Постанова
від 14.12.2023 по справі 500/1626/23
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 грудня 2023 рокуЛьвівСправа № 500/1626/23 пров. № А/857/19417/23

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючий-суддя Довга О.І.,

суддя Глушко І.В.,

суддя Запотічний І.І.

секретар судового засідання Слободян І.М.

за участю представників:

відповідача Мелех О.Р.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції в м. Львові апеляційну скаргу Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 13 вересня 2023 року (головуючий суддя Мартиць О.І., м. Тернопіль, проголошено 11:01:14) у справі № 500/1626/23 за адміністративним позовом Західноукраїнського національного університету до Виконавчого комітету Тернопільської міської ради, Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

24.04.2022 позивач звернувся в суд першої інстанції з адміністративним позовом до Виконавчого комітету Тернопільської міської ради, Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради, в якому просив визнати бездіяльність виконавчого комітету Тернопільської міської ради протиправною та зобов`язати його: вчинити дії по упорядкуванню нумерації об`єктів нерухомого майна у зв`язку із дублюванням адрес існуючих об`єктів нерухомості за адресою вул. Бригадна (вул. Петра Батьківського), будинок 46, м. Тернопіль; підтвердити адресу НДВГ "Наука" ЗУНУ: вул. Бригадна (вул. Петра Батьківського), будинок 46, м. Тернопіль.

Позов обгрунтовує тим, що Західноукраїнський національний університет (ЗУНУ, університет) - є юридичною особою, автономний та самоврядний вищий навчальний заклад зі статусом національного, є державною організацією (установою, закладом), фінансується за рахунок коштів державного бюджету і підпорядкований Міністерству освіти і науки України (МОН України). МОН України як засновник університету є суб`єктом управління, який здійснює управління майном університету. ЗУНУ є балансоутримувачем нерухомого державного майна закріпленого за університетом. Структурним підрозділом Західноукраїнського національного університету є Навчально-дослідне виробниче господарство "Наука" Західноукраїнського національного університету (НДВГ "Наука" ЗУНУ) без права юридичної особи. НДВГ "Наука" ЗУНУ володіє і користується об`єктом нерухомого майна: "Будівлі та споруди НДВГ "Наука"", який знаходиться за адресою м. Тернопіль, вул. Бригадна, будинок 46. Наказом МОН України №1399 від 11.11.2020 нерухоме державне майно НДВГ "Наука" ЗУНУ за адресою м. Тернопіль, вул. Бригадна, будинок 46, закріплено за університетом на праві господарського відання. Об`єкт нерухомого майна "Будівлі та споруди НДВГ "Наука" розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6110100000:14:001:0004 площею 30.1254 га, що належить університету на підставі Державного акту на право постійного користування землею від 21.02.2000р. №484 (серія ІІ-ТР №002340). На момент звернення до суду, за адресою: вул. Бригадна, будинок 46, м. Тернопіль знаходиться шість об`єктів нерухомого майна, які мають різних власників та різні технічні характеристики, розташовані на одній вулиці, але в різних її місцях. Отже, має місце дублювання адрес об`єктів нерухомого майна. Фактичне дублювання адрес об`єктів нерухомого майна за адресою: вул. Бригадна, будинок 46, м. Тернопіль є істотною перешкодою у питанні державної реєстрації на об`єкт нерухомого майна: "Будівлі та споруди НДВГ "Наука" ЗУНУ" в порядку, передбаченому законодавством. Крім того, 27.09.2022 керівник НДВГ "Наука" ЗУНУ звернувся до Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради з клопотанням упорядкувати адресні номери об`єктів нерухомості по вул. Бригадна, будинок 46, м. Тернопіль. Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради листом №24512/2022 від 30.09.2022 рекомендувало звернутися до суду з метою вирішення даного питання. Разом з тим, 07.02.023 університет повторно звернувся до міського голови Тернополя та до Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради з клопотанням упорядкувати нумерацію об`єктів нерухомого майна (будівель та споруд) за адресою: вул. Бригадна, будинок 46, м. Тернопіль та присвоїти їм нові адреси, а також підтвердити адресу НДВГ "Наука" ЗУНУ: вул. Бригадна, будинок 46, м. Тернопіль. Виконавчий комітет Тернопільської міської ради листом №5022-10/2023 від 06.03.2023 відмовив в упорядкуванні нумерації об`єктів нерухомого майна з посиланням на постанову Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 №690, якою затверджено Порядок присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна. Управління зазначило, що упорядкування нумерації об`єктів нерухомого майна у випадку дублювання адрес існуючих об`єктів нерухомості за адресою: вул. Бригадна, 46 здійснюється лише в судовому порядку.

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 13 вересня 2023 року адміністративний позов задоволено частково. Зобов`язано Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради вчинити дії по упорядкуванню нумерації об`єктів нерухомого майна Західноукраїнського національного університету по вулиці Бригадна (Петра Батьківського) в м. Тернополі. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням, Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради подало апеляційну скаргу, в якій, покликаючись на порушенням норм матеріального права зазначило, що в резолютивній частині суд вирішив зобов`язати управління містобудування архітектури та кадастру вчинити дії по упорядкуванню нумерації об`єктів нерухомого майна Західноукраїнського національного університету (ЗУНУ) по вул. Бригадна,46 (тепер Петра Батьківського) в м.Тернополі, проте не зазначив яким саме шляхом має відбуватись упорядкування об`єктів нерухомого майна. Вказує, що "дублювання номерів об`єктів нерухомого майна" це легітимне (закріплене відповідним правовим актом індивідуальної дії) одночасне існування більше, як одного об`єкта нерухомого майна під одним номером. Це правова похибка уповноваженого органу, яка закріплена відповідним правовим актом. Отже, для кваліфікації правовідносин за ознакою "дублювання номерів об`єктів нерухомого майна" обов`язковим є наявність прийнятого уповноваженим органом відповідного правового акту, яким присвоєно більш, як одному об`єкту нерухомого майна ідентичний номер. Плутанина із номерами об`єктів нерухомого майна виникла не внаслідок прийняття відповідного рішення управління містобудування та кадастру, оскільки, управлінням не прийнято жодного рішення, передбаченого Законами №280/97-ВР та №3038, і не надано оцінки поданій позивачем заяві та доданим до неї документам. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позову.

14.11.2023 позивачем до суду подано відзив на апеляційну скаргу. Доводи відзиву аналогічні доводам адміністративного позову. Крім того, зазначає, що оскаржуване Управлінням містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 13.10.2023 року у справі № 500/1626/23 постановлено з дотриманням норм матеріального та процесуального права, рішення суду є правомірним. Апеляційні доводи Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради є такими, що не знайшли свого правового обґрунтування. Підстави для скасування рішення відсутні. Просить відмовити в задоволенні апеляційної скарги.

Враховуючи те, що рішення суду першої інстанції не оскаржується в частині відмови в задоволенні позову, відтак, у відповідності до статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає оскаржуване рішення в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Представник відповідача в судовому засіданні підтримує вимоги апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, суд приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення з огляду на наступні підстави.

Судом встановлені наступні обставини.

Згідно пункту 1 наказу Міністерства освіти і науки України від 11.11.2020 №1399 "Про закріплення державного майна за Західноукраїнським національним університетом" закріплено на праві господарського відання за Західноукраїнським національним університетом нерухоме державне майно згідно з переліком, зокрема, за адресою м. Тернопіль, вул. Бригадна, будинок 46.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за адресою: АДРЕСА_1 знаходиться ряд об`єктів нерухомого майна, а саме: 1. будівля, слюсарної майстерні: р/н об`єкта нерухомого майна: 1748311261101; загальна площа 238,1 кв.м.; адреса: АДРЕСА_1 ; дата державної реєстрації: 16.01.2019р.; форма власності - приватна; власник - ОСОБА_1 ; 2. земельна ділянка: р/н об`єкта нерухомого майна: 301298961101; кадастровий номер: 6110100000:18:001:0006; площа 40 га; адреса: АДРЕСА_1 ; дата державної реєстрації: 30.08.2014р.; форма власності - комунальна; власник - Тернопільська міська рада; правокористувач: спеціалізоване комунальне підприємство "Ритуальна служба Тернопільської міської ради, код ЄДРПУО: 03353302; 3. земельна ділянка: р/н об`єкта нерухомого майна: 301261161101; кадастровий номер: 6110100000:18:001:0007; площа 58,9234 га; адреса: АДРЕСА_1 ; дата державної реєстрації: 26.02.2014р.; форма власності - державна; власник - Тернопільська міська рада держава в особі Головного управління Держземагенства у Тернопільській обл.; правокористувач: Тернопільський національний економічний університет, код ЄДРПУО: 33680120; 4. земельна ділянка: р/н об`єкта нерухомого майна: 238316961101; кадастровий номер: 6110100000:14:001:0061; площа 0,65 га; адреса: АДРЕСА_1 ; дата державної реєстрації: 20.05.2013р.; форма власності - комунальна; власник - Тернопільська міська рада; правокористувач: Тернопільський НВК №32 Тернопільської міської ради, код ЄДРПУО: 24620380.

Згідно даних з відомостей з Реєстру прав власності на нерухоме майно за вказаною адресою також знаходяться: 5. нежитлова будівля, ТНВК №32, літ. А: р/н об`єкта нерухомого майна: 34921207; загальна площа 2003,2 кв.м.; номер запису: 137 в книзі: 4; адреса: АДРЕСА_1 ; дата прийняття рішення про державну реєстрацію 19.10.2011р.; форма власності - комунальна; власник - Тернопільська міська рада; 6. нерухоме майно-приміщення складу: р/н об`єкта нерухомого майна: 23609169; загальна площа 321,7 кв.м.; номер запису: 2428 в книзі: 19; адреса: АДРЕСА_1 ; дата прийняття рішення про державну реєстрацію: 12.06.2008р.; форма власності - державна; власник - держава в особі Кабінету міністрів України; на праві оперативного управління Тернопільського національного економічного університету, код ЄДРПУО: 33680120.

Нерухоме майно-приміщення складу, за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстровано за університетом у 2008 році на підставі рішень господарських судів у справі №3/24-459. Об`єкт нерухомого майна: нежитлова будівля, ТНВК №32, літ. А було зареєстроване у 2011 році.

Структурний підрозділ Західноукраїнського національного університету - Навчально-дослідне виробниче господарство "Наука" Західноукраїнського національного університету володіє і користується об`єктом нерухомого майна: "Будівлі та споруди НДВГ "Наука"", який знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Об`єкт нерухомого майна "Будівлі та споруди НДВГ "Наука"" розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6110100000:14:001:0004 площею 30.1254 га, що належить університету на підставі Державного акту на право постійного користування землею серія ІІ-ТР №002340 від 21.02.2000р. за № 484.

Листом №49 від 27.09.2022 керівник НДВГ "Наука" ЗУНУ звернувся до Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради з клопотанням упорядкувати адресні номери об`єктів нерухомості по АДРЕСА_1 , оскільки за цією самою адресою, згідно Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про права власності №153895807 від 16.01.2019, державним реєстратором Сагайдак Іриною Володимирівною здійснена реєстрація права власності на об`єкт нерухомого майна, а саме: виробничого будинку з господарськими будівлями та спорудами загальною площею 238,1 кв.м., що належить ОСОБА_1 . Реєстрація здійснена без документу на право власності (користування) земельною ділянкою з витягом з Державного земельного кадастру.

Управлінця містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради листом №24512/2022 від 30.09.2022 з посиланням на статтю 52 Порядку присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 за №690 рекомендувало звернутися до суду з метою вирішення даного питання.

07.02.2023 Західноукраїнський національний університет повторно звернувся до начальника Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради та міського голови Тернополя з проханням упорядкувати нумерацію об`єктів нерухомого майна (будівель та споруд) за адресою: АДРЕСА_1 та присвоїти їм нові адреси, а також підтвердити адресу НДВГ "Наука" ЗУНУ: вул. Бригадна, будинок 46, м. Тернопіль.

Виконавчий комітет Тернопільської міської ради листом №5022-10/2023 від 06.03.2023 роз`яснив з посиланням на постанову Кабінету Міністрів України від 07 липня 2021 року №690, якою затверджено Порядок присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна, що упорядкування нумерації об`єктів нерухомого майна у випадку дублювання адрес існуючих об`єктів нерухомості за адресою АДРЕСА_1 , здійснюється лише в судовому порядку.

Не погоджуючись із такою відповіддю від 06.03.2023, позивач звернувся до суду першої інстанції з позовом.

Приймаючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції дійшов висновку, що належним способом захисту прав позивача буде зобов`язання Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради вчинити дії по упорядкуванню нумерації об`єктів нерухомого майна Західноукраїнського національного університету по вулиці Бригадна, 46 (тепер Петра Батьківського) в м. Тернополі шляхом присвоєння нових номерів, оскільки наявне дублювання номерів об`єктів нерухомого майна, один з яких не є об`єктом державної чи комунальної власності.

Суд апеляційної інстанції погоджується з таким висновком з огляду на наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Cистему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Згідно з статтею 5 цього Закону система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення.

Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Відповідно до пункту 11 частини першої статті 37 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі власні (самоврядні) повноваження: прийняття рішень про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адрес об`єктів нерухомого майна у випадках та порядку, встановлених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 №3038-VI (Закон №3038-VI) встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Відповідно до частиною 5 статті 263 Закону №3038-VI адреса присвоюється, змінюється, коригується, анулюється: виконавчим органом сільської, селищної, міської ради - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради.

Відповідно до Положення про управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради, Управління містобудування, архітектури та кадастру (Управління) є виконавчим органом Тернопільської міської ради, підконтрольним та підзвітним міській раді, підпорядковане виконавчому комітету та міському голові.

Згідно пункту 2.2.19 пункту 2.2 вказаного Положення Управління відповідно до покладених на нього завдань у сфері планування територій видає накази про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адрес об`єктам будівництва та закінченим будівництвом об`єктам та вносить дані відомості в Реєстр будівельної діяльності.

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 №690, яка набрала чинності з 10.07.2021, затверджено Порядок присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна (Порядок №690), який визначає процедуру присвоєння, зміни, коригування адрес об`єктів будівництва, будинків, будівель, споруд, окремих частин об`єкта, які є самостійними об`єктами права на нерухоме майно (квартир, гаражних боксів, машиномісць, інших житлових та нежитлових приміщень).

У пункті 3 Порядку №690 передбачено, що перелік документів, що подаються для присвоєння, зміни, коригування, анулювання адреси, строки їх розгляду, підстави для відмови у присвоєнні адреси визначаються відповідно до положень статей 263, 264 і 265 Закону.

Пунктом 50 Порядку №690 визначено, що упорядкування нумерації об`єктів нерухомого майна здійснюється: у випадку виявлення невідповідності адреси фактичному розташуванню об`єкта; у випадку виявлення дублювання адрес існуючих об`єктів державної або комунальної власності; у випадку подвоєння адрес внаслідок об`єднання населених пунктів; у випадках, визначених пунктами 9, 10 та 41 цього Порядку; у випадках, встановлених законодавством та цим Порядком.

Відповідно до пункту 51 Порядку №690 упорядкування нумерації будинків здійснюється з використанням Реєстру будівельної діяльності.

Згідно пункту 10 Порядку №690 у разі виявлення дублювання номерів окремих частин об`єкта зміна (коригування) адреси здійснюється на підставі рішення суду, крім випадку, визначеного абзацом другим цього пункту. У разі коли всі окремі частини об`єкта з однаковими адресами є комунальною або державною власністю та належать одному власнику, їх адреси можуть бути змінені в порядку упорядкування нумерації окремих частин об`єкта.

Відповідно до пункту 52 Порядку №690 у разі виявлення дублювання номерів об`єктів нерухомого майна, один чи більше з яких не є об`єктами державної чи комунальної власності та не підпадають під випадки, зазначені у пункті 50 цього Порядку, зміна, коригування адреси здійснюються на підставі рішення суду.

У разі коли всі окремі частини об`єкта з однаковими адресами є комунальною або державною власністю та належать одному власнику, їх адреси можуть бути змінені в порядку, визначеному пунктом 53 цього Порядку, або в порядку, передбаченому у зв`язку із зміною, коригуванням адреси.

Відповідно до пункту 53 Порядку №690 упорядкування нумерації окремих частин об`єкта здійснюється органом з присвоєння адреси за поданням органу, якому належить право власності або оперативного управління зазначеним об`єктом.

У разі виявлення дублювання номерів окремих частин об`єкта упорядкування нумерації окремих частин об`єкта може здійснюватися виключно за рішенням суду (крім випадку, визначеного абзацом другим пункту 52 цього Порядку).

Упорядкування нумерації окремих частин об`єкта здійснюється з використанням Реєстру будівельної діяльності.

Колегія суддів зазначає, що в даному спірному випадку до застосування підлягають положення пункту 52 Порядку №690, оскільки серед об`єктів нерухомого майна "Будівлі та споруди НДВГ "Наука", що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 є об`єкт, який належить особі на праві приватної власності, а тому, як вірно зазначив суд першої інстанції, враховуючи реєстрацію права власності на об`єкт нерухомого майна по АДРЕСА_1 , що належить ОСОБА_1 на праві приватної власності, належним способом захисту прав позивача буде зобов`язання Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради вчинити дії по упорядкуванню нумерації об`єктів нерухомого майна Західноукраїнського національного університету по вулиці Бригадна, 46 (тепер Петра Батьківського) в м. Тернополі шляхом присвоєння нових номерів, оскільки наявне дублювання номерів об`єктів нерухомого майна, один з яких не є об`єктом державної чи комунальної власності.

Відповідно до пункту 30 рішення Європейського Суду з прав людини у справі «Hirvisaari v. Finland» від 27.09.2001, рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя.

Згідно пункту 29 рішення Європейського Суду з прав людини у справі «Ruiz Torija v. Spain» від 09.12.1994, статтю 6 не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін. Відповідно, питання, чи дотримався суд свого обов`язку обґрунтовувати рішення може розглядатися лише в світлі обставин кожної справи.

Згідно пункту 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Враховуючи вищенаведене, апеляційний суд визнає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний публічно-правовий спір, правильно встановив обставини справи та ухвалив законне рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, рішення суду першої інстанції ґрунтується на повно, об`єктивно і всебічно з`ясованих обставинах, доводи апеляційних скарг їх не спростовують, а тому підстав для скасування рішення суду першої інстанції немає.

Згідно з ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Зазначене положення поширюється на доказування правомірності оскаржуваного рішення (дії чи бездіяльності). Окрім доказування правових підстав для рішення (тобто правомірності), суб`єкт владних повноважень повинен доказувати фактичну підставу, тобто наявність фактів, з якими закон пов`язує можливість прийняття рішення, вчинення дії чи утримання від неї.

В розумінні ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним, обґрунтованим та відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

За наведених обставин колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та прийняв рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, тому оскаржуване рішення слід залишити без змін.

Відповідно до ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись 241, 243, 287, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

апеляційну скаргу Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради залишити без задоволення, а рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 13 вересня 2023 року у справі № 500/1626/23 без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.

Головуючий суддя О. І. Довга судді І. В. Глушко І. І. Запотічний Повне судове рішення складено 14 грудня 2023 року.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.12.2023
Оприлюднено18.12.2023
Номер документу115665614
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —500/1626/23

Ухвала від 27.02.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Постанова від 14.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 13.12.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 22.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 25.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Рішення від 13.09.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Рішення від 13.09.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 04.07.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 18.05.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 01.05.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні