ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
УХВАЛА
"13" грудня 2023 р.м. ХарківСправа № 922/4296/20
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Кононової О.В.
при секретарі судового засідання Зубко Ю.В.
розглянувши справу за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Астбуд" про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажний трест "Донбасдомнаремонт" , код ЄДРПОУ 40753878
за участю :
представника ГУ ПФУ в Харківській області - Ярошенко Н.Б.
ВСТАНОВИВ:
Постановою господарського суду Харківської області від 12.05.2021 ТОВ "Будівельно-монтажний трест "Донбасдомнаремонт" визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Кошовського С.В., якого зобов`язано в строк до 12.05.2022 виконати ліквідаційну процедуру та надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу.
29.10.2021 до господарського суду надійшов звіт ліквідатора, в якому ліквідатор повідомляє про завершення ліквідаційної процедури та просить суд затвердити звіт ліквідатора та звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації.
16.12.2021 до канцелярії суду від ліквідатора ТОВ "Будівельно-монтажний трест "Донбасдомнаремонт" арбітражного керуючого Кошовського С.В. надійшла заява (вх. № 29683), в якій ліквідатор просив суд притягнути до субсидіарної відповідальності керівника боржника, засновників та кінцевого бенефіціарного власника.
Ухвалою суду від 29.01.2022 було відмовлено ліквідатору ТОВ "Будівельно-монтажний трест "Донбасдомнаремонт" (вх. № 29683 від 16.12.2021) в задоволенні заяви про притягнення керівника та засновників ТОВ "Будівельно-монтажний трест "Донбасдомнаремонт" до субсидіарної відповідальності по справі № 922/4296/20 повністю.
09.02.2022 до канцелярії суду від ліквідатора надійшов звіт про здійснені заходи в ліквідаційній процедурі.
В судовому засіданні 09.02.2022 у зв`язку з неявкою учасників процесу було відкладено розгляд звіту ліквідатора на 09.03.2023 на 11:00 год.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" введено в Україні воєнний стан.
Згідно зі ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
З метою убезпечення від ризику життя та здоров`я людей, зокрема, учасників справи та працівників суду, судове засідання, призначене на 09.03.2022, не відбулося.
У зв`язку із реальною загрозою життю, здоров`ю та безпеці відвідувачів суду, працівників апарату суду та суддів, керуючись ст. 3 Конституції України, ст. 24 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", рішенням Ради суддів України № 9 від 24.02.2022, враховуючи положення Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" № 64/2022 від 24.02.2022, розпоряджень Харківської обласної військової адміністрації, прийнятих відповідно до ст. 8 Закону України "Про правовий режим воєнного стану", керівництвом Господарського суду Харківської області встановлено особливий режим роботи суду в умовах воєнного стану.
З метою подальшого розгляду справи суд дійшов висновку про необхідність призначення до розгляду в судовому засіданні справу № 922/4296/20 щодо розгляду звіту ліквідатора.
15.11.2023 до суду від ліквідатора надійшов звіт про виконану роботу в ліквідаційній процедурі (вх. № 31220), в якому ліквідатор повідомив про здійснені заходи та зазначив, що наразі здійснені всі заходи передбачені чинним законодавством, тому просив затвердити наданий звіт.
В судовому засіданні 15.11.2023 суд оголосив протокольну форму ухвали про оголошення перерви в судовому засіданні до 13.12.2023 о 12:40 год та зобов`язав ліквідатора повторно звернутися до відповідних установ які не надали інформацію та надати суду отримані відповіді.
11.12.2023 до канцелярії суду від Головного управління ПФУ в Харківській області надійшло клопотання (вх. № 33910), в якому кредитор просить суд:
1. Витребувати у АТ "Міжнародний Резервний банк", 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 46, електронна скринька irbank@irbank.ua, інформацію про обіг коштів на рахунку ТОВ «Будівельно-монтажний комбінат «Домбасдомнаремот», ЄДРПОУ 40753878 у період з 12 травня 2018 по 12 травня 2021 року.
2. Доручити Головному управлінню ДПС у Харківській провести перевірку контрагентів, платників податку на додану вартість, ТОВ «Будівельно- монтажний комбінат «Домбасдомнаремот» код ЄДРПОУ 40753878, у період з 12 травня 2018 по 12 травня 2021 року та надати відповіді на наступні питання:
- встановити перелік суб`єктів господарської діяльності, яким боржник надав накладні на додану вартість, за вказаний період.
- які договори укладались між боржником та платниками податку на додану вартість, які товари, послуги отримувались чи надавались, за якою ціною.
- чи є заборгованість за цими договорам, на підставі чого вона виникла.
13.12.2023 до суду від ліквідатора надійшли доповнення до звіту, які були долучені судом до матеріалів справи.
В судовому засіданні представник Головного управління ПФУ в Харківській області просила суд задовольнити надане клопотання, в обґрунтування клопотання зазначила, що боржник був створений на базі державного тресту "Домбасдомнаремонт" 17.08.2016 року і є підприємством модернізації, реконструкції та ремонту металургійних агрегатів і устаткування доменних і мартенівських печей, прокатних станів, аглофабрик та іншого обладнання.
Числений склад підприємства на 2019 рік складає 636 особи. У складі боржника входило 5-ть виробничих дільниць, які знаходились на території України в м. Маріуполь, м. Краматорськ та м. Костянтинівка.
Представник кредитора зауважує, що Управління пенсійного фонду є кредитором по справі з боргом 1 979 046,76 грн. В матеріалах справи є інформація, що у 2021 році податковою інспекцією Харківської області проведена позапланова документальна перевірка ТОВ "Будівельно-монтажний трест "Домбасдомнаремот" та надана до суду інформація, що у період з 01.01.2017 по 10.03.2021 року боржником задекларовано доходу від будь-якої діяльності в сумі 553 073 660,00 грн. (у 2018 році 124 368 300,00 грн, у 2019 році 377 232 462,00 грн.); у 2018 році дебіторська заборгованість за товари роботи, послуги складає 15 917 000,00 гри, дебіторські розрахунки 7 162 000,00 грн.; у 2019 році витрати майбутніх періодів складають 24 162 000,00 грн. інших оборотних активів 1 032 000,00 гри., нематеріальних активів 21 000,00 грн, основних засобів 8 892 000,00 грн, запаси 40 313 000,00 грн, заборгованість за продукції, товарі, робіт 63 551 000,00 грн., заборгованість за розрахунками 28 971 000,00 грн., інша заборгованість 5 484 000,00 грн.
Кредитор також зазначив, що ТОВ "Астбуд" виковував субпідрядні роботи боржнику в наслідок чого виникла у боржника перед ним заборгованість 11 250 347,50 грн., тому на думку кредитора, все вище перелічене свідчить про те, що ТОВ "Будівельно-монтажний комбінат "Домбасдомнаремот" на протязі 2019 - 2020 року вело активну комерційну діяльність, та мало дебіторську заборгованість, але після порушення справи про банкрутство директор підприємства надав суду інвентаризаційні відомості, в яких відсутнє будь-яке майно, кредиторська чи дебіторська заборгованість, виписку з ПАО "Сбербанк" від 05.02.2021, по рахунку на якому відсутні грошові кошти.
Це, на переконання представника кредитора, свідчить про те, що керівник приховує від суду та кредиторів інформацію про реальний стан справ боржника.
А, оскільки ТОВ "Будівельно-монтажний комбінат "Домбасдомнаремот" є платником податку на додану вартість, Головне управління ДПС у Харківській області має право проводити перевірки платників податків, витребовувати та досліджувати договори, отримувати пояснення посадових осіб. Таким чином податковий орган може встановити круг юридичних і фізичних осіб, з якими вів господарську діяльність боржник, перевірити умови договорів на предмет відповідності ринку товарів та послуг щодо кон`юктури (ціни, обсягу продажу, якості, конкуренції), а також перевірити вигідність умов виконання договорів для боржника.
Також треба отримати інформацію про оббіг коштів боржника. Це також допоможе установити, які угоди укладав останній, з якими контрагентами.
Щодо вимоги про витребування інформації про обіг коштів на рахунку, то представник кредитора зауважила, що банківські установи України керуються у своїй діяльності ЗУ "Про банки і банківську діяльність" і не надають інформацію про своїх клієнтах, а самостійно ГУ Пенсійного фонду України в Харківській області отримати цю інформацію не може.
Ліквідатор в призначене судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином в установленому законом порядку.
Суд, дослідивши надане клопотання Головного управління ПФУ в Харківській області в сукупності з матеріалами справи, вважає за необхідне зазначити наступне.
У відповідності до ч. 1, 2 ст. 23 Кодексу України з процедур банкрутства, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 13 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.
Відповідно до статті 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
У статті 80 Господарського процесуального кодексу України визначено, що позивач, відповідач, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, повинні подати суду докази разом з поданням відзиву або письмових пояснень третьої особи.
Якщо доказ не може бути поданий у встановлений законом строк з об`єктивних причин, учасник справи повинен про це письмово повідомити суд та зазначити: доказ, який не може бути подано; причини, з яких доказ не може бути подано у зазначений строк; докази, які підтверджують, що особа здійснила всі залежні від неї дії, спрямовані на отримання вказаного доказу.
При цьому, згідно ч. 81 Господарського процесуального кодексу України, учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом.
2. У клопотанні про витребування судом доказів повинно бути зазначено:
1) який доказ витребовується (крім клопотання про витребування судом групи однотипних документів як доказів);
2) обставини, які може підтвердити цей доказ, або аргументи, які він може спростувати;
3) підстави, з яких випливає, що цей доказ має відповідна особа;
4) заходи, яких особа, яка подає клопотання, вжила для отримання цього доказу самостійно, докази вжиття таких заходів та (або) причини неможливості самостійного отримання цього доказу;
5) причини неможливості отримати цей доказ самостійно особою, яка подає клопотання.
Водночас суд зауважує, що 15.04.2023 набули чинності зміни, внесені до Кодексу України з процедур банкрутства відповідно Закону України № 2971-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 20.03.2023.
Так, згідно внесених змін арбітражним керуючим значно було розширено коло прав під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора.
Так, відповідно ч. 1 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства, Арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право:
1) звертатися до суду у випадках, передбачених цим Кодексом;
2) скликати збори і комітет кредиторів та брати в них участь з правом дорадчого голосу;
2-1) проводити збори і засідання комітету кредиторів у разі їх бездіяльності або за їхнім дорученням;
3) отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом;
4) залучати для забезпечення виконання своїх повноважень на договірних засадах інших осіб та спеціалізовані організації з оплатою їхньої діяльності за рахунок боржника, якщо інше не встановлено цим Кодексом чи угодою з кредиторами;
5) звертатися із запитами арбітражного керуючого, у тому числі щодо отримання копій документів, до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, підприємств, установ, у тому числі банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу, організацій, громадських об`єднань, а також до фізичних осіб;
5-1) отримувати від банків, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, депозитарних установ та інших професійних учасників ринків капіталу інформацію про наявність рахунків та/або залишок коштів на рахунках боржника (у тому числі на рахунках у цінних паперах) / електронних гаманцях, рух коштів та операції на рахунках боржника (у тому числі на рахунках у цінних паперах) / електронних гаманцях, а також інформацію про договори боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа;
6) отримувати інформацію з державних реєстрів;
7) подавати до господарського суду заяву про дострокове припинення своїх повноважень;
8) здійснювати інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
2. Арбітражний керуючий зобов`язаний:
1) неухильно дотримуватися вимог законодавства;
2) здійснювати заходи щодо захисту майна боржника;
3) проводити аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника та подавати результати такого аналізу до господарського суду разом з документами, що підтверджують відповідну інформацію;
4) подавати відомості, документи та інформацію щодо діяльності арбітражного керуючого у порядку, встановленому законодавством;
5) подавати відомості (інформацію) про фінансовий стан боржників, стосовно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), та про хід провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) до Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), до закритої частини якого забезпечується доступ конкурсних і забезпечених кредиторів, інвесторів, а також поточних кредиторів (з моменту прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури або процедури погашення боргів боржника), та забезпечувати оновлення такої інформації в порядку та строки, визначені державним органом з питань банкрутства. До інформації про фінансовий стан боржника та хід провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) належить інформація про:
- значні правочини чи правочини із заінтересованістю, укладені боржником або від його імені (найменування сторін, суть зобов`язань, вартість майна, що передається за правочином, строк виконання зобов`язань);
- інвентаризацію майна боржника (дати початку та закінчення інвентаризації);
- дебіторів боржника, розмір заборгованості яких перевищує 5 відсотків сукупних вимог конкурсних кредиторів (зазначається найменування або ім`я, місцезнаходження або місце проживання, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та розмір заборгованості);
- обтяження майна боржника (об`єкт обтяження, вид обтяження, орган або особа, в інтересах якої накладено обтяження, підстави накладення обтяження);
- реєстр вимог кредиторів;
- строки виконання плану санації (для керуючого санацією) або плану реструктуризації (для керуючого реструктуризацією);
- аналіз фінансово-господарської діяльності боржника;
- дату, час і місце проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів (зазначається не пізніше ніж за три робочі дні до дня проведення таких зборів);
- тексти рішень зборів та комітету кредиторів (вносяться протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення);
- текст затвердженого судом плану санації або плану реструктуризації (вноситься протягом трьох робочих днів з дня затвердження плану судом);
- декларацію про майновий стан боржника - фізичної особи;
6) створювати умови для проведення перевірки додержання арбітражним керуючим вимог законодавства;
7) здійснювати заходи щодо забезпечення охорони державної таємниці відповідно до встановлених законодавством вимог;
9) вживати заходів до недопущення будь-якої можливості виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів та невідкладно повідомляти суду про наявність такого конфлікту інтересів;
10) надсилати до правоохоронних органів, органів, спеціально уповноважених у сфері протидії корупції, та Служби безпеки України повідомлення про факти порушення законодавства, виявлені в діяльності працівників підприємств та організацій, що містять ознаки дії (бездіяльності), переслідуваної у кримінальному чи адміністративному порядку;
11) виконувати інші повноваження, передбачені законодавством.
3. Під час реалізації своїх прав та обов`язків арбітражний керуючий зобов`язаний діяти добросовісно, розсудливо та з метою, з якою ці права та обов`язки надано (покладено).
4. Під час реалізації своїх прав та обов`язків арбітражний керуючий зобов`язаний додержуватися вимог Закону України "Про запобігання корупції" щодо обмеження використання своїх повноважень з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб, одержання дарунків (пожертв).
Згідно зі статтею 60 Кодексу України з процедур банкрутства, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.
У ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії (бездіяльність) ліквідатора та здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
Статтею 61 Кодексу України з процедур банкрутства визначено повноваження ліквідатора.
Так, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження:
- приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження;
- виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута;
- проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута;
- аналізує фінансовий стан банкрута, складає висновок про наявність або відсутність ознак доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій під час провадження у справі про банкрутство за результатом його проведення;
- виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута;
- формує ліквідаційну масу;
- заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості;
- має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута;
- з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту;
- заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими;
- подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника;
- вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб;
- передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню;
- продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом;
- подає відомості (інформацію), необхідні для ведення Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства;
- у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу;
- веде реєстр вимог кредиторів;
- подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство;
- здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
2. Під час здійснення своїх повноважень ліквідатор, кредитор має право заявити вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства. Розмір зазначених вимог визначається з різниці між сумою вимог кредиторів і ліквідаційною масою.
У разі банкрутства боржника з вини його засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі з вини керівника боржника, які мають право давати обов`язкові для боржника вказівки чи мають змогу іншим чином визначати його дії, на засновників (учасників, акціонерів) боржника - юридичної особи або інших осіб у разі недостатності майна боржника може бути покладена субсидіарна відповідальність за його зобов`язаннями.
Враховуючи наведені норми чинного законодавства про банкрутство, суд вважає, що питання, які порушує кредитор ГУ ПФУ в Харківській області в своєму клопотанні, зокрема пошук відомостей про обіг грошових коштів на рахунках боржника та про здійснені операції з контрагентами в господарській діяльності за минулі періоди, що передували відкриттю провадження у справі про банкрутства, - не є функцією господарського суду в ліквідаційній процедурі, а є виключно обов`язком арбітражного керуючого для виконання яких від був наділений достатнім обсягом відповідних прав згідно із Закону України № 2971-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 20.03.2023.
У зв`язку з чим суд не знаходить правових підстав для задоволення клопотання Головного управління Пенсійного Фонду України в Харківській області (вх. №33910 від 11.12.2023) та відмовляє в його задоволенні.
Водночас, суд вважає слушними та такими, що заслуговують на увагу обставини, наведені кредитором в клопотанні щодо неповноти виконаних ліквідатором дій в ліквідаційній процедурі щодо ТОВ "Будівельно-монтажний трест "Донбасдомнаремонт", а тому зобов`язує його провести всі дії, які передбачені чинним законодавством про банкрутство.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 12, 60, 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 80,81, 233-235 Господарського процесуального кодексу України,
УХВАЛИВ:
1. Відмовити в задоволенні клопотання Головного управління Пенсійного Фонду України в Харківській області (вх. №33910 від 11.12.2023).
2. Відкласти розгляд звіту ліквідатора на "31" січня 2024 р. о(об) 11:00 год.
Засідання суду відбудеться за адресою: м. Харків, пл. Свободи 5 Держпром 8-й під`їзд, зал № 104.
3. Зобов`язати ліквідатора вжити заходів щодо отримання або відновлення втраченої документації банкрута (первинна бухгалтерська, фінансова документація, угоди та договори), що містить відомості про майнові активи, зокрема дебіторську заборгованість, відчужене майно, цінні папери, грошові кошти тощо.
4. Зобов`язати ліквідатора надати суду відомості про всі рахунки у депозитарних установах боржника, відкриті в банках та інших фінансово-кредитних установах, їх реквізити; відомості про всі рахунки, на яких ведеться облік прав на цінні папери, що належать боржнику, їх реквізити; відомості про всі рахунки, електронні гаманці, відкриті у небанківських надавачах платіжних послуг, емітентах електронних грошей, що належать боржнику, їх реквізити, - що були зареєстровані за ТОВ "Будівельно-монтажний трест "Донбасдомнаремонт" на всій території України за останні три роки, що передували відкриттю провадження у справі про банкрутство та після його відкриття за весь період.
Зобов`язати ліквідатора надати суду інформацію про рух та обіг грошових на цих рахунках ТОВ "Будівельно-монтажний трест "Донбасдомнаремонт" за останні три роки, що передували відкриттю провадження у справі про його банкрутство та після його відкриття за весь період.
5. Зобов`язати ліквідатора повторно провести інвентаризацію майна боржника у відповідності до вимог чинного законодавства із відображенням відомостей зокрема про наявність або відсутність дебіторської заборгованості із відповідними доказами в підтвердження таких відомостей.
6. Зобов`язати ліквідатора надати суду повний та обґрунтований аналіз фінансово- господарської діяльності боржника, в якому проаналізувати фінансовий стан боржника, а також ознаки незаконних дій до та під час провадження у справі про банкрутство ТОВ "Будівельно-монтажний трест "Донбасдомнаремонт", ознаки фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неплатоспроможності.
На підставі отриманої інформації та зроблених висновків вирішити питання про можливість застосування інститутів солідарної та/або субсидіарної відповідальності осіб, причетних до банкрутства боржника.
Повідомити учасників справи про можливість надсилання документів, що стосуються розгляду справи, без особистого прибуття до приміщення суду:
- через особистий кабінет в системі "Електронний суд";
- у разі неможливості надсилання через систему "Електронний суд" - електронною поштою на е-mail: inbox@hr.arbitr.gov.ua (з обов`язковим підписанням усіх документів кваліфікованим електронним підписом);
- у разі неможливості надсилання документів в електронному вигляді - звичайною поштою на офіційну адресу суду.
Повідомити учасників справи про можливість отримання інформації про роботу суду та щодо розгляду конкретних судових справ на сайті суду, а також за допомогою Телеграм-бота Господарського суду Харківської області https://t.me/GospSud_kh_bot.
Ухвалу направити ліквідатору, кредиторам, Головному управлінню Пенсійного Фонду України в Харківській області.
Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвали, що не підлягають оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.
Ухвала підписана 18.12.2023.
Суддя Кононова О.В.
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2023 |
Оприлюднено | 25.12.2023 |
Номер документу | 115820245 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Кононова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні