Ухвала
від 20.12.2023 по справі 642/4156/23
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

20.12.2023

Справа № 642/4156/23

Провадження № 1-кс/642/4016/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 грудня 2023 року м. Харків

Слідчий суддяЛенінського районногосуду м.Харкова ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора Новобаварської окружної прокуратури м.Харкова ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до речей і документів по кримінальному провадженню № 42023222030000099 від 15.06.2023, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Новобаварськоїокружної прокуратурим.Харкова ОСОБА_3 звернуласядо судуз клопотаннямпро наданнятимчасового доступудо речейі документівпо кримінальномупровадженню № 42023222030000099 від 15.06.2023, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,а саменадати дозвілна тимчасовийдоступ доречей ідокументів,що знаходятьсяу розпорядженні я їх належним чином завірених копій, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ідентифікаційний код юридичної особи: НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ), з можливістю отримати завірені належним чином копії документів щодо правових підстав забудови земельних ділянок з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 ); ??документів на житлові або нежитлові приміщення, індивідуальні (садибні), житлові, садові, дачні будинки, господарські будівлі, споруди, гаражі, елементи інженерного захисту, благоустрою, нежитлові приміщення, що розташовані на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 ), з зазначенням категорії складності наявних будівель або споруд, дати початку та закінчення проведення будівельних робіт, підстав проведення таких робіт, дати введення в експлуатацію зазначених об`єктів;юбудівельних паспортів на будівництво на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 ), документи, щодо повідомлення про початок будівництва на вказаних земельних ділянках; дозволів на будівництво на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 ).

Як зазначено у клопотанні, в ході досудового розслідування встановлено, що службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 , зловживаючи владою та службовим становищем усупереч вимогам чинного законодавства відведено земельні ділянки з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119, 6310137200:04:035:0143 у власність та оренду відповідно, чим спричинено тяжкі наслідки.

Так, п. 3 додатку 1 до рішення 25 сесії ІНФОРМАЦІЯ_2 6 скликання «Про продаж земельних ділянок юридичним та фізичним особам України» від 03.07.2013 № 1208/13 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,9233 га (кадастровий номер 6310137200:04:035:0119) за рахунок земель житлової та громадської забудови для будівництва та подальшої експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу зі знесенням нежитлових будівель літ. «А-1», літ. «Б-1» по АДРЕСА_2 . Крім того відповідно до вищевказаного пункту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вирішено продати земельну ділянку комунальної власності площею 0,9233 га (кадастровий номер 6310137200:04:035:0119) за рахунок земель житлової та громадської забудови для будівництва та подальшої експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу зі знесенням нежитлових будівель літ. «А-1», літ. «Б-1» по АДРЕСА_2 .

У подальшому, на підставі чинності зазначеного вище рішення органу місцевого самоврядування, ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі міського голови ОСОБА_4 укладено договір купівлі-продажу земельної ділянки №50/13 від 12.12.2013 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », згідно з умовами якого, передано в приватну власність земельну ділянку з кадастровим номером 6310137200:04:035:0119.

Водночас, вказаний пункт додатку до рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 не відповідає вимогам чинного законодавства з урахуванням наступних правових норм.

Так, відповідно до ч. 2 ст. 124 Земельного кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державні або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою ст. 134 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про оренду землі», укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону.

Відповідно до ч. 1 ст. 134 Земельного кодексу України, земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об`єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Згідно з ч. 1 ст. 135 Земельного кодексу України, земельні торги проводяться у формі аукціону, за результатами проведення якого укладається договір купівлі-продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки з учасником (переможцем) земельних торгів, який запропонував найвищу ціну за земельну ділянку, що продається, або найвищу плату за користування нею, зафіксовану в ході проведення земельних торгів.

Відповідно до ч. 2 ст. 135 Земельного кодексу України, продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) здійснюється виключно на земельних торгах, крім випадків, встановлених частинами другою і третьою статті 134 цього Кодексу.

Однак, земельні торги не проводились та земельну ділянку з кадастровим номером 6310137200:04:035:0119 передано у власність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для будівництва та подальшої експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу зі знесенням нежитлових будівель літ. «А-1», літ. «Б-1» по АДРЕСА_2 всупереч вищевказаним законодавчим вимогам.

Водночас, продовжуючи свій злочинний умисел, направлений на заволодіння земельною ділянкою комунальної форми власності поза межами аукціону, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 передано на розгляд сесії питання про передачу в оренду ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » земельної ділянки з кадастровим номером 6310137200:04:035:0143 площею 0,0942 га.

Так, п. 23 додатку 1 до рішення 31 сесії ІНФОРМАЦІЯ_2 7 скликання «Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для експлуатації та обслуговування будівель і споруд» від 27.11.2019 № 1836/19 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0942 га (кадастровий номер 6310137200:04:035:0143) за рахунок земель житлової та громадської забудови для обслуговування нежитлових будівель літ. «В-1» та літ. ««В-1» та літ. «Г-1» (громадського призначення по АДРЕСА_2 .

Водночас, згідно з пунктом 23 додатку 4 зазначеного вище рішення надано в оренду ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » строком до 01.12.2024 земельну ділянку комунальної власності площею 0,0942 га (кадастровий номер 6310137200:04:035:0143) за рахунок земель житлової та громадської забудови для експлуатації та обслуговування нежитлових будівель літ. «В-1» та літ. «Г-1» (громадського призначення) по АДРЕСА_2 .

Попередити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що земельна ділянка розташована в межах «червоних ліній» вулиць.

У подальшому, на підставі чинності зазначеного вище рішення органу місцевого самоврядування, ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі міського голови ОСОБА_4 укладено договір оренди земельної ділянки 27.12.2019 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », згідно з умовами якого, передано в оренду земельну ділянку з кадастровим номером 6310137200:04:035:0143 строком до 01.12.2024.

Можливість отримання земельної ділянки в оренду без проведення земельних торгів передбачена з метою розміщення та обслуговування об`єктів нерухомого майна, які вже перебувають у власності особи, яка звертається до органу місцевого самоврядування з проханням надати їй земельну ділянку в оренду.

При цьому площа такої земельної ділянки повинна відповідати площі, яку безпосередньо займає відповідний об`єкт нерухомого майна.

Водночас, спірне рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 не містить чіткого зазначення, яка саме частина вищевказаної земельної ділянки (площа, установлені межі, як це передбачено ч.1ст. 79 ЗК України) призначалася табула необхідна саме для розміщення та обслуговування будівлі відповідно до вимог ч.2ст. 377 ЦК України, ні посилання на землевпорядну документацію, якою визначена така земельна ділянка відповідно до Державних будівельних норм та Державних санітарних норм і правил.

Зокрема, відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про будівельні норми» застосування будівельних норм або їх окремих положень є обов`язковим для всіх суб`єктів містобудування.

Наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 № 44 від 17.04.1992 затверджено Державні будівельні норми 360-92 «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень» які поширюються на проектування нових і реконструкцію існуючих міських і сільських поселень України і є обов`язковими для органів державного управління, місцевого і регіонального самоуправління підприємств і установ незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, громадських об`єднань і громадян, які здійснюють проектування, будівництво і благоустрій на території міських і сільських поселень

Пунктом 6.1 ДБН 360-92 «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень» визначені усереднені розміри земельних ділянок необхідних для обслуговування будівель та споруд.

Згідно з приміткою 1 до зазначеного п. 6.1 розміщення, місткість і розміри земельних ділянок установ та підприємств обслуговування, не зазначені в таблиці 6.1, слід приймати за завданням на проектування.

Водночас, згідно п. 3.25 ДБН 360-92 «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень» розташування і орієнтація житлових та громадських будинків повинні здійснюватись з урахуванням забезпечення нормативної тривалості інсоляції та норм освітленості відповідно до «Санитарных норм и правил обеспечения инсоляцией зданий и территорий жилой застройки» та СНІП II-4-79 «Естественное и искусственное освещение» як в будинках, що будуються, так і в сусідніх житлових і громадських будинках.

Для догляду за будівлями і здійснення їх поточного ремонту відстань до межі сусідньої ділянки від найбільш виступної конструкції стіни треба приймати не менше 1,0 м. При цьому повинно бути забезпечене влаштування необхідних інженерно-технічних заходів, що запобігатимуть стіканню атмосферних опадів з покрівель та карнизів будівель на територію суміжних ділянок.

Відповідно до 3.25а* ДБН 360-92 «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень» відстань між житловими будинками та господарськими будівлями і спорудами слід приймати відповідно до санітарних норм за таблицею 3.2а, але не менше протипожежних норм згідно з таблицею 1 додатка 3.1.

Проте, рішення сесії щодо відведення земельної ділянки по АДРЕСА_2 жодних обґрунтувань розміру земельної ділянки не містить взагалі.

Відсутність будь-яких документів або аналітичних матеріалів, з яких вбачається яка саме площа необхідна для обслуговування вказаних будівель, свідчить про те, що міська рада не могла з наданих матеріалів встановити, яка саме площа потрібна для обслуговування будівель, в тому числі з урахуванням вимог чинного законодавства.

При цьому слід зауважити, що відповідно до ст. 19 Конституції України, міська рада не могла самовільно визначити таку площу, не спираючись на відповідні документи.

Наміри ІНФОРМАЦІЯ_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » спрямовані саме на отримання фізичними особами земельної ділянки для нового будівництва, а наявність об`єкту нерухомості використана лише як формальний привід для уникнення процедури земельних торгів.

Таким чином, прокурор вказує, що недотримання процедури земельних торгів призвело до недоотримання коштів до місцевого бюджету, що негативно вплинуло на розвиток інфраструктури та держави в цілому, а також спричинило тяжкі наслідки.

Враховуючи викладене, в діях посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 вбачаються ознаки складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.

В ході досудового розслідування прокурором надано доручення оперуповноваженому працівнику УСБУ в Харківській області для з`ясування обставин вчинюваного кримінального правопорушення.

У відповідь на доручення надійшла інформація, що на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 за адресою АДРЕСА_2 ведуться будівельні роботи. Вищезазначені будівельні роботи розпочалися у 2020 році, але наразі будь-яка інформація щодо отримання дозвільних декларацій для ведення будівництва на об`єкті відсутня.

Так, прокурором 11.07.2023 в порядку ст. 93 КПК надіслано запит №52-103-4784ВИХ-23 до ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо надання інформації та завірених належним чином копій документів, зокрема чи видавався дозвіл на будівництво на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 за адресою: АДРЕСА_2 . У відповідь на запит, 06.09.2023 до Новобаварської окружної прокуратури м. Харкова надійшла відповідь від Департаменту інспекційної роботи ІНФОРМАЦІЯ_2 про те, що в реєстрі та в ІНФОРМАЦІЯ_5 відсутня інформація щодо зареєстрованих дозвільних документів по об`єкту будівництва за адресою: АДРЕСА_2 , кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143, проектна документація також відсутня.

Крім того, на виконання доручення прокурора, оперуповноваженим працівником УСБУ в Харківській області надіслано запит до ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо надання інформації та належним чином завірених копій документів по об`єкту будівництва, який розташований за адресою АДРЕСА_2 , кадастровий номер 6310137200:04:035:0119. Надана аналогічна відповідь про відсутність інформації щодо зареєстрованих дозвільних документів по даному об`єкту будівництва.

На переконання органу досудового розслідування, вказане свідчить про те, що будівництво на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 за адресою: АДРЕСА_2 ) проводиться без відповідних дозволів, тобто є незаконним.

Згідно інформації з Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку щодо земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_2 кадастровий номер земельної ділянки 6310137200:04:035:0119, суб`єктами права приватної власності на земельну ділянку є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Так, прокурором 30.10.2023 в порядку ст. 93 КПК надіслано запит №52-103-7836ВИХ-23 до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо надання інформації та завірених належним чином копій документів, зокрема щодо правових підстав забудови земельних ділянок з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 ); ?? чи маються на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 ) будь-які житлові або нежитлові приміщення, індивідуальні (садибні), житлові. садові, дачні будинки, господарські будівлі, споруди, гаражі, елементи інженерного захисту, благоустрою, нежитлові приміщення? Якщо так, зазначити до якої категорії складності відносяться наявні будівлі або споруди, зазначити дату початку та закінчення проведення будівельних робіт, підстави проведення таких робіт (дозвільні документи - кому і ким видані), коли зазначені об`єкти були введенні в експлуатацію та на підставі якого документу? Надати завірені належним чином копії вищевказаних документів; ??чи видавався будівельний паспорт на будівництво на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 )? Чи оформлювалось повідомлення про початок будівництва на вказаних земельних ділянках? Якщо так надати завірені належним чином копії будівельного паспорту та повідомлення; чи видавався дозвіл на будівництво на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 )? Якщо так, то зазначити коли та кому? Чи проводились експертизи проектної документації? Надати завірені належним чином копії документів (дозволів, матеріалів експертизи у разі її проведення). Проте до теперішнього часу відповідь не надана.

В обгрунтування клопотання прокурор вказує, що зазначена документація стосується вчинення даного кримінального правопорушення та має важливе значення для доказування у вищевказаному кримінальному провадженні, оскільки містить підписи сторін, документи, що містять відповідні рішення певних посадових осіб підприємства/організації чи фізичної особи, тощо.

Вказані відомості мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні та під час судового розгляду, будуть сприяти у встановленні осіб причетних до кримінального правопорушення, а іншим шляхом неможливо отримати дану інформацію, про що свідчать матеріали кримінального провадження, тому необхідно отримати тимчасовий доступ до зазначених документів з можливістю їх вилучення.

Прокурор в судове засідання не прибула, подала заяву про розгляд клопотання за її відсутністю.

За клопотанням прокурора, відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України, володілець майна не викликався.

Слідчий суддя, розглянувши клопотання, дослідивши додані до клопотання документи, дійшов наступного висновку.

Відповідно до ч. 1ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 5, 6 ч. 2ст. 131 КПК Українипередбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів і тимчасове вилучення майна.

Згідно ч. 1ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 2ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 162 КПК України конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю, відносяться до охоронюваної законом таємниці, порядок доступу до якої регулюється положеннями ч. 5, 6 ст. 163 КПК України.

У відповідності з ч. 5, 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; а також доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

З наданих матеріалів кримінального провадження вбачається, що існує обґрунтована підстава щодо вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого та завдання, для виконання якого слідчий звертається із клопотанням, може бути виконане.

Інформація,про тимчасовийдоступ доякої заявленоклопотання,перебуває уволодінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ідентифікаційний код юридичної особи: НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ), і ці дані самі по собі, а також в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а інакше ці дані отримати неможливо.

За такого, суд дійшов висновку про те, що такий ступінь втручання щодо зазначених вище документів, повністю виправдовує потреби досудового розслідування, тому клопотання прокурора про надання тимчавого доступу до документів належить задовольнити.

Згідно з п. 7 ч. 1ст. 164 КПК Українистрок дії ухвали про надання тимчасового доступу до речей та документів не може перевищувати двох місяців із дня її постановлення.

У клопотанні прокурор зазначає строк, який необхідний стороні обвинувачення для виконання ухвали 14 днів. З огляду на характер відомостей, про тимчасовий доступ до яких просить прокурор, суд вважає, що встановлення строку дії ухвали у 14 днів є достатнім для реалізації тимчасового доступу.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 132, 160, 162, 163, 376 КПК України, слідчий суддя,

У Х В А Л И В:

Клопотання - задовольнити.

Надати процесуальнимкерівникам -прокурорам Новобаварськоїокружної прокуратурим.Харкова ОСОБА_3 , ОСОБА_5 ,які здійснюютьпроцесуальне керівництвоу кримінальномупровадженні № 42023222030000099,слідчим,які здійснюютьдосудове розслідуванняу вказаномукримінальному провадженні,дозвіл наздійснення тимчасовогодоступу доречей ідокументів, з правом зробити копії (фотокопії) з можливістю вилучення належним чином завірених копій, які перебуваютьу розпорядженніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ідентифікаційний код юридичної особи: НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ), а саме:

-документів щодо правових підстав забудови земельних ділянок з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 ); ??

-документів на житлові або нежитлові приміщення, індивідуальні (садибні), житлові, садові, дачні будинки, господарські будівлі, споруди, гаражі, елементи інженерного захисту, благоустрою, нежитлові приміщення, що розташовані на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 ), з зазначенням категорії складності наявних будівель або споруд, дати початку та закінчення проведення будівельних робіт, підстав проведення таких робіт, дати введення в експлуатацію зазначених об`єктів;

-будівельних паспортів на будівництво на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 ), документи, щодо повідомлення про початок будівництва на вказаних земельних ділянках;

-дозволів на будівництво на земельних ділянках з кадастровими номерами 6310137200:04:035:0119 та 6310137200:04:035:0143 ( АДРЕСА_2 ).

Строк дії ухвали 14 днів з дня її постановлення.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЛенінський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення20.12.2023
Оприлюднено21.12.2023
Номер документу115773548
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Зловживання владою або службовим становищем

Судовий реєстр по справі —642/4156/23

Ухвала від 06.02.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бородіна О. В.

Ухвала від 20.12.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бородіна О. В.

Ухвала від 25.09.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бородіна О. В.

Ухвала від 14.09.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бородіна О. В.

Ухвала від 03.08.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Бородіна О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні