Постанова
від 23.01.2024 по справі 560/5292/23
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 560/5292/23

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Козачок І.С.

Суддя-доповідач - Сапальова Т.В.

23 січня 2024 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Сапальової Т.В.

суддів: Ватаманюка Р.В. Капустинського М.М. ,

за участю:

секретаря судового засідання: Надольна М.С.,

представника позивача: Білого В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Хмельницькій області на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 30 серпня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Полларді фешн груп" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "Полларді фешн груп" звернулось до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, у якому, з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог, просило:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області форми «В1» від 28 грудня 2022 № 00/8474/0703 в частині порушення ТОВ «Полларді Фешн Груп» вимог п.44.1 ст.44, абз. г) п.198.5 ст.198 Податкового кодексу України у зв`язку з ненарахуванням податкових зобов`язань по товарах, під час придбання яких суми ПДВ були включені до податкового кредиту, та які не використані в операціях, що є господарською діяльністю товариства;

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області форми «В4» 28 грудня 2022 №00/8475/0703 в частині порушення ТОВ «Полларді Фешн Груп» вимог п.44.1 ст.44, абз. г) п.198.5 ст.198 Податкового кодексу України у зв`язку з ненарахуванням податкових зобов`язань по товарах, під час придбання яких суми ПДВ були включені до податкового кредиту, та які не використані в операціях, що є господарською діяльністю товариства.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 30 серпня 2023 року позовні вимоги задоволено.

Не погоджуючись з даним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог. В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначає, що проведена позивачем інвентаризація за відсутності представників контролюючого органу унеможливлює використання її результатів в якості доказу фактичної наявності ТМЦ та, відповідно, використання їх в господарській діяльності підприємства.

Від позивача до суду надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому він просить відмовити в задоволенні апеляційної скарги та залишити в силі рішення суду першої інстанції.

В судовому засіданні представник позивача заперечував проти задоволення апеляційної скарги та просив суд залишити її без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

У зв`язку з технічними несправностями підсистеми відеоконференцзв`язку у Хмельницькому окружному адміністративному судіпредставник відповідача не приєднався до судового засідання в режимі відеоконференції, тому розгляд справи проведенобез його участі.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника позивача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін, з урахуванням наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що в період з 14.11.2022 по 02.12.2022 Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Полларді Фешн Груп» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за липень 2022 у податковій декларації з податку на додану вартість від 17.08.2022 №9161451228 від`ємного значення з податку на додану вартість (далі - ПДВ), у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету (з урахуванням уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 19.09.2022). Термін перевірки продовжувався з 28.11.2022 по 02.12.2022 відповідно до наказу ГУ ДПС у Хмельницькій області від 24.11.2022 № 2970-П.

За результатами перевірки складено акт від 09.12.2022 №7832/22-01-07- 03/39940691, яким, зокрема, зафіксовані такі порушення, як заниження податкових зобов`язань з ПДВ в липні 2022 року на суму 204212,00 грн. в результаті ненарахування податкових зобов`язань по товарах (товарно-матеріальних цінностях, надалі по тексту - ТМЦ), під час придбання яких суми ПДВ були включені до податкового кредиту, та які не використані в операціях, що є господарською діяльністю Товариства.

На підставі акту перевірки 28.12.2022 відповідачем прийнято оскаржувані податкове повідомлення - рішення форми «В1» №00/8474/0703 ( платником завищено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість в розмірі 92968,00 грн.) та податкове повідомлення - рішення форми «В4» № 00/8475/0703 (платником завищено суму від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду на суму 163110,00 грн.)

Не погоджуючись із прийнятими податковими повідомленнями-рішеннями, позивач оскаржив їх до суду.

Оцінюючи спірні правовідносини, які виникли між сторонами, та доводи апеляційної скарги, колегія суддів враховує наступне.

Відповідно до підпункту 14.1.36 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI господарська діяльність - це діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Пунктом 200.4 статті 200 ПК України визначено, що при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету; та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Податковий кредит - це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу ( п. 14.1 статті 14 ПК України)

Відповідно до частин 1, 2 статті 9 Закону України ''Про бухгалтерський облік та фінансову звітність'' від 16.07.1999 №996-XIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

З матеріалів справи встановлено, що основним видом діяльності ТОВ "Полларді Фешн Груп" є виробництво іншого верхнього одягу.

Відповідно до відомостей про об`єкти оподаткування за формою 20-ОПП та наданих для перевірки договорів оренди (суборенди) позивач для здійснення господарської діяльності використовує нежитлові приміщення, як цехи, за адресами: м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 3/2, м. Чернівці, провулок Складський 4-Б, та м. Кам`янець-Подільський, вул. Хмельницьке шосе, 32. Зазначені нежитлові приміщення позивач орендує на підставі відповідних договорів, що відповідачем не оспорюється.

Під час перевірки встановлено, що станом на 31.07.2022 у позивача обліковувались залишки ТМЦ на суму 28 567 455,45 грн. загалом, з яких на відокремлених дільницях у місті Чернівці - на суму 141349,29 грн., у місті Кам`янець-Подільському - на суму 879 711,39 грн.

Відповідно до пп. 20.1.9 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки. Платник податків відповідно до п.п.16.1.9 п.16.9 ст.16 ПК України зобов`язаний виконувати законні вимоги посадової особи контролюючого органу.

Відповідно до ч. 6 статті 145 Господарського кодексу України та ч. 1 статті 10 Закону "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" інвентаризацією є передбачений законом спосіб перевірки активів і зобов`язань підприємства, під час якої перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка, що необхідні для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

Згідно з абз. 6 п. 7 розділу І Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 №879 (надалі - Положення №879) проведення інвентаризації є обов`язковим на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації. У цьому випадку інвентаризація має розпочатись у строки та в обсязі, що зазначені у належним чином оформленому документі цього органу, але не раніше дня отримання документа.

Так, під час перевірки 14.11.2022 позивачем отриманий лист податкового органу від 10.11.2022 №13343/6/22-01-07-03-11 з вимогою провести в присутності представників органу Державної податкової служби інвентаризацію власних товарно-матеріальних цінностей (виробничі запаси, товари, готова продукція) та основних засобів станом на 16.11.2022.

На виконання вимоги наказом директора ТОВ "Полларді Фешн Груп" від 14.11.2022 №14.11.22-1 призначено повну інвентаризацію активів та зобов`язань ТОВ "Полларді Фешн Груп" з перевіркою їх наявності, граничним терміном до 29.11.2022, про що було повідомлено відповідача.

Інвентаризаційною комісією у присутності працівників Головного управління ДПС у Хмельницькій області було проведено інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей (виробничі запаси, товари) та основних засобів станом на 16.11.2022 за адресою цеха (нежитлове приміщення) у м. Хмельницькому по вул. Зарічанська, 3/2.

З метою встановлення фактичної наявності ТМЦ в інших цехах головному бухгалтеру ТОВ "Полларді Фешн Груп" вручено під розписку лист №13839/6/22-01-07-01 від 21.11.2022 з вимогою провести у присутності представників органу Державної податкової служби інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей та основних засобів станом на 22.11.2022 у м. Хмельницький, м. Кам`янець-Подільський, та м. Чернівці.

Листом від 21.11.2022 №888 ТОВ "Полларді Фешн Груп" повідомило, що наказом директора від 14.11.2022 уже призначено проведення річної інвентаризації станом на 16.11.2022 та повторно наданий ревізорам цей наказ.

Зі змісту акту перевірки встановлено, що 22.11.2022 працівниками податкового органу здійснено вихід за адресою м. Чернівці, провулок Складський, 4-Б для проведення інвентаризації ТМЦ, які перебувають на балансі ТОВ «Полларді Фешн Груп». У зв`язку з відсутністю за цією адресою представників ТОВ «Полларді Фешн Груп» складений акт №378/22-01-07-08/39940691 від 22.11.2022 (надісланий позивачу 23.11.2022) 23.11.2022 працівниками Головного управління ДПС у Хмельницькій області здійснено повторний вихід за адресою розташування цеху позивача у м. Чернівцях, однак через відсутність представників підприємства встановлена неможливість проведення інвентаризації, про що складений акт від 24.11.2022.

Відповідно до змісту акту перевірки 22.11.2022 працівники Головного управління ДПС у Хмельницькій області здійснили вихід за адресою м. Кам`янець-Подільський, Хмельницьке шосе, 32, де їм було відмовлено у допуску до приміщення цеху та присутності під час проведення інвентаризації, про що також складений акт від 22.11.2022 №377/22-01-07-08/39940691, який надісланий позивачу. Повторний вихід за цією адресою працівниками Головного управління здійснений 23.22.2022, однак через відсутність представників позивача встановлено неможливість проведення інвентаризації, про що складений акт від 24.11.2022 №380/22-01-07-08/39940691.

25.11.2022 податковим органом надано запит «Полларді Фешн Груп» щодо інформації про проведення інвентаризацій за адресами м. Кам`янець-Подільський, вул. Хмельницьке шосе, буд. 32 та м. Чернівці, провулок Складський, буд.4-Б, надання інвентаризаційних відомостей та відомостей щодо залишків основних засобів та ТМЦ, які рахувались за даними адресами станом на 31.07.2022 (з номенклатурою в кількісному та вартісному виразі).

На цей запит ТОВ «Полларді Фешн Груп» листом №895 від 30.11.2022 надало відомості щодо залишків ТМЦ станом на 16.11.2022 та станом на 31.07.2022 загалом та у відокремлених дільницях у м. Кам`янці-Подільському та м. Чернівцях. Згідно з наданими відомостями станом на 16.11.2022 у ТОВ «Полларді Фешн Груп» рахуються залишки ТМЦ в сумі 28 094 666,01 грн. загалом, у т.ч. у відокремлених дільницях: м. Чернівцях - в сумі 57 309,11 грн., м. Кам`янець-Подільському - в сумі 570 889,77 грн. Станом на 31.07.2022 рахуються залишки ТМЦ на загальну суму 28 567 455,45 грн. загалом, та у відокремлених дільницях: м. Чернівцях - в сумі 141 349,29 грн., м. Кам`янець-Подільському - в сумі 879 711,39 грн.

Водночас, в акті зазначено, що встановити фактичну наявність залишків товарно-матеріальних цінностей в структурних підрозділах неможливо, оскільки підприємством інвентаризація товарів проведена самостійно, без залучення представників Головного управління ДПС. Зазначено також, що у разі виявлення відсутності (нестачі) товарів вони вважаються використаними платником податків в операціях, що не є його господарською діяльністю.

Відповідно до п.п.20.1.13 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи, визначені пп. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 цього Кодексу, мають право доступу під час проведення перевірок до територій, приміщень (крім житла громадян) та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності та/або є об`єктами оподаткування, або використовуються для отримання доходів (прибутку), або пов`язані з іншими об`єктами оподаткування та/або можуть бути джерелом погашення податкового боргу.

Організація та основні правила проведення інвентаризації врегульовані Положенням про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.10.2014 за № 1365/26142 (надалі - Положення № 879).

Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Положення № 879 для проведення інвентаризації на підприємстві розпорядчим документом керівника підприємства створюється інвентаризаційна комісія з представників апарату управління підприємства, бухгалтерської служби (представників аудиторської фірми, централізованої бухгалтерії, суб`єкта підприємницької діяльності - фізичної особи, яка здійснює ведення бухгалтерського обліку на підприємстві на договірних засадах) та досвідчених працівників підприємства, які знають об`єкт інвентаризації, ціни та первинний облік (інженери, технологи, механіки, виконавці робіт, товарознавці, економісти, бухгалтери). Інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства (його заступник) або керівник структурного підрозділу підприємства, уповноважений керівником підприємства. У разі проведення інвентаризації за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації, посадові особи відповідного органу (за їх згодою) можуть бути присутні при проведенні інвентаризації.

Зі змісту вказаної норми Положення №879 слідує, що присутність посадових осіб органу, який оформив вимогу про проведення інвентаризації, під час її проведення не є обов`язковою.

Отже, посадові особи контролюючого органу під час проведення перевірок мають право доступу до територій, приміщень (крім житла громадян) та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності платника. Водночас, суд першої інстанції дійшов обгрунтованого висновку, що така присутність посадових осіб не є обов`язковою.

Оцінюючи доводи апеляційної скарги про те, що проведення інвентаризації було проведено за відсутності уповноважених осіб контролюючого органу, колегія суддів враховує, що на вимогу податкового органу інвентаризація була проведена за усіма адресами цехів Товариства, а позивачем повідомлено уповноважених осіб відповідача про початок проведення інвентаризації ТМЦ, основних фондів та інших активів відповідно до наказу про проведення інвентаризації.

Крім того, листом від 21.11.2022 №889 "Про повідомлення про результати інвентаризації" ТОВ "Полларді Фешн Груп" було направлено на адресу ГУ ДПС у Хмельницькій області відомості про результати проведеної інвентаризації у документальному вигляді (інвентаризаційну відомість ТМЦ, інвентаризаційну відомість основних засобів (орендованих), інвентаризаційну відомість основних засобів (власних). Вказану інформацію було направлено позивачем на адресу відповідача до завершення терміну перевірки.

Згідно із п.п.83.1.6 п.83.1 ст.83 ПК України для посадових осіб контролюючих органів під час проведення перевірок підставами для висновків є, серед іншого, інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на контролюючі органи.

Отже, відповідачем в порушення вказаної норми, а також п.1 розділу II Положення №879 у акті перевірки не було враховано результати проведеної платником інвентаризації.

З урахуванням зазначеного, колегія суддів вважає висновок про непідтвердження залишків товару на складі внаслідок проведення інвентаризації без участі представників ГУ ДПС у Хмельницькій області необґрунтованим. Оскільки у даному випадку позивачем були виконані вимоги контролюючого органу щодо проведення інвентаризації та надано відповідні документи, складені за результатами інвентаризації.

З матеріалів перевірки встановлено, що підставою для висновків податкового органу про завищення позивачем розміру від`ємного значення суми податку на додану вартість, а також заявленої суми бюджетного відшкодування, є встановлена і доведена податковим органом неможливість підтвердити обсяг залишків товарно-матеріальних цінностей у складських та виробничих приміщеннях позивача, оскільки платник не забезпечив проведення інвентаризації у присутності представників контролюючого органу.

Водночас, належних та достатніх доказів невідповідності фактичних результатів проведеної платником податків інвентаризації даним бухгалтерського обліку позивача податковим органом не надано.

Так, перевіркою встановлено, що загальна сума завищеного бюджетного відшкодування складає 92968,00 грн. (1039213,00 - 946245,00 = 92968,00 грн.). Загальна сума завищеного від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду (рядок 21 декларації) задекларованого у декларації з ПДВ за липень 2022 складає 163110,00 грн. (92968,00 + 163110,00 = 256078).

Водночас, порушення щодо заниження бази оподаткування ПДВ, яке відбулось в результаті ненарахування податкових зобов`язань по товарах (ТМЦ), під час придбання яких суми ПДВ були включені до податкового кредиту, та які не використані в операціях, що є господарською діяльністю товариства (невизнана інвентаризація ТМЦ) вплинуло на завищення бюджетного відшкодування за липень 2022 в сумі 92516,00 грн. (92968,00 грн. - 452,00 грн. = 92516,00 грн., податкове повідомлення-рішення форми В1) та від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду за липень 2022 в сумі 111696,00 грн.; податкове повідомлення-рішення форми В4. Отже, загальний розмір встановлених податковим органом порушень в частині завищення показників податкового обліку в розрізі спірних питань складається з 92516,00грн. (інвентаризація) + 111696,00 грн. (інвентаризація) + 45040,00 грн. (не оскаржується) + 6825,60 грн. (не оскаржується) = 256178,00 грн.

Таким чином, в даному випадку позивачем виконано вимоги контролюючого органу щодо проведення інвентаризації та надано контролюючому органу відповідні документи, складені за результатами її проведення, у контролюючого органу були відсутні підстави для висновку про неможливість підтвердження фактичних залишків товарно-матеріальних цінностей, що знаходяться на обліку підприємства на кінець періоду, що підлягав перевірці.

Враховуючи вищезазначене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що спірні податкові повідомлення-рішення в частині висновків податкового органу про порушення ТОВ «Полларді Фешн Груп» вимог Податкового кодексу України у зв`язку з ненарахуванням податкових зобов`язань по товарах, під час придбання яких суми ПДВ були включені до податкового кредиту, та які визнані такими, що не використані в операціях, що належать до господарської діяльності ТОВ «Полларді Фешн Груп», не ґрунтуються на даних , встановлених безпосередньо працівниками контролюючих органів, тому є протиправними та підлягають скасуванню.

Доводи апеляційної скарги не ґрунтуються на вимогах законодавства та не спростовують висновків суду першої інстанції, суд правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права, тому підстави для його скасування або зміни відсутні.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.315,316 КАС Українисуд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Хмельницькій області залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 30 серпня 2023 року - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати прийняття відповідно до ч.1 ст.325 КАС України та може бути оскаржена в касаційному порядку виключно з підстав, передбачених ч.4 ст.328 КАС України.

Згідно з ч.1 ст. 329 КАС України касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Постанова суду складена в повному обсязі 29 січня 2024 року.

Головуючий Сапальова Т.В. Судді Ватаманюк Р.В. Капустинський М.М.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.01.2024
Оприлюднено31.01.2024
Номер документу116615467
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —560/5292/23

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 25.04.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 27.03.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 12.02.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 01.02.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Постанова від 23.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Постанова від 23.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Постанова від 23.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні