Справа № 2/593/32/2024
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"23" січня 2024 р. Бережанський районний суд Тернопільської області в складі:
головуючого судді Крамаря В. М.
при секретарі судового засідання Осадці М.Ю.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Бережанах в порядку спрощеного провадження цивільну справу за позовом виконувача обов`язків керівника Бережанської окружної прокуратури, в інтересах держави в особі: Нараївської сільської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача: Бережанське районне державне агропромислове підприємство «Бережанирайагроліс» до ОСОБА_1 про відшкодування шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, -
ВСТАНОВИВ:
26 червня 2023 року виконувач обов`язків керівника Бережанської окружної прокуратури, в інтересах держави в особі: Нараївської сільської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача: Бережанське районне державне агропромислове підприємство «Бережанирайагроліс» звернувся в суд з позовом до ОСОБА_1 про відшкодування шкоди, завданої кримінальним правопорушенням.
В позовній заяві зазначено, що 29 грудня 2022 року ОСОБА_1 , перебуваючи у кварталі №2, виділ №3 лісових насаджень Бережанського районного державного агропромислового підприємства «Бережанирайагроліс», на території Нараївської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, в порушення ст.ст. 4, 24, 67, 68, 69 Лісового кодексу України, ст. ст. 5, 12 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», порушуючи встановлений порядок охорони, раціонального використання та відтворення лісу, незаконно, без спеціального дозволу, який посвідчується відповідним документом (лісорубним квитком, ордером), виданим уповноваженим органом, діючи умисно, з корисливих мотивів, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, за допомогою бензопили STIHL MS 250, шляхом повного відокремлення стовбура від кореня у спосіб спилювання здійснив незаконну порубку п`ятьох сироростучих дерев породи «акація», діаметрами пнів 30 см, 60 см, 38 см, 32 см, 34 см та одного дерева породи «ялина» з діаметром пня 14 см. Спиляні дерева ОСОБА_1 за допомогою бензопили розпиляв на колоди, частину з яких завантажив на свій віз, але був виявлений лісником Бережанського районного державного агропромислового підприємства «Бережанирайагроліс» ОСОБА_2 та працівниками поліції на місці скоєння кримінального правопорушення.
Внаслідок зазначеного вище протиправного діяння, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 № 665 «Про затвердження такс для обчислення розміру шкоди, заподіяної лісу», ОСОБА_1 заподіяв лісу та навколишньому середовищу істотної шкоди на загальну суму 48536,63 гривень.
Вироком Бережанського районного суду Тернопільської області від 16.02.2023 року по справі № 593/128/22 ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 246 Кримінального кодексу України та призначено покарання у виді штрафу.
У зв`язку з наведеним, посилаючись на те, що: відповідно до ст. 47 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» для фінансування заходів щодо охорони навколишнього природного середовища утворюються місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища, які утворюються у складі бюджету відповідного місцевого бюджету за місцем заподіяння екологічної шкоди за рахунок частини грошових стягнень за шкоду заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в результаті господарської та іншої діяльності, згідно з чинним законодавством; відповідно до п.7 ч.3 ст. 29 , п. 4 ч. 1 ст. 691 Бюджетного кодексу України, стягнення за шкоду заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності зараховуються до спеціального фонду Державного бюджету України в розмірі 30 відсотків та до спеціального фонду місцевих бюджетів в розмірі 70 відсотків у тому числі до сільських, селищних, міських бюджетів, бюджетів об`єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад 50 відсотків, обласних бюджетів та Автономної Республіки Крим 20 відсотків, - а тому завдана шкода навколишньому природному середовищу підлягає стягненню до Державного бюджету України та місцевих бюджетів, - просить стягнути з ОСОБА_1 на користь місцевого бюджету Нараївської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області суму шкоди заподіяної злочином лісу в розмірі 48536,63 грн. зарахувавши на р/р UA408999980333119331000019753 в ГУК у Терн.обл./тг. Нараїв/24062100, код отримувача (ЄДРПОУ) 37977599, код доходу 24062100, призначення платежу грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності.
Прокурорка Яськів М.Ю. в судовому засіданні позов підтримала з підстав і мотивів, наведених у позовній заяві.
Представник Нараївської сільської ради в судове засідання не з`явився, до суду надійшли заяви, відповідно до яких Нараївська сільська рада позов підтримує, просить проводити розгляд справи без участі представника Нараївської сільської ради.
Представник третьої особи Бойко П.В. вважає, що позов до задоволення не підлягає, оскільки спеціальний фонд Нараївською сільською радою створено після зверення прокурора з позовом до суду, окрім цього, прокурором не заявлено позов в інтересах Тернопільської обласної ради та держави Україна.
Відповідач ОСОБА_1 на розгляд справи не з`явився.
Судом було здійснено наступні процесуальні дії:
Ухвалою від 30 червня 2023 року позовну заяву було залишено без руху, надано виконувачу обов`язків керівника Бережанської окружної прокуратури десятиденний строк для оформлення позовної заяви відповідно до вимог ст. 175 ЦПК України.
Ухвалою суду від 18 липня 2023 року по вказаній справі відкрито спрощене провадження, судове засідання для розгляду справи по суті призначено на 14 год. 30 хв. 03 серпня 2023 року з повідомленням учасників справи.
03 серпня 2023 року розгляд справи відкладено на 10 год. 00 хв. 15 вересня 2023 року у зв`язку з неявкою відповідача.
15 вересня 2023 року розгляд справи відкладено на 10 год. 00 хв. 29 вересня 2023 року за клопотанням прокурора.
29 вересня 2023 року розгляд справи відкладено на 10 год. 00 хв. 07 листопада 2023 року за клопотанням прокурора.
07 листопада 2023 року за клопотанням прокурорки по справі оголошено перерву до 10 год. 00 хв. 27 листопада 2023 року для надання підтвердження існування фонду охорони навколишнього природного середовища в Нараївській сільській раді.
27 листопада 2023 року по справі оголошено перерву до 14 год. 30 хв. 14 грудня 2023 року для надання суду копії положення про створення Фонду охорони навколишнього природного середовища.
14 грудня 2023 року розгляд справи не проводився у зв`язку з оголошенням повітряної тривоги.
04 січня 2024 року по справі оголошено перерву до 10 год. 00 хв. 23 січня 2024 року для надання прокуроркою відомостей про рахунок, на якому Нараївською сільською радою акумулюються кошти від грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища.
Суд, вислухавши вступне слово прокурорки та представниці третьої особи, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку, що позов слід задовольнити частково з наступних мотивів.
Судом встановлено такі фактичні обставини.
1) 29 грудня 2022 року ОСОБА_1 , перебуваючи у кварталі №2, виділ №3 лісових насаджень Бережанського районного державного агропромислового підприємства «Бережанирайагроліс», на території Нараївської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, - незаконно, без спеціального дозволу, який посвідчується відповідним документом (лісорубним квитком, ордером), виданим уповноваженим органом, діючи умисно, з корисливих мотивів, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, за допомогою бензопили STIHL MS 250, шляхом повного відокремлення стовбура від кореня у спосіб спилювання, здійснив незаконну порубку п`ятьох сироростучих дерев породи «акація», діаметрами пнів 30 см, 60 см, 38 см, 32 см, 34 см та одного дерева породи «ялина» з діаметром пня 14 см. Вказане підтверджується вироком Бережанського районного суду Тернопільської області від 16 лютого 2023 року;
2) Внаслідок незаконної порубки ОСОБА_1 п`ятьох сироростучих дерев породи «акація», діаметрами пнів 30 см, 60 см, 38 см, 32 см, 34 см та одного дерева породи «ялина» з діаметром пня 14 см, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 № 665 «Про затвердження такс для обчислення розміру шкоди, заподіяної лісу», ОСОБА_1 заподіяв лісу та навколишньому середовищу істотної шкоди на загальну суму 48536,63 гривень. Вказане підтверджується висновком судової інженерно-екологічної експертизи № СЕ-19/120-23/873-ЕЛ від 26.01.2023 року;
3) Третя особа по справі Бережанське районне державне агропромислове підприємство «Бережанирайагроліс» є лісокористувачем у кварталі №2, виділ №3 лісових насаджень, де ОСОБА_1 здійснив незаконну порубку. Вказане підтверджується статутом Бережанського районного державного агропромислового підприємства «Бережанирайагроліс» та відповіддю Нараївської сільської ради № 411 від 05.07.2023 року.
4) Нараївська сільська рада не зверталася і не має наміру звертатися з позовом про відшкодування шкоди, заподіяної діями ОСОБА_1 , яку останній не відшкодував. Вказане підтверджується відповіддю Нараївської сільської ради № 333 від 23.05.2023 р.
5) В Нараївській сільській раді створено фонд охорони навколишнього природного середовища Нараївської сільської територіальної громади (далі Фонд). Вказаний фонд формується, зокрема, за рахунок грошових коштів за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності. Кошти Фонду акумулюються на рахунках бюджету Нараївської сільської територіальної громади і можуть використовуватися тільки для фінансового забезпечення природоохоронних заходів, що відповідають постанові Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1147 «Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів». Вказане підтверджується рішенням Нараївської сільської ради № 1808 від 20 листопада 2023 року «Про місцевий фонд охорони навколишнього природного середовища Нараївської сільської територіальної громади».
6) Для відшкодування шкоди, заподіяної порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, вчиненої на території Нараївської сільської ради, відкрито розрахунковий рахунок UA408999980333119331000019753 в ГУК у Терн.обл./тг. Нараїв/24062100, код отримувача (ЄДРПОУ) 37977599, код доходу 24062100. Кошти утримані від «Грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності» в Нараївській сільській раді акумулюються на розподільчому рахунку фінансово-економічного відділу Нараївської сільської ради рахунок UA0982017200003241311222019753, код та назва бюджету 1955300000 Нараївська сільська тг, фонд: Інші кошти спеціального фонду. Вказане підтверджується відповіддю Нараївської сільської ради № 333 від 23.05.2023 р. та листом фінансово-економічного відділу Нараївської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області № 09 від 23 січня 2024 року.
Розглядаючи позовні вимоги, суд виходить з таких норм законодавства.
Відповідно до ч.6 ст. 81 ЦПК України вирок суду в кримінальному провадженні, ухвала про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності або постанова суду у справі про адміністративне правопорушення, які набрали законної сили, є обов`язковими для суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалений вирок, ухвала або постанова суду, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою.
Ч.1 ст. 1166 ЦК України встановлено, що майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Згідно з ч.1 ст. 3 Лісового кодексу України лісові відносини в Україні регулюються Конституцією України, Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища», цим Кодексом, іншими законодавчими актами України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Ст. 7 Лісового кодексу України встановлено, що ліси, які знаходяться в межах території України, є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника на ліси здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України. Ліси можуть перебувати в державній, комунальній та приватній власності. Суб`єктами права власності на ліси є держава, територіальні громади, громадяни та юридичні особи.
Відповідно до ч.1 ст. 107 ЛК України, підприємства, установи, організації і громадяни зобов`язані відшкодувати шкоду, заподіяну ними лісу внаслідок порушення лісового законодавства, у розмірах і порядку, визначених законодавством України.
Згідно з п. д ч.1 ст. 12 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» компенсувати шкоду, заподіяну забрудненням та іншим негативним впливом на навколишнє природне середовище.
Відповідно до п. е ч.1 ст. 41, ст. 42, п. б ч.2, п. г ч.4 ст. 47 «Про охорону навколишнього природного середовища» економічні заходи забезпечення охорони навколишнього природного середовища передбачають відшкодування в установленому порядку збитків, завданих порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища. В Україні фінансування заходів щодо охорони навколишнього природного середовища здійснюється за рахунок Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, фондів охорони навколишнього природного середовища, добровільних внесків та інших коштів. Місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища утворюються у складі бюджету відповідного місцевого бюджету за місцем заподіяння екологічної шкоди за рахунок частини грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в результаті господарської та іншої діяльності, згідно з чинним законодавством. Державний фонд охорони навколишнього природного середовища утворюється за рахунок частини грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в результаті господарської та іншої діяльності, згідно з чинним законодавством.
Ч.6 ст. 47 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» встановлено, що кошти місцевих, Автономної Республіки Крим і Державного фондів охорони навколишнього природного середовища можуть використовуватися тільки для фінансового забезпечення здійснення природоохоронних заходів, зокрема, ресурсозберігаючих заходів, у тому числі лісорозведення на землях державної та комунальної форм власності, здійснення лісовпорядкування, викуп земельних ділянок приватної форми власності з метою ведення лісового господарства або створення територій та об`єктів природно-заповідного фонду.
Згідно з ч.1 ст. 29 Бюджетного кодексу України до доходів Державного бюджету України включаються доходи бюджету, за винятком тих, що згідно із статтями 64, 641, 66, 691 та 71 цього Кодексу закріплені за місцевими бюджетами.
П.7 ч.3 ст. 29 Бюджетного кодексу України встановлено, що джерелом формування спеціального фонду Державного бюджету України в частині доходів (з урахуванням особливостей, визначених пунктом 1 частини другої статті 671 цього Кодексу) є, зокрема, 30 відсотків грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності.
Відповідно до п.4 ч.1 ст. 691 Бюджетного кодексу України до надходжень спеціального фонду місцевих бюджетів належать, зокрема, 70 відсотків грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, в тому числі: до бюджетів місцевого самоврядування (крім бюджетів міст Києва та Севастополя) - 50 відсотків, обласних бюджетів та бюджету Автономної Республіки Крим - 20 відсотків, бюджетів міст Києва та Севастополя - 70 відсотків.
Згідно з розділом ХІ Порядку організації роботи органів Державної казначейської служби України у процесі казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями, затвердженого Наказом Державної казначейської служби України 09.08.2013 № 128 (у редакції наказу Державної казначейської служби України 05.12.2019 № 342) кошти, які відповідно до Бюджетного кодексу України та закону про Державний бюджет України розподіляються між державним та місцевими бюджетами, зараховуються на аналітичні рахунки, відкриті в Казначействі на ім`я відповідного органу Казначейства за субрахунком 3331 «Кошти, які підлягають розподілу між державним і місцевими бюджетами» Плану рахунків (далі - рахунок 3331) у розрізі територій та кодів класифікації доходів бюджету. Кошти, які надійшли протягом дня (з урахуванням повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджетів) на рахунки 3331, у регламентований час розподіляються Казначейством за встановленими нормативами між державним бюджетом та відповідними місцевими бюджетами. Після розподілу кошти у відповідних обсягах засобами програмного забезпечення шляхом формування меморіальних документів перераховуються за призначенням на відповідні рахунки, а саме: на рахунки 3130 (3131) - для зарахування надходжень до загального (спеціального) фонду державного бюджету; на рахунки 3140 (3141) - для зарахування надходжень до загального (спеціального) фонду відповідних місцевих бюджетів.
Відповідно до ст. 50 ЦПК України Позов може бути пред`явлений спільно кількома позивачами або до кількох відповідачів. Кожен із позивачів або відповідачів щодо другої сторони діє в цивільному процесі самостійно. Участь у справі кількох позивачів і (або) відповідачів (процесуальна співучасть) допускається, якщо: 1) предметом спору є спільні права чи обов`язки кількох позивачів або відповідачів; 2) права та обов`язки кількох позивачів чи відповідачів виникли з однієї підстави; 3) предметом спору є однорідні права і обов`язки.
ОСОБА_1 вчинив незаконну порубку дерев на території Нараївської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, внаслідок чого спричинив шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності в розмірі 48536,63 грн. Вказана шкода, виходячи з наведених вище норм законодавства, підлягає зарахуванню до спеціальних фондів бюджетів: 30 відсотків до спеціального фонду Державного бюджету України; 20 відсотків до спеціального фонду обласного бюджету Тернопільської області; 50 відсотків до спеціального фонду бюджету Нараївської сільської ради.
Після зарахування коштів, які надійшли на відшкодування шкоди, заподіяної порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності вчиненої на території Нараївської сільської ради на розрахунковий рахунок UA408999980333119331000019753 в ГУК у Терн.обл./тг. Нараїв/24062100, код отримувача (ЄДРПОУ) 37977599, код доходу 24062100, вказані кошти розподіляються Казначейством за встановленими нормативами між державним бюджетом та відповідними місцевими бюджетами: 30 відсотків до спеціального фонду Державного бюджету України; 20 відсотків до спеціального фонду обласного бюджету Тернопільської області; 50 відсотків до спеціального фонду бюджету Нараївської сільської ради, - і перераховуються за призначенням на відповідні рахунки, зокрема, безпосередньо Нараївській сільській раді на рахунок UA0982017200003241311222019753, код та назва бюджету 1955300000 Нараївська сільська тг, фонд: Інші кошти спеціального фонду.
Не зважаючи на те, що грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, в світлі вказаної справи підлягають зарахуванню до Державного бюджету України, обласного бюджету Тернопільської області та бюджету Нараївської сільської ради, що є підставою для участі у справі кількох позивачів, а саме: держави Україна, Тернопільської обласної ради та Нараївської сільської ради, - прокурором заявлено позов лише в інтересах Нараївської сільської ради.
Зважаючи на те, що прокурором подано до суду позов в інтересах держави лише в особі Нараївської сільської ради, яка зі шкоди, заподіяної порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності в розмірі 48536,63 грн., отримає лише 50 відсотків, однак не пред`явив позов в інтересах Тернопільської обласної ради та держави Україна, які б мали отримати відповідно 20 та 30 відсотків з суми відшкодування шкоди, заподіяної порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності в розмірі 48536,63 грн., - така шкода може бути стягнена лише в частці, яка належить Нараївській сільській раді, а саме 50 % шкоди, на рахунок UA0982017200003241311222019753,код таназва бюджету1955300000Нараївська сільськатг,фонд:Інші коштиспеціального фонду, де акумулюються кошти утримані від «Грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності» на користь Нараївської сільської ради.
Виходячи з наведеного, на користь Нараївської сільської ради підлягає стягненню 24268,32 грн. (48536,63/50%х100%=24268,32) суми шкоди, заподіяної злочином, лісу, як відшкодування шкоди, заподіяної порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності.
Згідно з ч.1 ст. 141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Ч.6 ст. 141 ЦПК України встановлено, що якщо сторону, на користь якої ухвалено рішення, звільнено від сплати судових витрат, з другої сторони стягуються судові витрати на користь осіб, які їх понесли.
Виходячи з наведеного, з відповідача підлягають стягненню на користь спеціального фонду Державного бюджету України 1342,00 грн. судового збору.
Керуючись ст. ст. 11, 1166 ЦК України, ст. ст. 3, 7, 107 Лісового кодексу України, ст. ст. 29, 691 Бюджетного кодексу України, ст. ст. 12, 41, 42, 47 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»,Порядком організації роботи органів Державної казначейської служби України у процесі казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями затвердженого Наказом Державної казначейської служби України 09.08.2013 № 128 (у редакції наказу Державної казначейської служби України 05.12.2019 № 342), ст. ст. 13, 76, 80-82, 141, 142, 263, 265, 354, 355, п.15.5 розділу ХІІІ ЦПК України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави в особі Нараївської сільської ради 24268,32 (двадцять чотири тисячі двісті шістдесят вісім гривень тридцять дві копійки) грн. суми шкоди заподіяної злочином лісу, які перерахувати на рахунок: UA0982017200003241311222019753, код та назва бюджету 1955300000 Нараївська сільська тг, фонд: Інші кошти спеціального фонду.
В решті позовних вимог відмовити, за їх безпідставністю.
Стягнути з ОСОБА_1 накористь спеціальногофонду Державногобюджету України 1342,00 грн. (одну тисячу триста сорок дві гривні нуль копійок) судового збору.
Рішення може бути оскаржене безпосередньо до Тернопільського апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається учасниками справи до або через відповідний суд, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Рішення набирає законної сили після закінчення строків на його апеляційне оскарження.
Відомості про позивача: Нараївська сільська рада, місцезнаходження: вул. Центральна, 6, с. Нараїв Тернопільського району Тернопільської області, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України 04395047.
Відомості про третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача: Бережанське районне державне агропромислове підприємство «Бережанирайагроліс», місцезнаходження: вул. Івана Франка, 2, м. Бережани Тернопільської області, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України 36349896.
Відомості про відповідача: ОСОБА_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 .
Дата складення повного судового рішення 26 січня 2024 року.
СУДДЯ:
Суд | Бережанський районний суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2024 |
Оприлюднено | 31.01.2024 |
Номер документу | 116601476 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про відшкодування шкоди, з них завданої порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища |
Цивільне
Бережанський районний суд Тернопільської області
Крамар В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні