Справа № 521/26265/23
Номер провадження:1-кс/521/4189/23
У Х В А Л А
ВСТУПНА ЧАСТИНА
м. Одеса, Україна
12 грудня 2023 року
Слідчий суддя Малиновського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , з секретарем судового засідання ОСОБА_2 , здійснив судовий контроль за дотриманням прав свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні № 12023163470000790 від 24.11.2023 року, за ч. 4 ст. 191 КК.
Сторони кримінального провадження, які приймали участь, з боку обвинувачення: прокурор ОСОБА_3 , ОСОБА_4
МОТИВУВАЛЬНА ЧАСТИНА
1.Суть питання, що вирішується ухвалою, і за чиєю ініціативою воно розглядається.
Слідчим суддею проводився розгляд прокурора Малиновської окружної прокуратури м. Одеси про арешт майна.
Клопотання розглядалось за ініціативою прокурора.
2.Встановлені слідчим суддею обставини із посиланням на докази.
Досудовим розслідуванням встановлено, що до відділення поліції №3 ОРУП №1 ГУНП в Одеській області надійшов рапорт від оперуповноваженого УСР ДСР НПУ, про те, що в ході виконання свої службових обов`язків, було встановлено, що службовими особами Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради на виконання програми сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони міста Одеси на 2022-2025 роки, за попередньою змовою з посадовими особами ТОВ «РЗУЛЬТАТ-99» в порушення вимог законодавства «Про публічні закупівлі» здійснюється привласнення бюджетних коштів в умовах воєнного стану.
За даним фактом СВ ВП №3 ОРУП №1 ГУНП в Одеській області почато досудове розслідування, про що до Єдиного реєстру досудових розслідувань 24.11.2023 року за № 12023163470000790 внесені відомості про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК.
05.12.2023 проведено обшук за адресою реєстрації та фактичного місця здійснення діяльності Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради та Комунальної установи «Муніципальна варта» за адресою: м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67-А, під час якого виявлено та вилучено:
- Журнал реєстрації наказів з кадрових питань КУ «Муніципальна охорона» на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за січень 2022 на 17 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за лютий 2022 на 16 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за березень 2022 на 19 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за квітень 2022 на 34 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за травень 2022 на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за червень 2022 на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за липень 2022 на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за серпень 2022 на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за вересень 2022 на 37 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за жовтень 2022 на 36 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за листопад 2022 на 36 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за грудень 2022 на 36 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за січень 2023 на 36 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за лютий 2023 на 36 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за березень 2023 на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за квітень2023 на 34 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за травень 2023 на 33 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за червень 2023 на 33 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за липень 2023 на 32 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за серпень 2023 на 26 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за вересень 2023 на 25 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за жовтень 2023 на 26 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за листопад 2023 на 26 арк.;
-Положення про відділ кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про відділ бухгалтерського обліку КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 8 арк.;
-Положення про відділ аналітики та контролю КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Положення про відділ логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Положення про відділ технічного забезпечення КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Положення про відділ організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про відділ забезпечення заходів охорони Київського району міста Одеси КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про відділ забезпечення заходів охорони Приморського району міста Одеси КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про відділ забезпечення заходів охорони Пересипського району міста Одеси КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про відділ забезпечення заходів охорони Хаджибейського району міста Одеси КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
Поміщено та упаковано до сейф-пакету НПУ WAR 1748804.
-Положення про уповноважену особу за здійснення публічних закупівель комунальної установи «Муніципальна варта» на 7 арк.;
-Наказ №4/0 від 10.01.2022 на 1 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу фізичної охорони від 05.04.2018 на 7 арк.;
-Посадова інструкція інспектора відділу фізичної підготовки від 05.04.2018 на 8 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності від 05.04.2018 на 7 арк.;
-Посадова інструкція першого заступника директора від 22.01.2021 на 8 арк.;
- Посадова інструкція заступника директора фахівця з організації заходів охорони від 26.06.2020 на 6 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу кадрового та організаціонно-юридичного забезпечення діяльності установи від 05.04.2018 на 8 арк.;
- Посадова інструкція спеціаліста з питань кадрової роботи від 05.04.2018 на 6 арк.;
- Посадова інструкція організатора діловодства від 05.04.2018 на 5 арк.;
- Посадова інструкція інженера з охорони праці від 05.04.2018 на 3 арк.;
- Посадова інструкція юрисконсульта від 05.04.2018 на 5 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу-головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку від 05.04.2018 на 7 арк.;
- Посадова інструкція економіста від 05.04.2018 на 7 арк.;
-Посадова інструкція бухгалтера відділу бухгалтерського обліку від 05.04.2018 на 6 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу планування та взаємодії з правоохоронними органами від 04.03.2019 на 7 арк.;
-Посадова інструкція інспектора відділу планування та взаємодії з правоохоронними органами від 05.04.2018 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника директора з матеріально-технічного забезпеченню від 14.03.2023 на 8 арк.;
-Посадова інструкція заступника директора з матеріально-технічного забезпеченню від 18.01.2021 на 7 арк.;
- Посадова інструкція начальника відділу логістики від 14.03.2023 на 8 арк.;
- Посадова інструкція начальника відділу логістики від 05.04.2018 на 8 арк.;
- Посадова інструкція інженера-електроніка відділу логістики від 05.04.2018 на 6 арк.;
- Посадова інструкція техніка відділу логістики від 05.04.2018 на 4 арк.;
- Посадова інструкція водія автотранспортних засобів КУ «Муніципальна варта» від 05.04.2018 на 7 арк.;
- Посадова інструкція охоронника від 18.10.2019 на 7 арк.;
- Посадова інструкція начальника відділу пультової охорони від 05.04.2018 на 7 арк. з додатком на 15 арк.;
-Посадові інструкції КУ «Муніципальна варта» 2023 рік
- Посадова інструкція першого заступника директора КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція заступника директора - фахівця з організації охорони КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція заступника директора з логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
- Посадова інструкція юрисконсульта відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція спеціаліста з питання кадрової роботи відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція інженера з охорони праці відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
-Посадова інструкція організатора діловодства відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція економіста відділу бухгалтерського обліку КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція бухгалтера відділу бухгалтерського обліку КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція начальника відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція інженера електроніка відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція техніка №1 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
- Посадова інструкція техніка №2 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
- Посадова інструкція техніка №3 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція техніка №4 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу технічного забезпечення КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
- Посадова інструкція техніка №5 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція техніка №6 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу аналітики та контролю КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція інспектора відділу аналітики та контролю КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу аналітики та контролю КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності відділу організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція інспектора відділу організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція охоронника відділу організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 9 арк.;
- Положення про групи швидкого реагування від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу забезпечення заходів охорони Київського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу забезпечення заходів охорони Київського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності відділу забезпечення заходів охорони Київського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція охоронника відділу забезпечення заходів охорони Київського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 13 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу забезпечення заходів охорони Пересипського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу забезпечення заходів охорони Пересипського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності відділу забезпечення заходів охорони Пересипського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція охоронника відділу забезпечення заходів охорони Пересипського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 15 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу забезпечення заходів охорони Приморського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу забезпечення заходів охорони Приморського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності відділу забезпечення заходів охорони Приморського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція охоронника відділу забезпечення заходів охорони Приморського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 14 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу забезпечення заходів охорони Хаджибейського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу забезпечення заходів охорони Хаджибейського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності відділу забезпечення заходів охорони Хаджибейського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
- Посадова інструкція охоронника відділу забезпечення заходів охорони Хаджибейського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 14 арк.;
- Штатний розпис на 2022 рік водиться в дію з 01.01.2022 на 4 арк.;
- Штатний розпис на 2022 рік водиться в дію з 01.04.2022 на 4 арк.;
- Штатний розпис на 2023 рік водиться в дію з 01.01.2023 на 4 арк.;
- Штатний розпис на 2023 рік водиться в дію з 01.09.2023 на 7 арк.;
- Статут КУ «Муніципальна варта» від 14.12.2017 на 7 арк.;
Поміщено та упаковано до сейф-пакету НПУ WAR 1748809.
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за листопад 2023 на 16 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за жовтень 2023 на 18 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству № 9 за вересень 2023 на 17 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за серпень 2023 на 16 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за липень 2023 на 19 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за червень 2023 на 23 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за травень 2023 на 19 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за квітень 2023 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за березень 2023 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за лютий 2023 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за січень 2023 на 20 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за грудень 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за листопад 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за жовтень 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за вересень 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за серпень 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за липень 2022 на 22 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству № 6 за червень 2022 на 20 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству №5 за травень 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству №4 за квітень 2022 на 22 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству № 3 за березень 2022 на 31 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству №2 за лютий 2022 на 11 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству №1 за січень 2022 на 10 арк.;
Поміщено та упаковано до сейф-пакету НПУ WAR 1748810.
- Флеш-накопичувач Goodram 32 GB блакитного кольору, на якому знаходяться 2 файли під назвою «Посада Інструкція ІНСПЕКТОРА 11», «СПИСОК грудень 2023»;
- Заяви на прийняття на роботу діючих працівників на 366 арк.;
Поміщено та упаковано до сейф-пакету НПУ WAR 1480229.
- Копія наказу № 27/0 від 14.06.2023 на 4 арк.;
- Копія розпорядження від 30.06.2023 №328 на 1 арк.;
- Копія розпорядження від 28.06.2023 №315 на 1 арк.;
- Список звільнених працівників КУ «Муніципальна варта» на 10 арк.;
- Копія листу 01.1-17/194 від 06.06.2023 на 1 арк.;
- Копія листу 02.2-14/1632 від 07.06.2023 на 1 арк.;
- Копія листу 01./17/194 від 13.06.2023 на 1 арк.;
- Копія розпорядження від 30.06.2023 №328 на 1 арк.;
- Копія розпорядження від 28.06.2023 №315 на 1 арк.;
- Графік чергувань Київського відділу за листопад 2023 на 3 арк.;
Поміщено та упаковано до сейф-пакету НПУ WAR 1480230.
- Копія Лист Муніципальної безпеки ОМР від 13.02.2023 на 3 арк.
- Копія Лист Муніципальної безпеки ОМР від 21.02.2023 на 4 арк.
- Копія Лист Муніципальної безпеки ОМР від 21.03.2023 № 01.1-17 №83 на 2 арк.;
- Копія Цінова пропозиція БУДПРОЕКТ Н від 01.03.2023 на 2 арк.
- Копія Рішення ОМР №1137-VIII від 03.05.2023 на 19 арк.;
- Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі від 29.05.2023 на 1 арк.;
-Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 02/06/23 від 02.06.2023 на 1 арк.;
-Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 05/06/23 від 14.06.2023 на 1 арк.;
- Копія Технічний паспорт Банний комплекс «Автомобільно польова лазня» на 2 арк.
- Копія Технічний опис виробу Банний комплекс «Автомобільно польова лазня» на 2 арк.
- Копія Сертифікат відповідності UA.PN.191.1014-23 на 1 арк.;
- Копія Тендерна документація на 31 арк.;
- Копія Додаток №3 до тендерної документації на 3 арк.;
- Копія Проект договору на 6 арк.;
- Лист Департаменту Муніципальної Безпеки №01/18/213 від 20.06.2023 на 1 арк.;
- Супровідний лист №0621-2 від 21.06.23 на 1 арк.;
- Технічний опис Банний комплекс «Автомобільно польова лазня» на 2 арк.;
- Лист №0621-2 від 21.06.2023 на 3 арк.;
-Лист Департаменту Муніципальної Безпеки №01/26/508 від 22.06.2023 на 1 арк;
- Договір 22/2023 від 23.06.2023 на 7 арк.;
- акт прийому-передачі № 83 від 02.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 84 від 03.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 87/1 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 87/2 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 87/3 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 87/4 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 87/5 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 88 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 84 від 03.08.2023 на 1 арк.;
- видаткова накладна № РН-07251 від 25.07.2023 на 1 арк.;
- Рахунок фактури №СФ 07251 від 25.07.2023 на 1 арк.;
- видаткова накладна № РН-08231 від 09.08.2023 на 1 арк.;
- Рахунок фактури №СФ 08231 від 09.08.2023 на 1 арк.;
- видаткова накладна № РН-08232 від 23.08.2023 на 1 арк.;
- Рахунок фактури №СФ 08232 від 23.08.2023 на 1 арк.;
- видаткова накладна № РН-08233 від 25.08.2023 на 1 арк.;
- Рахунок фактури №СФ 08233 від 25.08.2023 на 1 арк.;
- Платіжна інструкція №24 від 24.08.2023 на 1 арк;
- Платіжна інструкція №23 від 10.08.2023 на 1 арк;
- Платіжна інструкція №18 від 01.08.2023 на 1 арк;
- Платіжна інструкція №25 від 25.08.2023 на 1 арк;
Прокурор вважає, що вилучене майно є матеріальними об`єктами,що можутьбути використаніяк доказфакту чиобставин,що встановлюютьсяпід часкримінального провадження,а такожє речовимидоказами укримінальному правопорушенніі підлягають дослідженню.
У зв`язку з викладеними обставинами у органу досудового розслідування виникла необхідність в арешті вилученого майна, яке є необхідним для збереження речових доказів.
3.Судовий виклик.
Прокурори в судовому просили задовольнити клопотання та накласти арешт на вилучене майно під час проведення обшуку.
Представник власника майна про дату, час та місце розгляду клопотання був сповіщений належним чином в порядку ст. 135 КПК, однак в судове засідання не з`явився.
4.Мотиви, з яких слідчий суддя виходив при постановлені ухвали, положення закону яким керувався слідчий суддя.
Слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Вирішуючи питання про накладення арешту на майно, слідчий суддя керується ст. ст. 170, 173 КПК.
Слідчим суддею встановлено, що дійсно СВ відділення поліції №3 Одеського районного управління поліції №1 ГУНП України в Одеській області почато досудове розслідування, про що до Єдиного реєстру досудових розслідувань 24.11.2023 року за № 12023163470000790 та існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК.
05.12.2023 під час проведення обшуку за адресою реєстрації та фактичного місця здійснення діяльності Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради та Комунальної установи «Муніципальна варта», а саме за адресою: м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67-А, було виявлено та вилучено майно, відповідно до переліку що вказано в протоколі обшуку. В теперішній час слідчим виконуються завдання кримінального провадження.
Є очевидним, що вилучене майно є речовими доказами у кримінальному провадженні, оскільки є матеріальними об`єктами, що зберегли на собі сліди правопорушення та можуть бути використані як доказ факту і обставин, що встановлюється під час кримінального провадження. Підлягає проведенню відповідних досліджень.
При вирішені питання про арешт майна слідчий суддя враховує: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна, як доказу у кримінальному провадженні; розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням; розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Відповідно правовою підставою для арешту майна є сукупність об`єктивних даних та розумних підозр які свідчать про те, що вилучене майно є доказами у вказаному злочині. Вказане майно в теперішній час підлягає дослідженню органом досудового розслідування.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Метою арешту майна, відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК, є збереження речових доказів.
У даному випадку, враховуючи обставини злочину, слідчий суддя вважає, що є всі законі підстави вважати, що виявлені та вилучені речі/документи, під час обшуку, що відбувався 05.12.2023 року, підпадають під ознаки тимчасово вилученого майна. З метою недопущення зникнення вилучених документів/предметів, втрати або їх пошкодження, слідчий суддя вважає за необхідне застосувати арешт щодо майна, яке вилучено з забороною користування та розпорядження.
Постановляючи ухвалу, слідчий суддя, керується ст. ст. 132, 167, 168, 170, 172, 173, 175 КПК.
РЕЗОЛЮТИВНА ЧАСТИНА
1.Висновкислідчого судді.
Клопотання прокурора Малиновської окружної прокуратури м. Одеси про арешт майна задовольнити.
Накласти арешт на майно, що було вилучено при проведенні обшуку 05.12.2023 за адресою: м.Одеса, вул. Розкидайлівська, 67-А, а саме на:
- Журнал реєстрації наказів з кадрових питань КУ «Муніципальна охорона» на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за січень 2022 на 17 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за лютий 2022 на 16 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за березень 2022 на 19 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за квітень 2022 на 34 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за травень 2022 на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за червень 2022 на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за липень 2022 на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за серпень 2022 на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за вересень 2022 на 37 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за жовтень 2022 на 36 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за листопад 2022 на 36 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за грудень 2022 на 36 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за січень 2023 на 36 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за лютий 2023 на 36 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за березень 2023 на 35 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за квітень2023 на 34 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за травень 2023 на 33 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за червень 2023 на 33 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за липень 2023 на 32 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за серпень 2023 на 26 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за вересень 2023 на 25 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за жовтень 2023 на 26 арк.;
- Табель обліку використання робочого часу за листопад 2023 на 26 арк.;
-Положення про відділ кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про відділ бухгалтерського обліку КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 8 арк.;
-Положення про відділ аналітики та контролю КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Положення про відділ логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Положення про відділ технічного забезпечення КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Положення про відділ організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про відділ забезпечення заходів охорони Київського району міста Одеси КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про відділ забезпечення заходів охорони Приморського району міста Одеси КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про відділ забезпечення заходів охорони Пересипського району міста Одеси КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про відділ забезпечення заходів охорони Хаджибейського району міста Одеси КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Положення про уповноважену особу за здійснення публічних закупівель комунальної установи «Муніципальна варта» на 7 арк.;
-Наказ №4/0 від 10.01.2022 на 1 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу фізичної охорони від 05.04.2018 на 7 арк.;
-Посадова інструкція інспектора відділу фізичної підготовки від 05.04.2018 на 8 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності від 05.04.2018 на 7 арк.;
-Посадова інструкція першого заступника директора від 22.01.2021 на 8 арк.;
-Посадова інструкція заступника директора фахівця з організації заходів охорони від 26.06.2020 на 6 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу кадрового та організаціонно-юридичного забезпечення діяльності установи від 05.04.2018 на 8 арк.;
- Посадова інструкція спеціаліста з питань кадрової роботи від 05.04.2018 на 6 арк.;
- Посадова інструкція організатора діловодства від 05.04.2018 на 5 арк.;
- Посадова інструкція інженера з охорони праці від 05.04.2018 на 3 арк.;
- Посадова інструкція юрисконсульта від 05.04.2018 на 5 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу-головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку від 05.04.2018 на 7 арк.;
- Посадова інструкція економіста від 05.04.2018 на 7 арк.;
-Посадова інструкція бухгалтера відділу бухгалтерського обліку від 05.04.2018 на 6 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу планування та взаємодії з правоохоронними органами від 04.03.2019 на 7 арк.;
-Посадова інструкція інспектора відділу планування та взаємодії з правоохоронними органами від 05.04.2018 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника директора з матеріально-технічного забезпеченню від 14.03.2023 на 8 арк.;
-Посадова інструкція заступника директора з матеріально-технічного забезпеченню від 18.01.2021 на 7 арк.;
- Посадова інструкція начальника відділу логістики від 14.03.2023 на 8 арк.;
- Посадова інструкція начальника відділу логістики від 05.04.2018 на 8 арк.;
- Посадова інструкція інженера-електроніка відділу логістики від 05.04.2018 на 6 арк.;
- Посадова інструкція техніка відділу логістики від 05.04.2018 на 4 арк.;
-Посадова інструкція водія автотранспортних засобів КУ «Муніципальна варта» від 05.04.2018 на 7 арк.;
- Посадова інструкція охоронника від 18.10.2019 на 7 арк.;
- Посадова інструкція начальника відділу пультової охорони від 05.04.2018 на 7 арк. з додатком на 15 арк.;
-Посадові інструкції КУ «Муніципальна варта» 2023 рік
-Посадова інструкція першого заступника директора КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція заступника директора - фахівця з організації охорони КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція заступника директора з логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція юрисконсульта відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція спеціаліста з питання кадрової роботи відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція інженера з охорони праці відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
-Посадова інструкція організатора діловодства відділу кадрового та організаційно-юридичного забезпечення діяльності КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція економіста відділу бухгалтерського обліку КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція бухгалтера відділу бухгалтерського обліку КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція начальника відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція інженера електроніка відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція техніка №1 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
- Посадова інструкція техніка №2 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
- Посадова інструкція техніка №3 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція техніка №4 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу технічного забезпечення КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
- Посадова інструкція техніка №5 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
- Посадова інструкція техніка №6 відділу логістики КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 4 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу аналітики та контролю КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція інспектора відділу аналітики та контролю КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу аналітики та контролю КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 5 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності відділу організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція інспектора відділу організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція охоронника відділу організації пультової охорони та швидкого реагування КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 9 арк.;
- Положення про групи швидкого реагування від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу забезпечення заходів охорони Київського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу забезпечення заходів охорони Київського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
- Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності відділу забезпечення заходів охорони Київського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція охоронника відділу забезпечення заходів охорони Київського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 13 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу забезпечення заходів охорони Пересипського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу забезпечення заходів охорони Пересипського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності відділу забезпечення заходів охорони Пересипського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція охоронника відділу забезпечення заходів охорони Пересипського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 15 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу забезпечення заходів охорони Приморського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу забезпечення заходів охорони Приморського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності відділу забезпечення заходів охорони Приморського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція охоронника відділу забезпечення заходів охорони Приморського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 14 арк.;
-Посадова інструкція начальника відділу забезпечення заходів охорони Хаджибейського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 7 арк.;
-Посадова інструкція заступника начальника відділу забезпечення заходів охорони Хаджибейського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція фахівця з охоронної діяльності відділу забезпечення заходів охорони Хаджибейського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 6 арк.;
-Посадова інструкція охоронника відділу забезпечення заходів охорони Хаджибейського району КУ «Муніципальна варта» від 01.09.2023 на 14 арк.;
- Штатний розпис на 2022 рік водиться в дію з 01.01.2022 на 4 арк.;
- Штатний розпис на 2022 рік водиться в дію з 01.04.2022 на 4 арк.;
- Штатний розпис на 2023 рік водиться в дію з 01.01.2023 на 4 арк.;
- Штатний розпис на 2023 рік водиться в дію з 01.09.2023 на 7 арк.;
- Статут КУ «Муніципальна варта» від 14.12.2017 на 7 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за листопад 2023 на 16 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за жовтень 2023 на 18 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству № 9 за вересень 2023 на 17 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за серпень 2023 на 16 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за липень 2023 на 19 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за червень 2023 на 23 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за травень 2023 на 19 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за квітень 2023 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за березень 2023 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за лютий 2023 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за січень 2023 на 20 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за грудень 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за листопад 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за жовтень 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за вересень 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за серпень 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству за липень 2022 на 22 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству № 6 за червень 2022 на 20 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству №5 за травень 2022 на 21 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству № 4 за квітень 2022 на 22 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству № 3 за березень 2022 на 31 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству № 2 за лютий 2022 на 11 арк.;
-Розрахунково-платіжна відомість по підприємству № 1 за січень 2022 на 10 арк.;
- Флеш-накопичувач Goodram 32 GB блакитного кольору, на якому знаходяться 2 файли під назвою «Посада Інструкція ІНСПЕКТОРА 11», «СПИСОК грудень 2023»;
- Заяви на прийняття на роботу діючих працівників на 366 арк.;
- Копія наказу № 27/0 від 14.06.2023 на 4 арк.;
- Копія розпорядження від 30.06.2023 №328 на 1 арк.;
- Копія розпорядження від 28.06.2023 №315 на 1 арк.;
- Список звільнених працівників КУ «Муніципальна варта» на 10 арк.;
- Копія листу 01.1-17/194 від 06.06.2023 на 1 арк.;
- Копія листу 02.2-14/1632 від 07.06.2023 на 1 арк.;
- Копія листу 01./17/194 від 13.06.2023 на 1 арк.;
- Копія розпорядження від 30.06.2023 №328 на 1 арк.;
- Копія розпорядження від 28.06.2023 №315 на 1 арк.;
- Графік чергувань Київського відділу за листопад 2023 на 3 арк.;
- Копія Лист Муніципальної безпеки ОМР від 13.02.2023 на 3 арк.
- Копія Лист Муніципальної безпеки ОМР від 21.02.2023 на 4 арк.
- Копія Лист Муніципальної безпеки ОМР від 21.03.2023 № 01.1-17 №83 на 2 арк.;
- Копія Цінова пропозиція БУДПРОЕКТ Н від 01.03.2023 на 2 арк.
- Копія Рішення ОМР №1137-VIII від 03.05.2023 на 19 арк.;
-Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі від 29.05.2023 на 1 арк.;
-Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 02/06/23 від 02.06.2023 на 1 арк.;
-Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 05/06/23 від 14.06.2023 на 1 арк.;
- Копія Технічний паспорт Банний комплекс «Автомобільно польова лазня» на 2 арк.
- Копія Технічний опис виробу Банний комплекс «Автомобільно польова лазня» на 2 арк.
- Копія Сертифікат відповідності UA.PN.191.1014-23 на 1 арк.;
- Копія Тендерна документація на 31 арк.;
- Копія Додаток №3 до тендерної документації на 3 арк.;
- Копія Проект договору на 6 арк.;
- Лист Департаменту Муніципальної Безпеки №01/18/213 від 20.06.2023 на 1 арк.;
- Супровідний лист №0621-2 від 21.06.23 на 1 арк.;
- Технічний опис Банний комплекс «Автомобільно польова лазня» на 2 арк.;
- Лист №0621-2 від 21.06.2023 на 3 арк.;
- Лист Департаменту Муніципальної Безпеки №01/26/508 від 22.06.2023 на 1 арк;
- Договір 22/2023 від 23.06.2023 на 7 арк.;
- акт прийому-передачі № 83 від 02.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 84 від 03.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 87/1 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 87/2 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 87/3 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 87/4 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 87/5 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 88 від 31.08.2023 на 1 арк.;
- акт прийому-передачі № 84 від 03.08.2023 на 1 арк.;
- видаткова накладна № РН-07251 від 25.07.2023 на 1 арк.;
- Рахунок фактури №СФ 07251 від 25.07.2023 на 1 арк.;
- видаткова накладна № РН-08231 від 09.08.2023 на 1 арк.;
- Рахунок фактури №СФ 08231 від 09.08.2023 на 1 арк.;
- видаткова накладна № РН-08232 від 23.08.2023 на 1 арк.;
- Рахунок фактури №СФ 08232 від 23.08.2023 на 1 арк.;
- видаткова накладна № РН-08233 від 25.08.2023 на 1 арк.;
- Рахунок фактури №СФ 08233 від 25.08.2023 на 1 арк.;
- Платіжна інструкція №24 від 24.08.2023 на 1 арк;
- Платіжна інструкція №23 від 10.08.2023 на 1 арк;
- Платіжна інструкція №18 від 01.08.2023 на 1 арк;
- Платіжна інструкція №25 від 25.08.2023 на 1 арк;
Заборонити розпоряджатись та користуватись вказаним майном.
Копію ухвали надіслати прокурору та слідчому.
2.Строк і порядок набрання ухвалою законної сили та її оскарження
Виконання ухвали про арешт майна негайно доручити слідчому та прокурору.
Ухвала слідчого судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
Апеляційна скарга, на ухвалу слідчого судді, може бути подана, безпосередньо до суду апеляційної інстанції, протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Малиновський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2023 |
Оприлюднено | 25.04.2024 |
Номер документу | 115741003 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Малиновський районний суд м.Одеси
Гарський О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні