КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 грудня 2023 року місто Київ №320/4584/23
Київський окружний адміністративний суд у складі судді Білоноженко М.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "ТД "Редут"доДержавної служби експортного контролю Українипровизнання протиправною та скасування постанови,ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД «Редут» звернулось до Київського окружного адміністративного суду із позовом до Державної служби експортного контролю України, в якому просить суд визнати протиправною та скасувати постанову заступника Голови Державної служби експортного контролю України від 29.12.2022 №26/22 про накладення на Товариство з обмеженою відповідальністю "ТД "Редут" штрафу у розмірі 612 714,63 грн за порушення вимог законодавства в галузі державного експертного контролю.
В обгрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив про відсутність факту вчинення ним порушення вимог законодавства в галузі державного експортного контролю, оскільки в матеріалах справи немає жодного документу, який би свідчив про передачу товарів іншим споживачам, окрім військової частини НОМЕР_1 . Зауважує, що товари ввозились ним на територію України виключно з метою їх подальшого продажу кінцевому споживачу, а не під виглядом гуманітарної допомоги.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 01.03.2023 (суддя Журавель В.О.) позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД "Редут" залишено без руху та встановлено позивачу десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня вручення даної ухвали. Позивачем у встановлені судом строки усунуто недоліки позовної заяви.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 20.03.2023 (суддя Журавель В.О.) відкрито провадження в адміністративній справі в порядку спрощеного позовного провадження з викликом (повідомленням) сторін.
Рішенням Вищої ради правосуддя від 03.10.2023 за №949/0/15-23 ОСОБА_1 було звільнено з посади судді Київського окружного адміністративного суду у зв`язку з поданням заяви про відставку.
Відповідно до протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями, справу №320/4584/23 передано до розгляду судді Київського окружного адміністративного суду Білоноженко М.А.
Ухвалою від 07.11.2023 адміністративну справу №320/4584/23 прийнято до провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами.
Ухвалою від 21.11.2023 у задоволенні клопотання представника відповідача про залучення третіх осіб - відмовлено.
Відповідач, не погоджуючись із доводами позивача, надав відзив на позовну заяву, в якому вказав, що вважає позовні вимоги безпідставними і такими, що не підлягають задоволенню. Наголосив, що за матеріалами досудового розслідування встановлено обставини невиконання обов`язку позивача передати товари кінцевому споживачу військовій частині НОМЕР_1 , чим вчинено правопорушення, передбачене абз 5 ст. 25 Закону України «Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання».
Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
29.12.2022 року Постановою № 26/22 заступник Голови Державної служби експортного контролю України наклав на Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД «Редут» штраф у розмірі 612 714 гри. 63 коп. за порушення вимог законодавства в галузі державного експертного контролю.
Підставою для прийняття Постанови № 26/22 став Протокол від 19.12.2022 року № 26/22 про порушення суб`єктом здійснення міжнародних передач товарів - юридичною особою вимог законодавства в галузі державного експертного контролю.
Вважаючи винесену постанову № 26/22 необґрунтованою, 09 січня 2023 року позивач подав Голові Державної служба експортного контролю України О.Л. Павліченко скаргу на Постанову № 26/22 від 29.12.2022 року про накладення на суб`єкта здійснення міжнародних передач товарів юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузі державного експертного контролю.
Станом на час подання позову, позивач не отримував рішення за скаргою від 09 січня 2023 року на Постанову № 26/22 від 29.12.2022 року, відтак був змушений звернутися до суду із даним позовом, при вирішенні якого суд виходить із наступного.
Діяльність, пов`язана з державним контролем за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання, з метою забезпечення захисту національних інтересів України, дотримання нею міжнародних зобов`язань щодо нерозповсюдження зброї масового знищення, засобів її доставки, обмеження передач звичайних видів озброєння, а також здійснення заходів щодо недопущення використання зазначених товарів у терористичних та інших протиправних цілях регулюється Законом України «Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання» (далі Закон №549-IV).
Відповідно до ст. 1 Закону №549-IV, державний експортний контроль - комплекс заходів з контролю за міжнародними передачами товарів, їх використанням юридичною чи фізичною особою, що здійснюється центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, та іншими державними органами з метою забезпечення захисту інтересів національної безпеки та відповідно до міжнародних зобов`язань України.
Державна служба експортного контролю України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015 року №159 «Про затвердження Положення про Державну службу експортного контролю України» є центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю.
Згідно частини 1 статті 22 Закону України «Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання», суб`єкт здійснення міжнародних передач товарів, якому надано дозвіл, висновок чи міжнародний імпортний сертифікат, подає до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, письмові звіти про підсумки проведення переговорів, зазначених у статті 18 цього Закону, а також про фактично здійснені експорт та імпорт товарів, визначених у цих документах, та про використання зазначених товарів у заявлених цілях. Форма звіту та строки його подання визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері державного експортного контролю.
Суб`єкт здійснення міжнародних передач товарів - зареєстрований центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, суб`єкт господарювання України, який має намір здійснювати або здійснює міжнародні передачі товарів, включаючи посередницьку (брокерську) діяльність;
Міжнародні передачі товарів - експорт, імпорт, реекспорт товарів, їх тимчасове вивезення за межі України або тимчасове ввезення на її територію, транзит товарів територією України, а також будь-які інші передачі товарів, що здійснюються за межами України.
Згідно із ч. 5 ст. 6, ст. 8, ст. 9 Закону №549-IV, реалізацію державної політики в галузі державного експортного контролю забезпечують центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, а також міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, уповноважені згідно із законодавством здійснювати заходи в галузі державного експортного контролю. Зазначені органи виконавчої влади можуть також залучати до участі в здійсненні заходів державного експортного контролю інші центральні органи виконавчої влади, представництва України за кордоном та юридичних осіб, діяльність яких безпосередньо не пов`язана з державним експортним контролем, за згодою їх керівників.
Порядок здійснення контролю за міжнародними передачами товарів установлюється Кабінетом Міністрів України відповідно до цього та інших законів України, актів Президента України залежно від конкретних груп товарів та видів їх міжнародних передач.
Найменування та опис товарів, міжнародні передачі яких підлягають державному експортному контролю, вносяться до списків товарів, що підлягають державному експортному контролю (далі - списки).
Списки складаються за відповідними групами товарів центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, із залученням заінтересованих центральних органів виконавчої влади. До складання списків можуть також залучатися представники підприємств, наукових установ, організацій, а також їх об`єднань.
Списки затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ст. 12 Закону суб`єкти господарювання України, які мають намір здійснювати міжнародні передачі товарів, у тому числі проводити посередницьку (брокерську) діяльність, пов`язану з міжнародними передачами товарів військового призначення, попередньо реєструються як суб`єкти здійснення міжнародних передач товарів Держекспортконтролем, який видає зазначеним суб`єктам відповідні посвідчення.
Окрім того, ст. 13 Закону передбачає, що для здійснення, зокрема, імпорту товарів військового призначення, суб`єкти господарювання повинні отримати від Кабінету Міністрів України відповідні повноваження у відповідності до Положення про порядок надання повноважень на право здійснення експорту, імпорту товарів військового призначення та ^товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №838 від 08.06.1998 (надалі - Положення № 838).
Водночас, згідно абз. 4 п. 4 цього Положення без одержання повноважень від Кабінету Міністрів України здійснюється імпорт товарів військового призначення за позиціями ML22 додатка до Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів військового призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.11.2003 № 1807, суб`єктами здійснення міжнародних передач товарів у період дії воєнного стану, введеного відповідно до законодавства, для потреб правоохоронних органів. Збройних Сил та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, інших суб єктів, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону.
Статтями 15,16 Закону та п. 3 Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів військового призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.11.2003 № 1807 (надалі - Порядок № 1807), визначено, що для здійснення міжнародних передач товарів суб`єкт господарювання, який отримав від Держекспортконтролю посвідчення про реєстрацію як суб`єкта здійснення міжнародних передач товарів, зобов язаний отримати в Державній службі експортного контролю України дозвіл чи висновок для здійснення конкретних передач товарів. При цьому, законодавець зобов`язує суб`єкта здійснення міжнародних передач товарів надати Держекспортконтрою повну та достовірну інформацію про відоме йому кінцеве використання товарів, міжнародну передачу яких планується здійснити, а також оригінали документів про гарантії, які підтверджують використання товарів виключно в заявлених ним або іншим кінцевим споживачем цілях.
Пунктами 20, 22 та 22-1 Порядку № 1807, визначено, що імпорт здійснюється на підставі дозволів чи висновків Держекспортконтролю. До листа про надання такого дозволу в обов`язковому порядку додається сертифікат кінцевого споживача за формою, встановленою Положенням про порядок надання гарантій та здійснення державного контролю за виконанням зобов`язань щодо використання у заявлених цілях товарів, які підлягають державному експортному контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2105.1999 № 920 (надалі - Положення № 920). При цьому суб`єкт повинен подати оригінал такого сертифіката до Держекспортконтролю під час отримання відповідного дозволу.
Згідно п.п. 4, 15, 16 Положення № 920, товари, ввезені на територію України з наданням гарантій щодо використання у заявлених цілях, підлягають державному експортному контролю, встановленому в Україні. Передача таких товарів іншому кінцевому споживачу в межах України здійснюється за позитивним висновком Держекспортконтролю.
Як свідчать матеріали справи до Держекспортконтролю листом від 15.04.2022 № 40-о звернулося ТОВ «ТД «РЕДУТ» із заявою № 1 від 15.04.2022 на проведення попередньої експертизи товарів військового призначення за позиціями ML1-ML22 додатка до Порядку № 1807, міжнародні передачі яких підлягають державному експортному контролю, та реєстрації як суб`єкта здійснення міжнародних передач товарів, за результатами розгляду якої 18.04.2022 Державна служба експортного контролю України видала позивачу Посвідчення про реєстрацію № 4012/00/2025 із строком дії до 17.04.2025 року.
До заяви додавалась копія Сертифікату кінцевого споживача № 242022 від 08.04.2022, підписаного Посольством України в Республіці Польща, відповідно до якого надавалася гарантія про те, що товари, серед яких плити кулезахисні 4 класу захисту в кількості 1 500 одиниць, будуть використовуватися підрозділами Збройних Сил України і не будуть передані іншому суб`єкту підприємницької діяльності на території України.
В подальшому, позивач звернувся до Держекспортконтролю із заявою №1 від 19.04.2022 про отримання дозволу (висновку) на міжнародні передачі у режимі імпорту товарів військового призначення, а саме, плита кулезахисна 4 класу захисту в кількості 1 500 одиниць (за позицією ML13d2 додатка до Порядку № 1807), для кінцевого споживача - військової частини НОМЕР_1 з оформленням Київською митницею.
В додаток було надано Сертифікат кінцевого споживача, виданого 18.04.2022 військовою частиною НОМЕР_1 , відповідно до якого постачання ТОВ «ТД «РЕДУТ» товарів, зокрема, плита кулезахисна 4 класу захисту в кількості 1 500 одиниць, передбачалося для вказаної військової частини та гарантувалося, що вони не будуть використані в інших цілях та не будуть передані іншому суб`єкту підприємницької діяльності на території України.
22 квітня 2022 року відповідачем було видано ТОВ «ТД «РЕДУТ» дозвіл № 30017800 на міжнародні передачі товарів військового призначення, а саме, плита кулезахисна 4 класу захисту' в кількості 1 500 одиниць, в режимі імпорту для кінцевого споживача - військової частини НОМЕР_1 .
При цьому, суд зауважує, що відповідно до абз. 4 п. 4 Положення № 838, враховуючи те, що зазначений товар військового призначення визначено за позицією ML13d2 додатка до Порядку № 1807 та передбачався для потреб правоохоронних органів, Збройних Сил та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, інших суб`єктів, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону, його міжнародні передачі в режимі імпорту під час діючого в Україні воєнного стану не потребували отримання ТОВ «ТД «РЕДУТ» відповідних повноважень від Кабінету Міністрів України.
Натомість, листом від 26.04.2022 № 1/66/4-484 від військової частини НОМЕР_1 надійшло повідомлення про те, що ТОВ «ТД «РЕДУТ» здійснило митне оформлення вказаних вище товарів військового призначення, проте не передало їх до військової частини.
В подальшому, листом від 28.06.2022 № 68-о позивач підтвердив ввезення в Україну та розмитнення згідно з вантажною митною декларацією № UA 100320/2022/306937 товарів військового призначення, а саме, плита кулезахисна 4 класу захисту в кількості 1 500 одиниць, а також те, що вказаний товар не переданий кінцевому споживачеві в особі військової частини НОМЕР_1 .
Також, Держекспортконтроль було отримано листа Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві, за № 15524-22/к/11-04-7681/22 від 20.09.2022, в якому зазначалося, що ТОВ «ТД «РЕДУТ» передало кінцевому споживачу військовій частині НОМЕР_1 замість 1 500 одиниць товарів військового призначення, а саме, плита кулезахисна 4 класу захисту, всього 4 одиниці. Решта товарів була передана ТОВ «ВК «ВОЄНТОРГ ДІСІ» для реалізації через мережу магазинів для отримання прибутків. При цьому, за інформацією зазначеного ДБР, частина цих товарів протягом квітня-липня 2022 року була реалізована через низку фізичних осіб-підприємців.
Так, за інформацією ДБР, направленою на адресу Держекспортконтролю листом №11- 04-15414/22 від 18.10.2022, на підставі ухвали слідчого судді Печерського районного суду міста Києва № 757/17478/22-к від 18.07.2022, в межах кримінального провадження № 12022100000000168 від 04.05.2022, проведено обшук в складських приміщеннях, які використовуються ТОВ «ВК «Военторг ДІСІ», за адресою: м. Київ, вул. Каунаська, 3, в ході якого виявлено та вилучено бронеплити в кількості 520 шт., які були ввезені на митну територію України ТОВ «ТД «РЕДУТ», а також, 66 документів (видаткові накладні, рахунки на оплату, прибуткові накладні, накладні про переміщення тощо) про реалізацію товарів, а саме, бронеплит 4 класу.
При цьому, те, що вказані товари на складі є саме тими товарами військового Призначення, які ввозилися на митну територію України ТОВ «ТД «РЕДУТ» згідно дозволу Держекспортконтролю № 30017800 від 22.04.2022, підтверджує сам позивач у своєму позові.
Отже, з 1 500 одиниць плит кулезахисних 4 класу захисту, які ввозилися ТОВ «ТД «РЕДУТ» для військової частини НОМЕР_1 , однак не були передані кінцевому споживачу, станом на 21.07.2022 (дата проведення обшуку) залишилося всього 520 шт.
Для підтвердження вказаних фактів, а саме, не передачі товарів кінцевому споживачу, а також, їх передачі (продажу) іншим суб`єктам, Держекспортконтролю були надані копії протоколу обшуку від 21.07.2022 та опису вилучених документів і тимчасово вилучених речей від 21.07.2022, копії видаткових накладних, рахунків на оплату, прибуткових накладних, накладних про переміщення товарів за квітень-липень 2022 року, вилучені зі складу під час обшуку та містять дані щодо продажу вказаних товарів іншим суб`єктам, а також, копії протоколів допитів свідків ОСОБА_2 від 06 052022 ОСОБА_3 від 13.07.2022, ОСОБА_4 від 13.07.2022 та ОСОБА_5 від 16.07.2022.
Відповідно до абз. 6 ст. 24 Закону здійснення міжнародних передач товарів з порушеннями умов, визначених у дозволах, у тому числі після внесення без погодження із Держекспортконтролем, змін до зовнішньоекономічного договору (контракту), що і стосуються найменувань та реквізитів кінцевих споживачів, а також найменувань товарів, зобов`язань про їх кінцеве використання та надання відповідних документів про гарантії є порушенням вимог законодавства в галузі державного експортного контролю, за яке передбачена відповідальність у вигляді накладення штрафу на юридичну особу - суб`єкта здійснення міжнародних передач товарів згідно абз. 5 ст. 25 Закону.
Таким чином, суд зазначає, що враховуючи те, що ТОВ «ТД «РЕДУТ» не здійснив поставку у відповідності до виданого Держекспортконтролем дозволу № 30017800 від 22.04.2022 товарів військового призначення, а саме, плита кулезахисна 4 класу захисту в кількості 1500 одиниць, кінцевому споживачеві - військовій частині НОМЕР_1 , натомість частина станом на 21.07.2022 вже фактично передана іншим суб`єктам без відповідного погодження Державної служби експортного контролю України, позивачем було допущено порушення вимог законодавства в галузі державного експортного контролю, передбачене абз. 6 ст. 24 Закону.
За результатами проведеного у відповідності до ст. 23 Закону розслідування, Держекспортконтролем згідно Порядку розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузі державного експортного контролю, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 16.12.2013 № 1490, складено 19.12.2022 протокол № 26/22 та 29.12.2022 винесено постанову № 26/22 про накладення на ТОВ «ТД «РЕДУТ» штрафу у розмірі 100 відсотків вартості товарів, а саме, плит кулезахисних 4 класу захисту в кількості 1 496 одиниць, які були об`єктом міжнародної передачі, відповідно до вантажно-митної декларації від 25.04.2022 № UA 100320/2022/306937 на суму 612 714,63 гривні.
При цьому, вказана справа була розглянута Держекспортконтролем за участі директора позивача, із залученням його письмових пояснень по суті правопорушення. Однак, наведені ТОВ «ТД «РЕДУТ» доводи жодним чином не спростовують висновки Державної служби експортного контролю України, зроблені за результатами розслідування, тим більше, що позивач не надав відомостей про місце знаходження більшої частини зазначених товарів, що підтверджує факт їх передачі (продажу) іншим суб`єктам, а не кінцевому споживачу.
В подальшому, постановою Держекспортконтролю № 26/22/1 від 05.04.2023 скаргу ТОВ «ТД «РЕДУТ» від 09.01.2023 на постанову № 26/22 від 29.12.2022 про накладення на позивача штрафу за порушення вимог законодавства в галузі державного експортного контролю залишено без задоволення як необґрунтовану.
Позивач, заперечуючи проти доводів відповідача, долучив до матеріалів справи документи, що на думку останнього, посвідчують ту обставину, що плити кулезахисні клас захисту 4, не передавались іншим споживачам, крім кінцевого, а саме: лист від 26.04.2022 року №44-о разом з Актом прийому-передачі 4-х плит кулезахисних; протокол випробувань від 06.05.2022 року № 21.920; протокол випробувань від 07.07.2022 року №21.1015; Акт №1 про примусове вилучення майна від 05 січня 2023 року; Акт від 02.03.2023 року відбирання зразків для сертифікаційних випробувань; Сертифікат відповідності виданий органом з оцінки відповідності Державного науково-дослідного інституту МВС України.
Суд, дослідивши долучені під час розгляду справи документи про фактичне місцезнаходження вказаного товару, не приймає їх до уваги, оскільки вони були складені після винесення оскаржуваної постанови, а тому не були предметом розгляду під час встановлення правопорушення позивача.
Крім того, враховуючи те, що матеріали досудового розслідування № 42022100000000168 від 04.05.2022 та документи Київської митниці, у тому числі, щодо розгляду протоколу про порушення митних правил ТОВ «ТД «РЕДУТ» при імпорті товарів, а саме-міжнародної передачі відповідно до вантажно-митної декларації від 25.04.2022 № 100320/2022/306937, містять інформацію щодо обставин, пов`язаних з невиконанням обов`язку позивача передати вказані товари кінцевому споживачу - військовій частині НОМЕР_2 , а отже, відносяться до предмету доказування у даній адміністративній справі, твердження позивача про недопустимість цих документів в якості доказів суд вважає безпідставними.
Отже, за результатами розгляду справи, суд дійшов висновку, що Державна служба експортного контролю України, притягаючи ТОВ «ТД «РЕДУТ» до відповідальності у вигляді штрафу за абз. 6 ст. 24 Закону та абз. 5 ст. 25 Закону діяла у відповідності до вимог чинного законодавства, а факт порушення позивачем законодавства в галузі державного експортного контролю підтверджується зазначеними вище обставинами.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За визначенням частини першої статті 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Достатніми, у розумінні частини першої статті 76 КАС України, є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.
За змістом частини другої вищезазначеної правової норми процесуального закону, питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Разом з тим частина перша статті 77 КАС України покладає на кожну сторону обов`язок довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.
У зв`язку із відмовою у задоволенні позову, судові витрати розподілу не підлягають.
Керуючись статтями 72-77, 143, 241-243, 250, 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ВИРІШИВ:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «Редут» відмовити повністю.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду у строк, встановлений статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Білоноженко М.А.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.12.2023 |
Оприлюднено | 01.01.2024 |
Номер документу | 116018011 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Білоноженко М.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні