Рішення
від 26.12.2023 по справі 240/32536/23
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 грудня 2023 року м. Житомир справа № 240/32536/23

категорія 108010200

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Липи В.А., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" до Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" звернулося до суду з позовною заявою до Державної податкової служби України, в якій просить:

- визнати протиправними та скасувати розпорядження Державної податкової служби України від 07 листопада 2023 року № 417-р/л про анулювання ліцензії на виробництво спирту етилового неденатурованого реєстраційний № 990117202200005, терміном дії з 07 липня 2022 року до безстроково, товариству з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі";

- зобов`язати Державну податкову службу України видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва та оптової торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах та зі свого офіційного веб-сайту інформацію щодо анулювання Товариству з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" ліцензії на виробництво спирту етилового неденатурованого реєстраційний № 990117202200005, терміном дії з 07 липня 2022 року до безстроково;

- зобов`язати Державну податкову службу України поновити в Єдиному державному реєстрі суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва та оптової торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах інформацію /внести відомості/ про ліцензію на виробництво спирту етилового неденатурованого та на своєму офіційному веб-сайті реєстраційний № 990117202200005, терміном дії з 07 липня 2022 року до безстроково.

Обгрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що розпорядженням Державної податкової служби України від 07 листопада 2023 року № 417-р/л ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» анульовано ліцензію на виробництво спирту етилового неденатурованого № 990117202200005, терміном дії з 07 липня 2022 року до безстроково на підставі акта про встановлення факту здійснення суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) виробництва, зберігання, транспортування, торгівлі фальсифікованим або необлікованим у такого суб`єкта господарювання спиртом етиловим (стаття 3 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»). Вказане розпорядження позивач вважає незаконним та протиправним. Стверджує, що фіксуючи в акті перевірки порушення, які слугували підставою для прийняття оскаржуваного розпорядження, відповідальні особи відповідача вийшли за межі своїх повноважень, оскільки зафіксовані обставини встановлені третіми особами і не є тими обставинами, які повинні бути виявлені лише при проведенні податкової перевірки.

Ухвалою суду вказану позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 19.12.2023.

Відповідач, на виконання вимог ухвали суду про відкриття провадження у справі, до суду направив відзив на позов, у якому просить відмовити у задоволенні позову повністю. Заперечуючи проти позову стверджує, що ДПС на підставі акта від 16.10.2023 №17148/09-01/42689569 про встановлення факту здійснення суб`єктом господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) виробництва, зберігання, транспортування, торгівлі фальсифікованим або необлікованим у такого суб`єкта господарювання спиртом етиловим, прийнято розпорядження від 07.11.2023 № 417р/л анульовано ліцензію на виробництво спирту етилового не денатурованого № 990117202200005, терміном дії з 07.07.2022 до безстроково ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖИ». Звертає увагу, що контролюючий орган діяв в межах, визначених чинним законодавством.

Ухвалою суду від 17.11.2023 задоволено заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" про забезпечення позову. Вжито заходи забезпечення позову шляхом зупинення дії розпорядження Державної податкової служби України № 417-р/л про анулювання ліцензії на виробництво спирту етилового неденатурованого № 990117202200005, терміном дії з 07 липня 2022 року до безстроково, виданої товариству з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі №240/32536/23.

Представник позивача подав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Представник відповідача не вийшов на зв`язок для участі у судовому засіданні в режимі відеоконференції, до суду не з`явився, хоча про дату, час та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином.

Зважаючи на відсутність сторін та перешкоди для розгляду справи у судовому засіданні, приймаючи до уваги відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд, без виходу до нарадчої кімнати, постановив ухвалу про подальший розгляд справи в письмовому провадженні, із закриттям підготовчого засідання, яку занесено секретарем судового засідання до протоколу судового засідання.

Згідно із ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дослідивши матеріали справи, всебічно й повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов і відзив, об`єктивно оцінивши докази, що мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Як встановлено з матеріалів справи, ГУ ДПС у Житомирській області провела фактичну перевірку позивача з питань дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства України у сфері обігу спирту, спиртовмісної продукції, наявності ліцензій, свідоцтв.

За наслідками фактичної перевірки складено Акт від 16.10.2023 №17148/09-0/42689569.

Висновки акту перевірки: перевіркою місць виробництва та зберігання спирту етилового неденатурованого ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» місткістю 34956, 2 дал, за адресою: 11320, Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Липники, вул. Заводська, буд. 1 з урахуванням матеріалів Бюро економічної безпеки від 29.09.2023 № 94224/5 за якими отримано висновок експертів за результатами проведеної судової експертизи матеріалів, речовин та виробів від 21.09.2023 № 23672/23-34 встановлено порушення статті 3 Закону № 481 в частині встановлення факту здійснення суб`єктом господарювання виробництва, зберігання, транспортування, торгівлі фальсифікованим або не облікованим у такого суб`єкта господарювання спиртом етиловим та встановлення факту наявності документа, який засвідчує передачу іншому суб`єкту господарюваня у власність, володіння та/або користування приміщень та обладнання, що забезпечують повний технологічний цикл виробництва алкогольних напоїв.

Висновки акту перевірки обгрунтовано наступним: на території акцизного складу ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ», а саме у головному корпусі заводу відповідно до схематичного плану земельної ділянки підприємства, де здійснюється безпосереднє виробництво спирту етилового неденатурованого, згідно договору оренди нерухомого майна від 20.01.2023 № 1, здійснює діяльність ТОВ «Кріоген-Сервіс» (код ЄДРПОУ 42804379). Відповідно до договору оренди, об`єктом оренди є частина приміщень головного корпусу виробництва спирту площею 121,1 квадратних метрів, на яких розміщене спеціальне обладнання, що призначене для концентрації легких сполук в процесі зброджування біомаси з подальшим виділенням вуглекислого газу з підведеними та підключеними комунікаціями до обладнання ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ», що включене до повного технологічного циклу виробництва спирту етилового. Зазначено, що ТОВ «Кріоген-Сервіс» знаходиться безпосередньо на території акцизного складу у головному корпусі виробництва, що межує з місцями зберігання спирту етилового. Обслуговуючий персонал та автомобільний транспорт ТОВ «Кріоген-Сервіс» мають можливість вільно пересуватися територією акцизного складу. В тому числі здійснювати відвантаження продукції в автомобільних цистернах. Така діяльність може призвести до безконтрольного переміщення вантажів/товарів з/на територію акцизного складу. Цільовий продукт виготовлення ТОВ «Кріоген-Сервіс» не входить в підакцизну групу товарів та не може бути перевіреним представником контролюючого органу на акцизному складі, що в свою чергу ймовірно може призвести до порушення вимог чинного законодавства. Станом на дату закінчення перевірки не встановлено факту передачі вуглекислого газу.

Окрім того, перевіркою встановлено, що обладнання ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» для відпускання газів бродіння знаходяться в режимі пуско налагоджувальних робіт, планується монтаж лічильника, через який відбуватиметься відпуск газів бродіння для ТОВ «Кріоген-Сервіс».

Також, ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» здано в оренду приміщення площею 675 м2 ТОВ «Основа-КБМ» (код ЄДРПОУ 36715208) для розміщення обладнання з сушіння ВКЗБ (вологий концентрат зернової барди), що підтверджується договором оренди нежитлового приміщення № 01/10-1-Ор від 01.10.2022 року. Згідно схематичного плану земельної ділянки, літера «Б-1» схеми, приміщення, що здається в оренду є окремим приміщенням від головного виробничого корпусу і використовується як матеріальний склад підприємства.

В період проведення фактичної перевірки, а саме з 06.10.2023 по 15.10.2023 ТОВ «Основа-КБМ» господарську діяльність не здійснювало за відсутністю зернової барди.

У період 30.08.2023 01.09.2023 на підставі ухвали слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва Осаулова А.А. від 10.08.2023 за участю детективів/старших детективів Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України проведено обшук за адресою: 11320, Житомирська обл., Коростенський район, с. Липники, вул. Заводська, що на праві власності належить ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ», в ході якого було виявлено та вилучено рідину з характерним запахом спирту.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службовими особами ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» здійснюється незаконне виготовлення спирту використовуючи виробничі потужності спиртзаводу в обхід контролюючих спиртовимірювальних апаратів.

В подальшому листом Бюро економічної безпеки від 29.09.2023 № 94224/5 отримано висновок експертів за результатами проведеної судової експертизи матеріалів, речовин та виробів від 21.09.2023 № 23672/23-34 згідно якого доведено, що у вилученій рідині об`ємна частка спирту етилового становить не менше 96,6 відсотків.

Розпорядженням Державної податкової служби України від 07.11.2023 №417-р/л анульовано ліцензію на виробництво спирту етилового неденатурованого №990117202200005 терміном дії з 07.07.2022 до безстроково ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» на підставі акта про встановлення факту здійснення суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) виробництва, зберігання, транспортування, торгівлі фальсифікованим або необлікованим у такого суб`єкта господарювання спиртом етиловим.

Не погоджуючись із розпорядженням Державної податкової служби України від 07.11.2023 №417-р/л та вважаючи його протиправним, позивач звернувся до суду з цим адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 року №2755-VI (далі - ПК України).

Контролюючими органами, згідно із п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПК України є: податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

Відповідно до п.п. 19-1.1.14, 19-1.1.16, 19-1.1.17 п. 19-1.1 ст. 19-1 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу: здійснюють контроль у сфері виробництва, обігу та реалізації підакцизних товарів, контроль за їх цільовим використанням, забезпечують міжгалузеву координацію у цій сфері; здійснюють заходи щодо запобігання та виявлення порушень законодавства у сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального; проводять роботу щодо боротьби з незаконним виробництвом, переміщенням, обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального.

Відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.21 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім НБУ), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Глава 8 розділу ІІ ПК України визначає види перевірок, які можуть бути проведені контролюючими органами, а також порядок та процедуру їх проведення.

Згідн з п. 75.1 ст.75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

У відповідності до положень пп.75.1.3 п.75.1 ст.75 ПК України фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Згідно з п.86.1 ст.86 ПК України результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Відповідно до п.86.5 ст.86 ПК України акт (довідка) про результати фактичних перевірок, визначених статтею 80 цього Кодексу, складається у двох примірниках, підписується посадовими особами контролюючих органів, які проводили перевірку, реєструється не пізніше наступного робочого дня після закінчення перевірки. Акт (довідка) про результати зазначених перевірок підписується особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та його законними представниками (у разі наявності). Підписання акта (довідки) таких перевірок особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та/або його представниками та посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку, здійснюється за місцем проведення перевірки або у приміщенні контролюючого органу. У разі відмови платника податків, його законних представників або особи, яка здійснювала розрахункові операції, від підписання акта (довідки), посадовими особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує факт такої відмови. Один примірник акта або довідки про результати перевірки не пізніше наступного робочого дня після його складення реєструється в журналі реєстрації актів контролюючого органу і не пізніше наступного дня після його реєстрації вручається або надсилається платнику податків, його законному представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції. У разі відмови платника податків або його законних представників від отримання примірника акта (довідки) перевірки чи неможливості його вручення платнику податків або його законним представникам чи особі, яка здійснювала розрахункові операції з будь-яких причин, такий акт або довідка надсилається платнику податків у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. У зазначених в цьому абзаці випадках контролюючим органом складається відповідний акт або робиться позначка в акті або довідці про результати перевірки.

Згідно з п.86.1 ст.86 ПК України, п.3 розділу ІІ Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №727 від 20.08.2015 (далі - Порядок №272), акт документальної перевірки повинен містити систематизований виклад виявлених під час перевірки фактів порушень норм законодавства з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно з п.2 розділу ІІ Порядку №727 акт (довідка) документальної перевірки складається у двох примірниках та підписується посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку, або особами, уповноваженими на це у встановленому порядку, а також платниками податків (керівником платника податків або уповноваженою ним особою) або їх законними представниками (у разі наявності).

Пунктом 1.1. ДСТУ 4163-2003 (Уніфікована система Організаційно-розпорядчої документації Вимоги до оформлювання документів) (далі - ДСТУ 4163-2003) передбачено, що цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності: органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; підприємств, установ, організацій та їх об`єднань усіх форм власності (далі - організацій).

Відповідно до пункту 1.2. ДСТУ 4163-2003 цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту і розташовування реквізитів документів; вимоги до бланків та оформлювання документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів.

Документи, що їх складають в організації, згідно пункту 4.4. ДСТУ 4163-2003 повинні мати такі обов`язкові реквізити: назва організації (07), назва виду документа (10) (не зазначають на листах), дата (11), реєстраційний індекс документа (12), заголовок до тексту документа (19), текст документа (21), підпис (23).

Згідно з пунктом 3.12. Національного стандарту України ДСТУ 2732:2004 «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять», затвердженого наказом від 28 травня 2004 року №97 Держспоживстандарту України (далі - ДСТУ 2732:2004), юридична сила (службового документа) - властивість службового документа, надана чинним законодавством, яка є підставою для вирішення правових питань, здійснювати правове регулювання і (або) управлінські функції.

Підпунктом 4.1.7. пункту 4.1. ДСТУ 2732:2004 визначено, що підпис службового документа - реквізит службового документа, який свідчить про відповідальність особи за його зміст та є єдиний чи один з реквізитів, що надають документові юридичної сили.

Таким чином, враховуючи наведені вимоги ПК України та Порядку №727, а також приписи ДСТУ 4163-2003 та 2732:2004, підписання акту перевірки посадовими особами контролюючого органу є основною умовою дійсності такого акту.

З матеріалів справи встановлено, що акт про результати фактичної перевірки з питань дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства України у сфері обігу спирту, спиртовмісної продукції, наявності ліцензій, свідоцтв № 17148/09-01/42689569 від 16 жовтня 2023 року, який став підставою для видачі Державною податковою службою України 07 листопада 2023 року розпорядження № 417-р/л, яким ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» анульовано ліцензію на виробництво спирту етилового неденатурованого № 990117202200005, не підписано старшим державним інспектором відділу обслуговування акцизних складів та податкових постів управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у Житомирській області Мирославою Потапчук. Зауваження з цього приводу викладені керівником підприємства на акті.

А тому враховуючи відсутність у матеріалах справи будь-яких пояснень щодо непроставлення такого підпису перевіряючою особою, встановлене свідчить про недотримання порядку оформлення результатів перевірки.

Суд зазначає, що акт перевірки, виходячи із положень щодо допустимості доказів, закріплених частиною другою статті 74 КАС України, не може визнаватися допустимим доказом у справі, якщо такий одержаний з порушенням порядку, встановленого законом.

Надаючи оцінку встановленого відповідачем порушення позивачем вимог Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», суд виходить з наступного.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України визначаються Законом України "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" від 19.12.1995 № 481/95-ВР (далі Закон №481-95-ВР).

Частиною 1 ст. 16 Закону № 481/95-ВР передбачено, що контроль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України.

Згідно зі статтею 1 Закону №481/95-BP ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта підприємницької діяльності на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 2 Закону №481/95-BP, виробництво спирту етилового (у тому числі як лікарського засобу), спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, зернового дистиляту, біоетанолу здійснюється суб`єктами господарювання незалежно від форми власності, які мають відповідну ліцензію. Ліцензія на виробництво спирту видається підприємствам, що мають встановлені та безперервно функціонуючі цілодобові системи відеоспостереження за виробництвом та відпуском продукції. Відключення, припинення функціонування або невстановлення на всіх етапах виробництва та відпуску цілодобових систем відеоспостереження є підставою для відмови у видачі ліцензії або анулювання ліцензії.

Порядок анулювання ліцензій встановлений в статті 3 Закону № 481/95-ВР.

Так, ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного рішення про анулювання у формі розпорядження про таке анулювання на підставі:

заяви суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) про анулювання своєї ліцензії;

рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

несплати чергового платежу за ліцензію;

акта про встановлення факту незаконного використання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) марок акцизного податку;

акта про виявлення недостовірних даних у документах, поданих суб`єктом господарювання разом із заявою про отримання ліцензії (отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами);

акта про встановлення факту наявності документа, який засвідчує передачу іншому суб`єкту господарювання (у тому числі іноземному суб`єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) у власність, володіння та/або користування приміщень та обладнання, що забезпечують повний технологічний цикл виробництва алкогольних напоїв чи тютюнових виробів;

рішення суду про встановлення невідповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства до малих виробництв виноробної продукції;

рішення суду про встановлення факту переробки, виробництва та/або реалізації малим виробництвом виноробної продукції вин виноградних, вин плодово-ягідних, напоїв медових із виноматеріалів, придбаних та/або отриманих шляхом переробки придбаних плодів, ягід, винограду, меду;

рішення суду про встановлення факту переробки, виробництва та/або реалізації малим виробництвом виноробної продукції вин виноградних, вин плодово-ягідних, напоїв медових з використанням спирту та/або перевищення обсягу виробництва продукції, зазначеного у статті 1 цього Закону;

акта про встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцем провадження діяльності, яка підлягає ліцензуванню. До такого акта долучається мультимедійна інформація щодо фіксації зазначеного факту технічними приладами та/або технічними засобами, що здійснюють або мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису, та/або засобами фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису;

акта про встановлення факту порушення строків звернення до органу ліцензування щодо зміни відомостей, зазначених у виданій суб`єкту господарювання (у тому числі іноземному суб`єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) ліцензії;

акта, що засвідчує факт відмови суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) та/або його посадових (службових) осіб (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) без законних підстав у допуску уповноважених представників контролюючого органу до проведення перевірки, складеного відповідно до вимог пункту 81.2 статті 81 Податкового кодексу України. До такого акта долучається мультимедійна інформація щодо фіксації зазначеного факту технічними приладами та/або технічними засобами, що здійснюють або мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису, та/або засобами фото-, кінозйомки, відеозапису чи звукозапису;

акта або рішення суду про встановлення факту здійснення суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) виробництва, зберігання, транспортування, торгівлі фальсифікованим або необлікованим у такого суб`єкта господарювання спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним;

рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеного в дію указом Президента України про застосування до суб`єкта господарювання санкції, передбаченої пунктом 6 частини першої статті 4 Закону України "Про санкції".

Розпорядження про анулювання ліцензії приймається:

на шістнадцятий робочий день з дня, наступного за днем вручення суб`єкту господарювання акта, що є підставою для анулювання ліцензії;

на третій робочий день з дня отримання рішення суду, яке є підставою для анулювання ліцензії відповідно до вимог цієї статті, або заяви суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) про анулювання своєї ліцензії;

на шостий робочий день з дня отримання рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеного в дію указом Президента України про застосування до суб`єкта господарювання санкції, передбаченої пунктом 6 частини першої статті 4 Закону України "Про санкції";

на наступний робочий день після дати останнього спливу терміну сплати чергового платежу за наступний щорічний строк дії відповідної ліцензії у разі відсутності сплати чергового платежу.

Орган ліцензування на наступний робочий день після прийняття розпорядження про анулювання ліцензії:

вносить інформацію щодо розпорядження про анулювання ліцензії до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального та/або Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, а також оприлюднює його на своєму офіційному веб-сайті;

направляє суб`єкту господарювання (у тому числі іноземному суб`єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) розпорядження про анулювання ліцензії в порядку, встановленому статтею 42 Податкового кодексу України.

Розпорядження про анулювання ліцензії, прийняті органом ліцензування, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з дня оприлюднення розпорядження про анулювання ліцензії на офіційному веб-сайті органу ліцензування.

Як вже зазначалося судом, розпорядження Державної податкової служби України від 07.11.2023 №417-р/л, яким анульовано ліцензію на виробництво спирту етилового неденатурованого №990117202200005 видану ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» було прийнято на підставі акта перевірки.

Щодо зафіксованого в акті перевірки порушення статті 3 Закону № 481/95-ВР в частині встановлення факту здійснення суб`єктом господарювання виробництва, зберігання, транспортування, торгівлі фальсифікованим або не облікованим у такого суб`єкта господарювання спиртом етиловим, суд зазначає наступне.

Дослідивши акт перевірки та матеріали проведення такої перевірки позивача, суд відмічає, що обгрунтування встановлених порушень, в тому числі виходили з посилань контролюючого органу на ухвалу слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва Осаулова А.А. від 10.08.2023 відповідно до якої за участю детективів/старших детективів Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України проведено обшук за адресою: 11320, Житомирська обл., Коростенський район, с. Липники, вул. Заводська, що на праві власності належить ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ», а також посилань на висновок експертів за результатами проведеної судової експертизи матеріалів, речовин та виробів від 21.09.2023 № 23672/23-34.

Відповідно до положень ПК України та Порядку №727 акт документальної перевірки повинен містити систематизований виклад виявлених під час перевірки фактів порушень норм законодавства з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

З огляду на наведені правові норми, суд доходить висновку, що в акті перевірки мають бути зафіксовані порушення виявлені під час проведення такої перевірки.

Однак, встановлені з матеріалів справи обставини дають підстави стверджувати, що посадові особи контролюючого органу, обгрунтовуючи порушення, зафіксовані в акті перевірки, посилались на результати досудового розслідування Бюро економічної безпеки України та висновок експертів за результатами проведеної судової експертизи, тобто на ті обставини, які встановлені третіми особами та не були виявлені контролюючим органом безпосередньо під час перевірки.

Відповідно до пункту 5 статті 3 КПК України досудове розслідування - стадія кримінального провадження, яка починається з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань і закінчується закриттям кримінального провадження або направленням до суду обвинувального акта, клопотання про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотання про звільнення особи від кримінальної відповідальності, клопотання про закриття кримінального провадження.

Так, слід зазначити, що матеріали справи не містять, а в ході розгляду справи не було встановлено наявність обвинувального вироку відносно службових осіб ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» щодо здійснення незаконного виготовлення спирту використовуючи виробничі потужності спиртзаводу в обхід контрольних спиртовимірювальних апаратів.

Щодо посилань відповідача в акті перевірки на ухвалу слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва Осаулова А.А. від 10.08.2023 про проведений обшук, в ході якого було виявлено та вилучено рідину з характерним запахом спирту та висновок експертів за результатами проведеної судової експертизи матеріалів, речовин та виробів від 21.09.2023 № 23672/23-34, згідно якого доведено, що у вилученій рідині об`ємна частка спирту етилового становить не менше 96,6 відсотків, суд звертає увагу на наступне.

Так, дійсно у період з 30.08.2023 по 01.09.2023 на підставі ухвали слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва Осаулова А. А. від 10.08.2023р. за участю детективів/ старших детективів Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України проведено обшук за адресою: 11320, Житомирська область, Коростенський район, с. Липники, вул. Заводська, 1, що на праві власності належить ТОВ «Сталь Груп Енерджі» (код згідно з ЄДРПОУ 42689569).

Разом з тим, відповідно до протоколу обшуку 30.08.2023 - 01.09.2023 детективів Бюро економічної безпеки України було відібрано зразки спирту із спиртосховиша, тому вважати, що вказані зразки є рідиною з характерним запахом спирту не правомірно, адже було вилучено саме зразки. Відповідно до опису речей вилучених при обшуці 30.08.2023- 01.09.2023 відсутня будь-яка рідина з характерним запахом спирту, отже відсутні будь-які докази того, що детективами Бюро економічної безпеки України при обшуці було вилучено рідину з характерним запахом спирту. Відповідно до протоколу обшуку від 30.08.2023 ємності для спирту та іншого обладнання за допомогою якого могла здійснюватися подача спирту в обхід контрольних спиртовимірювальних апаратів не виявлено.

Щодо експертизи, то слід відмітити, що в акті перевірки не відображено, що саме було передано на експертизу, які питання ставились експерту та який факт встановлено вказаною експертизою.

Крім того, працівниками ГУ ДПС у Житомирській області було порушено норми статті 222 КПК України, щодо недопустимості розголошення відомостей досудового розслідування.

Щодо встановлення перевіркою факту наявності документа, який засвідчує передачу іншому суб`єкту господарювання (у тому числі іноземному суб`єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) у власність, володіння та/або користування приміщень та обладнання, що забезпечують повний технологічний цикл виробництва алкогольних напоїв чи тютюнових виробів.

Відповідно до матеріалів справи, між ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» та ТОВ «Кріоген - Сервіс» укладено Договір оренди № 1 від 20 січня 2023 року згідно з яким, Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування частину нежитлових приміщень/споруд, позначених номерами «51», «53», «54», - загальною площею 121,1 кв. м, що знаходяться за адресою: Україна, 11320, Житомирська обл., Коростенський р-н, село Липники, вул. Заводська, будинок 1 (в подальшому «Майно», «Об`єкт оренди») та підтверджується Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.

Договір оренди № 1 від 20 січня 2023 року жодним чином не порушує ліцензійних умов ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ».

Водночас, викладені в акті перевірки твердження про безконтрольність переміщення співробітників та транспорту ТОВ «Кріоген-сервіс є хибними та такими, що ґрунтуються виключно на припущеннях, з огляду на наступне.

В акті перевірки зафіксовано відеоспостереження на території ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» всіх виробничих процесів.

Всі групи приміщень, які задіяні та беруть участь у виробництві, зберіганні, відпуску спирту перебувають під постійним відеонаглядом та контролем.

Крім того, передані в оренду приміщення/споруди для вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» не використовує, в зазначених приміщеннях відсутнє будь-яке технологічне обладнання яке б відносилось для виробництва спирту.

Поміж наведеного, в період з травня по серпень 2023 року представниками ДПС було проведено чотири перевірки з питань дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства України у сфері обігу спирту, спиртовмісної продукції, наявності ліцензій, свідоцтв про що складені наступні акти/довідки:

Акт (Довідка) про результати фактичної перевірки з питань дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства України у сфері обігу спирту, спиртовмісної продукції, наявності ліцензій, свідоцтв від 22 травня 2023 року;

Акт (Довідка) про результати фактичної перевірки з питань дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства України у сфері обігу спирту, спиртовмісної продукції, наявності ліцензій, свідоцтв від 02 червня 2023 року;

Акт (Довідка) про результати фактичної перевірки з питань дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства України у сфері обігу спирту, спиртовмісної продукції, наявності ліцензій, свідоцтв від 22 липня 2023 року;

Довідка про результати фактичної перевірки з питань дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства України у сфері обігу спирту, спиртовмісної продукції, наявності ліцензій, свідоцтв від 11 серпня 2023 року.

За результатами наведених перевірок, контролюючим органом не було встановлено порушень з боку ТОВ «СТАЛЬ ГРУП ЕНЕРДЖІ» вимог законодавства України у сфері обігу спирту, спиртовмісної продукції, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі і спричинених укладенням договору оренди № 1 від 20 січня 2023 року, оскільки такі перевірки проводились у період дії вказаного договору.

Крім того посилання в акті про результати фактичної перевірки № 17148/09- 01/42689569 від 16 жовтня 2023 року на наявність документа, який засвідчує передачу іншому суб`єкту господарювання (у тому числі іноземному суб`єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) у власність, володіння та/або користування приміщень та обладнання, що забезпечують повний технологічний цикл виробництва алкогольних напоїв чи тютюнових виробів не підтверджено будь-якими доказами.

Тобто, за наслідками проведеної перевірки не встановлено фактів виробництва будь-яких фальсифікованих/необлікованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів, оскільки перелік із зазначенням детальної інформації про такий алкогольний напій чи тютюновий виріб відсутній, а також не було зафіксовано їх вилучення як незаконне виробництво.

З урахуванням встановленого, суд критично відноситься до таких тверджень посадових осіб контролюючого органу в акті перевірки, та вважає, що висновки в частині встановлених порушень грунтуються на припущеннях податкового органу.

Згідно з ч. 1 та ч. 2 ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини та основоположних свобод і практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

Суд при розгляді справи враховує позицію ЄСПЛ (в аспекті оцінки аргументів позивача), сформовану у справі «Серявін та інші проти України» (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» (RuizTorijav. Spain) № 303-A, пункт 29).

Також згідно з пунктом 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Наведене дає підстави для висновку, що доводи сторін у кожній справі мають оцінюватись судами на предмет їх відповідності критеріям конкретності, доречності та важливості в межах відповідних правовідносин з метою належного обґрунтування позиції суду.

Підсумовуючи наведені вище висновки, суд вважає, що оскаржуване розпорядження Державної податкової служби України від 07 листопада 2023 року № 417-р/л, щодо анулювання ліцензії на виробництво спирту етилового неденатурованого ТОВ "Сталь Груп Енерджі" прийнято без з`ясування всіх обставин та є необґрунтованим, а отже позовна вимога в частині визнання протиправним та скасування даного розпорядження підлягає задоволенню.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання відповідача видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва та оптової торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах та зі свого офіційного веб-сайту інформацію щодо анулювання Товариству з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" ліцензії на виробництво спирту етилового неденатурованого реєстраційний № 990117202200005, терміном дії з 07 липня 2022 року до безстроково та поновити інформацію, суд зазначає таке.

Порядок ведення Єдиного державного реєстру виробників спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів (надалі за текстом Реєстр) передбачений Інструкцією з ведення Єдиного державного реєстру виробників спирту етилового, коньячного і плодового та зернового дистиляту, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, дистиляту виноградного спиртового, спирту-сирцю плодового, біоетанолу, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, що затверджена наказом Міністерства фінансів України від 30.11.2012 №1246, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.12.2012 за № 2133/22445 (далі за текстом Інструкція №1246).

Відповідно до пункту 1.2 Інструкції №1246 до Реєстру вносяться відомості про суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового та зернового дистиляту, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, дистиляту виноградного спиртового, спирту-сирцю плодового, біоетанолу, алкогольних напоїв та тютюнових виробів (далі суб`єкти господарювання).

Згідно з пунктом 2.2 Інструкції №1246 у разі анулювання ліцензії, закінчення строку дії ліцензії або зміни відомостей, зазначених у виданій суб`єкту господарювання ліцензії, Департамент протягом п`яти робочих днів вносить відповідні зміни до Реєстру та надає відповідну інформацію в паперовій та електронній формах до Департаменту взаємодії для розміщення на офіційному веб-сайті Державної податкової служби України.

З огляду на викладене, ефективним способом повного відновлення порушених прав позивача є зобов`язання відповідача видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва та оптової торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах та з офіційного веб-сайту інформацію щодо анулювання Товариству з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" ліцензії на виробництво спирту етилового неденатурованого реєстраційний № 990117202200005, терміном дії з 07 липня 2022 року до безстроково та поновити інформацію (внести відомості) про ліцензію в Реєстрі та на офіційному веб-сайті.

Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частинами першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на вищезазначені висновки суду відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не доказав правомірності свого рішення, що є підставою для задоволення позову.

Частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, враховуючи задоволення позову, на користь позивача підлягають відшкодуванню судові витрати, сплачені позивачем за подання цього позову.

Керуючись статтями 2, 6, 8, 9, 77, 132, 139, 243-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" (вул. Заводська, 1,с. Липники,Житомирська обл., Коростенський р-н,11320. РНОКПП/ЄДРПОУ: 42689569) до Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053. РНОКПП/ЄДРПОУ: 43005393)про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити дії -задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати розпорядження Державної податкової служби України від 07 листопада 2023 року № 417-р/л про анулювання ліцензії на виробництво спирту етилового неденатурованого реєстраційний № 990117202200005, терміном дії з 07 липня 2022 року до безстроково, товариству з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі".

Зобов`язати Державну податкову службу України видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва та оптової торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах та з офіційного веб-сайту Державної податкової служби України інформацію щодо анулювання Товариству з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" ліцензії на виробництво спирту етилового неденатурованого реєстраційний № 990117202200005, терміном дії з 07 липня 2022 року до безстроково.

Зобов`язати Державну податкову службу України поновити в Єдиному державному реєстрі суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва та оптової торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах інформацію (внести відомості) про ліцензію на виробництво спирту етилового неденатурованого, реєстраційний № 990117202200005, терміном дії з 07 липня 2022 року до безстроково, яка видана Товариству з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" та на офіційному веб-сайті Державної податкової служби України .

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Сталь Груп Енерджі" витрати зі сплати судового збору в розмірі 10736,00 грн (десять тисяч сімсот тридцять шість гривень 00 копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя В.А. Липа

Дата ухвалення рішення26.12.2023
Оприлюднено29.12.2023
Номер документу115976936
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —240/32536/23

Ухвала від 06.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стеценко С.Г.

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 18.03.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 07.03.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Постанова від 06.02.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 31.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 04.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні