Ухвала
від 26.12.2023 по справі 913/456/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, телефон/факс (057)702 10 79, inbox@lg.arbitr.gov.ua


У Х В А Л А

про відкриття провадження у справі

26 грудня 2023 року м. Харків Справа № 913/456/23

Провадження №1/913/456/23

Господарський суд Луганської області у складі судді Зюбанової Н.М., розглянувши матеріали за позовом

виконувача обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі органів, уповноважених здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, позивачів:

Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України, м. Харків,

Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області, смт. Новоайдар Щастинського району Луганської області

до відповідача 1 Комунального некомерційного підприємства Новоайдарська багатопрофільна лікарня Новоайдарської селищної ради, смт. Новоайдар Щастинського району Луганської області

відповідача 2 Товариства з обмеженою відповідальністю ЕНЕРГУМ, м. Київ

про визнання недійсними додаткових угод та стягнення 124460 грн. 22 коп.

в с т а н о в и в :

Суть спору: про визнання недійсними додаткових угод № 2 від 26.02.2021, № 3 від 26.02.2021, № 5 від 01.06.2021, № 6 від 18.08.2021 до договору про постачання електричної енергії споживачу № 15 від 09.02.2021 та стягнення з співвідповідача на користь Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області безпідставно збережених бюджетних коштів в сумі 124460 грн. 22 коп.

Так, має місце звернення до суду виконувача обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області в інтересах держави, а правове регулювання участі прокурора у розгляді справ у господарському суді здійснюється ст. 53 ГПК України, згідно з якою прокурор бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті.

При цьому прокурор для представництва інтересів держави в господарському суді повинен обґрунтувати, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Також ч. 4 ст. 23 Закону України Про прокуратуру від 14.10.2014 № 1697-VII передбачено, що наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Прокурор зобов`язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це відповідного суб`єкта владних повноважень. У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу. Наявність підстав для представництва може бути оскаржена громадянином чи її законним представником або суб`єктом владних повноважень.

Підставою позову прокурор зазначає порушення економічних інтересів держави, що виразилась у вчиненні незаконного правочину і, як наслідок, проведення бюджетного фінансування з порушенням законодавчо встановленого порядку. З метою усунення порушень бюджетного законодавства та законодавства у сфері публічних закупівель та повернення незаконно сплачених підприємству бюджетних коштів, що призвело до їх нераціонального використання, такі інтереси держави потребують захисту.

Так, у позовній заяві виконувач обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області зазначив, що Комунальним некомерційним підприємством Новоайдарська багатопрофільна лікарня 14.12.2021 на платформі публічних закупівель розміщене оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-04-001488-а про закупівлю електричної енергії в обсязі 246764 кВт*год, очікуваною вартістю 937 704,72 грн, кінцевий строк для подання пропозицій учасниками - 21 грудня 2020 18:00 год. Критерії вибору переможця - ціна 100% (п. 4.3 Розділу 1, Розділ 5 Тендерної документації).

Відповідно до оприлюдненого річного плану закупівлі джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет.

У закупівлі прийняли участь два учасники ТОВ ЕНЕРА СХІД з остаточною ціновою пропозицією 448300,10 грн. та ТОВ ЕНЕРГУМ з остаточною ціновою пропозицією 834 062,32 грн. Протоколом тендерного комітету Замовника від 22.01.2021 переможцем процедури закупівлі визначений ТОВ ЕНЕРГУМ.

09.02.2021 між ТОВ ЕНЕРГУМ та КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня укладено договір № 15, предметом якого є постачання електричної енергії в кількості 246764 кВт/год на суму 834062,32 грн.

Як зазначає прокурор, додаткові угоди № 2 від 26.02.2021, № 3 від 26.02.2021, № 5 від 01.06.2021 та № 6 від 18.08.2021, які були укладені відповідачами у подальшому, підлягають визнанню недійсними, оскільки через них суттєво збільшено ціну за одиницю товару, зменшено обсяг постачання електричної енергії споживачу, проте споживач як бюджетна установа здійснив значну переплату бюджетних коштів за отриманий товар в сумі 124 460,22 грн.

Прокурор вважає, що сторонами всупереч інтересів держави, без будь-яких належних на те підстав порушено вимоги Закону України Про публічні закупівлі, за змістом спірних правовідносин було відсутнє стале коливання ціни електричної енергії в бік збільшення, не дотримано вимогу щодо пропорційності зміни ціни відповідно до пропорції коливання ціни на товар на ринку, а тому додаткові угоди № 2 від 26.02.2021, № 3 від 26.02.2021, № 5 від 01.06.2021 та № 6 від 18.08.2021 до договору № 15 від 09.02.2021 є оспорюваними правочинами та підлягають визнанню недійсними на підставі ч. 5 ст. 41 вказаного Закону, ст. ст. 16, 203, 215 ЦК України та ст. 207 ГК України.

Як органи, уповноважені державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, прокурор зазначив Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю та Новоайдарську селищну військову адміністрацію Щастинського району Луганської області, яка приймає участь у формуванні бюджету та забезпечує його виконання, а також зобов`язана забезпечити раціональне та максимально ефективне використання бюджетних коштів, приймає рішення про використання виділених коштів, контролює належне і своєчасне відшкодування шкоди, заподіяної державі.

Статтею 7 Закону України Про публічні закупівлі визначено органи, які здійснюють державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль, а саме: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, яка визначає права органу державного фінансового контролю, останньому надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Відповідно до п. 1 Положенням про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, Північно-східний офіс Держаудитслужби підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органам.

У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Луганській, Полтавській, Сумській областях.

Основним завданням офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей (п. 3 Положення).

Згідно з п. 4 Положення офіс відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за цільовим, ефективним використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягненням економії бюджетних коштів і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів, дотриманням законодавства про закупівлі.

Офіс вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, а саме звертається до суду в інтересах держави у разі незабезпечення виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Також офіс має право порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених з порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства (п.п. 18 п. 6 Положення).

Таким чином, Північно-східний офіс Держаудитслужби також наділений повноваженнями звертатися до суду на захист інтересів держави в спірних правовідносинах.

Так, Щастинська окружна прокуратура Луганської області листом від 29.08.2023 № 54-1306вих-23 звернулась до Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про встановлені порушення та проханням надати інформацію щодо вжитих заходів державного фінансового контролю або запланованих до вжиття таких заходів за результатами вивчення наданої інформації. Однак у листі від 05.09.2023 № 202031-17/3719 Північно-східним офісом Держаудитслужби надано відповідь, що до апарату Офісу не надходили доручення Голови Держаудитслужби та його заступників, Офісом не проводились заходи державного фінансового контролю та не вживались заходи з усунення зазначених порушень. Разом з тим лист окружної прокуратури переадресовано до управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області.

Листом від від 07.09.2021 № 201203-17/979 управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області повідомило, що заходи державного фінансового контролю не вживались, також зазначено про відсутність потреби Управління для звернення до суду.

Отже, органом, уповноваженим державою на захист її інтересів у спірних правовідносинах - Північно-східним офісом Держаудитслужби, заходи державного фінансового контролю не вжиті, внаслідок чого порушення продовжує існувати, а інтереси держави та територіальної громади не відновлені, тобто також продовжують бути порушеними. Вказане є бездіяльністю суб`єкту владних повноважень та підставою для представництва інтересів держави в його особі органами прокуратури.

Згідно із ст. 143 Конституції України місцеві органи самоврядування затверджують програми соціально-економічного розвитку і контролюють їх виконання, затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання.

Відповідно до ст. 62 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні держава фінансово підтримує місцеве самоврядування, бере участь у формуванні доходів місцевих бюджетів, здійснює контроль за законним, доцільним, економним, ефективним витрачанням коштів та належним їх обліком. Вона гарантує органам місцевого самоврядування доходну базу, достатню для забезпечення населення послугами на рівні мінімальних соціальних потреб.

Відповідно до ст. 76 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність у разі порушення ними Конституції або законів України.

Таким чином, держава є заінтересованою у дотриманні встановлених нею вимог у відповідних законах, передусім, які пов`язані з використанням бюджетних коштів, у тому числі коштів місцевих бюджетів.

Відповідно до інформації, яка міститься на платформі публічних закупівель, джерелом закупівлі електричної енергії є місцевий бюджет. За інформацією УДКСУ в Новоайдарському районі Луганської області джерелом фінансування закупівлі за договором є бюджет Новоайдарської селищної ради, а саме його загальний фонд.

За інформацією Новоайдарської селищної військової адміністрації закупівля відбувалась за рахунок коштів бюджету селищної ради, а саме за рахунок загального фонду бюджету, згідно з комплексною програмою розвитку та фінансової підтримки КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня на 2021 - 2022 роки, затвердженою рішенням Новоайдарської селищної ради від 05.02.2021 №7/3.

Фінансування лікарні у 2021 році саме за Програмою підтверджується й рішенням Про селищний бюджет на 2021 рік від 22.12.2020 № 3/6.

Згідно з рішенням Щастинської районної ради від 21.12.2020 № 2/13 та Новоайдарської селищної ради від 28.12.2020 № 4/2, КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня з 01.01.2021 передана на фінансування з селищного бюджету, розпорядником коштами якого є Новоайдарська селищна рада.

20.01.2021 Щастинською районною радою прийнято рішення № 4/4про вихід Новоайдарської районної ради із складу засновників та правонаступників, зокрема, КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня.

В той же час, з 01.01.2021 рішенням Новоайдарської селищної ради № 4/2 від 28.12.2020, селищна рада прийняла на фінансування КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня.

24.02.2021 Новоайдарська селищна рада прийняла рішення № 9/6 про прийняття в оперативне управління лікарні та набула статусу засновника лікувального закладу.

Рішенням від 24.02.2021№ 9/11 Новоайдарською селищною радою перейменовано КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня Новоайдарської районної ради Луганської області на КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня Новоайдарської селищної ради Луганської області та затверджено новий статут установи, в якому закріплені повноваження засновника в частині здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю.

Тобто Новоайдарська селищна рада на час закупівлі була головним розпорядником коштів бюджету територіальної громади та здійснювала фінансування КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня з 01.01.2021, тому лікарня є підзвітною та підконтрольною по відношенню до селищної ради.

Як нормами Бюджетного кодексу України, так і Статутом лікарні, рішенням Новоайдарської селищної ради від 22.04.2021 № 13/8 Про затвердження заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Новоайдарська селищна рада була наділена достатнім обсягом повноважень з контролю за витрачання коштів місцевого бюджету, у тому числі за взятими бюджетними зобов`язаннями підзвітною установою.

У відповідності до приписів ст. 4 Закону України Про правовий режим воєнного стану на територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадської безпеки і порядку, захисту критичної інфраструктури, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи - військові адміністрації.

Військові адміністрації населених пунктів на відповідній території здійснюють повноваження по управлінню майном, яке перебуває у комунальній власності відповідної територіальної громади (п.12. ч.2 ст.15 Закону України Про правовий режим воєнного стану).

Указом Президента України № 665/2022 від 23.09.2022 Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Луганської області на виконання Закону України Про правовий режим воєнного стану утворено Новоайдарську селищну військову адміністрацію Щастинського району Луганської області.

Відповідно до постанови Верховної Ради України № 2705-ІХ від 03.11.2022 Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Сватівському, Старобільському, Щастинському районах Луганської області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України Про правовий режим воєнного стану у період дії воєнного стану в Україні та 30 днів після його припинення чи скасування, начальник, зокрема, Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області крім повноважень, віднесених до його компетенції Законом України Про правовий режим воєнного стану, здійснює повноваження відповідної міської ради, її виконавчого комітету, відповідного міського голови; комунальні підприємства, установи та організації відповідних територіальних громад підпорядковуються начальникам відповідних військових адміністрацій населених пунктів.

Згідно з п.п.2, 10 ч. 2 ст. 15 Закону України Про правовий режим воєнного стану військові адміністрації населених пунктів на відповідній території здійснюють повноваження із, серед іншого, забезпечення ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів; складання та затвердження місцевого бюджету, внесення змін до нього, забезпечення виконання відповідного бюджету; здійснення управління майном, яке перебуває у комунальній власності відповідної територіальної громади; управління закладами освіти, установами освіти, закладами охорони здоров`я, культури, фізичної культури і спорту, надавачами соціальних послуг, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними, підлітковими закладами за місцем проживання; організації їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення; організації надання ними послуг, у тому числі соціальних.

Таким чином, повноваження Новоайдарської селищної ради Луганської області, яка є представницьким органом територіальної громади, у зв`язку із введенням військового стану та утворенням Новоайдарської селищної військової адміністрації - припинені (без припинення юридичної особи).

Новоайдарська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області на даний час є органом, уповноваженим державою на здійснення повноважень у спірних правовідносинах.

Щастинської окружною прокуратурою Луганської області на адресу Новоайдарської селищної військової адміністрації направлено лист від 29.08.2023 № 54-1307вих-23, в якому викладені встановлені порушення та підстави для повернення коштів до бюджету територіальної громади.

Новоайдарська селищна військова адміністрація листом від 12.09.2023 № 1680 повідомила Щастинську окружну прокуратуру, що укладання спірних додаткових угод проводилось у відповідності до встановленої законодавством процедури, на підставі коливання ціни на товар на ринку. Також зазначено, що документи з питань зазначеної закупівлі залишились на тимчасово окупованій території Луганської області, у зв`язку із чим не можуть бути надані. КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня є окремою юридичною особою, документація із закупівель до Новоайдарської селищної ради не надходила.

Оскільки засновником лікарні та власником її майна є територіальна громада, в особі якої у певний період діяла Новоайдарська селищна рада та на цей час діє Новоайдарська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області, яка фінансує і контролює діяльність комунальних закладів, а також зобов`язана контролювати виконання місцевого бюджету.Отже, з боку органу, уповноваженого державою на захист її інтересів Новоайдарською селищною військовою адміністрацією Щастинського району Луганської області, допущено бездіяльність не повернуті кошти, безпідставно отримані постачальником електричної енергії, які підлягають поверненню саме до бюджету територіальної громади.

Щастинська окружна прокуратура Луганської області листами від 12.12.2023 № 54-2021вих-23 та № 54-2022вих-23 повідомила Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України та Новоайдарську селищну військову адміністрацію Щастинського району Луганської області про прийняття рішення стосовно представництва інтересів держави шляхом пред`явлення до суду цього позову.

Як зазначено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 26.05.2020 по справі № 912/2385/18 за позовом також органу прокуратури невжиття компетентним органом жодних заходів протягом розумного строку після того, як цьому органу стало відомо або повинно було стати відомо про можливе порушення інтересів держави, має кваліфікуватися як бездіяльність відповідного органу. Таким чином, прокурору достатньо дотриматися порядку, передбаченого статтею 23 Закону України Про прокуратуру, і якщо компетентний орган протягом розумного строку після отримання повідомлення самостійно не звернувся до суду з позовом в інтересах держави, то це є достатнім аргументом для підтвердження його бездіяльності. Щоб інтереси держави не залишилися незахищеними, прокурор виконує субсидіарну роль, замінює в судовому провадженні відповідний компетентний орган, який усупереч вимогам закону не здійснює захисту або робить це неналежно.

У зв`язку з тим, що органами Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України та Новоайдарською селищною військовою адміністрацією Щастинського району Луганської області до теперішнього часу не вжито заходів до усунення зазначених порушень, що призводить до порушення інтересів держави, наявні підстави для представництва прокурором інтересів держави у цій справі, в особі цих органів.

Згідно з ч. 2 п. 5 ст. 53 ГПК України у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача.

З урахуванням викладеного, суд підтверджує підстави представництва виконувача обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області інтересів держави в особі органів, уповноважених здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах: Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України та Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області у цій справі та визнає подані матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду.

Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України та Новоайдарська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області набувають статус позивачів.

Так, згідно з частинами першої та п`ятою статті 12 ГПК України господарське судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку: 1) наказного провадження; 2) позовного провадження (загального або спрощеного).

Відповідно до ч. 3 ст. 247 ГПК України, при вирішенні питання про розгляд справи в порядку спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: ціну позову; значення справи для сторін; обраний позивачем спосіб захисту; категорію та складність справи; обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначити експертизу, викликати свідків тощо; кількість сторін та інших учасників справи; чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Розглянувши позовні матеріали, господарський суд дійшов висновку, що позовну заяву оформлено з дотриманням вимог ст. 162 ГПК України, до неї додано усі документи, передбачені ст. 164 ГПК України, а тому немає підстав для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження.

З урахуванням викладеного та приписів ст. 176 ГПК України позовні матеріали є достатніми для прийняття до розгляду та відкриття провадження у справі за правилами загального позовного провадження у відповідності до ч. 2 п. 3 ст. 12 ГПК України.

Як свідчать матеріали справи, одночасно з даним позовом прокурором подано клопотання про витребування у ТОВ ЕНЕРГУМ (Україна, 03186, місто Київ, вулиця Авіаконструктора Антонова, будинок 5, ЛІТЕРА А, офіс 320, ЄДРПОУ: 39568531) завірених належним чином копій актів, складених ТОВ ЕНЕРГУМ та КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня Новоайдарської селищної ради щодо приймання-передачі електричної енергії для наступної оплати, а саме актів № 627 від 23.03.2021, № 1017 від 13.04.2021, № 1412 від 14.05.2021, № 1522 від 01.07.2021, № 2264 від 02.08.2021, № 2752 від 18.08.2021, № 3196 від 16.09.2021, № 3195 від 16.09.2021, № 3789 від 19.10.2021, № 4321 від 15.11.2021, № 4322 від 29.11.2021; податкових накладних, складених щодо постачання електричної енергії КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня Новоайдарської селищної ради (код ЄДРПОУ 01983588), за період складання/реєстрації з 09.02.2021 по 31.12.2021.

В обгрунтування клопотання прокурор зазначає, що інформація щодо кількості електричної енергії та ціни одиниці товару зазначена у податкових накладних, складених постачальником, надасть можливість встановити точну кількість оплаченої електричної енергії за відповідними цінами за одиницю товару. У податкових накладних ТОВ «ЕНЕРГУМ» зазначена номенклатура та кількість (обсяг) товару, ціна постачання без урахування ПДВ, ставка ПДВ, загальна сума коштів, що підлягають сплаті, зазначена у податкових накладних, в яких одночасно продавцем зазначений ТОВ «Енергум», та покупцем зазначений КНП «Новоайдарська багатопрофільна лікарня» за період складання/реєстрації з 09.02.2021 по 31.12.2021.

Так, відповідно до ст. 81 ГПК України учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Таке клопотання повинно бути подане в строк, зазначений в частинах другій та третій статті 80 цього Кодексу.

Оскільки акти приймання-передачі електричної енергії та податкові накладні є доказами, які обгрунтовують позовні вимоги, суд задовольняє вказане клопотання прокурора.

З огляду на запровадження на території України воєнного стану, з метою недопущення випадків загрози життю, здоров`ю та безпеці учасників справи, суд не визнає їх явку обов`язковою та пропонує представникам сторін скористатись можливістю участі у засіданні в режимі відеоконференції.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 12, 53, 81, 120, 176, 234, 236, ч. 3 ст. 247 Господарського процесуального кодексу України, ст. 23 Закону України Про прокуратуру, господарський суд

у х в а л и в :

1. Підтвердити підстави представництва виконувачем обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області інтересів держави в особі органів, уповноважених здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах: Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України та Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області за позовною заявою від 19.12.2023 № 54-2088вих-23.

2. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі № 913/456/23.

3. Здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

4. Судове засідання призначити на 23 січня 2024 року, о 10 год. 30 хв., зала судових засідань № 109.

5. Витребувати у Товариства з обмеженою відповідальністю ЕНЕРГУМ (Україна, 03186, місто Київ, вулиця Авіаконструктора Антонова, будинок 5, ЛІТЕРА А, офіс 320, ЄДРПОУ: 39568531) завірені належним чином копії актів приймання-передачі електричної енергії: № 627 від 23.03.2021, № 1017 від 13.04.2021, № 1412 від 14.05.2021, № 1522 від 01.07.2021, № 2264 від 02.08.2021, № 2752 від 18.08.2021, № 3196 від 16.09.2021, № 3195 від 16.09.2021, № 3789 від 19.10.2021, № 4321 від 15.11.2021, № 4322 від 29.11.2021; податкові накладні, складені щодо постачання електричної енергії КНП Новоайдарська багатопрофільна лікарня Новоайдарської селищної ради.

6. Запропонувати прокурору та позивачам подати відповіді на відзиви із урахуванням вимог ст. 166 ГПК України.

7. Запропонувати відповідачам подати відзиви на позовну заяву із урахуванням вимог ст. 165 ГПК України в строк до 14.01.2024.

8. Направлення цієї ухвали здійснювати шляхом електронного листування на до Електронних кабінетів учасників справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання 26.12.2023 та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Суддя Наталія ЗЮБАНОВА

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення26.12.2023
Оприлюднено28.12.2023
Номер документу115936295
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/456/23

Постанова від 20.05.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Попков Денис Олександрович

Постанова від 20.05.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Попков Денис Олександрович

Ухвала від 24.04.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Попков Денис Олександрович

Ухвала від 10.04.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Попков Денис Олександрович

Рішення від 13.03.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Зюбанова Н.М.

Ухвала від 07.03.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Зюбанова Н.М.

Ухвала від 19.02.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Зюбанова Н.М.

Ухвала від 08.02.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Зюбанова Н.М.

Ухвала від 07.02.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Зюбанова Н.М.

Ухвала від 23.01.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Зюбанова Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні