Герб України

Постанова від 27.05.2010 по справі 2-а-84

Пирятинський районний суд полтавської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 2-а-84/2010

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 травня 2010 року сел. Оржиця

Суддя Оржицького районног о суд Полтавської області С мілянський Є.А., розглянувш и у письмовому провадженні, а дміністративну справу за поз овною заявою ОСОБА_2 до Уп равління Пенсійного фонду Ук раїни у Оржицькому районі По лтавської області, про визна ння відмови відповідача випл ати щомісячної соціальної до помоги у розмірі 30 відсотків м інімальної пенсії за віком, п ротиправною, стягнення з від повідача недоплаченої допом оги та зобов'язання відповід ача нараховувати йому в пода льшому, як дитині війни, щоміс ячну державну соціальну допо могу,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_2 звернулася до су ду з адміністративним позово м до Управління Пенсійного ф онду України у Оржицькому ра йоні Полтавської області, в я кому просить суд визнати дії відповідача неправомірними , стягнути з відповідача недо плачену щомісячну державну с оціальну допомогу (або допла ту до пенсії) за 2006-2008 роки в сумі 3302 грн. 60 коп. та зобов'язати від повідача нараховувати йому, як дитині війни, щомісячну де ржавну соціальну допомогу в ідповідно до Закону України «Про соціальний захист дітей війни» в подальшому.

В обґрунтування своїх позо вних вимог позивач посилаєть ся на те, що він належить до со ціальної категорії «Дитина в ійни» та відповідно до ст. 6 За кону України «Про соціальний захист дітей війни» з 01 січня 2006 року по 31 грудня 2008 року має пр аво на отримання соціальної допомоги в розмірі 30% від міні мального розміру пенсії за в іком.

Відповідач всупереч Рішен ням Конституційного Суду Укр аїни № 6-рп/2007 від 09 липня 2007 року, я ким були визнані неконститу ційними окремі положення Зак ону України «Про державний б юджет України на 2007 рік», в тому числі й щодо зупинення ст.6 За кону України «Про соціальний захист дітей війни», не здійс нив нарахування та виплату в ідповідного підвищення до пе нсії.

Відповідач надав заперече ння на позов, в яких просить су д в задоволенні позову відмо вити. В обґрунтування своїх д оводів зазначає, що рішення К онституційного Суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 стосу валось лише Закону України « Про Державний бюджет України на 2007 рік», рішень щодо неконст итуційності Закону України « Про Державний бюджет України на 2006 рік» Конституційним Суд ом України не приймалось. Так им чином, на думку відповідач а рішення Конституційного Су ду України від 09 липня 2007 року з воротної дії в часі не має, а т ому на період до 09 липня 2007 року не поширюється.

Крім того, відповідач вважа є свої дії щодо невиплати поз ивачу доплати до пенсії, пере дбаченої ст. 6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни» правомірними через н евизначеність на законодавч ому рівні органу на який пок ладено обов' язок здійсненн я таких виплат особам, які маю ть статус дитини війни, за рах унок яких коштів повинні зді йснюватися ці виплати та яки й розмір мінімальної пенсії за віком необхідно застосову вати при обчисленні таких до плат. При цьому відповідач за значив про необґрунтованіст ь доводів позову щодо застос ування до спірних правовідно син ст. 28 Закону України „Про з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування”, ос кільки розмір мінімальної пе нсії за віком, встановлений а бзацом 1 частини 1 цієї статті застосовується виключно для визначення розмірів пенсії, призначених за цим Законом.

Також, відповідач наполяга є на відмові в задоволенні по зову через пропущення позива чем строку звернення до суду з адміністративним позовом, визначеного ст. 99 КАС України .

В судове засідання позивач та представник відповідача не з'явились, про час та місце слухання справи були повідом лені своєчасно та належним ч ином, надали до суду клопотан ня про розгляд справи без їх у часті.

Суд вирішив можливим розгл янути справу у відсутність с торін в порядку письмового п ровадження, на підставі наяв них у справі доказів.

З матеріалів справи та наяв них в ній доказів, судом встан овлено наступне.

Позивач має статус «Дитини війни», що підтверджується п енсійним посвідченням НОМ ЕР_1 від 12 травня 2001 року.

Позивачеві виплачувалося підвищення до пенсії за пері од з 1.01.2008 року - по 47 грн., щомісяч но, з 1.04.2008 року - 48,10 грн., щомісяч но, з 1.07.2008 року - 48,20 грн., щомісяч но, з 1.10.2008 року - 49,80 грн., щомісячно . Підвищення виплачувалося в ідповідно до Закону України «Про державний бюджет Україн и на 2008 рік», а з 22.05.2008 року відпові дно до постанови КМ України № 530 від 28.05.2008 року, що підтверджує ться наданою відповідачем до відкою № 1764/06 від 26.05.2010 року.

За 2006 та 2007 роки допомога не ви плачувалася.

Враховуючи зазначений ста тус позивача, він відповідно до ст.6 Закону України „Про со ціальний захист дітей війни” має право на отримання держа вної соціальної підтримки, а саме підвищення до пенсії в р озмірі 30% мінімальної пенсії з а віком.

Відповідач не здійснює в п овному розмірі позивачу зазн ачених виплат, посилаючись н а відсутність у нього коштів та на невизначеність розрах ункової величини (мінімально ї пенсії за віком) для розраху нку підвищень до пенсії кате горії громадян, які мають ста тус дітей війни.

Виходячи із встановлених обставин справи та дослідже них доказів у їх сукупності, с уд приходить до висновку про часткове задоволення позовн их вимог з наступних підстав .

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни», дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.

Згідно ст. 7 Закону України « Про соціальний захист дітей війни», фінансове забезпечен ня державних соціальних гара нтій, передбачених цим Закон ом, здійснюється за рахунок к оштів Державного бюджету Укр аїни.

Законом України „Про Держа вний бюджет на 2006 рік” від 20.12.2005 р оку дію ст.6 зазначеного Закон у на 2006 рік зупинено.

Законом України „Про внесе ння змін до Закону України „П ро Державний бюджет на 2006 рік” від 19.01.2006 року, який набрав чинн ості 15.03.2006 року, до статті 110 Зако ну України „Про Державний бю джет на 2006 рік” було внесено зм іни, якими встановлено, що піл ьги дітям війни, передбачені ст.6 Закону України „Про соціа льний захист дітей війни” у 200 6 році запроваджуються поета пно, за результатами виконан ня бюджету у першому піврічч і, у порядку, визначеному Кабі нетом Міністрів України за п огодженням з Комітетом Верхо вної Ради України з питань бю джету.

Проте, у 2006 році пільги, встан овлені ст.6 Закону України „Пр о соціальний захист дітей ві йни” запроваджені не були.

Закони України „Про Держав ний бюджет на 2006 рік” від 20.12.2005 ро ку та „Про внесення змін до За кону України „Про Державний бюджет на 2006 рік” від 19.01.2006 року н еконституційними не визнані та діяли протягом 2006 року.

Виходячи із системного ана лізу наведених норм законода вства, суд не знаходить підст ав для задоволення позовних вимог позивача, які стосують ся виплат підвищення до пенс ії за 2006 рік. Відповідач по спра ві протягом 2006 року діяв у відп овідності з діючим законодав ством та не мав підстав здійс нювати позивачу щомісячні до плати до пенсії, оскільки до 15 .03.2006 року дія ст.6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни» була зупинена, а з 15.03.200 6 року здійснення доплат, визн ачено у інший спосіб, тобто по ставлено в залежність від ви конання у другому півріччі 2006 року Закону України «Про Дер жавний бюджет на 2006 рік».

Стосовно позовних вимог що до здійснення позивачу допла ти до пенсії за 2007 рік, суд вваж ає їх частково підлягаючими задоволенню, з таких підстав .

Відповідно до п. 12 ст. 71 Закон у України «Про Державний бюд жет на 2007 рік», дію статті 6 Зако ну України «Про соціальний з ахист дітей війни», з урахува нням ст. 111 цього Закону, було зу пинено.

Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2007 за №6-рп\2007 року, у справі за поданням 46 на родних депутатів України щод о відповідності Конституції України (конституційності) п оложень статей 29, 36 ч. 2 ст. 56, ч. 2 ст. 62, ч. 1 ст. 66, пп. 7, 9, 12, 13,14, 23, 29, 30, 39, 41, 43, 44, 45, 46, ст. 71, ст. ст. 98, 101, 103, 111 Закону України « Про Державний бюджет України на 2007 рік» (справа про соціальн і гарантії громадян), визнано таким, що не відповідає Конст итуції України (є неконститу ційним) положення п. 12 ст. 71 Зако ну України «Про Державний бю джет на 2007 рік», яким зупинено д ію ст. 6 Закону України «Про со ціальний захист дітей війни» , з урахуванням ст. 111 цього Зако ну.

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на території Україн и, остаточним і не може бути ос каржене.

Відповідно до ч.2 ст.152 Консти туції України закони, інші пр авові акти або їх окремі поло ження, що визнані неконститу ційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційн им Судом України рішення про їх неконституційність.

Виходячи з положень ч.2 ст.152 К онституції України та дати у хвалення рішення Конституці йним Судом України, УПФУ в Орж ицькому районі Полтавської області, повинно було нарахо вувати та сплачувати позивач еві доплату до пенсії, передб ачену ст.6 Закону України „Про соціальний захист дітей вій ни” з 09.07.2007 року, оскільки з моме нту ухвалення Конституційни м Судом України рішення щодо неконституційності пункту 1 2 статті 71 Закону України „Про Державний бюджет України”, ц я норма втратила чинність та не підлягала застосуванню. О тже, відповідач з 09.07.2007 року мав діяти у відповідності з поло женнями діючої норми ст.6 Зако ну України „Про соціальний з ахист дітей війни”, нарахову вати та здійснювати позивачу відповідні доплати, виходяч и з законодавчо встановленог о розміру.

Таким чином, відповідно до с т. 62 Закону України «Про держа вний бюджет України на 2007 рік» позивачу підлягає виплаті в 2007 році:

липень (4,06 + 406) х 30% = 410,06 х 30% = 123,02 грн.;

серпень (4,06 + 406) х 30% = 410,06 х 30% = 123,02 грн.;

вересень (4,06 + 406) х 30% = 410,06 х 30% = 123,02 грн .;

жовтень (4,11 + 411) х 30% = 415,11 х 30% = 124,53 грн.;

листопад (4,11 + 411) х 30% = 415,11 х 30% = 124,53 грн .;

грудень (4,11 + 411) х 30% = 415,11 х 30% = 124,53 грн.;

всього за 2007 рік: 742,65 грн.

Що стосується вимог позива ча про зобов'язання відповід ача виплачувати йому в 2008 році щомісячну надбавку до пенсі ї в розмірі 30 % мінімальної пен сії за віком, то суд вважає так і вимоги частково обґрунтова ними, виходячи з наступного.

Відповідно до п.п.41 розділу 2 Закону України „Про Державни й бюджет на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України” текст стат ті 6 Закону України "Про соціал ьний захист дітей війни" викл адено в наступній редакції. « Дітям війни (крім тих, на яки х поширюється дія Закону Ук раїни "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціаль ного захисту") до пенсії або щомісячного довічного грош ового утримання чи державн ої соціальної допомоги, що виплачується замість пенсі ї, виплачується підвищення у розмірі надбавки, встановл еної для учасників війни. Вет еранам війни, які мають право на отримання підвищення до п енсії або щомісячного довічн ого грошового утримання чи д ержавної соціальної допомог и, що виплачується замість пе нсії, відповідно до цього Зак ону та Закону України „Про ст атус ветеранів війни, гарант ії їх соціального захисту” д ане підвищення провадиться з а їх вибором згідно з одним із законів».

Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 за №10-рп\200 8 року, у справі за конституцій ними поданнями Верховного Су ду України щодо відповідност і Конституції України (конст итуційності) окремих положен ь ст.65 розділу 1, пунктів 61, 62, 63, 66 ро зділу 2, пункту 3 розділу 3 Закон у України „Про Державний бюд жет України на 2008 рік та про вне сення змін до деяких законод авчих актів України” і 101 наро дних депутатів України щодо відповідності Конституції У країни (конституційності) по ложень ст. 67 розділу 1, п.п. 1-4, 6-22, 24-100 р озділу 2 Закону України „Про Д ержавний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до де яких законодавчих актів Укра їни” (справа щодо предмета та змісту закону про Державний бюджет України), визнано так им, що не відповідає Конститу ції України (є неконституцій ним) положення п.п.41 розділу 2 За кону України „Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесенн я змін до деяких законодавчи х актів України”.

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними .

Виходячи із системного ана лізу зазначених норм законод авства, рішення Конституційн ого Суду України від 22.05.2008 року та приписів ч.2 ст.152 Конституці ї України, суд дійшов висновк у, що з 22.05.2008 року УПФУ в Оржицько му районі Полтавської облас ті повинен був нараховувати та сплачувати позивачу допла ту до пенсії, передбачену ст.6 Закону України „Про соціальн ий захист дітей війни” в реда кції, яка діяла до 01.01.2008 року, оск ільки з моменту ухвалення Ко нституційним Судом України р ішення щодо неконституційно сті п.41 розділу 2 Закону Україн и „Про Державний бюджет на 2008 р ік та про внесення змін до дея ких законодавчих актів Украї ни”, ця норма втратила чинніс ть та не підлягала застосува нню.

Отже, відповідач з 22.05.2008 року м ав діяти у відповідності з по ложеннями діючої норми ст.6 За кону України „Про соціальний захист дітей війни”, нарахов увати та здійснювати позивач у доплату до пенсії у розмірі 30% мінімальної пенсії за віко м.

Між тим, до 22.05.2008 року, тобто до ухвалення зазначеного рішен ня Конституційним Судом Укра їни, відповідач, здійснюючи п озивачу доплати, передбачені ст.6 Закону України „Про соціа льний захист дітей війни” в р едакції від 01.01.2008 року, з урахув анням п.41 розділу 2 Закону Укра їни „Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів Ук раїни”, діяв на підставі та у в ідповідності з діючою нормою зазначених законів, а тому по зовні вимоги щодо стягнення доплати до пенсії у розмірі 30% мінімальної пенсії за віком з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року задоволе нню не підлягають.

Згідно ст. 58 Закону України «Про державний бюджет Україн и на 2008 рік» в 2008 році та з урахув анням виплаченої суми надбав ки до пенсії виплаті підляга ють такі суми доплати до пенс ії:

травень 481 х 30% = 144,30 грн. - 48,10 грн. = 96,20 грн.;

червень 481 х 30% = 144,30 грн. - 48,10 грн. = 96,20 грн.;

липень 482 х 30% = 144,60 грн. - 48,20 грн. = 96 ,40 грн.;

серпень 482 х 30% = 144,60 грн. - 48,20 грн. = 96,40 грн.;

вересень 482 х 30% = 144,60 грн. - 48,20 грн . = 96,40 грн.;

жовтень 498 х 30% = 149,40 грн. - 49,80 грн. = 99,60 грн.;

листопад 498 х 30% = 149,40 грн. - 49,80 грн . = 99,60 грн.;

грудень 498 х 30% = 149,40 грн. - 49,80 грн. = 99,60 грн.;

всього необхідно доплатит и позивачу за 2008 рік 780,40 грн.

Відповідно до статті 64 Конс титуції України конституцій ні права і свободи людини і гр омадянина не можуть бути обм ежені, крім випадків, передба чених Конституцією України.

Згідно ч.ч.3 та 4 ст.8 Кодексу ад міністративного судочинств а України звернення до адмін істративного суду для захист у прав і свобод людини і грома дянина безпосередньо на підс таві Конституції України гар антується. Забороняється від мова в розгляді та вирішенні адміністративної справи з м отивів неповноти, неясності, суперечливості чи відсутнос ті законодавства, яке регулю є спірні правовідносини.

Таким чином, доводи відпові дача, в частині неврегульова ності на законодавчому рівні порядку здійснення доплат о собам, які мають статус дітей війни не може бути підставою для їх не здійснення або від мови в задоволенні позову.

Щодо доводів стосовно відс утності підстав для застосув ання до спірних правовідноси н ст.28 Закону України „Про заг альнообов' язкове державне пенсійне страхування”, суд з азначає наступне.

Сторонами по справі не запе речується, що позивач, відпов ідно до ст.6 Закону України „Пр о соціальний захист дітей ві йни” має право на отримання д оплати до пенсії у розмірі 30% м інімальної пенсії за віком.

Розмір мінімальної пенсії за віком визначається лише з а правилами, передбаченими с т. 28 Закону України „Про загал ьнообов' язкове державне пе нсійне страхування”.

З огляду на викладене, суд в важає необґрунтованими дово ди відповідача щодо застосув ання положення ч.3 ст.28 зазначе ного Закону, з якої випливає, щ о мінімальний розмір пенсії за віком, встановлений абзац ом 1 частини 1 цієї статті, заст осовується виключно для визн ачення розмірів пенсії, приз начених згідно з цим Законом , оскільки наявність такої но рми та відсутність іншого мі німального розміру пенсії за віком не є підставою для відм ови в реалізації позивачем к онституційної гарантії, вста новленої ст.46 Конституції Укр аїни та права на отримання до плати до пенсії, передбачено ї ст.6 Закону України „Про соці альний захист дітей війни”.

Також, суд відхиляє доводи відповідача щодо не визначе ності на законодавчому рівні питання відносно органу на я кий покладено обов' язок зді йснення виплат підвищення до пенсії особам, які мають стат ус дитини війни.

Пенсійний фонд України діє у відповідності до Положенн я «Про Пенсійний фонд Україн и», затвердженого Указом Пре зидента України від 01.03.2002 року з а №121\2001 і здійснює свої повнов аження на підставі п.15 зазначе ного положення через створен і в установленому порядку йо го територіальні управління . Відповідно до Закону Україн и „Про загальнообов' язкове державне пенсійне страхуван ня” рішення про призначення та перерахунок пенсій прийма ються районними управлінням и Пенсійного фонду України з а місцем проживання пенсіоне рів.

Таким чином, обов' язок по н арахуванню та виплаті доплат и до пенсії позивача, передба ченої ст.6 Закону України „Про соціальний захист дітей вій ни” покладено на УПФУ в Оржиц ькому районі Полтавської об ласті за місцем проживання п озивача.

Статтею 22 Конституції Украї ни визначено, що конституцій ні права і свободи гарантуют ься. Таким чином, держава взял а на себе зобов' язання забе зпечити реалізацію громадян ами своїх конституційних пра в.

За змістом ч.1 ст.46 Конституці ї України громадяни мають пр аво на соціальний захист, що в ключає право на забезпечення їх у старості та в інших випад ках, передбачених законом.

Законом України «Про соціа льний захист дітей війни» ре алізовано конституційне пр аво на соціальний захист гро мадян, які мають статус дитин и війни, серед яких їм надано п раво на отримання 30% доплати д о пенсії.

Відповідно до ч.2 ст.6 Констит уції України органи законода вчої, виконавчої та судової в лади здійснюють свої повнова ження у встановлених Констит уцією межах і відповідно до з аконів України.

Згідно абз.1 п.1 Положення про Пенсійний фонд України, затв ердженого Указом Президента України від 01.03.2002 року за №121\2001 Пе нсійний фонд України є центр альним органом виконавчої вл ади.

Відповідно до зазначеного Положення на Пенсійний фонд України покладено обов' язо к щодо: призначення пенсії; пі дготовки документів для її в иплати; забезпечення своєчас ного і в повному обсязі фінан сування та виплату пенсій.

Пунктом 1.1 Положення про упр авління Пенсійного фонду Укр аїни в районах, містах і район ах у містах, затвердженого по становою правління Пенсійно го фонду України від 30.04.2002 року за №8-2 управління Пенсійного ф онду України у районах, міста х і районах у містах є органам и Пенсійного фонду України, п ідвідомчими відповідно голо вним управлінням цього фонду в Автономній Республіці Кри м, областях, містах Києві та Се вастополі, що разом з цими упр авліннями утворюють систем у органів Пенсійного фонду У країни та мають завданням за безпечення призначення та ви плати пенсії.

Отже, обов' язок по нарахув анню та виплати доплати до пе нсії, яка передбачена Законо м України «Про соціальний за хист дітей війни», покладено саме на органи Пенсійного фо нду України.

Враховуючи, що держава взял а на себе обов' язок щодо вип лати позивачу 30% доплати до пе нсії та поклала виконання ць ого обов' язку на центральн ий орган виконавчої влади - Пенсійний фонд України, який діє через свої місцеві орган и, що входять в систему його ор ганів, але вони не вчинили жод ної дії для нарахування цих к оштів та їх виплати, суд вважа є, що вони не виконали своїх по вноважень без поважних причи ни.

Виходячи із системного ана лізу приписів Конституції Ук раїни та наведених нормативн о-правових актів, суд вважає б езпідставними посилання від повідача на відсутність кошт ів, як на обґрунтування право мірності невиконання своїх з обов' язань перед позиваче м.

Крім того, відповідачем, в п орушення ч.2 ст.71 КАС України не доведено та не надано суду до казів щодо вчинення будь-яки х дій для забезпечення викон ання покладеного на нього об ов' язку щодо нарахування та виплати позивачу доплати до пенсії у розмірі 30% від мініма льної пенсії за віком.

Отже, відсутність коштів у відповідача, який не вчинив ж одної дії щодо їх отримання д ля забезпечення виконання св оїх зобов' язань або невикон ання іншим органом виконавчо ї влади свого обов' язку щод о виділення коштів на здійсн ення позивачу виплат, гарант ованих йому Конституцією Укр аїни, не є підставою для відмо ви в задоволенні позову та ви знання правомірними дій або бездіяльності відповідача.

Суд також відхиляє заяви ві дповідача про наявність підс тав для відмови в задоволенн і позову через пропущення по зивачем строку звернення до адміністративного суду з поз овом виходячи з наступного.

Відповідно до положення ч. 2 ст. 46 Закону України «Про зага льнообов' язкове державне п енсійне страхування» нарахо вані суми пенсії, не отримані з вини органу, що призначає і виплачує пенсію, виплачуютьс я за минулий час без обмеженн я будь-яким строком з нарахув анням компенсації втрати час тини доходів. Таким чином, суд не вбачає пропущення позива чем строку звернення до суду за захистом свого права щодо отримання доплати до пенсії , передбаченої ст. 6 ЗУ «Про соц іальний захист дітей війни».

Задовольняючи частково по зовні вимоги, суд виходить з т ого, що вимоги про стягнення з УПФУ в Оржицькому районі Пол тавської області допл ати до пенсії у визначеній по зивачем грошовій сумі не під лягають задоволенню, оскільк и такі виплати не були йому н араховані, а суд не може переб ирати на себе функцію здійсн ення перерахунку та нарахува ння пенсії замість органу, як ому надані такі повноваження .

Підлягає задоволенню вимо га визнати протиправною безд іяльність УПФУ в Оржицькому районі Полтавської області по не виконанню з 22.05.2008 року пол оження статті 6 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни», яка призвела до по рушення прав позивача на сво єчасне нарахування на отрима ння доплати до пенсії.

Не підлягає задоволенню ви мога про зобов' язання відпо відача на майбутнє проводити нарахування підвищення до п енсії, оскільки судове рішен ня повинно бути наслідком чи нного правового регулювання та спрямовано на відновленн я порушених прав, свобод та ін тересів.

Судові витрати по справі пі длягають розподілу у відпові дності до ч. 1 і ч.3 ст.94 КАС Україн и.

На підставі викладеного, ке руючись ст. 64, 124, 152 Конституції У країни, ст.ст. 3, 6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни», ст.ст. 6-14, 71, 100, 159-163, 167, 186 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги ОСОБА_2 - задовольнити частково.

Визнати протиправною безд іяльність Управління Пенсій ного фонду України в Оржицьк ому районі Полтавської обла сті.

Зобов' язати Управління П енсійного фонду України в Ор жицькому районі Полтавсько ї області, здійснити перерах унок пенсії ОСОБА_2 з підв ищенням її на 30% мінімальної п енсії за віком з розміру, вста новленого ч. 1 ст. 28 Закону Украї ни „Про загальнообов' язков е державне пенсійне страхува ння” та провести відповідні виплати за 2007 рік з 09.07.2007 року по 31 .12.2007 року в сумі 742 грн. 65 коп. та за 2008 рік починаючи з 22.05.2008 року в су мі 780 грн. 40 коп.

В задоволенні решти позовн их вимог - відмовити.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь ОСОБ А_2 витрати зі сплати судово го збору в розмірі 1,70 грн.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Апеляційного суду Полтавсь кої області через Оржицький районний суд Полтавської обл асті шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження протя гом десяти днів з дня її прого лошення, а в разі складення по станови у повному обсязі від повідно до ст. 160 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни - з дня складення в повно му обсязі, і поданням після ць ого протягом 20 днів апеляційн ої скарги, з подачею її копії д о апеляційної інстанції або без попереднього подання зая ви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у стро к, встановлений для подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.

Постанова набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у вста новлений строк, постанова на бирає законної сили після за кінчення цього строку.

У разі подання апеляційно ї скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає за конної сили після закінчення апеляційного розгляду справ и.

Суддя:

СудПирятинський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення27.05.2010
Оприлюднено12.10.2010
Номер документу11563739
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-84

Постанова від 22.11.2010

Адміністративне

Коломацький районний суд Харківської області

Лосєв Д. К.

Ухвала від 19.03.2010

Адміністративне

Іванківський районний суд Київської області

Тетервак Н. А.

Постанова від 23.04.2010

Адміністративне

Іванківський районний суд Київської області

Тетервак Н. А.

Постанова від 26.01.2010

Адміністративне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Кулеша Л. М.

Постанова від 26.01.2010

Адміністративне

Нетішинський міський суд Хмельницької області

Кулеша Л. М.

Постанова від 14.02.2011

Адміністративне

Ружинський районний суд Житомирської області

Митюк О. В.

Ухвала від 31.01.2011

Адміністративне

Ружинський районний суд Житомирської області

Митюк О. В.

Ухвала від 20.01.2011

Адміністративне

Ружинський районний суд Житомирської області

Митюк О. В.

Постанова від 10.03.2011

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Гандзюк Д. М.

Постанова від 09.02.2011

Адміністративне

Єланецький районний суд Миколаївської області

Раєвич Тетяна Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні