Рішення
від 22.01.2024 по справі 420/23587/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/23587/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 листопада 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Василяки Д.К.,

за участі: секретаря судового засідання Рудого В.А.,

представника позивача Приймачука С.І.,

представника відповідача Ковтун Ю.Є.

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю НАДІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ (код ЄДРПОУ 42398934, місце знаходження: 65045, м. Одеса, вул.. Преображенська, 34, кв. 3) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ44069166, місце знаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5)про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю НАДІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ до Головного управління ДПС в Одеській області, за результатом розгляду якого, позивач просить суд:

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення № 10640/15- 32-04-06 від 23.05.2023 року.

В обґрунтування адміністративного позову позивач зазначає, що Головним державним інспектором Одеського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Одеській області на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, в порядку ст. 76 Податкового кодексу України та п.п. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України проведено перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН, дата виписки яких припадає на вересень, жовтень 2022 р. за наслідками якої складений Акт про результати перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до такої податкової накладної ТОВ «НАДІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ» № 9126/15-32-04-06/42398934 від 17.04.2023 року, яким встановлено: порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме:

ПН № 1 від 07.10.2022 р. (дата складання) 07.11.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 7;

ПН № 2 від 12.10.2022 р. (дата складання) 10.11.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 10;

ПН № 2 від 22.09.2022 р. (дата складання) 04.11.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 20;

ПН № 3 від 29.09.2022 р. (дата складання) 04.11.22 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 20;

ПН № 49 від 29.09.2022 р. (дата складання) 19.10.2022 р. (дата реєстрації кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 4;

ПН № 65 від 21.09.2022 р. (дата складання) 14.12.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 60;

ПН № 64 від 14.09.2022 р. (дата складання) 14.12.2022 р. (дата реєстрації) - кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 75;

ПН № 63 від 19.09.2022 р. (дата складання) - 14.12.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 60:

ПН № 66 від 21.09.2022 р. (дата складання) - 14.12.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 60;

ПН № 60 від 14.09.2022 р. (дата складання) 13.12.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 74;

ПН № 61 від 13.09.2022 р. (дата складання) 13.12.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 74;

ПН № 62 від 12.09.2022 р. (дата складання) 13.12.2022 р. (дата реєстрації) - кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 74.

Відповідно до висновку, перевіркою встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, що підлягають наданню покупцям платникам податку на додану вартість Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею п.п. 201.10 ст. 201 Податкового Кодексу України та п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідних положень» ПКУ з урахуванням змін, внесених Законом України від 12.05.2022 року № 2260- ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану».

На підставі акту від 17.04.2023 р. № 9126/15-32-04-06/42398934 відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення від 23.05.2023 р. № 10640/15-32-04-06 (форма «Н») про застосування штрафу на суму 995 921, 86 грн. та розрахунок штрафу за порушення термінів реєстрації ПН/РК до податкових накладних в ЄРПН.

Позивач зазначає, що як вбачається із оскаржуваного ППР із додатком № 10640/15-32-04-06, відповідачем сума штрафу за порушення позивачем граничного строку для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахована згідно положень пункту 120-1.1 статті 120 ПК України.

Тоді як, виходячи з приписів п. 11 підрозділу 10 розділу ХІХ "Перехідні положення" ПК України, відповідач при визначені розміру штрафу повинен, на думку позивача, керуватися саме нормами Закону № 2876 ІХ за якими і визначити розмір штрафних (фінансових) санкцій.

Відтак розрахунок суми штрафу в оскаржуваному податковому повідомленні-рішенні від 23.05.2023 № 10640/15-32-04-06 не відповідає критеріям, визначеним частини 2 статті 2 КАС України, на підставі чого, таке рішення підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 27.09.2023 року відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 25.10.2023 року.

16.10.2023 року від представника відповідача надійшов відзив на адміністративний позов, з огляду на який ГУ ДПС в Одеській області не погоджується з доводами позивача. Представник відповідача зазначає, що перевіркою встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, дата виписки яких припадає на вересень, жовтень 2022 року. До позивача застосовано штрафні санкції відповідно до ст. 120-1 та ст. 201 ПКУ.

23.10.2023 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив на адміністративний позов, з огляду на яку, позивач наголошує, що на день прийняття рішення щодо застосування штрафних фінансових) санкцій (23.05.2023 р.) за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, з урахуванням триваючого воєнного стану на території України, підлягали застосуванню штрафні санкції у розмірах визначених пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України.

Ухвалою суду від 25.10.2023 року закрито підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті на 23.11.2023 року.

У судовому засіданні представник позивача позов підтримав, просив задовольнити.

Представник відповідача позов не визнав. Просив суд у задоволенні позову відмовити.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд встановив наступне: 17.04.2023 року посадовою особою ГУ ДПС в Одеській області складно акт №9126/15-32-04-06/42398934 про результати перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних ТОВ «НАДІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ», дата виписки яких припадає на вересень, жовтень 2022 року.

Згідно з вказаним актом, перевіркою встановлено порушення платником податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначених ст. 201 ПКУ а саме:

ПН № 1 від 07.10.2022 р. (дата складання) 07.11.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 7;

ПН № 2 від 12.10.2022 р. (дата складання) 10.11.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 10;

ПН № 2 від 22.09.2022 р. (дата складання) 04.11.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 20;

ПН № 3 від 29.09.2022 р. (дата складання) 04.11.22 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 20;

ПН № 49 від 29.09.2022 р. (дата складання) 19.10.2022 р. (дата реєстрації кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 4;

ПН № 65 від 21.09.2022 р. (дата складання) 14.12.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 60;

ПН № 64 від 14.09.2022 р. (дата складання) 14.12.2022 р. (дата реєстрації) - кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 75;

ПН № 63 від 19.09.2022 р. (дата складання) - 14.12.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 60:

ПН № 66 від 21.09.2022 р. (дата складання) - 14.12.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 60;

ПН № 60 від 14.09.2022 р. (дата складання) 13.12.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 74;

ПН № 61 від 13.09.2022 р. (дата складання) 13.12.2022 р. (дата реєстрації) кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 74;

ПН № 62 від 12.09.2022 р. (дата складання) 13.12.2022 р. (дата реєстрації) - кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН склав 74.

23.05.2023 року, на підставі висновків зазначеного акта перевірки, ГУ ДПС в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 10640/15-32-04-06, яким до ТОВ «НАДІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ» застосовано штраф на загальну суму 995921, 86 грн.

За приписами пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Положеннями пункту 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Обов`язок зареєструвати податкову накладну для платника податків полягає у надісланні на реєстрацію податкової накладної в установлені податковим законодавством строки та з дотриманням визначеної процедури.

Згідно з пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, прийняття та перевірка податкової накладної (розрахунку коригування) здійснюється в автоматизованому режимі, після чого формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної.

Положеннями пункту 2 Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557, операційний день визначений як частина дня, протягом якої за наявності технічної можливості здійснюється електронний документообіг.

При цьому конкретні часові межі операційного дня цим Порядком не визначені. Водночас пунктом 3 Порядку №1246 встановлено, що операційний день в робочі дні триває з 8 до 20-ї години.

За усталеною практикою Верховного Суду (постанови від 23.07.2019 у справі №620/3609/18, від 14.08.2018 у справі №803/1583/17, від 30.01.2018 у справі №815/2745/17, від 02.07.2019 у справі №2340/3802/18, від 20.08.2019 у справі №1640/3125/18), вчинення платником податків всіх залежних від нього дій для своєчасної реєстрації податкової накладної, яка не відбулась внаслідок протиправної поведінки суб`єкта владних повноважень, від якого залежало забезпечення можливості належним чином виконати цей обов`язок, унеможливлює притягнення такого платника податків до відповідальності.

Згідно з положеннями п. 120-1.1 ст. 120-1 ПКУ, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Суд встановив, що згідно з розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних, що є додатком до податкового повідомлення-рішення від 23.05.2023 року №10640/15-32-04-06, ГУ ДПС в Одеській області застовано до ТОВ «НАДІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ» штрафні санкції у відповідності до п. 120-1.1 ст. 120-1 ПКУ.

Разом з тим, відповідно до Закону України від 12.01.2023 №2876-IX "Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування" внесені до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України такі зміни, зокрема:

1) підрозділ 2 доповнити пунктом 89 та 90 такого змісту:

89. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

90. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:

2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів";

Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування (з 08.02.2023).

Суд враховує, що положеннями статті 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Згідно з п. 11 підроздіу 10 розділу XX Податкового кодексу України, шрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

Оскільки спірне податкове рішення, яким позивачу були нараховані штрафні санкції, винесене відповідачем 23.05.2023, тобто після 08.02.2023, тому податковий орган повинен був визначити розмір штрафних санкцій із урахуванням вказаних змін до податкового законодавства, внесених Законом №2876-IX, зокрема, в частині зменшення розміру штрафних санкцій.

В свою чергу, право на зменшення та перерахунок штрафних санкцій належить виключно податковому органу, тоді як суд, в межах своєї компетенції, може лише встановити правомірність або неправомірність нарахування штрафних санкцій позивачу. При цьому, суд не може підміняти собою уповноважений орган та самостійно зменшувати суму штрафних санкцій, застосованих до платника податку.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оскільки висновки податкового органу є правомірними щодо наявності порушення ТОВ "НАДІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" вимог закону, однак неправомірними в частині, яка стосується порядку розрахунку розміру штрафу, а суд не вбачає підстав самостійно визначати суму, на яку потрібно зменшити нарахування штрафних санкцій, тому спірне податкове повідомлення-рішення слід скасувати повністю.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Суд встановив, що за звернення до суду із зазначеним адміністративним позовом позивач сплатив судовий збір у розмірі 14938,83 грн., який має бути стягнутий з відповідача на користь позивача.

Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 139, 243-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю НАДІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ (код ЄДРПОУ 42398934, місце знаходження: 65045, м. Одеса, вул.. Преображенська, 34, кв. 3) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ44069166, місце знаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5)про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення рішення Головного управління ДПС в Одеській області № 10640/15- 32-04-06 від 23.05.2023 р.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю НАДІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області сплачений судовий збір в розмірі 14938,83 грн.

Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складено та підписано суддею 22.01.2024 року.

Суддя Д.К. Василяка

Дата ухвалення рішення22.01.2024
Оприлюднено25.01.2024
Номер документу116482825
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —420/23587/23

Постанова від 23.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Постанова від 23.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Рішення від 22.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 25.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 27.09.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 13.09.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні