ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 січня 2024 рокуЛьвівСправа № 380/9360/23 пров. № А/857/13535/23
Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіПліша М.А.,
суддів Мікули О.І., Курильця А.Р.,
розглянувши в порядку письмового провадження в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 28 червня 2023 року (головуючий суддя Ланкевич А.З., м. Львів) у справі № 380/9360/23 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «РОЯЛ АРТ ДЕКОР» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
ТзОВ «РОЯЛ АРТ ДЕКОР» звернулось в суд першої інстанції з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Львівській області, ДПС України в якому просло:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 14.03.2023 року №8426358/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 03.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 03.11.2022 року, датою її подання на реєстрацію;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 14.03.2023 року №8426359/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 11.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 11.11.2022 року, датою її подання на реєстрацію;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 14.03.2023 року №8426361/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 15.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 15.11.2022 року, датою її подання на реєстрацію;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 15.03.2023 року №8427405/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 02.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 02.12.2022 року, датою її подання на реєстрацію;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 14.03.2023 року №8426360/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 09.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 09.12.2022 року, датою її подання на реєстрацію;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 14.03.2023 року №8426362/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 14.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 14.12.2022 року, датою її подання на реєстрацію;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 15.03.2023 року №8427404/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 15.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 15.12.2022 року, датою її подання на реєстрацію.
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 28 червня 2023 року позов задоволено повністю.
Визнано протиправними та скасовано оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийняте Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області, та зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року, №4 від 15.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Роял Арт Декор», датою її подання платником податків на реєстрацію.
Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, Головне управління ДПС у Львівській області оскаржило його в апеляційному порядку, просить рішення суду скасувати і у задоволенні позову відмовити повністю.
В апеляційній скарзі зазначає, що пунктом 201.16. ст. 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Комісією Головного управління ДПС у Львівській області прийнято рішення від 14.03.2023 року №8426358/40707114, від 14.03.2023 року №8426359/40707114, 14.03.2023 року №8426361/40707114, від 15.03.2023 року №8427405/40707114, від 14.03.2023 року №8426360/40707114, від 14.03.2023 року №8426362/40707114, від 15.03.2023 року №8427404/40707114 про відмову у реєстрації податкових накладних №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року та №4 від 15.12.2022 на загальну суму з ПДВ 2 378 632 грн., які виписані ТзОВ «РОЯЛ АРТ ДЕКОР» (Продавець) на ТзОВ «МІЛАБАРВА» (Покупець), оскільки надані платником податку копії документів не є достатніми для прийняття відповідних рішень про реєстрацію зазначених податкових накладних.
У відповідності до абзацу 1 пункту 201.1 розділу V ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 2 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» №1246 від 29.12.2010 (далі іменується Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/ або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Абзацом 5 пункту 201.10 статті 201 ПК України визначено, що підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Згідно пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з пунктом 4 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (надалі - Порядок № 1165), встановлено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/ розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Основним видом діяльності ТзОВ «РОЯЛ АРТ ДЕКОР» є виготовлення виробів з бетону для будівництва.
Між ТзОВ «РОЯЛ АРТ ДЕКОР» (Продавець) та ТзОВ «МІЛАБАРВА» (Покупець) укладений Договір поставки №Д1/07-22 від 18.07.2022 року (надалі - Договір).
Відповідно до п.1.1. Договору - Продавець зобов`язується передати у власність (поставити) Покупця товар, асортимент, кількість, ціна, умови доставки, якого та порядок розрахунків за який, визначаються у замовленнях Покупця, згідно якого Сторони підписують Специфікацію або Специфікації (далі - Специфікація), до цього Договору (далі - Товар), що являють собою невід`ємну частину цього Договору, а Покупець зобов`язується прийняти Товар та оплатити його на умовах даного Договору.
Відвантаження Товару здійснюється Покупцеві тільки після 100% оплати Товару, що відвантажується по конкретній Специфікації або її частині. Якщо інші умови поставки не обумовлені окремо та/або у Специфікації.
Згідно з п.5.1. Договору передача товару здійснюється між Сторонами за видатковою накладною на відпуск Товару, відповідно до умов визначених у Специфікації. Умовою прийняття Товару Покупцем, є надання Покупцем Продавцю усіх необхідних документів для прийняття Товару від імені Покупця (довіреності на особу щодо отримання Товару від імені Покупця, посвідчення особи, тощо). У разі відсутності усіх таких документів та/або ненадання їх Продавцю, у строки передбачені договором та Специфікацією для прийняття Товару Покупцем, вважається, що Покупець відмовився від прийняття Товару, а Продавець звільняється від обов`язку передачі Товару Покупцю.
Так відповідно до квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року та №4 від 15.12.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена, оскільки код УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6810 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Окрім вищенаведеного, контролюючим органом запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем подано до контролюючого органу ПОВІДОМЛЕННЯ про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено та до такого повідомлення долучено відповідні додатки (повідомлення з переліком документів, які надані до нього стосовно розблокування реєстрації податкової накладної знаходиться в матеріалах справи).
Відповідно до пунктів 10, 11 Порядку № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1)номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2)критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3)пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Враховуючи вищенаведене, контролюючим органом було дотримано усіх вимог зазначених у пунктах 10, 11 Порядку 1165.
Відповідно до пунктів 2, 3, 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі по тексту - комісія регіонального рівня).
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
-договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
-договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
-розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п. 7).
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (п. 9).
Згідно з п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
-ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
-та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
-та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Відповідно до п.12 вказаного Порядку №520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Так, відповідно до оскаржуваних рішень комісії про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено у реєстрації податкових накладних №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року та №4 від 15.12.2022 з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків - фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладних, а саме: відсутні довіреності на отримання ТМЦ/послуг, у видаткових накладних не зазначено П.І.П посадової особи, яка отримувала товар/послуги, не надано документи щодо наявності обладнання, недостатня кількість трудових ресурсів.
Відповідно до повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність ТзОВ «РОЯЛ АРТ ДЕКОР» (форма №20-ОПП), яке подане 07.12.2022, числиться лише цех за адресою: м. Львів, вул. Персенківка, буд.2 (копія повідомлення знаходиться в матеріалах справи).
Відповідно до п.63.3 ст.63 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний повідомляти про всі об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з розд. VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 №462) шляхом подання повідомлення за ф.№20-ОПП.
Крім цього, що у ТзОВ «РОЯЛ АРТ ДЕКОР» недостатня кількість трудових ресурсів (2 штатних одиниці), при значному обсязі придбання та реалізації ТМЦ/ послуг (копія податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску «РОЯЛ АРТ ДЕКОР» за І квартал 2023 року, який поданий 03.05.2023 знаходиться в матеріалах справи).
Проте, судом вищезазначені обставини залишено поза увагою.
Отже, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема, і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку.
Відповідач чітко визначив підставу зупинення реєстрації податкової накладної, а не вжив загальне посилання на пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції.
Пропозиція надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, була викладена у відповідності до вимог пунктів 4,5 Порядку №520.
Щодо конкретного переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, то апелянт зазначає, що зупинення реєстрації податкової накладної відбувається в автоматичному режимі за наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Таким чином, на момент винесення оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН, позивач не виконав вимоги Податкового кодексу України та Порядку № 520 щодо підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, і саме з цих підстав контролюючий орган відмовив в реєстрації податкових накладних.
Враховуючи вищенаведене, у відповідача були законні підстави для прийняття рішень про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, а тому такі є правомірними.
Згідно п. 3 ч.1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Згідно ч.1 та ч. 2 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.
Заслухавши суддю доповідача, вивчивши матеріали справи, та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних міркувань.
Судом першої інстанції встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Роял Арт Декор» зареєстроване як юридична особа 02.08.2016 року. Основним видом економічної діяльності вказаного підприємства є виготовлення виробів із бетону для будівництва.
18.07.2022 року між позивачем, як продавцем, та ТОВ «Мілабарва», як покупцем, укладено договір поставки №Д1/07-22, згідно умов якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар асортимент, кількість, ціна, умови доставки якого та порядок розрахунків за який визначаються у замовленнях покупця, згідно якого сторони підписують Специфікацію або Специфікації до цього договору, що являють собою невід`ємну частину цього договору, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору.
Порядок розрахунків, у т.ч. строки оплати за товар, визначається у Специфікації (п.3.1).
Передача товару здійснюється між Сторонами за видатковою накладною на відпуск, відповідно до умов, визначених у Специфікації (п.5.1).
03.11.2022 року позивачем за допомогою електронного кабінету платника податку складено податкову накладну №1 (покупець ТОВ «Мілабарва») на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням ПДВ 200000,00 грн (в т.ч. ПДВ 33333,33 грн), та відправлено її 30.11.2022 року на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
30.11.2022 року позивачем отримано квитанцію №9256507002 про зупинення реєстрації податкової накладної з підстав: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування №1 від 03.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6810 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження операції, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D» = 7.4988%, «Р» = 0.
01.03.2023 року позивачем подано письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №1 від 03.11.2022 року, для розгляду відповідачем питання прийняття рішення про її реєстрацію в Реєстрі. Зокрема, подано: товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акт здачі-приймання робіт, платіжні інструкції, Специфікації, договір підряду №22-07/п від 22.07.2022 року, акти приймання виконаних робіт, договір поставки №Д/07-22 від 18.07.2022 року.
У поясненнях вказано, що: «Замовнику, ТОВ «Мілабарва» (Код ЄДРПОУ 43438583), Товариство надає послуги по виготовленню виробів для будівництва. Загальний обсяг операцій з постачання товарів та послуг за останні 6 місяців (червень 2022 року - грудень 2022 року) складає 5470,2 тис. грн.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше (в нашому випадку першою подією є оплата від покупця).
Основними постачальниками в рамках господарської діяльності ТОВ «Роял Арт Декор» є ТОВ «ТД» Роял Арт Декор», з яким укладено договір підряду на виготовлення моделей та форм для подальшого виготовлення виробів для ТОВ «Мілабрва», а також ТОВ «Будхім», ТОВ «УМС Поліестер», TOB «РЕМО ГРУП», ТОВ «УНПРОМ», ПП «ЗахідБудКлас» та інші, з якими працюємо по усних договорах.
Товариство подало форму 20-ОПП, в якій вказано об`єкт, на якому проводиться діяльність.
ТОВ «Роял Арт Декор» має стабільну податкову історію протягом дванадцяти місяців.
На підставі укладеного договору на поставку виробів для будівництва з ТОВ «Мілабарва», покупець здійснив передоплату шляхом перерахування безготівкових коштів на розрахунковий рахунок ТОВ «Роял Арт Декор» відповідно до платіжного доручення №323 від 03.11.2022 року на суму 200000,00 грн , в т.ч. - ПДВ 33333,33 грн. На цей аванс було виписано податкову накладну №1 від 03.11.2022 року та отримано квитанцію №l від 30.11.2022 про зупинення її реєстрації.
Для ведення бухгалтерського обліку Товариство використовує послуги іншої юридичної особи, а саме ТОВ «АФ «Дебет-Кредит Консалтинг».
Станом на сьогоднішній день у Товаристві призупинено реєстрацію низки податкових накладних, що заважає провадити господарську діяльність Товариства.
…На підставі вищенаведеного, діяльність ТОВ «Роял Арт Декор» відноситься до реального сектору економіки, господарські операції товариства носять цілком реальний характер і жодних ознак ризиковості не містять. У відповідності до даних електронного кабінету податків ТОВ «Роял Арт Декор» відсутній у відповідних критеріях ризиковості».
14.03.2023 року комісією ДПС у Львівській області прийнято рішення №8426358/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 03.11.2022 року. Підставами для відмови у її реєстрації у рішенні обрано: ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
23.03.2023 року позивач звернувся до ДПС України із скаргою на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 03.11.2022 року. За результатами розгляду цієї скарги ДПС України прийнято рішення від 30.03.2023 року №31115/40707114/2, згідно якого залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Крім того, 11.11.2022 року позивачем за допомогою електронного кабінету платника податку складено податкову накладну №2 (покупець ТОВ «Мілабарва») на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням ПДВ 100000,00 грн (в т.ч. ПДВ 16666,67 грн), та відправлено її 30.11.2022 року на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
30.11.2022 року позивачем отримано квитанцію №9256516149 про зупинення реєстрації податкової накладної з підстав: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування №2 від 11.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6810 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження операції, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D» = 7.4988%, «Р» = 0.
01.03.2023 року позивачем подано письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №2 від 11.11.2022 року, для розгляду відповідачем питання прийняття рішення про її реєстрацію в Реєстрі. Зокрема, подано: товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акт здачі-приймання робіт, платіжні інструкції, Специфікації, договір підряду №22-07/п від 22.07.2022 року, акти приймання виконаних робіт, договір поставки №Д/07-22 від 18.07.2022 року. Зміст пояснень аналогічний поясненням по податковій накладній №1 від 03.11.2022 року.
14.03.2023 року комісією ДПС у Львівській області прийнято рішення №8426359/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 11.11.2022 року. Підставами для відмови у її реєстрації у рішенні обрано: ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
24.03.2023 року позивач звернувся до ДПС України із скаргою на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 11.11.2022 року. За результатами розгляду цієї скарги ДПС України прийнято рішення від 31.03.2023 року №31434/40707114/2, згідно якого залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Крім того, 15.11.2022 року позивачем за допомогою електронного кабінету платника податку складено податкову накладну №3 (покупець ТОВ «Мілабарва») на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням ПДВ 200000,00 грн (в т.ч. ПДВ 33333,33 грн), та відправлено її 30.11.2022 року на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
30.11.2022 року позивачем отримано квитанцію №9256522144 про зупинення реєстрації податкової накладної з підстав: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування №3 від 15.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6810 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження операції, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D» = 7.4988%, «Р» = 0.
01.03.2023 року позивачем подано письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №3 від 15.11.2022 року, для розгляду відповідачем питання прийняття рішення про її реєстрацію в Реєстрі. Зокрема, подано: товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акт здачі-приймання робіт, платіжні інструкції, Специфікації, договір підряду №22-07/п від 22.07.2022 року, акти приймання виконаних робіт, договір поставки №Д/07-22 від 18.07.2022 року. Зміст пояснень аналогічний поясненням по податковій накладній №1 від 03.11.2022 року.
14.03.2023 року комісією ДПС у Львівській області прийнято рішення №8426361/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 15.11.2022 року. Підставами для відмови у її реєстрації у рішенні обрано: ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
23.03.2023 року позивач звернувся до ДПС України із скаргою на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 15.11.2022 року. За результатами розгляду цієї скарги ДПС України прийнято рішення від 30.03.2023 року №31098/40707114/2, згідно якого залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Крім того, 02.12.2022 року позивачем за допомогою електронного кабінету платника податку складено податкову накладну №1 (покупець ТОВ «Мілабарва») на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням ПДВ 700000,00 грн (в т.ч. ПДВ 116666,67 грн), та відправлено її 30.11.2022 року на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
19.01.2023 року позивачем отримано квитанцію №9300181423 про зупинення реєстрації податкової накладної з підстав: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування №1 від 02.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6810 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження операції, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D» = 7.3058%, «Р» = 0.
01.03.2023 року позивачем подано письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №1 від 02.12.2022 року, для розгляду відповідачем питання прийняття рішення про її реєстрацію в Реєстрі. Зокрема, подано: товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акт здачі-приймання робіт, платіжні інструкції, Специфікації, договір підряду №22-07/п від 22.07.2022 року, акти приймання виконаних робіт, договір поставки №Д/07-22 від 18.07.2022 року. Зміст пояснень аналогічний поясненням по податковій накладній №1 від 03.11.2022 року.
15.03.2023 року комісією ДПС у Львівській області прийнято рішення №8427405/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 02.12.2022 року. Підставами для відмови у її реєстрації у рішенні обрано: ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
24.03.2023 року позивач звернувся до ДПС України із скаргою на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 02.12.2022 року. За результатами розгляду цієї скарги ДПС України прийнято рішення від 31.03.2023 року №31435/40707114/2, згідно якого залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Крім того, 09.12.2022 року позивачем за допомогою електронного кабінету платника податку складено податкову накладну №2 (покупець ТОВ «Мілабарва») на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням ПДВ 200000,00 грн (в т.ч. ПДВ 33333,33 грн), та відправлено її 30.11.2022 року на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
19.01.2023 року позивачем отримано квитанцію №9300180951 про зупинення реєстрації податкової накладної з підстав: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування №2 від 09.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6810 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження операції, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D» = 7.3058%, «Р» = 0.
01.03.2023 року позивачем подано письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №2 від 09.12.2022 року, для розгляду відповідачем питання прийняття рішення про її реєстрацію в Реєстрі. Зокрема, подано: товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акт здачі-приймання робіт, платіжні інструкції, Специфікації, договір підряду №22-07/п від 22.07.2022 року, акти приймання виконаних робіт, договір поставки №Д/07-22 від 18.07.2022 року. Зміст пояснень аналогічний поясненням по податковій накладній №1 від 03.11.2022 року.
14.03.2023 року комісією ДПС у Львівській області прийнято рішення №8426360/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 09.12.2022 року. Підставами для відмови у її реєстрації у рішенні обрано: ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
23.03.2023 року позивач звернувся до ДПС України із скаргою на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 09.12.2022 року. За результатами розгляду цієї скарги ДПС України прийнято рішення від 31.03.2023 року №31436/40707114/2, згідно якого залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Крім того, 14.12.2022 року позивачем за допомогою електронного кабінету платника податку складено податкову накладну №3 (покупець ТОВ «Мілабарва») на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням ПДВ 200000,00 грн (в т.ч. ПДВ 33333,33 грн), та відправлено її 30.11.2022 року на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
19.01.2023 року позивачем отримано квитанцію №9300181504 про зупинення реєстрації податкової накладної з підстав: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування №3 від 14.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6810 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження операції, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D» = 7.3058%, «Р» = 0.
01.03.2023 року позивачем подано письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №3 від 14.12.2022 року, для розгляду відповідачем питання прийняття рішення про її реєстрацію в Реєстрі. Зокрема, подано: товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акт здачі-приймання робіт, платіжні інструкції, Специфікації, договір підряду №22-07/п від 22.07.2022 року, акти приймання виконаних робіт, договір поставки №Д/07-22 від 18.07.2022 року. Зміст пояснень аналогічний поясненням по податковій накладній №1 від 03.11.2022 року.
14.03.2023 року комісією ДПС у Львівській області прийнято рішення №8426362/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 14.12.2022 року. Підставами для відмови у її реєстрації у рішенні обрано: ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
24.03.2023 року позивач звернувся до ДПС України із скаргою на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 14.12.2022 року. За результатами розгляду цієї скарги ДПС України прийнято рішення від 31.03.2023 року №31438/40707114/2, згідно якого залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Крім того, 15.12.2022 року позивачем за допомогою електронного кабінету платника податку складено податкову накладну №4 (покупець ТОВ «Мілабарва») на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням ПДВ 778631,54 грн (в т.ч. ПДВ 129771,92 грн), та відправлено її 30.11.2022 року на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
19.01.2023 року позивачем отримано квитанцію №9300181037 про зупинення реєстрації податкової накладної з підстав: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування №4 від 15.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6810 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження операції, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування для розгляду питання про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник «D» = 7.3058%, «Р» = 0.
01.03.2023 року позивачем подано письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №4 від 15.12.2022 року, для розгляду відповідачем питання прийняття рішення про її реєстрацію в Реєстрі. Зокрема, подано: товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акт здачі-приймання робіт, платіжні інструкції, Специфікації, договір підряду №22-07/п від 22.07.2022 року, акти приймання виконаних робіт, договір поставки №Д/07-22 від 18.07.2022 року. Зміст пояснень аналогічний поясненням по податковій накладній №1 від 03.11.2022 року.
15.03.2023 року комісією ДПС у Львівській області прийнято рішення №8427404/40707114 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 15.12.2022 року. Підставами для відмови у її реєстрації у рішенні обрано: ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
24.03.2023 року позивач звернувся до ДПС України із скаргою на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 15.12.2022 року. За результатами розгляду цієї скарги ДПС України прийнято рішення від 31.03.2023 року №31439/40707114/2, згідно якого залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Постановляючи рішення суд першої інстанції виходив з того, що згідно вимог підп.підп.«а» та «б» підп.185.1 ст.185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є, зокрема, операції платників податків з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
У відповідності до абз.абз.1-3 п.187.1 ст.187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Як установлено п.201.1 ст.201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Абзацом 1 п.201.7 ст.201 ПК України передбачено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Згідно з абз.1 п.201.10 ст.201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Відповідно до абз.5 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
За змістом абз.10 п.201.10 ст.201 ПК України, якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Згідно з абз.22 п.201.10 ст.201 ПК України, порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Підпунктом 14.1.160 п.14.1 ст.14 ПК України визначено, що єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
За змістом абз.2 п.2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (далі Порядок №1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Відповідно до п.8 Порядку №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються постачальником (продавцем) - платником податку, крім випадків, визначених пунктом 9 цього Порядку.
Згідно із п.12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Пунктами 13-14 Порядку №1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
Згідно із п.17 Порядку №1246, у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.
Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п.5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року (далі Порядок №1165) платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Відповідно до абз.1 п.6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Згідно п.7 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Перелік критеріїв ризиковості здійснення операцій наведений в Додатку 3 до цього ж Порядку.
Відповідно до п.п.10, 11 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
У даній спірній ситуації судом першої інстанції зґясовано, що підставами для зупинення реєстрації податкових накладних №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року та №4 від 15.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначено наступні: «Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6810 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції».
З цього приводу суд першої інстанції слушно зауважив, що п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відносить операцію до ризикових, зокрема, у разі відсутності товару/послуги, зазначених у податковій накладній, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначених у податковій накладній, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою).
У матеріалах справи відсутні докази на підтвердження обставин щодо відсутності у таблиці даних платника податку на додану вартість кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6810, як товарів/послуг, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та перевищення або рівності обсягу постачання величини залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання.
При цьому суд підставно вказав, що якою саме була величина залишку обсягу придбання товару та в який спосіб і на підставі яких документів вона була визначена відповідач не обґрунтував та належними і допустимими доказами під час розгляду справи не підтвердив. А відповідно до вимог п.2 п.11 Порядку, на контролюючий орган покладений обов`язок не лише зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування критерію (критеріїв) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, а й розрахованого показника за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Крім того, з квитанцій від 30.11.2022 року №9256507002, від 30.11.2022 року №9256516149, від 30.11.2022 року №9256522144, 19.01.2023 року №9300181423, від 19.01.2023 року №9300180951, від 19.01.2023 року № 9300181504 та від 19.01.2023 року №9300181037 вбачається, що платнику податків запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції вірно врахував, що у постанові від 20.04.2023 року у справі №380/4746/22 Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.
При цьому, Верховний Суд у постанові від 05.01.2021 року у справі №640/11321/20 зазначив, що незважаючи на те, що затверджена Порядком №1165 форма рішення, яка не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1-8 критеріїв ризиковості платника податку, не скасовує обов`язок податкового органу необхідності доказування, передбаченого ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України.
Зі змісту квитанцій від 30.11.2022 року №9256507002, від 30.11.2022 року №9256516149, від 30.11.2022 року №9256522144, 19.01.2023 року №9300181423, від 19.01.2023 року №9300180951, від 19.01.2023 року № 9300181504 та від 19.01.2023 року №9300181037 вбачається, що контролюючий орган не конкретизував які саме документи необхідно надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, щоб реєстрація спірних податкових накладних стала можливою, що свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам, які встановлені у п.11 Порядку №1165.
Отже, недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого у відповідача виникла можливість прояву нічим не обмеженої дискреції. Вказане призвело до прояву суб`єктом владних повноважень негативного розсуду, внаслідок чого платник податків не зміг належним чином виконати свої обов`язки, мета яких реєстрація податкової накладної. Аналогічний за змістом та по суті висновок міститься у постанові Верховного Суду від 23.05.2023 року у справі №500/770/21.
Враховуючи викладене, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, що контролюючий орган безпідставно зупинив реєстрацію податкових накладних №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року та №4 від 15.12.2022 року ТОВ «Роял Арт Декор» у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Крім того судом першої інстанції правильно враховано, що відповідно до п.2 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520 (далі Порядок №520), прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Згідно п.4 Порядку №520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно п.5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Відтак суд вірно вважав, що вжите у цій нормі словосполучення «може включати» переконує, що у кожному окремому випадку перелік таких документів є індивідуальним. Тому форма рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, передбачена у додатку до Порядку №520, чітко встановлює, що «документи, які не надано» необхідно підкреслити. А, отже, контролюючий орган повинен визначити конкретно ті документи, яких не надано платником податків.
Відповідно до п.п.9, 10 та 11 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
У даній спірній ситуації судом першої інстанції зґясовано, що з метою подальшої реєстрації податкових накладних №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року та №4 від 15.12.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних позивач надав контролюючому органу копії первинних документів, які підтверджують та розкривають суть, внутрішню сторону господарських операцій, на виконання яких складено податкову накладну (зокрема: договори, товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, акти здачі-приймання робіт, платіжні інструкції, Специфікації, акти приймання виконаних робіт тощо). Крім того, надано пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у цих накладних, для розгляду відповідачем питання прийняття рішення про їх реєстрацію в Реєстрі.
Проте надані платником податків документи контролюючий орган не взяв до уваги та оскаржуваними рішеннями від 14.03.2023 року №8426358/40707114, від 14.03.2023 року №8426359/40707114, від 14.03.2023 року №8426361/40707114, від 15.03.2023 року №8427405/40707114, від 14.03.2023 року №8426360/40707114, від 14.03.2023 року №8426362/40707114 та від 15.03.2023 року №8427404/40707114 відмовив позивачу у реєстрації податкових накладних №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року та №4 від 15.12.2022 року у Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, підставою для їх прийняття слугувало ненадання платником податків копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Надаючи оцінку оскаржуваним рішенням відповідача про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, суд правильно зазначив, що контролюючий орган визначив лише загальні підстави прийняття таких рішень, не зазначивши конкретної інформації щодо причин та підстав їх прийняття. Контролюючий орган не сформував конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних, не вказав яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних. Крім того, контролюючий орган жодним чином не вказав, чому саме надані позивачем пояснення та первинні документи не враховані ним при прийнятті оскаржуваних рішень.
Оскільки оскаржувані рішення контролюючого органу є правовим актом індивідуальної дії, то суд слушно зауважив про невідповідність такого рішення критеріям чіткості та зрозумілості, що породжує його неоднозначне трактування, які, у свою чергу, перешкоджають платнику податків своєчасно і повністю виконати власні обов`язки та скористатися своїми правами, передбаченими податковим законодавством, що регулює порядок реєстрації податкових накладних.
При цьому суд вірно врахував і ту обставину, що Верховний Суд неодноразово висловлював позицію, зокрема у постановах від 28.06.2022 року у справі №380/9411/21 та від 07.12.2022 року у справі №500/2237/20 та ряді інших наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу. Приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями, тобто здійснюється аналіз первинних документів у взаємозв`язку з відомостями податкової накладної та іншими джерелами (державними реєстрами, електронними документами).
Зважаючи на викладене вище, суд прийшов до підставного висновку, що контролюючий орган не мав достатніх правових підстав для відмови позивачу у їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Оскільки, оскаржувані рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, за якими позивачу відмовлено у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року та №4 від 15.12.2022 року, не відповідають критеріям, які визначені у ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України то суд вірно вважав, що позовна вимога у цій частині є обґрунтованою та підлягає до задоволення.
Щодо позовних вимог про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року та №4 від 15.12.2022 року, то суд першої інстанції вірно врахував, що згідно вимог п.201.1, 201.10 ст.201 Податкового кодексу України, обов`язок реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних покладений на платника податків.
При цьому наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно п.п.19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема: набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення).
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.
У даній спірній ситуації, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію згаданих вище податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, не встановлено, тому з метою відновлення прав та інтересів позивача, суд дійшов правильного висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні №1 від 03.11.2022 року, №2 від 11.11.2022 року, №3 від 15.11.2022 року, №1 від 02.12.2022 року, №2 від 09.12.2022 року, №3 від 14.12.2022 року та №4 від 15.12.2022 року ТзОВ «Роял Арт Декор» в Єдиному реєстрі податкових накладних.
З урахуванням наведеного, колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги не заслуговують на увагу, суд першої інстанції вірно встановив обставини справи, правильно застосував норми матеріального та процесуального права, відтак рішення суду першої інстанції слід залишити без змін.
Керуючись ст. 243, ст. 308, ст. 311, п. 1 ч. 1 ст. 315, ст. 316, ст. 321, ст. 322, ст. 325, ст. 329 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області залишити без задоволення.
Рішення Львівського окружного адміністративного суду від 28 червня 2023 року у справі № 380/9360/23 без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Головуючий суддя М. А. Пліш судді О. І. Мікула А. Р. Курилець
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.01.2024 |
Оприлюднено | 12.01.2024 |
Номер документу | 116211695 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Ланкевич Андрій Зіновійович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Ланкевич Андрій Зіновійович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Ланкевич Андрій Зіновійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні