П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 грудня 2023 р.м. ОдесаСправа № 420/16330/23
Головуючий в 1 інстанції: Катаєва Е.В.
Місце та час укладення судового рішення «--:--», м. Одеса
Повний текст судового рішення складений 09.10.2023р.
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Крусяна А.В.,
суддів Єщенка О.В., Яковлєва О.В.,
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Бласт і Ко» на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 09 жовтня 2023 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Бласт і Ко» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
05.07.2023р. товариство з обмеженою відповідальністю (надалі - ТОВ) «Бласт і Ко» звернулося до суду з позовом до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення від 19.04.2023р. №559/15-32-04-03-03 про анулювання реєстрації товариства платником податку на додану вартість; зобов`язання поновити реєстрацію товариства платником податку на додану вартість з 01.12.2017р. (дати отримання свідоцтва платника податку на додану вартість) шляхом внесення відповідного запису до Реєстру платників податку на додану вартість з збереженням індивідуального податкового номера 416536515537 та поновити облікові дані, записи та стан рахунків інтегрованої картки ТОВ «Бласт і Ко» в системі електронного адміністрування ПДВ (СЕА) щодо суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, які були наявні до прийняття рішення №559/15-32-04-03-03 від 19.04.2023р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.
В обґрунтування позову позивач вказує на введення воєнного стану в Україні з 24.02.2022р. та пп.69.1 підрозділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, що свідчить про протиправність оскаржуваного рішення про анулювання реєстрації його платником податку на додану вартість, як відповідальності за не подання податкової звітності з ПДВ.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 09.10.2023р. відмовлено у задоволенні позову з підстав того, що позивач не подавав податкових декларацій зі сплати ПДВ протягом 12 послідовних календарних місяців за період з 01.03.2022р. по 01.03.2023р., що свідчить про обґрунтованість оскаржуваного рішення від 19.04.2023р. №559/15-32-04-03-03.
Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням позивач подав апеляційну скаргу, в якій посилається на помилкове застосування судом при вирішенні справи вимог законодавства, внаслідок чого просить судове рішення скасувати та прийняти нове про задоволення позовних вимог.
Апелянт посилається на те, що судом першої інстанції в порушення норм матеріального права не враховано пп.69.1 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПК України здійснення позивачем реєстрації податкових накладних в ЄРПН в період з 01.03.2022р. по 01.03.2023р., що свідчить про постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.
Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи та перевіривши доводи апеляційної скарги, законність та обґрунтованість судового рішення в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що вона не підлягає задоволенню.
Судом встановлено, що ТОВ «Бласт і Ко» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, перебуває на обліку як платник податків та займається наступними видами діяльності за КВЕД: 37.00 Каналізація, відведення й очищення стічних вод (основний); 77.39 Надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, н.в.і.у.; 81.30 Надання ландшафтних послуг; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устаткування; 38.11 Збирання безпечних відходів; 42.21 Будівництво трубопроводів; 42.11 Будівництво доріг і автострад; 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.; 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; 43.21 Електромонтажні роботи; 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику.
01.12.2017р. ТОВ «Бласт і Ко» зареєстровано платником податку на додану вартість та йому присвоєно індивідуальний податковий номер 416536515537.
Рішенням Головного управління ДПС в Одеській області від 19.04.2023р. №559/15-32-04-03-03 анульовано реєстрацію ТОВ «Бласт і Ко» платником податку на додану вартість відповідно до п.п. «г» п.184.1. ст.184 Податкового кодекс України, а саме у зв`язку з не наданням податкових декларацій за 12 місяців. /т.1 а.с.27/
Не погоджуючись з рішенням контролюючого органу про анулювання реєстрації ТОВ «Бласт і Ко» платником податку на додану вартість, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Перевіривши матеріали справи, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про безпідставність позовних вимог.
Так, приписами ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Приписами пп.20.1.45. п.20.1. ст.20 Податкового кодексу України (надалі ПК України) визначено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.
Положеннями п.61.1. ст.61 ПК України встановлено, що податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Відповідно доп.183.18 ст.183 ПК України особи, що реєструється як платник податку, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати податку.
Згідно п.1.6 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014р. №1130 (надалі Положення №1130) особі, яка реєструється як платник ПДВ, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати податку.
Індивідуальний податковий номер є єдиним для всього інформаційного простору України і зберігається за платником ПДВ до моменту анулювання реєстрації платника ПДВ.
Використання індивідуального податкового номера, наданого при реєстрації, є обов`язковим при оформленні й користуванні всіма видами документів, пов`язаних із розрахунками при придбанні товарів, обліком, звітністю про податок на додану вартість, оформленні податкового кредиту.
Як вбачається з матеріалів справи, 01.12.2017р. ТОВ «Бласт і Ко» зареєстровано платником податку на додану вартість та йому присвоєно індивідуальний податковий номер 416536515537.
Згідно з п.184.1 ст.184 ПК України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо, зокрема, особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту (пп. «г» п.184.1 ст.184).
Пунктом 184.2 ст.184 ПК України встановлено, що анулювання реєстрації на підставі, визначеній у пп. «г» п.184.1 цієї статті може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.
Згідно з п.5.5 Положення №1130 контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав.
Рішення про анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей). Такими документами є, зокрема, довідка про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстр (перелік) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях (податкових розрахунках) протягом 12 послідовних податкових місяців (підстава пп. «г» п. 184.1 ст. 184 розділу V Кодексу). У реєстрі (переліку) зазначаються дані про реєстрацію особи платником ПДВ та по кожній декларації (податковому розрахунку) - податковий період, дата надходження декларації (податкового розрахунку) до контролюючого органу, загальні обсяги постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту звітного періоду, вказані у відповідних рядках та колонках податкової декларації (податкового розрахунку) (пп.3 п.5.5).
Пунктом 5.6 Положення №1130 встановлено, що за наявності зазначених підтвердних документів (відомостей) контролюючий орган за місцем перебування на обліку платника податків приймає рішення про анулювання реєстрації особи - платника ПДВ незалежно від здійснення контролюючим органом документальних та камеральних перевірок такої особи і їх результатів, а також обов`язку такої особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплачувати податок на додану вартість відповідно до законодавства.
Контролюючий орган, який прийняв самостійне рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ, зобов`язаний письмово повідомити особу протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації.
Таким чином, контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав. За наявності зазначених підтвердних документів (відомостей) контролюючий орган за місцем перебування на обліку платника податків приймає рішення про анулювання реєстрації особи - платника ПДВ незалежно від здійснення контролюючим органом документальних та камеральних перевірок такої особи і їх результатів, а також обов`язку такої особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплачувати податок на додану вартість відповідно до законодавства.
Оскаржуваним рішенням Головного управління ДПС в Одеській області від 19.04.2023р. №559/15-32-04-03-03 анульовано реєстрацію ТОВ «Бласт і Ко» платником податку на додану вартість відповідно до п.п. «г» п.184.1. ст.184 Податкового кодекс України. /т.1 а.с.27/
Відповідно до пп. «г» п.184.1 ст.184 ПК України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.
Аналіз вищезазначеної норми свідчить про наявність двох підстав для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, а саме:
якщо особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість;
якщо особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.
При цьому, наявність сполучників «та/або» свідчить про те, що вказані підстави для анулювання реєстрації платника ПДВ можуть би застосовані як одночасно, так і кожна окремо.
Згідно п.п. 5.5 Положення №1130 анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу може бути здійснене на підставах, визначених у пп. «б» - «з» п.184.1 ст.184 розділу V Кодексу (підпункти «б» - «з» пункту 5.1 цього розділу).
Контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав.
Рішення про анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей). Такими документами є, зокрема, довідка про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстр (перелік) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях (податкових розрахунках) протягом 12 послідовних податкових місяців (підстава пп. «г» п.184.1 ст.184 розділу V Кодексу). У реєстрі (переліку) зазначаються дані про реєстрацію особи платником ПДВ та по кожній декларації (податковому розрахунку) - податковий період, дата надходження декларації (податкового розрахунку) до контролюючого органу, загальні обсяги постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту звітного періоду, вказані у відповідних рядках та колонках податкової декларації (податкового розрахунку).
Відповідно до п.5.6 Положення №1130 за наявності зазначених підтвердних документів (відомостей) контролюючий орган за місцем перебування на обліку платника податків приймає рішення про анулювання реєстрації особи - платника ПДВ незалежно від здійснення контролюючим органом документальних та камеральних перевірок такої особи і їх результатів, а також обов`язку такої особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплачувати податок на додану вартість відповідно до законодавства.
Контролюючий орган, який прийняв самостійне рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ, зобов`язаний письмово повідомити особу протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації.
Відповідно до п.5.2 Положення №1130 анулювання реєстрації здійснюється шляхом виключення платника ПДВ з Реєстру.
Так, довідкою відділу адміністрування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Одеській області від 17.04.2023р. №559/15-32-04-03-02 встановлено, що у період з березня 2022р. по лютий 2023р., ТОВ «Бласт і Ко» не подавало органу державної податкової служби декларації з податку на додану вартість протягом дванадцяти послідовних податкових місяців. /т.2 а.с.43/
Відповідно до положень п.п.49.2, 49.3 ст.49 ПК України платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є; податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів: особисто платником податків або уповноваженою на це особою, надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення, засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Згідно п.п.49.8, 49.9 ст.49 ПК України прийняття податкової декларації є обов`язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов`язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов`язкових реквізитів, передбачених п. 48.3 та 48.4 ст. 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають; за умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов`язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом.
Відмова посадової особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від`ємного значення об`єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов`язань тощо) забороняється.
Пунктом 202.1. ст.202 ПК України передбачено, що звітним (податковим) періодом є один календарний місяць з урахуванням таких особливостей: а) якщо особа реєструється як платник податку з іншого дня, ніж перший день календарного місяця, першим звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня такої реєстрації та закінчується останнім днем першого повного календарного місяця; б) якщо податкова реєстрація особи анулюється в інший день, ніж останній день календарного місяця, то останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається з першого дня такого місяця та закінчується днем такого анулювання.
Згідно п.203.1. ст.203.1. ПК України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Тобто, у період з 01.03.2022р. по 01.03.2023р. у ТОВ «Бласт і Ко» був наявний обов`язок з надання до контролюючого органу податкових декларацій з ПДВ за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця, чого в порушення вищезазначених норм позивачем не здійснено.
Більше того, ТОВ «Бласт І Ко» не заперечує факту не подання протягом 12 календарних місяців до контролюючого органу податкових декларацій з ПДВ.
Апелянт посилається на те, що судом першої інстанції в порушення норм матеріального права не враховано пп.69.1 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПК України та здійснення позивачем реєстрації податкових накладних в ЄРПН в період з 01.03.2022р. по 01.03.2023р., що свідчить про постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.
Так, Указом Президента України від 24.02.2022р. №64/2022 введено воєнний стан на всій території України.
Разом з тим, вказаний указ не містить будь-яких змін щодо строків подання податкової звітності або виконання податкових зобов`язань платниками податків, зареєстрованими у встановленому законом порядку.
Пунктом 69.1 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень ПК України встановлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022р. №2102-ІХ, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.
Пункт 69.1. підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень ПК України у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п.46.2 ст.46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Пунктом 69.11 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень ПК України визначено, що платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у п.69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ст.46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Аналізуючи вказані приписи податкового законодавства, колегія суддів дійшла висновку, що законодавцем звільнено від настання негативних наслідків у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо:
дотримання термінів сплати податкового зобов`язання (податків та зборів з будь якого податку);
подання звітності (своєчасність надання квартальних, місячних, річних декларацій з будь якого податку);
реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних (Єдиного реєстру податкових накладних, Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового);
реєстрації розрахунків коригування (визначення поняття дано відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246) розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) - електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації;
подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового.
На виконання пп.69.1 п.69 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022р. №225 (набрав чинності 06.09.2022р.) затверджені, зокрема, Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у пп.69.1 п.69 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, яким врегульовані підстави неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) (надалі Порядок №225).
Пунктом 3 Порядку №225 встановлено, що у разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, платник податків подає не пізніше 30.09.2022р. заяву про відсутність такої можливості (крім виконання обов`язку щодо реєстрації акцизних накладних та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо) разом з вичерпним переліком документів (копій документів), інформації, що підтверджують неможливість платника податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок.
У той же час, у вказаний період позивачем не подавалася до контролюючого органу відповідна заява про відсутність можливості подання податкової звітності, що свідчить про необґрунтованість посилань апелянта на пп.69.1 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПК України.
Крім того, протягом зазначеного періоду позивачем в ЄРПН реєструвались податкові накладні, які не були ним відображенні в податковій звітності з ПДВ, тобто свідомо не включені до складу придбання товарів, здійснених з метою формування податкового кредиту.
Отже, позивачем здійснювалися господарські операції в період дії воєнного стану, що свідчить про здійснення підприємством господарської діяльності, а тому і обов`язок виконувати свої обов`язки як платника платків, зокрема, подавати податкову звітність з ПДВ, чого позивачем вчинено не було.
З урахуванням наведених вище обставин в їх сукупності, апеляційний суд дійшов висновку про правомірність та обґрунтованість рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 19.04.2023р. №559/15-32-04-03-03 про анулювання реєстрації ТОВ «Бласт і Ко» платником податку на додану вартість відповідно до п.п. «г» п.184.1. ст.184 Податкового кодексу України, у зв`язку із чим відсутні підстави для задоволення позову.
За правилами ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст.311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Бласт і Ко» залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 09 жовтня 2023 року залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня отримання судового рішення.
Суддя-доповідач А.В. КрусянСудді О.В. Єщенко О.В. Яковлєв
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2023 |
Оприлюднено | 25.12.2023 |
Номер документу | 115876172 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Крусян А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні