Рішення
від 16.01.2024 по справі 240/24895/23
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 січня 2024 року м. Житомир справа № 240/24895/23

категорія 111030600

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Лавренчук О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" (далі - позизивач, ТОВ "М"ясовита") звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі - відповідач 1), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2), у якому просить:

- визнати протиправним і скасувати рішення Комісії ГУ ДПС у Житомирській області про реєстрацію/відмову у реєстрації пн/рк в ЄДПН №9165829/41261896 від 11.07.2023;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в ЄРПН розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2023 №543 до податкової накладної №133 від 30.04.2023.

В обґрунтування позову вказує, що товар, який повернувся від покупця ТОВ «Полісся Продукт»» та включений до розрахунку коригування №543 від 31.05.2023 постачався в період з 01.04.2023 по 30.04.2023. Позивач зазначає, що загальний обсяг поставленого згідно Договору товару становить 609816,41грн, у т.ч. ПДВ - 101636,07 грн. На підставі зазначених видаткових накладних у відповідності з умовами пункту. 6.7 протоколу узгодження розбіжностей до Договору поставки №15/01 від 15.01.2020 сформовано зведену податкову накладну (за мінусом частини повернень (враховувалися повернення товару поставка якого відбулася в поточному місяці (квітні 2023р.) №133 від 30.04.2023- обсяг постачання без податку на додану вартість 376256,63грн., сума ПДВ - 75251,33грн, яку було зареєстровано у ЄРПН 05.05.2023. У період з 01.05.2023 по 31.05.2023 покупцем ТОВ «Полісся Продукт» було повернуто товар, який йому постачався постачальником ТОВ «М`ясовита». Загальна вартість повернутого товару становить 182170,23грн. з врахуванням Податку на додану вартість. З них частину повернень в сумі 113375,53 грн з ПДВ була скоригована (сгорнуто) в ПН №544 від 31.05.2023, оскільки поставка і повернення певного товару відбулося в одному місяці. На повернення в сумі 68794,70грн. з ПДВ (повертався товар поставлений в попередніх місяцях) Покупцем сформовані Розрахунки коригування. Повернення товару пов`язане з: виявленням у процесі приймання товару невідповідності замовленню, специфікації, інформації, що зазначена в маркуванні товару та супровідних документах; виявленням невідповідності товарному вигляду (порушення цілісності етикетки та упаковки). Таким чином позивачем складено та подано на реєстрацію спірний розрахунок коригування маючи на це належні підстави, а саме належним чином зареєстровану зведену податкову накладну №133 від 30.04.2023 на поставку товару та належним чином оформлені документи на повернення товару за підписом представників сторін, які постачалися згідно вищевказаної податкової накладної. Саме ці повернення і стали підставою для, складання та подачі та реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2023 №543 до податкової накладної №133 від 30.04.2023. Однак, позивач отримав квитанцію про зупинення реєстрації РК в ЄРПН. На вимогу відповідача позивачем 23 червня 2023 року було надіслано Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригувань, реєстрацію яких зупинено від 23.06.2023 №100 по розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2023 №543 до ПН №133 від 30.04.2023, реєстрацію якого зупинено, з письмовими поясненнями та прикріплено копії документів, що підтверджують реальність спірних операцій. Вказує, що 29.06.2023 позивачем отримано від відповідача повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів. Позивач зауважує, що оскільки надані до пояснення документи є достатніми та такими, що повністю та чітко підтверджують господарську операцію, з наданих документів детально видно підстави та причини складання спірного розрахунку коригування Позивач не надав додаткові документи. Позивач вважає дану вимогу безпідставною та шаблонною з метою затягнути Відповідачем час розблокування спірного РК. За результатами опрацювання надісланих позивачем пояснень та документів, 11 липня 2023 року позивачем було отримано рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 9165829/41261896 від 11 липня 2023 року про відмову в реєстрації в ЄРПН Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2023 №543 до податкової накладної №133 від 30.04.2023. Позивач вважає оскаржуване рішення протиправним, а свої права порушеними. Просить позов задовольнити.

Суддя своєю ухвалою від 28.08.2023 прийняла позовну заяву до розгляду та відкрила спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи.

Відзиви відповідачів надійшли до суду 02.10.2023. Заперечуючи позовні вимоги відповідачі зазначають, що в ході дослідження документів встановлено, що на розгляд Комісії Позивачем надано не повний пакет документів, а саме, відсутні: акт звірки, платіжна інструкція на повернення коштів, розрахункові документи з постачальниками ТОВ «Фрешпак Україна», ТОВ «Матімекс Україна», ТОВ «Мк Яглєвєц»; розрахункові документи, акт виконаних робіт за оренду приміщення та обладнання. У зв`язку з необхідністю отримання від Позивача додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття Комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної розрахунку коригування в ЄРПН контролюючим органом 29.06.2023 направлено Повідомлення №9093389/41261896. Звертає увагу суду, що на адресу контролюючого органу Позивачем не було надано жодних додаткових пояснень на вимогу контролюючого органу оформлену в Повідомленні №9093389/41261896 від 29.06.2023. Порядком №520 передбачено, що якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування. Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання (абз.9 п. 9 Порядку №520). За встановлених обставин контролюючий орган не міг прийняти іншого рішення, ніж відмовити в реєстрації податкової накладної. Відповідачі вважають, що в даних спірних правовідносинах позивач, як платник ПДВ, не діяв добросовісно та з належною обачливістю у доведенні реальності господарської операції та обґрунтованості його вимог щодо реєстрації спірної податкової накладної, оскаржуване рішення про відмову у реєстрації ПН, було прийнятий з належною метою, на підставі, у спосіб та у формі, що передбачені діючим законодавством, в тому числі ПК України та Порядком, а тому таке правильне по суті рішення не може бути скасоване лише з мотивів незрозумілості для ТОВ «М`ясовита». Просять відмовити у задоволенні позову.

У період із 12.12.2023 по 25.12.2023 головуюча у справі суддя перебувала у відпустці.

Розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи (у письмовому провадженні), з особливостями, визначеними статтями 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, позовну заяву та відзив, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх наявними в матеріалах справи і дослідженими доказами, суд дійшов наступних висновків.

Згідно з ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" (код ЄДРПОУ 41261896) є платником податків, в тому числі й податку на додану вартість, та перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Житомирській області.

Основним видом діяльності підприємства за КВЕД є: 10.13 Виробництво м`ясних продуктів.

Встановлено, що 15 січня 2020 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Торгівельна компанія "Полісся - Продукт" ( покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" (продавець) було укладено Договір поставки №15/01 (т. 3 а.с. 207-214) за умовами якого: асортимент, кількість та ціна товару погоджується сторонами в замовленні і зазначаються в накладних, які є невід`ємною частиною цього договору (п. 3.1)

Окрім того, 15.01.2020 сторонами Договору поставки №15/01 було підписано Протокол узгодження розбіжностей (т. 3 а.с. 215- 218) у якому:

- п. 3.4 Договору викладено у наступній редакції: товар, що поставлений відповідно до умов Договору і не був реалізований покупцем у терміни придатності для даного товару підлягає поверненню постачальнику в об`ємі 3% від кількості щомісячного замовлення;

- п. 6.7 сторони досягли згоди про те, що Постачальник зобов`язаний надавати Покупцю зведені податкові накладні за господарськими операціями між Сторонами за кожний календарний місяць поставок (зведена податкова накладна за місяць складається в останній календарний день місяця, протягом якого здійснювались поставки) і розрахунок коригування в електронній формі в порядку і строки, встановлені чинним законодавством.

Встановлено, що 30 квітня 2023 року позивачем, у зв`язку із здійсненням повернення відповідно до договору поставки №15/01, Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" відповідно до вимог пункту 201.1 статті 201 ПК України склало та надіслало на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні податкову накладну №133, яка зареєстрована в ЄРПН, що не заперечується відповідачами (т. 4 а.с. 9-11).

З матеріалів справи вбачається, що 31 травня 2023 року, у зв`язку із здійсненням повернення товару відповідно до договору поставки №15/01, Товариством з обмеженою відповідальністю "М`ясовита", відповідно до вимог статті 192 ПК України, було сформовано та направлено на реєстрацію до ЄРПН розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №543 до податкової накладної №133 від 30.04.2023 (т. 1 а.с. 13-15).

Згідно квитанції від 13.06.2023 реєстрацію розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №543 від 31.05.2023 до податкової накладної №133 від 30.04.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних було зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у зв`язку із перевищенням суми компенсації вартості товару/послуги 1601, зазначеного у розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, над величиною залишку такого товару, визначеного як різниця обсягів придбання та постачання такого товару/послуги його отримувачем, що відповідає пункту 5 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних. (т. 1 а.с. 16-17).

З матеріалів справи вбачається, що Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" надіслало пояснення від 23.06.2023 №100 (т. 1 а.с. 18) та копії первинних документів для підтвердження інформації, вказаної в розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №543 від 31.05.2023 до податкової накладної №133 від 30.04.2023.

У своїх поясненнях (т. 1 а.с. 20-25) платник податків вказує, що товар, який повернувся від покупця ТОВ «Полісся Продукт»» та включений до розрахунку коригування №543 від 31.05.2023 постачався в період з 01.04.2023 по 30.04.2023. Загальний обсяг поставленого товару становить 609816.41 грн, у т.ч. ПДВ - 101636.07 грн. На підставі зазначених видаткових накладних у відповідності з умовами пункту 6.7 протоколу узгодження розбіжностей до Договору поставки №15/01 від 15.01.2020 сформовано зведену податкову накладну (за мінусом частини повернень (враховувалися повернення товару поставка якого відбулася в поточному місяці (квітні 2023р.) №133 від 30.04.2023 - обсяг постачання без податку на додану вартість 376256,63грн, сума ПДВ - 75251,33грн яку було зареєстровано у ЄРПН 05.05.2023 реєстраційний №9102090490. В період з 01.05.2023 по 31.05.2023 покупцем ТОВ «Полісся Продукт» було повернуто який йому постачався постачальником ТОВ «М`ясовита». Загальна вартість повернутого товару становить 182170,23грн з врахуванням Податку на додану вартість. З них частину повернень в сумі 113375,53грн з ПДВ була скоригована (сгорнуто) в ПН №544 від 31.05.2023, оскільки поставка і повернення певного товару відбулося в одному місяці. На повернення в сумі 68794,70грн з ПДВ (повертався товар поставлений в попередніх місяцях) Покупцем сформовані розрахунки коригування. Повернення товару пов`язане з: виявленням у процесі приймання товару невідповідності замовленню, специфікації, інформації, що зазначена в маркуванні товару та супровідних документах; виявленням невідповідності товарному вигляду (порушення цілісності етикетки та упаковки). За господарською подією - повернення товару покупцем на підставі Повернення від покупця, сформовані зведені розрахунки коригування на загальну суму з врахуванням ПДВ - 68794,70 грн. На частину повернень в сумі 113375,53 грн була скоригована сгорнута ПН №544 від 31.05.2023.

Відповідачем визнається, що позивачем на розгляд Комісії було надано наступні документи:

- Договір поставки від 27.12.2019 (т. 1 а.с. 74-77), ВН від 13.04.2023, ТТН від 13.04.2023 (т. 1 а.с. 79-80);

- Договір поставки №144 від 05.11.2021 (т. 1 а.с. 101-105), Протокол узгодження розбіжностей від 05.11.2021 (т. 1 а.с. 106-110), ВН від19.04.2023, ТТН від 19.04.2023 (т. 1 а.с. 111-112);

- Договір поставки від 15.01.2020;

- Експлуатаційний дозвіл від 29.11.2019;

- Технічні умови «Ковбаси варені, сосиски» від 03.03.2020; «Ковбаси варені, сосиски, сардельки з м`яса птиці» від 03.03.2020; «Продукт з яловичини, свинини та птиці» від 03.03.2020; «Вироби м`ясомісткі» від 03.03.2020; «Ковбаси та ковбаски напівкопчені та смажені » від 03.03.2020; «Ковбаси та ковбаски сирокопчені та сиров`ялені» від 03.03.2020;

- Технічні умови «Ковбаси ліверні, паштети, сальтисони » від 03.03.2020;

- Експертний висновок від 24.02.2020, від 12.03.2020;

- ВН від 18.04.2023, ТТН;

- ВН від 13.04.2023, ТТН від 13.04.2023;

- ВН від 14.04.2023, ТТН від 14.04.2023;

- Договір купівлі-продажу від 03.02.2020 (т. 1 а.с. 82-85); протокол узгодження розбіжностей від 03.02.2020 (т. 1 а.с. 86-88);

- повернення постачальнику від 12.05.2023, від 02.05.2023 в кількості 5 штуки, від 03.05.2023 в кількості 14 штук, від 04.05.2023 в кількості 13 штук, від 22.05.2023 в кількості 16 штук, від 25.05.2023 в кількості З штуки, від 23.05.2023 в кількості 18 штук, від 20.05.2023 в кількості 2 штуки, від 19.05.2023 в кількості 3 штуки, від 18.05.2023 в кількості 7 штуки, від 16.05.2023 в кількості 19 штуки, від 17.05.2023 в кількості 7 штуки , від 02.05.2023 в кількості 13 штук, від 01.05.2023 в кількості 17 штук, від 15.05.2023 в кількості 13 штуки, від 11.05.2023, від 10.05.2023 в кількості 3 штуки, від 09.05.2023 в кількості 12 штук, від 08.05.2023 в кількості 18 штук, від 31.05.2023 в кількості 3 штуки, від 30.05.2023 в кількості 9 штук, від 29.05.2023 в кількості 2 штуки, від 14.05.2023, від 13.05.2023, від 12.05.2023, від 24.05.2023 в кількості 3 штуки (т. 2 а.с. 241-265, т. 3 а.с. 1-203) ;

- ВН від 04.04.2023 в кількості 22 штуки, від 05.04.2023 в кількості 16 штук, від 11.04.2023 кількості 25 штук, від 21.04.2023 в кількості 6 штук, від 22.04.2023, від 23.04.2023 в кількості 6 штук, від 25.04.2023 в кількості 13 штук, від 17.04.2023 в кількості 26 штук, від 18.04.2023 в кількості 5 штук, від 19.04.2023 в кількості 4 штуки, від 11.04.2023 в кількості 5 штук, від 12.04.2023 в кількості 13 штук, від 13.04.2023 в кількості 7 штук, від 05.04.2023 в кількості 3 штуки, від 06.04.2023 в кількості 10 штук, від 07.04.2023 в кількості 17 штук, від 08.04.2023, від 09.04.2023 в кількості 4 штуки, від 11.04.2023 в кількості 3 штуки, від 19.04.2023 в кількості 12 штук, від 20.04.2023 в кількості 18 штук, від 25.04.2023 в кількості 24 штуки, від 26.04.203 в кількості 17 штук, від 27.07.2023 в кількості 15 штук, від 28.04.2023 в кількості 15 штук, від 29.04.2023 в кількості 3 штуки, від 13.04.2023 в кількості 5 штук, від 14.04.2023 в кількості 20 штук (т. 1 а.с. 127-248, т. 2 а.с. 1-225);

- продажі за квітень (т. 1 а.с. 114-119), ВН в кількості 24 штуки;

- продажі за травень 2023 року (т. 2 а.с. 227-239);

- Виписка з 01.04.2023 по 31.05.2023 (т. 3 а.с. 205);

- договір оренди №19 від 19.11.2019 з додатком №1;

- акт приймання - передачі нежитлових приміщень та обладнання від 01.01.2020.

Окрім того, в матеріалах адміністративної справи містяться докази направлення на розгляд Комісії:

- ВН від 01.04.2023 та від 03.04.2023 (т. 1 а.с. 120-126);

- Договору поставки №1 від 28.06.2022, укладеного між ТОВ "Фреш-Пак-Україна" (продавець) та позивачем (покупець) (т. 1 а.с. 91, 92-97) та ТТН і ВН до нього (т. 1 а.с. 98-99);

- Договору №20003 купівлі продажу від 03 лютого 2020 року, укладеного між ТОВ "Матімекс -Україна" (продавець) та позивачем (покупець), протокол узгодження розбіжностей до нього, а також ВН та ТТН (т. 1 а.с. 81, 82-89);

- Договору оренди №20 від 31.03.2022, укладеного між ТОВ "Інко-Фуд Україна" (орендодавець) і позивачем (орендар) (т. 1 а.с. 26, 27-28), Додаток №1 до договору оренди №20 від 31.03.2022, (т. 1 а.с.29-41, а.с. 42, а.с. 43), акт приймання - передачі нежитлових приміщень та обладнання в оренду згідно Договору №20 від 31.03.2022 (т. 1 а.с. 44-50).

За результатами розгляду документів, Комісією 29.06.2023 було направлено Товариству з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" повідомлення №9093389/41261896 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.

У рядку "Додаткова інформація" повідомлення №9093389/41261896 вказано: "Платником подано не повний пакет документів, а саме, відсутні: акт звірки, ПІ на повернення коштів, розрахункові документи з постачальниками ТОВ "Фрешпак Україна, ТОВ "Матімекс Україна", розрахункові документи, акт виконаних робіт за оренду приміщення та обладнання (т. 3 а.с. 219-221).

У позовній заяві представник позивача зазначає, що оскільки надані до пояснення документи є достатніми та такими, що повністю та чітко підтверджують господарську операцію, з наданих документів детально видно підстави та причини складання спірного розрахунку коригування Позивач не надав додаткові документи.

Комісія Головного управління ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі абз. 9 п. 9 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520, прийняла рішення від 11.07.2023 №9165829/41261896, яким відмовила в реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2023 №543 до податкової накладної №133 від 30.04.2023 у зв`язку з: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку (т. 1 а.с. 10-11).

Позивачем подано до ДПС України скаргу на рішення ГУ ДПС у Житомирській області від 11.072023 №9165829/41261896 (т. 3 а.с. 222) за результатом розгляду якої прийнято рішення № 58272/41261896/2 від 2007.2023 про залишення скарги без задоволення, рішення комісії ГУ ДПС у Житомирській області про відмову у реєстрації РК в ЄРПН без змін (т. 4 а.с. 7)

Вважаючи відмову у реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №543 від 31.05.2023 до податкової накладної №133 від 30.04.2023 протиправним, позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Спірні правовідносини, що виникли між сторонами регулюються нормами Податкового кодексу України (далі - ПК України); Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі - Порядок №1246); Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі - Порядок №1165), Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520 (далі - Порядок №520).

Згідно пп. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Абзацом 1 пункту 201.1 статті 201 ПК України встановлено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до вимог пункту 201.10.статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації (пункт 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі - Порядок №1246)).

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до пункту 192.1 статті 192 ПК України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розрахунок коригування до податкової накладної не може бути зареєстрований в Єдиному реєстрі податкових накладних пізніше 1095 календарних днів з дати складання податкової накладної, до якої складений такий розрахунок коригування.

Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних: постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації; отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.

Отже, повернення товарів/послуг особі, яка їх надала є підставою для складання та реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування кількісних та вартісних показників до податкової накладної.

Пунктом 12 Порядку №1246 визначено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі квитанція).

Згідно з пунктом 201.16. статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі визначені в Порядку №1165.

Згідно з пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Пунктом 3 Порядку №1165 зупинення реєстрації податкової накладної визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.

Згідно з вимогами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/ розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3) (пункт 5 Порядку №1165).

Відповідно до пункту 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Таким чином, відповідність відображеної в розрахунку коригування операцій хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції є підставою для зупинення реєстрації такого розрахунку коригування.

Пунктом 10 Порядку №1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Зі змісту квитанції від 13.06.2023 вбачається, що підставою для зупинення реєстрації поданих Товариством з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" розрахунку коригування від 31.05.2023 №543 стала відповідність зазначених у ній операцій пункту 5 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Критерії ризиковості здійснення операцій визначені в додатку 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165.

Згідно з пунктом 5 вищезазначених Критеріїв (в редакції, чинній на момент спірних правовідносин), критерієм ризиковості здійснення операцій є перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданого отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, над величиною залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) з 1 січня 2017 р., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 р., зменшеного у 1,5 раза та зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги.

Зі змісту вищезазначеного вбачається, що головною умовою, яка свідчить про наявність визначеного в пункті 5 Критерію ризиковості здійснення операцій, є перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного в розрахунку коригування над величиною залишку цього товару/послуги. При цьому, величина залишку визначається, як різниця між обсягом придбання з 01.01.2017 зазначеного постачальником у зареєстрованих податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого товару/послуги та обсягом постачання з 01.01.2017 зазначеним отримувачем в зареєстрованих податкових накладних/розрахунках коригування на постачання певного товару/послуги.

Відповідно до пункту 5 Порядку №520, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Разом з тим суд зазначає, що перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, не означає, що платнику податку необхідно подати абсолютно всі, зазначені у ньому документи. Вжите у вказаній правовій нормі речове словосполучення "може включати" вказує, що у кожному окремому випадку перелік таких документів є індивідуальним та різним. Зміст цього переліку свідчить на користь того, що враховується специфіка певних господарських операцій. Даний перелік є загальним і повинен диференціюватися в залежності від того, яка господарська операція покладена в основу виникнення податкових зобов`язань з ПДВ.

Таким чином, у разі зупинення реєстрації розрахунку коригування на підставі пункту 5 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має зажадати від платника документи на спростування наявного у нього сумніву щодо перевищення суми компенсації вартості товару, зазначеного в розрахунках коригування, над величиною залишку цього товару, та відповідно вказати в квитанції про зупинення реєстрації розрахунку коригування, які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях та які саме документи надати.

Суд відмічає, що за результатами розгляду наданих Товариством з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" документів, Комісією 29.06.2023 було направлено Товариству повідомлення №9093389/41261896 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН. У рядку "Додаткова інформація" повідомлення №9093389/41261896 вказано: "Платником подано не повний пакет документів, а саме, відсутні: акт звірки, ПІ на повернення коштів, розрахункові документи з постачальниками ТОВ "Фрешпак Україна, ТОВ "Матімекс Україна", розрахункові документи, акт виконаних робіт за оренду приміщення та обладнання (т. 3 а.с. 219-221).

Суд зауважує, що предметом Договору поставки №1 від 28.06.2022, укладеного між ТОВ "Фреш-Пак-Україна" (продавець) та позивачем (покупець) (т. 1 а.с. 92-97) є плівка полімерна багатошарова бар`єрна і пакети полімерні бар`єрні, а предметом Договору №20003 купівлі продажу від 03 лютого 2020 року, укладеного між ТОВ "Матімекс -Україна" (продавець) та позивачем (покупець) є пряно-ароматичні суміші.

Разом з тим, відповідачем не обґрунтовано, яким чином розрахункові документи щодо придбання плівки полімерної багатошарової бар`єрної і пакетів полімерних бар`єрних та пряно-ароматичних сумішей впливають на показники корування кількісних показників ПН №133 від 30.04.2023, у якій вказано товар: ковбаса, сардельки, сосиски, продукти зі свинини та яку зареєстровано в ЄРПН.

Договір оренди №20 від 31.03.2022, укладений між ТОВ "Інко-Фуд Україна" (орендодавець) і позивачем (орендар) містить умови за якими передача приміщення та обладнання в оренду здійснюється шляхом укладення та підписання уповноваженими на те представниками сторін відповідного Акту приймання - передачі, який є невід`ємною частиною цього Договору (п. 3.1 Договору).

Суд зауважує та належними доказами підтверджується, що позивачем на розгляд Комісії направлявся Акт приймання - передачі нежитлових приміщень та обладнання в оренду згідно Договору №20 від 31.03.2022 (т. 1 а.с. 44-50).

Разом з тим, договір оренди №20 від 31.03.2022 не містить вимог щодо укладання та підписання "акт виконаних робіт за оренду приміщення та обладнання", а тому вимога податкового органу про надання такого виду документу, є безпідставною.

Окрім того, за умовами договору поставки №15/01, проведення звірки та підписання актів звірки здійснюється на вимогу однієї зі сторін договору (п. 9.1.4 та п. 9.2.5), а до суду відповідачем не надано доказів наявності таких вимог, наслідком яких є формування звірки.

Суд також звертає увагу на ту обставину, що першою подією, що слугувала формуванню РК №543 від 31.05.2023 до ПН №133 від 30.04.2023 є повернення товару, а не коштів, а тому вимога податкового органу додатково надати " ПІ на повернення кошті" є безпідставною. Окрім того, належними доказами підтверджується, що Товариством на розгляд Комісію надавались виписки з особового рахунку, що підтверджують факт оплати товару за Договором (т. 3 а.с. 205).

Окрім того, здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.

Суб`єкти владних повноважень, ухвалюючи рішення, якими, зокрема, обмежується права платника податків, повинні уникати надмірного формалізму. Обсяг документів, які надаються платниками податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючих органів щодо легальності відповідної операції за наслідками якої складено податкову накладну, яку подано для реєстрації якої в ЄРПН і, хоч і є визначеним у Порядку №520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу.

Така правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 23 травня 2023 року у справі № 500/770/21.

Отже, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення позивачем господарської діяльності та операцій між позивачем та контрагентами, та, враховуючи, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації РК №543 від 31.05.2023. Вимога податкового органу, щодо обов`язкового надання додаткових документів, які не складались та, з урахуванням конкретної господарської операції, і не повинні були складатись є необґрунтованою та незаконною. У квитанції про зупинення реєстрації РК №543 від 31.05.2023 відсутня інформація, які саме документи слід було надати позивачем до контролюючого органу для реєстрації РК №543 від 31.05.2023, що фактично ставить платника податку у стан невизначеності у питанні документального спростування існуючих на думку відповідача ризиків.

Як підтверджено доказами, наявними в матеріалах справи, на виконання вимоги податкового органу у цій справі позивачем було надано відповідні пояснення, до яких додано ті первинні документи, які на його переконання є належними та достатніми для підтвердження здійснення ним господарської операції. Обов`язок податкового органу для цілей визначення наявності підстав для реєстрації розрахунку оригування зводиться до встановлення належного та достатнього підтвердження поданими документами даних РК №543 від 31.05.2023.

Подібна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду 29 червня 2023 року у справі № 500/2655/22.

Аналіз поданих документів, наданих Товариством документів вказує на те, що надіслані позивачем пояснення з копіями первинних та інших документів відображають зміст господарської операції та є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію у ЄРПН розрахунку коригування №543 від 31.05.2023, а тому оскаржуване рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Стосовно позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2023 №543 до податкової накладної №133 від 30.04.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних, слід зазначити наступне.

Згідно з пунктом 19, 20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних / розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, надані позивачем документи були достатніми для реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників 31.05.2023 №543 до податкової накладної №133 від 30.04.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до частини 3 статті 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача за захистом яких він звернувся до суду та з метою дотримання судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі розрахунок коригування кількісних і вартісних показників 31.05.2023 №543 до податкової накладної №133 від 30.04.2023 датою його подання.

Відтак, суд повно і всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх наявними в матеріалах справи і дослідженими доказами, дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду з адміністративним позовом позивачем сплачений судовий збір у розмірі 2684 грн.

У зв`язку із задоволенням позовних вимог суд дійшов висновку, що судові витрати, понесені позивачем, належать відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів у повному розмірі.

Керуючись статтями 9, 72-77, 90, 242-246, 255, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Задовольнити позов Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" (вул. Білопільська, 131, м.Бердичів, Житомирська область,13300, ЄДРПОУ: 41261896) до Головного управління ДПС у Житомирській області (вул. Юрка Тютюнника, 7, м.Житомир,10003, ЄДРПОУ: 43142501), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м.Київ 53, 04053, ЄДРПОУ: 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.07.2023 №9165829/41261896 про відмову в реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 31.05.2023 №543 до податкової накладної від 30.04.2021 №133.

Зобов`язати Державну податкову служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Товариством з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" розрахунок коригування кількісних і вартісних показниківвід 31.05.2023 №543 до податкової накладної від 30.04.2021 №133 датою її фактичного подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Житомирській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1342 (одна тисяча сорок дві ) гривні 00 копійок.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясовита" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1342 (одна тисяча сорок дві ) гривні 00 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Лавренчук

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.01.2024
Оприлюднено19.01.2024
Номер документу116360458
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —240/24895/23

Ухвала від 03.09.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Постанова від 05.06.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Рішення від 16.01.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 28.08.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні