахунку пенсії, є безпідставними, оскільки вини позивачки у цьому немає і такі відомості відповідно до вимог Закону №1058-IV подаються підприємствами, установами, організаціями, які виплачують заробітну плату та/або грошове забезпечення.

Подібна правова позиція міститься в постановах Верховного Суду від 21.02.2018 року по справі № 687/975/17, від 20.02.2018 року у справі №641/5501/17, від 16.07.2020 року у справі №473/1471/17.

Суд враховує, що відповідно до статті 2 КАС України метою адміністративного судочинства є ефективний захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, тому при ухваленні рішення по суті спору вважає за можливе вийти за межі позовних вимог.

Ця мета перекликається зі статтею 13 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод. Відповідно до неї кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Засіб юридичного захисту, якого вимагає стаття 13, має бути «ефективним» як з практичної, так і з правової точки зору, тобто таким, що запобігає стверджуваному порушенню чи його повторенню в подальшому, або забезпечує адекватне відшкодування за те чи інше порушення, яке вже відбулося. Навіть якщо якийсь окремий засіб юридичного захисту сам по собі не задовольняє вимоги статті 13, задоволення її вимог може забезпечуватися за допомогою сукупності засобів юридичного захисту, передбачених національним законодавством (пункт 64 рішення Європейського суду з прав людини (далі ЄСПЛ) у справі «Юрій Миколайович Іванов проти України» від 15.10.2009 (заява № 40450/04).

Засіб юридичного захисту має бути «ефективним» в теорії права та на практиці, зокрема, в тому сенсі, що можливість його використання не може бути невиправдано ускладнена діями або бездіяльністю органів влади держави-відповідача (пункт 95 рішення ЄСПЛ у справі «Аксой проти Туреччини» від 18.12.1996 (заява № 21987/93).

При оцінці ефективності необхідно враховувати не тільки формальні засоби правового захисту, а й загальний правовий і політичний контекст, в якому вони діють, й особисті обставини заявника (пункт 101 рішення ЄСПЛ у справі «Джорджевич проти Хорватії» від 24.07.2012 (заява № 41526/10); пункти 36-40 рішення ЄСПЛ у справі «Ван Остервійк проти Бельгії» від 06.11.1980 (заява № 7654/76). Отже, ефективність засобу захисту оцінюється не абстрактно, а з урахуванням обставин конкретної справи та ситуації, в якій опинився позивач після порушення.

Як зазначається у рішенні Конституційного Суду України від 29.08.2012 № 16-рп/2012, Конституція України гарантує здійснення судочинства судами на засадах, визначених у частині третій статті 129 Конституції, які забезпечують неупередженість здійснення правосуддя судом, законність та об`єктивність винесеного рішення тощо. Ці засади, є конституційними гарантіями права кожного на судовий захист, зокрема, шляхом забезпечення перевірки судових рішень в апеляційному та касаційному порядках, крім випадків, встановлених законом (рішення Конституційного Суду України від 02.11.2011 № 13-рп/2011).

Крім того, Конституційний Суд України у рішенні від 30.01.2003 № 3-рп/2003 підкреслив, що правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах.

Відповідно до частини першої статті 124 Конституції України правосуддя в Україні здійснюють виключно суди. При цьому за своєю суттю правосуддя визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах (абзац 10 пункту 9 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 30.01.2003 № 3-рп/2003).

Суд враховує, що рішення суду від 14.03.2023 року у справі №420/839/23 залишається невиконаним, не зважаючи на те, що воно набрало законної сили та на його виконання 14.06.2023 року видано виконавчий лист із вірним зазначенням РНОКПП ОСОБА_1 НОМЕР_1 .

Отже, рішення суду, у випадку задоволення позову, має бути таким, яке б гарантувало дотримання і захист прав, свобод, інтересів позивача від порушень з боку відповідача, забезпечувало його виконання та унеможливлювало необхідність наступних звернень до суду. Спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Таким чином, враховуючи, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області з формальних підстав відхилено прохання позивачки, викладене у її зверненні, а відповідачем не заперечується (не спростовано), що вірним РНОКПП ОСОБА_1 є НОМЕР_1 , суд дійшов висновку про обгрунтвоаність позовних вимог та необхідність їх задоволення.

Частиною 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Частиною 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем законність оскаржуваної відмови не доведена, а його доводи суд відхиляє з вищенаведених мотивів.

Згідно ч. 1 ст. 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Позивачкою за подання позовної заяви сплачено судовий збір у розмірі 1073,60 грн., який з урахуванням вимог ч.1 ст.139 КАС України підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст. ст. 139, 241-246, 250, 255, 260, 262, 295, 297 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ; адреса: АДРЕСА_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (код ЄДРПОУ: 20987385; адреса: вул. Канатна, буд.83, м.Одеса, 65012) про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.

Визнати протиправною відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області у врахуванні заробітної плати ОСОБА_1 за періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО» та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» для обрахунку пенсії за кодом 2233602187 та у внесенні змін до Реєстру застрахованих осіб, викладену у листі від 11.07.2023 року №18496-18406/П- 02/8-1500/23.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області (код ЄДРПОУ: 20987385) здійснити ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) врахування заробітної плати за періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО» та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» для обрахунку її пенсії за РНОКПП НОМЕР_1 , замість невірного НОМЕР_2 , та внести відповідні зміни до Реєстру застрахованих осіб.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області (код ЄДРПОУ: 20987385) провести ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) розрахунок та виплату пенсії з дати її призначення з урахуванням заробітної плати за періоди роботи з 06.09.2005 року по 30.04.2009 року в ТОВ «ЛІНІЙНЕ СУДНОПЛАВНЕ АГЕНТСТВО» та з 01.04.2011 року по 01.10.2013 року в ТОВ «ПРАЙМ МЕРІТАЙМ» для обрахунку її пенсії за РНОКПП НОМЕР_1 , замість невірного НОМЕР_2 з урахуванням вже отриманих сум пенсії.

Стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (код ЄДРПОУ: 20987385; адреса: вул. Канатна, буд.83, м.Одеса, 65012) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ; адреса: АДРЕСА_1 ) судовий збір у розмірі 1073(одна тисяча сімдесят три)грн. 60 коп.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст. ст. 293,295 КАС України, до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Суддя М.М. Аракелян

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.12.2023
Оприлюднено15.12.2023
Номер документу115624595
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —420/19300/23

Ухвала від 01.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Постанова від 01.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 19.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 19.01.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Рішення від 12.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 02.08.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні