Ухвала
від 19.01.2024 по справі 303/12873/23
МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа 303/12873/23

Провадження1-кс/303/79/2024

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 січня 2024 року місто Мукачево

Слідчий суддя Мукачівського міськрайонного суду Закарпатської області ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СВ Мукачівського РУП ГУНП в Закарпатській області ОСОБА_2 , погоджене з прокурором Мукачівської окружної прокуратури ОСОБА_3 , про арешт майна в кримінальному провадженні №12023071040001471, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23 грудня 2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 197-1 КК України,

В С Т А Н О В И В:

В клопотанніслідчий зазначив,,що в ході досудового розслідування виявлено ряд порушень вимог містобудівного законодавства при здійсненні забудови земельної ділянки з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151, площею 0.3087 га, з цільовим призначенням 03.07 «для будівництва та обслуговування будівель торгівлі», що знаходиться в АДРЕСА_1 .

Встановлено, що дана земельна ділянка належить на праві власності ТОВ "К8Е", код ЄДРПОУ 39980760, юридична адреса реєстрації: Україна, 89600, Закарпатська область,місто Мукачево,Валенберга Рауля,будинок 36, приміщення 2, що підтверджується Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна (номер інформаційної довідки: 361868698) від 15.01.2024.

Також встановлено, що за адресою: місто Мукачево вулиця Мічуріна, 1Б, на земельній ділянці з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151 об`єкти нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майна не зареєстровані.

28.12.2023 слідчим проведено огляд місцевості вулиці Мічуріна Івана, за результатами якого встановлено, що частина вулиці Мічуріна Івана (від пожежної частини вздовж дороги в напрямку вул. Валенберга) станом на день огляду огороджена парканом та за парканом видно будівельні матеріали, що може свідчити про те, що на ділянці з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151 проводяться будівельні роботи. З цього вбачається, що частина АДРЕСА_1 є захопленою шляхом розміщення на ній обмежувального паркану, чим обмежено рух транспортних засобів.

На виконання ухвали слідчого судді від 28.12.2023, 11 січня 2024 року слідчим СВ Мукачівського РУП ГУНП в Закарпатській області ОСОБА_2 , разом із спеціалістами, зокрема, інженером-землевпорядником ОСОБА_4 та спеціалістів у сфері будівництва (працівників Управління ДІАМ в Закарпатській області) інспекторів з будівельного нагляду ОСОБА_5 та ОСОБА_6 проведено огляд земельної ділянки з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151, площею 0.3087 га, з цільовим призначенням 03.07 «для будівництва та обслуговування будівель торгівлі», що знаходиться в АДРЕСА_1 , за результатами якого встановлено наступне.

На земельній ділянці проводяться будівельні роботи. Земельна ділянка з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151 за адресою АДРЕСА_1 по периметру огороджена металевим парканом висотою близько 2 метрів, вхід на яку здійснюється через металеві ворота. Інженером землевпорядником в ході огляду встановлено, що встановлений паркан проходить не по межі земельної ділянки з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151, а знаходиться з її межами, зокрема на землях комунальної власності територіальної громади міста Мукачево з трьох сторін (від сторони суміжника пожежної частини, паркан проходить в межах обстежуваної земельної ділянки).

Крім цього також встановлено, що частина паркану від пожежної частини в напрямку вул. Валенберга розміщена на проїжджій частині АДРЕСА_1 , що зафіксовано інженером-землевпорядником за допомогою сертифікованого приладу, шляхом встановлення фактичних координат поворотних точок паркану на вулиці Мічуріна Івана, що в місті Мукачево. Також зафіксовано, що дорожнє покриття вулиці Мічуріна Івана всередині огородженої парканом земельної ділянки є пошкодженим.

Згідно Плану-схеми встановлення та відновлення межі земельної ділянки (кадастровий номер 2110400000:01:002:1151), складеного інженером-землевпорядником ОСОБА_4 за результатами огляду, що мав місце 11.01.2024 в межах кримінального провадження №12023071040001471 від 23.12.2023, що є додатком до протоколу огляду, внаслідок встановлення паркану, власником земельної ділянки (замовником будівництва-забудовником) самовільно захоплено земельну ділянку територіальної громади міста Мукачево, в тому числі й АДРЕСА_1 , загальною площею 0,0339 га.

Крім цього в ході огляду земельної ділянки виявлено котлован, який проходить всією огороджуванню територією земельної ділянки. Від сторони пожежної частини виявлено стаціонарну залізобетонну конструкцію без випусків арматури, Г-подібної форми, висотою 3 метри 86 см., яка, в свою чергу, відображена на Плані-схемі встановлення та відновлення межі земельної ділянки (кадастровий номер 2110400000:01:002:1151), складеного інженером-землевпорядником ОСОБА_4 .

Також в ході огляду спеціалістами у сфері будівництва, працівниками Управління ДІАМ в Закарпатській області, інспекторами з будівельного нагляду, зафіксовано порушення у сфері містобудування, зокрема, останніми зазначено, що в Реєстрі будівельної діяльності щодо обстежуваної оглядуваної земельної ділянки містяться тільки відомості щодо реєстрації в ДІАМ України повідомлення про початок проведення підготовчих робіт за ТОВ "К8Е" (код ЄДРПОУ: 39980760) від 20.04.2023 (реєстраційний номер ІУ020230420360).

Згідно повідомлення про початок проведення підготовчих робіт від 20.04.2023 (реєстраційний номер ІУ020230420360), ТОВ "К8Е", як замовнику будівництва, надано дозвіл на проведення саме підготовчих робіт, вид яких визначається будівельними нормами, зокрема ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва".

Однак спеціалістами зазначено, що на земельній ділянці проводяться не підготовчі а будівельні роботи. В свою чергу, замовник будівництва ТОВ "К8Е", не звертався до ДІАМ України (Управління ДІАМ в Закарпатській області) про видачу (реєстрацію) йому дозволу саме на проведення будівельних робіт на земельній ділянці з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151, що свідчить про те, що об`єкт містить ознаки самочинного будівництва.

Також спеціалістами у сфері будівництва, працівниками Управління ДІАМ в Закарпатській області в ході огляду зазначено, що в ЄДЕССБ відсутні будь-які відомості з приводу видачі замовнику будівництва (власнику земельної ділянки з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151) у встановленому порядку обов`язкових документів у сфері будівництва, зокрема, містобудівних умов та обмежень, на підставі яких замовником повинна в майбутньому розроблятись проектна документація на об`єкт будівництва). Також в системі ЄДЕССБ відсутні відомості про проект на даний об`єкт, проходження ним експертизи, та інші обов`язкові декларативні документи в сфері будівництва.

Також оглядом зафіксовано, що замовником будівництва ТОВ "К8Е", в порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», п. 12 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року № 466, будівельний майданчик не облаштовано стендом з інформацією щодо об`єкта будівництва.

Відповідно ч. 6 ст. 34 Закону інформація про документ, що дає право на виконання будівельних робіт, а також відомості про клас наслідків (відповідальності) об`єкта, замовника та підрядників розміщуються на відповідному стенді, який встановлюється на будівельному майданчику в доступному для огляду місці (крім індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них.

Крім того, приписи п. 12 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року №466 (далі - Порядок №466) визначають, що інформація про зареєстровану декларацію (реєстраційний номер, дата видачі, найменування органу державного архітектурно-будівельного контролю, який здійснював дії щодо реєстрації декларації і здійснює контроль за будівництвом об`єкта), виданий дозвіл (реєстраційний номер, дата видачі, найменування органу державного архітектурно-будівельного контролю, який видав дозвіл і здійснює контроль за будівництвом об`єкта), відомості про найменування об`єкта та його категорію складності, зображення об`єкта та його основні техніко-економічні показники, замовника, проектувальника, підрядників, осіб, відповідальних за здійснення авторського і технічного нагляду, відповідальних виконавців робіт з урахуванням внесених змін розміщуються на стенді завдовжки не менше ніж 1,5 метра і завширшки не менше ніж 1 метр, що встановлюється на будівельному майданчику в доступному для огляду місці (за винятком індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них).

Тобто, законодавцем імперативно передбачено обов`язок з розміщення на будівельному майданчику в доступному для огляду місці інформаційного стенду з відомостями, зокрема, про документ, який надає право на здійснення будівельних робіт.

Згідно п. п. 6.1-6.2 ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва» підготовка до будівництва має сприяти розгортанню і виконанню будівельних робіт у відповідності з проектними рішеннями, створенню об`єкта будівництва з передбаченими проектом експлуатаційними властивостями. Підготовка до будівництва має бути реалізована як система організаційних заходів і підготовчих робіт.

Підготовка до будівництва передбачає здійснення таких організаційних заходів: а) забезпечення об`єкта будівництва відповідною проектною та проектно-технологічною документацією; б) оформлення передбачених чинним законодавством документів дозвільного характеру щодо виконання підготовчих та будівельних робіт на об`єкті будівництва; в) забезпечення комплексної безпеки будівництва; г) організація системи управління будівництвом; д) припинення експлуатації будівель, що підлягають знесенню; е) забезпечення будівництва під`їзними шляхами, електро-, тепло- і водопостачанням (у тому числі протипожежним), системою зв`язку, засобами пожежогасіння, тимчасовими будівлями та спорудами, засобами збирання, безпечного тимчасового зберігання та видалення відходів і вторинної сировини; ж) організація авторського та технічного нагляду, а за необхідності - науково-технічного супроводу будівництва об`єкта; і) облаштування будівельного майданчика стендом з інформацією щодо об`єкта будівництва, замовника, проектувальника та виконавців робіт, а також схемами з позначенням в`їздів, маршрутів проїзду, місць розвороту транспортних засобів, небезпечних зон тощо; к) забезпечення об`єкта будівництва засобами цивільного та протипожежного захисту.

В порушення ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва» замовником будівництва вищеперерахованих заходів не забезпечено.

У зв`язку із зазначеним, будівництво на земельній ділянці з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151 об`єкту нерухомого майна, окрім порушення вимог земельного законодавства, в частині самовільного захоплення земельної ділянки комунальної власності міста Мукачево, про які зазначено вище, порушує низку законів у сфері регулювання містобудівної діяльності.

Зокрема, відсутність належної інформації про будівництво багатоквартирного будинку, є порушенням ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Відсутність розробленої проектної документації на зазначене будівництво є порушенням ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Відсутність авторського та технічного нагляду за будівництвом багатоквартирного будинку є порушенням ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Таким чином, слідчий зазначає, що наразі наявні всі підстави вважати, що ТОВ "К8Е", як власником земельної ділянки з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151 та замовником будівництва, (оскільки саме ТОВ "К8Е" зверталось у квітні 2023 року до ДІАМ України із заявою про реєстрацію за останніми на земельній ділянці з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151 повідомлення про початок проведення підготовчих робіт з «Нового будівництва торгівельного комплексу з житловими приміщеннями за адресою м. Мукачево, провулок Мічуріна Івана, 1Б») здійснюється самовільне будівництво, без дозвільної документації на самовільно зайнятій земельній ділянці комунальної власності (вулиці), що дає право на проведення будівельних робіт, всупереч вимогам законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, чим порушуються визначені Конституцією України та Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» засади сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів, та завдає шкоди охоронюваним законом правам та інтересам держави та Мукачівській міській територіальній громаді.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 83 Земельного кодексу України встановлено, що землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю. Згідно п. 2 ст. 83 цього Кодексу визначено, що у комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності.

Крім того, п.п. а, г, е п.4 ст.83 Земельного кодексу України передбачено, що до земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать: а) землі загального користування населених пунктів (майдани, вулиці, проїзди, шляхи, набережні, пляжі, парки, сквери, бульвари, кладовища, місця знешкодження та утилізації відходів тощо); ґ) землі водного: фонду, крім випадків, визначених цим Кодексом; е) земельні ділянки, штучно створені в межах прибережної захисної смуги чи смуги відведення, на землях лісогосподарського призначення та природно-заповідного фонду, що перебувають у прибережній захисній смузі водних об`єктів, або на земельних ділянках для водних об`єктів.

Враховуючи викладене, слідчий наголошує, що в діях посадових осібТОВ "К8Е" вбачаються можливі ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.197-1 КК України, оскільки останні розуміючи, що у них відсутні будь-які дозвільні документи, які дають право виконувати будівельні роботи (містобудівні умови та обмеження, завдання на проектування, технічні умови та обмеження, проектна документація на об`єкт будівництва тощо) та документи з приводу користування та/або право власності на земельну ділянку частину АДРЕСА_1 та АДРЕСА_1 , самовільно здійснюють будівельні роботи на самовільно зайнятій земельній ділянці комунальної власності за адресою: АДРЕСА_1 , яка фактично є вулицею та належить до земель загального користування громади, чим самим власнику земельної ділянки Мукачівській міській територіальній громаді в особі Мукачівської міської ради може бути завдана матеріальна шкода.

Будівництво будинку на земельній ділянці, яка не перебуває у власності чи користуванні замовника будівництва, є порушенням ст. 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Відносини у сфері містобудування регулюються Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі - Закон №3038-VI).

Закон №3038-VI встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Відповідно допункту 1частини першоїстатті 34Закону №3038-VI1.замовник маєправо виконуватибудівельні роботипісля: 1)подання замовникомповідомлення пропочаток виконаннябудівельних робітвідповідному органудержавного архітектурно-будівельногоконтролю -щодо об`єктівбудівництва,які закласом наслідків(відповідальності)належать дооб`єктів знезначними наслідками(СС1),та щодооб`єктів,будівництво якихздійснюється напідставі будівельногопаспорта таякі непотребують отриманнядозволу навиконання будівельнихробіт згідноз перелікомоб`єктів будівництва,затвердженим КабінетомМіністрів України.Форма повідомленняпро початоквиконання будівельнихробіт тапорядок йогоподання визначаютьсяКабінетом МіністрівУкраїни; 2) видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно ізЗУ"Про оцінку впливу на довкілля".

Відповідно до ч.7 ст.34 Закону №3038-VI, виконання будівельних робіт без відповідного документа, передбаченого цією статтею, вважається самочинним будівництвом і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

Згідно з частиною першою статті 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» (в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин; далі - Закон № 687-XIV), будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Відповідно до постанови КАС ВС від 15 липня 2020 року у справі №826/1419/18, якщо об`єкт будівництва збудований або будується на земельній ділянці, не відведеній для цієї мети, зокрема, якщо вид цільового призначення такої земельної ділянки, визначений відповідно до Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року № 548, та зазначений у правовстановлюючому документі, не відповідає намірам будівництва, то такий об`єкт має ознаки самочинного будівництва, що в свою чергу є підставою для скасування декларації про початок виконання будівельних робіт.

Відповідно до частин першої, четвертої та сьомої статті 376 Цивільного кодексу України (даліЦК) житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

Якщо власник (користувач) земельної ділянки заперечує проти визнання права власності на нерухоме майно за особою, яка здійснила (здійснює) самочинне будівництво на його земельній ділянці, або якщо це порушує права інших осіб, майно підлягає знесенню особою, яка здійснила (здійснює) самочинне будівництво, або за її рахунок.

У разі істотного відхилення від проекту, що суперечить суспільним інтересам або порушує права інших осіб, істотного порушення будівельних норм і правил суд за позовом відповідного органу державної влади або органу місцевого самоврядування може постановити рішення, яким зобов`язати особу, яка здійснила (здійснює) будівництво, провести відповідну перебудову.

Якщо проведення такої перебудови є неможливим або особа, яка здійснила (здійснює) будівництво, відмовляється від її проведення, таке нерухоме майно за рішенням суду підлягає знесенню за рахунок особи, яка здійснила (здійснює) будівництво. Особа, яка здійснила (здійснює) самочинне будівництво, зобов`язана відшкодувати витрати, пов`язані з приведенням земельної ділянки до попереднього стану.

Правовий порядок знесення будинку, будівлі, споруди, іншого нерухомого майно залежить від підстав, за якими його віднесено до об`єкта самочинного будівництва.

За змістом частини сьомої статті 376 ЦК зобов`язання особи, яка здійснила будівництво, провести відповідну перебудову можливе лише у разі: 1) істотного відхилення від проекту, що суперечить суспільним інтересам або порушує права інших осіб; 2) істотного порушення будівельних норм і правил.

У постанові Верховний Суд у складі судової палати з розгляду справ щодо захисту соціальних прав Касаційного адміністративного суду від 29 січня 2020 року у справі № 822/2149/18 сформував правовий висновок про те, що обов`язковому (безальтернативному) знесенню об`єкт будівництва підлягає лише у випадках, якщо такий об`єкт побудовано на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети та/або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи.

В усіх інших випадках знесенню передує встановлення можливості перебудови об`єкта будівництва.

Постановою слідчого СВ Мукачівського РУП ГУНП в Закарпатській області ОСОБА_2 від 11.01.2024 земельна ділянка з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151 та розташований на даній земельній ділянці незавершений будівництвом об`єкт нерухомого майна, визнано речовими доказами, в порядку ст. 98 КПК України.

З огляду на викладене, слідчий зазначив, що є достатні підстави вважати, що земельна ділянка з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151, що знаходяться в АДРЕСА_1 та незавершений будівництвом багатоповерховий об`єкт нерухомого майна є об`єктом кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.197-1 КК України, що свідчить, про те, що вони відповідають критеріям ч. 1 ст. 98 КПК України, а отже в кримінальному провадженні існує сукупність підстав та розумних підозр вважати, що земельна ділянка з об`єктом незавершеного будівництва є доказом вчинення кримінального правопорушення, в зв`язку з чим просив накласти арешт на вищевказане майно шляхом заборони відчуження, розпорядження та користування, а також будівництва на земельній ділянці об`єктів нерухомості. Також просив заборонити Управлінню архітектури та містобудування Мукачівської міської ради а також ДІАМ України (їх правонаступникам) вчиняти дії по видачі та реєстрації дозвільних документів на забудову земельної ділянки з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151, що розташовані за адресою: АДРЕСА_1 ; заборонити державним органам та органам нотаріату здійснювати реєстрацію (перереєстрацію), пов`язану з відчуженням, зміною, поділом, заставою або іншого виду зміни власника земельної ділянки, а також будь-якого майна, яке знаходиться на земельній ділянці з кадастровими номерами 2110400000:01:002:1151, що розташовані за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно доч.2ст.171КПК України,у клопотанні слідчого, прокурора про арешт майна повинно бути зазначено: 1) підстави і мету відповідно до положень статті 170 цього Кодексу та відповідне обґрунтування необхідності арешту майна; 2) перелік і види майна, що належить арештувати; 3) документи, які підтверджують право власності на майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном; 4) розмір шкоди, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, у разі подання клопотання відповідно до частини шостої статті 170 цього Кодексу. До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими слідчий, прокурор обґрунтовує доводи клопотання.

Відповідно до ч.3 ст. 172 КПК України, слідчий суддя, суд, встановивши, що клопотання про арешт майна подано без додержання вимогстатті 171цього Кодексу, повертає його прокурору, цивільному позивачу та встановлює строк в сімдесят дві години або з урахуванням думки слідчого, прокурора чи цивільного позивача менший строк для усунення недоліків, про що постановляє ухвалу. У такому разі тимчасово вилучене в особи майно підлягає негайному поверненню після спливу встановленого суддею строку, а у разі звернення в межах встановленого суддею строку з клопотанням після усунення недоліків - після розгляду клопотання та відмови в його задоволенні.

Суд зазначає, що подане слідчим клопотання підлягає поверненню прокурору з наступних підстав.

З доданих до клопотання документів встановлено, що слідчим ставиться питання про накладення арешту на земельну ділянку з кадастровим номером 2110400000:01:002:1151, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 та належить ТОВ "К8Е", код ЄДРПОУ 39980760, юридична адреса реєстрації: Україна, 89600, Закарпатська область,місто Мукачево,Валленберга Рауля,будинок 36, приміщення 2, однак клопотання не містить в собі інформації про відповідальних (уповноважених) осіб вказаної юридичної особи, які б підлягали можливому виклику в судове засідання для розгляду питання про арешт майна.

Крім того, зазначені в клопотанні обставини, зокрема, щодо проведення на земельній ділянці фактично будівельних, а не підготовчих робіт, відсутності в ЄДЕССБ дозвільних документів на будівельні роботи, а також відомостей щодо отримання замовником будівництва дозвільних документів та інших обставин, відображені виключно з протоколу огляду місця події, однак інформація про допит залучених до слідчої дії спеціалістів до клопотання не долучена.

Також слідчим до клопотання не надано інших належних доказів на підтвердження зазначених вище та викладених в клопотанні обставин.

Враховуючи викладене, суд вважає необхідним клопотання про арешт майна повернути прокурору, для усунення вищевикладених недоліків.

Керуючись ст.ст. 131-132, 170-173, 309, 376 КПК України, слідчий суддя

У Х В А Л И В:

Клопотання про арешт майна повернути прокурору Мукачівської окружної прокуратури ОСОБА_3 .

Встановити строк в сімдесят дві години з моменту отримання ухвали для усунення недоліків.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Мукачівського міськрайонного суду

Закарпатської області ОСОБА_1

СудМукачівський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення19.01.2024
Оприлюднено22.01.2024
Номер документу116402700
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —303/12873/23

Ухвала від 29.02.2024

Кримінальне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Морозова Н. Л.

Ухвала від 12.02.2024

Кримінальне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Морозова Н. Л.

Ухвала від 01.02.2024

Кримінальне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Морозова Н. Л.

Ухвала від 19.01.2024

Кримінальне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Задорожко Д. А.

Ухвала від 29.12.2023

Кримінальне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Морозова Н. Л.

Ухвала від 28.12.2023

Кримінальне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Морозова Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні