КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 10/34-07 Головуючий у 1-й і нстанції: Даценко М.В.
Суддя-доповідач: Безиме нна Н.В.
У Х В А Л А
Іменем України
"05" жовтня 2010 р. м. Київ
Колегія суддів Київсь кого апеляційного адміністр ативного суду в складі:
головуючого судді: Безименної Н.В.
суддів: Г оряйнова А.М., Желтобрюх І.Л.
при секретарі П аскаль Ю.С.
розглянувши у відкрит ому судовому засіданні справ у за апеляційною скаргою Від критого акціонерного товари ства по газопостачанню та га зифікації «Вінницягаз»на по станову Господарського суду Вінницької області від 27 квіт ня 2007 року у справі за адмініст ративним позовом Вінницьког о обласного відділення Фонду соціального захисту інвалід ів до Відкритого акціонерног о товариства по газопостачан ню та газифікації «Вінницяга з» про стягнення заборговано сті, -
ВСТАНОВИЛА:
Позивач звернувся до су ду з позовом, в якому просив ст ягнути з ВАТ «Вінницягаз»на його користь 340 707,84 грн. адмініс тративно - господарських са нкцій та державне мито на кор исть держави.
Постановою Господарського суду Вінницької області від 27 квітня 2007 року позовні вимог и задоволено частково, стягн уто з ВАТ «Вінницягаз»на кор исть Вінницького обласного в ідділення Фонду соціального захисту інвалідів 216 814,08 грн. В р ешті позовних вимог відмовле но.
Не погоджуючись з прийнято ю постановою, відповідач под ав апеляційну скаргу, в якій п росить скасувати дану постан ову та прийняти нову, якою в за доволенні позовних вимог від мовити в повному обсязі, поси лаючись на те, що судом першої інстанції порушено норми ма теріального та процесуально го права.
Також, відповідачем подано клопотання про поновлення с троку на апеляційне оскаржен ня.
Ухвалою Київського апеляц ійного адміністративного су ду від 06 листопада 2008 року у зад оволенні даного клопотання в ідповідача відмовлено.
Не погодившись з даною ухва лою, відповідач подав касаці йну скаргу, яка ухвалою Вищог о адміністративного суду Укр аїни від 17 грудня 2009 року задов олена, ухвала Київського апе ляційного адміністративног о суду від 06 листопада 2008 року с касована, а справа направлен а до Київського апеляційного адміністративного суду для вирішення питання про прийня ття апеляційної скарги.
Сторони, будучи належним ч ином повідомлені про дату, ча с та місце апеляційного розг ляду справи, в судове засідан ня не з' явилися. Про причини своєї неявки суд не повідоми ли.
Враховуючи, що в матеріала х справи достатньо письмових доказів для правильного вир ішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін в суд овому засіданні - не обов' я зкова, колегія суддів у відпо відності до ч. 4 ст. 196 КАС Україн и визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності представникі в сторін.
Згідно ст. 41 КАС України фікс ування судового засідання за допомогою звукозаписувальн ого технічного засобу не зді йснювалося.
Заслухавши суддю допові дача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної с карги, колегія суддів вважає за необхідне апеляційну ска ргу залишити без задоволення , а постанову - залишити без з мін.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 198 та ст. 20 0 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу бе з задоволення, а постанову су ду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правиль но встановив обставини справ и та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріальн ого і процесуального права.
Частково задовольняючи п озовні вимоги, суд першої інс танції зазначив, що відповід ачем не створене 21 робоче місц е для інвалідів, тому позовні вимоги є обґрунтованими та т акими, що підлягають задовол енню.
Колегія суддів погоджуєть ся з висновками суду першої і нстанції.
Відповідно до ч.1 ст.19 ЗУ «Про основи соціальної захищенос ті інвалідів в Україні»для п ідприємств, установ, органі зацій, у тому числі підприємс тв, організацій громадських організацій інвалідів, фізич них осіб, які використовуют ь найману працю, установлюєт ься норматив робочих місць для працевлаштування інвал ідів у розмірі чотирьох від сотків середньооблікової чисельності штатних праці вників облікового складу з а рік, а якщо працює від 8 до 25 ос іб, - у кількості одного робочо го місця.
Як вбачається з матеріа лів справи, а саме зі звіту про зайнятість та працевлаштува ння інвалідів за 2005 рік, у відпо відача працювало 2590 чоловік, а отже він повинен був створит и 104 робочих місць для працевл аштування інвалідів. Як вста новлено судом першої інстанц ії в ході розгляду справи, фак тично у відповідача працювал о 83 інваліда. Тобто, відповіда чем не створено 21 робоче місце для інвалідів.
Відповідно до ст.20 ЗУ «Про о снови соціальної захищеност і інвалідів в Україні» підпр иємства, установи, організац ії, у тому числі підприємства , організації громадських організацій інвалідів, фізи чні особи, які використо вують найману працю, де се редньооблікова чисельніст ь працюючих інвалідів менш а, ніж установлено норматив ом, передбаченим статтею 19 ц ього Закону, щороку сплачуют ь відповідним відділенням Фо нду соціального захисту інва лідів адміністративно-гос подарські санкції, сума я ких визначається в розмірі середньої річної заробітн ої плати на відповідному пі дприємстві, установі, орган ізації, у тому числі підприєм стві, організації громадсь ких організацій інвалідів, фізичної особи, яка викорис товує найману працю, за кожне робоче місце, призначене дл я працевлаштування інвалід а і не зайняте інвалідом. Дл я підприємств, установ, орга нізацій, у тому числі підприє мств, організацій громадсь ких організацій інвалідів , фізичних осіб, на яких пра цює від 8 до 15 осіб, розмір ад міністративно-господарськи х санкцій за робоче місце, пр изначене для працевлаштуван ня інваліда і не зайняте інва лідом, визначається в розмі рі половини середньої річ ної заробітної плати на від повідному підприємстві, в у станові, організації, у тому ч ислі підприємстві, організа ції громадських організаці й інвалідів, у фізичної особ и, яка використовує найману працю. Положення цієї частин и не поширюється на підприєм ства, установи і організації , що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
Що стосується штрафн их санкцій , то колегія суддів вважає, що законодавством не передбачено сплату штрафних санкцій в залежності від пер ебування інваліда на відпові дній посаді.
Суд першої інстанці ї правильно встановив обстав ини справи та прийняв рішенн я з дотриманням норм матеріа льного та процесуального пра ва.
Доводи апеляційної скарги не спростовують висн овки суду першої інстанції, а тому апеляційну скаргу потр ібно залишити без задоволенн я, а оскаржувану постанову су ду без змін.
Керуючись ст. ст. 41, 195, 196, 198, 200, 205 , 206, 212, 254 КАС України колегія судд ів, -
УХВАЛИЛА:
Апеляційну скаргу Відк ритого акціонерного товарис тва по газопостачанню та газ ифікації «Вінницягаз»- залиш ити без задоволення.
Постанову Господарського суду Вінницької області від 27 квітня 2007 року - залишити без змін.
Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення та може бути оскаржена протяго м двадцяти днів в касаційном у порядку шляхом подачі каса ційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий: Безименна Н.В.
Судді: Горяйнов А.М.
Желтобр юх І.Л.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2010 |
Оприлюднено | 18.10.2010 |
Номер документу | 11638237 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Безименна Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні