Рішення
від 19.12.2023 по справі 914/1330/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.12.2023 Справа № 914/1330/23

За позовом: Львівського обласного центру зайнятості, м.Львів,

до відповідача: Сокальської міської ради Львівської області, м.Сокаль Львівської області,

про визнання права власності на окреме нежитлове приміщення заг. площею 691,8 кв.м.,

Суддя Б. Яворський,

при секретарі О. Муравець.

Представники сторін:

від позивача: Л. Поврозник,

від відповідача: не з`явився.

Відводів складу суду сторонами не заявлялося.

Відповідно до ст.222 ГПК України фіксування судового процесу здійснюється з допомогою звукозаписувального технічного засобу vkz.court.gov.ua.

Суть спору: На розгляд Господарського суду Львівської області через систему «Електронний суд» надійшла позовна заява Сокальської міської ради Львівської області до Львівського обласного центру зайнятості про визнання права власності на окрему нежитлову будівлю, загальною площею 83,5 м.кв., яка знаходиться за адресою: Львівська область, м. Сокаль, вул. Св. Володимира, 6а.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями 26 квітня 2023 року справу № 914/1330/23 передано на розгляд судді Б. Яворському.

Ухвалою Господарського суду Львівської області від 01.05.2023 позовну заяви прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження; суд встановив строк для реалізації сторонами процесуальних прав.

15.05.2023, в межах строку для подання відзиву, Львівським обласним центром зайнятості скеровано до суду зустрічну позовну заяву (вх.№1767 від 24.05.2023) з вимогою про визнання права власності на окреме нежитлове приміщення (об`єкт після реконструкції), що знаходиться за адресою: Львівська область, м. Сокаль, вул. Св. Володимира, 4 (заг.площею 691,8 кв.м.).

Зустрічні позовні вимоги обгрунтовані тим, що рішенням виконавчого комітету Сокальської міської ради №257 від 24.07.2004 після реконструкції будівлі Сокальського РЦЗ було присвоєно №4, замість раніше присвоєних №4, 6. Згідно висновку КП ЛОР «Червоноградське МБТІ» від 15.10.2019 об`єкт нерухомого майна (89/100 частини будинку по вул. Св. Володимира, 6 у м. Сокаль може бути виділено в окрему будівлю з адресою: м. Сокаль, вул. Св. Володимира, 4).

Ухвалою суду від 29.05.2023 зустрічний позов Львівського обласного центру зайнятості до Сокальської міської ради Львівської області про визнання права власності на окреме нежитлове приміщення (об`єкт після реконструкції), що знаходиться за адресою: м. Сокаль, вул. Св. Володимира, 4, з часткою 89/100, заг.площею 691,8 кв.м. прийнято до спільного розгляду з первісним позовом. Вимоги за зустрічним позовом об`єднано в одне провадження з первісним позовом.

07.06.2023 відповідач за первісним позовом подав заяву про уточнення позовних вимог зустрічного позову (вх.№14268/23), у якому просить суд визнати право власності на окреме нежитлове приміщення (об`єкт після реконструкції), що знаходиться за адресою: Львівська область, м. Сокаль, вул.Св. Володимира, 4, заг.площею 691,8 кв.м.

09.06.2023 міська рада подала відзив на зустрічну позовну заяву, у якому відзначила, що у ради відсутнє свідоцтво про право власності на належну частину будівлі, а у центру зайнятості на нерухоме майно після його реконструкції, що не дає підстав укласти договір про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна між сторонами. Технічна можливість такого поділу (виділу) підтверджується висновками КП «Червоноградське МБТІ».

14.06.2023 відповідач за зустрічним позовом подав відповідь на відзив (вх.№14822/23).

04.07.2023 ЛОЦЗ подано клопотання про долучення до матеріалів справи рішення державного реєстратора про відмову у проведенні реєстраційних дій.

31.08.2023 Сокальською міською радою Львівської області через систему «Електронний суд» подано заяву (вх.№30252/21) про залишення без розгляду первісного позову та повернення судового збору. Позивач також просив проводити судове засідання за відсутності представника. Ухвалою від 05.09.2023 суд залишив без розгляду первісний позов у справі № 914/1330/23. Подальший хід розгляду справи у підготовчому засіданні викладено у відповідних ухвалах суду та протоколах судових засідань.

25.09.2023 центр зайнятості подав додаткові пояснення до зустрічного позову, а 07.11.2023 пояснення щодо проведеної реконструкції приміщення. Вказав, що після реконструкції приміщень їх площа збільшилась до 690,60 м.кв. Згідно даних довідки КП ЛОР «Червоноградське міжміське бюро технічної інвентаризації» від 03.02.2020 №633, заг.площа 89/100 частини будинку, який знаходиться по по вул. Св. Володимира, 6 у м. Сокаль змінилась з 690,6 кв.м. на 691,8 кв.м. за рахунок донарахування площ арок на місці дверних прийомів без втручання в капітальні ціни, що не потребує дозвільних документів.

Ухвалою від 07.11.2023 суд витребував у Комунального підприємства Львівської обласної ради «Червоноградське міжміське бюро технічної інвентаризації» матеріали інвентаризаційної справи на об`єкт нерухомого майна за адресою: вул. Св. Володимира, 4 та 6 у м. Сокаль Львівської області та відклав підготовче засідання на 28.11.2023.

07.11.2023 позивач подав клопотання про долучення доказів.

24.11.2023 КП ЛОР «Червоноградське міжміське бюро технічної інвентаризації» надіслано копії матеріалів інвентаризаційних справ.

Ухвалою від 04.12.2023 суд постановив закрити підготовче провадження та призначити справу № 914/1330/23 до судового розгляду по суті на 19.12.2023.

Представник позивача у судове засідання 19.12.2023 з`явився, позовні вимоги підтримав, просив їх задоволити.

Представник відповідача у судове засідання не з`явився, проте у раніше поданій заяві просив проводити судове засідання за відсутності представника.

Згідно пункту 1 ч. 3 ст.202 ГПК України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Частиною 1 ст.202 ГПК України визначено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Оскільки позиція позивача та відповідача чітко відображена у документах по суті справи, явка сторін обов`язковою не визнавалась, тому у судовому засіданні 19.12.2023 судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ.

Рішенням виконавчого комітету Сокальської міської ради народних депутатів №120 від 16.08.1968 затверджено реєстр №1 про належність будівлі по вул. Маяковського, 6 в м.Сокаль Львівської області за Сокальською міською радою на праві держаної власності.

Ухвалою III-ої сесії Сокальської міської ради народних депутатів XXI скликання від 06.10.1990 «Про перейменування вулиць міста Сокаля» вулиця Маяковського у місті Сокалі перейменовано на вулицю Св. Володимира.

Рішенням виконавчого комітету Сокальської міської ради Львівської області №286 від 21.10.1998 «Про передачу безкоштовно на баланс районного центру зайнятості нежитлове приміщення» на баланс Сокальського районного центру зайнятості безкоштовно передано нежитлове приміщення в м.Сокалі по вул. Св.Володимира, 4, 6.

Відповідально до рішення Сокальської міської ради народних депутатів від 25.10.1999 №90 Сокальському районному центру зайнятості 21.08.2000 видано державний акт на право постійного користування землею по вул. Св.Володимира 4/6 у м.Сокаль Львівської області для обслуговування адміністративного будинку (акт зареєстровано за №148).

Виконавчим комітетом Сокальської міської ради Львівської області прийнято рішенням №153 від 17.05.2001 «Про надання дозволу на проведення капітального ремонту приміщень центру зайнятості по вул.Св. Володимира, 4, 6 в м.Сокалі» на підставі якого Сокальському районному центру зайнятості надано дозвіл на проведення капітального ремонту приміщень по вул. Св. Володимира, 4, 6 в м.Сокалі та виготовлення проектної документації.

На підставі рішення виконавчого комітету Сокальської міської ради Львівської області № 301 від 20.09.2001 «Про оформлення права власності на будинки в м.Сокалі по вулиці Св.Володимира, 4-6» Сокальському районному центру зайнятості передано на праві власності будинок за №4 (в цілому) у м.Сокалі по вул. Св. Володимира та будинок № 6 (89/100 частин) у м. Сокалі по вул. Св. Володимира. Виконавчим комітетом Сокальської міської ради народних депутатів Львівської області 15.10.2001 видано Свідоцтво про право власності №57 за Сокальським районним центром зайнятості на будівлі у м.Сокалі по вул. Св. Володимира, 4 (в цілому), а також Свідоцтво про право власності №28 - на будівлі № 6 (89/100 частин) у м.Сокалі по вул. Св. Володимира.

Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю надано дозвіл на виконання будівельних робіт №3 від 11.02.2002 та № 26 від 30.10.2002, і згідно яких проведено реконструкцію приміщень Сокальського районного центру зайнятості по вулиці Св. Володимира, 4, 6 (угода №14-07 від 15.07.2002 на виконання капітального ремонту та довідки про вартість виконаних підрядних робіт за квітень та липень 2003 року долучені до матеріалів справи).

Згідно акта державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта від 19.12.2003 прийнято в експлуатацію після реконструкції приміщення районного центру зайнятості в м.Сокаль по вул. Св.Володимира, 4, 6. Розпорядженням голови Сокальської районної державної адміністрації №788 від 31.12.2003 затверджено акт державної приймальної комісії від 19.12.2003 про прийняття в експлуатацію завершених реконструкцією приміщень Сокальського районного центру зайнятості в м.Сокаль по вул.Св. Володимира, 4/6, загальною площею забудови 690,60 м.кв. долучено до матеріалів справи (а.с.58, Т.1).

24.07.2004 Рішенням виконавчого комітету Сокальської міської ради за №257 присвоєно номер будинку Сокальського районного центру зайнятості по вул. Св.Володимира, 4, замість попередніх номерів будівель 4, 6.

На виконання наказу Державної служби зайнятості (Центрального апарату) № 195 від 27.10.2016 «Про реорганізацію базових центрів зайнятості Львівської області» Сокальський районний центр зайнятості реорганізовано, шляхом приєднання до Львівського обласного центру зайнятості та на підставі п.2 вищезазначеного наказу Львівський обласний центр зайнятості є правонаступником прав та обов`язків Сокальського районного центру зайнятості. Відповідно до передавального акту, затвердженого 02.01.2018 в.о. голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) правонаступництво щодо всього майна, усіх прав та обов`язків Сокальського районного центру зайнятості (код ЄДРПОУ 22383295) перейшло до Львівського обласного центру зайнятості (код ЄДРПОУ 03491180) (додаток №1 до передавального акту по рахунку 1021 «Земельна ділянка площею 1243 кв.м», додаток №2 до передавального акту по рахунку 1023 «Службове приміщення») (копія передавального акту додається).

У висновку Комунального підприємства Львівської обласної ради «Червоноградське міжміське бюро технічної інвентаризації» від 15.10.2019 щодо технічної можливості поділу об`єкта нерухомого майна, що належить Львівському обласному центру зайнятості надано технічну характеристику 89/100 частин будинку по вул.Св. Володимира, 6 у м. Сокаль Львівської області.

Як вбачається з довідки Комунального підприємства Львівської обласної ради «Червоноградське міжміське бюро технічної інвентаризації» від 03.02.2020 №633 загальна площа 89/100 частини будинку, який знаходиться по вулиці Святого Володимира № 6 змінилась з 690,6 кв.м на 691,8 кв.м за рахунок донарахування площ арок на місці дверних пройомів.

07.06.2021 позивачем до Управління державної реєстрації юридичного департаменту ЛМР подано заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень для проведення державної реєстрації права власності на нежитлове приміщення, що розташоване за адресою: Львівська область, м.Сокаль, вул. Св. Володимира, 4.

Рішенням виконавчого комітету Сокальської міської ради №52 від 18.03.2022 виділено 11/100 частин об`єкта нерухомого майна по вул.Св. Володимира, 6 у м.Сокаль, що належить Сокальській міській раді в окрему нежитлову будівлю та присвоєно нововизначеном об`єкту нерухомого майна поштову адресу: Львівська область, Червоноградський район, м.Сокаль, вул.Св. Володимира, 6а.

22.06.2023 державним реєстратором винесено рішення про відмову у проведенні реєстраційних дій у зв`язку з відсутністю договору про поділ спільного майна, договору про виділ у натурі частки із спільного майна.

28.07.2023 Комунальним підприємством Львівської обласної ради «Червоноградське міжміське бюро технічної інвентаризації» виготовлено технічний паспорт на адміністратиий будинок за адресою: вул. Св. Володимира, 4 у м.Сокаль Львівської області після його реконструкції (а.с. 27, Т.2).

Позивач стверджує, що Сокальська міська рада свідоцтва про право власності на своїх 11\100 частин будівлі не виготовляла, а тому єдиним способом для належного оформлення прав на нерухоме майно, яке є окремою будівлею, є заявлена ЦЗ вимога про визнання права власності у судовому порядку.

ОЦІНКА СУДУ.

Відповідно до ст.13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Статтею 73 ГПК України встановлено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять у предмет доказування.

Згідно з ст.74 Господарського процесуального кодексу України обов`язок доказування і подання доказів покладається на сторони. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Приписами ст.ст. 76, 77 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Відповідно до ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків є договори та інші правочини (ч.1 ст.11 Цивільного кодексу України).

Згідно з ч. 2 ст. 4 ГПК України юридичні особи та фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням. Здійснюючи правосуддя, господарський суд захищає права та інтереси фізичних і юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором (ч.1 ст.5 ГПК України).

Львівський обласний центр зайнятості є органом Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (надалі - Фонд) діє від імені Фонду відповідно до Законів України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», «Про зайнятість населення» та Положення про Львівський обласний центр зайнятості.

Відповідно до ч.1 ст.15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання, а згідно ч.1 ст.16 ЦПК України, кожен має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

Право на захист - це юридично закріплена можливість особи використати заходи правоохоронного характеру для поновлення порушеного права і припинення дій, які порушують це право.

Застосування конкретного способу захисту цивільного права залежить як від змісту суб`єктивного права, за захистом якого звернулася особа, так і від характеру його порушення, у зв`язку з чим, суд повинен з`ясувати характер спірних правовідносин сторін (предмет та підставу позову), характер порушеного права позивача та можливість його захисту в обраний ним спосіб.

При цьому, особа, яка звертається до суду з позовом, самостійно визначає у позовній заяві, яке її право чи охоронюваний законом інтерес порушено особою, до якої пред`явлено позов, та зазначає, які саме дії необхідно вчинити суду для відновлення порушеного права. В свою чергу, суд має перевірити доводи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, у тому числі щодо матеріально-правового інтересу у спірних відносинах, і у разі встановлення порушеного права з`ясувати, чи буде воно відновлено у заявлений спосіб.

Відповідно до ст. 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.

Згідно зі статтею 317 ЦК України власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. На зміст права власності не впливають місце проживання власника та місцезнаходження майна.

Господарський суд зазначає, що власність не тільки надає переваги, а й покладає певні обов`язки на власників майна. Це конституційне положення гарантує дотримання принципу забезпечення балансу між інтересами власника, суспільства та інших власників і користувачів об`єктами власності. Власність зобов`язує власника використовувати свою власність не тільки у своїх інтересах, а й поважати інтереси інших людей, усього суспільства. Держава забезпечує захист прав усіх суб`єктів права власності і господарювання та гарантує їм рівність перед законом. Порушення прав власника з боку держави, фізичної чи юридичної особи зумовлює настання відповідних правових наслідків.

Особи користуються рівними умовами захисту права власності. Володіння майном вважається правомірним, якщо інше не буде встановлено судом. Власник може вимагати усунення будь-яких порушень його права, хоч ці порушення й не призвели до позбавлення володіння майном, а також вимагати відшкодування завданих цим збитків.

Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, що не суперечать закону. Всім власникам забезпечуються рівні умови здійснення своїх прав. Проте, реалізуючи свої права, власник зобов`язаний не порушувати права, свободи, гідність та охоронювані законом інтереси громадян, суспільства, не завдавати шкоди навколишньому середовищу, не погіршувати природну якість землі, води, інших об`єктів природи. Під час здійснення своїх прав і виконання обов`язків власник зобов`язаний додержуватись моральних засад суспільства.

Згідно із частиною першою статті 356 ЦК України власність двох чи більше осіб із визначенням часток кожного з них у праві власності є спільною частковою власністю.

Кожен співвласник має право вимагати від інших передання йому у володіння та користування конкретної частини спільного майна, що відповідає його частці у праві власності (ч. 3 ст. 358 ЦК України). При цьому право спільної часткової власності, безумовно, не припиняється. Це право може припинитися для співвласника за його волею у разі поділу спільного майна (стаття 367 ЦК України), виділу з нього частки (стаття 364 ЦК України) або шляхом розпорядження співвласником своєю часткою (статті 361, 362 ЦК України).

Як уже відзначалося, реконструкція приміщення центром зайнятості проводилася на підставі дозволу органу місцевого самоврядування (рішення №153 від 17.05.2001) та дозволів Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю (№3 від 11.02.2002 та № 26 від 30.10.2002). Розпорядженням голови Сокальської районної державної адміністрації №788 від 31.12.2003 затверджено акт державної приймальної комісії від 19.12.2003 про прийняття в експлуатацію завершених реконструкцією приміщень Сокальського районного центру зайнятості в м.Сокаль по вул.Св. Володимира, 4/6.

Судом встановлено, що Львівському обласному центру зайнятості належить 89/100 частини об`єкту нерухомого майна, який знаходився по вулиці Святого Володимира № 6, площа якого після проведеної реконструкції змінилась з 690,6 кв.м до 691,8 кв.м. (за рахунок донарахування площ арок на місці дверних пройомів). Центр зайнятості також є постійним землекористувачем, зокрема, під зазначеною будівлею.

Сторонами не заперечується той факт, що вказана реконструкція здійснена у встановленому законодавством порядку центром зайнятості і що в результаті її проведення площа приміщення становить 691,8 кв.м. Виготовлено відповідний технічний паспорт на адміністративний будинок за адресою: АДРЕСА_1 після його реконструкції (ч.1 ст. 75 ГПК України).

Згідно з приписами ст. 328 ЦК України право власності на новостворене нерухоме майно (житлові будинки, будівлі, споруди тощо) виникає з моменту завершення будівництва (створення майна); якщо договором або законом передбачено прийняття нерухомого майна до експлуатації, право власності виникає з моменту його прийняття до експлуатації; якщо право власності на нерухоме майно відповідно до закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації.

Відповідно до ч. 2 ст.331 ЦК України право власності на новостворене нерухоме майно (житлові будинки, будівлі, споруди тощо) виникає з моменту завершення будівництва (створення майна); якщо договором або законом передбачено прийняття нерухомого майна до експлуатації, право власності виникає з моменту його прийняття до експлуатації; якщо право власності на нерухоме майно відповідно до закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень врегульований Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

За приписами ч. 1 ст. 3 Закону державна реєстрація прав є обов`язковою. Внесення відомостей до Державного реєстру прав виключно на підставах та в порядку, визначених цим Законом.

В ст. 16 ЦК України, положення якої кореспондуються з положеннями ст. 20 ГК України, встановлено, що кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. У рішенні Конституційного Суду України від 01.12.2004 № 18-рп/2004 (справа про охоронюваний законом інтерес) визначено поняття «охоронюваний законом інтерес», що вживається в ч.1 ст. 4 ЦПК України та інших законах України у логічно-смисловому зв`язку з поняттям "права", яке треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об`єктивного і прямо не опосередкований у суб`єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об`єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

СУДОВІ ВИТРАТИ.

Сплата позивачем судового збору за подання до суду позовної заяви підтверджується платіжним дорученням №1984 від 03.05.2023 на суму 2'684,00 грн.

Згідно приписів ч. 9 ст. 129 ГПК України судовий збір залишити за позивачем.

Керуючись статтями 2, 3, 12, 13, 42, 73-80, 123, 129, 233, 236-238, 240, 241, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Визнати за Львівським обласним центром зайнятості право власності на окреме нежитлове приміщення (об`єкт після реконструкції), що знаходиться за адресою: Львівська область, м. Сокаль, вул.Святого Володимира, 4, загальною площею 691,8 кв.м.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 241 ГПК України та може бути оскаржене до Західного апеляційного господарського суду у порядку та строки, передбачені ст.ст. 256, 257 ГПК України.

Повний текст рішення виготовлено 29.12.2023.

СуддяБ. Яворський.

Дата ухвалення рішення19.12.2023
Оприлюднено01.01.2024
Номер документу116042290
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання права власності на окреме нежитлове приміщення заг. площею 691,8 кв.м

Судовий реєстр по справі —914/1330/23

Ухвала від 10.01.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Ділай У.І.

Рішення від 19.12.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 04.12.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 29.11.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 07.11.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 17.10.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 26.09.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 05.09.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 31.05.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 29.05.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні