ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
79010, м.Львів, вул.Личаківська,81
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"18" січня 2024 р. Справа №909/257/22
Західний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючої суддіОрищин Г.В.,
суддівГалушко Н.А.,
Желіка М.Б.
секретар судового засідання Костерева О.А
розглянув апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрокомпанія Прикарпаття" від 06.11.2023
на рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 27.09.2023 (повний текст рішення складено 10.10.2023, суддя Рочняк О.В)
у справі № 909/257/22
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрокомпанія Прикарпаття"
до відповідача Олешанської сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківська області
за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмет спору на стороні відповідача Фермерське господарство "Агрозахист"
про визнання недійсним та скасування рішення Олешанської сільської ради №24-13/2022 від 18.02.2022,
за участі представників сторін:
від позивача Білан Н.М.;
від відповідача не з`явився;
від третьої особи не з`явився.
19 квітня 2022 до Господарського суду Івано-Франківської області надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрокомпанія Прикарпаття" до Олешанської сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (далі - Рада) про визнання недійсним та скасування рішення Олешанської сільської ради за №24-13/2022 від 18.02.2022 "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельних ділянок та передачі їх в оренду в с. Долина".
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Олешанська сільська рада, без належних на те підстав, прийняла рішення про передачу ФГ "Агрозахист" в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення площею 37,1822 га, незважаючи на те, що ці ж земельні ділянки знаходяться в користуванні позивача на підставі укладених з Радою договорів оренди від 01.03.2019 та рішення Ради від 22.12.2018 "Про передачу в оренду земельних ділянок в с. Долина, що входять до складу спадщини та перебувають в управлінні органу місцевого самоврядування та не перебувають в державній та комунальній власності".
Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 20.04.2022 залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Фермерське господарство "Агрозахист".
Рішенням Господарського суду Івано-Франківської області від 27.09.2023 у справі №909/257/22 у задоволенні позову відмовлено.
Ухвалюючи рішення, місцевий господарський суд виходив з наступного:
- висновком судової земельно-технічної експертизи встановлено, що порушення меж (накладання) між земельними ділянками, що передані в оренду ТОВ «Агрокомпанія Прикарпаття» згідно рішення Олешанської сільської ради за №12-14/2018 від 22.12.2018, та земельними ділянками, переданими в оренду ФГ «Агрозахід» згідно рішення Олешанської сільської ради за № 24-13/2022 від 18.02.2022, відсутнє;
- матеріали справи не містять доказів того, що договори оренди землі, укладені сторонами на підставі рішення Олешанської сільської ради за №12-14/2018 від 22.12.2018, зареєстровані у встановленому порядку;
- в додатку до рішення Олешанської сільської ради №12-14/2018 від 22.12.2018 про передачу земельних ділянок в оренду ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття" та додатку до рішення Олешанської сільської ради № 24-13/2022 від 18.02.2022 про передачу земельних ділянок в оренду ФГ "Агрозахід" зазначені земельні ділянки з відмінними один від одного кадастровими номерами та площами;
- в процесі розгляду справи позивачем не доведено, що земельні ділянки площею 53,9181 га, що передані Олешанською сільською радою в оренду ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття" та земельні ділянки площею 37,1822 га, що передані Олешанською сільською радою в оренду ФГ "Агрозахист", є одними й тими ж земельними ділянками.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрокомпанія Прикарпаття", не погодившись з ухваленим рішенням місцевого господарського суду, подало апеляційну скаргу, в якій вказує, що судом неповно встановлено обставини, які мають значення для справи, рішення винесене з неправильним застосуванням норм матеріального права та порушенням норм процесуального права, зокрема, зазначає:
- Олешанська сільська рада рішенням за №24-13/2022 від 18.02.2022 передала в оренду третій особі у справі ті самі земельні ділянки, що передані позивачу рішенням за №12-14/2018 від 22.12.2018;
- сільська рада не повідомляла позивача про засідання 18.02.2022 стосовно розгляду питання про оренду спірних земельних ділянок;
- позивач відповідно до вимог ст. 8-2 Закону України «Про оренду землі» має переважне право на укладення договорів оренди;
- судом безпідставно не враховано заяву Олешанської сільської ради за №260 від 07.06.2023 про визнання позову.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрокомпанія Прикарпаття" в апеляційній скарзі просить суд скасувати рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 27.09.2023 у даній справі та прийняти нове, яким задовольнити позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрокомпанія Прикарпаття" до Олешанської сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області про визнання недійсним та скасування рішення Олешанської сільської ради за №24-13/2022 від 18.02.2022 повністю та стягнути з відповідача витрати по оплаті судового збору за подання апеляційної скарги в розмірі 7443 грн.
Процесуальний хід розгляду апеляційної скарги відображено у відповідних ухвалах Західного апеляційного господарського суду.
Відповідач своїм правом, наданим ст. 263 ГПК України, не скористався, відзиву на апеляційну скаргу не подав.
В дане судове засідання на зв`язок із судом вийшов представник позивача, який підтримав доводи своєї апеляційної скарги. Відповідач та третя особа участі уповноважених представників не забезпечили, причини неявки суду не повідомили, тертя особа жодних письмових пояснень на апеляційну скаргу суду не подала.
З огляду на строки розгляду апеляційної скарги, визначені ст. 273 ГПК України, враховуючи те, що ухвалою суду апеляційної інстанції про призначення апеляційної скарги до розгляду участь уповноважених представників в судовому засіданні обов`язковою не визнавалась, судова колегія, порадившись на місці, ухвалила розглянути апеляційну скаргу за відсутності представників відповідача та третьої особи.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, оцінивши подані сторонами докази на відповідність їх фактичним обставинам і матеріалам справи, судова колегія вважає, що підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування оскаржуваного рішення відсутні, з огляду на наступне:
22.12.2018 Олешанська сільська рада об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області прийняла рішення № 12-14/2018 "Про передачу в оренду земельних ділянок в с. Долина, що входять до складу спадщини та перебувають в управлінні органу місцевого самоврядування та не перебувають у державній чи комунальній власності".
Вказаним рішенням вирішено:
1. Передати земельні ділянки площею 53,9181 га (категорія земель: землі сільськогосподарського призначення; функціональне призначення: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва), що знаходяться в с.Долина Олешанської ОТГ і входять до складу спадщини та перебувають в управлінні Олешанської сільської ради ОТГ строком на 7 років, але в будь-якому разі до моменту державної реєстрації права власності спадкоємця на таку земельну ділянку або до набрання законної сили рішенням суду про визнання спадщини відумерлою, в оренду ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття" згідно списків (додається), для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які належали померлим фізичним особам та не перебувають у державній чи комунальній власності.
2. Встановити, що право оренди земельної ділянки, що входить в об`єкт оренди вказаний в п.1 цього рішення, припиняється незалежно від строку дії договору - з моменту державної реєстрації права власності спадкоємця на таку земельну ділянку або з моменту набрання законної сили рішенням суду про визнання спадщини відумерлою.
3. Встановити орендну плату в розмірі 7% (сім відсотків) в рік від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
4. Уповноважити сільського голову Олешанської ОТГ підписати договори оренди землі з ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття" згідно умов, викладених в цьому рішенні.
Додатком до вищезазначеного рішення Олешанської сільської ради є список земельних ділянок, що передаються в оренду ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття" за рахунок невитребуваних земельних часток (паїв) на території Олешанської сільської ради ОТГ на 2019 рік. Усього зазначений список містить 103 земельні ділянки загальною площею 53,9181 га з переліком кадастрових номерів.
01.03.2019 між Олешанською об`єднаною територіальною громадою в особі сільського голови Двояка Б.В. (орендодавець) та ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття" (орендар) було укладено договори оренди землі, за умовами яких орендодавець передає земельні ділянки, що входять до складу спадщини та перебувають в управлінні органу місцевого самоврядування, а орендар приймає в строкове платне володіння та користування (оренду) земельні ділянки сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Всього за договорами оренди передано земельних ділянок загальною площею 53, 9181 га.
Згідно п.8 договорів оренди право оренди земельної ділянки діє на строк 7(сім) років, але в будь-якому разі до моменту державної реєстрації права власності спадкоємця на таку земельну ділянку або до набрання законної сили рішенням суду про визнання спадщини відумерлою.
11.08.2021 Олешанська сільська рада об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області прийняла рішення №06-08/2021 "Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок".
Вказаним рішенням вирішено:
1. Надати дозвіл ФГ "Агрозахист" на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок товарного сільськогосподарського виробництва, земель запасу у межах та за межами населених пунктів на території Олешанської сільської ради, де ці землі не перебувають в оренді.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань земельних відносин, будівництва, архітектури, просторового планування та екології.
Рішенням Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області №24-13/2022 від 18.02.2022 "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельних ділянок та передачі їх в оренду в с.Долина" вирішено:
1.Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва колишньої колективної власності, які знаходяться в межах та за межами населеного пункту с.Долина Івано-Франківського району Івано-Франківської області, з цільовим призначенням - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва загальною площею 37,1822 га згідно додатку.
2. Передати земельні ділянки загальною площею 37,1822 га, що знаходяться в межах та за межами населеного пункту с.Долина Івано-Франківського району Івано-Франківської області і входять до складу спадщини та перебувають в управлінні Олешанської сільської ради строком на 10 років, але в будь-якому разі до моменту державної реєстрації права власності спадкоємця на дану земельну ділянку або до набрання законної сили рішення суду про визнання спадщини відумерлою, в оренду ФГ "Агрозахід" згідно списків (додається), для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які належали померлим фізичних особам та не перебувають у державній та комунальній власності.
3. Встановити, що право оренди земельної ділянки, що входить в об`єкт оренди, вказаний в п.2 цього рішення, припиняється незалежно від строку дії договору - з моменту державної реєстрації права власності спадкоємця на дану земельну ділянку або з набрання законної сили рішення суду про визнання спадщини.
4. Встановити орендну плату в розмірі 12% в рік від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
5. Уповноважити сільського голову Олешанської сільської ради підписати договір оренди землі із ФК "Агрозахід" згідно умов, викладених в цьому рішенні та зареєструвати у встановленому законом порядку.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, будівництва, архітектури, просторового планування та екології (Габурак В.М.).
Додатком до вищезазначеного рішення Олешанської сільської ради є перелік земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва колишньої колективної власності, які знаходяться в межах та за межами населеного пункту с.Долина Івано-Франківського району Івано-Франківської області із переліком кадастрових номерів.
З вказаним рішенням Олешанської сільської ради №24-13/2022 від 18.02.2022 не погодився позивач та оскаржив його в судовому порядку.
Для встановлення факту накладання земельних ділянок, наданих позивачу та третій особі у справі, судом першої інстанції призначалась судова земельно-технічна експертиза, згідно висновку якої порушення меж (накладання) між земельними ділянками, що передані в оренду ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття" згідно рішення Олешанської сільської ради № 12-14/2018 від 22.12.2018, та земельними ділянками, переданими в оренду ФГ "Агрозахід" згідно рішення Олешанської сільської ради № 24-13/2022 від 18.02.2022, відсутнє. Однак, встановити чи має місце порушення меж (накладання) між земельними ділянками, які передані в оренду ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття" та земельними ділянками, переданими в оренду ФГ "Агрозахід", не видається за можливе у зв`язку з відсутністю інформації та відомостей про зазначені земельні ділянки, що були надані в оренду ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття". Будь-яких порушень меж (накладання) між досліджуваними земельними ділянками не було встановлено. Земельні ділянки, які передані в оренду ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття згідно з рішенням Олешанської сільської ради №12-14/2018 від 22.12.2018 є частиною масиву земель сільськогосподарського призначення за межами с. Долина Івано-Франківського району Івано-Франківської області (а.с. 60 т. 2).
Відповідно до ч.1 ст.44 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Згідно ч.1 ст.10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання (ст. 25 ЗК "Про місцеве самоврядування в Україні").
Відповідно до ч.1 ст.12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить, зокрема, розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад.
Частиною 3 статті 13 Закону України "Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)" визначено, що нерозподілені земельні ділянки, невитребувані частки (паї) після формування їх у земельні ділянки за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до дня державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку, про що зазначається у договорі оренди земельної ділянки.
Згідно з Порядком реєстрації договорів оренди земельної частки (паю), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 119 від 24 січня 2000 р., реєстрація договорів оренди проводиться виконавчим комітетом сільської, селищної, міської ради за місцем розташування земельної частки (паю). Договір оренди реєструється у книзі записів реєстрації договорів оренди земельних часток (паїв).
Судом першої інстанції вірно встановлено, що позивачем не доведено та не додано до матеріалів справи доказів того, що договори оренди землі, укладені сторонами на підставі рішення Олешанської сільської ради №12-14/2018 від 22.12.2018, зареєстровані у встановленому законом порядку.
Відповідно до ч. 10 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.
Згідно із ч. 1 ст. 155 ЗК України у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.
Відповідно до ч.1 ст.21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
При цьому, слід зазначити, що право на захист свого права особа, у відповідності до ст.20 Господарського кодексу України та ст.ст.15, 16 Цивільного кодексу України, має лише у разі його порушення, невизнання або оспорювання.
Завданням господарського судочинства у відповідності до ст.2 Господарського процесуального кодексу України є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.
Обов`язковою передумовою для реалізації права на судовий захист у порядку господарського судочинства є наявність у позивача суб`єктивного матеріального права або охоронюваного законом інтересу, які порушуються, не визнаються або оспорюються іншими особами - відповідачами, та на захист якого спрямоване звернення до суду з позовом.
Підставами для визнання акта недійсним (скасування) є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт. Обов`язковою умовою визнання акта недійсним (скасування) є також порушення у зв`язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів позивача у справі.
Слід зазначити, що реалізуючи передбачене нормами чинного законодавства право на судовий захист, особа, звертаючись до суду, вказує в позові власне суб`єктивне уявлення про порушене право чи охоронюваний інтерес та спосіб його захисту.
Вирішуючи спір по суті, суд встановлює наявність у особи, яка звернулася з позовом, суб`єктивного матеріального права або охоронюваного законом інтересу, на захист якого подано позов, тобто чи є особа, за позовом якої порушено провадження у справі, належним позивачем. Відсутність права на позов у матеріальному розумінні спричиняє прийняття рішення про відмову в задоволенні позову незалежно від інших установлених судом обставин, оскільки лише наявність права обумовлює виникнення в інших осіб відповідного обов`язку перед особою, якій таке право належить і яка може вимагати виконання такого обов`язку від зобов`язаних осіб.
Отже, суд має встановити належність особі, яка звернулась за судовим захистом, відповідного права або охоронюваного законом інтересу, чи є така особа належним позивачем у справі (наявність права на позов у матеріальному розумінні), чи є відповідне право або інтерес порушеним (встановлення факту порушення), а також визначити, чи відповідає обраний позивачем спосіб захисту порушеного права тим, які передбачені законодавством, і чи забезпечить такий спосіб захисту відновлення порушеного права позивача.
Лише порушене право підлягає захисту судом. Відсутність порушеного або оспорюваного права особи чи інтересу є підставою для ухвалення рішення про відмову у задоволенні позову, незалежно від інших встановлених судом обставин (такий висновок міститься у постанові Верховного Суду від 29.06.2022 у справі № 902/882/21).
Позивач - ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття", звернувшись до суду з позовом у даній справі про визнання недійсним рішення Олешанської сільської ради за №24-13/2022 від 18.02.2022, вказав, що прийняте рішення є неправомірним, оскільки ним вирішено передати в оренду ФГ "Агрозахист" ті земельні ділянки, які уже надані йому в оренду згідно рішення Олешанської сільської ради за № 12-14/2018 від 22.12.2018.
Однак, з додатку до рішення Олешанської сільської ради №12-14/2018 від 22.12.2018 про передачу земельних ділянок в оренду ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття" та додатку до рішення Олешанської сільської ради № 24-13/2022 від 18.02.2022 про передачу земельних ділянок в оренду ФГ "Агрозахід" вбачається, що зазначені земельні ділянки з відмінними один від одного кадастровими номерами та площами, з огляду на що, судова колегія погоджується із висновком суду першої інстанції про те, що позивачем не доведено належними та допустимими доказами тотожність земельних ділянок загальною площею 53,9181 га, що передані Олешанською сільською радою в оренду ТОВ "Агрокомпанія Прикарпаття" та земельними ділянками загальною площею 37,1822 га, що передані Олешанською сільською радою в оренду ФГ "Агрозахист".
Посилання апелянта на те, що Олешанська сільська рада рішенням №24-13/2022 від 18.02.2022 передала в оренду третій особі у справі ті самі земельні ділянки, що передані позивачу рішенням №12-14/2018 від 22.12.2018 та, що позивач, відповідно до вимог ст. 8-2 Закону України «Про оренду землі», має переважне право на укладення договору оренди на ці земельні ділянки, спростовуються матеріалами справи та викладеними вище обставинами.
Що ж стосується твердження апелянта про необхідність задоволення позовних вимог у зв`язку із заявою відповідача за № 260 від 07.06.2023 (вх.№ 8518/23) про визнання позовних вимог, то колегія суддів відхиляє таке, з наступних підстав:
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 46 ГПК України крім прав та обов`язків, визначених у статті 42 цього Кодексу позивач вправі відмовитися від позову (всіх або частини позовних вимог), відповідач має право визнати позов (всі або частину позовних вимог) - на будь-якій стадії судового процесу.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 191 ГПК України позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві. До ухвалення судового рішення у зв`язку з відмовою позивача від позову або визнанням позову відповідачем суд роз`яснює сторонам наслідки відповідних процесуальних дій, перевіряє, чи не обмежений представник відповідної сторони у повноваженнях на їх вчинення.
Згідно ч. 4 ст. 191 ГПК України у разі визнання відповідачем позову суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову. Якщо визнання відповідачем позову суперечить закону або порушує права чи інтереси інших осіб, суд постановляє ухвалу про відмову у прийнятті визнання відповідачем позову і продовжує судовий розгляд.
Судова колегія вважає, що позивачем не доведено порушення його прав рішенням Олешанської сільської ради №24-13/2022 від 18.02.2022 про передачу в оренду ФГ "Агрозахід" земельних ділянок, що є самостійною підставою для відмови у позові. Разом з тим, задоволення позовних вимог однозначно порушуватиме права третьої особи у справі ФГ "Агрозахист", а тому судом першої інстанції обґрунтовано розглянуто справу по суті та відмовлено в задоволенні позовних вимог.
Статтею 86 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Відхиляючи доводи скаржника, суд враховує висновки в рішенні ЄСПЛ у справі Проніна проти України, в якому зазначено, що пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення. Лише той факт, що суд окремо та детально не відповів на кожний аргумент, представлений сторонами, не є свідченням несправедливості процесу (рішення ЄСПЛ у справі Шевельов проти України).
З врахуванням викладеного вище в сукупності, колегія суддів дійшла висновку про те, що оскаржуване рішення ухвалене відповідно до норм чинного законодавства, наведених правових позицій Верховного Суду та встановлених обставин справи.
Арґументи, наведені в апеляційній скарзі, не спростовують обґрунтованих та правомірних висновків суду першої інстанції, не доводять порушення або неправильного застосування судом під час розгляду справи норм матеріального та процесуального права, а тому не можуть бути підставою для зміни чи скасування ухваленого у цій справі рішення.
Судові витрати, у відповідності до ст. 129 ГПК України, покладаються на скаржника.
Керуючись ст. 129, 269, 270, 275, 276, 282-284 ГПК України, Західний апеляційний господарський суд
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні вимог апеляційної скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрокомпанія Прикарпаття" відмовити.
Рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 27.09.2023 у справі №909/257/22 залишити без змін.
Судові витрати покласти на скаржника.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена до Верховного Суду протягом 20-ти днів з дня її проголошення.
Справу повернути в Господарський суд Івано-Франківської області.
Повний текст постанови складено 29.01.2024
Головуючий суддяГ.В. Орищин
суддяН.А. Галушко
суддяМ.Б. Желік
Суд | Західний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2024 |
Оприлюднено | 01.02.2024 |
Номер документу | 116634514 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Західний апеляційний господарський суд
Орищин Ганна Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні