Вирок
від 12.12.2023 по справі 375/380/23
РОКИТНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 375/380/23

Провадження № 1-кп/375/58/23

В И Р О К

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 грудня 2023 року

Рокитнянський районний судКиївської областів складі:

головуючої судді ОСОБА_1 ,

при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

за участю:

прокурора ОСОБА_3 ,

обвинуваченого ОСОБА_4 ,

захисника обвинуваченого ОСОБА_5 ,

представника потерпілого ОСОБА_6

розглянувши у судовому засіданні в залі суду в смт Рокитне обвинувальнийакт укримінальному провадженні№42022112030000181,відомості прояке внесенідо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань 21липня 2022 року, по обвинуваченню

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця смт Рокитне Київської області, громадянина України, одруженого, із вищою освітою, пенсіонера, працюючого на посаді лікаря-хірурга Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня", зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , не депутата, на утриманні малолітніх дітей не маючого, раніше не судимого,

у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 367 КК України,

В С Т А Н О В И В:

Формулювання пред`явленого обвинувачення.

ОСОБА_4 обвинувачувався у тому, що виконуючи обов`язки директора - головного лікаря Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" привласнив чуже майна, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, у тому числі вчинене повторно, тобто у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених частинами 2 та 3 статті 191 КК України.

Однак, у ході судового розгляду вказаного кримінального провадження прокурором було встановлено підстави для зміни обвинувачення.

З огляду на викладене, у судовому засіданні прокурором було долучено обвинувальний акт, у якому було сформульовано змінене обвинувачення у кримінальному провадженні № 42022112030000181 від 21.07.2022 по обвинуваченню ОСОБА_4 у вчинення кримінального правопорушення, передбвченого частиною 1 статті 367 КК України.

Зазначений обвинувальний акт погоджено 04 грудня 2023 року заступником керівника Білоцерківської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_7 .

Відповідно до вказаного обвинувального акту, ОСОБА_4 обвинувачується у тому, що вчинив кримінальне правопорушення, передбачене частиною 1 статті 367 КК України за наступних обставин.

Так, статтею 16 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров`я" передбачено, що заклад охорони здоров`я провадить свою діяльність на підставі статуту (положення), що затверджується власником закладу (уповноваженим ним органом).

Керівником закладу охорони здоров`я незалежно від форми власності може бути призначено лише особу, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встанолюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

Призначення на посаду та звільнення з посади керівника закладу охорони здоров`я здійснюється відповідно до законодавства.

Керівники державних та комунальних закладів охорони здоров`я призначаються на посаду уповноваженим виконавчим органом управління власника закладу охорони здоров`я на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років.

Відповідно до кваліфікаційних вимог керівника закладу охорони здоров`я, що визначені в Довіднику кваліфікаційних характеристик професій випуску 78 "Охорона здоров`я", що затверджені наказом Міністерства охорони здоров`я України №117 від 29.03.2002 Директор:

- керує згідно з чинним законодавством виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю закладу охорони здоров`я, відповідає за фінансово - господарські результати його діяльності;

- забезпечує виконання усіх зобов`язань перед державним та місцевим бюджетами, державними, позабюджетними соціальними фондами, постачальниками, замовниками та кредиторами, а також виконання господарських та трудових договорів;

- відбирає та призначає працівників на вакантні посади закладу;

- вирішує питання щодо фінансово-економічної та господарської діяльності закладу охорони здоров`я в межах наданих йому прав, доручає виконання окремих організаційно-господарських функцій іншим посадовим особам;

- забезпечує дотримання вимог трудового законодавства;

- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, тривалість щоденної роботи за графіки змінності з додержанням установленої тривалості робочого тижня.

Відповідно до Контракту, укладеного 20.11.2018 між Рокитнянською районною державною адміністрацією (далі - орган управління майном) в особі голови Рокитнянської районної державної адміністрації ОСОБА_8 з однієї сторони та ОСОБА_4 (далі - Директор), з іншої сторони, останній призначений на посаду директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області «Рокитнянська центральна районна лікарня» на термін з 20.11.2018 по 20.11.2021.

Пунктом 2.1 Контракту встановлено, що Директор комунального некомерційного підприємства здійснює поточне (оперативне) керівництво комунальним некомерційним підприємством "Рокитнянська центральна районна лікарня" організовує його господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання комунальним некомерційним підприємством завдань, передбачених законодавством, статутом комунального некомерційного підприємства і цим контрактом.

Пунктом 2.2 Контракту встановлено, що Директор комунального некомерційного підприємства "Рокитнянська центральна районна лікарня" зобов`язується, зокрема:

- організувати роботу комунального некомерційного підприємства "Рокитнянська центральна районна лікарня" щодо забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг за кошти місцевого бюджету, власні надходження комунального некомерційного підприємства та інші надходження відповідно до статуту;

- забезпечувати ефективне використання і збереження закріпленого за підприємством майна з метою належного виконання комунальним некомерційним підприємством покладених на нього завдань, задоволення соціально-побутових потреб працівників комунального некомерційного підприємства "Рокитнянська центральна районна лікарня";

- забезпечувати раціональне та ефективне цільове використання бюджетних коштів, що передбачені для утримання закладу та надання безоплатної медичної допомоги;

- вживати заходів до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 днів, та не пізніше строку після закінчення періоду, за який здійснюється виплата та недопущення утворення заборгованостей з неї;

- подавати на затвердження Органові управління майном кошторис, план асигнувань загального фонду бюджету, штатний розпис та структуру комунального некомерційного підприємства "Рокитнянська центральна районна лікарня";

- укладати трудові договори з працівниками комунального некомерційного підприємства "Рокитнянська центральна районна лікарня" керуючись законодавством про працю, з урахуванням галузевих особливостей, передбачених статутом закладу, генеральними та галузевими угодами, колективним договором;

- своєчасно і в повному обсязі виконувати нормативно - правові і розпорядчі акти Органу управління майном, видані відповідно до законодавства.

Відповідно до пункту 7.3 Статуту Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" (нова редакція за 2021 рік), затвердженого рішенням Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області від 05.02.2021 №80-04-УІІІ (далі - Статут) Директор Підприємства:

- здійснює поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством;

- строк найму, права, обов`язки і відповідальність директора Підприємства, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом;

- несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна Рокитнянської територіальної громади і доходу згідно з вимогам законодавства, цього Статуту та укладених підприємством договорів;

- користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна;

- у межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов`язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства,

- самостійно затверджує штатний розпис Підприємства; приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інше передбачене законодавством про працю, укладає трудові договори з працівниками Підприємства;

- призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера Підприємства за погодженням за погодженням з Засновником. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників;

- вирішує інші питання, віднесені до компетенції директора Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом.

Таким чином, ОСОБА_4 , згідно з частиною 3 статті 18 Кримінального кодексу України, обіймаючи посаду директора комунального некомерційного підприємства "Рокитнянська центральна районна лікарня" був службовою особою, яка обіймає на підприємстві посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій.

Окрім цього, пунктом 3.2 Контракту встановлено, що преміювання Директора, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюється за рішенням Органу управління майном у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам закладу, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

Також, Статутом передбачено наступне:

пункт 2.1. Комунальне некомерційне підприємство Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" (далі - Підприємство) є багатопрофільним лікарняним закладом охорони здоров`я - комунальним некомерційним підприємством, що забезпечує надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги та екстреної медичної допомоги населенню в умовах цілодобового стаціонару, денного стаціонару або амбулаторних умовах населенню у гострому стані захворювання або з хронічними захворюваннями, що потребують інтенсивного лікування та догляду або з хронічними захворюваннями, що потребують інтенсивного лікування та догляду, з обов`язковою наявністю відділення експертної (невідкладної) медичної допомоги в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.

пункт 2.2. Засновником комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" є Рокитнянська селищна рада Білоцерківського району Київської області (далі - Засновник).

пункт 1.4 Засновником Підприємства є Рокитнянська селищна рада Білоцерківського району Київської області. Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Засновнику.

пункт 9.7 Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є кошти, отримані з державного та місцевого бюджетів, в результаті здійснення статутної некомерційної діяльності, а також отримані з інших джерел не заборонених законодавством України. Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантованих виплат встановлюється у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевими угодами. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати. Умови оплати праці та матеріального забезпечення директора Підприємства визначаються контрактом, укладеним з Засновником.

Відповідно до пункту 1 Постанови КМУ № 246 від 23.03.2020 "Деякі питання оплати праці медичних та інших працівників, які безпосередньо зайняті на роботах з ліквідації гострої респіраторної хвороби СОVID-9, спричиненої коронавірусом SАRS-СоV-2" установлено, що на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби СОVID-9, спричиненої коронавірусом SАRS-СоV-2 (далі - коронавірусна хвороба (СОVID-19), визначений Кабінетом Міністрів України в акті про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (СОVID-19), до завершення здійснення зазначених заходів встановлюється додаткова доплата у розмірі до 300 відсотків заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат та надбавок:

у закладах охорони здоров`я, що надають медичну допомогу хворим на коронавірусну хворобу (СОVID-19) та уклали договір про медичне обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення за відповідним переліком та обсягом медичних послуг з Національною службою здоров`я, медичним та іншим працівникам, які безпосередньо зайняті на роботах з надання медичних послуг хворим на коронавірусну хворобу (СОVID-19).

медичним та іншим працівникам центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, які задіяні до реагування на випадки коронавірусної хвороби (СОVID-19), та уклали договір про медичне обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення за відповідним переліком та обсягом медичних послуг з Національною службою здоров`я;

у державних закладах охорони здоров`я, що визначені у рішеннях відповідних центральних органів виконавчої влади для надання стаціонарної медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (СОVID-19), медичним та іншим працівникам, які безпосередньо зайняті на роботах з надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (СОVID-19).

Конкретний перелік посад працівників, яким встановлюється доплата, затверджується керівником відповідного закладу охорони здоров`я.

Виходячи із викладеного, ОСОБА_4 обіймаючи посаду директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" та будучи службовою особою вчинив кримінальні правопорушення при наступних обставинах.

Так, ОСОБА_4 будучи службовою особою, оскільки обіймав посаду директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня", проявив неналежне виконання своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що виразилось у необізнаності з положеннями Статуту підприємства та Контракту, на підставі якого він обіймав посаду директора підприємства, а також у неналежному контролі за якістю документів, проекти яких готували підпорядковані йому працівники та які він особисто підписував.

Як наслідок, ОСОБА_4 , всупереч вимог п. 3.2 Контракту та п. 9.7 Статуту, перебуваючи в приміщенні КНП Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" за адресою: Київська область, смт. Рокитне, вул. Вокзальна, 86 підписав:

- наказ від 19.02.2021 №7-1 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою СОVID-19, спричиненою коронавірусом SАRS-СоV-2", який став підставою для нарахування та виплати директору КНП Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" ОСОБА_4 зайвої доплати за лютий 2021 року без відповідного рішення органу управління - Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області, в сумі 27825, 03 грн.;

- наказ від 29.03.2021 №11 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою СОVID-19, спричиненою коронавірусом SАRS-СоV-2", який став підставою для нарахування та виплати директору КНП Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" ОСОБА_4 зайвої доплати за березень 2021 року без відповідного рішення органу управління - Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області, в сумі 41725, 03 грн.;

- наказ від 26.04.2021 №16 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою СОVID-19, спричиненою коронавірусом SАRS-СоV-2", який став підставою для нарахування та виплати директору КНП Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" ОСОБА_4 зайвої доплати за квітень 2021 року без відповідного рішення органу управління - Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області, в сумі 37100,03 грн.;

- наказ від 08.06.2021 №22 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою СОVID-19, спричиненою коронавірусом SАRS-СоV-2", який став підставою для нарахування та виплати директору КНП Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" ОСОБА_4 зайвої доплати за травень 2021 рік без відповідного рішення органу управління - Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області, в сумі 22325, 54 грн.

Своїми протиправними діями ОСОБА_4 заподіяв істотну шкоду інтересам комунальному некомерційному підприємству Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" в розмірі 128 975 гривень 63 копійки, яка в сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Таким чином, відповідно до зніменого прокурором обвинувачення, ОСОБА_4 обвинувачується у службовій недбалості, тобто неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом інтересам окремих юридичних осіб, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статтв 367 КК України.

Процесуальні рішення у справі

Обвинувальний акт у кримінальному провадженні №42022112030000181,відомостіпрояке внесенідоЄдиногореєстру досудовихрозслідувань21липня2022року,по обвинуваченню ОСОБА_4 , у вчиненні кримінальних правопорушень - злочинів, частиною 2статті 191,частиною 3статті 191КК України надійшов до Рокитнянського районного суду Київської області 20 лютого 2023 року.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями справа передана у провадження судді ОСОБА_1 .

Ухвалою Рокитнянськогорайонного судуКиївської областівід 21лютого 2023року проведенняпідготовчого засіданняу кримінальномупровадженні №42022112030000181,відомості прояке внесенідор Єдиногореєстру досудовихрозслідувань 21липня2022року,по обвинуваченню ОСОБА_4 , у вчиненні кримінальних правопорушень - злочинів, передбачених частиною 2статті 191,частиною 3статті 191 КК України призначено на 09 годину 30 хвилин 24 лютого 2023 року.

24 лютого 2023 року справа знята з розгляду у зв`язку з відрядженням судді. Підготовчий розгляд відкладено до 13 години 27 березня 2023 року.

Ухвалою Рокитнянського районного суду Київської області від 27 березня 2023 року підготовче провадження закінчено та кримінальне провадження призначене до судового розгляду в загальному порядку на 14 годину 00 хвилин 29 березня 2023 року.

У судовому засіданні захисником обвинуваченого заявлено клопотання про виклик та допит у судовому засіданні свідків - ОСОБА_9 та ОСОБА_10 .

Вказане клопотання захисника обвинуваченого задоволено та розгляд справи відкладено до 13 години 18 травня 2023 року.

17 травня 2023 року надійшло клопотання прокурора про перенесення судового розгляду справи на іншу дату, у зв`язку із підтримання ним публічного обвинувачення в інших кримінальних провадженнях, які розглядаються у Білоцерківському міськрайонному суді Київської області.

З огляду на викладене, судовий розгляд кримінального провадження відкладено до 09 години 17 липня 2023 року.

У судовому засіданні, призначеному на 17 липня 2023 року у зв`язку з оголошенням повітряної тривоги, оголошено перерву до 14 години 29 серпня 2023 року.

У судовому засіданні, призначеному на 29 серпня 2023 року допитано свідків: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 .

Після допиту свідків прокурор заявив усне клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку із закінченням робочого часу.

Клопотання прокурора задоволено, розгляд справи відкладено до 09 години 25 жовтня 2023 року для продовження допиту свідків.

У судовому засіданні, призначеному на 25 жовтня 2023 року допитано свідків: ОСОБА_11 , ОСОБА_12 та ОСОБА_13 . У судовому засіданні оголошено перерву до 14 години 30 листопада 2023 року.

У судовому засіданні, призначеному на 30 листопада 2023 року вивчено письмові матеріали справи та оголошено перерву до 10 години 30 хвилин 08 грудня 2023 року.

У судовому засіданні, призначеному на 08 грудня 2023 року прокурор заявив клопотання про заміну обвинувачення та приєднання до матеріалів справи обвинувального акту, у якому сформульоване змінене обвинувачення у кримінальному провадженні № 42022112030000181, відомості про яке внесені до Єдиногореєструдосудовихрозслідувань 21липня2022року,по обвинуваченню ОСОБА_4 , у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого частиною 1 статті 367 КК України.

Позиція обвинуваченого щодо пред`явленого йому обвинувачення.

Фактичні обставини кримінального правопорушення, передбаченого частинами 2 та 3 статті 191 КК України обвинувачений ОСОБА_4 не заперечив, але винним себе не визнав. Свою позицію мотивував тим, що нарахування доплати, незаконність якої йому інкримінується, погоджувати із органои управління він обов`язку не мав, оскільки така доплата йому була нарахована як лікарю, який приймав участь у наданні медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу, а не як директору підприємства. Крім того, зазначив, що кошти на таку доплату на рахунок підприємства надходили з Національної служби здоров`я України, відповідно до укладеного договору про надання медичної допомоги зазначеній категорії хворих. Тому вважає, що Рокитнянська селищна рада як засновник та орган управління підприємства не має повноважень контролювати витрачання зазначених коштів. Це і було причиною нарахування доплати без отримання погодження Рокитнянської селищної ради як засновника. Разом з тим, зазначив, що він добровільно відшкодував підприємству завдану шкоду, внісши у касу грошові кошти у сумі 128975 гривень 63 копійки.

Надані сторонами кримінального провадження і досліджені у судовому засіданні докази.

Представник потерпілої юридичної особи - Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" ОСОБА_6 у судовому засідання показав, що він працює юрисконсультом КНП "Рокитнянська БЛ".

Із матеріалів, з якими він ознайомився йому відомо, що у 2021 році обвинуваченим було вчинено ряд кримінальних правопорушень. Зокрема, ним були підписані без погодження із власником підприємства про нарахування премій. А саме: наказ від 19.02.2021 "Про нарахування працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SАRS-СоV-2", який став підставою для нарахування директору підприємства ОСОБА_4 зайвої доплати.

Також йому відомо що зазначені факти підтверджені висновками проведених під час досудового слідства експертиз. А саме, що ці накази дійсно видавались, були підписані директором та стали підставою для нарахування додаткових виплат, які були ним отримані.

На запитання прокурора про порядок нарахування доплат за лікування хворих на COVID-19, зазначив, що у разі безпосередньої участі у лікуванні таких хворих, підтверджену відповідними документами, у тому числі табелями обліку робочого часу, таким працівникам нараховувалась та виплачувалась надбавка у розмірі 300 (трьохсот) відсотків. Для виплати такої надбавки директору потребувалось погодження із власником - органом місцевого самоврядування.

Допитана у судовому засіданні свідок ОСОБА_9 показала, що на даний час вона виконує обов`язки директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня".

На запитання захисника обвинуваченого відповіла, що протягом лютого-червня 2023 року вона була заступником директора з медичної частини. На той час медичним закладом надавалась медична допомога хворим на COVID-19. Участі у нарахуванні доплати за роботу з ковідними хворими вона не приймала. Ці питання вирішував директор разом з головним економістом та виконуючим обов`язки головного бухгалтера. Вона особисто участі у розподілі цих коштів не приймала. Однак, зазначила, що вона особисто зверталась до директора з питанням нарахування премій за надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу працівникам окремих відділень, але такі її звернення письмово не оформлялись.

На запитання суду з якого бюджету були ці кошти відповіла, що ці кошти надходили з державного бюджету відповідно до укладеної угоди з НСЗУ про лікування хворих на коронавірусну хворобу та розподілялись у межах виділених фондів.

Також зазначила, що ОСОБА_4 постійно підміняв інших лікарів під час лікування ковідних хворих. Вважає, що за виконана ОСОБА_4 робота по лікуванню вказаної категорії хворих має бути відповідно оплачена.

На запитання прокурора відповіла, що ОСОБА_4 свої посадові обов`язки директора фактично не виконував, відповідні нормативні документи не вивчав та у їх суть не вникав, хоча мав керувати роботою всієї установи. При вирішенні питання про нарахування надбавок покладався на свого заступника з економічних питань - ОСОБА_10 .

Знову повторила, що кошти на такі доплати надходили з НСЗУ, тобто з державного бюджету. Знає, що накази про визначення працівникам відсотків за надання медичної допомоги коронавірусним хворим був, але її особисто з ним ніхто не знайомив. Такі накази готував відділ кадрів, зокрема ОСОБА_13 а директор їх лише підписував. Крім того відмітила, що електронним ключем ОСОБА_4 користувалась ОСОБА_10

Рокитнянська селищна рада перераховувала підприємству кошти лише у листопаді 2021 року, більше коштів не перераховувала.

Допитана усудовому засіданні ОСОБА_10 показала,що напосаді заступникаголовного лікаря з економічнихпитань Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" вона працювала з 2019 року по лютий 2022 року.

Для визначення відсотків доплати за надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу вони збирались у складі: ОСОБА_4 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_14 , ОСОБА_13 , ОСОБА_12 та вона. При розрахунку відсотків доплат враховували розмір відповідного фонду (кошти, які надійшли для встановлення таких надбавок від НСЗУ), графіки роботи та відповідні табелі обліку робочого часу. При цьому наголосила, що ОСОБА_4 така надбавка нараховувалась як лікарю, а не як директору підприємства.

Також зазначила, що до квітня 2020 року кошти на виплату заробітної плати працівникам надходили від Рокитнянської районної ради. Потім набрали чинності відповідні зміни до законодавства і кошти на заробітну плату стали надходити від Національної служби здоров`я України.

Крім того, зазначила, що з лютого по червень 2021 року ОСОБА_4 як директору підприємства також здійснювались доплати, які у обов`язковому порядку погоджувались із Рокитнянської селищною радою. Також вони постійно звітувались перед селищною радою про економічний розвиток підприємства, розширення лікувальної бази тощо.

На запитання прокурора відповіла, що в її посадові обов`язки входив контроль за фінансово-економічною діяльністю підприємства. Дійсно під час перерахування коштів вона користуваласт ключем ОСОБА_4 , оскільки він не мав досвіду користування ним, але саме тому вона там і працювала.

Накази про нарахування надбавки не суперечили контракту директора, оскільки така надбавка нараховувалась ОСОБА_4 як лікарю, а не як директору підприємства. Крім того, всі рішення про визначення відсотків надбавки вирішувались колегіально, але колегіальність їх прийняття документально не фіксувалась.

На запитання захисника обвинуваченого яким чином визначались відсотки надбавок відповіла, що лікарям по 300%, медичним сестрам по 200% та молодшому персоналу по 150% (в межах фінансування).

Допитаний свідок ОСОБА_11 показав суду, що він є головою профспілкової організації "Рокитнянська БЛ". Він дійсно, як голова профспілкової організації був присутнім при визначенні відсотків доплати працівникам підприємства за лікування ковідних хворих. Кошти на таку доплату надходили із Національної служби здоров`я України. Також при визначенні відсотків доплати, крім нього та ОСОБА_4 , були присутні: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_13 , ОСОБА_12 .

Допитана свідок ОСОБА_15 пояснила суду, що у 2021 році вона обіймала посаду менеджера з персоналу КНП Рокитнянської селищної ради "Рокитнянська багатопрофільна лікарня". Саме вона готувала проекти наказів на виплату доплат працівникам, які надавали медичну допомогу хворим на ковід. Перед підписанням наказів ОСОБА_4 їх перевіряли юрист підприємства та заступник директора з економічних питань. При цьому жодного разу ніхто не зауважував на те, що для виплати доплати директру необхідна згода або дозвіл Рокитнянської селищної ради.

Допитана як свідок ОСОБА_12 показала, що вона працює на посаді головного бухгалтера підприємства з 2021 року. Проекти наказів на доплату за надання медичної допомоги ковідним хворим готувала працівник кадрової служби ОСОБА_13 , а їх перевіряла ОСОБА_10 . Разом з тим підтвердила, що рішення про визначення відсотків доплати приймались колегіально за участі крім, названих осіб, ще і ОСОБА_9 та ОСОБА_11 .

Крім того, доказами якими сторона обвинувачення доводить пред`явлене ОСОБА_4 обвинувачення є:

Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, відповідно до якого кримінальне провадження № 42022112030000181 зареєстровано 21.07.2022, правовова кваліфікація кримінального правопорушення - частина 2 статті 191 КК України, особою, яка підозрюється у вчиненні зазначеного кримінального правопорушення є директор Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" ОСОБА_4 .

Відповідно до зазначеного витягу 05.01.2023 у межах зазначеного кримінального провадження зареєстровано ще три епізоди вчинення ОСОБА_4 кримінальних правопорушень, передбачених частиною 3 статті 191 КК України

Дані, які відображено у Контракті з директором комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" від 20 листопада 2018 року із яких вбачається, що ОСОБА_4 є директором КНП РРРКО "Рокитнянська центральна районна лікарня".

Крім того, відповідно до зазначеного Контракту, за виконання обов`язків, передбачених цим контрактом, директору нарахорується заробітна плата у межах фонду оплати праці. Розмір премії встановлюється відповідно до положнення про преміювання за погодженням з органом управління майном, яким є Рокитнянська районна державна адміністрація Київської області.

Преміювання директора, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюється за рішенням органу управління майном.

Дані, які відображено у наказі директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" від 22.10.2020 №109 "Про створення медичних команд для надання медичної допомоги та медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій щодо надання медичних послуг "Стаціонарна допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до яких у медичному закладі створено 4 медичні команди та який підписаний директором підприємства - ОСОБА_4 .

Дані, які відображено у наказі директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" від 11.03.2021 №15 "Про створення медичних команд для надання медичної допомоги та медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій щодо надання медичних послуг "Стаціонарна допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до яких у медичному закладі створено 6 медичних команд та який підписаний директором підприємства - ОСОБА_4 .

Дані, які відображено у наказі директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" від 30.09.2021 №117 "Про поновлення складу медичних команд для надання медичної допомоги та медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій щодо надання медичних послуг "Стаціонарна допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до яких у медичному закладі поновлено склад 6 медичних команд та який підписаний директором підприємства - ОСОБА_4 .

Відповідно до зазначених наказів заступник директора з економічних питань має забезпечувати додаткові виплати співробітникам закладу, які безпосередньо задіяні до лікування пацієнтів з коронавірусною хворобою COVID-19 у розмірі до 300% заробітної плати (посадового окладу (з підвищенням ) з урахуванням обов"язкових доплат), відповідно до законодавства у межах фінансування.

Дані, які відображено у Договорі №3868-Е421-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантів. Зазначений договір укладено між Національною Службою здоров`я України (далі НСЗУ) в особі виконувача обов`язків голови та Комунальним некомерційним підприємством Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнняська багатопрофільна лікарня" (далі КНП РСРКО "Рокитнянська БЛ") в особі директора ОСОБА_4 .

Відповідно до пункту 8 цього договору, надавач (КНП РСРКО "Рокитнянська БЛ") зобов`язується надавати медичні послуги за програмою медичних гарантій пацієнтам, а замовник (НСЗУ) зобов`язується оплачувати такі послуги відповідно до встановленого тарифу та коригувальних коефіцієнтів.

Пунктом 21 договору передбачено, що надавач зобов`язаний скласти звіт про медичні послуги за формою, наданою замовником, у якому зазначаються, крім іншого перелік та обсяг надання медичних послуг, які підлягають оплаті за звітний період. Звіт про медичні послуги є первинним документом.

Відповідно до пункту 33 договору, загальна орієнтовна ціна договору складається із запланованої вартості медичних послуг згідно з додатком (додатками) до договору. ... Порядок розрахунку запланованої вартості медичних послуг визначається Порядком реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення в кожному році, затвердженим Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 47 договору передбачено, що договір вважається укладеним та набирає чинності з дати підписання його обома сторонами, якщо інше не передбачено в додатку до договору, але не раніше дати встановлення у кошторисі відповідного бюджетного призначеннядля замовника на відповідний рік.

Згідно з пунктом 48 договору, цей договір діє з дати його підписання обома сторонами до 31.12.2021. Строк дії договору може бути продовжений за згодою сторін не більше як на три місяці

Дані, які відображено у наказі директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" від 25.01.2021 №3 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до якого надано доплату за фактично відпрацьований час згідно з табелем з 01.01.2021 по 31.01.2021, який підписаний від імені директора підприємства - ОСОБА_4 . Згідно з вказаним наказом, директору підприємства ОСОБА_4 надано доплату у розмірі 300% заробітної плати.

Дані, які відображено у наказі директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" від 19.02.2021 №7-1 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до якого надано доплату за фактично відпрацьований час згідно з табелем з 01.02.2021 по 28.02.2021, який підписаний директором підприємства - ОСОБА_4 . Згідно з вказаним наказом, директору підприємства ОСОБА_4 надано доплату у розмірі 225% заробітної плати.

Дані, які відображено у наказі директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" від 29.03.2021 №11 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до якого надано доплату за фактично відпрацьований час згідно з табелем з 01.03.2021 по 31.03.2021, який підписаний директором підприємства - ОСОБА_4 . Згідно з вказаним наказом, директору підприємства ОСОБА_4 надано доплату у розмірі 300% заробітної плати.

Дані, які відображено у наказі директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" від 26.04.2021 №16 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до якого надано доплату за фактично відпрацьований час згідно з табелем з 01.04.2021 по 30.04.2021, який підписаний директором підприємства - ОСОБА_4 . Згідно з вказаним наказом, директору підприємства ОСОБА_4 надано доплату у розмірі 300% заробітної плати.

Крім того, зазначений наказ завізовано заступником директора (з мед. частини) ОСОБА_9 , заступником директора (з економ. питань) ОСОБА_10 , головним бухгалтером ОСОБА_12 , менеджером з персоналу ОСОБА_15 та головою профкому ОСОБА_11 .

Дані, які відображено у наказі директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" від 08.06.2021 №22 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до якого надано доплату за фактично відпрацьований час згідно з табелем за травень 2021 року, який підписаний директором підприємства - ОСОБА_4 . Згідно з вказаним наказом, директору підприємства ОСОБА_4 надано доплату у розмірі 150% заробітної плати. Крім того, зазначений наказ завізовано заступником директора (з мед. частини) ОСОБА_9 , головним бухгалтером ОСОБА_12 , менеджером з персоналу ОСОБА_15 , головою профкому ОСОБА_11 та юристом.

Дані, які відображено у наказі директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" від 10.08.2021 №31 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до якого надано доплату за фактично відпрацьований час згідно з табелем з 01 червня по 18 червня 2021 року, який підписаний директором підприємства - ОСОБА_4 . Згідно з вказаним наказом, директору підприємства ОСОБА_4 доплата не нараховувалась.

Крім того, зазначений наказ завізовано заступником директора (з мед. частини) ОСОБА_9 , головним бухгалтером ОСОБА_12 , менеджером з персоналу ОСОБА_15 , головою профкому ОСОБА_11 та юристом.

Дані, які відображено у розрахунково-платіжних відомостей за 2021 рік, зокрема:

за період з 01.01.2021 по 31.01.2021, відповідно до якої директору ОСОБА_4 всього нараховано 34973,68 грн, з яких 24415,02 грн - (% за COVID-19);

за період з 01.02.2021 по 28.02.2021, відповідно до якої директору ОСОБА_4 всього нараховано 59323,74 грн, з яких 35000,03 грн - (% за COVID-19);

за період з 01.03.2021 по 31.03.2021, відповідно до якої директору ОСОБА_4 всього нараховано 87256,96 грн, з яких 52484,31 грн - (% за COVID-19);

за період з 01.04.2021 по 30.04.2021, відповідно до якої директору ОСОБА_4 всього нараховано 72848,47 грн, з яких 46666,71 грн - (% за COVID-19);

за період з 01.05.2021 по 31.05.2021, відповідно до якої директору ОСОБА_4 всього нараховано 20181,76 грн, доплата у % за COVID-19 не нараховувалась;

за період з 01.06.2021 по 30.06.2021, відповідно до якої директору ОСОБА_4 всього нараховано 65612,43 грн, з яких 28082,45 грн - (% за COVID-19).

За інші періоди директору ОСОБА_4 доплата у % за COVID-19 не нараховувалась.

Зазначені відомості підписані головним бухгалтером ОСОБА_12 та керівником - ОСОБА_9 .

Дані, які містяться у листі т.в.о. директора КНП РСРКО "Рокитнянська БЛ" ОСОБА_9 №793 від 09.09.2022, відповідно до яких адміністрація підприємства до Рокитнянської селищної ради з проханням про погодження доплат медичним працівникам за надання медичної допомоги хворим на COVID-19 не зверталась, тому відповідне погодження на отримання таких доплат не надходило.

Дані, які містяться у листі начальника фінансового управління Рокитнянської селищної ради №04-26/64 від 12.09.2022, відповідно до яких стандартного рівня оплати праці медпрацівників для медичних установ, які реформувалися, уже немає. КНП визначають систему оплати праці самостійно, яка має бути описана та затверджена внутрішнім документом - колективним договором. Власна система оплати праці у медзакладі може базуватись на одній з чотирьох моделей оплати праці, які наведено у Методичних рекомендаціях та роз`ясненнях з питань укладення колективних договорів комунальних некомерційних підприємств.

Дані, які містяться у листі т.в.о. директора КНП РСРКО "Рокитнянська БЛ" ОСОБА_9 №01-22 від 14.09.2022, відповідно до яких КНП "Рокитнянська БЛ" до Рокитнянської селищної ради Київської області з проханням чи пропозицією про погодження доплат медичним працівникам або керівникам за надання медичної допомоги хворим на COVID-19, не зверталась.

Рішення Рокитнянської селищної ради Київської області про погодження доплат медичним працівникам або керівникам за надання медичної допомоги хворим на COVID-19, до КНП "Рокитнянська БЛ" не надходили.

Дані, які містяться у розрахунку заробітної плати ОСОБА_4 за 2021 рік, відповідно до яких:

у січні місяці ОСОБА_4 виплачено заробітну плату у сумі 38764,02 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 27639,68 грн;

у лютому місяці виплачено заробітну плату у сумі 59369 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 29148,54 грн;

у березні місяці виплачено заробітну плату у сумі 83596,35 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 46350,10 грн;

у квітні місяці виплачено заробітну плату у сумі 75198,15 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 46725,66 грн;

у травні місяці виплачено заробітну плату у сумі 26420,10 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 170,67 грн (ургенція);

у червні місяці виплачено заробітну плату у сумі 64757,71 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 26101,09 грн;

у липні місяці виплачено заробітну плату у сумі 32467,86 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 0,00 грн;

у серпні місяці виплачено заробітну плату у сумі 31007,73 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 5984,98 грн;

у вересні місяці виплачено заробітну плату у сумі 43796,04 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 0,00 грн;

у жовтні місяці виплачено заробітну плату у сумі 32774 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 0,00 грн;

у листопаді місяці виплачено заробітну плату у сумі 10692 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 3692 грн;

у грудні місяці виплачено заробітну плату у сумі 55190,21 грн, у яку включено доплату за лікування хворих на COVID-19 на загальну суму 19180,97 грн.

Зазначений розрахунок підписаний т.в.о. директора ОСОБА_16 та головним бухгалтером - ОСОБА_12 .

Дані, які містяться у відомостях розподілу виплат КП КНП Рокитнянська БЛ, зведеній відомості сум для зарахування на картрахунки, які підтверджують зарахування відповідних сум заробітної плати ОСОБА_4 .

Дані, які містяться у листі Рокитнянського селищного голови №03-06-1803 від 20.09.2022, відповідно до яких Рокитнянська селищна рада Київської області відповідно до рішення від 13.11.2020 №2245-57-VII "Про надання згоди на прийняття об`єктів у комунальну власність Рокитнянської селищної ради із спільної власності територіальних громад сіл, селища Рокитнянського району", увійшла у право засновника Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" з 01.01.2021.

Упродовж 2021 року Рокитнянським селищним головою видано Розпорядження від 01.03.2021 №104 "Про виплату надбавок за високі досягнення у праці, складність та напруженість директора КНП Рокитнянської селищної ради "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" ОСОБА_4 .

Вказане розпорядження скасоване розпорядженням Рокитнянського селищного голови від 19.08.2021 №323 "Про скасування надбавки за високі досягнення у праці, складність та напруженість за серпень місяць 2021 року.

Відповідно до розпорядження від 01.03.2021 №104 "Про виплату надбавок за високі досягнення у праці, складність та напруженість директора КНП Рокитнянської селищної ради "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" ОСОБА_4 , останньому виплачувалась надбавка до посадового окладу у розмірі 50% з січня 2021 року.

Дані, які містяться у висновку експерта від 05.12.2022 №СЕ-19/111-22/49189-ПЧ, відповідно до яких підписи від імені ОСОБА_17 у наказах Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" №7-1 від 19.02.2021, №11 від 29.03.2021, №16 від 26.04.2021, №22 від 08.06.2021, виконані ОСОБА_4 .

Питання чи виконаний підпис від імені ОСОБА_4 у наказі Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" №3 від 25.01.2021, не вирішувалось, так як при огляді графи в якій розташований підпис від імені ОСОБА_4 була встановлена відмітка про виконання його кимось іншим, а саме вертикального штриха перед указанням посади.

Дані, які містяться у висновку експерта від 22.12.2022 №СЕ-19/111-22/49291-ЕК, відповідно до яких, в обсязі наданих документів, документально підтверджується довідка Північного офісу Держаудитслужби від 05.10.2022 в частині безпідставного нарахування доплати за надання медичної допомоги хвирим на гостру респіраторну хворобу COVID-19 директору КНП "Рокитнянська БЛ" ОСОБА_4 за період з січня по травень 2021 року у сумі 186648,52 грн та виплати у сумі 148385,57 грн.

Оскільки з аналізу досліджених у судових засіданнях, доказів вбачається, що обвинувачений ОСОБА_4 , обіймаючи посаду директора КНП Рокитнянської селищної ради "Рокитнянська багатопрофільна лікарня", в силу легковажного ставлення до своїх посадових обовязків, не знав встановлений Статутом підприємства та контрактом порядок виплати грошової надбавки директору підприємства, внаслідок чого не вникаючи в суть питання підписував накази про виплату надбавки працівникам, які надавали медичну допомогу хворим на ковід, в тому числі і собі самому. При цьому, працівники, які здійснювали підготовку проектів наказів, їх перевірку щодо відповідності вимогам законодавства, не зауважували ОСОБА_4 про те, що будь-які доплати директору підприємства здійснюються за рішенням органу управління майном, тобто Рокитнянської селищної ради.

Таким чином, у кримінальному провадженні відсутні докази, які, б свідчили про прямий умисел обвинуваченого ОСОБА_4 на заволодіння чужим майном.

Водночас, частиною 1 статті 367 КК України передбачено кримінальну відповідальність за службову недбалість, тобто неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди інтересам окремої юридичної особи.

Так, об`єктивна сторона службової недбалості характеризується діянням, яке полягає у неналежному виконанні службових обов`язків через несумлінне ставлення до них; наслідками у вигляді істотної шкоди охоронюваних законом інтересам юридичних осіб; причинним зв`язком між вчиненим діянням та наслідками.

Таким чином, з урахуванням досліджених у судових засіданнях доказів, діяння ОСОБА_4 , які полягають у підписанні наказів про виплату собі доплат за надання медичної допомоги хворим на ковід, містять склад кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 367 КК України, оскільки ОСОБА_4 в силу неналежного виконання службових обов`язків не обізнаний з вимогами Статуту підприємства та контрактом, на підставі якого він обіймав посаду директора, не вникав у питання фінансово-господарської діяльності підприємства, а покладався у цьому на своїх заступників та інших працівників підприємства, при цьому підписував накази, які стали підставою виплати йому грошової надбавки.

Шкода, завдана діями ОСОБА_4 на постаді директора підприємства складає 128 975 грн. 63 коп., що у 100 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

В судовому засіданні 08.12.2023, після зміни прокурором обвинувачення з частини 2 і 3 статті 191 КК України на частину 1 статті 367 КК України, обвинувачений ОСОБА_4 визнав вину в інкримінованому йому кримінальному правопорушенні та щиро розкаявся у вчиненому.

Мотиви суду та положення закону, якими керувався суд.

Згідно зі статтею 2 КК України підставою кримінальної відповідальності є вчинення особою суспільно небезпечного діяння, яке містить склад злочину, передбаченого цим Кодексом.

Склад злочину - це сукупність встановлених у кримінальному законі об`єктивних та суб`єктивних ознак, які визнають вчинене суспільно небезпечне діяння як злочин, тобто включає в себе наступні елементи: об`єкт, об`єктивна сторона, суб`єкт та суб`єктивна сторона.

Відповідно до частини 1 статті 367 КК України службовою недбалістю є невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб.

Суб`єкт злочину - спеціальний, ним може бути тільки службова особа.

Приміткою 1 до статті 364 КК України, визначено, що службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Службова недбалість є злочином з матеріальним складом, який визнається закінченим з моменту заподіяння істотної шкоди, яка у 100 і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян (ч. 1 ст. 367 КК), чи тяжких наслідків, які у 250 і більше разів перевищують неоподаткований мінімум доходів громадян (ч. 2 ст. 367 КК).

Об`єктивна сторона службової недбалості включає в себе наявність наступних складових: 1) діяння у формі невиконання чи неналежного виконання службовою особою своїх службових обов`язків через недбале чи несумлінне ставлення до них (дія чи бездіяльність); 2) суспільно небезпечні наслідки у вигляді істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам, або інтересам окремих юридичних осіб (ч.1 ст.367 КК) або тяжких наслідків (ч.2 ст.367 КК); 3) причинний зв`язок між діянням (бездіяльністю) та наслідками.

Несумлінне ставлення до виконання службових обов`язків полягає в тому, що за наявності у винного реальної можливості діяти так, як того вимагають інтереси служби, він або взагалі не діє - не виконує службові обов`язки, або хоч і діє, але неналежним чином.

Тому для наявності об`єктивної сторони недбалості необхідно встановити: 1) яким нормативним актом визначається компетенція службової особи; 2) які службові обов`язки покладені на неї цим актом; 3) які саме конкретні обов`язки, у якому обсязі та порядку вона повинна була виконати в конкретних умовах; 4) чи мала вона реальну можливість належним чином виконати ці обов`язки в даних умовах; 5) у чому саме виявилися допущені нею порушення службових обов`язків; 6) які наслідки спричинили ці порушення; 7) чи перебували ці порушення в причинному зв`язку з наслідками.

Відповідальність службової особи за статтею 367 КК України настає лише у випадку, якщо дії, невиконання чи неналежне виконання яких спричинило передбачені в зазначеній статті наслідки, входили у коло службових обов`язків цієї службової особи, або якщо обов`язок діяти відповідним чином юридично був включений до кола службових повноважень такої особи.

Такий висновок був сформований в постановах Верховного Суду від 20.05.2019 року справа № 699/70/15-к; від 06.05.2020 року справа № 133/2138/15,від 17.08.2021 року справа 484/1376/18, від 06.10.2022 року справа № 461/6912/16-к.

З суб`єктивної сторони цей злочин характеризується злочинною самовпевненістю (службова особа передбачає, що внаслідок невиконання чи неналежного виконання нею своїх службових обов`язків правам і законним інтересам може бути завдано істотну шкоду, але легковажно розраховує на її відвернення) або злочинною недбалістю (службова особа не передбачає, що в результаті її поведінки може бути завдано істотну шкоду, хоча повинна була і могла це передбачити).

Відповідно до частини 1 статті 91 КПК України у кримінальному провадженні підлягають доказуванню, зокрема: подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення); винуватість обвинуваченого у вчиненні кримінального правопорушення, форма вини, мотив і мета вчинення кримінального правопорушення; вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, а також розмір процесуальних витрат.

Згідно з частиною 2 статті 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження.

Аналізуючи, надані стороною обвинувачення докази з точки зору їх достатності, для визнання ОСОБА_4 винним у вчиненні інкримінованого йому кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 367 КК України, суд вважає, що стороною обвинувачення надано належні докази на підтвердження обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, відповідно до статті 91 КПК України, зокрема: подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення); винуватість обвинуваченого у вчиненні кримінального правопорушення, вина, мотив і мета його вчинення, а саме, що обвинувачений ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора КНП Рокитнянської селищної ради Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня", неналежно виконував свої обов`язки через несумлінне ставлення до них, без погодження з органом управління видав накази про нарахування собі доплат за надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу, чим заподіяв істотну шкоду охоронюваним законом інтересам комунального підприємства - КНП "Рокитнянська БЛ" у розмірі 128 975 грн. 63 коп., що у 100 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Встановлено, що відповідно до контракту, укладеного 20.11.2018 між Рокитнянською районною державною адміністрацією з однієї сторони та ОСОБА_4 , з іншої сторони, останній призначений на посаду директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" на термін з 20.11.2018 по 20.11.2021.

З аналізу наданих стороною обвинувачення доказів встановлено, що цими доказами підтверджується, що обвинувачений ОСОБА_4 на час роботи директором, дійсно виконував організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції та мав статус службовою особи Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня".

Основним документом, що регулює діяльність Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" є Статут. Відповідно до якого, директор підприємства: здійснює поточне керівництво (оперативне управління) підприємством; - строк найму, права, обов`язки і відповідальність директора підприємства, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом; користується правом розпорядження майном та коштами підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна; у межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов`язкові для всіх підрозділів та працівників підприємства.

Таким чином, ОСОБА_4 , обіймав на підприємстві посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій.

Окрім цього, пунктом 3.2 контракту встановлено, що преміювання директора, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюється за рішенням Органу управління майном у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам закладу, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

Як встановлено в ході судового розгляду, 25.01.2021 між Національною Службою здоров`я України та Комунальним некомерційним підприємством Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнняська багатопрофільна лікарня" в особі директора ОСОБА_4 укладено договір №3868-Е421-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантів.

ОСОБА_4 мав повноваження на самостійне підписання цього договору без попереднього погодження із засновником, і його дії по укладанню вказаного договору входили в коло його службових обов`язків.

Однак, ОСОБА_4 будучи службовою особою, оскільки обіймав посаду директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області «Рокитнянська центральна районна лікарня», проявив неналежне виконання своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що виразилось у необізнаності з положеннями Статуту підприємства та Контракту, на підставі якого він обіймав посаду директора підприємства, а також у неналежному контролі за якістю документів, проекти яких готували підпорядковані йому працівники та які він особисто підписував, а саме накази:

- від 19.02.2021 №7-1 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до якого ОСОБА_4 надано доплату за фактично відпрацьований час згідно з табелем з 01.02.2021 по 28.02.2021 у розмірі 225% заробітної плати;

- від 29.03.2021 №11 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до якого ОСОБА_4 надано доплату за фактично відпрацьований час згідно з табелем з 01.03.2021 по 31.03.2021, у розмірі 300% заробітної плати;

- від 26.04.2021 №16 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до якого ОСОБА_4 надано доплату за фактично відпрацьований час згідно з табелем з 01.04.2021 по 30.04.2021, у розмірі 300% заробітної плати;

- від 08.06.2021 №22 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", відповідно до якого ОСОБА_4 надано доплату за фактично відпрацьований час згідно з табелем за травень 2021 року, у розмірі 150% заробітної плати.

Також допитані в ході судового розгляду свідки: ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_10 , ОСОБА_12 та ОСОБА_15 показали, що ОСОБА_4 займаючи посаду директора, нормативні документи не вивчав та при підготовці організаційно-розпорядчих документів покладався на інших працівників підприємства. Також свідки зазначили, що при підготовці наказів про встановлення відсотків доплати, директор до органу управління, з метою отримання відповідного погодження, не звертався.

З огляду на вищевикладене суд вважає, що стороною обвинувачення було доведено вину ОСОБА_4 у вчиненні службової недбалості, зокрема, на підставі досліджених в ході судового розгляду документів та показань свідків, вбачається, що при підготовці наказів про встановлення відсотків доплати, директор до органу управління, з метою отримання відповідного погодження, не звертався.

Крім того,даючи оцінку показанням обвинуваченого ОСОБА_4 , даними ним в судовому засіданні, суд зазначає, що обвинувачений вину у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 367 КК України, визнав повністю, дав суду відповідні показання, котрі логічні та об`єктивно узгоджуються з іншими доказами у провадженні, зокрема, показами свідків, дослідженими у судовому засіданні письмовими доказами та висновками експертів.

Суд за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінюючи кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення в такій конкретній ситуації, вважає, що вина ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 367 КК України, повністю доведена.

Згідно вимог статті 337 КПК України, судовий розгляд проводиться лише стосовно особи, якій висунуте обвинувачення, і лише в межах висунутого обвинувачення відповідно до обвинувального акту.

У зв`язку з наведеним, всі докази, які були досліджені безпосередньо в судовому засіданні є як прямими, так і непрямими доказами винуватості ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 367 КК України.

Під час розгляду кримінального провадження, судом не встановлено обставин, які відповідно до статтей 36 - 43 КК України, виключають кримінальну протиправність діяння обвинуваченого, а також підстав для звільнення від кримінальної відповідальності, передбачених статтями 44 - 49 КК України.

Судом не встановлено обставин, які свідчать про необхідність застосування до обвинуваченого примусових засобів виховного чи медичного характеру, та обставин, які свідчать про те, що обвинувачений вчинив кримінальні правопорушення у стані неосудності чи обмеженої осудності.

Стаття (частина статті) закону України про кримінальну відповідальність, що передбачає відповідальність за кримінальне правопорушення, винним у вчиненні якого визнається обвинувачений.

З огляду на наведене та у світлі формулювання обвинувачення, визнаного судом доведеним поза розумним сумнівом, суд кваліфікує дії ОСОБА_4 як службову недбалість, тобто неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом інтересам окремих юридичних осіб, тобто як вчинення кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 367 КК України.

Вчинене обвинуваченим ОСОБА_4 кримінальне правопорушення, передбачене частиною 1 статті 367 КК України, згідно зі частиною 2 статті 12 КК України, відноситься до категорії проступків.

Позиція сторін щодо міри покарання.

Під чассудових дебатівпрокурор просивпризначити обвинуваченому ОСОБА_4 покарання увиді обмеженняволі умежах санкціїчастини 1статті367КК Українитерміном 2 роки, з позбавлення права обіймати посади,пов`язаніз виконанняморганізаційно-розпорядчихта адміністративно-господарськихфункцій строкомна 2(два)роки.

Відповідно до статті 75 КК України звільнити ОСОБА_4 від відбування основного покарання з випробуванням, встановивши іспитовий строк терміном 1 рік та покласти на нього обов`язки, передбачені статтею 76 КК України.

Представник потерпілої юридичної особи просив призначити покарання, запропоноване прокурором.

Обвинувачений ОСОБА_4 просив суворо його не карати та дати можливість виправитися без обмеження волі. Крім того, зазначив, що вважав своїм обов"язком допомагати людям, лікуючи їх. У юридичних та бухгалтерських питаннях він некомпетентний та погоджується що проявив недбалість, не перевіривши документи, визнає себе винуватим та щиро розкаюється.

Захисник обвинуваченого - адвокат ОСОБА_5 заявив клопотання про повернення до судового слідства та приєднання до матеріалів справи копії пенсійного посвідчення обвинуваченого ОСОБА_4 . Своє клопотання мотивував тим, що долучати до матеріалів провадження будь - які докази можливо лише на стадії судового слідства. Долучення зазначеного документа має важливе значення при визначенні його підзахисному виду покарання, яке може бути йому призначене.

Суд, порадившись на місці, ухвалив повернутись до стадії судового слідства.

Захисник обвинуваченого заявив клопотання про приєднання до матеріалів провадження копії пенсійного посвідчення ОСОБА_4 .

Обвинувачений ОСОБА_4 просив клопотання його захисника задовольнити та приєднати до матеріалів справи копію його пенсійного посвідчення.

Прокурор та представник потерпілої юридичної особи проти приєднання до матеріалів кримінального провадження копії пенсійного посвідчення обвинуваченого не заперечували.

Суд, порадившись на місці, ухвалив приєднати до матеріалів кримінального провадження копію пенсійного посвідчення обвинуваченого ОСОБА_4 .

Оскільки інших клопотань від учасників не надходило, суд перейшов до судових дебатів.

Під час судових дебатів прокурор просив призначити обвинуваченому ОСОБА_4 покарання у виді штрафу у межах санкції частини 1статті 367 КК України у розмірі 4000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, з позбавлення права обіймати посади,пов`язаніз виконанняморганізаційно-розпорядчихта адміністративно-господарськихфункцій строкомна 2(два)роки.

Обвинувачений ОСОБА_4 просив суворо його не карати та призначити покарання у меншому розмірі.

Захисник обвинуваченого - адвокат ОСОБА_5 підтримав позицію свого підзахисного та просив суд, враховуючи особу обвинуваченого, наявність пом`якшуючих обставин, у тому числі і повного добровільного відшкодування завданих збитків, та відсутність обставин, що обтяжують покарання, призначити ОСОБА_4 покарання у виді штрафу у нижній межі санкції статті.

Представник потерпілої юридичної особи ОСОБА_6 просив суд призначити обвинуваченому покарання у виді штрафу розміром 2000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

Мотиви призначення покарання

Судом досліджено письмові докази, що характеризують обвинуваченого.

ОСОБА_4 за місцем проживання характеризується позитивно, скарг на його поведінку не надходило, компроментуючі матеріли відсутні, у лікаря психіатра та лікаря нарколога на обліку не перебуває, раніше до кримінальної відповідальності не притягувався.

Такі фактичніобставини підтверджуютьсяданими характеристикз місцяпроживання,виданими Рокитнянськоюселищною радоюКиївської області№138,довідок Комунальногонекомерційного підприємстваРокитнянської селищноїради "Рокитнянськабагатопрофільна лікарня"№30та №27від 16січня 2023 року, вимоги УІАП ГУ НП в Київській області №31739 від 31.10.2022.

Відповідно до пенсійного посвідчення серії НОМЕР_1 , ОСОБА_4 , з 02 квітня 2014 року призначено пенсію за віком, термін дії: довічно.

За приписами статтей 50, 65 КК України, особі, яка вчинила кримінальне правопорушення, має бути призначене покарання, необхідне і достатнє для її виправлення і попередження нових кримінальних правопорушень.

Виходячи з указаної мети й принципів справедливості, співмірності та індивідуалізації, покарання повинно бути адекватним характеру вчинених дій, їх небезпечності та даним про особу винного, які підлягають обов`язковому врахуванню.

Суд призначає покарання, враховуючи ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, особу винного та обставини, що пом`якшують і обтяжують покарання.

При призначенні покарання обвинуваченому ОСОБА_4 судом враховується, що він вчинив кримінальне правопорушення у виді проступку, до кримінальної відповідальностиі притягується вперше, має позитивну характеристику за місцем проживання.

Обвинувачений визнав свою провину у вчиненні правопорушення, правдиво повідомив про обставини, що мали місце, його щире каяття ґрунтується на належній критичній оцінці своєї протиправної поведінки та добровільній відшкодуванні шкоди, спричиненої його протиправними діями.

Таким чином, на підставі частини 1 статті 66 КК України, суд вважає обставинами, що пом`якшують покарання обвинуваченого за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 367 КК України, щире каяття, активне сприяння розкриттю кримінального правопорушення та добровільне відшкодування завданих збитків.

Обставин, передбачених частиною першою статті 67 КК України, що обтяжують покарання ОСОБА_4 , судом не встановлено.

За результатами розгляду кримінального провадження, суд дійшов висновку, що обвинуваченому ОСОБА_4 слід призначити покарання в межах санкції частини 1 статті 367 КК України, а саме у виді штрафу у нижній його межі.

Щодо призначення ОСОБА_4 додаткового покарання у виді позбавленням права обіймати посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, то суд вважає, що його необхідно визначити строком на 2 (два) роки.

Таке покарання, на переконання суду, є справедливим і достатнім для виправлення ОСОБА_4 , попередження вчинення ним кримінальних правопорушень та відповідатиме його меті, гуманності, справедливості і не потягне за собою порушення засад виваженості, що включає наявність розумного балансу між охоронюваними інтересами суспільства та правами особи, яка притягається до кримінальної відповідальності.

Мотиви ухвалення інших рішень щодо питань, які вирішуються судом при ухваленні вироку, та положення закону, якими керувався суд.

Судом встановлено, що у цьому кримінальному провадженні відносно обвинуваченого ОСОБА_4 запобіжний захід не обирався.

Кримінальним правопорушенням потерпіій юридичній особі - Комунальному некомерційнмуо підприємству Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" завдано шкоди майнового характеру у розмірі 128975 гривень 63 копійки, яка відшкодована шляхом внесення грошових коштів у касу підприємства.

Процесуальні витрати відсутні, цивільний позов не заявлявся.

Питання щодо речових доказів слід вирішити згідно з вимогами статті 100 КПК України.

З урахуванням викладеного та керуючись ст. ст. 100, 124, 127-128, 318, 322, 342-351, 358, 368-371, 373-374, 376 КПК України, ст. 12, ч. 1 ст. 367 КК України, суд -

У Х В А Л И В :

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винним у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 367 КК України, та призначити йому покарання у виді штрафу у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 34000 (тридцять чотири тисячі) гривень, з позбавленням права обіймати посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій строком на 2 (два) роки.

Штраф сплатити на рахунок:

Отримувач коштів: ГУК у Київ.обл/Рокитнян.сел/21081100

Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37955989

Банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.)

Рахунок отримувача: UA638999980313070106000010842

Код класифікації доходів бюджету: 21081100

Призначення платежу: Адміністративні штрафи та інші санкції

Запобіжний захід відносно ОСОБА_4 не обирати.

Судові витрати відсутні.

Цивільний позов у кримінальному провадженні не заявлено.

Після набрання вироком законної сили речові докази:

- оригінал табелю обліку робочого часу КНП "Рокитнянська ЦРЛ" за січень 2021 року;

- оригінали обліку робочого часу КНП "Рокитнянська БЛ" за період з лютого по червень 2021 року;

- оригінал наказу директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" від 25.01.2021 №3 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2";

- оригінал наказу директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянська центральна районна лікарня" від 19.02.2021 №7-1 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2";

- оригінал наказу директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" від 29.03.2021 №11 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2";

- оригінал наказу директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" від 26.04.2021 №16 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2";

- оригінал наказу директора Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня" від 08.06.2021 №22 "Про надання доплати працівникам, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2", -

повернути Комунальному некомерційнмуо підприємству Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Рокитнянська багатопрофільна лікарня".

Вирок може бути оскаржений в апеляційному порядку до Київського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги через Рокитнянський районний суд Київської області протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Вирок набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

Учасники судового провадження мають право отримати в суді копію вироку.

Обвинуваченому та прокурору копія вироку вручається негайно після його проголошення. Учаснику судового провадження, який не був присутнім в судовому засіданні, копія вироку надсилається не пізніше наступного дня після проголошення.

Вирок проголошено 12 грудня 2023 року негайно після виходу суду із нарадчої кімнати.

Головуюча суддя Олена ЧОРНЕНЬКА

Дата ухвалення рішення12.12.2023
Оприлюднено01.01.2024
Номер документу116051310
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —375/380/23

Ухвала від 23.02.2024

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Штифорук О. В.

Ухвала від 16.02.2024

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Штифорук О. В.

Вирок від 12.12.2023

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Чорненька О. І.

Ухвала від 27.03.2023

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Чорненька О. І.

Ухвала від 21.02.2023

Кримінальне

Рокитнянський районний суд Київської області

Чорненька О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні