Постанова
від 20.12.2023 по справі 320/3864/23
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/3864/23 Суддя (судді) першої інстанції: Марич Є.В.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 грудня 2023 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Судді-доповідача: Кузьмишиної О.М.,

суддів: Кобаля М.І, Костюк Л.О.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у м. Києві на рішення Київського окружного адміністративного суду від 08 серпня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Аполо-19» до ГУ ДПС у м. Києві про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Аполо-19» звернулося до Київського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у м. Києві від 28.10.2022р. №217368 про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку;

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у м. Києві від 13.12.2022р. №237745 про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку;

- зобов`язати відповідача виключити позивача з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 08 серпня 2023 року адміністративний позов задоволено.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду першої інстанції, ГУ ДПС у м. Києві подано апеляційну скаргу.

Так, апелянт вважає, що судом першої інстанції ухвалено рішення з порушенням вимог матеріального права, оскільки невраховано, що ТОВ «Аполо-19» відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку у зв`язку з наявністю інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної у поданій податковій декларації, у зв`язку з чим правомірно відмовлено у її реєстрації.

Ухвалою колегії Шостого апеляційного адміністративного суду від 07 листопада 2023 року відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою ГУ ДПС у м. Києві та призначено її до розгляду в порядку письмового провадження.

Від ТОВ «Аполо-19» 06 грудня 2023 року надійшла заява про закриття провадження у справі на підставі пункту 8 частини першої статті 238 КАС України, оскільки суб`єктом владних повноважень за власним рішенням виключено Товариство з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Заслухавши суддю-доповідача, проаналізувавши матеріали справи, аргументи та доводи сторін, колегія суддів дійшла наступних висновків.

З матеріалів справи вбачається, що Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві прийняла рішення від 28.10.2022р. №217368 про відповідність платника податку ТОВ "Аполо-19", критеріям ризиковості платника податку. Підставою зазначено пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку, що підтверджується наявністю у контролюючого органу податкової інформації про те, що ТОВ "Аполо-19" оформлює операції від ризикованих контрагентів-постачальників ТзОВ «Патіфіш» (код 44147998), ТзОВ «ВестСі» (код 38351900), ТзОВ «Укршина УА» (код 41832615).

Керуючись положеннями п. 6 Порядку зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування підприємством подано контролюючому органу повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку, у якому просив виключити підприємство з переліку ризикових підприємств. В додатках до повідомлення позивач додав первинні документи, які підтверджують реальність здійснення господарських операцій.

Проте, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві прийнято рішення 13.12.2022 №237745 про відповідність платника податку (позивача) критеріям ризиковості платника податку. Вказане рішення прийнято з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 18.11.2022 №1.

В полі «податкова інформація» рішення №237745 контролюючий орган зазначив: «використовуючи бази даних ДПС України, надані пояснення та копії документів, проведено аналіз діяльності ТОВ "Аполо-19", в процесі якого встановлено, що підприємство оформлює операції з придбання від «ризикових» контрагентів-постачальників, а саме ТОВ «Патіфіш» (код 44147998), ТОВ «ВестСі» (код 38351900)».

Вважаючи зазначені рішення відповідача про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості протиправними, позивач звернувся з цим позовом до суду.

Ухвалюючи рішення про задоволення позовних вимог, суд першої інстанції виходив з наявних у справі доказів, вказавши, що відповідач не навів у тексті оскаржуваного рішення пояснень щодо суті та характеру отриманої ним податкової інформації, не розшифрував, яка саме податкова інформація слугувала підставою для віднесення позивача до переліку ризикового платника податку, та відповідно наявність якої стала підставою для прийняття оскаржуваних рішень. Отже, відповідач не довів суду факту встановлення контролюючим органом на момент прийняття огскаржуваних рішень взаємодії позивача із ризиковими суб`єктами господарської діяльності (тобто з такими, по яких були прийняті рішення про їх відповідність критеріям ризиковості платника податку на додану вартість). Водночас, такого змісту обставини не зазначені в оскаржуваних рішеннях.

Упродовж підготовки справи до розгляду поданої апеляційної скарги колегією суддів отримано заяву ТОВ «Аполо-19» від 06 грудня 2023 року про закриття провадження у справі на підставі пункту 8 частини першої статті 238 КАС України. У заяві позивач зазначає, що 30 листопада 2023 року отримав відповідь від ГУ ДПС у м. Києві про те, що станом на 22.08.2023 та на 30.11.2023 ТОВ «Аполо-19» не перебувало в переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості; Товариство виключено з переліку влатників податків, які відповідають критеріям ризиковості за рішенням Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 30.05.2023.

Заявник вважає, що станом на дату подачі апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції ТОВ «Аполо-19» вже не перебувало в переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, не перебуває у ньому і станом на день подачі заяви про закриття провадження у справі (06.12.2023). Відтак, за твердженнями Товариства у даній справі вже відсутній предмет спору, що дає підставі для закриття провадження у справі.

Від відповідача не надходило інформації стосовно поданої заяви про закриття провадження у справі.

Розглянувши доводи апелянта, викладені в апеляційній скарзі, а також оцінивши аргументи поданої заяви про закриття провадження у справі, судова колегія зазначає таке.

Відповідно до пп. 20.1.45 п. 20.1 ст. 20 ПК України, контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

За змістом пп. 62.1.2 п. 62.1 ст. 62 ПК України податковий контроль здійснюється шляхом інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.12.2019 № 1165, якою затверджено, зокрема, Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Порядок № 1165 визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 2 Порядку № 1165, автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації;

критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик;

ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Пунктом 5 Порядку № 1165 встановлено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Додатком 1 до Порядку № 1165 установлено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, зокрема й пункт 8: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з п. 6 Порядку № 1165 питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «;Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до п. п. 25, 26 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Відтак, положеннями Порядку № 1165 передбачено певний алгоритм дій контролюючого органу, за результатом виконання якого ним може бути прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Право комісії регіонального рівня самостійно ініціювати процедуру розгляду вказаного питання лише з підстав наявності податкової інформації Порядком № 1165 не передбачено.

При цьому, відповідно до п. 6 Порядку № 1165, виявлення обставин та/або отримання інформації може бути самостійною підставою тільки для розгляду комісією регіонального рівня питання виключення платника податку з переліку платників, а не щодо включення його до такого переліку.

Вказаним пунктом як критерій ризиковості платника податку визначено наявність у контролюючого органу податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Отже, на підставі цього пункту відповідач може прийняти рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості тільки за сукупності наступних обставин: наявна податкова інформація; така інформація визначає про ризиковість здійснення господарської операції; така ризикова господарська операція зазначена в поданій для реєстрації податковій накладній.

За формою рішення контролюючого органу від 12.09.2022 №160690, від 29.11.2022 №181088 відповідають загальним вимогам Додатку №4 до Порядку №1165.

В оскаржуваних рішеннях графи «Підстава (зазначається відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку та, у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація)» та «Податкова інформація (заповнюється у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку)» заповнені наступним чином:

«п.8 Критеріїв ризиковості платника податку» - в обох рішеннях.

«Аналізом баз даних ДПС України отримано податкову інформацію, що підприємство оформлює операції від ризикованих контрагентів-постачальників ТзОВ «Патіфіш» (код 44147998), ТзОВ «ВестСІ» (код 38351900), ТзОВ «Укршина УА» (код 41832615)» - у рішенні №217368.

«Використовуючи бази даних ДПС України, надані пояснення та копії документів, проведено аналіз діяльності ТОВ "Аполо-19", процесі якого встановлено, що підприємство оформлює операції з придбання від «ризикових» контрагентів-постачальників, а саме: ТОВ «Патіфіш» (код 44147998), ТОВ «ВестСі» (код 38351900)» - у рішенні №237745.

Водночас, оскаржувані рішення не містять інформацію про суть, характер, обсяг та періоди конкретних вчинених платником податків (ТОВ "Аполо-19") господарських операцій з ТзОВ «Патіфіш» (код 44147998), ТзОВ «ВестСі» (код 38351900), ТзОВ «Укршина УА» (код 41832615), а також про реквізити (дата, номер), суть і зміст документів, що містять відомості про такі вчинені операції (зокрема, податкових накладних), що на переконання контролюючого органу підпадають під ознаки ризикових.

При цьому, відповідач не подав документальні докази наявності у Головного управління ДПС у м. Києві податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником (позивачем), та стала підставою для прийняття комісією регіонального рівня рішень про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку. Також відповідач не навів у тексті спірних рішень пояснень щодо суті та характеру, отриманої ним податкової інформації, та не розшифрував, яка саме податкова інформація слугувала підставою для віднесення позивача до переліку ризикового платника податку, та відповідно наявність якої у свою чергу стала підставою для прийняття оскаржуваних рішень.

Отже, відповідач не довів факту встановлення контролюючим органом на момент прийняття спірних рішень чи раніше обставин взаємодії позивача із ризиковими суб`єктами господарської діяльності (тобто з такими, по яких були прийняті рішення про їх відповідність критеріям ризиковості платника податку на додану вартість).

Виходячи із зазначеного, доводи апеляційної скарги ГУ ДПС у м. Києві не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи, колегією суддів не встановлено обставин порушення судом першої інстанції норм матеріального чи процесуального права, у зв`язку з чим апеляційну скаргу слід залишити без задоволення.

Окрім того, колегія суддів зазначає, що станом на час розгляду справи суб`єктом владних повноважень - ГУ ДПС у м. Києві самостійно виправлено оскаржувані порушення, які стали підставою звернення позивача з позовом до суду. Зокрема, 30 листопада 2023 року ТОВ «Аполо-19» отримав відповідь від ГУ ДПС у м. Києві (наявна в матералах справи т.2 а.с.138-140) про те, що станом на 22.08.2023 та на 30.11.2023 ТОВ «Аполо-19» не перебувало в переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості; Товариство виключено з переліку влатників податків, які відповідають критеріям ризиковості за рішенням Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 30.05.2023.

Отже, станом на дату подачі апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції ТОВ «Аполо-19» вже не перебувало в переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, не перебуває у ньому і станом на день подачі заяви про закриття провадження у справі (06.12.2023). Відтак, Товариством подано заяву про закриття провадження у справі і колегія суддів вважає такі підстави обгрунтованими.

З 15.12.2017 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» від 03.10.2017 №2147-VIII, відповідно до якого Кодекс адміністративного судочинства України був викладений у новій редакції.

Відповідно до п. 10 розділу VII «Перехідні положення» КАС України справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Згідно з ч. 3 ст. 3 КАС України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Так, відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 238 КАС України суд закриває провадження у справі щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені суб`єктом владних повноважень і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивачки неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.

З аналізу вказаної норми вбачається, що вона підлягає застосуванню у випадку, коли суб`єкт владних повноважень погодився з допущеними ним порушеннями та такі порушення були виправлені ним самостійно за власною ініціативою, що призвело до повного відновлення законних прав та інтересів позивача без необхідності визнавати протиправними рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень.

Згідно ч. 1 ст. 319 КАС України судове рішення першої інстанції, яким закінчено розгляд справи, підлягає скасуванню повністю або частково в апеляційному порядку і позовна заява залишається без розгляду або провадження у справі закривається у відповідній частині з підстав, встановлених відповідно ст.ст. 238, 240 цього Кодексу.

Судова колегія констатує, що оскаржувані позивачем порушення прав відновлені шляхом ухвалення відповідачем власного рішення від 30.05.2023 про виключення ТОВ «Аполо-19» з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що рішення Київського окружного адміністративного суду від 08 серпня 2023 року слід скасувати, а провадження у цій справі закрити.

Керуючись статтями 238, 242, 308, 310, 315, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управлдіння ДПС у м. Києві залишити без задоволення.

Рішення Київського окружного адміністративного суду від 08 серпня 2023 року у справі №320/3864/23 скасувати та прийняти постанову, якою провадження у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Аполо-19» до ГУ ДПС у м. Києві про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії - закрити.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подачі касаційної скарги до Верховного Суду.

Суддя-доповідач О.М.Кузьмишина

Судді М.І. Кобаль

Л.О. Костюк

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.12.2023
Оприлюднено22.12.2023
Номер документу115799969
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —320/3864/23

Ухвала від 31.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 20.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 07.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 07.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 29.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Рішення від 08.08.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

Ухвала від 24.02.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні