ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
08 січня 2024 рокум. Ужгород№ 260/35/24
Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Микуляк П.П., розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 , ОСОБА_2 до Об`єднаної територіальної громади Тячівської міської ради в особі Виконкому Тячівської міської ради про визнання відмови протиправною та зобовязання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 та ОСОБА_2 звернулися до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовом до Об`єднаної територіальної громади Тячівської міської ради в особі Виконкому Тячівської міської ради про визнання відмови протиправною та зобовязання вчинити дії.
Відповідно до ч.4 ст.161 КАС України, позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Так, в заявлених позовних вимогах позивач, просить "Визнати дії відповідача про відмову позивачам в наданні соцпослуг неправомірними та зобов`язати відповідача - ОТГ Тячівської міської ради в особі виконкому Тячівської міської ради задовільнити заяву позивачів від 12.12.2023р. про надання соцдопомоги та надати позивачам соціальну допомогу".
В матеріалах позовної заяви наявний лист Відділу соціального захисту населення (код ЄДРПОУ - 44020801), з якого вбачається, що заява про надання соціальних послуг, яка надійшла до відділу соціального захисту населення 14.11.2023 року розглянута та повідомлено, що обрааний надавач соціальних послуг ОСОБА_2 не зареєстрований у реєстрі надавачів та отримувачів соціальних послуг тому прийняти рішення про надання соцпослуг не є можливим.
Отже позивачами до позовної заяви не було подано доказів відмови в наданні соцпослуг ОТГ Тячівської міської ради в особі виконкому Тячівської міської ради на заяву від 12.12.2023 року.
Тобто, позивачами не надано доказів порушення визначеним відповідачем їх прав, які підлягали би захисту у порядку адміністративного судочинства.
Відповідно до норм ч. 2 ст. 9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Тому для правильного вирішення адміністративної справи та уникнення в майбутньому пов`язаних з цим неточностей, зміст заявлених в позові позовних вимог повинен бути конкретно визначеним.
Крім того, відповідно до п.9 ч.1 ст.4 КАС України відповідач - суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
Частиною 3 ст.46 КАС України визначено, що відповідачем в адміністративній справі є суб`єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Згідно п.7 ч.1 ст. 4 КАС України суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.
Згідно з приписами п.2 ч.5 ст.160 КАС України в позовній заяві зазначаються: повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.
Відповідно до ч.3 ст.43 КАС України, здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
Таким чином, процесуальним законодавством передбачено, що стороною в адміністративній справі є особа, наділена адміністративною процесуальною дієздатністю, що передбачає необхідність наявності статусу юридичної особи.
В поданій до суду позовній заяві позивач на виконання п. 2 ч. 5 ст. 160 КАС України зазначив відповідача - Об`єднану територіальну громаду Тячівської міської ради в особі Виконкому Тячівської міської ради та зазначив код ЄДРПОУ 04053766.
Разом з тим, код ЄДРПОУ - 04053766 присвоєно юридичній особі - Тячівській міській раді.
Також в матеріалах справи відсутнє власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав, що суперечить вимогам п.11 ч.5 ст.160 КАС України.
Відповідно до ст.169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст.160 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Ухвала вважається виконаною у встановлений строк, якщо до вказаної дати необхідні документи були подані до канцелярії суду або відправлені поштою.
Таким чином, позовна заява підлягає залишенню без руху із наданням позивачу строку для усунення вказаних недоліків, шляхом надання заяви на усунення недоліків позовної заяви із зазначенням дати та номера справи, до якої долучити:
- позовну заяву у новій редакції із уточненням змісту заявлених позовних вимог, чи з оточненням відповідача;
- доказів порушення відповідачем прав, які підлягали би захисту у порядку адміністративного судочинства;
- письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.
На підставі наведеного та керуючись ст. 160, 161, 169, 171, 248 КАС України, суддя,
П О С Т А Н О В И В :
Позовну заяву ОСОБА_1 , ОСОБА_2 до Об`єднаної територіальної громади Тячівської міської ради в особі Виконкому Тячівської міської ради про визнання відмови протиправною та зобовязання вчинити дії залишити без руху.
Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою та повідомити позивача про необхідність протягом десяти днів з дня отримання копії ухвали про залишення позовної заяви без руху усунути, визначенні даним судовим рішенням недоліки, та роз`яснити, що у разі не усунення у визначений судом термін недоліків, позов буде повернуто позивачеві відповідно до приписів п. 1 ч. 4 ст. 169 КАС України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя П.П.Микуляк
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.01.2024 |
Оприлюднено | 15.01.2024 |
Номер документу | 116263576 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Микуляк П.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні