Справа №461/9657/23
Провадження №3/461/3360/23
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 грудня 2023 року м. Львів.
Суддя Галицького районного суду м. Львова Юрків О.Р.,
за участі представника митниці Лубоцького Б.І., захисника особи, що притягується до адміністративної відповідальності адвоката Авраменка О.В., розглянувши справу про адміністративне правопорушення,-
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, працюючого водієм, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт громадянина України для виїзду за кордон № НОМЕР_1 від 15.02.2021 року,
за ч.1 ст. 483 МК України,-
ВСТАНОВИВ:
20.01.2023 року на митну територію України з території Республіки Польща через пункт пропуску «Краківець-Корчова» митного поста «Краковець» Львівської митниці транспортним засобом р. н. НОМЕР_2 на адресу Благодійного фонду «Безмежність і Віра» (вул. Руданського Степана, 46 офіс 89А, м. Київ, 04112 ЄДРПОУ 45029758) в якості гуманітарної допомоги, відповідно до Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, переміщувався товар «Вживані генератори, Гігієнічні засоби» загальною вагою 13085,00 кг. Відправником товарів зазначено «Fundacja «Aprobata» Rzeszow».
Пропуск зазначеного вантажу на митну територію України здійснено у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2022 р. № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» шляхом надання до митного оформлення водієм транспортного засобу р. н. НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ОСОБА_1 . Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, заповненої за формою згідно з додатком 1 Постанови.
Також до митного оформлення подано лист отримувача гуманітарної допомоги Благодійного фонду «Безмежність і Віра» від 18.01.2023 та транспортної накладної (CMR) від 19.01.2023 без номера.
З метою перевірки законності ввезення товарів на митну територію України 16.06.2023 Львівською митницею направлено проект запиту до митних органів Республіки Польща (вих. № 7.4-4/20-06/4/15081).
31.08.2023 до Львівської митниці надійшла відповідь від митних органів Республіки Польща (лист Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 29.08.2023 № 26/26-04/7.4/2244) на запит про надання взаємної адміністративної допомоги у проведенні перевірки дотримання законодавства України з питань митної справи при ввезенні на митну територію України гуманітарної допомоги на адресу БО Благодійний фонд «Безмежність і Віра» (ЄДРПОУ 45029758).
Від митних органів Польщі отримано копію документу з транзитної митної системи MRN 23PL402010NS5MV7U0 - документ, відповідно до якого товари вивозились з території Республіки Польща на територію України.
Вказаний документ містить відомості щодо відправника товарів (гр. 2) - «VEGA SP.Z.O.O.» (Lukasiewicza, 8А, Rzeszow), отримувача (гр. 8) - ОСОБА_2 «INFINITY AND» ( АДРЕСА_2 ), країни відправлення (гр. 15) - PL, країни призначення (гр. 17) - UA. Також у ньому зазначений реєстраційний номер транспортного засобу (гр. 18) - BH4626OI/BH2031XF, яким переміщувались товари за межі території Євросоюзу та вага брутто (гр. 35) - 13084,89 кг. та зазначено перевізника «ADK-TRANS LLC».
Згідно з додатком до зазначеної декларації на митну територію України переміщувались наступні товари:
?чоловіче взуття - 12792 пари, вагою - 9760 кг. Зазначений товар переміщувався за фактурою GMT-11/01/2023-C та відповідно до документу DSK23PL402010D0003213 у якому зазначено також вартість товару, а саме - 18548,40 USD, що станом на 20.01.2023, відповідно до курсу гривні встановленого Національним банком України становить 678289,02 грн.
?спортивне чоловіче взуття - 4584 пар, вагою - 3324,89 кг. Зазначений товар переміщувався за фактурою GMT-13/01/2023-C та відповідно до документу DSK22PL402010D0070070 вартість товару становить 6646,80 USD (19511,20 USD за 13 456 пар тобто 1,45 долари/шт.), що станом на 20.01.2023, відповідно до курсу гривні встановленого Національним банком України становить 243 064,17 грн.
Враховуючи наведене загальна вартість переміщуваних товарів становила 921 353,19 грн. та такі надійшли на територію Республіки Польща і в подальшому переміщувались на територію України маючи статус товарів комерційного призначення і ні якого відношення до вантажу «гуманітарна допомога» не мають.
Також відомості щодо відправників та статусу товарів у документах, отриманих від митних органів Республіки Польща, не відповідають даним, вказаним ОСОБА_1 у Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, заповненої за формою згідно з додатком 1 Постанови при переміщені через митний кордон України та їх митному оформленні,а також відомостям зазначеним у поданій до митного контролю CMR.
29.09.2023 року за наявною в митниці адресою БО Благодійний фонд «Безмежність і Віра» (вул. Руданського Степана, 46 офіс 89А, м. Київ, 04112 ЄДРПОУ 45029758) митницею направлено рекомендований лист № 7.4-5/20-06/14/24965 з проханням підтвердити надходження гуманітарної допомоги, яка відповідно до поданої до митного контролю Декларації слідувала в адресу БО Благодійний фонд «Безмежність і Віра» ЄДРПОУ 45029758). Однак, від зазначеної організації до митного органу ніхто не прибув та жодних документів та інформації, що стосуються переміщення зазначеного товару, не надав.
У разі переміщення через митний кордон України товарів комерційного призначення відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 335 Митного кодексу України митному органу надають такі документи та/або відомості, у тому числі засобами інформаційних технологій:а) заява встановленої форми про намір здійснити ввезення товарів на митну територію України (попереднє повідомлення або попередня митна декларація);б) відомості про найменування, обсяг (кількість) та вартість товарів, які планується ввезти на митну територію України.
Згідно з ч. 1 ст. 257 МК України визначено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, не обхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Відповідно до ст. 257 МК України, декларант зобов`язаний вносити до митної декларації відомості про товари, його найменування, кількість (вага брутто та вага нетто), фактурна вартість товарів, митна вартість товарів та метод її визначення тощо.
Згідно з ч. 1 ст. 266 Митного кодексу України декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; на вимогу митного органу пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу; у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи.
Відповідно до ч.4 ст. 264 МК України у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант.
Згідно з п. 6 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03.06.2005 р. № 8 судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Так, відповідно до абз. 4 п. 6 даної Постанови документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені, чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Відповідно до ч. 2 ст. 459 Митного кодексу України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Згідно з п. 43 ч. 1 ст. 4 Митного кодексу України посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.
Листами Львівської митниці від 29.09.2023 № 7.4-5/20-06/10/24999 та від 18.10.2023 № 7.4-5/20-05/10/26912 ОСОБА_1 запрошувався до митниці.
10.09.2023 року ОСОБА_1 був опитаний посадовими особами Одеської митниці та ним у своїх поясненнях зазначено, що на завантаженні Він присутній не був та точно не пам`ятає обставини зазначеного перетину ним митного кордону України.
Однак, ОСОБА_1 у встановлені терміни до Львівської митниці не прибув та жодних інших документів чи інформації, що стосуються переміщення зазначеного товару, не надав.
Таким чином, дії ОСОБА_1 призвели до переміщення товарів загальною вартістю 921 353,19 грн. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів та їх відправника.
Дії ОСОБА_1 органом митниці кваліфіковані, як порушення митних правил, відповідальність за вчинення яких передбачене ч.1 ст. 483 МК України.
Захисник особи, що притягується до адміністративної відповідальності адвокат Авраменко О.В. у судовому засіданні вину та факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України заперечив, просить закрити провадження у справі у зв`язку з відсутністю у діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення. Вважає, що протокол про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 складено безпідставно, із порушенням законодавства. Зазначив, що ОСОБА_1 дійсно 20.01.2023 здійснив перетин державного кордону через пункт пропуску «Краківець-Корчова» митного поста «Краковець» Львівської митниці транспортним засобом р.н. НОМЕР_3 / НОМЕР_5 з метою переміщення гуманітарної допомоги, а саме: вживані генератори, гігієнічні засоби для подальшої її передачі Благодійному фонду «Безмежність і Віра» (ЄДРПОУ 45029758). Як підставу для пропуску на митну територію України гуманітарної допомоги він подав декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 20.01. 2023, у якій було зазначено товар, що ввозиться, а саме: вживані генератори, гігієнічні засоби. У ОСОБА_1 не було жодного умислу протиправно ввезти гуманітарну допомогу на територію України, допомога була доставлена Благодійному фонду «Безмежність і Віра», він виконував послуги з перевезення вантажів автомобільним транспортом як водій, що підтверджується копіями наданих перевізником заявки №16/01 про організацію автомобільних перевезень вантажу та актом наданих послуг №2 від 22 січня 2023. Захисник вважає, що митним органом наявності умислу у ОСОБА_1 на підроблення документів чи подачу неправдивих відомостей щодо товару, які б свідчили про умисне надання неправдивих відомостей митному органу, тобто приховування товару від митного контролю встановлено не було. Висновок митного органу про наявність вини особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, який ґрунтується лише з отриманої інформації, не може бути підставою для складання протоколу про порушення митних правил, а тим паче розглядатися як доказ вини особи.
Представник Львівської митниці Державної митної служби України зазначив, що у діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративного правопорушенняпорушення митних правил, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст. 483 МК України, та просив визнати його винним і визначити міру стягнення передбачену законодавством.
Заслухавши думку представника митниці, дослідивши матеріали справи, приходжу до такого висновку.
Положеннями п. 3 ч. 1ст. 8 МК Українивизначено, що державна митна справа здійснюється на основі принципів законності та презумпції невинуватості.
Згідно зст. 486 Митного кодексу України, завданням провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким порушенням.
Відповідно до вимогст. 489 МК Українипри розгляді справи про порушення митних правил суд зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Дії ОСОБА_1 органом митниці кваліфіковані, як порушення митних правил, відповідальність за вчинення яких передбачена ч. 1ст. 483 МК України.
Відповідальність за ч. 1ст. 483 МК Українинастає за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно зУКТ ЗЕДта його митної вартості.
Декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення (частина 1 статті 257 МК України).
Частиною 6 статті 265 МК України визначено, що декларування товарів, що належать громадянам, може здійснюватися цими громадянами або іншими громадянами, уповноваженими на це власниками зазначених товарів нотаріально посвідченими дорученнями.
Відповідно до частин 1 та 5 статті 266 МК України декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом, та надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей. Особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.
Частинами 6 та 8 статті 264 Митного кодексу України визначено, що митна декларація приймається для митного оформлення, якщо вона подана за встановленою формою, підписана особою, яка її подала, і перевіркою цієї декларації встановлено, що вона містить всі необхідні відомості і до неї додано всі документи, визначені цим Кодексом. Факт прийняття митної декларації засвідчується посадовою особою митного органу, яка її прийняла, шляхом проставлення на ній відбитка відповідного митного забезпечення та інших відміток (номера декларації, дати та часу її прийняття тощо). З моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у дій декларації.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» встановлено, що на період дії воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою згідно з додатком 1 (декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою) без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Такі товари визнаються гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги.
З матеріалів справи вбачається, що 20.01.2023 року на митну територію України з території Республіки Польща через пункт пропуску «Краківець-Корчова» митного поста «Краковець» Львівської митниці транспортним засобом р. н. НОМЕР_2 на адресу Благодійного фонду «Безмежність і Віра» (вул. Руданського Степана, 46 офіс 89А, м. Київ, 04112 ЄДРПОУ 45029758) в якості гуманітарної допомоги, відповідно до Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, переміщувався товар «Вживані генератори, Гігієнічні засоби» загальною вагою 13085,00 кг. Відправником товарів зазначено «Fundacja «Aprobata» Rzeszow».
Пропуск зазначеного вантажу на митну територію України здійснено у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2022 р. № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» шляхом надання до митного оформлення водієм транспортного засобу р. н. НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ОСОБА_1 . Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, заповненої за формою згідно з додатком 1 Постанови.
Також до митного оформлення подано лист отримувача гуманітарної допомоги Благодійного фонду «Безмежність і Віра» від 18.01.2023 та транспортної накладної (CMR) від 19.01.2023 без номера.
З метою перевірки законності ввезення товарів на митну територію України 16.06.2023 Львівською митницею направлено проект запиту до митних органів Республіки Польща (вих. № 7.4-4/20-06/4/15081).
31.08.2023 до Львівської митниці надійшла відповідь від митних органів Республіки Польща (лист Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 29.08.2023 № 26/26-04/7.4/2244) на запит про надання взаємної адміністративної допомоги у проведенні перевірки дотримання законодавства України з питань митної справи при ввезенні на митну територію України гуманітарної допомоги на адресу БО Благодійний фонд «Безмежність і Віра» (ЄДРПОУ 45029758).
Від митних органів Польщі отримано копію документу з транзитної митної системи MRN 23PL402010NS5MV7U0 - документ, відповідно до якого товари вивозились з території Республіки Польща на територію України.
Вказаний документ містить відомості щодо відправника товарів (гр. 2) - «VEGA SP.Z.O.O.» (Lukasiewicza, 8А, Rzeszow), отримувача (гр. 8) - ОСОБА_2 «INFINITY AND» ( АДРЕСА_2 ), країни відправлення (гр. 15) - PL, країни призначення (гр. 17) - UA. Також у ньому зазначений реєстраційний номер транспортного засобу (гр. 18) - BH4626OI/BH2031XF, яким переміщувались товари за межі території Євросоюзу та вага брутто (гр. 35) - 13084,89 кг. та зазначено перевізника «ADK-TRANS LLC».
Згідно з додатком до зазначеної декларації на митну територію України переміщувались наступні товари: чоловіче взуття - 12792 пари та спортивне чоловіче взуття - 4584 пар, загальна вартість переміщуваних товарів становила 921 353,19 грн.
Також відомості щодо відправників та статусу товарів у документах, отриманих від митних органів Республіки Польща, не відповідають даним, вказаним ОСОБА_1 у Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, заповненої за формою згідно з додатком 1 Постанови при переміщені через митний кордон України та їх митному оформленні,а також відомостям зазначеним у поданій до митного контролю CMR.
29.09.2023 року за наявною в митниці адресою БО Благодійний фонд «Безмежність і Віра» (вул. Руданського Степана, 46 офіс 89А, м. Київ, 04112 ЄДРПОУ 45029758) митницею направлено рекомендований лист № 7.4-5/20-06/14/24965 з проханням підтвердити надходження гуманітарної допомоги, яка відповідно до поданої до митного контролю Декларації слідувала в адресу БО Благодійний фонд «Безмежність і Віра» ЄДРПОУ 45029758). Однак, від зазначеної організації до митного органу ніхто не прибув та жодних документів та інформації, що стосуються переміщення зазначеного товару, не надав.
Таким чином з матеріалів справи вбачається, що товари, які надійшли на територію Республіки Польща і в подальшому переміщувались на територію України маючи статус товарів комерційного призначення і ні якого відношення до вантажу «гуманітарна допомога» не мають.
Відповідно до положеньст. 4 Митного кодексу України, митне оформлення - це виконання митних формальностей, необхідних для випуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення (п.23).
Митний контроль - це сукупність заходів, що здійснюються з метою забезпечення додержання нормМитного кодексу України, законів та інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи, міжнародних договорів України, укладених у встановленому законом порядку (п.24)
Митні правила - встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем, або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом та іншими законами України (п.28).
Товари - це будь-які рухомі речі, у т.ч. ті, на які законом поширено режим нерухомої речі (крім транспортних засобів комерційного призначення), валютні цінності, культурні цінності, а також електроенергія, що переміщується лініями електропередачі.
Відповідно до ч. 1ст. 458 Митного кодексу України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Факт вчинення митного правопорушення підтверджується: даними, що містяться в протоколі про порушення митних правил №1502/20900/23 від 26.10.2023 року, фактурою GMT-11/01/2023-C, фактурою GMT-13/01/2023-C, декларацією про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою та іншими матеріалами справи, які знаходяться у об?єктивному взаємозв?язку між собою, нічим не спростовані, доповнюються та уточнюються іншими доказами.
Відтак, винність ОСОБА_1 підтверджена належними, допустимими та достовірними доказами. Ці докази є достатніми, оскільки, як окремо, так і в сукупності, у повній мірі доводять її винуватість у вчинені адміністративного правопорушення. З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про наявність вини ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 МК України,яка виразиласьу тому,що нимвчинено діїспрямовані напереміщення товарівчерез митнийкордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митного органу як підставу для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості щодо продавця та вартості товару.
Дії ОСОБА_1 слід кваліфікувати за ч. 1ст. 483 МК України, оскільки норма вказаної статті передбачає відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, але і за подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Обставин, що пом`якшують чи обтяжують відповідальність ОСОБА_1 судом не встановлено.
Враховуючи обставини та характер вчиненого адміністративного правопорушення, особу, що притягується до адміністративної відповідальності, вважаю необхідним ОСОБА_1 визнати винним у скоєнні адміністративного правопорушення за ч.1 ст.483 МК України та накласти стягнення у виді штрафу в розмірі 100% вартості товарів, що були предметом порушення митних правил та конфіскації даного товару.
Крім того, відповідно дост. 40-1 КУпАПтаЗакону України «Про судовий збір»з ОСОБА_1 слід стягнути в користь держави судовий збір у розмірі 536,80 гривень.
Керуючись ст.ст.483,519, 526 МК України, ст.ст.40-1,283 КУпАП,Законом України «Про судовий збір», суд , -
ПОСТАНОВИВ :
ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України та накласти стягнення 921353,19 грн. штрафу.
Товар, що є предметом адміністративного правопорушення згідно з протоколом про порушення митних правил №1502/20900/23 від 26.10.2023 року - конфіскувати в дохід держави.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави 536,80 грн. судового збору.
Постанова судді у справі про порушення митних правил може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду, особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, митним органом, який здійснював провадження у цій справі протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя О.Р. Юрків.
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2023 |
Оприлюднено | 19.12.2023 |
Номер документу | 115689613 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Галицький районний суд м.Львова
Юрків О. Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні