Справа № 752/25062/23
Провадження № 1-кс/752/10278/23
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 грудня 2023 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання заступник начальника відділуКиївської міськоїпрокуратури ОСОБА_3 про накладення арешту на майно у кримінальному проваджені №42023100000000457, яке внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 15.09.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого за ч. 4 ст. 191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
До слідчогосудді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло зазначене клопотання про арешт майна у якому прокурор просить накласти арешт на тимчасово вилучене майно, яке вилучено в ході проведення обшуку 08.12.2023 за адресою: місто Київ, вулиця Дегтярівська, 37, де фактично здійснює свою фінансово-господарську діяльність КП «Інформатика», під час якого виявлено та вилучено наступне майно: договір поставки № 30082023 від 30.08.2023 на 10 арк.; додаток № 1 до Договору поставки № 30082023 від 30.08.2023 на 7 арк.; специфікація додаток № 2 до Договору поставки № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.; додаток № 3 зразок акту приймання передачі до Договору поставки № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.; договір поставки № 8032023 від 08.03.2023 на 9 арк.; додаток № 1 до Договору поставки № 8032023 від 08.03.2023 на 6 арк.; специфікація додаток № 2 до Договору поставки № 8032023 від 08.03.2023 на 1 арк.; додаток № 3 зразок акту приймання передачі до Договору поставки № 8032023 від 08.03.2023 на 1 арк.; лист до ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» від 08.03.2023 про адресний перелік встановлення щитів на 2 арк.; лист від КП «Київміськсвітло» від 24.01.2023 № 053/286-410-02.1-07/2023 з додатком на 2 арк.; лист до КП «Київміськсвітло» від 16.02.2023 № 356-283 щодо місць встановлення щитів керування на 1 арк.; лист від КП «Київміськсвітло» від 27.02.2023 № 053/286-1069-01.2/2023 з додатком на 2 арк.; лист до КП «Київміськсвітло» від 06.04.2023 № 356-565 з додатком на 2 арк.; договір поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 9 арк.; додаток № 1 до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 4 арк.; специфікація додаток № 2 до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.; додаток № 3 зразок заявки до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.; додаток № 4 зразок акту приймання передачі до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.; банківська гарантія від 08.12.2022 № 4950-22 на 2 арк; додаткова угода № 1 від 16.12.2022 до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.; додаток № 2 Специфікація до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 (в редакції додаткової угоди № 1) на 1 арк.; копія довіреності № 01/23 від 18.01.2023 від КП «Інформатика» на ім`я ОСОБА_4 на 1 арк.; копія довіреності № 03/23 від 30.03.2023 від КП «Інформатика» на ім`я ОСОБА_4 на 1 арк.; копія довіреності № 01/22 від 10.01.2022 від КП «Інформатика» на ім`я ОСОБА_4 на 1 арк.; копія Статуту КП «Інформатика» на 6 арк.; службова записка № 15 від 17.02.2023 про проведення закупівлі на 2 арк.; обґрунтування доцільності закупівлі від 16.01.2023 з додатками на 9 арк.; лист від ТОВ «Електротехнічна компанія Е-НЕКСТ-УКРАІНА» від 16.02.2023 № 45/23 на 1 арк.; лист від ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» від 14.02.2023 № 14/02/23-1х на 1 арк.; лист від ТОВ «Інтелтек ТРЕЙД» від 14.02.2023 № 2023-02/1 на 1 арк.; протокол від 17.02.2023 № 8 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатком на 3 арк.; протокол від 15.02.2023 № 12 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель з додатком на 5 арк.; лист від КП «Інформатика» від 17.02.2023 № 287/11356/2023 щодо погодження планів закупівель на 2 арк.; службова записка від 01.03.2023 № 18 щодо відповідності тендерної пропозиції на 1 арк.; протокол від 01.03.2023 № 11 щодо прийняття рішення уповноваженою особою на 2 арк.; протокол від 22.02.2023 № 10 щодо прийняття рішення уповноваженою особою на 2 арк.; тендерна документація на закупівлю обладнання для керування зовнішнім освітленням з додатками на 62 арк.; службова записка № 113 від 11.08.2023 про проведення закупівлі на 2 арк.; обґрунтування доцільності закупівлі щодо обладнання для керування зовнішнім освітленням з додатком на 8 арк.; протокол від 11.08.2023 № 64 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатком на 3 арк.; лист від ПП «Чернівціелектромонтаж» від 10.08.2023 № 28 на 1 арк.; лист від ТОВ «Інтелтек ТРЕЙД» від 10.08.2023 № 202308/3 на 1 арк.; лист від ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» від 10.08.2023 № 10/08/23-1х на 1 арк.; протокол від 10.08.2023 № 69 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель з додатком на 5 арк.; лист від КП «Інформатика» від 11.08.2023 № 326/11356/2023 щодо погодження технічних вимог на 2 арк.; лист від Департаменту інформаційно комунікаційних технологій від 14.08.2023 № 075-5312/11356/2023 щодо погодження закупівель у сфері ІТ у 2023 на 1 арк.; протокол від 23.08.2023 № 65 щодо прийняття рішення уповноваженою особою на 2 арк.; тендерна документація на закупівлю обладнання для керування зовнішнім освітленням з додатками на 66 арк.; службова записка № 74 від 17.11.2022 про проведення закупівлі на 2 арк.; обґрунтування доцільності закупівлі від 17.11.2022 щодо придбання комплектуючих для модернізації та розширення апаратного комплексу з додатком на 6 арк.; лист від ТОВ «МУК СЕРВІС» від 14.11.2022 на 1 арк.; лист від ТОВ «Спеціальні телекомунікаційні рішення» від 17.11.2022 на 1 арк.; лист від ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ» від 08.11.2022 на 1 арк.; протокол від 17.11.2022 № 71/22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатками на 4 арк.; протокол від 25.10.2022 № 89 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель на 2 арк.; лист від КП «Інформатика» від 17.11.2022 № 274/11356/2022 щодо погодження змін до річного плану закупівель на 1 арк.; лист від Департаменту інформаційно комунікаційних технологій від 18.11.2022 № 075-4144/11356/2022 щодо погодження закупівель у сфері ІТ у 2022 на 1 арк.; лист від КП «Інформатика» від 23.11.2022 № 356-1588 до Міністерства цифрової трансформації України з додатком на 4 арк.; лист від Міністерства цифрової трансформації України від 01.12.2022 № 1/06-5-10929 про погодження проекту інформатизації на 2 арк.; тендерна документація на закупівлю придбання комплектуючих для модернізації та розширення апаратного комплексу з додатками на 77 арк.; протокол від 21.11.2022 № 75/22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатком на 4 арк.; протокол від 25.11.2022 № 78/22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатком на 3 арк.; протокол від 02.12.2022 № 85/22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою на 1 арк.; відомість 3.1 аналітичного обліку розрахунків з покупцями та замовниками за 2022 рік від 08.12.2023 на 1 арк.; видаткова накладна WM-482 від 16.12.2022 до Договору № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.; акт приймання передачі товару № 1 від 16.12.2022до Договору № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 305 від 28.12.2022 на 1 арк.; відомість 3.1 аналітичного обліку розрахунків з покупцями та замовниками з 01.01.2023 по 08.12.2023 від 08.12.2023 на 1 арк.; видаткова накладна 1-І від 17.04.2023 до Договору № 8032023 від 08.03.2023 на 1 арк.; акт приймання передачі товару № 01 від 17.04.2023 до Договору № 8032023 від 08.03.2023 на 1 арк.; платіжна інструкція № 11 від 25.04.2023 на 1 арк.; відомість 3.1 аналітичного обліку розрахунків з покупцями та замовниками за 2023 рік від 08.12.2023 на 1 арк.; видаткова накладна № 01 від 29.09.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.; акт приймання передачі товару № 01 від 29.09.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.; платіжна інструкція № 23 від 17.10.2023 на 1 арк.; видаткова накладна № 02 від 12.10.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.; акт приймання передачі товару № 02 від 12.10.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.; платіжна інструкція № 26 від 18.10.2023 на 1 арк.; видаткова накладна № 03 від 26.10.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.; акт приймання передачі товару № 03 від 26.10.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.; платіжна інструкція № 32 від 31.10.2023 на 1 арк.; видаткова накладна № 04 від 22.11.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.; акт приймання передачі товару № 04 від 22.11.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.; платіжна інструкція № 43 від 30.11.2023 на 1 арк.; копія Наказу № 15-к від 03.01.2023 про переведення ОСОБА_4 на 1 арк.; копія Наказу № 92-к від 29.05.2019 про переведення ОСОБА_4 на 1 арк.; копія Наказу № 193-ос від 26.10.2018 про переведення ОСОБА_4 на 1 арк.; копія Наказу № 5-ос від 12.01.2018 про прийняття на посаду ОСОБА_4 на 1 арк.; копія Наказу № 78-к від 01.03.2023 про переведення ОСОБА_5 на 1 арк.; копія Наказу № 53-к від 16.01.2023 про прийняття ОСОБА_5 на 1 арк.; копія Наказу № 98-к від 27.03.2023 про покладання викладання обов`язків генерального директора на ОСОБА_6 на 1 арк.; копія Розпорядження Київського міського голови від 27.03.23023 № 235 на 1 арк.; копія посадової інструкції начальника сектору публічних закупівель від 01.03.2023 на 6 арк.; копія посадової інструкції директора виконавчого КП «Інформатика» від 01.07.2022 на 3 арк.; копія посадової інструкції заступника генерального директора від 03.01.2023 на 4 арк.; копії листування з ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» на 99 арк.; оригінал документу «Зміни до річного плану закупівель» з підписом ОСОБА_5 ; оригінали документів, що містять підписи ОСОБА_7 на 8 арк; оригінал заяви про дистанційну роботу від імені ОСОБА_4 на 3 арк; оригінал заяви ОСОБА_4 від 30.09.2022 на 1 арк; заява ОСОБА_4 від 12.07.2023 про відпустку на 1 арк; акт надання послуг №4489 на 1 арк; оригінал договору підряду з підписами ОСОБА_4 на 4 арк.
Клопотання обґрунтоване тим, що відділом розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві здійснюється розслідування кримінального провадження №42023100000000457 від 15.09.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи КМДА та підпорядковані комунальні підприємства, які вступили в злочинну змову із посадовими особами ряду суб`єктів господарської діяльності, переслідуючи корисливий мотив, з метою привласнення/розтрати бюджетних коштів в особливо великих розмірах, завищують вартість придбаних товарів і послуг та в подальшому перераховують бюджетні кошти на рахунки підконтрольних підприємств.
Основним завданням злочинної групи є створення протиправної схеми, спрямованої на розкрадання ввірених комунальних коштів через підконтрольні суб`єкти господарювання, шляхом придбання товарів по завищеній вартості, штучного створення умов конкуренції між підконтрольними підприємствами та забезпечення відповідальними особами за закупівлі їх перемоги на конкурсних торгах державних закупівель.
Слідством встановлено, що посадові особи КП «Інформатика» та Департаменту за раніше обумовленим планом дій залучили суб`єкт господарської діяльності ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» (код ЄДРПОУ 43201634), що створене саме для діяльності схеми з отримання бюджетних коштів, шляхом отримання переваг в конкурсних торгах та виконання умов договорів із поставкою товарів та послуг за завищеними цінами.
ДП «ХІДДЕН» ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ» є офіційним дистриб`ютор компанії SEAK Energetics (Словаччина) на території України і країн Митного союзу та представляє систему управління освітленням СЕАК «Розумне освітлення».
В ході огляду інтернет ресурсу «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-21-007442-a» встановлено, що 08.03.2023 укладено договір між КП «Інформатика» та ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» (код ЄДРПОУ 43201634), предметом якого є постачання «Обладнання для керування зовнішнім освітленням» на загальну суму 71 983 866 грн.
Відповідно до інформації, отриманої з аналітично-пошукової системи «.007» встановлено, що КП «Інформатика» перерахувало на банківський рахунок ДП «ХІДДЕН» ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ» грошові кошти на загальну суму 71 983 866 грн.
Крім того, зазначені закупівлі не мають критичних потреб у військовий час, та таким чином загрожує національній безпеці держави.
Також встановлено, що посадові особи КП «Інформатика» за раніше обумовленим планом дій залучили суб`єкт господарської діяльності ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ» (код ЄДРПОУ 40844268), що створене саме для діяльності схеми з отримання бюджетних коштів, шляхом отримання переваг в конкурсних торгах та виконання умов договорів із поставкою товарів за завищеними цінами.
В ході огляду інтернет ресурсу «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-21-014279-a» встановлено, що 13.12.2022 укладено договір між КП «Інформатика» (код ЄДРПОУ 31024875) та ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ» (код ЄДРПОУ 40844268), предметом якого є «Придбання комплектуючих для модернізації та розширення апаратного комплексу» на загальну суму 3 028 077 грн.
Відповідно до інформації, отриманої з аналітично-пошукової системи «.007» встановлено, що КП «Інформатика» перерахувало на банківський рахунок ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ» грошові кошти на загальну суму 3 028 077 грн.
Згідно висновку експерта ТОВ «БМВС-ЕКСПЕРТ» встановлено, що в ході укладання договору між КП «Інформатика» (код ЄДРПОУ 31024875) та ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ» (код ЄДРПОУ 40844268), предметом якого є «Придбання комплектуючих для модернізації та розширення апаратного комплексу» на загальну суму 3 028 077 грн, вартість комплектуючих становить: накопичувач для сервера зберігання відео: SEAGATE HDD Server Exos X18 512E/4kn (3,5?/18TB/SATА 6Gb/s/7200rpm) у кількості 71 шт., складає 956 683,83 грн.; процесор для сервера відео: Intel Xeon E5-2690 v4 2.60-3.50 GHz, 14-Core, 35MB, 135W у кількості 16 шт., складає 34 346,67 грн.; радіатор для процесора Dell R730/R730xd, у кількості 16 шт., складає 20 884,92 грн.; модуль пам`яті для сервера відео: 32 GB ЅК Нуnіх DDR4 РС4, у кількості 64 шт., складає 158 011,65 грн.; накопичувач для сервера обробки відео SSD 960 GB 2.5 Micron 5300 PRO SATA, у кількості 16 шт., складає 121 682,85 грн.; накопичувач для сервера обробки відео 600 GB 10K RPM 12Gbps SAS 2.5in Hot-plug Hard Drive 3.5in HYB CARRCusKit, у кількості 32 шт., складає 180 173,46 грн., що підтверджує факт завищення цін на придбання комплектуючих.
08.12.2023, на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду міста Києва від 07.12.2023 у справі №752/25062/23, провадження №1-кс/752/9954/23, слідчим СУ ГУНП у м. Києві проведено обшук за адресою: місто Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 37, де фактично здійснює свою фінансово-господарську діяльність КП «Інформатика», під час якого виявлено та вилучено документи, а саме: договори поставки, додатки до договорів поставки, специфікації, листи, додаткові угоди, копії довіреностей, службові записки, протоколи, видаткові накладні, акти приймання-передачі товару, платіжні інструкції, копії наказів, копії посадових інструкцій та інші документи.
08.12.2023 вищевказані виявлені та вилучені документи визнані речовими доказами в рамках кримінального провадження, про що винесено відповідну постанову.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Прокурор зазначає, що з метою забезпечення подальшого повного, всебічного та об`єктивного розслідування кримінального провадження, з`ясування об`єктивної істини по справі, а також проведення оглядів, призначення та проведення ряду криміналістичних експертиз за вилученими в ході обшуку речами та предметами, що вже визнані речовими доказами, а також допитів свідків та проведення інших слідчих та процесуальних дій, існує необхідність в накладенні арешту на вищевказані речові докази.
На підставі зазначеного прокурор просить про задоволення клопотання.
Прокурор в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність у якій зазначив, що клопотання підтримує та просить про його задоволення.
Власник майна в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином.
Відповідно до положень ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів не здійснювалося.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання з таких підстав.
Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 131 КПК України одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна.
Правовою підставою арешту майна є положення ст. 170 КПК України.
Згідно з ч. 1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів, що передбачено п.1 ч.2 ст. 170 КПК України. У цьому випадку за правилами ч. 3 ст. 170 КПК України арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
У статті 98 КПК України визначені такі критерії щодо речових доказів: матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Слідчим суддеювстановлено,що відділом розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві здійснюється розслідування кримінального провадження №42023100000000457 від 15.09.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
08.12.2023, на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду міста Києва від 07.12.2023 у справі №752/25062/23, провадження №1-кс/752/9954/23, слідчим СУ ГУНП у м. Києві проведено обшук за адресою: місто Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 37, де фактично здійснює свою фінансово-господарську діяльність КП «Інформатика», під час якого виявлено та вилучено ряд документів, перелік яких зазначено у протоколі обшуку, серед яких: договори поставки, додатки до договорів поставки, специфікації, листи, додаткові угоди, копії довіреностей, службові записки, протоколи, видаткові накладні, акти приймання-передачі товару, платіжні інструкції, копії наказів, копії посадових інструкцій та інші документи.
Постановою слідчого від 08.12.2023 вилучені під час обшуку документи визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42023100000000457 від 15.09.2023.
Матеріалами клопотанняобґрунтовано,щозазначені документи містять чи можуть містити відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, яке розслідується у даному кримінальному провадженні.
Таким чином, зазначене майно відповідає ознакам, зазначеним в ч.1 ст. 98 КПК України, і має значення речових доказів.
Слідчим суддею враховано, що відповідно до ч. 1, 3 ст. 99 КПК України документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об`єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуку, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження. Сторона кримінального провадження, потерпілий, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, зобов`язані надати суду оригінал документа. Оригіналом документа є сам документ, а оригіналом електронного документа - його відображення, якому надається таке ж значення, як документу.
Слідчим суддею встановлено, що заявлена прокурором мета щодо збереження речових доказів, може бути досягнута шляхом застосування саме такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна.
Щодо розумності та співрозмірності обмеження права власності завданням кримінального провадження, слідчий суддя враховує, що вказані критерії є оціночними поняттями та визначаються на розсуд слідчого судді.
Відповідно до статті 1 Протоколу 1 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, будь-яке обмеження права власності повинно здійснюватися, зокрема, на умовах, передбачених законом. Водночас, обмеження права власності має переслідувати законну мету за допомогою засобів, які є пропорційними меті (Beyeler проти Італії (Рішення Великої Палати від 5 січня 2000 року, заява № 33202/96, параграф 107). Будь-яке втручання державного органу у право на мирне володіння майном повинно забезпечувати «справедливий баланс» між загальним інтересом суспільства та вимогами захисту основоположних прав конкретної особи (серед інших, James та інші проти Сполученого Королівства (Рішення від 21 лютого 1986 року, заява № 8793/79, параграф 50).
Прокурором доведено, що вилучені 08.12.2023 під час обшуку вищезазначені документи можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а застосування такого заходу забезпечення, як арешт майна, сприятиме досягненню мети щодо всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування та забезпечення збереження речових доказів.
Накладення арешту на майно не є припиненням права власності на нього або позбавленням таких прав, а носить тимчасовий характер застосування цього заходу забезпечення кримінального провадження, тому відповідні обмеження є розумними і співмірними з огляду на завдання кримінального провадження.
Слідчий суддя дійшов висновку про достатність підстав вважати, що в разі не застосування запобіжного заходу у виді арешту майна, існують ризики приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна, яке має значення для досудового розслідування.
Доказів негативних наслідків від застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна слідчий суддя не встановив.
Отже, на цьому етапі кримінального провадження потреби досудового розслідування виправдовують таке втручання у права та інтереси власника майна, оскільки, завдяки цьому заходу забезпечення кримінального провадження може бути виконане завдання, для виконання якого прокурор звернувся із клопотанням.
З огляду на викладене, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись статтями 132, 170-173, 175, 309, 395, 372, 376 КПК України, слідчий суддя
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Накласти арешт на вилучене майно під час проведення обшуку 08.12.2023 за місцем здійснення фінансово-господарської КП «Інформатика» за адресою: м.Київ, вул. Дегтярівська, 37,а саме:
1. Договір поставки № 30082023 від 30.08.2023 на 10 арк.;
2. Додаток № 1 до Договору поставки № 30082023 від 30.08.2023 на 7 арк.;
3. Специфікація додаток № 2 до Договору поставки № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.;
4. Додаток № 3 зразок акту приймання передачі до Договору поставки № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.;
5. Договір поставки № 8032023 від 08.03.2023 на 9 арк.;
6. Додаток № 1 до Договору поставки № 8032023 від 08.03.2023 на 6 арк.;
7. Специфікація додаток № 2 до Договору поставки № 8032023 від 08.03.2023 на 1 арк.;
8. Додаток № 3 зразок акту приймання передачі до Договору поставки № 8032023 від 08.03.2023 на 1 арк.;
9. Лист до ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» від 08.03.2023 про адресний перелік встановлення щитів на 2 арк.;
10. Лист від КП «Київміськсвітло» від 24.01.2023 № 053/286-410-02.1-07/2023 з додатком на 2 арк.;
11. Лист до КП «Київміськсвітло» від 16.02.2023 № 356-283 щодо місць встановлення щитів керування на 1 арк.;
12. Лист від КП «Київміськсвітло» від 27.02.2023 № 053/286-1069-01.2/2023 з додатком на 2 арк.;
13. Лист до КП «Київміськсвітло» від 06.04.2023 № 356-565 з додатком на 2 арк.;
14. Договір поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 9 арк.;
15. Додаток № 1 до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 4 арк.;
16. Специфікація додаток № 2 до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.;
17. Додаток № 3 зразок заявки до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.;
18. Додаток № 4 зразок акту приймання передачі до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.;
19. Банківська гарантія від 08.12.2022 № 4950-22 на 2 арк;
20. Додаткова угода № 1 від 16.12.2022 до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.;
21. Додаток № 2 Специфікація до Договору поставки № 9122022 від 09.12.2022 (в редакції додаткової угоди № 1) на 1 арк.;
22. Копія довіреності № 01/23 від 18.01.2023 від КП «Інформатика» на ім`я ОСОБА_4 на 1 арк.;
23. Копія довіреності № 03/23 від 30.03.2023 від КП «Інформатика» на ім`я ОСОБА_4 на 1 арк.;
24. Копія довіреності № 01/22 від 10.01.2022 від КП «Інформатика» на ім`я ОСОБА_4 на 1 арк.;
25. Копія Статуту КП «Інформатика» на 6 арк.;
26. Службова записка № 15 від 17.02.2023 про проведення закупівлі на 2 арк.;
27. Обґрунтування доцільності закупівлі від 16.01.2023 з додатками на 9 арк.;
28. Лист від ТОВ «Електротехнічна компанія Е-НЕКСТ-УКРАІНА» від 16.02.2023 № 45/23 на 1 арк.;
29. Лист від ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» від 14.02.2023 № 14/02/23-1х на 1 арк.;
30. Лист від ТОВ «Інтелтек ТРЕЙД» від 14.02.2023 № 2023-02/1 на 1 арк.;
31. Протокол від 17.02.2023 № 8 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатком на 3 арк.;
32. Протокол від 15.02.2023 № 12 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель з додатком на 5 арк.;
33. Лист від КП «Інформатика» від 17.02.2023 № 287/11356/2023 щодо погодження планів закупівель на 2 арк.;
34. Службова записка від 01.03.2023 № 18 щодо відповідності тендерної пропозиції на 1 арк.;
35. Протокол від 01.03.2023 № 11 щодо прийняття рішення уповноваженою особою на 2 арк.;
36. Протокол від 22.02.2023 № 10 щодо прийняття рішення уповноваженою особою на 2 арк.;
37. Тендерна документація на закупівлю обладнання для керування зовнішнім освітленням з додатками на 62 арк.;
38. Службова записка № 113 від 11.08.2023 про проведення закупівлі на 2 арк.;
39. Обґрунтування доцільності закупівлі щодо обладнання для керування зовнішнім освітленням з додатком на 8 арк.;
40. Протокол від 11.08.2023 № 64 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатком на 3 арк.;
41. Лист від ПП «Чернівціелектромонтаж» від 10.08.2023 № 28 на 1 арк.;
42. Лист від ТОВ «Інтелтек ТРЕЙД» від 10.08.2023 № 202308/3 на 1 арк.;
43.Лист від ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» від 10.08.2023 № 10/08/23-1х на 1 арк.;
44. Протокол від 10.08.2023 № 69 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель з додатком на 5 арк.;
45. Лист від КП «Інформатика» від 11.08.2023 № 326/11356/2023 щодо погодження технічних вимог на 2 арк.;
46. Лист від Департаменту інформаційно комунікаційних технологій від 14.08.2023 № 075-5312/11356/2023 щодо погодження закупівель у сфері ІТ у 2023 на 1 арк.;
47. Протокол від 23.08.2023 № 65 щодо прийняття рішення уповноваженою особою на 2 арк.;
48. Тендерна документація на закупівлю обладнання для керування зовнішнім освітленням з додатками на 66 арк.;
49. Службова записка № 74 від 17.11.2022 про проведення закупівлі на 2 арк.;
50. Обґрунтування доцільності закупівлі від 17.11.2022 щодо придбання комплектуючих для модернізації та розширення апаратного комплексу з додатком на 6 арк.;
51. Лист від ТОВ «МУК СЕРВІС» від 14.11.2022 на 1 арк.;
52. Лист від ТОВ «Спеціальні телекомунікаційні рішення» від 17.11.2022 на 1 арк.;
53. Лист від ТОВ «ВІ ЄМ ДЖІ» від 08.11.2022 на 1 арк.;
54. Протокол від 17.11.2022 № 71/22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатками на 4 арк.;
55. Протокол від 25.10.2022 № 89 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель на 2 арк.;
56. Лист від КП «Інформатика» від 17.11.2022 № 274/11356/2022 щодо погодження змін до річного плану закупівель на 1 арк.;
57. Лист від Департаменту інформаційно комунікаційних технологій від 18.11.2022 № 075-4144/11356/2022 щодо погодження закупівель у сфері ІТ у 2022 на 1 арк.;
58. Лист від КП «Інформатика» від 23.11.2022 № 356-1588 до Міністерства цифрової трансформації України з додатком на 4 арк.;
59. Лист від Міністерства цифрової трансформації України від 01.12.2022 № 1/06-5-10929 про погодження проекту інформатизації на 2 арк.;
60. Тендерна документація на закупівлю придбання комплектуючих для модернізації та розширення апаратного комплексу з додатками на 77 арк.;
61. Протокол від 21.11.2022 № 75/22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатком на 4 арк.;
62. Протокол від 25.11.2022 № 78/22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатком на 3 арк.;
63. Протокол від 02.12.2022 № 85/22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою на 1 арк.;
64. Відомість 3.1 аналітичного обліку розрахунків з покупцями та замовниками за 2022 рік від 08.12.2023 на 1 арк.;
65. Видаткова накладна WM-482 від 16.12.2022 до Договору № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.;
66. Акт приймання передачі товару № 1 від 16.12.2022до Договору № 9122022 від 09.12.2022 на 1 арк.;
67. Платіжне доручення № 305 від 28.12.2022 на 1 арк.;
68. Відомість 3.1 аналітичного обліку розрахунків з покупцями та замовниками з 01.01.2023 по 08.12.2023 від 08.12.2023 на 1 арк.;
69. Видаткова накладна 1-І від 17.04.2023 до Договору № 8032023 від 08.03.2023 на 1 арк.;
70. Акт приймання передачі товару № 01 від 17.04.2023 до Договору № 8032023 від 08.03.2023 на 1 арк.;
71. Платіжна інструкція № 11 від 25.04.2023 на 1 арк.;
72. Відомість 3.1 аналітичного обліку розрахунків з покупцями та замовниками за 2023 рік від 08.12.2023 на 1 арк.;
73. Видаткова накладна № 01 від 29.09.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.;
74. Акт приймання передачі товару № 01 від 29.09.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.;
75. Платіжна інструкція № 23 від 17.10.2023 на 1 арк.;
76. Видаткова накладна № 02 від 12.10.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.;
77. Акт приймання передачі товару № 02 від 12.10.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.;
78. Платіжна інструкція № 26 від 18.10.2023 на 1 арк.;
79. Видаткова накладна № 03 від 26.10.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.;
80. Акт приймання передачі товару № 03 від 26.10.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.;
81. Платіжна інструкція № 32 від 31.10.2023 на 1 арк.;
82. Видаткова накладна № 04 від 22.11.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.;
83. Акт приймання передачі товару № 04 від 22.11.2023 до Договору № 30082023 від 30.08.2023 на 1 арк.;
84. Платіжна інструкція № 43 від 30.11.2023 на 1 арк.;
85. Копія Наказу № 15-к від 03.01.2023 про переведення ОСОБА_4 на 1 арк.;
86. Копія Наказу № 92-к від 29.05.2019 про переведення ОСОБА_4 на 1 арк.;
87. Копія Наказу № 193-ос від 26.10.2018 про переведення ОСОБА_4 на 1 арк.;
88. Копія Наказу № 5-ос від 12.01.2018 про прийняття на посаду ОСОБА_4 на 1 арк.;
89. Копія Наказу № 78-к від 01.03.2023 про переведення ОСОБА_5 на 1 арк.;
90. Копія Наказу № 53-к від 16.01.2023 про прийняття ОСОБА_5 на 1 арк.;
91.Копія Наказу № 98-к від 27.03.2023 про покладання викладання обов`язків генерального директора на ОСОБА_6 на 1 арк.;
92.Копія Розпорядження Київського міського голови від 27.03.23023 № 235 на 1 арк.;
93.Копія посадової інструкції начальника сектору публічних закупівель від 01.03.2023 на 6 арк.;
94. Копія посадової інструкції директора виконавчого КП «Інформатика» від 01.07.2022 на 3 арк.;
95. Копія посадової інструкції заступника генерального директора від 03.01.2023 на 4 арк.;
96. Копії листування з ДП «Хідден» ТОВ «Хідден Енерджі» на 99 арк.
97. Оригінал документу «Зміни до річного плану закупівель» з підписом ОСОБА_5 .
98. Оригінали документів, що містять підписи ОСОБА_7 на 8 арк;
99. Оригінал заяви про дистанційну роботу від імені ОСОБА_4 на 3 арк;
100.Оригінал заяви ОСОБА_4 від 30.09.2022 на 1арк
101.Заява ОСОБА_4 від 12.07.2023 про відпустку на 1 арк;
102.Акт надання послуг №4489 на 1 арк;
103.Оригінал договору підряду з підписами ОСОБА_4 на 4 арк.
Ухвала про арешту майна підлягає негайному виконанню після її оголошення прокурором, слідчим у кримінальному провадженні.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.
Повний текст ухвали проголошено 25.12.2023 р. о 17.20 год.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2023 |
Оприлюднено | 25.04.2024 |
Номер документу | 115900192 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Голосіївський районний суд міста Києва
Машкевич К. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні