Постанова
від 10.01.2024 по справі 240/29950/22
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 240/29950/22

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Гурін Д.М.

Суддя-доповідач - Матохнюк Д.Б.

10 січня 2024 року м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Матохнюка Д.Б.

суддів: Гонтарука В. М. Білої Л.М. ,

за участю:

секретаря судового засідання: Кушнір В. В.,

представника позивача: Стеценка Д.О.,

представника відповідача: Кінзерської Н.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Житомирській області на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 09 серпня 2023 року у справі за адміністративним позовом приватного підприємства "Мобілтранс" до Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

В С Т А Н О В И В :

у листопаді 2022 року приватне підприємство «Мобілтранс» (ПП «Мобілтранс») звернулось в суд з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Житомирській області (ГУ ДПС у Житомирській області) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 28.06.2022 року №0030420706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 2409964,70 грн, №0030430706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 240000,00 грн; №0030440706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 1020,00 грн, №0030450706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 160000,00 грн; №0030460706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 53894,58 грн, №0030470706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 1020,00 грн.

09 серпня 2023 року Житомирський окружний адміністративний суд прийняв рішення про задоволення адміністративного позову.

Не погоджуючись з судовим рішенням відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане рішення та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, що, на його думку, призвело до неправильного вирішення спору.

У судовому засіданні представник відповідача апеляційну скаргу підтримала та просила її задовольнити.

Представник позивача про задоволення апеляційної скарги заперечив, посилаючись на її необґрунтованість та безпідставність.

Заслухавши, суддю-доповідача, пояснення сторін, перевіривши доводи апеляційної скарги наявними в матеріалах справи письмовими доказами, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, податковим органом проведено наступні фактичні перевірки ПП "Мобілтранс":

-на підставі наказу про проведення фактичної перевірки ПП "Мобілтранс." №254-п від 24.05.2022 проведено фактичну перевірку господарської одиниці за адресою: м. Житомир, проспект Незалежності, 11/А;

- на підставі наказу про проведення фактичної перевірки ПП "Мобілтранс." №255-п від 24.05.2022 проведено фактичну перевірку господарської одиниці за адресою: м. Житомир, вул. Жуйка, 43.

За результатами проведення фактичних перевірок складено акти №3138/06/25/РРО/40808771 від 03.06.2022 року та №3135/06/25/РРО/40808771 від 03.06.2022 року, яким встановлено порушення ПП «Мобілтранс» п. 12 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 №265/95-ВР; п. 85.2 ст. 85, пп. 230.1.2, 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України; ст. 24 Кодексу законів про працю України.

Так, під час перевірки за адресою м. Житомир, просп. Незалежності, 11/А встановлено, що згідно наданих до контролюючого органу, довідок про зведених за добу, підсумкових облікових даних щодо обліку, обігу пального (отримання/відпуск пального) та залишків пального на акцизному складі ПП "Мобілтранс." (код згідно з ЄДРПОУ 40808771) за адресою місця здійснення діяльності: м. Житомир, просп. Незалежності, 11/А має зареєстрований акцизний склад з уніфікованим номером 1004016, на якому розміщено резервуар підземний КРАПТ №61919 загальною ємністю 50м3 (розділений на 4 секції, а саме: 8 м3, 8 м3, 17 м3, 17 м3), який, в свою чергу, згідно наданих до контролюючого органу довідок про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу пального (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі, обладнаний рівнемірами-лічильниками в кількості 4 шт. ALISONIC DELPHI 485 серійні №011308, №011311, №011323, №011310 та три резервуари наземні КРАПТ ємністю 10 м3, 5 м3 та 15 м3, які згідно наданих до контролюючого органу довідок про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) пального обладнані рівнемірами-лічильниками серійні: №0239, №0146, №0097.

Також на акцизному складі використовуються витратоміри-лічильники типу V-line H4703.060/2/40/LPG з серійним №1228/19, типу NOVA з серійним №1333 та №1334 та витратоміри-лічильники для скрапленого газу типу V-line 8995.622/LPG/40 з серійним №421/16 та №422/16.

На момент проведення фактичної перевірки дослідження актуальності реєстрації акцизного складу, розташованих на ньому рівнемірів-лічильників та витратомірів-лічильників в Єдиному державному реєстрі неможливе у зв`язку з відсутністю доступу до відповідних баз даних.

Також в ході проведення перевірки платником податків не було надано жодного документу, що стосується предмету фактичної перевірки, в тому числі, але не виключно, не надано реєстраційне посвідчення на РРО №300033255 , документи, що підтверджують позитивний результат повірки та сертифікати відповідності на перераховані вище засоби вимірювальної техніки, документи на господарську одиницю, технічну документацію на введення в експлуатацію або готовності до експлуатації об`єкту та будь-яких дозвільних документів на проведення робіт та експлуатацію обладнання.

Також не було надано жодного документу на пальне, яке було в наявності на АЗС на момент початку перевірки 25.05.2022. Х-звіт № 8921 від 25.05.2022 10:35 в кількості ДП - 1732,24 л, бензин А-95 - 425,8 л, газ - 10955,05 л.

Крім того, суб`єктом господарювання не було надано жодного документу на пальне, яке було отримане на АЗС згідно наданих до контролюючого органу довідок про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу пального (отримання/відпуску) та залишку пального на акцизному складі та наявних Х-звітів (які додаються), а саме: бензин А-95 отримано 25.05.2022 в кількості 7200 л, ДП отримано 26.05.2022 в кількості 3500,00 л та 27.05.2022 в кількості 4845,00 л (загальна кількість 8345,00 л), та газ скраплений отримано 30.05.2022 в кількості 13100 л. Додатково повідомляємо, що під час проведення фактичної перевірки працівниками контролюючого органу проводився моніторинг господарської діяльності платника податків на АЗС (хронометраж) за адресою: м.Житомир, просп. Незалежності 11/А.

Так, під час перевірки за адресою м. Житомир, вул. Жуйка, 43 встановлено, що суб`єкт господарювання на АЗС використовує в своїй господарській діяльності два двохсекційні резервуари КРАПТ ємністю 12 м3 кожен 2017 року виготовлення заказ №Н235 апарат №1 (бензин А-95, дизельне паливо) та заказ №Н235 апарат №2 (бензин А-95, дизельне паливо), які обладнані рівнемірами-лічильниками в кількості 4 шт. (DELPHI 485 ExD, серійні номери 042647, 042648, 042649, 042650) та паливо роздавальні колонки в кількості 4 шт. (тип NOVA - 1 КЕД-50-0,25-1-А-2-0213 2017 року виготовлення, заводські номери 0128, 0129, 0130, 0131). Дослідити реєстрацію усіх розташованих на акцизному складі резервуарів, введених в експлуатацію, витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі неможливе, оскільки на момент перевірки відсутній доступ до даної бази. Згідно довідок про зведені за добу, підсумкові облікові дані щодо обліку, обігу пального (отримання/відпуск пального) та залишків пального на акцизному складі встановлено, що за період з 31.08.2021 по 01.06.2022 (включно) ПП "Мобілтранс." в таблиці 1 «Інформація щодо обсягів залишків пального за товарної під категорії згідно зУКТ ЗЕДна початок та кінець звітної доби у розрізі резервуарів, розташованих на акцизному складі пального за показниками рівнемірів» зазначає лише три рівнеміра (серійні номери рівнемірів 042647, 042648, 042649), один рівнемір (серійний номер 042650) в таблиці не зазначає.

Також згідно довідок встановлено, що ПП "Мобілтранс." за даною адресою зазначає акцизний склад уніфікований номер 1004017. Перевірити реєстрацію акцизного складу в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового на момент перевірки неможливо, оскільки відсутній доступ до даної бази.

У ході перевірки встановлено, що ПП "Мобілтранс." за період з 31.08.2021 по 01.06.2022 (включно) не забезпечив щоденне формування даних про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального, а саме за 23.02.2022 подав 10.03.2022, за 24.02.2022, 25.02.2022, 26.02.2022 подав 11.03.2022.

Під час проведення перевірки уповноваженою особою 30.05.2022 було забезпечено зняття залишків та порівняння їх з даними обліку, а саме Х-звіту, в результаті чого було встановлено неналежне ведення обліку ТМЦ (нестача бензину А-92 в кількості 22,65 л по ціні 69,00 грн за літр та нестача бензину А-95 в кількості 12,92 л по ціні 69,00 грн за літр).

Також не було надано жодного документа на пальне, яке було в наявності з моменту початку перевірки 25.05.2022. Х-звіт №6584 від 25.05.2022 бензин А-92 169 л, дизельне паливо 356,94 л, бензин А-95 159,95 л.

У ході проведення перевірки ПП "Мобілтранс" було надано запит про надання документів/копій документів, які належать до предмету фактичної перевірки. В свою чергу, ПП "Мобілтранс." не було забезпечено надання документів, зазначених в запиті, окрім Х-звітів та видаткових накладних на пальне, яке зливалось в резервуари на АЗС за період з 25.05.2022 з 01.06.2022 та зняття фактичних залишків (запасів) ТМЦ станом на 30.05.2022. У зв`язку з ненаданням документів складено акт.

Крім того, у ході проведення перевірки дотримання роботодавцем законодавства щодо укладання трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками встановлено, що за період з 25 травня по 02 червня 2022 року ПП "Мобілтранс" на господарській одиниці АЗС за адресою: АДРЕСА_1 використовувалась наймана праця працівників ОСОБА_1 ІПН НОМЕР_1 , ОСОБА_2 ІПН НОМЕР_2 , ОСОБА_3 ІПН НОМЕР_3 . Накази на прийняття вищезазначених осіб до перевірки не надано, а також не надано будь-яких інших документів, що свідчать про оформлення трудових відносин.

Згідно інформаційних баз ДПС України встановлено відсутність повідомлень про прийняття на роботу вищеперерахованих найманих працівників, чим порушеност. 24 КЗППта абз. 2 Постанови КМУ від 17.06.2005 №413 «Про порядок повідомлення Державної податкової служби та її територіальних підрозділів про прийняття працівників на роботу».

На підставі актів перевірок, 28.06.2022 року ГУ ДПС у Житомирській області прийняті наступні податкові повідомлення-рішення: №0030420706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 2409964,70 грн; №0030430706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 240000,00 грн; №0030440706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 1020,00 грн; №0030450706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 160000,00 грн; №0030460706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 53894,58 грн; №0030470706 про застосування штрафної (фінансової) санкції (штрафу) у розмірі 1020,00 грн.

Не погодившись з такими рішеннями позивач оскаржив їх до Житомирського окружного адміністративного суду.

За результатами встановлених обставин судом першої інстанції зроблено висновок щодо обґрунтованості позовних вимог.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.

Так, відповідно до п. 85.2 ст. 85 ПК України платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки.

Згідно п. 44.7. ст. 44 ПК Україниу разі якщо посадова особа контролюючого органу, яка здійснює перевірку, відмовляється з будь-яких причин від врахування документів, наданих платником податків під час проведення перевірки, платник податків має право до закінчення перевірки надіслати листом з повідомленням про вручення та з описом вкладеного або надати безпосередньо до контролюючого органу, який проводить перевірку, копії таких документів (засвідчені печаткою платника податків (за наявності печатки) та підписом платника податків - фізичної особи або посадової особи платника податків - юридичної особи).

Як встановлено судом першої інстанції, підтверджується матеріалами справи та показами свідків, ПП «Мобілтранс» не ухилялось від надання документів до перевірок, документи надавалися однак були проігноровані перевіряючими.

За таких обставин, ПП "Мобілтранс." у відповідності до п.44.7. ст. 44 Податкового кодексу України03.06.2022 відправило цінними листами з описом вкладення запитувані перевіряючими документи, листи було отримано 13.06.2022, однак під час розгляду заперечень подані документи не були враховані.

Так, згідно листа №1000232972584 від 03.06.2022 до ГУ ДПС у Житомирській області направлено копії ліцензії про право торгівлі пальним, договору поставки, видаткових накладних, ТТН, договору поставки, видаткових накладних №255-257 від 25.03.2022, реєстраційного посвідчення №3000332467, довідки опломбування РРО, наказу №14-осн від 01.08.2017, наказу №2-осн від 15.02.2017, змінного звіту №17-НП, відміток про повірки засобів вимірювальної техніки, дозволів управління Держпраці, х-звіту від 25.05.2022, договору оренди, акта інвентаризації.

Також, згідно листа №1000232972576 від 03.06.2022 до ГУ ДПС у Житомирській області направлено копії ліцензії про право торгівлі пальним, договору поставки №НП-01/11-2021-3 від 01.11.2021, видаткових накладних 246, 247 від 12.03.2022, №254 від 23.03.2022 та ТТН; договору поставки №22 від 28.12.2022, видаткових накладних №255-257 від 25.03.2022, реєстраційного посвідчення №3000332555, довідки опломбування РРО, наказу №20-осн від 22.11.2018, змінного звіту №17-НП, відміток про повірки засобів вимірювальної техніки, х-звіту від 25.05.2022, акта інвентаризації.

Враховуючи викладене вище, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що податкові повідомлення-рішення №0030440706 та №0030470706 від 28.06.2022, якими до ПП "Мобілтранс" застосовано штрафні санкції за ненадання документів до перевірки є протиправними та підлягають скасуванню.

Крім того, п. 12 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 №265/95-ВР визначено, що суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов`язані: вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку. Порядок та форма обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. При цьому суб`єкт господарювання зобов`язаний надати контролюючим органам на початок проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), що підтверджують облік та походження товарних запасів (зокрема, але не виключно, документи щодо інвентаризації товарних запасів, документи про отримання товарів від інших суб`єктів господарювання та/або документи на внутрішнє переміщення товарів), які на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об`єкті).

Згідно пп. 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу Україниакцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно зУКТ ЗЕД2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.

Під час проведення фактичної перевірки ПП "Мобілтранс" податковим органом встановлено порушення п. 12ст. 3 Закону України №265/95ВР в частині неведения обліку товарних запасів у порядку встановленому законодавством за місцем їх реалізації (не відповідність фактичних залишків пального згідно обліку).

Так, контролюючим органом встановлено факт неведения в порядку, встановленому законодавством, обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, на загальну суму 2 409 964,70 грн.(господарська одиниця за адресою м. Житомир, проспект Незалежності ПА) та ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю (до перевірки не надані звіти за формою №17-НП, №14-ГС), а також не надано накладні на пальне, що зберігалося у місці роздрібної торгівлі пальним (про що складено акт про ненадання документів від 02.06.2022 №242/06). В тому числі не надано змінні звіти 14-ГС та 17 - НП, у яких ведеться оперативний облік пального на АЗС.

Також, перевіряючими зроблено висновок, що ПП "Мобілтран." на акцизному складі з уніфікованим номером №1004017, за адресою: м. Житомир вул. Жуйка 43 здійснювалась господарська діяльність зі зберігання, приймання, та відпуску пального споживаючам, з використанням рівномірів-лічильників, якими обладнані резервуари для зберігання пального у кількості 4 одиниць, та через витратоміри-лічильники у кількості 4 штук без позитивного результату повірки або оцінки відповідності.

Перевіряючими зроблено висновок про неведення обліку товарних запасів, оскільки до перевірки не надані звіти за формою №17-НП, №14-ГС, а за адресою м. Житомир, вул. Жуйка, 43 в реалізації у ПП "Мобілтранс" знаходилось: дизельне пальне - 356,94 л. та бензинове пальне А95 - 159,95л. А92 - 169 л., відповідно до наданих Х-звітів від 27.05.2022.

Проте, позивачем в термін встановленийПодатковим кодексом Українибули надані документи, зокрема договори поставки пального, накладні на пальне, змінні звіти №17-НП, відмітки про повірку засобів вимірювальної техніки, тощо, які були проігноровані податковим органом та не були долучені до матеріалів перевірки.

Так, на підтвердження ведення ПП "Мобілтранс." обліку товарних запасів у матеріалах справи містяться: ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: м. Житомир, вул. Жуйка, 43, ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: м. Житомир, просп. Незалежності, 11/А, договір поставки нафтопродуктів №НП-01/11-2021-3 від 01.11.2021, видаткові накладні до договору поставки нафтопродуктів №НП-01/11-2021-3 від 01.11.2021; договір поставки газового пального №170/2 від 01.05.2022, видаткові накладні на газ скраплений, товарно-транспортна накладна на газ скраплений; Х-звіти на продаж пального, накладні на переміщення пального, Х-звіти на продаж пального, Z-звіти на обіг коштів та продаж пального, змінні звіти за формою №17-НП.

Таким чином, твердження ГУ ДПС у Житомирській області про неведення обліку товарно-матеріальних цінностей спростовуються наведеними вище документами, які не були прийняті відповідачем та не долучені до матеріалів перевірки.

За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що податкові повідомлення-рішення від 28.06.2022 №0030420706, яким до позивача застосовано штрафну санкцію на суму 2 409 964,70 грн. та №0030460706, яким до позивача застосовано штрафну санкцію на суму 53 894,58 грн. є протиправними та підлягають скасуванню.

Також, на підтвердження обладнання ПП "Мобілтранс" акцизних складів повіреними рівнемірами та витратомірами у матеріалах справи містяться: паспорт на підземний резервуар, паспорти на газові ємності, дозволи управління Держпраці, декларація про відповідність №03F-20 на рівнеміри ALISONIC, сертифікат відповідності на рівнеміри ALISONIC, декларація про відповідність №03F-20 на рівнеміри ALISONIC, відмітки про повірку паливнороздавальних колонок (витратомірів) NOVA; паспорт на ультразвукові датчики (рівнеміри) SIGMA, сертифікат відповідності №UA.TR.001 23 118-20 від 09.12.2020 на ультразвукові датчики (рівнеміри) SIGMA, відмітки про повірку ультразвукових датчиків (рівнемірів) SIGMA,відмітки про повірку газових витратомірів V-line.

Відтак, твердження ГУ ДПС у Житомирській області про необладнання акцизних складів повіреними рівнемірами та витратомірами спростовуються наведеними вище документами, які не були прийняті відповідачем та не долучені до матеріалів перевірки.

За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що податкові повідомлення-рішення від 28.06.2022 №0030450706, яким до позивача застосовано штрафну санкцію на суму 160 000,00 грн. та №0030430706, яким до позивача застосовано штрафну санкцію на суму 240 000,00 грн. є протиправними та підлягають скасуванню.

Таким чином, виявлені контролюючим органом порушення не підтверджуються письмовими доказами, та спростовуються письмовими доказами, які містяться в матеріалах справи та не спростовані відповідачем, а тому колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що оскаржувані рішення прийняті відповідачем необґрунтовано та у невідповідності до чинного законодавства, а тому наявні підстави для їх скасування.

Також, колегія суддів вважає за необхідне зазначити про те, що наведенні в апеляційній скарзі доводи повністю спростовуються встановленими у справі обставинами та письмовими доказами, які містяться в матеріалах справи.

Колегія суддів звертає увагу, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення дотримано норми матеріального і процесуального права, а тому відсутні підстави для задоволення вимог апеляційної скарги.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Житомирській області залишити без задоволення, а рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 09 серпня 2023 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 16 січня 2024 року.

Головуючий Матохнюк Д.Б. Судді Гонтарук В. М. Біла Л.М.

Дата ухвалення рішення10.01.2024
Оприлюднено18.01.2024
Номер документу116335176
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/29950/22

Ухвала від 26.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 07.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 10.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Постанова від 10.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 27.11.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 06.11.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 05.10.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 27.09.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Рішення від 09.08.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Гурін Дмитро Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні