Справа № 758/12488/23
3/758/462/24
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 січня 2024 року cуддя Подільського районного суду м.Києва Павленко О. О. , які надійшли від Енергетичної митниці Державної митної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності,
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ,
за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до протоколу про порушення митних правил 0148/90300/23 від 22.08.2023 року, 03.01.2023 через митний кордон України пункт пропуску «Рава-Руська - Хребенне» митного поста «Рава-Руська» Львівської митниці з Латвійської Республіки в України на адресу ТОВ «Мідстрім Юкрейн» (код ЄДРПОУ 42005006, юридична адреса: 88018, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, буд. 16) був переміщений товар «Дизельне паливо (EN590, 10ppm)», загальною вагою 25,1959 т, у кількості 30,222 тис.л. при температурі 15 °C, вартістю 29 980,12 Євро.
Зазначений товар був оформлений в Енергетичній митниці за митною декларацією типу IM 40 EA від 03.01.2023 № 23UA903050000255U0.
Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі наступних документів: сертифікат якості від 26.12.2022 № 161921-4862358, рахунок-фактура від 02.01.2023 № 003, міжнародна автотранспортна накладна (CMR) від 02.01.2023 № 003-LT, зовнішньоекономічний контракт від 25.05.2023 № MU-FER-25-05-2022-1.
Згідно відомостей, зазначених у сертифікаті (паспорті) якості від 26.01.2023 № 161921-4862358, ТОВ «Мідстрім Юкрейн» ввезено на митну територію України товар походженням з Європейського Союзу, який виготовлений підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) LST EN 590:2022.
Відповідно до наданих митним органам рахунку-фактури від 02.01.2023 № 003 та міжнародної автотранспортної накладної (CMR) від 02.01.2023 № 003-LT, країна походження товару - Литва.
01 березня 2023 року листом № 20.20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю, щодо використання суб`єктами ЗЕД, з метою приховування походження нафтопродуктів зокрема вироблених в російській федерації, підроблених сертифікатів якості виданих публічною компанією «Orlen Lietuva».
З метою перевірки даної інформації Енергетичною митницею в тому числі дійсності сертифікату якості від 26.12.2022 року № 161921-4862358 на адресу представництва АТ «Орлен Летува» в Україні направлені відповідні запити (листи від 21.03.2023 № 7.6-1/7.6-20.3/13/928 та від 09.06.2023 № 7.6-3/7.6-20.3/12/2296).
Відповідно до отриманої від представництва АТ «Орлен Летува» в Україні та від Public Company «Orlen Lietuva» інформації (листи від 20.04.2023 № 63, від 28.04.2023 №64 та від 29.06.2023 № D2 (115-9)-1451) сертифікат якості від 26.12.2022 № 161921-4862358 литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номером у підприємства відсутні).
Тобто, посадовими особами ТОВ «Мідстрім Юкрейн» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару «Дизельне паливо (EN590, 10ppm)», загальною вагою 25,1959 т, 30,222 тис. л., при температурі 15 °C, вартістю 29 980,12 Євро або 1 169 347,60 грн. (по курсу НБУ на день перетину митного кордону України) з приховуванням від митного контролю, шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення, документів одержаних незаконним шляхом, а саме сертифікату якості від 26.12.2022 № 161921-4862358, що утворює склад правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Крім того, як вбачається із протоколу порушення митних правил № 0149/90300/23 Державної митної служби України від 22.08.2023, через митний пост «Рава-Руська - Хребенне» митного поста «Рава-Руська» Львівської митниці з Латвійської Республіки в України на адресу ТОВ «Мідстрім Юкрейн» (код ЄДРПОУ 42005006, юридична адреса: 88018, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, буд. 16) 09.01.2023 був переміщений товар «Дизельне паливо (EN590, 10ppm)», загальною вагою 80,8617 т, у кількості 96,759 тис.л. при температурі 15 °C, вартістю 89 983,90 Євро.
Зазначений товар був оформлений в Енергетичній митниці за митними деклараціями типу IM 40 EA від 06.01.2023 №№ 23UA903050001086U2, 23UA903050001088U0, 23UA903050001090U2.
Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі наступних документів: сертифікат якості від 26.12.2022 № 161921-4862377, рахунки-фактури від 05.01.2023 №№ 012, 013, 014, міжнародні автотранспортні накладні (CMR) від 05.01.2023 №№ 012-LT, 013-LT, 014-LT, зовнішньоекономічний контракт від 25.05.2023 № MU-FER-25-05-2022-1.
Згідно відомостей, зазначених у сертифікаті (паспорті) якості від 26.01.2023 № 161921-4862377, ТОВ «Мідстрім Юкрейн» ввезено на митну територію України товар походженням з Європейського Союзу, який виготовлений підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) LST EN 590:2022.
Відповідно до наданих митним органам рахунків-фактур від 05.01.2023 №№ 012, 013, 014 та міжнародних автотранспортних накладних (CMR) від 05.01.2023 №№ 012-LT, 013-LT, 014-LT, країна походження товару - Литва.
01 березня 2023 року листом № 20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю, щодо використання суб`єктами ЗЕД, з метою приховування походження нафтопродуктів зокрема вироблених в російській федерації, підроблених сертифікатів якості виданих публічною компанією «Orlen Lietuva».
З метою перевірки даної інформації Енергетичною митницею в тому числі дійсності сертифікату якості від 26.12.2022 року № 161921-4862377 на адресу представництва АТ «Орлен Летува» в Україні направлені відповідні запити (листи від 21.03.2023 № 7.6-1/7.6-20.3/13/928 та від 09.06.2023 № 7.6-3/7.6-20.3/12/2296).
Відповідно до отриманої від представництва АТ «Орлен Летува» в Україні та від Public Company «Orlen Lietuva» інформації (листи від 20.04.2023 № 63, від 28.04.2023 №64 та від 29.06.2023 № D2 (115-9)-1451) сертифікат якості від 26.12.2022 № 161921-4862377 литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номером у підприємства відсутні).
Тобто, посадовими особами ТОВ «Мідстрім Юкрейн» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару «Дизельне паливо (EN590, 10ppm)», загальною вагою 80,8617 т, 96,759 тис. л., при температурі 15 °C, вартістю 89 983,90 Євро або 3 452 979,19 грн. (по курсу НБУ на день перетину митного кордону України) з приховуванням від митного контролю, шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення, документів одержаних незаконним шляхом, а саме сертифікату якості від 26.12.2022 № 161921-4862377, що утворює склад правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Згідно з даними картки обліку особи, яка здійснює операції з товарами керівником ТОВ «МІДСТРІМ ЮКРЕЙН» є громадянин України ОСОБА_1 .
Таким чином, дії ОСОБА_1 мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 Митним кодексом України, а саме переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, одержаних незаконним шляхом.
В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст.483 Митного кодексу України не визнав та пояснив, що 25.05.2022 ТОВ «Мідстрім Юкрейн» уклало контракт із компанією SIA «FERTILAT» на поставку нафтопродуктів у тому числі дизельного палива. На підставі контракту усі супровідні документи на товар, включаючи сертифікати якості, які викликають сумнів у митних органів, надавалися ТОВ «Мідстрім Юкрейн», як покупцю, від компанії продавця SIA «FERTILAT». У нього, як у директора ТОВ «Мідстрім Юкрейн» відсутні повноваження та об`єктивні можливості перевіряти документи, що надаються продавцями та виготовлені в інших країнах та оскільки він не вчиняв будь-яких умисних дій спрямованих на переміщення через митний кордон України товару «Дизельне паливо» з приховуванням від митного контролю документів одержаних незаконним шляхом, просив закрити справу за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
В судовому засіданні захисник Клечановський І.С. зазначив, що в діях директора ТОВ «Мідстрім Юкрейн» ОСОБА_1 відсутня об`єктивна та суб`єктивна сторона адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України та просив закрити справу за відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення.
Представники Енергетичної митниці в судове засідання не з`явилися, про час та місце розгляду справи повідомлялися належним чином.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, заслухавши позицію захисника, дослідивши матеріали справи з доказами у їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.
Встановлено, що 03.01.2023 через митний пост «Рава-Руська - Хребенне» митного посту «Рава-Руська» Львівської митниці з Латвійської Республіки в України на адресу ТОВ «Мідстрім Юкрейн» (код ЄДРПОУ 42005006, юридична адреса: 88018, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, буд. 16) був переміщений товар «Дизельне паливо (EN590, 10ppm)», загальною вагою 25,1959 т, у кількості 30,222 тис.л. при температурі 15 °C, вартістю 29 980,12 Євро.
Зазначений товар був оформлений в Енергетичній митниці за митною декларацією типу IM 40 EA від 03.01.2023 № 23UA903050000255U0.
Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі наступних документів: сертифікат якості від 26.12.2022 № 161921-4862358, рахунок-фактура від 02.01.2023 № 003, міжнародна автотранспортна накладна (CMR) від 02.01.2023 № 003-LT, зовнішньоекономічний контракт від 25.05.2023 № MU-FER-25-05-2022-1.
Крім того, 09.01.2023 через митний пост «Рава-Руська - Хребенне» митного поста «Рава-Руська» Львівської митниці з Латвійської Республіки в України на адресу ТОВ «Мідстрім Юкрейн» (код ЄДРПОУ 42005006, юридична адреса: 88018, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, буд. 16) був переміщений товар «Дизельне паливо (EN590, 10ppm)», загальною вагою 80,8617 т, у кількості 96,759 тис.л. при температурі 15 °C, вартістю 89 983,90 Євро.
Зазначений товар був оформлений в Енергетичній митниці за митними деклараціями типу IM 40 EA від 06.01.2023 №№ 23UA903050001086U2, 23UA903050001088U0, 23UA903050001090U2.
Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі наступних документів: сертифікат якості від 26.12.2022 № 161921-4862377, рахунки-фактури від 05.01.2023 №№ 012, 013, 014, міжнародні автотранспортні накладні (CMR) від 05.01.2023 №№ 012-LT, 013-LT, 014-LT, зовнішньоекономічний контракт від 25.05.2023 № MU-FER-25-05-2022-1.
Поставка нафтопродуктів ТОВ «Мідстрім Юкрейн» відбувалася на підставі зовнішньоекономічного контракту № MU-FER-25-05-2022-1 від 25.05.2022 (а.с. 9-13).
Як вбачається із п. 1 контракту, відповідно до умов цього контракту Продавець продає, а Покупець приймає та оплачує продукцію, далі за текстом Товар.
Пунктом 4.4. контракту передбачено, що постачання Товару проводиться партіями залізничним транспортом або наливом на автоцестерни Покупця або іншим чином, узгодженим Сторонами у Додатках. Постачання Товару забезпечується такими документами: рахунок-проформа, транспортні документи (залізничні або авто-транспортні накладні), сертифікат якості заводу-виробника.
Згідно вимог п. 6.1. контракту, якість Товару повинна відповідати стандартам і технічним умовам, що діють в країні виробництва товару, і підтверджуватися сертифікатами якості (паспортами) заводу-виробника.
Таким чином, згідно умов контракту № MU-FER-25-05-2022-1 від 25.05.2022 обов`язок забезпечити товар належної якості з відповідними супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, покладається саме на продавця SIA «Fertilat».
Як вбачається з матеріалів справи (а.с. 27-31) 09.06.2023 на адресу ТОВ «Мідстрім Юкрейн» надійшло запрошення від Енергетичної митниці № 7.6.-3/7.6-20.1/13/2208 від 06.06.2023.
У відповідь на запрошення директором ТОВ «Мідстрім Юкрейн» було направлено листи від 13.06.2023 № 58/06-23 (а.с. 32-34), від 30.06.2023 (а.с. 35).
Одночасно, директор ТОВ «Мідстрім Юкрейн» ОСОБА_1 , звернувся до продавців товару за зовнішньоекономічними контрактами № MU-FER-25-05-2022-1 від 25.05.2022 SIA «Fertilat» та отримав відповідь на підтвердження дійсності сертифікатів якості та товар (а.с. 36).
В подальшому Енергетичною митницею було направлено ще одне запрошення директору ТОВ «Мідстрім Юкрейн» № 7.6.-3/7.6-20.1/13/3534 від 18.08.2023 (а.с. 43).
12.09.2023 на адресу Енергетичної митниці надійшли пояснення директора ТОВ «Мідстрім Юкрейн» разом із додатковим повідомленням UAB «VINGAMA» від 24.08.2023 р. та листом компанії «Circle K Lietuva, UAB» від 04.09.2023 р. з перекладом.
Як вбачається із інформаційного повідомлення UAB «VINGAMA» (а.с. 49-50), компанія надає брокерські послуги SIA «FERTILAT» та здійснює оформлення експортних документів з вивезення нафтопродуктів до України з центрального терміналу компанії CIRCLE K Lietuva походженням виключно з заводу виробника ОСОБА_2 .
Згідно відповіді компанії «Circle K Lietuva, UAB» з перекладом (а.с. 51-57), що усі авто-цистерни SIA «Fertilat» для поставки в України для ТОВ «Мідстрім Юкрейн» були завантажені дизельним паливом виробництва AB «Orlen Lietuva» та опломбовані. Якість усього залитого у вказані вище авто-цистерни дизельного палива підтверджується сертифікатом якості № 161921_4862377 від 26-12-2022 р., який виданий заводом-виробником AB «Orlen Lietuva».
Згідно ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України визнається правопорушення, що пов`язане із переміщенням або діями, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Отже, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.
Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна, поведінка (вчинок) особи.
Однак, п. 6 Постанови Пленуму Верховного суду від 03.06.2005 року № 8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» надано вичерпні визначення, таких понять як «підробка» та «незаконно одержані документи», зокрема: «Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів. Незаконно одержаними слід визнавати документи, які особа отримала за відсутності законних підстав або з порушенням установленого порядку.»
У протоколах порушення митних правил № 0148/90300/23 від 22.08.2023 та № 0149/90300/23 від 22.08.2023, митний орган визначив, що посадовими особами ТОВ «Мідстрім Юкрейн» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару «Дизельне паливо (EN590, 10ppm)» з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення документів, одержаних незаконним шляхом.
Однак, протоколи про порушення митних правил № 0148/90300/23 від 22.08.2023 та № 0149/90300/23 від 22.08.2023, службова записка начальника управління боротьби з контробандою та порушеннями митних правил ОСОБА_3 (а.с. 59-61) не містить деталізації та розкриття поняття «документів, одержаних незаконним шляхом».
Крім того, суд наголошує на тому, що в протоколі порушення митних правил № 0148/90300/23 від 22.08.2023 та № 0149/90300/23 від 22.08.2023 зазначається, що сертифікати якості № 161921-4862358 від 26.12.2022 та № 161921-4862377 від 26.12.2022, який містить відповіді штампи (печатки) заводу виробника «Orlen Lietuva», не був підтверджений заводом виробником «Orlen Lietuva», що в свою чергу може свідчити про ймовірну підробку, а не про отримання документів незаконним шляхом.
Таким чином, на опис об`єктивної сторони ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, що зазначена в протоколах порушення митних правил № 0148/90300/23 від 22.08.2023 та № 0149/90300/23 від 22.08.2023 - «приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення документів, одержаних незаконним шляхом» суперечить іншим обставинам, які зазначені в протоколах, а саме, що сертифікати якості № 161921-4862358 від 26.12.2022 та № 161921-4862377 від 26.12.2022 литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався.
Вказані обставини свідчать, що митний орган невірно встановив форму діяння (у вигляді дії) об`єктивної сторони диспозиції ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, на підставі якої було складено протоколи порушення митних правил № 0148/90300/23 від 22.08.2023 та № 0149/90300/23 від 22.08.2023, що свідчить про відсутність об`єктивної сторони митного правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України відносно подій, що мали місце 03.01.2023 та 09.01.2023.
Зі змісту ч. 1 ст. 483 МК України вбачається, що це правопорушення є умисним, тобто особа знає, що документи, які вона надає митному органу, як підставу для переміщення товару, одержані незаконним шляхом , але бажає саме таким чином незаконно перемістити товар.
Відповідно до ст. 10 Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.
Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні правопорушення чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.
Отже, згідно положень Митного кодексу України, вирішальним у кваліфікації дій, що виразилися у наданні митному органу документів, одержаних незаконним шляхом є доведеність умислу особи, що притягається до відповідальності за порушення митних правил.
З матеріалів справи вбачалося, що ТОВ «Мідстрім Юкрейн» було кінцевим покупцем товару. Усі товаросупровідні документи, у тому числі сертифікати якості виготовлятися на території Європейського Союзу та надавалися продавцями - компанією SIA «FERTILAT» та вантажовідправником UAB «Circle K Lietuva» під час переміщення товару «паливо дизельне» з території Європейського Союзу до України.
Отже, директор ТОВ «Мідстрім Юкрейн» ОСОБА_1 перебуваючи на території України та будучи посадовою особою кінцевого отримувача товару не міг вчиняти будь-яких дій щодо отримання будь-яких сертифікатів якості, у т.ч. у незаконний спосіб для переміщення товару з Європейського Союзу до України.
Таким чином, протоколами порушення митних правил № 0148/90300/23 від 22.08.2023 та № 0149/90300/23 від 22.08.2023 та матеріалами справи про адміністративне правопорушення не доведено умислу ОСОБА_1 на вчинення дій, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом надання до митного органу як підставу для переміщення через митний кордон України документів, одержаних незаконним шляхом.
Вищенаведене свідчить про відсутність суб`єктивної сторони ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України діях ОСОБА_1 .
Одночасно суд наголошує на тому, що згідно відповіді компанії «Circle K Lietuva, UAB» з перекладом (а.с. 51-57), товар «Дизельне паливо (EN590, 10ppm)» загальною вагою 25,1959 т, у кількості 30,222 тис.л. при температурі 15 °C, вартістю 29 980,12 Євро, який був переміщений через митний кордон України 03.01.2023 та товар «Дизельне паливо (EN590, 10ppm)», загальною вагою 80,8617 т, у кількості 96,759 тис.л. при температурі 15 °C, вартістю 89 983,90 Євро, який був переміщений через митний кордон України 09.01.2023, мав сертифікат якості № 161921_4862377 від 26-12-2022 р., який виданий заводом-виробником AB «Orlen Lietuva», недійсність якого не встановлювалося та не доводилася митними органами, що в свою чергу підтверджує відсутність події митного правопорушення на підставі якого було складено протоколи порушення митних правил № 0148/90300/23 від 22.08.2023 та № 0149/90300/23 від 22.08.2023.
В розумінні ст. 8, ст. 256, ст. 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення та Митного кодексу України, розгляд судом справи про адміністративне правопорушення проводиться щодо особи-правопорушника та в межах, встановлених протоколом про адміністративне правопорушення. За наслідком розгляду протоколу суд має право прийняти одне із рішень, передбачених ст. 284 КУпАП, ст. 527 МК України.
Статтею 41 Конституції України гарантовано, що ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним. Конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.
Відповідно до ст. 8 Конституції України вбачається, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Відповідно до ст. 1 Протоколу №1 до Конвенції «Про захист прав людини і основоположних свобод» кожна фізична чи юридична особа має право на повагу до своєї власності. Ніхто не може бути позбавлений свого майна інакше, як в інтересах суспільства та на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
Згідно з практикою Європейського суду з прав людини у справі «Рисовський проти України» від 20.01.2012 принцип «належного урядування», зокрема, передбачає, що державні органи повинні діяти в належний і якомога послідовніший спосіб. При цьому, на них покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах.
Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушенням.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю: за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Отже, з огляду на відсутність достовірних і достатніх відомостей про вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 Митного Кодексу України, суд дійшов висновку про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, що є підставою для закриття провадження, у зв`язку відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 9-11, 221, 247, 252, 256, 280, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 483, 527, 528, 529 Митного кодексу України,
ПОСТАНОВИВ:
Закрити провадження в справі про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.483 МК України у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Подільський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя О. О. Павленко
Суд | Подільський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 04.01.2024 |
Оприлюднено | 12.01.2024 |
Номер документу | 116222637 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Подільський районний суд міста Києва
Павленко О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні