Ухвала
від 30.01.2024 по справі 918/1102/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Набережна, 26-А, м. Рівне, 33013, тел. (0362) 62 03 12, код ЄДРПОУ: 03500111,

e-mail: inbox@rv.arbitr.gov.ua, вебсайт: https://rv.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"30" січня 2024 р. м. Рівне Справа №918/1102/23

Господарський суд Рівненської області у складі головуючого судді Пашкевич І.О., за участі секретаря судового засідання Ярощук О.П., розглянувши у відкритому попередньому засіданні справу з

а заявою Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" (вул. Чорновола В`ячеслава, буд. 39, Рівне, 33028, код ЄДРПОУ 32316766)

про банкрутство

у судове засідання з`явилися:

- від боржника: Щербак І.І.;

- розпорядник майна: Мельник І.А;

- від заявника кредиторських вимог: Кирнична О.Ф. (в режимі ВКЗ);

ВСТАНОВИВ:

27 жовтня 2023 року до Господарського суду Рівненської області надійшла заява Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Ухвалою від 01.11.2023 заяву Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" про відкриття провадження у справі про банкрутство залишено без руху. Встановлено заявнику строк та спосіб для усунення недоліків заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Заявник усунув недоліки заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство в межах процесуального строку, встановленого судом.

Ухвалою від 08.11.2023 прийнято заяву Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" про відкриття провадження у справі про банкрутство. Підготовче засідання призначено на 21.11.2023. Постановлено вжити заходи для забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника та боржнику приймати рішення про ліквідацію, реорганізацію боржника, а також відчужувати основні засоби.

Ухвалою від 21.11.2023 (з урахуванням ухвали від 18.12.2023 про виправлення описки) відкрито провадження у справі № 918/1102/23 про банкрутство Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак". Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Введено процедуру розпорядження майном Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак". Розпорядником майна призначено Мельник Ірину Анатоліївну. Встановлено розмір грошової винагороди розпоряднику майна. Вжито заходи щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави. Встановлено строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів до 10.01.2024. Встановлено дату складання розпорядником майна реєстру вимог кредиторів та подання його на затвердження до господарського суду 22.01.2024. Встановлено строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника до 21.01.2024. Проведення попереднього засідання суду призначено на 30.01.2024. Зобов`язано розпорядника майна у наступному засіданні надати cуду звіт про проведену роботу.

З метою виявлення кредиторів на офіційному веб-порталі судової влади України https://supreme.court.gov.ua/supreme/pro_sud/og_pov/?d=71945v=5297d62e3dt=3 здійснено оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак". Номер публікації: 71945, Дата публікації на сайті ВГСУ: 23.11.2023 11:37 год.

Згідно з ч. 1 ст. 45 КУзПБ конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відтак строк на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника у справі № 918/1102/23 триває до 25.12.2023 включно з огляду на те, що 23.11.2023, яке є 30-м днем з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство, є суботою (вихідним днем), а відтак переноситься на перший після нього робочий день - понеділок 25.12.2023.

04 грудня 2023 року в межах процесуального строку, встановленого ч. 1 ст. 45 КУзПБ, на поштову адресу господарського суду надійшла заява Головного управління ДПС у Хмельницькій області з грошовими вимогами до боржника на суму 10 972 718 грн 95 коп.

Ухвалою від 06.12.2023 заяву Головного управління ДПС у Хмельницькій області з грошовими вимогами до боржника у справі залишено без руху. Встановлено Головному управлінню ДПС у Хмельницькій області строк на усунення недоліків заяви 10 (десять) днів з дня вручення даної ухвали. Встановити Головному управлінню ДПС у Хмельницькій області спосіб усунення недоліків заяви шляхом подання до суду документів зазначених у заяві з грошовими вимогами, а саме:

- копії податкового повідомлення-рішення (форма Р) № 9279/2201-0713 від 11.08.2021;

- копії податкового повідомлення-рішення (форма Р) № 9280/2201-0713 від 11.08.2021;

- копії податкового повідомлення-рішення (форма Р) № 9278/2201-0713 від 11.08.2021;

- копії податкової декларації з податку на прибуток підприємств № 9308035808 від 20.02.2023;

- копії податкового повідомлення-рішення (форма Р) № 00/9286/0712 від 11.08.2021;

- копії податкового повідомлення-рішення (форма Р) № 00/9287/0712 від 11.08.2021;

- копії податкового повідомлення-рішення (форма Р) № 00/9285/0712 від 11.08.2021;

- копії податкового повідомлення-рішення (форма Р) № 00/9284/0712 від 11.08.2021;- копії рішення Хмельницького окружного адміністративного суду № 560/10428/23 від 07.07.2023.

08 грудня 2023 року на поштову адресу господарського суду Рівненської області від Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшов лист, до якого долучено уточнену заяву з грошовими вимогами до боржника на суму 11 124 352 грн 31 коп.

13 грудня 2023 року на поштову адресу господарського суду Рівненської області від Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшов лист від 11.12.2023 на виконання вимог ухвали від 06.12.2023.

Дослідивши докази, долучені до листа Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 11.12.2023 судом встановлено, що заявником усунуто недоліки його заяви з грошовими вимогами до боржника у справі про банкрутство.

Ухвалою від 15.12.2023 (з урахуванням ухвали від 18.12.2023 про виправлення описки) заяву Головного управління ДПС у Хмельницькій області з грошовими вимогами до боржника у справі за заявою Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" про банкрутство прийнято та призначено її до розгляду у попередньому засіданні суду на 30.01.2024. Зобов`язано керуючого реструктуризацією надати суду відомості про результати розгляду грошових вимог Головного управління ДПС у Хмельницькій області (письмові нормативно-обґрунтовані пояснення, а також, при наявності, письмові заперечення боржника щодо вимог кредитора), а також доказів направлення заявнику відомостей про результати розгляду його заяви.

15 січня 2024 року від розпорядника майна Мельник Ірини Анатоліївни надійшло клопотання № 02-01/20-918/1102/23-6 від 12.01.2024 про виплату грошової винагороди арбітражного керуючого у справі № 918/1102/23 за період із 21.11.2023 до 31.12.2023 у розмірі 26 800 грн 00 коп.

Ухвалою від 15.01.2024 клопотання розпорядника майна Мельник Ірини Анатоліївни № 02-01/20-918/1102/23-6 від 12.01.2024 про виплату грошової винагороди арбітражного керуючого у справі № 918/1102/23 за період із 21.11.2023 до 31.12.2023 - задоволено. Постановлено здійснити сплату основної винагороди арбітражному керуючому Мельник Ірині Анатоліївні (РНОКПП НОМЕР_1 ) за виконання повноважень розпорядника майна у справі № 918/1102/23 за період із 21.11.2023 до 31.12.2023 у розмірі 26 800 грн 00 коп. - з депозитного рахунку Господарського суду Рівненської області за рахунок коштів, авансованих Виробничо-комерційним приватним підприємством "Продпак".

15 січня 2024 року від розпорядника майна Мельник Ірини Анатоліївни надійшли: лист до боржника № 02-01/20-918/1102/23-4 від 11.12.2023 про узгодження процедури розгляду вимог кредиторів та отримання інформації; Звіт про надіслані кредиторам боржника повідомлень про результати розгляду заяв; Повідомлення про результати розгляду заяви Головного управління ДПС у Хмельницькій області з грошовими вимогами до боржника; докази надсилання кредитору та боржнику; реєстр вимог кредиторів.

30 січня 2024 року від розпорядника майна надійшло повідомлення, у якому ОСОБА_1 вказує, що у відповідності до Інформації, яка міститься у відповідних реєстрах станом на 30.01.2024, відомості про наявність зобов`язань, які забезпечені заставою та/або іпотекою майна Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак", відсутні. Оскільки щодо боржника відсутні вимоги кредиторів, які забезпечені заставою майна боржника, - дана категорія кредиторів не підлягає включенню та відображенню в реєстрі вимог кредиторів. Розпорядник майна повідомляє, що на його адресу надійшла 1 заява від колишнього працівника боржника з вимогою про включення боргу по заробітній платі до реєстру вимог кредиторів, та 4 заяви працівників боржника з вимогами про проведення повного розрахунку по заборгованості по заробітній платі у зв`язку зі звільненням їх з роботи. Заяви з вимогами щодо виплати авторської винагороди, аліментів, а також про відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян не отримувалися. Згідно з даними бухгалтерського обліку боржника не встановлено наявності поточної заборгованості по заробітній платі, що підтверджено довідкою, яку надано боржником.

30 січня 2024 року від розпорядника майна надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи доказів надсилання поштовими засобами зв`язку Повідомлення про результати розгляду грошових вимог кредиторів та докази вручення їх адресатам (боржнику і кредитору: Головному управлінню ДПС у Хмельницькій області).

30 січня 2024 року судом встановлено, що у судове засідання з`явилися: представник боржника, розпорядник майна та представник заявника кредиторських вимог в режимі ВКЗ.

Розпорядник майна повідомила суду, що у тексті повідомлення від 30.01.2024 помилково вказано стосовно надходження на адресу арбітражного керуючого заяв від працівників боржника з вимогами по заробітній платі і про проведення повного розрахунку по заборгованості по заробітній платі. ОСОБА_1 підкреслила, що у Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" відсутня заборгованість по заробітній платі, що підтверджено довідкою, яку надано боржником. Таким чином, за даними обліку в боржника відсутні грошові зобов`язання щодо виплати заборгованості по заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також про вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян.

Господарський суд, розглянувши у попередньому засіданні заяву Головного управління ДПС у Хмельницькій області з грошовими вимогами до боржника з урахуванням уточнень до даної заяви, зазначає наступне.

Згідно з ч. 1, 2 ст. 47 КУзПБ попереднє засідання господарського суду проводиться не пізніше 70 календарних днів, а в разі великої кількості кредиторів - не пізніше трьох місяців з дня проведення підготовчого засідання суду. Про попереднє засідання суду повідомляються сторони, а також інші учасники провадження у справі про банкрутство, визнані такими відповідно до цього Кодексу. У попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, що надійшли протягом строку, передбаченого ч. 1 ст. 45 цього Кодексу, у тому числі щодо яких були заперечення боржника або розпорядника майна. Розпорядник майна за результатами попереднього засідання носить до реєстру вимог кредиторів відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги. Неустойка (штраф, пеня) враховується в реєстрі вимог кредиторів окремо від основних зобов`язань у шосту чергу. Погашення неустойки (штрафу, пені) у справі про банкрутство можливе лише в ліквідаційній процедурі. Ухвала попереднього засідання є підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному конкурсному кредитору під час прийняття рішення на зборах (комітеті) кредиторів. Для визначення кількості голосів для участі у представницьких органах кредиторів зі складу вимог конкурсних кредиторів виключається неустойка (штраф, пеня).

Головне управління ДПС у Хмельницькій області звернулося до господарського суду з грошовими вимогами до боржника, долучивши документи, що їх підтверджують, протягом встановленого чинним законодавством строку, який розпочав свій перебіг з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство, та сплинув 25.12.2023.

Відповідно до п. 5 ст. 45 КУзПБ розпорядник майна не пізніше ніж на 10 день з дня закінчення встановленого частиною першою цієї статті строку з урахуванням результатів розгляду вимог кредиторів боржником повністю або частково визнає їх або відхиляє з обґрунтуванням підстав визнання чи відхилення, про що письмово повідомляє заявників і господарський суд. а також подає до суду письмовий звіт про надіслані всім кредиторам боржника повідомлення про результати розгляду грошових вимог та їх отримання кредиторами разом з копіями повідомлень про вручення поштового відправлення та описів вкладення у поштове відправлення або інших документів, що підтверджують надсилання повідомлення кредиторам.

Як вбачається, заява Головного управлінні ДПС у Хмельницькій області мотивована тим, що у Виробничо-комерційним приватним підприємством "Продпак" наявна заборгованість перед бюджетом всього на суму 11 124 352 грн. 31 коп. щодо наступних податків та зборів та штрафних санкцій щодо них:

- податок на додану вартість - 1 493 467 грн. 82 коп. в т.ч. пеня по ПДВ 304 780 грн. 55 коп.;

- податок на прибуток підприємства 5 636 506 грн. 11 коп. в т.ч. пеня по податку на прибуток підприємства - 976 285 грн. 11 коп.;

- податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковим агентом із доходів платників податку - 3 509 982 грн. 78 коп. в т.ч. пеня по даному податку на доходи фізичних осіб - 815 461 грн. 35 коп.;

- військовий збір - 295 702 грн. 96 коп. в т.ч. пеня по військовому збору - 68 498 грн. 43 коп.;

- податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковим агентом із доходів платників податку у вигляді заробітної плати - 37 059 грн. 28 коп. в т.ч. пеня по даному податку на доходи фізичних осіб - 6 384 грн. 59 коп.;

- єдиний соціальний внесок 151 633 грн. 36 коп. в т.ч. штрафна санкція 51 569 грн. 28 коп.

На підтвердження правомірності заявлених вимог кредитором до заяви з грошовими вимогами (з врахуванням листів від 05.12.2023 та від 11.12.2023) було долучено: розрахунок суми кредитних вимог станом на 28.11.2023, дані про платника податку, роздруківка особистого рахунку по ПДВ за період з 31.12.2021 по 30.09.2023; роздруківка особистого рахунку по податку на прибуток підприємств за період з 31.12.2021 по 31.03.2023; роздруківка особистого рахунку по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковим агентом з доходів платника податку інших ніж за період з 02.05.2022 по 31.12.2022; роздруківка особистого рахунку по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковим агентом з доходів платника податку у вигляді заробітної плати за період з 02.05.2022 по 31.12.2022; роздруківка особистого рахунку по військовому збору за період з 02.05.2022 по 31.12.2022; довідка про суму заборгованості станом на 28.11.2023, рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 07.07.2023 у справі № 560/10428/23; роздруківка особистого рахунку по єдиному внеску нарахованому на заробітну плату за період з 31.10.2022 по 31.12.2022; розрахунок штрафних санкцій по єдиному соціальному внеску за період з 01.01.2011 по 31.12.2020; копії податкових повідомлень-рішень.

Як вбачається, розпорядником майна з метою забезпечення реалізації процедури розгляду вимог кредиторів в порядку визначеному Кодексом, а саме щодо узгодження правової позиції розпорядника майна з позицією боржника щодо заяв кредиторів, на адресу боржника було надіслано листа вих. № 02-01/20-918/1102/23-4 від 11.12.2023, в якому пропонувалося боржнику надати розпоряднику майна інформацію про результати розгляду вимог кредиторів, що надійшли до суду, з відповідним нормативно-правовим обґрунтуванням своєї позиції.

Розпорядником майна було узгоджено позицію з боржником, який визнав грошові вимоги Головного управлінні ДПС у Хмельницькій області на суму 11 124 352 грн. 31 коп., та враховано при розгляді облікові дані ВКПП «Продпак».

Як встановлено судом, розпорядник майна у повідомленні про результати розгляду заяви Головного управлінні ДПС у Хмельницькій області з грошовими вимогами до боржника визнав заявлені суми у повному обсязі 11 124 352 грн. 31 коп., як такі, що не забезпечені заставою, та такі що підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів відповідно до наступної черговості: 100 064 грн. 08 коп. (єдиний соціальний внесок) - 2 черга погашення; 7 051 404 грн. 25 коп. - 3 черга задоволення; 3 972 883 грн. 98 коп. - 6 черга задоволення.

Розглянувши заяву Головного управлінні ДПС у Хмельницькій області з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, суд дійшов висновку про визнання грошових вимог конкурсного кредитора на загальну суму 11 124 352 грн. 31 коп. з огляду на наступне.

Відповідно до ст. 1 ПК України, Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до пп. 14.1.39. п. 14.1 ст. 14 ПК України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Згідно з пп. 14.1.175. п. 14.1 ст. 14 Кодексу податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

В силу п. 15.1 ст. 15 ПК України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти, і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 Кодексу платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з п. 57.3 ст. 57 Кодексу у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

В силу п.. 59.1 ст. 59 Кодексу, у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.

На виконання вимог п. 59.1 ст. 59 Кодексу Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області на адресу Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" рекомендованим листом з повідомленням про вручення надіслано податкову вимогу форми "Ю" від 03.04.2023 №0000718-1305-2201, податкові повідомлення-рішення: №9279/2201-0713 від 11.08.2021, №9280/2201-0713 від 11.08.2021, №9279/2201-0713 від 11.08.2021, №9278/2201-0713 від 11.08.2021, №9278/2201-0713 від 11.08.2021, №00/9286/0712 від 11.08.2021, №00/9287/07І2 від 11.08.2021, №00/9287/0712 від 11.08.2021, №00/9285/0712 від 11.08.2021, №00/9285/0712 від 11.08.2021, №00/9284/0712 від 11.08.2021.

Згідно з пп. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 Кодексу контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (п.95.3 ст. 95 Кодексу).

Відповідно до п. 95.4 ст. 95 Кодексу контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пп. 19-1.1.22, пп. 19-1.1.45 п. 19-1 ст. 19 Кодексу, контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу: здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством.

Судом встановлено, що заборгованість боржника у сумі 11 124 352 грн 31 коп. підтверджується: розрахунком суми грошових вимог, податковою вимогою форми "Ю" від 03.04.2023 №0000718-1305-2201, податковими повідомленнями-рішеннями: №9279/2201-0713 від 11.08.2021. №9280/2201-0713 від 11.08.2021, №9279/2201-0713 від 11.08.2021, №9278/2201-0713 від 11.08.2021, №9278/2201-0713 від 11.08.2021, №00/9286/0712 від 11.08.2021, №00/9287/0712 від 11.08.2021, №00/9287/0712 від 11.08.2021, №00/9285/0712 від 11.08.2021, №00/9285/0712 від 11.08.2021, №00/9284/0712 від 11.08.2021, податковою декларацією з податку на прибуток №9308035808 від 20.02.2023 та рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 07.07.2023 у справі 560/10428/23 та розрахунками згідно до яких було донараховано штрафні санкції.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду по справі № 560/10428/23 від 07.07.2023 адміністративний позов Головного управління ДПС у Хмельницькій області до Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" про стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу задоволено. Ухвалено стягнути з Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" кошти у рахунок погашення податкового боргу в розмірі 10 102 108 грн 00 коп. з рахунків відповідача у банках, обслуговуючих такого платника податків, та за рахунок готівки, що належить відповідачу.

Рішення Хмельницького окружного адміністративного суду по справі № 560/10428/23 від 07.07.2023 в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду не оскаржувалося.

При цьому Виробничо-комерційне приватне підприємство 'Продпак" зверталось до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, в якому просило визнати недійсними і скасувати податкові повідомлення - рішення № 9278/2201-0713. № 9279/2201-0713, № 9280/2201-0713, № 00/9284/0712, № 00/9285/0712, № 00/9286/0712, № 00/9287/0712 від 11.08.2021, рішення №00/9283/0712 від 11.08.2021 про застосування штрафних санкцій та вимогу про сплату боргу (недоїмки) №Ю-009282/0712 від 11.08.2021.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 18.04.2022 в адміністративній справі №560/17002/21 (залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 26.10.2022) в задоволенні позову Виробничо-комерційне приватне підприємство "Продпак" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення-рішення відмовлено. В межах даної справи судом було встановлено, що у період з 09.06.2021 по 01.07.2021 посадовими особами Головного управління ДПС у Хмельницькій області проведено документальну планову виїзну перевірку Виробничо-комерційного приватного підприємства «Продпак» щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи за період з 01.01.2018 по 31.12.2020 та за період з 01.01.2011 по 31.12.2020 з метою правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

За результатами проведеної перевірки складено акт від 07.08.2021 №3701/22-01-07- 13/32316766 яким зафіксовано порушення ВКПП «Продпак» вимог:

1) п.44.1,44.2 ст.44, пп. 134.1.1 п. 134.1 ст.134 Податкового кодексу України, п.5 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 11 «Зобов`язання», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.01.2000р. №20 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.02.2000р. №85/4306, п.5 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 №290 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.1999 за №860/4153, п.7, п.11 ПСБО 16 «Витрати» затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 №318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2000 за №27/4248, в результаті чого занижено податок на прибуток в загальній сумі 3 728 340 грн, в тому числі за: 2018 рік в сумі 2 166 359 грн, 1 квартал 2019 в сумі 395 979 грн, півріччя 2019 в сумі 688 562 грн, 9 місяців 2019 в сумі 1 287 367 грн, 2019 рік в сумі 1 561 981 грн.

2) п.44.1 ст.44, абз. «г» п. 198.5 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено , податок на додану вартість, що підлягає сплаті до державного бюджету всього у сумі 919 622 грн в тому числі в розрізі звітних податкових періодів: за січень 2018 в сумі 20 905 грн, за лютий 2018 в сумі 7 881 грн, за березень 2018 в сумі 80 290 грн, за квітень 2018 в сумі 102 929 грн, за травень 2018 в сумі 239 082 грн, за червень 2018 в сумі 20 927 грн, за липень 2018 в сумі 21 959 грн, за квітень 2019 в сумі 1 792 грн, за травень 2019 в сумі 5 057 грн, за липень 2019 в сумі 53 152 грн, за серпень 2019 в сумі 5 989 грн, за вересень 2019 в сумі 54 532 грн, за жовтень 2019 в сумі 50 045 грн, за листопад 2019 в сумі 255 082 грн.

3) п.201.1, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, п.11 наказу Мінфіну від 31.12.2015 №1307 «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної», ВКПП «Продпак» останнім днем звітного (податкового) періоду не складено та не зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних окремі зведені податкові накладні за товарами/послугами. що не використані у власній господарській діяльності, а саме: останнім днем звітного (податкового) періоду не складено та не зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних окремі зведені податкові накладні за товарами, що не використані у власній господарській діяльності, а саме: 31.01.2018 на обсяг постачання без ПДВ 104 525,02 грн, ПДВ 20 905 грн, 218.02.2018 на обсяг постачання без ПДВ 39 407,24 грн, ПДВ 7 881,45 грн, 31.03.2018 на обсяг постачання без ПДВ 401 452,24 грн, ПДВ 80 290,45 грн, 30.04.2018 на обсяг постачання без ПДВ 514 645,95 грн, ПДВ 102 929,19 грн, 31,05.2018 на обсяг постачання без ПДВ 1 195 410,60 грн, ПДВ 239 082,12 грн, 30.06.2018 на обсяг постачання без ПДВ 104 635,97 грн, ПДВ 20 927,19 грн, 31.07.2018 на обсяг постачання без ПДВ 109 975,69 грн. ПДВ 21 959,14 грн, 30.04.2019 на обсяг постачання без ПДВ 8 960,45 грн, ПДВ 1 792,09 грн. 31.05.2019 на обсяг постачання без ПДВ 25 286,88 грн, ПДВ 5 057,38 грн, 31.07.2019 на обсяг постачання без ПДВ 265 761,35 грн, ПДВ 53 152,27 грн, 31.08.2019 на обсяг постачання без ГІДВ 29 944,01 грн, ПДВ 5 988,80 грн, 30.09.2019 на обсяг постачання без ПДВ 272 657,79 грн, ПДВ 54 531,56 грн, 31.10.2019 на обсяг постачання без ПДВ 250 222,97 грн, ПДВ 50 044,59 грн. 30.11.2019 на обсяг постачання без ПДВ 1 275 411,15 грн, ПДВ 255 082,23 грн.

4) п.п. «б», п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями та п.3.2, 3.6 розділу 3 Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом від 13.01.2015р. за №4. зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 30.01.2015 за №1 11/26556:

- у податкових розрахунках сум доходу, нарахованого (Сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (за формою №1-ДФ) - за 1, 2, 3, 4 квартал 2018, 2, 3 квартал 2020, платником як податковим агентом подано не в повному обсязі, а саме - не відображено суми доходів, виплачених фізичним особам-підприємцям (157 «Дохід виплаченій самозайнятій особі»);

- у податкових розрахунках сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (за формою №1-ДФ) - за весь перевіряє мий період, платником подано не в повному обсязі, а саме - не відображено суми доходів, виплачених як поворотна фінансова допомога (ознака доходу 153 «Основна сума поворотної фінансової допомоги, наданої платником податку іншим особам, яка повертається йому, основна сума поворотної фінансової допомоги, що отримується платником податку»).

5) пп.164.1.1. , п.164.1. ,пп.164.2.1, пп.164.2.2., пп.164.2.20 н.164.2 ст.164, пп. 168.1.1. пп.168.1.2, пп.168.1.5 п.168.1 ст.168пп. «а» п.176.2 ст.176 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI: занижено податок на доходи фізичних осіб, який підлягає сплаті до державного бюджету в загальній сумі 2218768,99 грн, в тому числі:

- протягом періоду з 01.01.201 по 31.12.2020 директору Тамайчук А.Г. не нараховувалась заробітна плата у розмірі не менше мінімального, з якої утримується податок на доходи фізичних осіб всього на загальну суму 152536,00 грн та відповідно не нараховувався податок на доходи фізичних осіб. Всього донараховано ПДФО в сумі 27456,48 грн;

- до загального розміру оподатковуваного доходу не включено суми винагород по цивільно-правовому договору, нараховані громадянину ОСОБА_2 згідно акта виконаних робіт на загальну суму 26 200,00 грн. Всього донараховано ПДФО в сумі 4716,00 грн; до загального розміру оподатковуваного доходу не включено суму винагороди по цивільно-правовому договору, нараховану громадянину ОСОБА_3 згідно акта виконаних робіт на загальну суму 107 300,00 грн. Всього донараховано ПДФО в сумі 19314,00 грн;

- в період з січня 2018 по грудень 2020 з рахунку ВКПП «Продпак» № НОМЕР_2 у ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» на карткові рахунки фізичних осіб перераховувались грошові кошти всього на загальну суму 12040458,40 грн, в тому числі: в січні 2018 211076,00 грн, в лютому 2018 329171,90 грн, в березні 2018 1042072,00 грн, в квітні 2018 250991,00 грн, в травні 2018 1128655,80 грн, в червні 2018 1225288,00 грн, в липні 2018 1467769,00 грн, в серпні 2018 1291600,00 грн, в вересні 2018 713496,00 грн, в жовтні 2018 2074007,80 грн, в листопаді 2018 493396,00 грн, в грудні 2018 119977,00 грн, в квітні 2019 31250,00 грн, в червні 2019 5000,00 грн, в липні 2019 147050,00 грн, в серпні 2019 - 21894,00 грн, в вересні 2019 111714,00 грн, в жовтні 2019 123875,00 грн, в листопаді 2019 130882,00 грн, в грудні 2019 40750,00 грн, в червні 2020 317340,00 грн, в липні 2020 173415,95 грн, в серпні 2020 126107,00 грн, в вересні 2020 55350,00 грн, в жовтні 2020 39210,00 грн, в листопаді 2020 53455,00 грн, в грудні 2020 119360,00 грн.

Вказані виплати не являються поворотною фінансовою допомогою і відносяться до доходів, визначених в пп.164.2.20 п.164.2 ст.164 ПКУ «Інші доходи» та оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18%. Всього донараховано податок на доходи фізичних осіб під час виплати вказаного доходжу на загальну суму 2167282,51 грн: в січні 2018 - 37993,68 грн, в лютому 2018 - 59250,00 грн, в березні 2018 - 187573,86 грн, в квітні 2018 - 45178,38 грн, в серпні 2018 - 232488,00 грн, в вересні 2018 - 128429,28 грн, в жовтні 2018 - 373321,40 грн, в листопаді 2018 - 88811,28 грн, в грудні 2018 - 21595,86 грн, в квітні 2019 - 5625.00 грн, в червні 2019 - 900,00 грн, в липні 2019 - 26469,00 грн, в серпні 2019 - 39274,92 грн. в вересні 2019 - 20108,52 грн, в жовтні 2019 - 22297,50 грн, в листопаді 2019 - 23558,76 грн. в грудні 2019 - 7335,00 грн, в червні 2020 - 57121,20 грн, в липні 2020 - 31214,87 грн, в серпні 2020 - 22699,26 грн, в вересні 2020 - 9963,00 грн, в жовтні 2020 - 7057,80 грн, в листопаді 2020 - 9621,90 грн, в грудні 2020 - 21484,80 грн.

6) пп.164.1.1. п.164.1, пп.164.2.1., пп.164.2.2, пп.164.2.20 п.164.2 ст.164, пп.168.1.1. пп.168.1.2, пп.168.1.5 п.168.1 ст.168, пп. «а» п.176.2 ст.176, пп.1.4 п.п.1.6 п.16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02.12.2020 №2755-VI (зі змінами і доповненнями): занижено податок на доходи фізичних осіб, який підлягає сплаті до державного бюджету в загальній сумі 184897,42 грн, в тому числі:

- протягом періоду з 01.01.2018 по 31.12.2020 директору Тамайчук А.Г. не нараховувалась заробітна плата у розмірі не менше мінімального, яка підлягає оподаткуванню військовим збором всього на загальну суму152536,00 грн, та відповідно не нараховувався військовий збір. Всього донараховано військовий збір в сумі 2288,04 грн;

- до загального розміру оподатковуваного доходу не включено суми винагороди, нараховану громадянину ОСОБА_3 згідно акта виконаних робіт, на загальну суму 107300,00 грн. Всього донараховано військовий збір в сумі 1609,50 грн;

- в період з січня 2018 по грудень 2020 з рахунку ВКПП «Продпак» № НОМЕР_2 у ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» на карткові рахунки фізичних осіб перераховувались грошові кошти, всього на загальну суму 12040458,40 грн. Вказані виплати не являються поворотною фінансовою допомогою і відносять до доходів, визначених у пп.164.2.20 п.164.2 ст.164 ПКУ «Інші доходи» та оподатковуються військовим збором.

- в Звіті за березень 2020 занижено фонд оплати праці на суми винагород згідно цивільно-правового договору, нараховані громадянину ОСОБА_3 на загальну суму 107300,00 грн, та відповідно занижена сума нарахованого єдиного внеску за звітний місяць. Всього донараховано єдиний соціальний внесок за ставкою 22% в сумі 23606,00 грн за березень 2020.

Всього донараховано військового збору на загальну суму 180606,88 грн, в тому числі: в січні 2018 3166,14 грн, в лютому 2018 4937,58 грн, в березні 2018 15631,16 грн, в квітні 2018 3764,87 грн, в травні 2018 16929,84 грн, в червні 2018 18379,32 грн, в липні 2018 22016,54 грн, в серпні 2018 19374,00 грн, в вересні 2018 10702,44 грн, в жовтні 2018 31110,12 грн, в листопаді 2018 7400,94 грн, в грудні 2018 1799,66 грн, в квітні 2019 468,75 грн, в червні 2019 - 75,00 грн, в липні 2019 2205,75 грн, в серпні 2019 3272,91 грн, в вересні 2019 0 1675,71 грн, в жовтні 2019 1858,13 грн, в листопаді 2019 1963,23 грн, в грудні 2019 611,25 грн, в червні 2020 4760,10 грн, в липні 2020 2601,24 грн, в серпні 2020 1891,61 грн, в вересні 2020 830,25 грн, в жовтні 2020 - 588,15 грн, в листопаді 2020 801,83 грн, в грудні 2020 1790,40 грн.

7) пункту 1 пункту 2, частини 1 статті 4, пункту 1 частини 1 статті 7, частини 5 статті 8, частини 2 статті 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 №2464-VI (далі ЗУ про ЄСВ) та підпункту 1 пункту 4.3 розділу IV «Про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» №455 від 09.09.2013 р. №449 від 20.04.2015: - з січня 2011 по грудень 2020 ОСОБА_4 не нараховувалась заробітна плата в розмірі не менше мінімального на загальну суму 276639,00 грн та відповідно не нараховувався єдиний соціальний внесок. Всього донараховано єдиний соціальний внесок на загальну суму 71304,68 грн, в тому числі за ставкою 37,26% - 37746,76 грн, за ставкою 22% - 33557,92 грн.

8) ч. 1 ст. 7 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. №2464-VI (далі ЗУ про ЄСВ) та підпункту 1 пункту 4.3 розділу IV Інструкції «Про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» №455 від 09.09.2013 р. №449 від 20.04.2015 р.: - з січня 2011 по грудень 2020 ОСОБА_4 не нараховувалась заробітна плата, в розмірі не менше мінімального, на загальну суму 276639,00 грн та відповідно не утримувався єдиний соціальний внесок. Всього доутримано єдиний соціальний внесок за ставкою 3,6% на загальну суму 2463,88 грн.

9) п. 1 ч. 1 ст. 4, ч. 5 ст. 8, ч. 2 ст. 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 №2464-VI (далі ЗУ про ЄСВ) та підпункту 1 пункту 4.3 розділу IV Інструкції «Про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» №449 від 20.04.2015 р.: - в Звіті за вересень 2019 занижено фонд оплат праці на суми винагород згідно цивільно-правового договору, нараховані громадянину ОСОБА_2 на загальну суму 26200,00 грн та відповідно занижена сума нарахованого єдиного внеску за звітний період. Всього донараховано єдиний соціальний внесок за ставкою 22% в сумі 5764,00 грн за вересень 2019;

На підставі акта перевірки Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області 1 1.08.2021 винесено: податкове повідомлення-рішення №9278/2201-0713 на суму 4 660 425 грн (з них: основний платіж - 3 728 340 грн, штрафні санкції - 932 085 грн); податкове повідомлення - рішення №9279/2201-0713 на суму 1 149 527 грн ( з них: основний платіж - 919 622 грн. штрафні санкції - 229 905,50 грн); податкове повідомлення-рішення №9280/2201-0713 на суму 39 179,93 грн (штрафні санкції); податкове повідомлення-рішення №00/9286/0712 на суму 3 24*3 424,47 грн (з них: основний платіж - 2 191 312,51 грн, штрафні санкції - 503 208,92 грн, пеня - 548 903,04 грн); податкове повідомлення-рішення №00/9287/0712 на суму 273 226,52 грн (з них: основний платіж - 184 897,42 грн, штрафні санкції 0 42307,11 грн, пеня - 46 021.99 грн): податкове повідомлення-рішення №00/9285/0712 на суму 33004,75 грн (з них: основний платіж - 27456,48 грн, штрафні санкції - 2198,21 грн, пеня - 3350,06 грн); податкове повідомлення - рішення №00/9284/0712 на суму 1020 грн (штрафні санкції); рішення №00/9283/0712 про застосування штрафних санкцій на суму51 569,28 грн; вимогу про сплату боргу (недоїмки) №10- 009282/0712 на суму 103 138,55 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 129-1 Конституції України, суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.

Згідно ч. 1 ст. 326 ГПК України, судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами.

Обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом (ч. 4 ст. 75 ГПК України),

Положення вищевказаної статті визначають, що преюдиційні факти є обов`язковими при вирішенні інших справ та не підлягають доказуванню, оскільки їх істинність встановлено у рішенні, у зв`язку з чим немає необхідності встановлювати їх знову, піддаючи сумніву істинність та стабільність судового акта, який набрав законної сили.

Аналізуючи як дані рішення Хмельницького окружного адміністративного суду по справі № 560/10428/23 від 07.07.2023 та по справі №560/17002/21від 18.04.2022, так і інтегровані картки платника податку по кожному податку, які долучені до матеріалів справи, суд дійшов висновку, що заборгованість боржника перед Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області в сумі 11 124 352 грн. 31 коп. є обґрунтованою та підтвердженою.

Крім даного, ст. 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Враховуючи дане та той факт, що заявлені грошові вимоги кредитора Головного управління Державної податкової служби в Хмельницькій області до боржника Виробничо- комерційного приватного підприємства «Продпак» не забезпечені заставою, а також керуючись нормами чинного Кодексу України з процедур банкрутства (ст. 12, ст. 45, ст.. 64) в редакції чинній на дату здійснення розгляду даної заяви), грошові вимоги Головного управління Державної податкової служби в Хмельницькій області визнаються судом у розмірі 11 124 352 грн. 31 коп., та підлягають включенню до Реєстру вимог кредиторів у справі № 918/1102/23 про банкрутство у наступній черговості; 100 064 грн. 08 коп. (єдиний соціальний внесок) - 2 черга погашення; 7 051 404 грн. 25 коп. - 3 черга задоволення; 3 972 883 грн. 98 коп. - 6 черга задоволення.

Відповідно до ч. 8 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства розпорядник майна зобов`язаний окремо повідомити господарський суд про вимоги кредиторів, які забезпечені заставою майна боржника, згідно з їхніми заявами, а за відсутності таких заяв - згідно з даними обліку боржника, а також внести окремо до реєстру відомості про майно боржника, яке є предметом застави згідно з відповідним державним реєстром. Розпорядник майна зобов`язаний окремо повідомити господарський суд про вимоги щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також про вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян, згідно із заявами таких кредиторів та/або даними обліку боржника.

Доказів наявності у боржника майна, що перебуває у заставі (іпотеці), суду не надано, заяв з вимогами щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян, до суду не надходили.

За ч. 2 ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства за результатами попереднього засідання господарський суд постановляє ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, що вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; дата підсумкового засідання суду, на якому буде постановлено ухвалу про санацію боржника чи постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство, чи ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду, яке має відбутися у строки, встановлені частиною другою статті 44 цього Кодексу.

Розпорядник майна за результатами попереднього засідання вносить до реєстру вимог кредиторів відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги.

Неустойка (штраф, пеня) враховується в реєстрі вимог кредиторів окремо від основних зобов`язань у шосту чергу. Погашення неустойки (штрафу, пені) у справі про банкрутство можливе лише в ліквідаційній процедурі.

Ураховуючи викладене, є всі підстави для закінчення попереднього засідання.

Приписами ч. 1 ст. 48 КУзПБ унормовано, що протягом 10 днів з дня постановлення ухвали за результатами попереднього засідання господарського суду розпорядник майна письмово повідомляє кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників, акціонерів) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організовує їх проведення.

Ухвала господарського суду, постановлена за результатами попереднього засідання, може бути оскаржена стороною у справі про банкрутство лише в частині конкретних вимог кредиторів (ч. 3 ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства).

Керуючись ст. ст. 234, 235 ГПК України, ст. ст. 45, 46, 48, 64 КУзПБ суд

УХВАЛИВ:

1. Заяву Головного управління ДПС у Хмельницькій області з грошовими вимогами до боржника у справі за заявою Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" про банкрутство задовольнити.

2. Визнати конкурсні грошові вимоги Головного управління ДПС у Хмельницькій області до Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" на загальну суму 11 124 352 (одинадцять мільйонів сто двадцять чотири тисячі триста п`ятдесят дві) грн. 31 коп., які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів відповідно до наступної черговості:

- 100 064 грн 08 коп. (єдиний соціальний внесок) - 2 черга задоволення;

- 7 051 404 грн 25 коп. - 3 черга задоволення;

- 3 972 883 грн 98 коп. - 6 черга задоволення.

3. Включити до витрат, пов`язаних з провадженням у справі про банкрутство витрати на оплату судового збору Головного управління ДПС у Хмельницькій області у розмірі 5 368 (п`ять тисяч триста шістдесят вісім) грн 00 коп., які боржник Виробничо-комерційне приватне підприємство "Продпак" зобов`язаний сплатити в дохід Державного бюджету України (Платіжні реквізити: Отримувач коштівГУК у м.Києві/м.Київ/22030106 /td>, Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783, Банк отримувача Казначейство України (ЕАП), Рахунок отримувачаUA908999980313111256000026001, Код класифікації доходів бюджету 22030106). Стягувачем є Державна судова адміністрація України.

4. Зобов`язати розпорядника майна у 10-ти денний строк з дня постановлення даної ухвали за результатами попереднього засідання письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників, акціонерів) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організувати їх проведення. Належні докази повідомлення надати суду.

5. Встановити дату проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів не пізніше 09.02.2024.

6. Підсумкове засідання призначити на "28" березня 2024 р. на 13:20 год.

7. Засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду Рівненської області за адресою: м. Рівне, вул. Набережна, 26-А, в залі судових засідань № 10.

Ухвала набирає законної сили 30.01.2024 з моменту її оголошення та може бути оскаржена до Північно - західного апеляційного господарського суду, в порядку та строки, встановлені статтями 254 - 257 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали складено та підписано "31" січня 2024 року.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://rv.arbitr.gov.ua.

Суддя І.О. Пашкевич

СудГосподарський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення30.01.2024
Оприлюднено02.02.2024
Номер документу116670158
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —918/1102/23

Постанова від 14.05.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Пашкевич І.О.

Ухвала від 25.04.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Пашкевич І.О.

Ухвала від 16.04.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Пашкевич І.О.

Ухвала від 15.04.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Пашкевич І.О.

Ухвала від 02.04.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Пашкевич І.О.

Ухвала від 02.04.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Пашкевич І.О.

Ухвала від 28.03.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Пашкевич І.О.

Ухвала від 12.02.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Пашкевич І.О.

Ухвала від 12.02.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Пашкевич І.О.

Ухвала від 30.01.2024

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Пашкевич І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні