Рішення
від 27.12.2023 по справі 280/8664/23
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

27 грудня 2023 року Справа № 280/8664/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого суддіТатаринова Д.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Торгової компанії «Агроспейс» (49033, м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд. 147, ЄДРПОУ 41084815) до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області (69036, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Маяковського, буд. 20а, ЄДРПОУ: 4031134), третя особа, яка не заявляє самостійних вимоги на предмет спору, - Фермерське господарство «Лісник-М» (70500, Запорізька область, Оріхівський район, м.Оріхів, вул. Лесі Українки, буд. 45, кв. 56; код ЄДРПОУ 22121394) про визнання протиправною відмови та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Торгової компанії «Агроспейс» (далі - позивач) до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області (далі відповідач), в якій позивач просить суд:

- визнати протиправною відмову Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області у знятті з обліку сільськогосподарської техніки за результатами розгляду заяви Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія «Агроспейс» від 22 лютого 2023 року, яка оформлена листом «Про розгляд заяви» за № 139.2 від 03 березня 2023 року;

- зобов`язати Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області зняти комбайн FEND (модель 6335 С, серійний номер ZN205640X03020019, 2017 року випуску) з обліку.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що всупереч умов пункту 4 додаткової угоди №1 від 02 липня 2020 року до Договору купівлі-продажу №1861 від 18 березня 2019 року Фермерське господарство Лісник-М до цього часу таке і не зняло комбайн FENDT (модель 6335 С, серійний номер ZN205640X03020019, 2017 року випуску) з обліку та не передало свідоцтво про реєстрацію комбайну (з відміткою про зняття з обліку) Товариству з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Агроспейс, то існує об`єктивна потреба в усуненні перешкод щодо реєстрації права власності комбайну за позивачем. Зазначає, що територіальним органом, який видав свідоцтво про реєстрацію комбайну FENDT (модель 6335 С, серійний номер НОМЕР_1 , 2017 року випуску) за Фермерському господарству Лісник-М є Головне управління Держпродспоживслужби у Запорізькій області. Вважає, що не зняття третьою особою комбайну не може бути перешкодою для позивача у реалізації права на реєстрацію сільськогосподарської техніки. На заяву позивача щодо зняття спірного комбайну з обліку, відповідачем відмовлено у її задоволення з огляду на те, що його зареєстровано за іншою юридичною особою, Стверджує, що подав до відповідача максимально повний пакет документів, необхідний для зняття спірного комбайну з обліку. З наведених підстав, позивач вважає, що відмова відповідача зняти з обліку спірний комбайн, при наявності у позивача права власності на цей комбайн, є протиправною та такою, що перешкоджає користуватись належним йому майном. Просить позов задовольнити.

Ухвалою суду від 23 жовтня 2023 року відкрито провадження у справі, призначено справу до судового розгляду по суті за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Вищезазначена ухвала про відкриття провадження в адміністративній справі № 280/8664/23 одержана уповноваженою особою відповідача 17 жовтня 2023 року в особистому кабінеті підсистеми «Електронний суд», що підтверджується довідкою про доставку електронного листа, яка міститься в матеріалах справи.

Правом на подання відзиву на позовну заяву відповідач не скористався.

Також, вищезазначена ухвала судді направлялась засобами поштового зв`язку на адресу місця реєстрації третьої особи. Проте поштове відправлення повернуто АТ «Укрпошта» на адресу суду з відміткою «за закінченням терміну зберігання» та «адресат відсутній за вказаною адресою».

Дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд встановив такі обставини.

У лютому 2023 року позивач направив до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області заяву від 22 лютого 2023 року про зняття спірного комбайну з обліку, разом із таким переліком документів: витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ТОВ «ТК «Агроспейс», копією договору купівлі-продажу № 1761 від 18 березня 2019 року з додатком № 2 від 09 липня 2019 року, копією свідоцтва про реєстрацію серії НОМЕР_2 . Копією додаткової угоди №1 від 02 лютого 2020 року до договору купівлі-продажу № 1761 від 18 березня 2019 року, копією акту повернення майна №0207 від 02 липня 2020 року, копією видаткової накладної № ВП- 0000001 від 02 липня 2020 року, копією претензії №0903/21-1К від 09 березня 2021 року (докази відмови власника машини зняти її добровільно), доказами направлення претензії №0903/21-1К від 09 березня 2021 року, наказом директора ТОВ «ТК «Агроспейс» № 20-02АС від 20 лютого 2023 року (рішення власника про зняття машини з обліку), висновком спеціаліста від 20 лютого 2023 року.

На вказану заяву Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області надано письмову відповідь у вигляді листа «Про розгляд заяви» за № 139.2 від 03 березня 2023 року, яким повідомлено про відсутність правових підстав для зняття комбайну з обліку у зв`язку із тим, що його зареєстровано за іншою юридичною особою.

Позивач вважає відмову Головного управління протиправною, у зв`язку із чим звернувся до суду.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, відповідно до змісту статті 34 Закону України Про дорожній рух (у редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин), власники транспортних засобів та особи, які використовують їх на законних підставах, зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів.

При цьому, згідно підпункту 1.10 Розділу I Правил дорожнього руху України (у редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що механічний транспортний засіб - це транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.

Також, статтею 34 Закону України Про дорожній рух передбачено, що відомчу реєстрацію та облік тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.

Порядок відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №694 від 08 липня 2009 року, визначає процедуру відомчої реєстрації, перереєстрації, тимчасової реєстрації (далі - реєстрація) та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (далі - машини), здійснення інших заходів, пов`язаних з реєстрацією та веденням обліку машин (далі - Порядок №694).

За приписами пункту 2 Порядку №694 реєстрація та зняття з обліку машин проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - територіальні органи Держпродспоживслужби).

Відповідно до пункту 3 Порядку №694 власники, крім суб`єктів господарювання, визначених у підпункті 5 пункту 8 цього Порядку, зобов`язані зареєструвати в територіальному органі Держпродспоживслужби машину протягом 10 діб від дня придбання, митного оформлення або виникнення інших обставин, що є підставою для реєстрації. Строк реєстрації може бути продовжений територіальним органом Держпродспоживслужби у разі неможливості власника своєчасно її провести у зв`язку з хворобою, відрядженням чи з інших причин.

Машина реєструється протягом семи днів на підставі зареєстрованої в установленому порядку державним інспектором заяви власника або уповноваженої ним особи у разі, коли документи, що додаються до заяви, подані у повному обсязі (пункт 4 Порядку №694).

Підпунктом 6 пункту 4 Порядку №694 передбачено, що до заяви, зокрема, додається свідоцтво про реєстрацію машини з відміткою про її зняття з обліку попереднім власником (якщо машина перебувала в експлуатації та була зареєстрована в територіальному органі Держпродспоживслужби чи іншому державному органі).

Процедуру приймання, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків Державною інспекцією сільського господарства України та її територіальними органами (далі - інспекція) щодо відомчої реєстрації, тимчасової реєстрації, перереєстрації (далі - реєстрація) та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (далі - машина) врегульовано Порядком роботи, пов`язаної з реєстрацією та зняттям з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженим Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №644 від 22 листопада 2011 року (надалі - Порядок №644).

Як вбачається з матеріалів справи, 18 березня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Агроспейс (Продавець) та Фермерським господарством Лісник-М (Покупець) укладено договір купівлі-продажу №1761 (Договір купівлі-продажу), відповідно до умов якого Продавець зобов`язався продати, а Покупець прийняти та оплатити зернозбиральний комбайн FENDT, модель 6335 С, жниварку FENDT, модель PowerFlow 7,7 m (25) (Товар).

За договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов`язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов`язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму (стаття 655 Цивільного кодексу України).

Комплектація Товару та строк його оплати обговорені в Додатку №1 до Договору, то є його невід`ємною частиною (пункт 1.2. Договору купівлі-продажу).

Відповідно до пункту 2.1. Договору купівлі-продажу ціна одиниці виміру Товару та загальна вартість кожної партії Товару визначаються Сторонами в Специфікаціях, з урахуванням умов пунктів 2.2. та 2.3. даного Договору.

Так, Додатком №1 до Договору купівлі-продажу позивач і відповідач, зокрема, узгодили Специфікацію Товару:

- зернозбиральний комбайн FENDT, модель 6335 С, у такій комплектації: FENDT 6335 С, паливний фільтр попереднього очищення, комплектація для RU, колеса задні 540/65R24, противага для стандартного заднього моста;

- жниварка FENDT, модель PowerFlow 7.7 m (25і), у такій комплектації: PF 7,70 m (25) жниварка, електричний вертикальний ніж LH, електричний вертикальний ніж RH.

За умовами пункту 2.2. Договору купівлі-продажу Товар буде переданий Покупцю після проведення останнім 10% оплати за Товар на розрахунковий рахунок Продавця, у відповідності до пунктів 3.1., 3.2., 5.1. та Графіку оплати Товару, вказаному в Додатку №1 до Договору, з наданням наступних документів: видаткових накладних на Товар; інструкція з експлуатації; сервісна книжка.

Право власності на Товар переходить від Продавця до Покупця в момент підписання Сторонами акту приймання-передачі відповідно до умов цього Договору (пункт 2.3. Договору купівлі-продажу).

На виконання вищезазначених умов Договору купівлі-продажу, у зв`язку зі сплатою позивачем 10% вартості Товару, 09 липня 2019 року між Продавцем та Покупцем складено та підписано Акт приймання-передачі (Додаток №2 до Договору купівлі-продажу), згідно якого Продавець передав Покупцю, а Покупець прийняв Товар згідно специфікації з наведеними характеристиками:

1. Зернозбиральний комбайн FENDT, модель 6335 С, серійний номер ZN205640X03020019,2017 року випуску;

2. Жниварка FENDT PowerFlow 7,7m (25), серійний номер 702500303, 2017 року випуску.

Пунктом 3 даного Акту сторони узгодили, що з моменту його підписання зобов`язання Продавця з передачі Товару Покупцю вважаються виконаними.

Отже, з 09 липня 2019 року право власності на зернозбиральний комбайн FENDT (модель 6335 С, серійний номер ZN205640X03020019, 2017 року випуску) та жниварку FENDT (PowerFlow 7,7m (25), серійний номер 702500303, 2017 року випуску) за умовами Договору купівлі-продажу перейшло до Фермерського господарства Лісник- М.

Статтею 525 Цивільного кодексу України визначено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом (частина перша статті 651 Цивільного кодексу України).

Так, додатковою угодою №1 від 02 липня 2020 року до Договору купівлі-продажу, у зв`язку із неможливістю виконання Покупцем власних зобов`язань за Договором з оплати Товару, Сторони за Договором купівлі-продажу №1761 від 18 березня 2019 року дійшли згоди розірвати зазначений Договір з 02 липня 2020 року.

Пунктом 2 вказаної додаткової угоди Покупець зобов`язався отриманий ним Товар за Договором повернути Продавцю в строк до 02 липня 2020 року.

Право власності на Товар переходить від Покупця до Продавця в момент підписання Сторонами даної угоди (пункт 3 додаткової угоди №1).

За пунктом 4 додаткової угоди Покупець зобов`язався зняти Товар з обліку та передати свідоцтво про реєстрацію Товару (з відміткою про зняття з обліку) Продавцю в строк до 03 липня 2020 року.

На виконання умов вказаного вище пункту 2 додаткової угоди №1 Фермерське господарство Лісник-М повернуло 02 липня 2020 року у власність Товариства з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Агроспейс комбайн FENDT (модель 6335 С, серійний номер ZN205640X03020019, 2017 року випуску) та жниварку (PowerFlow 770 Table, серійний номер 702500303, 2017 року випуску), що підтверджується Актом повернення майна №0207 від 02 липня 2020 року та видатковою накладною (повернення) №ВП- 0000001 від 02 липня 2020 року.

Однак, в порушення умов пункту 4 додаткової угоди №1 від 02 липня 2020 року до Договору купівлі-пподажу №1761 від 18 березня 2019 року Фермерське господарство Лісник- М до цього часу так і не зняло Товар з обліку та не передало свідоцтво про реєстрацію Товару (з відміткою про зняття з обліку) Товариству з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Агроспсйс. 09 березня 2021 року позивач направив на адресу Фермерського господарства Лісник-М претензію №0903/21-1К від 09 березня 2021 року із вимогою протягом 7 (семи) днів з моменту отримання вказаної претензії зняти комбайн FENDT (модель 6335 С, серійний номер ZN205640X03020019. 2017 року випуску) з обліку та передати свідоцтво про реєстрацію комбайну (з відміткою про зняття з обліку) Товариству з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Агроспейс.

Вказану претензію отримано відповідачем 10 березня 2021 року, однак жодної дій щодо зняття техніки з обліку вчинено не було.

Правове регулювання відносин, пов`язаних з купівлею-продажем транспортних засобів, здійснюється на підставі положень Цивільного кодексу України з урахуванням загальних положень про договір та спеціальних правил, закріплених у відповідних положеннях та Порядку №694, які визначають певні особливості укладення, виконання та правові наслідки невиконання відповідних договорів.

При цьому, що задля можливості належної реєстрації комбайну FENDT (модель 6335 С, серійний номер ZN205640X03020019, 2017 року випуску) за ТОВ ТК Агроспейс як за законним володільцем останньому необхідно мати певний перелік документів.

Згідно вищенаведених вимог чинного законодавства, для можливості реєстрації комбайну FENDT (модель 6335 С, серійний номер ZN205640X03020019, 2017 року випуску) за ТОВ ТК Агроспейс як за належним власником необхідно обов`язково мати свідоцтво про реєстрацію машини з відміткою про її зняття з обліку попереднім власником.

Позивач зазначає, що оскільки всупереч умов пункту 4 додаткової угоди №1 від 02 липня 2020 року до Договору купівлі-продажу №1761 від 18 березня 2019 року Фермерське господарство Лісник-М до цього часу так і не зняло комбайн FENDT (модель 6335 С, серійний номер ZN205640X03020019, 2017 року випуску) з обліку та не передало свідоцтво про реєстрацію комбайну (з відміткою про зняття з обліку) Товариству з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Агроспейс, існує об`єктивна потреба в усуненні перешкод щодо реєстрації права власності комбайну за позивачем.

На думку позивача таке не зняття третьою особою комбайну не може бути перешкодою для позивача у реалізації права на реєстрацію сільськогосподарської техніки.

Проте, судовим рішенням в адміністративній справі № 280/6028/21 від 10 листопада 2021 року, яке набрало законної сили 24 травня 2022 року, встановлено, що за даними Єдиного реєстру для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-транспортних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів власником комбайна зернозбирального (марка і модель FENDT 6335 С, рік випуску 2017, заводський номер НОМЕР_1 , двигун № НОМЕР_3 ) є Фермерське господарство Лісник-М (свідоцтво ЕЕ198941, дата свідоцтва: 27 вересня 2019 року, номерний знак комбайна: НОМЕР_4 , дата реєстрації: 27 вересня 2019 року). Вказаний комбайн зареєстровано на підставі договору купівлі-продажу від 18 березня 2019 року №1761.

Право власності Фермерське господарство Лісник-М набуло відповідно до договору купівлі-продажу від 18 березня 2019 року № 1761, купивши цей комбайн у Товариства з обмеженою відповідальністю Торгова компанія Агроспейс.

На переконання суду, посилання позивача на Акт повернення майна №0207 від 02 липня 2020 року та видаткову накладною (повернення) № ВП- 0000001 від 02 липня 2020 року можуть свідчити про факт переходу права власності на спірний комбайн від ТОВ Лісним-М до ТОВ Торгова компанія Агроспейс, але не можуть свідчити про факт зняття вищевказаного комбайна з реєстрації.

За приписами абзацу першого підпункту першого пункту 10 Порядку №694 у реєстрації машини може бути відмовлено якщо машина не знята з обліку попереднім власником в територіальному органі Держпродспоживслужби чи іншому державному органі, за винятком випадків, передбачених законодавством.

Пунктом 3.6 Порядку №644 встановлено, що запис про відмову в реєстрації машини із зазначенням вмотивованих підстав відмови вноситься в заяву, копія якої повертається власнику машини або уповноваженій ним особі. На прохання заявника складається окрема письмова відповідь про підставу відмови в реєстрації машини, яка підписується державним інспектором та реєструється в інспекції в установленому порядку.

З огляду на те, що в Єдиному реєстрі для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-транспортних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів відсутні відомості щодо зняття з реєстрації комбайна марки і моделі FENDT 6335 С, рік випуску 2017, заводський номер НОМЕР_1 , двигун № НОМЕР_3 , то відповідач правомірно прийняв рішення про відмову в знятті з реєстрації комбайна зернозбирального за результатами розгляду поданої ТОВ Торгова компанія Агроспейс заяви від 26 квітня 2021 року.

Окрім того, у вищезазначеному судовому рішенні судом встановлено, що на спірний комбайн, станом на дату ухвалення судового рішення в адміністративній справі № 280/6028/21, накладений арешт.

При цьому, в матеріалах адміністративної справи № 280/8664//23 відсутні докази на підтвердження факту зняття такого арешту з комбайну станом на дату звернення позивача до суду із позовом.

Пунктом 21 Порядку 694 визначено, що знімати з обліку машину, що перебуває у податковій заставі, заставі, під арештом або є предметом Іншого обтяження, без письмової згоди всіх виявлених обтяжувачів забороняється.

Стосовно визначення представником позивача приписів Цивільного кодексу України суд зазначає, що питання права власності (набуття права власності, перешкод користування належним майном) не є компетенцією суду адміністративної юрисдикції.

А з огляду на встановлені судом обставини та дії вчинені відповідачем, на підставі підпункту 6 пункту 4, підпункту 1 пункту 10 Порядку №694, суд дійшов висновку, що відповідача діяв у відповідності до вимог частини 2 статті 2 КАС України, тому у задоволенні заявлених позовних вимог слід відмовити.

Посилання позивача на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 18 березня 2021 року, залишене без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 20 липня 2021 року у справі № 400/5807/20 не приймається судом до уваги, оскільки з урахуванням положень частини 2 статті 242 КА України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Також, суд зазначає, що правовідносини у справі № 280/8664/23 та 400/5807/20 не є подібними, оскільки предметом спору у справі № 400/5807/20 є зняття з обліку сільськогосподарської техніки, яку було передано позивачу, як переможцю публічних торгів на підставі Акту про проведені електронні торги, тобто щодо майна на яке звернено стягнення.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною другою статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У зв`язку із відмовою у задоволенні позовних вимог розподіл судових витрат в порядку статті 139 КАС України судом не здійснюється.

Керуючись статтями2,5,72,77,139,241,243-246 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову Торгової компанії «Агроспейс» до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимоги на предмет спору, - Фермерське господарство «Лісник-М» про визнання протиправною відмови та зобов`язання вчинити певні дії, - відмовити.

Розподіл судових витрат не здійснюється.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.

Повне найменування сторін та інших учасників справи:

Повне судове рішення складено 27 грудня 2023 року.

Суддя Д.В. Татаринов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.12.2023
Оприлюднено29.12.2023
Номер документу115977415
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —280/8664/23

Постанова від 17.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 02.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 19.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Рішення від 27.12.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні