Рішення
від 11.01.2024 по справі 440/15609/23
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 січня 2024 рокум. ПолтаваСправа № 440/15609/23

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Люкс-Полтава 2009" до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) та Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Люкс-Полтава 2009" /надалі позивач, ТОВ "Люкс-Полтава 2009"/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) /надалі відповідач-1, Укртрансбезпека/ про визнання протиправною та скасування постанови Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті про застосування адміністративно-господарського штрафу №022304 від 12 вересня 2023 року /а.с. 1-5/.

Позов обґрунтований тим, що оскаржувана постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу №022304 від 12 вересня 2023 року підлягає скасуванню як протиправна, оскільки відсутні докази здійснення позивачем пасажирських перевезень в місті Полтаві на маршруті №22 «Кільцевий» 21 серпня 2023 року. Натомість такий маршрут на підставі договору №783 про організацію перевезень пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування від 10 червня 2022 року (дійсний станом на 21 серпня 2023 року) наданий Полтавською міською радою іншому суб`єкту господарювання ТОВ «ТК Експрес-Лайн» (ідентифікаційний код 40706482). Водій ОСОБА_1 не має трудових чи цивільно-правових відносин із позивачем. ТОВ "Люкс-Полтава 2009" 21 серпня 2023 року не надавав послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом Богдан, д.н.з. НОМЕР_1 , за маршрутом №22 «Кільцевий» в м. Полтаві. Тимчасовий реєстраційний талон, який був пред`явлений водієм ОСОБА_1 , не свідчить про наявність статусу автомобільного перевізника, оскільки він може бути отриманий власником транспортного засобу, яким є ОСОБА_2 , самостійно та чинним законодавством не обмежена кількість отримання таких талонів. Верховний Суд у постанові від 01 червня 2023 року у справі №640/39442/21 дійшов висновку, що автомобільним перевізником є той, хто за умовами договору надає відповідну послугу з перевезення, а не власник чи користувач транспортного засобу.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 20 жовтня 2023 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, а також вирішено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), залучено до участі у справі в якості співвідповідача - Відділ державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті /надалі відповідач-2/, витребувано докази.

Відповідач-1 позов не визнав та у відзиві на позовну заяву /а.с. 26-35/ зазначив, що 21 серпня 2023 року посадовими особами Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області було проведено перевірку додержання суб`єктами господарювання вимог законодавства про автомобільний транспорт при здійсненні регулярних пасажирських перевезень за маршрутом №22 «Кільцевий», за результатами якої встановлено порушення перевізником ТОВ «Люкс-Полтава 2009» вимог законодавства про автомобільний транспорт, про що складено відповідний Акт проведення перевірки №019278 від 21 серпня 2023 року. Згідно Акту проведення перевірки №019278 від 21 серпня 2023 року посадовою особою виявлено порушення ТОВ «Люкс-Полтава 2009» вимог законодавства про автомобільний транспорт, а саме: статті 34 ЗУ «Про автомобільний транспорт», під час надання послуг з регулярних міських перевезень пасажирів за маршрутом №22 «Кільцевий» перевізник не забезпечив водія документами, передбаченими статтею 39 ЗУ «Про автомобільний транспорт», а саме: схемою маршруту, розкладом руху, відповідальність за яке передбачена абзацом 3 частини першої статті 60 Закону №2344-ІІІ перевезення пасажирів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтею 39 Закону України «Про автомобільний транспорт». При цьому водій транспортного засобу зі змістом акту проведення перевірки та суттю виявленого порушення був ознайомлений, що засвідчив власним підписом, жодних пояснень/заперечень з приводу виявленого порушення чи обставин проведення перевірки не надав. Адміністративно-господарський штраф, застосований відповідно до постанови №022304 від 12 вересня 2023 року сплачено позивачем 28 вересня 2023 року, що свідчить про визнання позивачем факту порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт. Про надання відповідних послуг з перевезення пасажирів 21 серпня 2023 року саме ТОВ «Люкс-Полтава 2009» свідчить наявність у водія на момент проведення рейдової перевірки документів, що підтверджують законність використання даного транспортного засобу саме ТОВ «Люкс-Полтава 2009», зокрема, тимчасового реєстраційного талону серії НОМЕР_2 , дійсного до 10 липня 2025 року, на ім`я ТОВ «Люкс-Полтава 2009». Позивачем ані під час проведення розгляду справи про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, ані до позовної заяви не надано жодних доказів на спростування зазначених обставин, припинення дії обставин, що стали підставою для видачі тимчасового реєстраційного талону чи його скасування. Водночас в частині доводів позивача про здійснення перевезень за маршрутом №22 «Кільцевий» іншим перевізником, а саме: ТОВ «ТК Експрес-Лайн» на підставі укладеного договору з органом місцевого самоврядування про надання послуг регулярних пасажирських перевезень на вказаному маршруті (договір №783 від 10 червня 2022 року), варто зазначити, що можливість здійснення перевезень за тим чи іншим маршрутом не обмежується виключно одним перевізником, тобто на одному маршруті можуть здійснювати перевезення декілька автомобільних перевізників.

Відповідач-2 правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався.

Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін відповідно до пункту 6 частини шостої статті 12 та частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 КАС України.

Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

На підставі графіка проведення рейдових перевірок від 18 серпня 2023 року /а.с. 41-зворот/ та направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) №008214 від 18 серпня 2023 року /а.с. 41/ 21 серпня 2023 року посадовими особами Державної служби України з безпеки на транспорті в м. Полтава на зупинці Героїв Сталінграду проведено перевірку транспортного засобу марки БОГДАН, державний номерний знак НОМЕР_1 /а.с. 42/.

Згідно із Свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_3 /а.с. 42-зворот - 43/ транспортний засіб марки БОГДАН, державний номерний знак НОМЕР_1 , рік випуску 2006, дата реєстрації 08 липня 2020 року, належить ОСОБА_2 .

Відповідно до тимчасового реєстраційного талону серії НОМЕР_2 від 11 липня 2020 року /а.с. 42-зворот - 43/, дійсного до 10 липня 2025 року, право керування транспортним засобом БОГДАН, реєстраційний номер НОМЕР_1 , надано ТОВ «Люкс-Полтава 2009».

За результатами перевірки посадовими особами Укртрансбезпеки складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №019278 від 21 серпня 2023 року /а.с. 42/, в якому зафіксовано, що 21 серпня 2023 року о 14:15 в м. Полтава на зупинці Героїв Сталінграду проведено перевірку транспортного засобу марки БОГДАН, державний номерний знак НОМЕР_1 , серія і номер свідоцтва про реєстрацію: НОМЕР_3 , водій ОСОБА_1 (посвідчення водія НОМЕР_4 ), що належить ОСОБА_2 , використовує - ТОВ «Люкс-Полтава 2009» (м. Полтава, вул. Красіна, 114, кв. 79, ідентифікаційний код 36396447). Під час перевірки виявлено порушення: статті 34 Закону України Про автомобільний транспорт під час надання послуг з регулярних міських перевезень пасажирів за маршрутом №22 «Кільцевий» перевізник не забезпечив водія документами, передбаченими статтею 39 Закону України Про автомобільний транспорт, а саме: схемою маршруту та розкладом руху, відповідальність за яке передбачена абзацом 3 частини першої статті 60 Закону України Про автомобільний транспорт перевезення пасажирів за відсутності на момент перевірки документів, визначених статтею 39 Закону України Про автомобільний транспорт.

З вказаним актом водій ОСОБА_1 ознайомлений, про що свідчить його особистий підпис в акті перевірки.

Запис про наявність у водія схеми маршруту та розкладу руху та їх неврахування посадовими особами Укртрансбезпеки під час перевірки в акті відсутній.

Повідомлення про розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт вих. №66767/34/24-23 від 31 серпня 2023 року /а.с. 44-зворот/, в якому зазначено дату, час та місце розгляду справи (у приміщенні Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області) на 10:00 год 12 вересня 2023 року), надіслано Відділом державного нагляду (контролю) у Полтавській області на адресу ТОВ «Люкс-Полтава 2009» /а.с. 45-46/.

12 вересня 2023 року в.о. начальника Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті Звагольським В. винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №022304 /а.с. 40-зворот/, якою до Товариство з обмеженою відповідальністю "Люкс-Полтава 2009", місцезнаходження: 36023, Полтавська область, м. Полтава, вул. Красіна, 114, корп. 2 кв.79, на підставі абзацу 3 частини першої статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" застосовано (стягнуто) адміністративно-господарський штраф в сумі 17000,00 грн за допущення 21 серпня 2023 року о 14:15 у місті Полтава порушення пункту статті 39 Закону України "Про автомобільний транспорт" (згідно акту проведення перевірки від 21 серпня 2023 року №019278).

Відповідно до платіжної інструкції №443 від 28 вересня 2023 року /а.с. 49/ ТОВ «Люкс-Полтава 2009» сплачено штраф у сумі 17000,00 грн згідно постанови №022304 від 12 вересня 2023 року.

Не погодившись із прийняттям постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №022304 від 12 вересня 2023 року, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам та доводам учасників справи, які мають значення для правильного вирішення спору, суд виходить з наступного.

Законодавство про автомобільний транспорт складається із цього Закону, законів України "Про транспорт", "Про дорожній рух", чинних міжнародних договорів та інших нормативно-правових актів у сфері автомобільних перевезень /стаття 2 Закону №2344-III /.

Згідно з частиною першою статті 5 Закону № 2344-ІІІ основним завданням державного регулювання та контролю у сфері автомобільного транспорту є створення умов безпечного, якісного й ефективного перевезення пасажирів та вантажів, надання додаткових транспортних послуг.

Відповідно до положень статті 6 Закону №2344-III загальне державне регулювання діяльності автомобільного транспорту здійснює Кабінет Міністрів України відповідно до своїх повноважень.

Реалізація державної політики у сфері автомобільного транспорту здійснюється через центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює, зокрема, державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм на автомобільному транспорті.

Державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Рейдові перевірки (перевірки на дорозі) дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08 листопада 2006 року затверджено Порядок проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) /надалі - Порядок №1567 (у відповідній редакції)/, який відповідно до пункту 1 Порядку №1567 визначає процедуру проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.

Згідно з пунктом 2 Порядку №1567 рейдовим перевіркам (перевіркам на дорозі) підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних автомобільних перевізників (далі - транспортні засоби), що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.

Рейдова перевірка (перевірка на дорозі) здійснюється на підставі щотижневого графіка (пункт 12 Порядку № 1567).

Відповідно до пунктів 14, 15, 21 Порядку №1567 рейдовою перевіркою (перевіркою на дорозі) є перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.

Під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) перевіряється, зокрема: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; виконання водієм вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.

У разі виявлення в ході рейдової перевірки (перевірки на дорозі) транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовою особою (особами), що провела перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.

Згідно з пунктами 25-27 Порядку №1567 справа про порушення розглядається в територіальному органі Укртрансбезпеки за місцезнаходженням автомобільного перевізника або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи автомобільного перевізника) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.

Справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи автомобільного перевізника. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа автомобільного перевізника повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням або надсиланням на офіційну електронну адресу (за наявності).

У разі неявки уповноваженої особи автомобільного перевізника справа про порушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник територіального органу Укртрансбезпеки або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.

Як свідчать матеріали справи, за результатами розгляду справи про порушення на підставі акту перевірки та наданих водієм документів винесено постанову про застосування до позивача адміністративно-господарського штрафу від 12 вересня 2023 року №022304.

Надаючи правову оцінку цій постанові, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини першої статті 34 Закону № 2344-ІІІ автомобільний перевізник повинен виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів та забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів.

Статтею 39 Закону № 2344-ІІІ встановлено, що автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення.

Документи для регулярних пасажирських перевезень:

для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх дозвіл, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;

для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством України;

для пасажира - квиток на проїзд в автобусі та на перевезення багажу (для пільгового проїзду - посвідчення особи встановленого зразка чи довідка, на підставі якої надається пільга), а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - електронний квиток та документи для пільгового проїзду.

Документи для регулярних спеціальних пасажирських перевезень:

для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із замовником транспортних послуг, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;

для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, схема маршруту, розклад руху, інші документи, передбачені законодавством України.

Отже, положеннями статті 39 Закону № 2344-ІІІ покладено на автомобільного перевізника обов`язок з забезпечення, а на водія пред`явлення для перевірки схеми маршруту та розкладу руху при здійсненні регулярних пасажирських перевезень.

Таким чином, водій транспортного засобу марки БОГДАН, державний номерний знак НОМЕР_1 ОСОБА_1 (посвідчення водія НОМЕР_4 ) повинен був мати і пред`явити особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються регулярні пасажирські перевезення, а саме: схему маршруту та розклад руху відповідно до вимог статті 39 Закону № 2344-ІІІ.

Запис про наявність у водія схеми маршруту та розкладу руху та їх неврахування посадовими особами Укртрансбезпеки під час перевірки в акті відсутній.

Тож суд доходить висновку про наявність під час рейдової перевірки 21 серпня 2023 року порушення статті 39 Закону України Про автомобільний транспорт у зв`язку зі здійсненням перевезення пасажирів за маршрутом №22 «Кільцевий» за відсутності документів, передбачених статтею 39 Закону № 2344-ІІІ, а саме: відповідної схеми маршруту та розкладу руху.

Абзацом 3 частини 1 статі 60 Закону № 2344-ІІІ встановлено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 цього Закону, - у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За визначеннями, наведеними у статті 1 Закону №2344-III, автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами; регулярні пасажирські перевезення - перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування за умовами, визначеними паспортом маршруту, затвердженим в установленому порядку органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування або уповноваженими органами Договірних Сторін у разі міжнародних перевезень.

Положеннями статті 29 Закону № 2344-III визначено, що автомобільним перевізником та автомобільним самозайнятим перевізником, які здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб`єкти господарювання, які відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надають послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом, що використовується ними на законних підставах.

Суд погоджується з позивачем в тому, що автомобільним перевізником, суб`єктом відповідальності за порушення вимог Закону № 2344-III, є суб`єкт господарювання, який надає послуги з перевезення пасажирів на підставі відповідного договору, укладеного з органом місцевого самоврядування, проте ненадання суду такого договору не змінює статус позивача як автомобільного перевізника при здійснення пасажирського перевезення за маршрутом "Кільцевий", оскільки судом встановлено, а позивачем не спростовано, що під час здійснення перевірки транспортного засобу марки Богдан, д.н.з. НОМЕР_1 на зупинці Героїв Сталінграду у м. Полтава водієм ОСОБА_1 надано тимчасовий реєстраційний талон серії НОМЕР_2 від 11 липня 2020 року, який дійсний до 10 липня 2025 року та згідно якого право керування транспортним засобом БОГДАН, реєстраційний номер НОМЕР_1 надано ТОВ «Люкс-Полтава 2009».

У змісті акту проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №019278 від 21 серпня 2023 року також було зазначено, що транспортний засіб марки Богдан, д.н.з. НОМЕР_1 використовує ТОВ «Люкс-Полтава 2009» та вказаний акт водій підписав без зауважень.

Окрім того, штраф у сумі 17000,00 грн, що накладений оскаржуваною постановою №022304 від 12 вересня 2023 року, сплачений відповідно до платіжної інструкції №443 від 28 вересня 2023 року -Товариством з обмеженою відповідальністю «Люкс-Полтава 2009».

На підставі встановлених обставин суд доходить висновку, що перевезення пасажирів транспортним засобом БОГДАН, реєстраційний номер НОМЕР_1 здійснював 21 серпня 2023 року об 14:15 на зупинці Героїв Сталінграду у м. Полтава автомобільний перевізник - ТОВ «Люкс-Полтава 2009», натомість, документи на підтвердження того, що автомобільним перевізником була інша особа, під час рейдової перевірки не надавалися.

В ході судового розгляду справи позивач почав стверджувати про те, що пасажирські перевезення здійснює не він, а ТОВ «ТК «Експрес-Лайн» відповідно до договору про організацію перевезень пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування №783 від 10 червня 2022 року /а.с. 9-10/.

Водночас наданий суду договір про організацію перевезень пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування №783 від 10 червня 2022 року не спростовує вищевикладені висновки суду, оскільки сама по собі наявність цього договору не означає, що автомобільним перевізником 21 серпня 2023 року об 14:15 на зупинці Героїв Сталінграду у м. Полтаві при здійсненні перевезень пасажирів за маршрутом "Кільцевий" було саме ТОВ «ТК «Експрес-Лайн», адже можливість здійснення перевезень пасажирів за одним і тим же маршрутом не обмежується виключно одним перевізником (тобто на одному маршруті можуть здійснювати перевезення декілька автомобільних перевізників), або договір не розпочав чи припинив свою дію (згідно пункту 7.3 договору він вступає в силу 13 червня 2022 року та діє до проведення конкурсу) чи був скасований судом або розірваний сторонами.

Доказів на підтвердження відсутності у позивача договору про організацію перевезень пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування, укладеного ним та між органом місцевого самоврядування, або наявності такого договору про здійснення пасажирських перевезень за іншими маршрутами (без включення маршруту №22 «Кільцевий» м. Полтава) позивачем не надано (як-то, відповідь органу місцевого самоврядування на відповідний запит позивача або відповідний договір позивача із органом місцевого самоврядування станом на 23 серпня 2023 року).

Також позивачем не надано суду належних та допустимих доказів на підтвердження відсутності у позивача із водієм ОСОБА_1 правових відносин (трудових чи цивільно-правових).

Інші доводи позивача не спростовують вищевикладені висновки суду.

Враховуючи викладене, суд доходить висновку про відсутність фактичних та правових підстав для визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №022304 від 12 вересня 2023 року.

Таким чином, у задоволенні позову слід відмовити.

У зв`язку з відмовою у задоволенні адміністративного позову відсутні підстави для розподілу судових витрат.

Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Відмовити у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Люкс-Полтава 2009" (вул. Героїв АТО, буд. 114, корп. 2, кв. 79, м. Полтава, Полтавська область, 36023, ідентифікаційний код 36396447) до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) (просп. Перемоги, буд.14, м. Київ, 03135, ідентифікаційний код 39816845) та Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті (вул. Європейська, буд. 155, м. Полтава, Полтавська область, 36008) про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №022304 від 12 вересня 2023 року.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Н.І. Слободянюк

Дата ухвалення рішення11.01.2024
Оприлюднено15.01.2024
Номер документу116264769
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною та скасування постанови

Судовий реєстр по справі —440/15609/23

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Рішення від 11.01.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 20.10.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні