Постанова
від 22.12.2023 по справі 640/7841/22
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 640/7841/22 Головуючий у 1-й інстанції: Щавінський В.П.

Суддя-доповідач: Василенко Я.М.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 грудня 2023 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого Василенка Я.М.,

суддів Ганечко О.М., Кузьменка В.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Київської митниці на рішення Київського окружного адміністративного суду від 27.07.2023 у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ОСД СХІДНА ЄВРОПА» до Київської митниці про визнання протиправним та скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ:

ТОВ «ОСД СХІДНА ЄВРОПА» звернулося до суду першої інстанції з позовом, в якому просило визнати протиправним і скасувати рішення Київської митниці від 31.01.2022 №КТ-UA100000-0014-2022 про визначення коду товару.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 27.07.2023 позов задоволено.

Не погоджуючись із вказаним рішенням Київська митниця подала апеляційну скаргу, в якій просила скасувати його як таке, що прийняте із порушенням норм матеріального та процесуального права, та прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, ТОВ «ОСД СХІДНА ЄВРОПА» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з 10.11.2003, знаходиться за адресою: 03127, місто Київ, проспект Голосіївський, будинок 100/2, основним видом діяльності є торгівля фармацевтичними товарами (КВЕД 46.46).

У рамках господарської діяльності ТОВ «ОСД СХІДНА ЄВРОПА» на підставі контракту від 01.10.2018 №BLISS-2, укладеного з BLISS HEALTH PRODUCTS CO. LTD, імпортує медичні вироби та інші товари.

У січні 2022 року з метою ввезення на митну територію України меблів для сидіння з металевим каркасом для людей з фізичними вадами або після хвороб, операцій, ушкоджень, крісло-туалети до відділу митного оформлення митного посту Київської митниці ТОВ «ОСД СХІДНА ЄВРОПА» подано митну декларацію №UA100380/2022/300511, з метою митного оформлення у митному режимі «ІМ40ДЕ».

У згаданій митній декларації заявлено товар №1 - меблі для сидіння з металевим каркасом для людей з фізичними вадами або після хвороб, операцій, ушкоджень, стільці туалети: Крісло-туалет (стілець туалет) арт. OSD- BL710113 - 240 штук, Крісло-туалет (стілець-туалет) арт. OSD-BL740101 - 200 штук. Крісло-туалет являє собою: стілець, який регулюється по висоті, металева рама з підлокітниками та спинкою, мас ємність (відро з пластмаси з кришкою), сидіння з кришкою (виготовлено з пластмаси). Призначений для сидіння та при необхідності справляння природніх потреб. Торговельна марка: OSD, країна виробництва: СН, виробник BLISS HEALTH PRODUCTS CO., LTD, за кодом УКТ ЗЕД - 9401790000 (графа 33 митної декларації). Ставка митних платежів: ПДВ - 7%, ввізне мито (020) - 0% (графа 47 митної декларації).

До митної декларації №UA100380/2022/300511 для декларування товару, у тому числі для підтвердження правильності визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД - 9401790000, додано наступні документи: контракт від 01.10.2018 №BLISS-2; інвойс від 12.11.2021 № BLISS 4-2021; коносамент від 22.11.2021 №М226054462; автотранспортну накладну від 11.01.2022 №5150; декларацію про походження товару від 12.11.2021 № BLISS 4-2021; платіжне доручення від 22.10.2021 №57; документ, що підтверджує вартість перевезення товару від 10.01.2022 №379467; копію декларації країни відправлення від 15.11.2021 №530420210041757931; лист ДФС стільці від 06.12.2017 №28938/6/99-99-19-03-02-15; документи про відповідність, передбачені технічними регламентами на медичні вироби, від 11.01.2021 №BL1SS-1; фотозображення товару; керівництво по експлуатації виробу.

Водночас, 14.01.2022 відділом класифікації товарів Київської митниці прийнято рішення про визначення коду товару №KT-UA100000-0007-2022. У вказаному рішенні було зазначено, що код УКТ ЗЕД товару: «крісло-туалет (стілець туалет) артикул OSD-BL710113 та крісло-туалет (стілець-туалет) артикул OSD-BL740101» змінено з 9401790000 на 3924900090. Крім того, цим рішенням опис товару викладено наступним чином: «вироби санітарно-технічного призначення для людей: - арт. OSD-BL710113 стілець-туалет, арт. OSD-BL 740101 крісло-туалет. У комплект входить рама зі сталі: полімерні сидіння з кришкою, полімерне відро з кришкою та ручкою. Призначення: для сидіння та справляння природніх потреб (випорожнення). Торговельна марка: OSD, країна виробництва: СН, виробник BLISS HEALTH PRODUCTS CO., LTD».

У зв`язку з цим відповідач прийняв картку відмови в оформленні (випуску) товарів від 14.01.2022 №UA 100380/2022/00056 та роз`яснив можливість подання нової митної декларації з урахуванням рішення про визначення коду товару УКТ ЗЕД.

З урахуванням рішення Київської митниці від 14.01.2022 №KT-UA100000-0007-2022 про визначення коду товару УКТ ЗЕД ТОВ «ОСД СХІДНА ЄВРОПА» подано 14.01.2022 нову митну декларацію №UA1003800/2022/300695, за якою товар випущений у вільний обіг зі сплатою митних платежів у загальному розмірі 69 939,77 грн., у тому числі ПДВ - 41 624,07 грн., ввізне мито - 28 315,70 грн.

Разом з тим, у подальшому Київська митниця листом від 01.02.2022 №7.8-2/15/13/4142 повідомила ТОВ «ОСД СХІДНА ЄВРОПА» про відкликання рішення про визначення коду товару від 14.01.2022 №KT-UA100000-0007-2022 та прийняття нового рішення про визначення коду товару від 31.01.2022 №KT-UA100000-0014-2022. Відділ класифікації товарів Київської митниці у новому рішенні про визначення коду товару від 31.01.2022 №KT-UA100000-0014-2022 зазначив, що код УКТ ЗЕД товару: «крісло-туалет (стілець туалет) артикул OSD-BL710113 та крісло-туалет (стілець-туалет) артикул OSD-BL740101» змінено з 9401790000 на 3922900000. Опис товару контролюючим органом викладено наступним чином: «вироби санітарно-технічного призначення для людей: - арт. OSD-BL710113 стілець-туалет, арт. OSD-BL 740101 крісло-туалет. У комплект входить рама зі сталі: полімерні сидіння з кришкою, полімерне відро з кришкою та ручкою. Призначення: для сидіння та справляння природніх потреб (випорожнення). Торговельна марка: OSD, країна виробництва: СН, виробник BLISS HEALTH PRODUCTS CO., LTD».

На підставі нового рішення від 31.01.2022 №KT-UA100000-0014-2022 про визначення коду товару позивач подав заяву від 01.02.2022 №0102.22 про внесення змін до митної декларації №UA1003800/2022/300695 (у графу 33 та графу 47 митної декларації).

Разом з тим, не погодившись з рішенням Київської митниці від 31.01.2022 №KT-UA100000-0014-2022 про визначення коду товару, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Суд першої інстанції мотивував своє рішення, зокрема, тим, що критеріями розмежування товарних позицій за УКТ ЗЕД є не лише матеріал виготовлення, а й функціональне застосування товару, спосіб виробництва, зовнішній вигляд. За твердженням суду першої інстанції, конструкція крісла-туалету передбачає можливість задоволення особою своїх природних потреб у будь-якому місці без використання унітазу та не охоплюється групою 39 УКТ ЗЕД, позаяк не повністю виготовлено з пластмаси. Також, суд першої інстанції наголосив, що у групі 94 УКТ ЗЕД класифікуються стільці різного призначення, у тому числі для медичних потреб, у той час як товарна група 39220 взагалі не містить будь-якої згадки про стільці чи крісла. Окремо суд першої інстанції зауважив на обов`язковості висновків торгово-промислової палати.

Апелянт у своїй скарзі зазначає, що судом було залишено поза увагою технічні характеристики стільця-туалету, не враховано методичні рекомендації, викладені у листах Державної митної служби України від 03.11.2021 №19-19/19-01-01/7/2029 та від 01.09.2021 №15-04/1001, неправильно застосовано Основні правила інтерпретації УКТ ЗЕД, а також безпідставно враховано висновок торгово-промислової палати, позаяк він немає обов`язкового характеру.

Колегія суддів не погоджується з рішенням суду першої інстанції та вважає доводи апелянта обґрунтованими, враховуючи наступне.

Відповідно до ст. 67 Митного кодексу України (тут і надалі у редакції, яка була чинною на час виникнення спірних правовідносин) українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.

В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.

Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев`ятий та десятий знаки цифрового коду.

Структура десятизнакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).

Приписи ч. ч. 1-4, 7-8 ст. 69 МК України визначають, що товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.

Органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД.

На вимогу посадової особи органу доходів і зборів декларант або уповноважена ним особа зобов`язані надати усі наявні відомості, необхідні для підтвердження заявлених ними кодів товарів, поданих до митного оформлення, а також зразки таких товарів та/або техніко-технологічну документацію на них.

Рішення органів доходів і зборів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням органу доходів і зборів щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення до органу вищого рівня відповідно до глави 4 цього Кодексу або до суду.

Висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.

Згідно Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, що є додатком до Закону України «Про Митний тариф України», класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється за такими правилами:

1. Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТ ЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:

2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;

(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.

3. У разі якщо згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prіma facіe) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:

(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;

(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;

(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.

4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.

6. Для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatіs mutandіs), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.

Отже, при віднесенні товару до тієї чи іншої позиції слід, насамперед, виходити з більш конкретного опису товару, його характеристик та призначення.

Як було встановлено раніше, імпортовані позивачем товари - крісло-туалет (стілець туалет) арт. OSD- BL710113, крісло-туалет (стілець-туалет) арт. OSD-BL740101, визначено останнім за кодом класифікації УКТ ЗЕД 9401 79 00 00 - «Меблі для сидіння (крім включених до товарної позиції 9402), які перетворюються або не перетворюються на ліжка, та їх частини: інші».

За висновками митного органу, указані товари належить класифікувати за кодом УКТ ЗЕД 3922 90 00 00 - «Ванни, душі, умивальники, біде, унітази та їх сидіння і кришки для них, бачки зливні та аналогічні вироби санітарно-технічного призначення з пластмас: інші».

З огляду на вказане, колегія суддів вважає за необхідне зазначити таке.

Товарна група 94 включає в себе меблі; постільні речі, матраци, матрацні основи, диванні подушки та аналогічні набивні речі меблів, світильники та освітлювальні прилади, в іншому місці не зазначені; світлові покажчики, табло та подібні вироби; збірні будівельні конструкції.

До цієї групи не включаються, зокрема, (a) надувні або водяні матраци, подушки або диванні подушки груп 39, 40 або 63; (d) частини загального призначення, зазначені у примітці 2 до розділу XV, з недорогоцінних металів (розділ XV) або подібні вироби з пластмаси (група 39), або сейфи товарної позиції 8303.

Вироби (крім їх частин) товарних позицій 9401-9403 включаються до цих товарних позицій лише тоді, коли вони призначені для установлення на підлозі або землі.

Однак, зазначені нижче вироби включаються до товарних позицій 9401-9403, навіть якщо вони призначені для підвішування, кріплення до стін або для установлення один на одному:

(a) шафи книжкові, для посуду, інші меблі з полицями (включаючи окремі полиці, представлені з кріпленнями для фіксації їх на стіні) або секційні меблі;

(b) меблі для сидіння і ліжка.

У товарних позиціях 9401-9403 посилання на частини товарів не включають на листи або пластини (вирізані або не вирізані за формою, але не з`єднані з іншими частинами) із скла (включаючи дзеркала), мармуру або інших каменів чи з будь-якого іншого матеріалу, зазначених у групі 68 або 69.

У свою чергу, що товарної групи 39 УКТ ЗЕД включаються пластмаси, полімерні матеріали та вироби з них.

В УКТ ЗЕД термін «пластмаси» означає матеріали товарних позицій 3901-3914, здатні під час полімеризації або на будь-якій наступній стадії набувати заданої форми під впливом зовнішньої дії (як правило, температури і тиску, а у разі потреби з використанням розчинника або пластифікатора) та зберігати її після усунення зовнішньої дії, такої як пресування, лиття, екструзія, каландрування або іншої.

В УКТ ЗЕД термін «пластмаси» означає також вулканізоване волокно, однак не застосовується до матеріалів, які розглядаються як текстильні в розділі XІ.

До цієї групи не включаються, зокрема, вироби групи 94 (наприклад, меблі, лампи (світильники) та освітлювальне обладнання, світлові вивіски, збірні будівельні конструкції)

Відповідно до пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затверджених наказом Державної митної служби України від 14.07.2020 № 256 (далі - Пояснення), до товарної позиції 3922 включаються фітинги, призначені для того, щоб бути стаціонарно закріпленими на одному місці, у Приміщенні і т. п., зазвичай для з`єднання систем подачі води чи стічних вод. Вона також охоплює інші вироби для санітарно-технічних цілей, подібні за розмірами і використанням, такі як переносні біде, дитячі ванни і туалети для кемпінгу.

Згідно цих же Пояснень до товарних позицій 9401 - 9403 включаються предмети меблів, зроблені з будь-якого матеріалу (дерева, лози, бамбуку, тростини (очерету), пластмаси, недорогоцінних металів, скла, шкіри, каменю, кераміки і т. д.). Такі меблі включаються до цих товарних позицій незалежно від того, є вони набивними або покриті чи ні, оброблена чи не оброблена їх поверхня, є на них різьблення, інкрустація і декоративний розпис чи нема, чи закріплені на них дзеркала та інша скляна арматура чи ні, чи є в них коліщата чи ні і т. д.

До цієї товарної позиції включаються всі предмети для сидіння (включаючи предмети для сидіння для транспортних засобів, якщо вони відповідають умовам, обговореним у Примітці 2 до цієї групи), наприклад: шезлонги, крісла з підлокітниками, складані стільці, палубні крісла, високі стільці для немовлят і дитячі сидіння, призначені для кріплення на спинках інших сидінь (включаючи автомобільні), старовинні крісла, лавки, кушетки (включаючи кушетки з електроопаленням), дивани, софи, отоманки та аналогічні предмети, табурети (такі як табурети до роялю, табурети для креслярів, друкарок і підніжки стільців подвійного призначення) крісла що містять звукову систему і придатні для використання з ігровими консолями (відеоприставками) та ігровими машинами, телевізійними або супутниковими приймачами, також з програвачами DVD, музичними компакт-дисками (CD, MP3) або відеомагнітофонами.

Крісла цієї товарної групи можуть включати компоненти, що не призначені для сидіння, наприклад, компоненти іграшок, функції вібрації, музичні або звукові плеєри, а також деталі освітлення.

Крісла з підлокітниками, кушетки, дивани і т. д. включаються до цієї товарної позиції, навіть якщо вони перетворюються в ліжка.

Аналіз наведених Пояснень до групи товарів 3922 за УКТ ЗЕД, які не враховувалися судом першої інстанції, з урахуванням правила 3 (b) Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД дає підстави для висновку, що крісло-туалет і стілець-туалет відповідають саме опису товарів вказаної групи, а саме - ванни, душі, умивальники, біде, унітази та їх сидіння і кришки для них, бачки зливні та аналогічні вироби санітарно-технічного призначення з пластмас: інші, а не опису групи товарів 9401 за УКТ ЗЕД, оскільки не можуть бути віднесені до меблів. Адже за згаданим правилом такі товари мають класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів. Відтак, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що за своїм призначенням крісло-туалет та стілець-туалет є насамперед виробами санітарно-технічного призначення, а не меблями.

Той факт, що згадані вироби призначені для встановлення на підлозі та можуть бути розміщені у будь-якому місці не змінюють їх функціональної мети. До того ж, як було підкреслено вище, товарна позиція УКТ ЗЕД 3922 включає у себе також переносні санітарно-технічні вироби.

Також, не спростовують належність крісла-туалету і стільця-туалету до товарної позиції УКТ ЗЕД 3922 й ті обставини, що такі вироби мають металеву раму, адже за вже згаданими вище приписами 3 (b) Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати. У спірному ж випадку, на переконання колегії суддів, неможливо застосувати виключно правило 3 (а), позаяк визначальним є не лише складова виробу, а і його функціональне призначення (властивість).

Відтак, за своєю суттю крісло-туалет (стілець-туалет) артикул OSD-BL710113 та крісло-туалет (стілець-туалет) OSD-BL740101 належать саме до виробів санітарно-технічного призначення для людей (код 3922), а не до меблів для сидіння з металевим каркасом для людей з фізичними вадами або після хвороб, операцій, ушкоджень (код 9401).

З урахуванням наведеного, зважаючи на викладене, колегія суддів погоджується з доводами апеляційної скарги про те, що оскаржуване у цій справі рішення від 31.01.2022 №КТ-UA100000-0014-2022 про визначення коду товару прийняте обґрунтовано, у межах повноважень та у спосіб, визначені чинним законодавством, а відтак помилково визнано протиправним та скасовано судом першої інстанції.

Крім того, суд апеляційної інстанції вважає правильними аргументи відповідача про те, що експертний висновок Київської торгово-промислової палати від 27.01.2022 №К-78 про визначання коду товару не є обов`язковим, оскільки, по-перше, згідно ч. 8 ст. 69 МК України висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер, по-друге, норми Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» не мають у спірному випадку вищої юридичної сили по відношенню до ч. 8 ст. 69 МК України, по-третє, відповідно до статті 108 КАС України висновок експерта для суду не має заздалегідь встановленої сили і оцінюється судом разом із іншими доказами за правилами, встановленими статтею 90 цього Кодексу, що відповідає позиції Верховного Суду у справі № 803/149/17 (постанова від 15.08.2023) у подібних правовідносинах.

Надаючи оцінку всім доводам учасників справи, колегія суддів також враховує рішення ЄСПЛ по справі «Ґарсія Руіз проти Іспанії» (Garcia Ruiz v. Spain), заява № 30544/96, п. 26, ECHR 1999-1, в якому суд зазначив, що «…хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожний довід…».

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів приходить до висновку, що судом першої інстанції прийняте рішення з порушенням норм матеріального та процесуального права.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Апелянт надав до суду докази, що спростовують правомірність рішення суду першої інстанції.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 315, п. 4 ч. 1 ст. 317 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції вирішив його скасувати та ухвалити нове рішення, оскільки судом першої інстанції неправильно застосовано норми матеріального права та порушено норми процесуального права.

Керуючись ст. ст. 243, 244, 250, 286, 272, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Київської митниці - задовольнити.

Рішення Київського окружного адміністративного суду від 27.07.2023 - скасувати та прийняти нове рішення, яким у задоволені позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю «ОСД СХІДНА ЄВРОПА» до Київської митниці про визнання протиправним та скасування рішення - відмовити.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду в порядку та строки, встановлені ст. ст. 328-331 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий: Василенко Я.М.

Судді: Ганечко О.М.

Кузьменко В.В.

Дата ухвалення рішення22.12.2023
Оприлюднено25.12.2023
Номер документу115876567
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/7841/22

Ухвала від 06.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 22.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 07.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 07.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 22.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Рішення від 27.07.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 29.05.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні