Ухвала
від 22.01.2024 по справі 202/11816/23
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/11816/23

Провадження № 2/202/283/2024

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 січня 2024 року м. Дніпро

Індустріальний районний суд м. Дніпропетровська у складі судді Михальченко А.О.,

секретар судового засідання Пономаренко О.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження цивільну справу № 202/11816/23 за позовом

Краматорської міської ради

до

ОСОБА_1

Третя особа, яка не заявила самостійних вимог щодо предмету спору

Комунальне підприємство «Об`єднання парків культури та відпочинку»

про визнання об`єкта нерухомого майна самочинно збудованим, знесення та скасування запису про державну реєстрацію, -

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

28.06.2023 Краматорська міська рада звернулася до суду з вказаним позовом, 09.08.2023 позовні вимоги збільшила, та зазначила, що рішенням Краматорського міського суду Донецької області від 03.02.2015 року по справі № 234/656/15-ц були задоволено позовні вимоги ОСОБА_2 до ОСОБА_3 про визнання договору дійсним та визнання права власності, а саме було вирішено «визнати дійсним договір купівлі-продажу від 11.03.2014 року, згідно якого ОСОБА_2 придбала у власність, а ОСОБА_3 продав належне йому кафе-бар в парку "Ювілейному" в м. Краматорську. Визнано за ОСОБА_2 право власності кафе-бару площею 87,7кв.м. (літери А-1 А1-1), навіс площею 26,1 кв. м. (літери Б, В, Г), навіси площею 103,5 кв. м. (літери Д, Е, Ж), навіси площею 35,1кв.м. (літери З, И, К, Л), навіси площею 100,6 кв. м. (літери М, Н, О), огорожа площею 82,1кв.м. (літера N1 ), замощення площею 499,6кв.м. (літера І) в м. Краматорську Донецької області».

Ухвалою Краматорського міського суду Донецької області від 17.02.2015 року по справі № 234/656/15-ц було внесено зміни до резолютивної частини рішення Краматорського міського суду Донецької області від 03.02.2015 року, а вирішено: «Визнати дійсним договір купівлі-продажу від 11.03.2014 року, згідно якого ОСОБА_2 придбала у власність, а ОСОБА_3 продав належне йому кафе - бар в парку Ювілейному в м. Краматорську, яке розташоване біля будинку АДРЕСА_1 . Визнати за ОСОБА_2 право власності кафе - бару площею 87,7кв.м. (літери А-1 А1- 1) навіс площею 26,1кв.м. (літери Б, В, Г) навіси площею 103,5кв.м. (літери Д, Е, Ж), навіси площею 35,1кв.м. (літери З, И, К, Л) навіси площею 100,6кв.м. (літери М, Н, О) огорожа площею 82,1кв.м. (літера N1), замощення площею 499,6кв.м. (літера І) в м. Краматорську Донецької області, яке розташоване біля будинку АДРЕСА_1 ».

Ухвалою Краматорського міського суду Донецької області від 10.04.2015 року по справі №234/656/15-ц було внесено зміни до резолютивної частини рішення Краматорського міського суду Донецької області від 03.02.2015 року, а саме вирішено: «Визнати дійсним договір купівлі-продажу від 11.03.2014 року, згідно якого ОСОБА_2 придбала у власність, а ОСОБА_3 продав належне йому кафе-бар в парку Ювілейному в м. Краматорську, яке розташоване біля будинку АДРЕСА_1 . Визнати за ОСОБА_2 право власності на будівлю кафе-бару, загальною площею забудови 83,4м.кв., яка складається із: кафе-бару площею 83,4м.кв. (літери А-1, А1-1), навісів (літери Б, В, Г), навісів (літери Д, Е, Ж), навісів (літери З, И, К, Л), навісів (літери М, Н, О), огорожі (літера N1), замощення (літера І) в місті Краматорську Донецької області, яка розташована біля будинку АДРЕСА_1 ».

Рішенням Апеляційного суду Донецької області від 19 листопада 2015 року по справі № 234/656/15-ц було скасоване рішення Краматорського міського суду Донецької області від 03.02.2015.

Разом з цим, 06.05.2015 року на підставі рішення Краматорського міського суду Донецької області від 03.02.2015 року № 234/656/15-ц 06.05.2015 року було прийняте рішення Краматорського міського управління юстиції про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

19.05.2015 між ОСОБА_2 та ОСОБА_1 (Відповідачем) було укладено договір купівлі-продажу № 2-1906 вказаного об`єкту нерухомого майна.

Рішенням Краматорського міського суду Донецької області від 23.09.2019 року по справі №234/7122/18 було відмовлено у задоволенні позову Комунального підприємства «Об`єднання парків культури та відпочинку» до ОСОБА_2 , ОСОБА_1 про визнання договору купівлі-продажу від 19.05.2015 недійсним.

Тобто, на теперішній час власником кафе-бару загальною площею 83,4 кв. м. зі складовими частинами, що розташований за адресою: АДРЕСА_2 є ОСОБА_1 (відповідач по справі).

Однак, а ні ОСОБА_3 , а ні ОСОБА_2 , а ні ОСОБА_1 (Відповідач) не отримували дозволів на будівництво кафе-бару.

Вказана будівля знаходиться на території парку «Ювілейний» міста Краматорська. Земельна ділянка у власність або користування не надавалася.

Крім того Відповідач неодноразово зверталася до Краматорської міської ради з клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення по АДРЕСА_1 для розміщення та обслуговування будівлі кафе-бару, навісів.

Рішенням Краматорської міської ради № 50/VI-164 від 24.06.2015 року було відмовлено в наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, проведенні експертної грошової оцінки земельної ділянки та продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення для підприємницької діяльності фізичній особі ОСОБА_1 по АДРЕСА_1 (земельна ділянка знаходиться на території парку « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») для розміщення та обслуговування будівлі кафе-бару, навісів. Вказане рішення не оскаржувалося.

Рішенням Краматорської міської ради № 55/VI-230 від 09.09.2015 року було відмовлено в наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користуванні фізичній особі ОСОБА_1 по АДРЕСА_1 для розміщення та обслуговування будівлі кафе-бару, навісів (самочинне будівництво). Вказане рішення не оскаржувалося.

Враховуючи викладене просили суд визнати самочинно збудованим об`єкт нерухомості, а саме: будівлю кафе-бару, загальною площею забудови 83,4м.кв., яка складається із: кафе-бару площею 83,4м.кв. (літери А-1, А1-1), навісів (літери Б, В, Г), навісів (літери Д, Е, Ж), навісів (літери З, И, К, Л), навісів (літери М, Н, О), огорожі (літера N1), замощення (літера І) в АДРЕСА_2 ; зобов`язати ОСОБА_4 знести вказаний самочинно збудований об`єкт нерухомості; скасувати запис про державну реєстрацію Державного реєстратора речових прав Реєстраційної служби Краматорського міського управління юстиції Донецької області про державну реєстрацію прав на вказаний об`єкт нерухомості від 06.05.2015 року серія та номер 21123419.

26.06.2023 по справі відкрите загальне позовне провадження. Відповідачу визначено строк для подання відзиву на позов.

Відповідач своїм процесуальним правом не скористався, відзив на позов не подав.

29.08.2023 підготовче провадження закрито, справа призначена до розгляду по суті.

19.09.2023 через підсистему «Електронний суд» від представника відповідача адвоката Білоуса І.Г., до початку розгляду справи по суті, надійшла заява про застосування позовної давності та відмову у задоволенні позову, яка мотивована тим, що Позивачу ще з червня 2015 року було достовірно відомо, що власником будівлі кафе-бару, загальною площею забудови 83,4 кв. м., яка складається із: кафе-бару площею 83,4 кв. м. (літери А-1, А1-1), навісів (літери Б,В,Г) навісів (літери Д,Е,Ж), навісів (літери З,И,К,Л), навісів (літери М,Н,О), огорожі (літера N1), замощення (літера І) в АДРЕСА_2 , є ОСОБА_1 та на якій правовій підставі вона ним володіє, а також відомо про всі судові справи та їх предмет спору стосовно вищевказаного нерухомого майна. В той же час Позивачем з червня 2015 року, тобто протягом восьми років, не вчинялося жодних дій пов`язаних із захистом своїх нібито порушених прав. Отже вважає, що позовні вимоги пред`явлені поза межами строків позовної давності, а відтак задоволенню не підлягають.

Крім того зазначив, що Краматорська міська рада не може бути позивачем у даній справі, оскільки її повноваження припиненні, позовна заява по даній справі та інші процесуальні документи підписані та подані не уповноваженою особою, позовні вимоги за вищезазначеним позовом не відповідають вимогам законодавства України, позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, вищезазначений об`єкт нерухомості не є самочинно збудованим, що підтверджується матеріалами цієї справи.

08.11.2023 через підсистему «Електронний суд» від виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшли письмові пояснення на заяву представника відповідача адвоката Білоуса І.Г. про застосування строків позовної давності.

Так, виконавчий комітет Краматорської міської ради зазначив, що на теперішній час функції Краматорської міської ради здійснює його виконавчий орган виконавчий комітет Краматорської міської ради, відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування» та ЗУ «Про правовий режим воєнного стану».

На момент подання позову власником самочинно збудованого нерухомого майна є ОСОБА_1 (відповідач по справі), тобто, як власник майна вона відповідає перед третіми особами щодо усіх без винятку питань, що можуть бути пов`язані з цим майном.

Щодо строків позовної давності зазначив, що вони не пропущені.

08.11.2023 через підсистему «Електронний суд» надійшли пояснення третьої особи КП «Об`єднання парків культури та відпочинку» з яких випливає, що третя особа повністю підтримує позовні вимоги та просить їх задовольнити.

10.11.2023 через підсистему «Електронний суд» надійшло клопотання представника відповідача адвоката Білоуса І.Г. про залишення позову без розгляду через те, що у Краматорської міської ради відсутня цивільна процесуальна дієздатність, що виключає можливість Краматорської міської ради бути позивачем у даній справі, оскільки повноваження Краматорської міської ради та Краматорського міського голови припиненні у зв`язку з утворенням Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області, а начальник Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області здійснює на даний час повноваження Краматорської міської ради та Краматорського міського голови, тому Краматорська міська рада на даний час не має цивільної процесуальної дієздатності, а відтак Краматорська міська рада не може бути позивачем у даній справі.

Позовну заяву від імені Краматорської міської ради по даній справі підписано та подано особою, яка не має повноважень на ведення даної справи.

Враховуючи викладене просив суд залишити позов без розгляду.

04.12.2023 через підсистему «Електронний суд» надійшли письмові пояснення представника позивача на заяву представника відповідача про залишення позову без розгляду.

Так, представник позивача зазначив, що Згідно Указу Президента України № 469/2022 від 04.07.2022 року «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області» було утворено Краматорську міську військову адміністрацію Краматорського району Донецької області. Відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» начальники Бахмутської, Сіверської, Соледарської, Часовоярської міських та Званівської сільської військових адміністрацій Бахмутського району, Великоновосілківської селищної та Комарської сільської військових адміністрацій Волноваського району, Краматорської, Лиманської, Миколаївської, Святогірської міських та Черкаської селищної військових адміністрацій Краматорського району, Курахівської міської та Шахівської сільської військових адміністрацій Покровського району Донецької області: крім повноважень, віднесених до їх компетенції Законом України "Про правовий режим воєнного стану", здійснюють повноваження відповідних сільських, селищних, міських рад, їх виконавчих комітетів, відповідних сільських, селищних, міських голів. Розпорядженням Президента України № 121/22-рп «Про призначення О. Гончаренка начальником Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області» було призначено Гончаренка Олександра Васильовича начальником Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області. Отже начальник Краматорської міської військової адміністрації на теперішній час здійснює повноваження голови міської ради міста Краматорськ.

Начальником Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області не затверджувалася тимчасова структура виконавчих органів. Тобто, виконавчий комітет, як виконавчий орган Краматорської міської ради продовжив і продовжує своє функціонування відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в України» з особливостями, встановленими Законом України «Про правовий режим воєнного стану», державна реєстрація Краматорської міської ради, як юридичної особи не скасована, фактично її повноваження у частині відносин з суб`єктами господарювання та громадянами продовжуються. Краматорська міська військова адміністрація Краматорського району Донецької області, як тимчасовий орган, здійснює свої повноваження у частині забезпечення безпеки та обороноспроможності Краматорської міської територіальної громади.

Отже, вважає, що підстав для залишення позову без розгляду не має.

Повідомлені належним чином учасники справи до суду не з`явилися. Представник відповідача надав заяву про розгляд справи без їх участі.

Приписами ч.1 ст.223 ЦПК України встановлено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Враховуючи викладене суд вважає за можливе проводити судових розгляд без учасників справи, оскільки про дату, час і місце розгляду справи їх було повідомлено належним чином, причини неявки суду невідомі.

Всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши доводи сторін, які мають значення для розгляду справи суд, -

ВСТАНОВИВ:

Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №64/2022, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, з 24.02.2022 року на території України введено воєнний стан строком на 30 діб.

Дію воєнного стану в Україні неодноразово було продовжено, востаннє відповідно до Указу Президента України від 26 липня 2023 року №451/2023 строк дії воєнного стану продовжувався з 18 серпня 2023 року строком на 90 діб.

Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 року №309, Краматорська міська територіальна громада з 24.02.2022 року включена до території, на яких ведуться (велися) бойові дії.

Відповідно до положень ст. 4 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" на територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадської безпеки і порядку, захисту критичної інфраструктури, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи - військові адміністрації.

Рішення про утворення військових адміністрацій приймається Президентом України за поданням обласних державних адміністрацій або військового командування.

Військові адміністрації населених пунктів утворюються в межах територій територіальних громад, у яких сільські, селищні, міські ради та/або їхні виконавчі органи, та/або сільські, селищні, міські голови не здійснюють покладені на них Конституцією та законами України повноваження, а також в інших випадках, передбачених цим Законом.

Військову адміністрацію населеного пункту (населених пунктів) очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади Президентом України за пропозицією Генерального штабу Збройних Сил України або відповідної обласної державної адміністрації. Військові адміністрації населених пунктів, районні, обласні військові адміністрації здійснюють свої повноваження протягом дії воєнного стану та 30 днів після його припинення чи скасування.

Відповідно до ч.2 ст. 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" у разі утворення військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів) Верховна Рада України за поданням Президента України може прийняти рішення про те, що у період дії воєнного стану та 30 днів після його припинення чи скасування начальник військової адміністрації крім повноважень, віднесених до його компетенції цим Законом, здійснює повноваження сільської, селищної, міської ради, її виконавчого комітету, сільського, селищного, міського голови.

За приписами п. 3 ч. 1, ч. 5 ст. 78, ч. 2, п. 3-1 ч. 11 ст. 79 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради можуть бути достроково припинені, зокрема, у випадках, передбачених законами України «Про військово-цивільні адміністрації», «Про правовий режим воєнного стану».

Повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини першої ст. 78 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», достроково припиняються з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військово-цивільної, військової адміністрації.

Повноваження сільського, селищного, міського голови можуть бути достроково припинені у випадках, передбачених Законами України «Про військово-цивільні адміністрації», «Про правовий режим воєнного стану».

Повноваження сільського, селищного, міського голови припиняються достроково, а відповідна особа звільняється з посади з підстав, зазначених в абзаці другому частини другої ст. 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військово-цивільної, військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів).

У ст. 28 «Прикінцеві положення» ЗУ «Про правовий режим воєнного стану» передбачено, що у разі введення воєнного стану в окремих місцевостях у зв`язку із збройною агресією Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях у день набрання чинності актом Президента України про утворення військової адміністрації припиняються згідно із цим Законом повноваження, зокрема сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, їх виконавчих органів, сільських, селищних, міських голів, інших посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах місцевого самоврядування, старост - у разі утворення військової адміністрації відповідного населеного пункту (населених Повноваження сільського, селищного, міського голови визначені у ст. 42 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», до яких згідно з п. 14 ч. 4 цієї статті віднесено представництво територіальної громади, ради та її виконавчого комітету у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства.

Одночасно, у ч. 1, п. 5 ч. 6 ст. 15 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану» встановлено, що військові адміністрації у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про оборону України», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про критичну інфраструктуру», цим Законом та іншими нормативно-правовими актами. Повноваження військових адміністрацій здійснюються ними в порядку, визначеному законами України для здійснення повноважень відповідних місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.

Начальник військової адміністрації представляє відповідну військову адміністрацію та територіальну громаду у відносинах із державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об`єднаннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, громадянами.

Указом Президента України №469/2022 від 04.07.2022 року на виконання ЗУ «Про правовий режим воєнного стану» утворено Краматорську міську військову адміністрацію Краматорського району Донецької області.

Розпорядженням Президента України №121/2022-рп від 04.07.2022 року начальником Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області призначено Гончаренко О.В.

Постановою Верховної Ради України «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» №2542-ІХ від 30.08.2022 установлено, що у період дії воєнного стану в Україні та 30 днів після його припинення чи скасування начальники Бахмутської, Сіверської, Соледарської, Часовоярської міських та Званівської сільської військових адміністрацій Бахмутського району, Великоновосілківської селищної та Комарської сільської військових адміністрацій Волноваського району, Краматорської, Лиманської, Миколаївської, Святогірської міських та Черкаської селищної військових адміністрацій Краматорського району, Курахівської міської та Шахівської сільської військових адміністрацій Покровського району Донецької області, крім повноважень, віднесених до їх компетенції Законом України «Про правовий режим воєнного стану», здійснюють повноваження відповідних сільських, селищних, міських рад, їх виконавчих комітетів, відповідних сільських, селищних, міських голів.

За відомостями ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вбачається, що 08.07.2022 внесено запис про державну реєстрацію Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області, код ЄДРПОУ 44691014, керівник Гончаренко Олександр Васильович.

Станом на 22.01.2024 Краматорська міська військова адміністрація Краматорського району Донецької області як юридична особа не перебуває в стані припинення.

Відповідно до ч.1. ст. 47 Цивільного процесуального кодексу України, здатність особисто здійснювати цивільні процесуальні права та виконувати свої обов`язки в суді (цивільна процесуальна дієздатність) мають фізичні особи, які досягли повноліття, а також юридичні особи.

Таким чином, оскільки повноваження Краматорської міської ради та Краматорського міського голови припиненні у зв`язку з утворенням Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області, а начальник Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області здійснює на даний час повноваження Краматорської міської ради та Краматорського міського голови, тому Краматорська міська рада на даний час не має цивільної процесуальної дієздатності, а відтак Краматорська міська рада не може бути позивачем у даній справі.

Відповідно до п.1 ч. 1 ст. 257 Цивільного процесуального кодексу України, суд постановляє ухвалу про залишення позову без розгляду, якщо позов подано особою, яка не має цивільної процесуальної дієздатності.

Враховуючи викладене, суд приходить висновку, що позовна заява Краматорської міської ради до ОСОБА_1 , третя особа, яка не заявила самостійних вимог щодо предмету спору - Комунальне підприємство «Об`єднання парків культури та відпочинку» про визнання об`єкта нерухомого майна самочинно збудованим, знесення та скасування запису про державну реєстрацію підлягає залишенню без розгляду.

Крім того, у даній справі, ухвалою від 23.06.2023 задоволена заява Краматорської міської ради про забезпечення позову, а саме - заборонено ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) здійснювати будь-які дії, спрямовані на відчуження та передання в оренду об`єкту нерухомості, а саме: будівлю кафе-бару, загальною площею забудови 83,4м.кв., яка складається із: кафе-бару площею 83,4м.кв. (літери А-1, А1-1), навісів (літери Б, В, Г), навісів (літери Д, Е, Ж), навісів (літери З, И, К, Л), навісів (літери М, Н, О), огорожі (літера N1), замощення (літера І) в АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 630834714129).

Приписами ч.1 ст.158 ЦПК України визначено, що суд може скасувати заходи забезпечення позову з власної ініціативи або за вмотивованим клопотанням учасника справи.

Відповідно до ч.9 ст.158 ЦПК України у випадку залишення позову без розгляду, суд у відповідному судовому рішенні зазначає про скасування заходів забезпечення позову.

Отже, у зв`язку з залишенням позову без розгляду заходи забезпечення позову, які застосовані ухвалою від 23.06.2023 підлягають скасуванню.

Керуючись п.1 ч.1 ст.257, ч.9 ст.158 ЦПК України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позовну заяву Краматорської міської ради до ОСОБА_1 , третя особа, яка не заявила самостійних вимог щодо предмету спору - Комунальне підприємство «Об`єднання парків культури та відпочинку» про визнання об`єкта нерухомого майна самочинно збудованим, знесення та скасування запису про державну реєстрацію - залишити без розгляду.

Роз`яснити Краматорській міській ради, що після усунення умов, що були підставою для залишення заяви без розгляду, вона має право звернутися до суду повторно.

Відповідно до п.4 ч.1 ст. 7 ЗУ «Про судовий збір» та ч.2 ст.257 ЦПК України судовий збір сплачений виконавчим комітетом Краматорської міської ради (ЄДРПОУ 04052809) за подання позовної заяви Краматорської міської ради до ОСОБА_1 , третя особа, яка не заявила самостійних вимог щодо предмету спору - Комунальне підприємство «Об`єднання парків культури та відпочинку» про визнання об`єкта нерухомого майна самочинно збудованим, знесення та скасування запису про державну реєстрацію у сумі 5368 грн. 00 коп., відповідно до платіжної інструкції №150 (внутрішній номер 277640412) від 12.06.2023 повернути платнику.

Скасувати заборону ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) здійснювати будь-які дії, спрямовані на відчуження та передання в оренду об`єкту нерухомості, а саме: будівлю кафе-бару, загальною площею забудови 83,4м.кв., яка складається із: кафе-бару площею 83,4м.кв. (літери А-1, А1-1), навісів (літери Б, В, Г), навісів (літери Д, Е, Ж), навісів (літери З, И, К, Л), навісів (літери М, Н, О), огорожі (літера N1), замощення (літера І) в АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 630834714129).

Копію ухвали негайно надіслати усім учасникам справи.

За адресою https://ind.dp.court.gov.ua/sud0417 учасники справи можуть отримати інформацію по справі.

Апеляційна скарга на ухвалу може бути подана учасниками справи, а також особами, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, протягом п`ятнадцяти днів з дня складення ухвали.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до Дніпровського апеляційного суду.

Ухвала складена та підписана суддею 22.01.2024.

Суддя А. О. Михальченко

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення22.01.2024
Оприлюднено30.01.2024
Номер документу116595357
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі), з них: про приватну власність, з них: щодо визнання незаконним акта, що порушує право власності

Судовий реєстр по справі —202/11816/23

Постанова від 16.04.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Постанова від 16.04.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 11.04.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 27.03.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 22.03.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 13.03.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 11.03.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 28.02.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 12.02.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 22.01.2024

Цивільне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Михальченко А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні