Ухвала
від 10.01.2024 по справі 461/223/23
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/223/23

Провадження № 1-кс/461/175/24

УХВАЛА

10.01.2024 року слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 ,

при секретарі судового засідання ОСОБА_2

за участю:

прокурора ОСОБА_3

підозрюваного ОСОБА_4

захисника ОСОБА_5 ,

розглянувши клопотання слідчого відділурозслідування особливотяжких злочинівслідчого управлінняГУНП уЛьвівській області ОСОБА_6 пропродовження строкудосудового розслідуванняу кримінальномупровадженні № 12022140000000498 від 07.10.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених за ч. 1 ст. 14 ч. 4 ст. 191, ч. 3 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до суду з відповідним клопотанням, яке вмотивовано тим, що що розпорядженням міського голови Самбірської міської ради Львівської області № 122-р від 01.09.2022 створено комісію для вивчення аварійної ситуації дорожнього полотна, водопровідно-каналізаційних та теплових мереж міста Самбора, а також затверджено перелік вулиць міста Самбора, на яких будуть проводитись ремонтні роботи. Згідно додатку до вказаного розпорядження, ремонтні роботи будуть проводитись, зокрема, на вул. Шпитальній та вул. Шпитальній (територія Самбірської ЦРЛ).

У подальшому в невстановлений досудовим розслідуванням час у ОСОБА_4 , який виконував обов`язки директора СКП «Об`єднане», виник умисел на одержання неправомірної вигоди для ОСОБА_7 , яка працювала двірником в СКП «Об`єднане», та інших невстановлених досудовим розслідуванням осіб, та на їхнє протиправне збагачення при виконанні ремонтних робіт на вищевказаній вулиці.

З метою реалізації зазначеного злочинного умислу ОСОБА_4 , будучи в.о. директора СКП «Об`єднане», діючи умисно, використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби, достовірно знаючи про необхідність виконання ремонтних робіт на вул. Шпитальній та вул. Шпитальній (територія Самбірської ЦРЛ), які, згідно з вимогами законодавства, повинні бути єдиним предметом закупівлі, усвідомлюючи, що вартість таких ремонтних робіт буде перевищувати 200 000 гривень та для визначення виконавця робіт необхідно здійснювати процедуру відкритих торгів, передбачаючи, що за результатами її здійснення переможцем торгів може стати суб`єкт господарювання, який запропонує більш економічно вигідну тендерну пропозицію, ніж ОСОБА_7 , а також бажаючи залучити до виконання робіт саме ОСОБА_7 та отримання останньою прибутку внаслідок виконання таких робіт, без здійснення процедури відкритих торгів, вирішив укласти з останньою 10 (десять) окремих договорів щодо виконання ремонтних робіт окремих частин вул. Шпитальної у м. Самборі без здійснення процедури відкритих торгів та з цією метою у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 03.11.2022, ініціював перед Самбірською міською радою прийняття рішення про надання дозволу на виготовлення окремих кошторисних документацій щодо виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальній у м. Самборі Львівської області з виокремленням таких на робіт на наступні об`єкти:

?послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальна (біля корпусу № 2 медичного коледжу) у м. Самборі Львівської області;

?послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальна (біля наркологічного відділення Самбірської ЦРЛ) у м. Самборі Львівської області;

?послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальна (біля онкологічного відділення Самбірської ЦРЛ) у м. Самборі Львівської області;

?послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальна (біля гінекологічного відділення Самбірської ЦРЛ) у м. Самборі Львівської області;

?послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальна у м. Самборі Львівської області;

?послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальна (заїзд біля приймального відділення Самбірської ЦРЛ) у м. Самборі Львівської області;

?послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальна (біля адміністративного корпусу Самбірської ЦРЛ) у м. Самборі Львівської області;

?послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальна (біля терапевтичного відділення Самбірської ЦРЛ) у м. Самборі Львівської області;

?послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальна (біля педіатричного відділення Самбірської ЦРЛ) у м. Самборі Львівської області;

?послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) по вул. Шпитальна (біля харчоблоку відділення Самбірської ЦРЛ) у м. Самборі Львівської області.

Після прийняття виконавчим комітетом Самбірської міської ради Львівської області рішень про надання дозволу в.о. директора СКП «Об`єднане» ОСОБА_4 на виготовлення кошторисних документацій щодо виконання робіт на вищеперелічених об`єктах, ОСОБА_4 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби та усвідомлюючи, що згідно з ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель, у період часу з 11.11.2022 по 28.11.2022 уклав з ФОП « ОСОБА_8 » та ПП «Львівкомундорпроект» 10 договорів щодо виготовлення окремих кошторисних документацій по вищевказаних об`єктах.

Водночас, на прохання ОСОБА_4 невстановлені досудовим розслідуванням особи організували реєстрацію 03.11.2022 ОСОБА_7 як фізичної особи-підприємця та відкриття 10.11.2022 для ФОП « ОСОБА_7 » банківського рахунку в АТ КБ «Приватбанк» НОМЕР_1 для забезпечення можливості укладення з нею в.о. директора СКП «Об`єднане» ОСОБА_4 договорів про виконання робіт на вищевказаних об`єктах.

Після виготовлення ФОП « ОСОБА_8 » та ПП «Львівкомундорпроект» 10 кошторисних документацій по вищевказаних об`єктах та їх затвердження виконавчим комітетом Самбірської міської ради Львівської області ОСОБА_4 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, діючи з метою одержання неправомірної вигоди для ОСОБА_7 та інших невстановлених досудовим розслідуванням осіб, використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби, усвідомлюючи, що виконання робіт на АДРЕСА_1 та АДРЕСА_1 (територія Самбірської ЦРЛ), згідно з вимогами законодавства, повинно бути єдиним предметом закупівлі при здійсненні процедури відкритих торгів, а також достовірно знаючи, що ФОП « ОСОБА_7 » не має досвіду в будівництві, працівників, механізмів та засобів для виконання вказаних ремонтних робіт, а також є онкохворою та часто потребує перебування на стаціонарному лікуванні, та достовірно знаючи, що до виконання вищевказаних робіт безпідставно та безоплатно будуть залучатись працівники та техніка СКП «Об`єднане», що надасть можливість ФОП « ОСОБА_7 » та іншим невстановленим досудовим розслідуванням особам зменшити витрати на залучення працівників та техніки до виконання вказаних робіт та відповідно безпідставно збільшити свої доходи, у період часу з 16.11.2022 по 14.12.2022 уклав з ФОП « ОСОБА_7 » договори про виконання робіт на вищевказаних об`єктах № 208/22-2/1, № 209/22-2/1, № 210/22-2/1, № 211/22-2/1, № 212/22-2/1, № 213/22-2/1 від 16.11.2022, № 349/22-2/01, № 350/22-2/01, № 351/22-2/01, № 352/22-2/01 від 14.12.2022 на загальну суму 1 501 304,83 гривні.

Згідно з умовами зазначених договорів, укладених між СКП «Об`єднане» та ФОП « ОСОБА_7 », які є ідентичними, підрядник повинен виконати передбачені Договором послуги з поточного ремонту, якість яких відповідає наказу Міністерства розвитку громад та території України № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», яким затверджено настанову з визначення вартості будівництва (п. 1.2); послуги з поточного ремонту повинні здійснюватися з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху; порядком виконання та приймання-передачі виконаних послуг передбачено, що при виконанні послуг Підрядник використовує свої матеріали; у випадку виявлення Замовником фактів використання Підрядником неякісних матеріалів, Підрядник зобов`язаний негайно замінити такі матеріали за свій рахунок, або відшкодувати завдані Замовнику збитки, підтверджені належними документами (п. 2.1); підрядник виконує послуги власними силами та засобами; залучення субпідрядників для виконання окремих видів послуг по даному Договору допускається лише зі згоди Замовника, при цьому Підрядник несе перед Замовником повну відповідальність за неналежне виконання субпідрядником зобов`язань Підрядника за цим договором (п. 2.2); приймання передача надання послуг з поточного ремонту за цим Договором здійснюється за актом приймання передачі наданих послуг форми КБ-2 та довідкою форми КВ-3; після завершення виконання послуг Підрядник передає Замовнику два примірники Акту приймання - передачі наданих послуг; замовник протягом 3-х робочих днів з моменту отримання Акту приймання передачі перевіряє обсяги наданих послуг, їх якість та відповідність умовам договору та підписує Акт приймання передачі, після чого повертає один екземпляр Акту Підряднику або надає Підряднику мотивовану письмову відмову від підписання Акту з вказівкою на недоліки, виявлені у цих послугах; вказані недоліки підлягають усуненню Підрядником за його рахунок протягом 3 робочих днів з моменту отримання письмової відмови Замовника; після усунення Підрядником вказаних недоліків сторонами підписується Акт приймання-передачі (п. 2.4); підрядник повинен виконати передбачені цим Договором послуги відповідно до кошторисної документації, діючих будівельних норм та стандартів з власних матеріалів, виробів та конструкцій, якість яких повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов (п. 2.6); вартістю послуг та порядком розрахунків, визначено: розрахунок за надані послуги з поточного ремонту здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання послуги на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних послуг (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання-передачі наданих послуг (п. 4.4); замовник здійснює платежі за фактично надані послуги з поточного ремонту за рахунок бюджетних коштів у порядку, встановленому бюджетним законодавством та вимогами казначейського обслуговування бюджету за видатками в міру надходження зазначених коштів (фінансування) на рахунок Замовника та на підставі рахунку-фактури Підрядника (п. 4.6).

У подальшому ОСОБА_4 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, діючи з метою одержання неправомірної вигоди для ОСОБА_7 та інших невстановлених досудовим розслідуванням осіб, використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби, достовірно знаючи, що до виконання ФОП « ОСОБА_7 » робіт на підставі вищевказаних договорів були безпідставно та безоплатно залучені працівники та техніка СКП «Об`єднане», що надало можливість ФОП « ОСОБА_7 » та іншим невстановленим досудовим розслідуванням особам зменшити витрати на залучення працівників та техніки до виконання вказаних робіт та відповідно безпідставно збільшити свої доходи, у період часу з 28.11.2022 до 26.12.2022, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, підписав та завірив печаткою СКП «Об`єднане» акти № 1/208, № 1/209, № 1/210 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року від 28.11.2022 (форма КБ-2в), акти № 1/211, № 1/212, № 1/213 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року від 06.12.2022 (форма КБ-2в), акти № 1/349, № 1/350, № 1/351, № 1/352 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року від 26.12.2022 (форма КБ-2в), довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2022 року від 28.11.2022 (форма КБ-3), довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2022 року від 06.12.2022 (форма КБ-3), довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2022 року від 26.12.2022 (форма КБ-3).

Разом з тим, проведеною судовою будівельно-технічною експертизою встановлено наступні невідповідності обсягів фактично виконаних робіт тим, які зазначені у вищевказаних офіційних документах: акт № 1/208 від 26.12.2022, в якому наявні невідповідності обсягів виконаних робіт РН20-15-10 готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 не виконано в кількості 0,0357 м3, улаштування основ під тротуари із щебеню товщиною 10 см (товщина 6,5) фактично не виконано 3,5 см. товщини, акт № 1/209 від 26.12.2022, в якому наявні невідповідності обсягів виконаних робіт, а саме готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 не виконано в кількості 0,02596 м3, улаштування основ під тротуари із щебеню товщиною 15 см (товщина 11,6) фактично не виконано 3,4 см. товщини, акт № 1/210 від 26.12.2022, в якому наявні невідповідності обсягів виконаних робіт, а саме готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 не виконано в кількості 0,04386 м3, улаштування основ під тротуари із щебеню товщиною 10 см (товщина 9,3) фактично не виконано 0,7 см. товщини, акт № 1/211 від 26.12.2022, в якому наявні невідповідності обсягів виконаних робіт, а саме готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 не виконано в кількості 0,05489 м3, улаштування основ під тротуари із щебеню товщиною 10 см (товщина 9,3) фактично не виконано 0,7 см. товщини, акт № 1/212 від 06.12.2022, в якому наявні невідповідності обсягів виконаних робіт, а саме готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 не виконано в кількості 0,03304 м3, улаштування підстильних та вирівлювальних шарів основи з піску h cер.=10 не виконано в кількості 0,225 м3, улаштування основ під тротуари із щебеню товщиною 10 см (товщина 8) фактично не виконано 2 см. товщини, акт № 1/213 від 06.12.2022, в якому наявні невідповідності, а саме готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 не виконано в кількості 0,05331 м3, улаштування підстильних та вирівлювальних шарів основи з піску h cер.=10 не виконано в кількості 0,03 м3, улаштування основ під тротуари із щебеню товщиною 10 см (товщина 8,3) фактично не виконано 1,7 см. товщини, акт № 1/349 від 26.12.2022, в якому наявні невідповідності, а саме готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 не виконано в кількості 0,02891 м3, улаштування підстильних та вирівлювальних шарів основи з піску h cер.=10 не виконано в кількості 0,0378 м3, улаштування основ під тротуари із щебеню товщиною 15 см (товщина 6,75) фактично не виконано 8,25 см. товщини, акт № 1/350 від 26.12.2022, в якому наявні невідповідності, а саме готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 не виконано в кількості 0,02193 м3, улаштування підстильних та вирівлювальних шарів основи з піску не виконано в кількості 1 см., акт № 1/351 від 26.12.2022, в якому наявні невідповідності, а саме готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 не виконано в кількості 0,03304 м3, улаштування підстильних та вирівлювальних шарів основи з піску h cер. не виконано в кількості 0,034 м3, улаштування основ під тротуари із щебеню товщиною 15 см не виконано в кількості 6,5 см товщини, акт № 1/352 від 26.12.2022, в якому наявні невідповідності, а саме готування важкого бетону на щебені, клас бетону В15 не виконано в кількості 0,02124 м3, улаштування підстильних та вирівлювальних шарів основи з піску h cер.=10 не виконано в кількості 0,04 м3, улаштування основ під тротуари із щебеню товщиною 15 см не виконано в кількості 4,5 см товщини на загальну суму 198 356, 00 гривень. Окрім цього у акти форми КБ-2в за листопад-грудень 2022 року включено роботи з влаштування основ під тротуари зі щебеню із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5-20 мм., марка М1000 і більше, однак фактично використано щебенево-піщану суміш для влаштування шарів дорожнього одягу без використання в`яжучих, вартість якої є нижчою (вартість щебеня фракції 5-20 мм 849,00 грн., вартість ЩПС 301,50 без транспортної складової). Зазначене призвело до завищення вартості робіт по вказаних об`єктах на суму 123 652,30 грн.

У подальшому в період часу з 30.11.2022 по 30.12.2022 СКП «Об`єднане» подано до Самбірського управління державної казначейської служби України Львівської області, що за адресою: Львівська область, місто Самбір, вул. Мазепи, будинок 13, акти № 1/208 (виконано не в повному обсязі п. 8,9,15), № 1/209 (виконано не в повному обсязі п. 7,8,12), № 1/210 (виконано не в повному обсязі п. 8,9,14) приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року від 28.11.2022 (форма КБ-2в), акти № 1/211 (виконано не в повному обсязі п. 8,9,15), № 1/212 (виконано не в повному обсязі п. 7, 8,9,14), № 1/213 (виконано не в повному обсязі п. 7,8,9,16) приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року від 06.12.2022 (форма КБ-2в), акти № 1/349 (виконано не в повному обсязі п. 6,7,8,14), № 1/350 (виконано не в повному обсязі п. 2,10), № 1/351 (виконано не в повному п. 6,7,8,14), № 1/352 (виконано не в повному обсязі п. 6,7,8,15) приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року від 26.12.2022 (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2022 від 28.11.2022 (форма КБ-3), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2022 від 06.12.2022 (форма КБ-3), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2022 від 26.12.2022 (форма КБ-3), платіжні доручення № 245, 246 від 29.11.2022р., № 247, 248 від 02.12.2022р., № 305, 306, 307 від 08.12.2022р., № 387, 388, 389, 390 від 28.12.2022р., на підставі яких Самбірським управлінням державної казначейської служби України Львівської області здійснено оплату на рахунок ФОП « ОСОБА_7 » НОМЕР_1 коштів у загальній сумі 1 417 957,64 гривень, у тому числі 322 008, 30 гривень за виконання робіт, які на об`єктах фактично виконані не були, та використання матеріалів, які фактично використані не були.

Внаслідок вчинення в.о. директора СКП «Об`єднане» ОСОБА_4 у вищевказаний спосіб зловживання службовим становищем Самбірській міській раді завдано шкоди в загальному розмірі 322 008, 30 гривень, що згідно з п. 4 примітки ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Слідчий вказує, що двохмісячний строк досудового розслідування, у вказаному кримінальному провадженні закінчується 17.01.2024 року, однак завершити досудове розслідування до закінчення зазначеного строку неможливо внаслідок особливої складності провадження, необхідності здійснення процесуальних дій, проведення яких потребує додаткового часу, з метою отримання додаткових доказів задля повного, всебічного і неупередженого з`ясування обставин вчиненого кримінального правопорушення.

Враховуючи вищенаведене, слідчий просив продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 120221400000498 від 07.10.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 14 ч. 4 ст. 191, ч. 3 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України, у якому повідомлено про підозру ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, до шести місяців, тобто до 17.05.2024.

Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав та просив таке задовольнити.

Підозрюваний та її захисник в судовому засіданні проти задоволення клопотання заперечували. Захисник зазначив, що стороною обвинувачення недоведено обгрунтованість підозри ОСОБА_4 . Вказав, що слідчий обгрунтовує клопотання необхідхністю отримати акт спеціаліста Західного офісу Держаудит служби, однак жодних доказів на підтвредження зазначеного не надав. Додатково зазначив, що продовження строку досудового розслідування одразу на шість місяців буде перешкоджати здійсненню судового контролю над кримінальним провадженням.

Слідчий суддя, розглянувши клопотання сторони кримінального провадження,, дійшов до наступного висновку.

Так, ч. 1 ст. 295-1 КПК України передбачено, що у випадках, передбачених статтею 294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 219 КПК України строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу. При цьому строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Частиною 3 статті 294 КПК України передбачено, що якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 4 частини третьої статті 219 цього Кодексу, такий строк може бути продовжений у межах строків, встановлених пунктами 2 і 3 частини четвертої статті 219 цього Кодексу, тобто до 12 місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Частина 4 статті 219 КПК України наголошує, що строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати:

1) одного місяця з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку у випадках, передбачених пунктами 1 і 2 частини третьої цієї статті;

2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні нетяжкого злочину;

3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Слідчим суддею було встановлено, що слідчим управлінням ГУНП у Львівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12022140000000498 від 07.10.2022 у якому повідомлено про підозру ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 КК України

17 листопада 2023 року, ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України, яке відповідно до ст. 12 КК України відноситься до категорії тяжкого злочину.

Слідчим суддею також встановлено, що двохмісячний строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні закінчується 17.01.2024 року, однак завершити розслідування у вказаний строк неможливо з об`єктивних підстав, оскільки необхідно:

-отримати висновок експерта судової економічної експертизи яку призначено 28.11.2023 в даному кримінальному провадженні, виконання якої доручено експертам Львівського науково-дослідного експертно криміналістичного центру МВС України з метою підтвердження суми заданої матеріальної шкоди;

-допитати інших осіб, яким можуть бути відомі обставини, що підлягають доказуванню під час кримінального провадження;

-з метою перевірки вже отриманих доказів у кримінальному провадженні провести додаткові допити свідків;

-провести розсекречення матеріальних носіїв інформації щодо проведення негласних слідчих (розшукових) дій;

-виконати вимоги ст. 290 КПК України;

-вручити обвинувальний акт.

Доводи слідчого про необхідність отримати акт(висновок)спеціаліста Західногоофісу ДержаудитслужбиУкраїни як на підтвердження необхідності продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, слідчим суддею відхиляються, оскільки слідчим не надано жодних доказів на підтвердження звернення сторони обвинувачення до спеціаліста.

Вирішуючи клопотання про продовження строку досудового розслідування слідчий суддя враховує слідчі та процесуальні дії, проведені під час кримінального провадження; процесуальні дії, проведення або завершення яких потребує додаткового часу; значення результатів цих процесуальних дій для судового розгляду; обставини, що перешкоджали здійснити ці процесуальні дії раніше та строк, необхідний для їх проведення або завершення, виняткову складність провадження та приходить до висновку, що клопотання слідчого є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 107,219,294, 295-1, 309 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовільнити.

Продовжити строкдосудового розслідуванняу кримінальномупровадженні № 120221400000498 від 07.10.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 14 ч. 4 ст. 191, ч. 3 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України, у якому повідомлено про підозру ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, до шести місяців, тобто до 17.05.2024 року.

Повний текст ухвали проголошено 11 січня 2024 року о 16 год. 40 хв.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення10.01.2024
Оприлюднено12.01.2024
Номер документу116226513
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —461/223/23

Ухвала від 18.03.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мироненко Л. Д.

Ухвала від 18.03.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мироненко Л. Д.

Ухвала від 01.02.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Урдюк Т. М.

Ухвала від 01.02.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Урдюк Т. М.

Ухвала від 16.01.2024

Кримінальне

Львівський апеляційний суд

Березюк О. Г.

Ухвала від 10.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мироненко Л. Д.

Ухвала від 10.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мироненко Л. Д.

Ухвала від 10.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мироненко Л. Д.

Ухвала від 10.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мироненко Л. Д.

Ухвала від 10.01.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Мироненко Л. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні