Рішення
від 04.01.2024 по справі 140/11638/23
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 січня 2024 року ЛуцькСправа № 140/11638/23

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Волдінера Ф.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Грандтермінал» до Головного управління ДПС у м. Київ про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Грандтермінал» (далі ТОВ «Грандтермінал», позивач) до Головного управління ДПС у м. Києві (далі ГУ ДПС у м. Києві, відповідач), відповідно до якого просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 09.02.2023 №10372/0902.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що інспекторами ГУ ДПС в м. Києві проведено фактичну перевірку акцизного складу, на якій здійснює свою господарську діяльність ТОВ «ТРАНДТЕРМІНАЛ», за результатами якої складено акт фактичної перевірки від 06.01.2023 №581/Ж5/26-15-09-02/42819799. Перевіркою встановлено порушення статті 15 Закону №481895-ВР в частині торгівлі пальним без наявності ліцензії на даний вид діяльності.

На підставі даного акту перевірки ГУ ДПС в м. Києві 09.02.2023 винесено податкове повідомлення-рішення №10372/0902, яким застосовано штраф в сумі 500 000 грн.

ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ» не погоджується з прийнятим податковим повідомленням-рішенням, вважає його таким, що суперечить положенням чинного законодавства та фактичним обставинам справи, а тому підлягає скасуванню виходячи з наступного.

Згідно підпункту 14.1.202 пункту 14.1 статті 14 ПК України, продаж (реалізація) товарів - будь-які операції, що здійснюються згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами, які передбачають передачу прав власності на такі товари за плату або компенсацію незалежно від строків її надання, а також операції з безоплатного надання товарів. Не вважаються продажем товарів операції з надання товарів у межах договорів комісії (консигнації, поруки, схову (відповідального зберігання доручення, довірчого управління, оперативного лізингу (оренди), інших цивільно-правових договорів, які не передбачають передачі прав власності на такі товари.

При цьому, за період червень 2022 року, ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ» здійснював відвантаження нафтопродуктів ТОВ «ВОГ РЕСУРС» відповідно до тристоронніх актів приймання-передачі майна, з яких зокрема вбачається, що у відповідності до умов договору купівлі-продажу від 0606_01_30/07/2021 покупцем (ТОВ «Еталон Оіл Трейд») прийнято, а продавцем (ТОВ «ВОГ РЕСУРС») передано певну кількість нафтопродуктів, при цьому приймання-передачі нафтопродуктів здійснювалось по терміналу зберігача (ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ»): 04080, м. Київ, вул. Куренівська, 14б.

Також, згідно актів приймання-передачі майна від 08.04.2022, 21.04.2022 та 21.09.2022, ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ» повернуто зі зберігання нафтопродукти їх законному володільцю - ТОВ «ВОГ РЕСУРС».

Таким чином, усі акцизні накладні складались ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ» у суворій відповідності до положень ст.231 ПК України, з урахуванням особливостей, які вказані у абз.29 п.231.1 даної статті ПК України.

Разом з тим, в розумінні положень пп. 14.1.32 п.14.1 ст.14 ПК України, ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ» не являється власником пального, яке передане йому на зберігання й не вправі здійснювати його реалізацію.

При цьому, складання та реєстрація товариством у відповідному реєстрі акцизних накладних жодним чином не свідчить про факт оптової торгівлі пальним, а є лише свідченням руху пального (відпуску, відвантаження) з акцизного складу.

Між тим, санкція статті 17 Закону №481 передбачає фінансову відповідальність суб`єкта господарювання у вигляді штрафу саме у разі встановлення факту оптової торгівлі пальним без наявності ліцензії. Тобто, виходячи зі змісту наведених положень законодавства, визначальним для вирішення питання застосування до суб`єкта господарювання фінансових санкцій є саме факт торгівлі пальним без наявності ліцензії, чого під час перевірки встановлено не було.

Окремо хочемо зауважити, що основним видом діяльності ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ» є складське зберігання, тобто діяльність зі зберігання та складування різних видів товарів, в даному випадку нафтопродуктів.

Відтак, ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ» здійснює виключно діяльність по зберіганню нафтопродуктів, на що отримано відповідну ліцензію на право зберігання пального.

З врахуванням викладеного позивач просить задовольнити позов повністю.

Ухвалою судді від 30.05.2023 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі за цим позовом та розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до частини першої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

У відзиві на позов відповідач позовні вимоги не визнав. В обґрунтування цієї позиції відповідач вказав те, що перевіркою встановлено, що ТОВ «Грандтермінал» з акцизного складу, уніфікований №1013800, здійснено реалізацію пального, а саме:

- 10 кг товару (код згідно з УКТ ЗЕД 3811900000) на акцизний склад, уніфікований №1005799, розташований за адресою: Івано-Франківська область, Тисменицький район, с. Марківці, вул. Нивки, 60В, що належить ТОВ «Вікол-Нафта» (код ЄДРПОУ 35022651), (акцизна накладна форми «П» №24994 від 08.04.2022 (напрям використання «2» - реалізація пального з акцизного складу до іншого акцизного складу з використанням акцизного складу пересувного, в тому числі через магістральний трубопровід, у разі якщо до реалізації пального такий інший акцизний склад уже відомий);

- 20 кг товару (код згідно з УКТ ЗЕД 3811900000) на акцизний склад, уніфікований №1005799, розташований за адресою: Івано-Франківська область, Тисменицький район, с. Марківці, вул. Нивки 60В, що належить ТОВ «Вікол-Нафта» (код ЄДРПОУ 35022651) (акцизна накладна форми «П» №27700 від 21.04.2022 (напрям використання «2» - реалізація пального з акцизного складу до іншого акцизного складу з використанням акцизного складу пересувного, в тому числі через магістральний трубопровід, у разі якщо до реалізації пального такий інший акцизний склад уже відомий);

- 12 кг товару (код згідно з УКТ ЗЕД 3811900000) на акцизний склад, уніфіковани №1005338, розташований за адресою: м. Вінниця, вул. Залізнична, 13, що належить ПП «Нафтотермінал» (код ЄДРПОУ 37278275) (акцизна накладна форми «П» №69745 від 21.09.2022 (напрям використання «2» - реалізація пального з акцизного складу до іншого акцизного складу з використанням акцизного складу пересувного, в тому числі через магістральний трубопровід, у разі якщо до реалізації пального такий інший акцизний склад уже відомий).

Вказує, що підприємства ТОВ «Вікол-Нафта» та ПП «Нафтотермінал» не є поклажодавцями ТОВ «Грандтермінал».

З урахуванням вищенаведеного, ГУ ДПС у м. Києві зроблений висновок про наявні факти здійснення ТОВ «Грандтермінал» оптової торгівлі пальним без наявності відповідної ліцензії, у зв`язку з чим контролюючим органом зроблений висновок про порушення платником податків вимог статті 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», з урахуванням змін та доповнень (далі - Закон №481).

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд приходить до висновку, що позов необхідно задовольнити з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ» свою господарську діяльність здійснює на підставі Ліцензії на право зберігання пального, що видана ГУ ДПС в м. Києві від 13.10.2020 №26540414202000333, термін дії якої з 15.10.2020 по 15.10.2025.

У період з 27.12.2022 по 05.01.2023 посадовими особами контролюючого органу була проведена фактична перевірка місця зберігання пального нафтобаза (акцизний склад №1013800), яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Куренівська, 14Б, за результатами якої був складений акт фактичної перевірки від 06.01.2023 №581/Ж5/26-15-09-02/42819799. За висновками перевірки встановлено порушення статті 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».

На підставі зазначеного акту, винесено податкове повідомлення-рішення від 09.02.2023 №10372/0902 за яким до позивача застосовано штрафні санкції в розмірі 500 000 грн (оптова торгівля пальним без наявності ліцензії).

Не погоджуючись з прийнятим податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся із даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України), який визначає, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до підпункту 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 ПК України, в редакції Закону №466-IX від 16 січня 2020 року, чинній на час виникнення спірних правовідносин, фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав:

- у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.

Статтею 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19 грудня 1995 року №481/95-BP (далі Закон №481/95-BP) визначено терміни:

- місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування;

- місце оптової торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;

- зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик;

- Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального містить відомості про: ліцензіатів; місця виробництва, зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним (адреса); дату видачі/призупинення/анулювання та термін дії ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним.

Відповідно до пункту «б» підпункту 14.1.6 пункту 14.1 статті 14 ПК України, в редакції на час виникнення спірних правовідносин, акцизний склад це приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.

63.Не є акцизним складом:

а) приміщення відокремлених підрозділів розпорядника акцизного складу, які використовуються ним виключно для пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі маркованих марками акцизного податку горілки та лікеро-горілчаних виробів, відвантажених з акцизного складу, а також для здійснення оптової та/або роздрібної торгівлі відповідно до отриманої розпорядником акцизного складу ліцензії;

б) приміщення або територія, на кожній з яких загальна місткість розташованих ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального не перевищує 200 кубічних метрів, а суб`єкт господарювання (крім платника єдиного податку четвертої групи) - власник або користувач такого приміщення або території отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 1000 кубічних метрів (без урахування обсягу пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії), та використовує пальне виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки і не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам. Критерій, визначений цим підпунктом, щодо загальної місткості ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального не застосовується до ємностей суб`єктів господарювання, які є розпорядниками хоча б одного акцизного складу;

в) приміщення або територія незалежно від загальної місткості розташованих ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального, власником або користувачем яких є суб`єкт господарювання - платник єдиного податку четвертої групи, який отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 10000 кубічних метрів (без урахування обсягу пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії), та використовує пальне виключно для потреб власного споживання і не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам;

г) паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або обладнанні чи пристрої;

ґ) приміщення або територія, у тому числі платника податку, де зберігається або реалізується виключно пальне у споживчій тарі ємністю до 5 літрів включно, отримане від виробника або особи, яка здійснила його розлив у таку тару;

Згідно із пунктом 230.1 статті 230 ПК України акцизні склади та акцизні склади пересувні утворюються з метою підвищення ефективності роботи із запобігання та боротьби з незаконним виробництвом і обігом спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів, пального, посилення контролю за повнотою та своєчасністю надходження до бюджету акцизного податку.

Відповідно до вимог частини першої статті 15 Закону №481/95-ВР у редакції, чинній з 01 липня 2019 року, передбачено, що імпорт, експорт алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюються суб`єктами господарювання всіх форм власності без ліцензії. Оптова торгівля на території України алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється за наявності у суб`єктів господарювання всіх форм власності ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами. Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюється суб`єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

За приписами частини восьмої статті 15 Закону №481/95-ВР визначено, що суб`єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензую на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання.

Абзац 8 частини другої статті 17 Закону №481/95-ВР встановлює, що відповідно до вказаної норми до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі, зокрема, оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії - 500 000 грн.

Отже, аналіз вказаних норм свідчить про те, що до суб`єктів господарювання застосовуються штрафні санкції у разі виявлення фактів здійснення такими суб`єктами господарювання оптової торгівлі пальним без наявності ліцензії на право саме оптової торгівлі пальним.

Так, як вбачається з наявних в матеріалах справи документів, а також із змісту акту перевірки, підставою для висновків про реалізацію позивачем пального без отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним слугував аналіз посадовою особою контролюючого органу даних Єдиного реєстру акцизних накладних (далі - ЄРАН) та самих акцизних накладних, які були складені підприємством позивача за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19 червня 2019 року №262.

Разом з тим, зазначені вище підстави щодо аналізу лише баз даних ЄРАН не можуть бути достатніми підставами для застосування до позивача штрафних санкцій за оптову торгівлю пальним без ліцензії без повного дослідження всіх документів, які стосуються господарської діяльності позивача, наприклад, звітів, декларації, виданих та отриманих податкових накладних з податку на додану вартість, перевірки наявності ліцензій з урахуванням видів господарської діяльності позивача (навіть за умови і не надання позивачем договорів зберігання), зокрема, інших баз даних контролюючого органу, таких як IC «Податковий блок», IC «Архів електронної звітності» та інших електронних систем до яких має доступ відповідач як контролюючий орган.

В той же час, між ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ» (зберігач) та ТОВ «ВОГ РЕСУРС» (поклажодавець) укладено договір зберігання від 31.12.2021 №31/12/21, а також укладено договір зберігання від 02.02.2022 №02/02/22-1, згідно пунктів 1.1. за даним договором зберігач зобов`язується зберігати нафтопродукти в асортименті, в подальшому іменовані майно, передане поклажодавцем, і повернути це майно в цілості на умовах, визначених даними договорами. Крім того, відповідно до додатків до договорів зберігання сторони погодили місця зберігання (нафтобази) майна поклажодавця, серед яких є нафтобаза, яка знаходиться за адресою: 04080, м. Київ, вул. Куренівська, 14б.

При цьому, згідно змісту Ліцензії на право зберігання пального від 13.10.2020 №26540414202000333 строком дії з 15.10.2020 по 15.10.2025 позивач здійснює свою господарську діяльність лише зі зберігання пального.

Разом з тим, у червні 2022 року позивачем виписано ряд акцизних накладних лише у межах його господарської діяльності - зберігання пального, а саме: на прийняття на зберігання пального та відпуск (відвантаження) пального зі зберігання, всі акцизні накладні були зареєстровані у встановленому порядку контролюючим органом у ЄРАН, при цьому, зі змісту копій всіх акцизних накладних видно, що у них зазначено позивача, як особу, яка реалізує пальне.

Таким чином представник відповідача не надав жодних доказів, які б свідчили про оптову реалізацію пального позивачем, таких як наприклад, платіжні доручення, фіскальні чеки (Z-звіти) та інші документи, представник відповідача вказала тільки на те, що факт реалізацію пального було встановлено лише з того, що форма акцизної накладної мала відомості про особу, яка реалізує пальне, та інші документи.

За викладених обставин, проаналізувавши вищенаведені норми податкового законодавства у сукупності із дослідженими судом доказами, суд приходить до висновку, що всі вищезазначені копії документів свідчать про те, що позивачем у вищенаведений спірний період не здійснювалося жодної реалізації пального із акцизного складу за адресою: 10014, м. Житомир, вул. Корольова, 173 без отримання ліцензії, що не спростовано відповідачем жодними належними та допустимими доказами в порушення вимог статей 72-77 Кодексу адміністративного судочинства України.

Отже, судом не встановлено, а відповідачем не доведений у встановленому законодавством порядку факт оптової торгівлі пальним ТОВ «ГРАНДТЕРМІНАЛ» по акцизному складу за адресою: 04080, м. Київ, вул. Куренівська, 14б, відтак суд дійшов висновку, що і застосування до позивача штрафних санкцій у розмірі 500 000 грн за податковим повідомленням-рішенням від 09.02.2023 №10372/0902 є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, на користь позивача необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір в розмірі 7 500,00 грн, сплачений згідно платіжної інструкції від 18.05.2023 №9998045232.

Керуючись статтями 2, 139, 244-246, 255, 263, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в м. Києві від 09 лютого 2023 року №10372/0902.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в м. Києві на користь товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНДТЕРМІНАЛ» судовий збір в розмірі 7500,00 грн (сім тисяч п`ятсот гривень 00 копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНДТЕРМІНАЛ» (43023, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Єршова, 1, ідентифікаційний код юридичної особи 42819799).

Відповідач: Головне управління ДПС в м. Києві (04116, місто Київ, вулиця Шолуденка, 33/19, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу юридичної особи 44116011).

Суддя Ф.А. Волдінер

Дата ухвалення рішення04.01.2024
Оприлюднено08.01.2024
Номер документу116129324
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —140/11638/23

Ухвала від 13.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 11.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 10.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Рішення від 04.01.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 30.05.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні