Постанова
від 24.05.2024 по справі 440/15609/23
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий І інстанції: Н.І. Слободянюк

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 травня 2024 р. Справа № 440/15609/23Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді Катунова В.В.,

Суддів: Чалого І.С. , Ральченка І.М. ,

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "Люкс-Полтава 2009" на рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 11.01.2024, вул. Пушкарівська, 9/26, м. Полтава, 36039 по справі № 440/15609/23

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Люкс-Полтава 2009"

до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) , Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті

про визнання протиправною та скасування постанови,

ВСТАНОВИВ:

Товариства з обмеженою відповідальністю "Люкс-Полтава 2009" (надалі - позивач, ТОВ "Люкс-Полтава 2009") звернулось до суду з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) (надалі також відповідач 1), Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті (надалі також відповідач 2) у якому позивач просив визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №022304 від 12 вересня 2023 року.

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 11.01.2024 у задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись з рішенням суду, позивач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просить його скасувати та ухвалити нове судове рішення, яким задовольнити позовні вимоги.

Доводи апеляційної скарги обґрунтовані тим, що відповідачем не доведено, що на момент проведення рейдової перевірки ТОВ "Люкс - Полтава 2009" надавало послуги з регулярних перевезень пасажирів на маршруті № 22 "Кільцевій".

Відповідач надав відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначив, що надання відповідних послуг саме ТОВ "Люкс - Полтава 2009" свідчить наявність у водія на момент проведення рейдової перевірки документів, що підтверджують законність використання даного транспортного засобу саме ТОВ "Люкс Полтава 2009", зокрема, тимчасового реєстраційного талону серії НОМЕР_1 , дійсного до 10.07.2025, виданого на ім`я позивача.

Просив рішення апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції залишити без змін.

У відповідності до п. 3 ч. 1ст. 311 КАС Українисуд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Предметом апеляційного оскарження є судове рішення, яке прийняте судом першої інстанції в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, у зв`язку з чим колегія суддів вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.

Учасниками по даній справі було отримано копії ухвал Другого апеляційного адміністративного суду від 18.03.2024 року про відкриття апеляційного провадження та про призначення даної справи до апеляційного розгляду в порядку письмового провадження, у т.ч. відповідачами отримано копію апеляційної скарги позивача, що підтверджується наявними в матеріалах справи довідками про доставку електронних документів через підсистему "Електронного суду", а також повідомленням про вручення поштового відправлення.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, відзиву на неї, дослідивши докази по справі, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що На підставі графіка проведення рейдових перевірок від 18 серпня 2023 року /а.с. 41-зворот/ та направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) №008214 від 18 серпня 2023 року /а.с. 41/ 21 серпня 2023 року посадовими особами Державної служби України з безпеки на транспорті в м. Полтава на зупинці Героїв Сталінграду проведено перевірку транспортного засобу марки БОГДАН, державний номерний знак НОМЕР_2 /а.с. 42/.

Згідно із Свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_3 /а.с. 42-зворот - 43/ транспортний засіб марки БОГДАН, державний номерний знак НОМЕР_2 , рік випуску 2006, дата реєстрації 08 липня 2020 року, належить ОСОБА_1 .

Відповідно до тимчасового реєстраційного талону серії НОМЕР_1 від 11 липня 2020 року /а.с. 42-зворот - 43/, дійсного до 10 липня 2025 року, право керування транспортним засобом БОГДАН, реєстраційний номер НОМЕР_2 , надано ТОВ «Люкс-Полтава 2009».

За результатами перевірки посадовими особами Укртрансбезпеки складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №019278 від 21 серпня 2023 року /а.с. 42/, в якому зафіксовано, що 21 серпня 2023 року о 14:15 в м. Полтава на зупинці Героїв Сталінграду проведено перевірку транспортного засобу марки БОГДАН, державний номерний знак НОМЕР_2 , серія і номер свідоцтва про реєстрацію: НОМЕР_3 , водій ОСОБА_2 (посвідчення водія НОМЕР_4 ), що належить ОСОБА_1 , використовує - ТОВ «Люкс-Полтава 2009» (м. Полтава, вул. Красіна, 114, кв. 79, ідентифікаційний код 36396447). Під час перевірки виявлено порушення: статті 34 Закону України Про автомобільний транспорт під час надання послуг з регулярних міських перевезень пасажирів за маршрутом №22 «Кільцевий» перевізник не забезпечив водія документами, передбаченими статтею 39 Закону України Про автомобільний транспорт, а саме: схемою маршруту та розкладом руху, відповідальність за яке передбачена абзацом 3 частини першої статті 60 Закону України Про автомобільний транспорт перевезення пасажирів за відсутності на момент перевірки документів, визначених статтею 39 Закону України Про автомобільний транспорт.

З вказаним актом водій ОСОБА_2 ознайомлений, про що свідчить його особистий підпис в акті перевірки.

Запис про наявність у водія схеми маршруту та розкладу руху та їх неврахування посадовими особами Укртрансбезпеки під час перевірки в акті відсутній.

Повідомлення про розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт вих. №66767/34/24-23 від 31 серпня 2023 року /а.с. 44-зворот/, в якому зазначено дату, час та місце розгляду справи (у приміщенні Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області) на 10:00 год 12 вересня 2023 року), надіслано Відділом державного нагляду (контролю) у Полтавській області на адресу ТОВ «Люкс-Полтава 2009» /а.с. 45-46/.

12 вересня 2023 року в.о. начальника Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті Звагольським В. винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №022304 /а.с. 40-зворот/, якою до Товариство з обмеженою відповідальністю "Люкс-Полтава 2009", місцезнаходження: 36023, Полтавська область, м. Полтава, вул. Красіна, 114, корп. 2 кв.79, на підставі абзацу 3 частини першої статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" застосовано (стягнуто) адміністративно-господарський штраф в сумі 17000,00 грн за допущення 21 серпня 2023 року о 14:15 у місті Полтава порушення пункту статті 39 Закону України "Про автомобільний транспорт" (згідно акту проведення перевірки від 21 серпня 2023 року №019278).

Відповідно до платіжної інструкції №443 від 28 вересня 2023 року /а.с. 49/ ТОВ «Люкс-Полтава 2009» сплачено штраф у сумі 17000,00 грн згідно постанови №022304 від 12 вересня 2023 року.

Не погодившись із постановою про притягнення до відповідальності, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з доведеності відповідачем вчинення ТОВ «Люкс-Полтава 2009» правопорушення, що свідчить про правомірність спірної постанови.

Надаючи правову оцінку вказаним обставинам справи, колегія суддів зазначає наступне.

Згідно з приписами ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 № 2344-III (далі - Закон № 2344-III).

Згідно з частиною першою статті 5 Закону № 2344-ІІІ основним завданням державного регулювання та контролю у сфері автомобільного транспорту є створення умов безпечного, якісного й ефективного перевезення пасажирів та вантажів, надання додаткових транспортних послуг.

Відповідно до положень статті 6 Закону №2344-III загальне державне регулювання діяльності автомобільного транспорту здійснює Кабінет Міністрів України відповідно до своїх повноважень.

Реалізація державної політики у сфері автомобільного транспорту здійснюється через центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює, зокрема, державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм на автомобільному транспорті.

Державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Рейдові перевірки (перевірки на дорозі) дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08 листопада 2006 року затверджено Порядок проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) /надалі - Порядок №1567 (у відповідній редакції)/, який відповідно до пункту 1 Порядку №1567 визначає процедуру проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.

Згідно з пунктом 2 Порядку №1567 рейдовим перевіркам (перевіркам на дорозі) підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних автомобільних перевізників (далі - транспортні засоби), що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.

Рейдова перевірка (перевірка на дорозі) здійснюється на підставі щотижневого графіка (пункт 12 Порядку № 1567).

Відповідно до пунктів 14, 15, 21 Порядку №1567 рейдовою перевіркою (перевіркою на дорозі) є перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.

Під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) перевіряється, зокрема: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; виконання водієм вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.

У разі виявлення в ході рейдової перевірки (перевірки на дорозі) транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовою особою (особами), що провела перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.

Згідно з пунктами 25-27 Порядку №1567 справа про порушення розглядається в територіальному органі Укртрансбезпеки за місцезнаходженням автомобільного перевізника або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи автомобільного перевізника) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.

Справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи автомобільного перевізника. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа автомобільного перевізника повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням або надсиланням на офіційну електронну адресу (за наявності).

У разі неявки уповноваженої особи автомобільного перевізника справа про порушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник територіального органу Укртрансбезпеки або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.

Як свідчать матеріали справи, за результатами розгляду справи про порушення на підставі акту перевірки та наданих водієм документів винесено постанову про застосування до позивача адміністративно-господарського штрафу від 12 вересня 2023 року №022304.

Відповідно до частини першої статті 34 Закону № 2344-ІІІ автомобільний перевізник повинен виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів та забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів.

Статтею 39 Закону № 2344-ІІІ встановлено, що автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення.

Документи для регулярних пасажирських перевезень:

для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх дозвіл, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;

для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством України;

для пасажира - квиток на проїзд в автобусі та на перевезення багажу (для пільгового проїзду - посвідчення особи встановленого зразка чи довідка, на підставі якої надається пільга), а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - електронний квиток та документи для пільгового проїзду.

Документи для регулярних спеціальних пасажирських перевезень:

для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із замовником транспортних послуг, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;

для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, схема маршруту, розклад руху, інші документи, передбачені законодавством України.

Отже, положеннями статті 39 Закону № 2344-ІІІ покладено на автомобільного перевізника обов`язок з забезпечення, а на водія пред`явлення для перевірки схеми маршруту та розкладу руху при здійсненні регулярних пасажирських перевезень.

Таким чином, водій транспортного засобу марки БОГДАН, державний номерний знак НОМЕР_2 ОСОБА_2 (посвідчення водія НОМЕР_4 ) повинен був мати і пред`явити особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються регулярні пасажирські перевезення, а саме: схему маршруту та розклад руху відповідно до вимог статті 39 Закону № 2344-ІІІ.

Запис про наявність у водія схеми маршруту та розкладу руху та їх неврахування посадовими особами Укртрансбезпеки під час перевірки в акті відсутній.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про наявність під час рейдової перевірки 21 серпня 2023 року порушення статті 39 Закону України Про автомобільний транспорт у зв`язку зі здійсненням перевезення пасажирів за маршрутом №22 «Кільцевий» за відсутності документів, передбачених статтею 39 Закону № 2344-ІІІ, а саме: відповідної схеми маршруту та розкладу руху.

Абзацом 3 частини 1 статі 60 Закону № 2344-ІІІ встановлено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 цього Закону, - у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За визначеннями, наведеними у статті 1 Закону №2344-III, автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами; регулярні пасажирські перевезення - перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування за умовами, визначеними паспортом маршруту, затвердженим в установленому порядку органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування або уповноваженими органами Договірних Сторін у разі міжнародних перевезень.

Положеннями статті 29 Закону № 2344-III визначено, що автомобільним перевізником та автомобільним самозайнятим перевізником, які здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб`єкти господарювання, які відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надають послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом, що використовується ними на законних підставах.

Суд погоджується з позивачем в тому, що автомобільним перевізником, суб`єктом відповідальності за порушення вимог Закону № 2344-III, є суб`єкт господарювання, який надає послуги з перевезення пасажирів на підставі відповідного договору, укладеного з органом місцевого самоврядування, проте ненадання суду такого договору не змінює статус позивача як автомобільного перевізника при здійснення пасажирського перевезення за маршрутом "Кільцевий", оскільки судом встановлено, а позивачем не спростовано, що під час здійснення перевірки транспортного засобу марки Богдан, д.н.з. НОМЕР_2 на зупинці Героїв Сталінграду у м. Полтава водієм ОСОБА_2 надано тимчасовий реєстраційний талон серії ХХТ №045732 від 11 липня 2020 року, який дійсний до 10 липня 2025 року та згідно якого право керування транспортним засобом БОГДАН, реєстраційний номер НОМЕР_2 надано ТОВ «Люкс-Полтава 2009».

У змісті акту проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №019278 від 21 серпня 2023 року також було зазначено, що транспортний засіб марки Богдан, д.н.з. НОМЕР_2 використовує ТОВ «Люкс-Полтава 2009» та вказаний акт водій підписав без зауважень.

Отже, аналізуючи фактичні обставини справи та наведені вище норми, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що перевезення пасажирів транспортним засобом БОГДАН, реєстраційний номер НОМЕР_2 здійснював 21 серпня 2023 року об 14:15 на зупинці Героїв Сталінграду у м. Полтава автомобільний перевізник - ТОВ «Люкс-Полтава 2009», натомість, документи на підтвердження того, що автомобільним перевізником була інша особа, під час рейдової перевірки не надавалися.

Позивач стверджує, що пасажирські перевезення здійснює не він, а ТОВ «ТК «Експрес-Лайн» відповідно до договору про організацію перевезень пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування №783 від 10 червня 2022 року /а.с. 9-10/.

Водночас наданий суду договір про організацію перевезень пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування №783 від 10 червня 2022 року не спростовує вищевикладені висновки суду, оскільки сама по собі наявність цього договору не означає, що автомобільним перевізником 21 серпня 2023 року об 14:15 на зупинці Героїв Сталінграду у м. Полтаві при здійсненні перевезень пасажирів за маршрутом "Кільцевий" було саме ТОВ «ТК «Експрес-Лайн», адже можливість здійснення перевезень пасажирів за одним і тим же маршрутом не обмежується виключно одним перевізником (тобто на одному маршруті можуть здійснювати перевезення декілька автомобільних перевізників), або договір не розпочав чи припинив свою дію (згідно пункту 7.3 договору він вступає в силу 13 червня 2022 року та діє до проведення конкурсу) чи був скасований судом або розірваний сторонами.

Доказів на підтвердження відсутності у позивача договору про організацію перевезень пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування, укладеного ним та між органом місцевого самоврядування, або наявності такого договору про здійснення пасажирських перевезень за іншими маршрутами (без включення маршруту №22 «Кільцевий» м. Полтава) позивачем не надано (як-то, відповідь органу місцевого самоврядування на відповідний запит позивача або відповідний договір позивача із органом місцевого самоврядування станом на 23 серпня 2023 року).

З огляду на встановлені у справі фактичні обставини та досліджені докази, колегія суддів вважає, що факт не надання водієм під час перевірки документів, на підставі яких виконуються регулярні пасажирські перевезення, а саме: схеми маршруту та розкладу руху відповідно до вимог статті 39 Закону № 2344-ІІІ є доведеним, відповідач при прийнятті оскаржуваної постанови про застосування адміністративного-господарського штрафу від 12.09.2023 № 022304, діяв на підставі та у спосіб, що передбачені законодавством, з дотриманням вимог ч. 2 ст. 2 КАС України, а тому відсутні підстави для визнання її протиправною та скасування.

Доводи апелянта не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи та висновків суду не спростовують.

Відповідно до ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

За приписами п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право: залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги спростовані наведеними вище обставинами та нормативно-правовим обґрунтуванням, у зв`язку з чим підстав для скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.

Ураховуючи те, що за наслідками апеляційного перегляду цієї справи рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін, тому відсутні підстави для перерозподілу судових витрат.

Керуючись ст. ст. 243, 250, 311, 315, 316, 321 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Люкс-Полтава 2009" - залишити без задоволення.

Рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 11.01.2024 по справі № 440/15609/23 залишити без змін .

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя-доповідач В.В. Катунов Судді І.С. Чалий І.М. Ральченко

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.05.2024
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу119271302
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —440/15609/23

Постанова від 24.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Рішення від 11.01.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 20.10.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні