Постанова
від 16.04.2024 по справі 202/11816/23
ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Провадження № 22-ц/803/3584/24 Справа № 202/11816/23 Головуючий упершій інстанції: Михальченко А.О. Суддя-доповідач: Красвітна Т. П.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 квітня 2024 року колегія суддів Судової палати з розгляду цивільних справ Дніпровського апеляційного суду у складі:

головуючого Красвітної Т.П.,

суддів: Єлізаренко І.А., Свистунової О.В.,

за участю секретаря Сахарова Д.О.,

розглянувши увідкритому судовомузасіданні вм.Дніпро цивільнусправу поапеляційній скарзіза дорученнямкерівника Краматорськоїміської військовоїадміністрації ГончаренкаОлександра Васильовичав інтересахтериторіальної громадиміста Краматорська,Краматорської міськоїради,на ухвалуІндустріального районногосуду м.Дніпропетровськавід 22січня 2024року посправі запозовом Краматорськоїміської радидо ОСОБА_1 ,третя особа,яка незаявляє самостійнихвимог щодопредмету спору,-Комунальне підприємство«Об`єднання парківкультури тавідпочинку»,про визнанняоб`єкта нерухомогомайна самочиннозбудованим,знесення таскасування записупро державнуреєстрацію,

ВСТАНОВИЛА:

Ухвалою Індустріального районного суду м. Дніпропетровська від 22 січня 2024 року залишено без розгляду позовну заяву Краматорської міської ради до ОСОБА_1 , третя особа, яка не заявила самостійних вимог щодо предмету спору - Комунальне підприємство «Об`єднання парків культури та відпочинку» про визнання об`єкта нерухомого майна самочинно збудованим, знесення та скасування запису про державну реєстрацію.

В апеляційній скарзі за дорученням керівника Краматорської міської військової адміністрації Гончаренка О.В. в інтересах територіальної громади міста Краматорська, Краматорської міської ради, посилаючись на порушення норм процесуального права, ставить питання про скасування оскаржуваної ухвали та направлення справи до суду першої інстанції для продовження розгляду.

Розглянувши матеріали справи, перевіривши законність та обґрунтованість ухвали суду в межах доводів апеляційної скарги та заявлених позовних вимог, колегія не знаходить підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування оскаржуваної ухвали, виходячи з наступного.

Встановлено, що у червні 2023 року до Індустріального районного суду м.Дніпропетровська подано позов Краматорської міської ради, який обґрунтований тим, що рішенням Краматорського міського суду Донецької області від 03.02.2015 року по справі №234/656/15-ц було задоволено позовні вимоги ОСОБА_2 до ОСОБА_3 про визнання договору дійсним та визнання права власності, визнано дійсним договір купівлі-продажу від 11.03.2014 року, згідно якого ОСОБА_2 придбала у власність, а ОСОБА_3 продав належне йому кафе-бар в парку "Ювілейному" в м. Краматорську. Визнано за ОСОБА_2 право власності кафе-бару площею 87,7кв.м. (літери А-1 А1-1), навіс площею 26,1 кв.м. (літери Б, В, Г), навіси площею 103,5 кв. м. (літери Д, Е, Ж), навіси площею 35,1кв.м. (літери З, И, К, Л), навіси площею 100,6 кв. м. (літери М, Н, О), огорожа площею 82,1кв.м. (літера N1 ), замощення площею 499,6кв.м. (літера І) в м. Краматорську Донецької області. Ухвалою Краматорського міського суду Донецької області від 17.02.2015 року по справі №234/656/15-ц було внесено зміни до резолютивної частини рішення Краматорського міського суду Донецької області від 03.02.2015 року, та вирішено: «Визнати дійсним договір купівлі-продажу від 11.03.2014 року, згідно якого ОСОБА_2 придбала у власність, а ОСОБА_3 продав належне йому кафе - бар в парку Ювілейному в м. Краматорську, яке розташоване біля будинку АДРЕСА_1 . Визнати за ОСОБА_2 право власності кафе - бару площею 87,7кв.м. (літери А-1 А1- 1) навіс площею 26,1кв.м. (літери Б, В, Г) навіси площею 103,5кв.м. (літери Д, Е, Ж), навіси площею 35,1кв.м. (літери З, И, К, Л) навіси площею 100,6кв.м. (літери М, Н, О) огорожа площею 82,1кв.м. (літера N1), замощення площею 499,6кв.м. (літера І) в м.Краматорську Донецької області, яке розташоване біля будинку АДРЕСА_1 ». Ухвалою Краматорського міського суду Донецької області від 10.04.2015 року по справі №234/656/15-ц було внесено зміни до резолютивної частини рішення Краматорського міського суду Донецької області від 03.02.2015 року, а саме вирішено: «Визнати дійсним договір купівлі-продажу від 11.03.2014 року, згідно якого ОСОБА_2 придбала у власність, а ОСОБА_3 продав належне йому кафе-бар в парку Ювілейному в м. Краматорську, яке розташоване біля будинку АДРЕСА_1 . Визнати за ОСОБА_2 право власності на будівлю кафе-бару, загальною площею забудови 83,4м.кв., яка складається із: кафе-бару площею 83,4м.кв. (літери А-1, А1-1), навісів (літери Б, В, Г), навісів (літери Д, Е, Ж), навісів (літери З, И, К, Л), навісів (літери М, Н, О), огорожі (літера N1), замощення (літера І) в місті Краматорську Донецької області, яка розташована біля будинку АДРЕСА_1 ». Рішенням Апеляційного суду Донецької області від 19 листопада 2015 року по справі №234/656/15-ц було скасоване рішення Краматорського міського суду Донецької області від 03.02.2015. Разом з цим, 06.05.2015 року на підставі рішення Краматорського міського суду Донецької області від 03.02.2015 року №234/656/15-ц, 06.05.2015 року було прийняте рішення Краматорського міського управління юстиції про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. 19.05.2015 між ОСОБА_2 та ОСОБА_1 (відповідачем) було укладено договір купівлі-продажу №2-1906 вказаного об`єкту нерухомого майна. Рішенням Краматорського міського суду Донецької області від 23.09.2019 року по справі №234/7122/18 було відмовлено у задоволенні позову Комунального підприємства «Об`єднання парків культури та відпочинку» до ОСОБА_2 , ОСОБА_1 про визнання договору купівлі-продажу від 19.05.2015 недійсним. Тобто, на теперішній час власником кафе-бару, загальною площею 83,4 кв. м., зі складовими частинами, що розташований за адресою: АДРЕСА_2 є ОСОБА_1 (відповідач по справі). Однак, а ні ОСОБА_3 , а ні ОСОБА_2 , а ні ОСОБА_1 (відповідач) не отримували дозволів на будівництво кафе-бару. Вказана будівля знаходиться на території парку «Ювілейний» міста Краматорська. Земельна ділянка у власність або користування не надавалася. Крім того, відповідач неодноразово зверталася до Краматорської міської ради з клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення по АДРЕСА_1 для розміщення та обслуговування будівлі кафе-бару, навісів. Рішенням Краматорської міської ради №50/VI-164 від 24.06.2015 року було відмовлено в наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, проведенні експертної грошової оцінки земельної ділянки та продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення для підприємницької діяльності фізичній особі ОСОБА_1 по АДРЕСА_1 (земельна ділянка знаходиться на території парку «Ювілейному») для розміщення та обслуговування будівлі кафе-бару, навісів. Вказане рішення не оскаржувалося. Рішенням Краматорської міської ради №55/VI-230 від 09.09.2015 року було відмовлено в наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користуванні фізичній особі ОСОБА_1 по АДРЕСА_1 для розміщення та обслуговування будівлі кафе-бару, навісів (самочинне будівництво). Вказане рішення не оскаржувалося. У даній позовній заяві (з урахуванням уточнень) позивач просить визнати самочинно збудованим об`єкт нерухомості, а саме: будівлю кафе-бару, загальною площею забудови 83,4м.кв., яка складається із: кафе-бару площею 83,4м.кв. (літери А-1, А1-1), навісів (літери Б, В, Г), навісів (літери Д, Е, Ж), навісів (літери З, И, К, Л), навісів (літери М, Н, О), огорожі (літера N1), замощення (літера І) в АДРЕСА_2 ; знести вказаний самочинно збудований об`єкт нерухомості; скасувати запис про державну реєстрацію державного реєстратора речових прав Реєстраційної служби Краматорського міського управління юстиції Донецької області про державну реєстрацію прав на вказаний об`єкт нерухомості від 06.05.2015 року №21123419.

10.11.2023 до місцевого суду надійшло клопотання представника ОСОБА_1 адвоката Білоуса І.Г. про залишення позову без розгляду з тим обґрунтуванням, що у Краматорської міської ради відсутня цивільна процесуальна дієздатність, що виключає можливість Краматорської міської ради бути позивачем у даній справі, оскільки повноваження Краматорської міської ради та Краматорського міського голови припиненні у зв`язку з утворенням Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області, а начальник Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області здійснює на даний час повноваження Краматорської міської ради та Краматорського міського голови, тому Краматорська міська рада на даний час не має цивільної процесуальної дієздатності, а відтак Краматорська міська рада не може бути позивачем у даній справі. Позовну заяву від імені Краматорської міської ради по даній справі підписано та подано особою, яка не має повноважень на ведення даної справи.

Встановлено, що Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №64/2022, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, з 24.02.2022 року на території України введено воєнний стан строком на 30 діб, дію якого неодноразово було продовжено відповідними Указами Президента України по цей час.

Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 року №309, Краматорська міська територіальна громада з 24.02.2022 року включена до території, на яких ведуться (велися) бойові дії.

Указом Президента України «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області» №469/2022 від 04.07.2022 року, на виконання ЗУ «Про правовий режим воєнного стану», утворено, зокрема, Краматорську міську військову адміністрацію Краматорського району Донецької області.

Розпорядженням Президента України №121/2022-рп від 04.07.2022 року начальником Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області призначено ОСОБА_4 .

Постановою Верховної Ради України «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»» №2542-ІХ від 30.08.2022 установлено, що у період дії воєнного стану в Україні та 30 днів після його припинення чи скасування начальники Бахмутської, Сіверської, Соледарської, Часовоярської міських та Званівської сільської військових адміністрацій Бахмутського району, Великоновосілківської селищної та Комарської сільської військових адміністрацій Волноваського району, Краматорської, Лиманської, Миколаївської, Святогірської міських та Черкаської селищної військових адміністрацій Краматорського району, Курахівської міської та Шахівської сільської військових адміністрацій Покровського району Донецької області, крім повноважень, віднесених до їх компетенції Законом України «Про правовий режим воєнного стану», здійснюють повноваження відповідних сільських, селищних, міських рад, їх виконавчих комітетів, відповідних сільських, селищних, міських голів.

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вбачається, що 08.07.2022 внесено запис про державну реєстрацію Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області, код ЄДРПОУ 44691014, керівником якої є ОСОБА_4 . Станом на час розгляду справи Краматорська міська військова адміністрація Краматорського району Донецької області, як юридична особа, не перебуває в стані припинення, тощо.

Відповідно до положень частини першої статті 4 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" на територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадської безпеки і порядку, захисту критичної інфраструктури, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи - військові адміністрації.

Рішення про утворення військових адміністрацій приймається Президентом України за поданням обласних державних адміністрацій або військового командування (ч. 2 ст. 4 Закону України "Про правовий режим воєнного стану").

За положеннями ч. 3 ст. 4 Закону України "Про правовий режим воєнного стану", військові адміністрації населених пунктів утворюються в межах територій територіальних громад, у яких сільські, селищні, міські ради та/або їхні виконавчі органи, та/або сільські, селищні, міські голови не здійснюють покладені на них Конституцією та законами України повноваження, а також в інших випадках, передбачених цим Законом.

Військову адміністрацію населеного пункту (населених пунктів) очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади Президентом України за пропозицією Генерального штабу Збройних Сил України або відповідної обласної державної адміністрації. Військові адміністрації населених пунктів, районні, обласні військові адміністрації здійснюють свої повноваження протягом дії воєнного стану та 30 днів після його припинення чи скасування.

Начальником військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів) може бути призначений відповідний сільський, селищний, міський голова.

Статтею 28 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" встановлено, зокрема, у разі введення воєнного стану в окремих місцевостях у зв`язку із збройною агресією Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях: 1) у день набрання чинності актом Президента України про утворення військової адміністрації припиняються згідно із цим Законом повноваження: сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, їх виконавчих органів, сільських, селищних, міських голів, інших посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах місцевого самоврядування, старост - у разі утворення військової адміністрації відповідного населеного пункту (населених пунктів) (абзац 4 підпункту 1 пункту 2-1 статті).

За змістом підпункту 3 пункту 2-1 статті 28 Закону України "Про правовий режим воєнного стану", військові адміністрації населених пунктів, районні, обласні військові адміністрації здійснюють свої повноваження до дня першого засідання першої сесії відповідної ради, обраної після скасування воєнного стану.

Згідно п. 14 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський, селищний, міський голова представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства.

За приписами п. 3 ч. 1, ч. 5 ст. 78, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради можуть бути достроково припинені, зокрема, у випадках, передбачених законами України «Про військово-цивільні адміністрації», «Про правовий режим воєнного стану».

Повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини першої ст. 78 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», достроково припиняються з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військово-цивільної, військової адміністрації.

Абзацом другим частини другої статті 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» також передбачено, що повноваження сільського, селищного, міського голови можуть бути достроково припинені також у випадках, передбачених законами України "Про військово-цивільні адміністрації", "Про правовий режим воєнного стану".

Відповідно до пункту 3-1 частини 11 статті 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з підстав, зазначених в абзаці другому частини другої цієї статті повноваження сільського, селищного, міського голови припиняються достроково, а відповідна особа звільняється з посади з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військово-цивільної, військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів).

Начальник військової адміністрації представляє відповідну військову адміністрацію та територіальну громаду у відносинах із державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об`єднаннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, громадянами (п. 5 ч. 6 ст. 15 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану»).

Указ Президента України «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області» №469/2022 від 04.07.2022 року набрав чинності 03.09.2022 року.

Отже, з 03.09.2022 року припинились повноваження Краматорської міської ради, її виконавчих органів, міського голови, інших посадових та службових осіб місцевого самоврядування. А територіальну громаду міста Краматорська представляє тимчасовий державний орган - Краматорська міська військова адміністрація, в особі начальника цієї військової адміністрації, яка здійснює свої повноваження протягом дії воєнного стану та 30 днів після його припинення чи скасування і до дня першого засідання першої сесії відповідної ради, обраної після скасування воєнного стану.

Крім того,позовна заявау данійсправі подана до місцевого суду від імені Краматорської міської ради 14 червня 2023 року, що підтверджується відбитком штемпеля на поштовому конверті (а.с. 75 т.1), підписана головним спеціалістом юридичного відділу виконавчого комітету Краматорської міської ради Відющенком О.М. (а.с. 9 т.1).

До позовної заяви додано копію довіреності на ведення справи у суді №01-29/63, що видана 16.02.2023 начальником Краматорської міської військової адміністрації Гончаренком О.В., відповідно до якої ця довіреність видана головному спеціалісту юридичного відділу виконавчого комітету Краматорської міської ради Відющенку О.М. у тому, що йому доречається бути представником виконавчого комітету Краматорської міської ради (код ЄДРПОУ 04052809) у судових органах першої, апеляційної, касаційної інстанцій з обсягом повноважень, передбачених, зокрема, ЦПК України (а.с. 10 т.1).

Долучена до матеріалів справи копія довіреності №01-29/63 від 16.02.2023 на ім`я ОСОБА_5 , - видана на представництво іншої юридичної особи - виконавчого комітету Краматорської міської ради (код ЄДРПОУ 04052809).

Згідно копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо Краматорської міської ради (код ЄДРПОУ 24812116), ОСОБА_5 має право вчиняти дії від імені юридичної особи, підписувати договори (а.с. 11-13 т.1).

Отже, суду не надано належних та допустимих доказів наявності у представника ОСОБА_5 підписувати, поданати позовну заяву у даній цивільній справі, на час її предявлення до суду.

Відповідно до п. п. 1, 2 ч. 1 ст. 257 Цивільного процесуального кодексу України, суд постановляє ухвалу про залишення позову без розгляду, якщо позов подано особою, яка не має цивільної процесуальної дієздатності, якщо позовну заяву від імені заінтересованої особи подано особою, яка не має повноважень на ведення справи.

Виходячи з викладеного, встановивши, що позов у даній справі поданий від імені Краматорської міської ради, повноваження якої припинені з 03.09.2022 року, у зв`язку з утворенням Краматорської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області; приймаючи до уваги, що остання є самостійною юридичною особою, має цивільну процесуальну дієздатність та уповноважена протягом дії воєнного стану представляти інтереси територіальної громади міста Краматорська, - колегія дійшла висновку про наявність підстав для залишення без розгляду позовної заяви Краматорської міської ради до ОСОБА_1 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, Комунальне підприємство «Об`єднання парків культури та відпочинку», про визнання об`єкта нерухомого майна самочинно збудованим, знесення та скасування запису про державну реєстрацію.

Обґрунтування в апеляційній скарзі, що Закон України "Про правовий режим воєнного стану" не передбачає припинення повноважень міської ради з моменту набрання чинності актом Президента України про утворення військової адміністрації - є безпідставним.

Статтею 28 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" встановлено, зокрема, у разі введення воєнного стану в окремих місцевостях у зв`язку із збройною агресією Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях: 1) у день набрання чинності актом Президента України про утворення військової адміністрації припиняються згідно із цим Законом повноваження: сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, їх виконавчих органів, сільських, селищних, міських голів, інших посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах місцевого самоврядування, старост - у разі утворення військової адміністрації відповідного населеного пункту (населених пунктів) (абзац 4 підпункту 1 пункту 2-1 статті).

За приписами п. 3 ч. 1, ч. 5 ст. 78, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради можуть бути достроково припинені, зокрема, у випадках, передбачених законами України «Про військово-цивільні адміністрації», «Про правовий режим воєнного стану». Повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини першої ст. 78 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», достроково припиняються з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військово-цивільної, військової адміністрації.

Посилання в апеляційній скарзі на постанову Верховної Ради України «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану"» №2542-IX від 30.08.2022 є безпідставним. Вказана постанова набирає чинності з дня її опублікування (п. 2 постанови). Однак, відомості про її опублікування відсутні. На офіційному вебпорталі Верховної Ради України вказана постанова значиться у статусі переданої для опублікування. Суду не надано доказів щодо факту та дати опублікування постанови ВРУ №2542-IX від 30.08.2022.

Колегія звертає увагу, що належний позивач, за наявності підстав, не позбавлений можливості, на захист своїх прав та законних інтересів, звернутись до суду з відповідним позовом.

З огляду на вищевикладене, апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а ухвала суду першої інстанції підлягає залишенню без змін.

Керуючись ст.ст. 259, 268, 367, 375, 381-383 ЦПК України, колегія суддів,

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу за дорученнямкерівника Краматорськоїміської військовоїадміністрації ГончаренкаОлександра Васильовичав інтересахтериторіальної громадиміста Краматорська,Краматорської міськоїради залишити без задоволення.

Ухвалу Індустріального районногосуду м.Дніпропетровська від22січня 2024року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та протягом тридцяти днів може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги до Верховного Суду.

Головуючий Т.П. Красвітна

Судді І.А. Єлізаренко

О.В. Свистунова

Дата ухвалення рішення16.04.2024
Оприлюднено06.05.2024
Номер документу118812326
СудочинствоЦивільне
КатегоріяІнші справи

Судовий реєстр по справі —202/11816/23

Постанова від 16.04.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Постанова від 16.04.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 11.04.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 27.03.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 22.03.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 13.03.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 11.03.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 28.02.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 12.02.2024

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Красвітна Т. П.

Ухвала від 22.01.2024

Цивільне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Михальченко А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні