Рішення
від 30.01.2024 по справі 420/31969/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/31969/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 січня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Потоцької Н.В.

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в порядку ст. 262 КАС України) адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ««ЕКСІМАГРОЮГ» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходиться справа за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ««ЕКСІМАГРОЮГ» до Головного управління ДПС в Одеській області, в якому позивач просить:

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №20190/10/15-32-07-02 від 14.08.2023 року Головного управління ДПС в Одеській області.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що Позивач не перешкоджав у проведенні документальної позапланової виїзної перевірки, а навпаки, всіляко сприяв у її проведенні у відповідності до норм чинного законодавства. Позивачем були надані Відповідачу всі запитувані документи, на вимогу прибути до контролюючого органу Позивач не ухилявся, а прийшов і отримав всі документи щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки. Також Відповідач постійно знаходився у приміщенні Позивача за юридичною адресою. Позивач надав Відповідачу всі необхідні документи на підтвердження оренди складу, тощо. На вимогу провести інвентаризацію. Позивач надав оформлені належним чином документи щодо проведення інвентаризації на підприємстві.

Проте, Відповідачем після отримання пояснень та документів за результатами проведення документальної позапланової виїзної перевірки було складено акт перевірки. Директором Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСІМАГРОЮГ» 13.07.2023 року отримано примірник акту від 13.07.2023 року №18858/15-32-07-02-15 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ», ЄДРПОУ 41207472, щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за період квітень 2023 року від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн., з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах», складений Відділом позапланових перевірок ризикових платників управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області за результатами документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» за період з 28.06.2023року по 06.07.2023 року (включно).

У висновку зазначеного акта (розділ VI. Висновок) вказано, що перевіркою дотримання податкового законодавства при декларуванні за квітень 2023 від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн., з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах, встановлено порушення ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ», а саме: п. 44.1, 44.3, 44.6. ст. 44, п. 198.5 ст. 5 п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (зі змінами), в результаті чого завищено від`ємне значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду (показник рядка 21 Декларації) за квітень 2023 на суму 175 081 грн.

Не погоджуючись із вказаним актом перевірки ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» були надіслані заперечення до акта перевірки від 13.07.2023 року №18858/15- 32-07-02-15 за вих. №2607-01 від 26.07.2023 року, які були розглянуті 08.08.2023 року у присутності представника ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» - адвоката Макарук І.В.

За результатами розгляду заперечень були внесені зміни до акту перевірки, про що на адресу ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» надійшов лист «Про результати розгляду заперечень на акт перевірки Головного управління ДПС в Одеській області від 13.07.2023 №18858/15-32-07-02-15» №10331/КПР/15-32- 07-02-06 від 09.08.2023. Згідно зазначеного листа - висновку розгляду заперечень, були внесені зміни в акт перевірки відповідно до деяких пунктів заперечень щодо зазначення інформації в акті перевірки, яка не відповідає дійсності.

На підставі внесених змін було винесено податкове повідомлення-рішення №20190/10/15-32-07-02 від 14.08.2023 року, в якому зазначено, що згідно з пунктом 54.3 статті 54, п. 58.1 ст. 58 Податкового кодексу України, що на підставі акту від 13.07.2023 року №18858/15-32-07-02-15 та з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акту перевірки від 09.08.2023 року №10331/КПР/15-32-07-02-06, встановлено порушення відповідно п. 44.1, 44.3, 44.6 ст. 44, п. 198.5 ст. 198, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України і зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість, а саме: сума завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду становить 86 997,00 гривень.

Отже, контролюючим органом було винесено податкове повідомлення-рішення із змінами та зменшено суму завищення від`ємного значення з ПДВ зі 175 081 грн. до 86 997,00 грн. та визначено підстави прийняття рішення без врахування ряду документів, із складанням безпідставних актів, проте рішення не містить конкретних доказів і інформації щодо причин та підстав його прийняття.

Процесуальні дії.

Ухвалою суду від 24.11.2023 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження (в порядку ст. 262 КАС України).

Документ в електронному вигляді «Адміністративний позов» від 20.11.2023 року по справі №420/31969/23 надіслано одержувачу - Головне управління ДПС в Одеській області в його електронний кабінет.

Документ доставлено до електронного кабінету: 21.11.23 р. о 09:24.

Документ в електронному вигляді «Ухвала про відкриття спрощеного позовного провадження» від 24.11.23 року по справі №420/31969/23 надіслано одержувачу - Головне управління ДПС в Одеській області в його електронний кабінет.

Документ доставлено до електронного кабінету: 25.11.23 р. о 01:37.

Правом на подання відзиву ГУ ДПС в Одеській області не скористалось.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСІМАГРОЮГ», перебуває на обліку в органах доходів та зборів, зареєстровано за юридичною/податковою адресою: 65013, Одеська область, м. Одеса, вул. Отамана Головатого, буд. 161.

ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» зареєстровано за вказаною юридичною адресою на підставі договору оренди об`єкта нерухомості №18/11-28 від 18.11.2021 року, укладеного з ОКМТП «Облкооппостач» (ЄДРПОУ 01761563).

ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» веде господарську діяльність по таким напрямкам, як вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (код згідно з КВЕД 01.11); вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів (код згідно з КВЕД 01.13); вирощування інших однорічних і дворічних культур (код згідно з КВЕД 01.19); вирощування зерняткових і кісточкових фруктів (код згідно з КВЕД 01.24); оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (код згідно з КВЕД 46.21), тощо.

З 2017 року ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» взято на податковий облік та з 2019 року зареєстровано як платник єдиного податку четвертої групи.

28 червня 2023 року о 13 годині 25 хвилин у приміщенні Головного управління ДПС в Одеській області директором ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» Рубанським В.М. було отримано: Наказ ГУ ДПС в Одеській області від 16.06.2023 року №4506-п, план документальної позапланової виїзної перевірки, запит про надання документів від 28.06.2023 року, запит щодо проведення інвентаризації від 28.06.2023 року, запит щодо доступу до обстеження територій та приміщень №8676/КПР/15-32-07-02-06 від 16.06.2023 року.

У Наказі «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ»» від 16.06.2023 року №4506-п зазначено, що на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п.п. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78, п. 200.11 ст. 200, п.п. 69.2, п.п. 69.9, п.п. 69.11 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України наказано провести документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ», код за ЄДРПОУ 41207472 з 28 червня 2023 року тривалістю 5 робочих днів. Перевірку провести за період діяльності квітень 2023 року з метою дотримання податкового законодавства при декларуванні від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн., з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах.

План документальної позапланової виїзної перевірки, без зазначення дати складання плану, містив перелік питань перевірки.

03.07.2023 року ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» були надані запитувані документи згідно запиту про надання документів від 28.06.2023 року, що підтверджується актом прийому-передачі документів вих. №23/03/1 від 03.07.2023 року.

На запит щодо проведення інвентаризації із залученням посадових осіб контролюючого органу у якості спостерігачів ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» 03.07.2023 р. листом №0307-02 (вхід. від 04.07.2023 року) надало відповідь та документи, що підтверджували проведення інвентаризації ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» відповідно до вимог чинного законодавства.

Зокрема, у листі зазначено, що відповідно до правових позицій Верховного Суду, викладених у постановах від 13.02.2018 р. у справі №820/817/17, від 06.02.2020 р. у справі №807/1556/17 та від 24.01.2023 р. у справі №640/6754/21, присутність посадових осіб при проведенні інвентаризації не є обов`язковою.

ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» був наданий доступ до обстеження територій та приміщень під час проведення перевірки по запиту щодо доступу да обстеження територій та приміщень №8676/КПР/15-32-07-02-06 від 16.06.2023 року.

04.07.2023 року у приміщенні Головного управління ДПС в Одеській області представником ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» Квасневською О.В. було отримано наказ ГУ ДПС в Одеській області від 30.06.2023 року №5009-п «Про продовження терміну проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ», запит про надання документів, що належать або пов`язані з предметом перевірки від 04.07.2023 року, запит про надання документів від 04.07.2023 року.

У наказі «Про продовження терміну проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» від 30.06.2023 року №5009-п зазначено, що на підставі п. 82.2 ст. 82 Податкового кодексу України продовжено термін проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ», ЄДРПОУ 41207472, з 05 липня 2023 року на 2 робочих дні. Перевірку провести за період діяльності квітень 2023 року з метою дотримання податкового законодавства при декларуванні від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн. з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах.

На запити від 04.07.2023 року ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» були надані всі запитувані документи, що підтверджується Актом прийому-передачі документів №23/05/1 від 05.07.2023 року.

Відповідачем, після отримання пояснень та документів, за результатами проведення документальної позапланової виїзної перевірки було складено акт перевірки. Директором Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСІМАГРОЮГ» 13.07.2023 року отримано примірник акту від 13.07.2023 року №18858/15-32-07-02-15 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ», ЄДРПОУ 41207472, щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за період квітень 2023 року від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн. з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах», складений Відділом позапланових перевірок ризикових платників управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області за результатами документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» за період з 28.06.2023року по 06.07.2023 року (включно).

У висновку зазначеного акта (розділ VI. Висновок) вказано, що перевіркою дотримання податкового законодавства при декларуванні за квітень 2023 від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн. з урахуванням від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах встановлено порушення ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ», а саме: п. 44.1, 44.3., 44.6. ст. 44, п. 198.5 ст. 5 п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (зі змінами), в результаті чого завищено від`ємне значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду (показник рядка 21 Декларації) за квітень 2023 на суму 175 081 грн.

ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» були надіслані заперечення до акта перевірки від 13.07.2023 року №18858/15- 32-07-02-15 за вих. №2607-01 від 26.07.2023 року, які були розглянуті 08.08.2023 року у присутності представника ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» - адвоката Макарук І.В.

За результатами розгляду заперечень були внесені зміни до акту перевірки, про що на адресу ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» надійшов лист «Про результати розгляду заперечень на акт перевірки Головного управління ДПС в Одеській області від 13.07.2023 №18858/15-32-07-02-15» №10331/КПР/15-32- 07-02-06 від 09.08.2023.

Згідно зазначеного листа - висновку розгляду заперечень, були внесені зміни в акт перевірки відповідно до деяких пунктів заперечень щодо зазначення інформації в акті перевірки, яка не відповідає дійсності:

стосовно - у п. 2.5. розділу 2. Загальні положення даного акта не вірно вказана інформація щодо платника податку ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» відносно якого проводилась перевірка за період квітень 2023 року, оскільки в квітні 2023 року платник податку ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» застосовував спрощену систему оподаткування, обліку та звітності і у подальшому застосовує;

стосовно - у п. 2.10 (стор. 14) Акта зазначено, що відомості про середню чисельність працівників, які перебувають у трудових відносинах з платником податків, та середню заробітну плату за перевіряємий період, згідно з даними звіту за формою №Д4 (квартальний) складає, нижче у цьому пункті наведено таблицю, в якій зазначено період - квітень 2023 року, але по факту під час проведення перевірки підприємством не подавався звіт за формою №Д4 (квартальний), оскільки на момент проведення перевірки другий квартал не закінчився, а період який перевірявся саме і був квітень 2023 року, тобто у другому кварталі;

стосовно - посадовими особами ГУ ДПС в Одеській області допущені в акті перевірки помилки щодо нарахування ПДВ деяких видів культур, а саме - на сторінці 18 акту перевірки порахована ставка ПДВ до деяких видів сільськогосподарської продукції 20%, замість 14%, що суперечить чинному законодавству.

На підставі внесених змін було винесено податкове повідомлення-рішення №20190/10/15-32-07-02 від 14.08.2023 року, в якому зазначено, що згідно з пунктом 54.3 статті 54, п. 58.1 ст. 58 Податкового кодексу України, що на підставі акту від 13.07.2023 року №18858/15-32-07-02-15 та з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акту перевірки від 09.08.2023 року №10331/КПР/15-32-07-02-06, встановлено порушення відповідно п. 44.1, 44.3, 44.6 ст. 44, п. 198.5 ст. 198, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України і зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість, а саме: сума завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду становить 86 997,00 гривень.

Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСІМАГРОЮГ» 22 серпня 2023 року засобами поштового зв`язку було отримано податкове повідомлення-рішення №20190/10/15-32-07-02 від 14.08.2023 року.

ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» подано скаргу до ДПС України, за результатами розгляду якої 20.10.2023 року було прийнято рішення про результати розгляду скарги №31467/6/99-00-06-01-04-06 яким відмовлено в її задоволенні.

ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ВИСНОВКИ СУДУ

Спірні правовідносини виникли між сторонами стосується питань оподаткування.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий Кодекс України.

Відповідно до п. 44.1, 44.3, 44.6 ст. 44 Податкового кодексу України: для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, інформації, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством;

платники податків зобов`язані забезпечити зберігання документів та інформації, визначених пунктом 44.1 цієї статті, а також документів, пов`язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом визначених законодавством строків;

у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в пункті 86.7 статті 86 цього Кодексу платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Згідно з п. 198.5. ст. 198 Податкового кодексу України, платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися: а) в операціях, що не є об`єктом оподаткування відповідно до статті 196 цього Кодексу (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 196.1.7 пункту 196.1 статті 196 цього Кодексу) або місце постачання яких розташоване за межами митної території України; б) в операціях, звільнених від оподаткування відповідно до статті 197. підрозділу 2 розділу XX цього Кодексу, міжнародних договорів (угод) (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 197,1.28 пункту 197.1 статті 197 цього Кодексу та операцій, передбачених пунктом 197.11 статті 197 цього Кодексу); в) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів; г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189 цього Кодексу).

У разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи в подальшому починають використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, у тому числі переведення невиробничих необоротних активів до складу виробничих необоротних активів, платник податку може зменшити суму податкових зобов`язань, що були нараховані відповідно до цього пункту, на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, зазначеної в абзаці першому цього пункту, зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З метою застосування цього пункту податкові зобов`язання визначаються по товарах/послугах, необоротних активах: придбаних для використання в неоподатковуваних операціях - на дату їх придбання; придбаних для використання в оподатковуваних операціях, які починають використовуватися в неоподатковуваних операціях, - на дату початку їх фактичного використання, визначену в первинних документах, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні.

У разі якщо на момент перевірки платника податку контролюючим органом в акті вибіркової (часткової) інвентаризації, проведеної платником податку на вимогу такого органу, виявлено нестачу придбаних таким платником товарів (крім випадку, якщо така нестача обумовлена знищенням внаслідок дії обставин непереборної сили, що підтверджується відповідно до законодавства), для цілей розділу V цього Кодексу такі товари вважаються використаними платником податку в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Пунктом 200.4. ст. 200 Податкового кодексу України передбачено, що при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума: а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу; б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на відповідний рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету; в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Саме на вищезазначені норми Податкового кодексу України посилається Відповідач, як на норми, які були порушені Позивачем, не конкретизуючи, які саме підпункти, абзаци тощо, були порушені Позивачем.

Натомість, як зазначено на сторінці 22 Розділу 3.1. акту від 13.07.2023 року №18858/15-32-07-02-15, перевіркою встановлено:

відсутність орендованих складських приміщень;

взагалі відсутність основних фондів;

відмова співробітникам Головного управління ДПС в Одеській області, які здійснюють вищевказану перевірку, доступ до складського приміщення де знаходиться врожай, та відмова в обстеження складу, у зв`язку з чим не є можливим ідентифікувати, що даний врожай находиться на складі;

хто несе відповідальність за зберігання та якість врожаю

у зв`язку з чим не має можливості підтвердити фактичне знаходження врожаю «Ячмінь власного виробництва» на загальну суму 388 328, 54 грн., у т.ч. ПДВ 77 666,00 грн.

Враховуючи вищевказане не є можливим підтвердити, що даний врожай «Ячмінь власного виробництва» знаходиться на складі станом на 30.04.2023 року на загальну суму 388328, 54 грн., у т.ч. ПДВ 77 666,00 грн. та (або) використаний в господарській діяльності протягом перевіряємого періоду за квітень 2023 року, враховуючи від`ємне значення попереднього періоду.

В результаті зазначеного висновку, на порушення п. 44.1. ст. 44, п. 198.5 ст. 198 ПКУ встановлено заниження податкового зобов`язання на загальну суму 86997,00 грн., у тому числі квітень 2023 року суму 86997,00 грн.

Щодо відсутності орендованих складських приміщень.

На сторінці 18 акту від 13.07.2023 року №18858/15-32-07-02-15 наведена інформація щодо наданих платником податку ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» договорів оренди, зокрема, наведені договори оренди, складських приміщень та частини розгрузочної рампи (адреси та реквізити договорів зазначені в акті).

Крім цього, інформація щодо орендованих ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» складських приміщень та частини розгрузочної рампи міститься у повідомленні про об`єкти оподаткування або об`єкти пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма 20-ОПП) із зазначенням адреси, які були подані до Головного управління ДПС в Одеській області та були прийняті, що не заперечується посадовими особами ГУ ДПС в Одеській області.

Також зазначаємо, що за вказані приміщення та частину розгрузочної рампи ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» сплачує оренду у повному обсязі, згідно умов зазначених у договорах оренди.

Проте, незважаючи на надані документи платником податку ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» та на наявну інформацію ГУ ДПС в Одеській області посадові особи цього ж самого ГУ ДПС в Одеській області у розділі 3.1. акта наводять статті Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та приходять до висновку щодо неврахування наданих первинних документів через відсутність фактичного здійснення господарської операції, при цьому не обґрунтовуючи та не підтверджуючи доказами вказаний висновок.

Щодо відсутності основних Фондів.

Порядок бухгалтерського обліку основних засобів регулює Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби». У пункті 4 цього стандарту є визначення основних засобів. Основні засоби - матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів, виконання робіт і надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік). Так слід розуміти поняття основних засобів для цілей бухгалтерського обліку. Інколи вживається й дещо застарілий термін - основні фонди. Це те саме.

Відповідно до п. 8.1. Розділу VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 09.12.2011 № 1588 (далі - Порядок №1588), платник податків зобов`язаний повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку у порядку, встановленому цим розділом.

Згідно з п. 8.2. Розділу VIII Порядок №1588, об`єктами оподаткування і об`єктами, пов`язаними з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (далі - об`єкти оподаткування), є майно та дії, у зв`язку з якими у платника податків виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів. Такі об`єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідними розділами Податкового кодексу України.

У відповідності до п. 8.4. Розділу VIII Порядок №1588, повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом. 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

Форма №20-ОПП «Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність». Цією формою до електронних баз податкової вноситься інформація про наявність основних засобів на підприємстві (офісних, складських та інших приміщень, обладнання, транспорту, земельних ділянок).

Повідомлення про об`єкти оподаткування не дублює податкову звітність, а дає додаткову інформацію про наявність, місцезнаходження і поточний стан об`єктів оподаткування платника.

Як встановлено судом, у пункті 2.8. акту наведено відомості про основні засоби за даними бухгалтерського обліку відповідно до повідомлення за формою 20-ОПП.

Крім того, на запитувані посадовими особами документи, були надані всі витребувані копії документів, які, зокрема, підтверджують наявність основних засобів на підприємстві ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ».

Таким чином, в акті зазначений невірний висновок про відсутність основних засобів на підприємстві, оскільки на підтвердження наявності основних засобів ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» у посадових осіб ГУ ДПС в Одеській області є достатньо інформації, що підтверджується самими посадовими особами.

Враховуючи викладене, висновок щодо відсутності основних засобів є необґрунтований.

Щодо відмови співробітникам Головного управління ДПС в Одеській області, які здійснюють вищевказану перевірку доступу до складського приміщення де знаходиться врожай, та відмова в обстеження складу, у зв`язку з чим не є можливим ідентифікувати. що даний врожай находиться на склади

Як було вище зазначено, посадові особи не навели жодний доказ того, що їм було відмовлено у доступі до складських приміщень.

В акті перевірки не зазначено хто саме відмовив у доступі до складських приміщень і коли було відмовлено у даному доступі. Із висновку не зрозуміло чи було відмовлено у доступі чи у обстеженні складського приміщення.

На сторінці 17 оскаржуваного акту зазначено наступне:

«Директором та відповідальною особою ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» під час перевірки не надано доступ співробітникам Головного управління ДПС в Одеській області до приміщень та огляду об`єктів оподаткування, територій підприємства, що використовуються для одержання доходів чи пов`язані з утриманням об`єктів оподаткування.

Про що складено акт від 04.07.2023 № 2820/15-32-07-02-16 «Щодо відмови посадових осіб (представників) ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ», код ЄДРПОУ 41207472, у доступі до обстеження територій та приміщень».».

Вказаний акт представники ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» не отримували та не були ознайомлені.

Натомість адвокат Макарук І.В., яка представляє інтереси ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ», 18.07.2023 року подала до ГУ ДПС в Одеській області адвокатський запит, в якому просила надати копію акту від 04.07.2023 року №2820/15-32-07-02-16. На даний запит 21.07.2023 року було надано відповідь і копію акта, в якому зазначено, що посадовими особами ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» не надано доступу до проведення обстеження головного державного інспектора відділу позапланових перевірок ризикових платників управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області Кузик Світлану, у якості спостерігачів. Крім того, у акті від 04.07.2023 року №2820/15-32-07-02-16 є посилання на лист від 03.07.2023 року № 0307-02, яким начебто не надано доступ до проведення обстеження.

Ознайомившись із змістом акта від 04.07.2023 № 2820/15-32-07-02- 16 «Щодо відмови посадових осіб (представників) ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ», код ЄДРПОУ 41207472, у доступі до обстеження територій та приміщень», можна дійти висновку, що в даному акті особи посилаються на лист ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» від 03.07.2023 року №0307-02, який був наданий ГУ ДПС в Одеській області у якості відповіді на запит щодо проведення інвентаризації із залученням посадових осіб контролюючого органу у якості спостерігачів, в якому зазначено, що інвентаризація проведена на підприємстві. Жодної мови не йшлося у даному листі щодо запиту «Щодо доступу до обстеження територій та приміщень» №8676/КПР/15-32-07-02-06 від 16.06.2023 року.

Відповідно до п.п. 16.1.13. п. 16.1. ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов`язані з утриманням об`єктів оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом.

У відповідно до п.п. 20.1.13. п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України Контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право доступу під час проведення перевірок до територій, приміщень (крім житла громадян) та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності та/або є об`єктами оподаткування, або використовуються для отримання доходів (прибутку), або пов`язані з іншими об`єктами оподаткування та/або можуть бути джерелом погашення податкового боргу.

Згідно з п. 81.2. ст. 81 Податкового кодексу України у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки посадовими (службовими) особами контролюючого органу за місцем проведення перевірки, невідкладно складається та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.

Враховуючи норми діючого законодавства, представники ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» надали допуск посадовим особам контролюючого органу до обстеження усіх приміщень, територій, що використовуються для одержання доходів чи пов`язані з утриманням об`єктів оподаткування, у зручний для них час у період проведення перевірки. Проте, жодна посадова особа контролюючого органу не з`явилася за адресами зазначеними в договорах оренди та у Повідомленні про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність.

Отже, даний висновок не відповідає дійсності та не підтверджений жодним доказом, оскільки другий примірник акту від 04.07.2023 № 2820/15-32- 07-02-16 «Щодо відмови посадових осіб (представників) ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» Позивачу не було надано.

Крім того, представники контролюючого органу перебували за юридичною адресою Позивача, у доступі їм не було відмовлено, тобто вони мали змогу прийти за юридичною адресою Позивача, хоча під час воєнного стану співробітники ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» не завжди перебувають на робочому місці, такі заходи були вжиті з метою безпеки життя та здоров`я співробітників Позивача, але на прохання керівництва та через проведення документальної виїзної позапланової перевірки, співробітники були присутні за юридичною адресою для підготовки та надання всієї запитуваної інформації та документів, тобто співпрацювали з контролюючими органами у всіх аспектах взаємодії для проведення всебічно необхідної перевірки. Натомість, контролюючим органом було складено акт перевірки, в якому зазначено, що Позивач не допустив до обстеження приміщень, тощо, у зв`язку з чим надані запитувані документи не приймається до уваги.

Щодо осіб, які несуть відповідальність за зберігання та якість врожаю.

ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» були надані всі запитувані документи під час проведення перевірки у повному обсязі, що не заперечується і відповідачем.

Стосовно завищення від`ємного значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду за квітень 2023 року на суму 86 997 грн.

У акті перевірки від 13.07.2023 року №18858/15-32-07-02-15, а саме на стор. 18 зазначено наступне:

Отже залишок «Ріпака», станом на день проведення інвентаризації (інвентаризація проводилась, без залучення посадових осіб Головного управління ДПС в Одеській області, які проводили документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» у якості спостерігачів, відповідно до наказу від 28.06.2023 № 2806-1 «Про проведення інвентаризації», до якого складено: інвентаризаційний опис запасів від 28.06.2023, виконано знаття фактичних залишків запасів на основному складі та встановлено наявність «ячмінь власного виробництва» 62,871 т на суму 388 328,54 грн.) становить 1,24 т. на суму 15971,80 грн. (ПДВ 3 194 грн.).

Нут - відповідно обороту по бухгалтерському рахунку 271 «Продукція сільськогосподарського виробництва», сальдо на 01.01.2023 року складало 1 095 112,32 грн., за період січень-квітень 2023 року було використано (згідно Рахунку 20 «Виробничі запаси») 67,940 т., що складає 781 679,10 грн., залишок, що на кінець перевіряємого періоду становить 18,500 т., що складає 313 433,22 грн. (ПДВ 62 687 грн.) було списано по рахунку 90 «Собівартість реалізованої готової продукції». Відповідно баз даних Головного управління ДПС в Одеській області, а саме: архів електронної звітності, підприємство ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» в період січень - квітень 2023 року податкові накладні на дану продукцію не виписувало та не реєструвало.

Соняшник - відповідно обороту по бухгалтерському рахунку 271 «Продукція сільськогосподарського виробництва», сальдо на 01.01.2023 року складало 157 667,59 грн. (ПДВ 31 534 грн) за період січень-квітень 2023 року було списано по рахунку 90 «Собівартість реалізованої готової продукції» 21,219 т., що складає 157 750,41 грн. та по рахунку 94 «Інші витрати операційної діяльності» 0,117 т., що складає 2 917,18 грн. Отже на кінець перевіряємого періоду залишок «Соняшника» відсутній. Відповідно баз даних Головного управління ДПС в Одеській області, а саме: архів електронної звітності, підприємство ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» в період січень - квітень 2023 року податкові накладні на дану продукцію не виписувало та не реєструвало.

Також у акті перевірки від 13.07.2023 року № 18858/15-32-07-02-15:

на стор. 20 зазначено - «В зв`язку з тим що співробітникам ГУ ДПС в Одеській області, які здійснюють вищевказану перевірку посадовими особами підприємства ТОВ «ЕКСІМАГРОЮГ» було відмовлено в доступі до складського приміщення де знаходиться урожай «Ячмінь власного виробництва», не має можливості підтвердити фактичне знаходження врожаю «Ячмінь власного виробництва» на загальну суму 388 328,54 грн., у т.ч. ПДВ 77 666,00 грн.»;

на стор. 22 зазначено - «На стор. 22. Враховуючи вищевказане не є можливим підтвердити, що даний врожай «Ячмінь власного виробництва» знаходиться на складі станом на 30.04.2023 року на загальну суму 388 328,54 грн., у т.ч. ПДВ 77 666,00 грн. та (або) використаний в господарській діяльності протягом перевіряємого періоду за квітень 2023 року, враховуючи від`ємне значення попереднього періоду.».

Отже, згідно вищезазначеного, Відповідач відповідно до декларації за квітень 2023 року по кожній культурі виписав залишок та вартість культури, нарахував по кожній культурі 20% ПДВ все це просумував (ріпак 3194,00 грн. ПДВ + нут 62 687,00 грн. ПДВ + соняшник 31 534,00 грн. ПДВ + ячмінь 77 666,00 грн. = 175 081,00 грн.) і як висновок контролюючим органом встановлено заниження податкових зобов`язань на загальну суму 175 081,00 грн.

Не погоджуючись із вказаними результатами перевірки, які були зазначені в акті перевірки щодо завищення податкових зобов`язань на загальну суму 175081,00 грн., Позивачем були подані заперечення на ряд пунктів, зокрема, зазначено про неврахування проведеної інвентаризації та невірного нарахування ПДВ для деяких сільськогосподарських культур.

Тобто, для деяких видів сільськогосподарської продукції діє ставка податку на додану вартість у розмірі 14 %, а саме: пшениці та жита (меслин), ячменю, кукурудзи, соєвих бобів, свиріпи або ріпаку, соняшнику. Так, на сторінці 18 акту перевірки порахована ставка ПДВ до деяких видів сільськогосподарської продукції 20%, замість 14%, що суперечить чинному законодавству. Тобто для ріпака порахована ставка ПДВ у 20%, що склало помилкову суму 3 194 грн., а вірна сума 14% становить 2 236,05 грн. Також не вірно порахована ставка ПДВ для соняшника, в акті зазначено ПДВЗ1 534 грн. замість 22 073,46 грн. І на сторінці 22 акта зазначена сума ПДВ для ячменю у сумі 77 666 грн., замість 54 366 грн. Якщо порахувати невірно зазначені показники ПДВ для сільськогосподарських культур, то загальна сума ПДВ становить 141 362,51 грн., що становить на 33 718,49 грн. менше зазначеної у акті перевірки заниженого податкового зобов9язання на загальну суму.

Прийнявши до уваги зміст частини заперечень, були внесені зміни в Акт перевірки. Перераховано ПДВ для деяких видів сільськогосподарських культур відповідно до норм чинного законодавства, а саме: для ріпака - 2 236,05 грн. ПДВ та для соняшника - 22 073,46 грн. Щодо ячменю (залишок ячменю відображено в інвентаризаційному описі, який було надано Відповідачу на їх вимогу під час проведення перевірки) Відповідач не врахував, взагалі ніяких змін не було внесено, а просто не враховано через те, що ми звернули увагу в запереченнях, що на складі знаходиться лише ячмінь, про те, це не враховано при складанні акту перевірки.

Як результат, Відповідачем було винесено податкове повідомлення рішення №20190/15-32-07-02 від 14.08.2023 року щодо завищення від`ємного значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду (показник рядка 21 Декларації) за квітень 2023 на суму 86 997,00 грн.

Відповідно до п.п. 20.1.9. п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України, контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право: вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки з використанням інформації та документів щодо результатів такої інвентаризації за наслідками таких перевірок або під час наступних заходів податкового контролю.

Згідно з п. 4 Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 №879 (далі - Положення №879), проведення інвентаризації забезпечується власником (власниками) або уповноваженим органом (посадовою особою), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів (далі - керівник підприємства), який створює необхідні умови для її проведення, визначає об`єкти, періодичність та строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов`язковим. У цих випадках визначені на підприємстві строки проведення інвентаризації не можуть перевищувати строків, визначених цим Положенням.

У відповідності до п. 5 Положення №879 Інвентаризація проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства. Під час інвентаризації активів і зобов`язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка. При цьому забезпечуються: виявлення фактичної наявності активів та перевірка повноти відображення зобов`язань, коштів цільового фінансування, витрат майбутніх періодів; установлення лишку або нестачі активів шляхом зіставлення фактичної їх наявності з даними бухгалтерського обліку; виявлення активів, які частково втратили свою первісну якість та споживчу властивість, застарілих, а також матеріальних та нематеріальних активів, що не використовуються, невикористаних сум забезпечення; виявлення активів і зобов`язань, які не відповідають критеріям визнання.

За приписами пункту 7 Положення №879 проведення інвентаризації є обов`язковим, зокрема, за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації. У цих випадках інвентаризація має розпочатися у термін та в обсязі, зазначених у належним чином оформленому документі цих органів, але не раніше дня отримання підприємством відповідного документа; в інших випадках, передбачених законодавством.

Так, у відповідності до норм Податкового кодексу України та Положення №879 Позивачем була проведена інвентаризація у термін передбачений законом, станом на час проведення перевірки, результати інвентаризації були оформлені належним чином та надані до контролюючого органу. Для проведення інвентаризації були оформлені наступні документи: Наказ «Про проведення інвентаризації» №2806-1 від 28.06.2023 року; Інвентаризаційний опис необоротних активів від 28.06.2023 року; Інвентаризаційний опис запасів від 28.06.2023 року; Акт №1 «Про результати інвентаризації грошових коштів» від 29.06.2023 року; Акт №2 «Про результати інвентаризації наявних коштів» від 29.06.2023 року.

Натомість Відповідачем під час складання Акту перевірки від 13.07.2023 року №18858/15-32-07-02-15 не було взято до уваги надані результати проведення інвентаризації, чим порушили норми чинного законодавства, що призвело до винесення протиправного рішення № 20190/10/15-32-07-02 від 14.08.2023 року.

Крім того, після розгляду заперечень на акт перевірки Відповідач вирішив частково взяти до уваги надані результати проведення інвентаризації, а саме в частині наявних сільськогосподарських культур на складі Позивача. Щодо відсутності таких сільськогосподарських культур як ріпак, нут та соняшник, на момент проведення податкової перевірки та проведення інвентаризації, Відповідач не взяв це до уваги, натомість зазначив, що Позивач порушив чинне законодавства подавши невірні дані в податковій декларації за квітень 2023 року, що призвело до завищення від`ємного значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду (показник рядка 21 Декларації) за квітень 2023 на суму 86 997,00 грн.

На думку суду, податкове повідомлення-рішення, у цьому випадку має характер недобросовісного і свавільного, адже його прийнято з нехтуванням вимог щодо оцінювання пояснень і доданих до них доказів.

Оцінюючи докази у справі в їх сукупності, суд дійшов висновку, що відповідач не спростував належними та допустимими доказами наведені позивачем доводи, а тому позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

При розв`язанні спору, суд зважає на практику Європейського суду з прав людини щодо застосування ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року (далі за текстом - Конвенція; рішення від 21.01.1999р. у справі "Гарсія Руїз проти Іспанії", від 22.02.2007р. у справі "Красуля проти Росії", від 05.05.2011р. у справі "Ільяді проти Росії", від 28.10.2010р. у справі "Трофимчук проти України", від 09.12.1994р. у справі "Хіро Балані проти Іспанії", від 01.07.2003р. у справі "Суомінен проти Фінляндії", від 07.06.2008р. у справі "Мелтекс ЛТД (MELTEX LTD) та Месроп Мовсесян (MESROP MOVSESYAN) проти Вірменії") і тому надав оцінку усім обставинам справи, котрі мають юридичне значення для правильного вирішення спору, та дослухався до усіх аргументів сторін, які ясно і чітко сформульовані та здатні вплинути на результат вирішення спору.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд вказує, що відповідно до частини першої статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Так, з урахуванням вказаної норми КАС України на користь позивача належить стягнути 2684,00 грн. судових витрат, сплачених згідно платіжної інструкції в національній валюті №285 від 17.11.2023 року.

Керуючись ст.ст. 2-9, 139, 241, 242-246, 250, 255, 293-297 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ««ЕКСІМАГРОЮГ» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №20190/15-32-07-02 від 14.08.2023 року Головного управління ДПС в Одеській області.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, ЄДРПОУ ВП:44069166) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСІМАГРОЮГ» (адреса: 65013, Одеська область, м. Одеса, вул. Отамана Головатого, буд. 161, код ЄДРПОУ 41207472) суму судового збору у розмірі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривень) 00 коп. за подання адміністративного позову, сплаченого за платіжною інструкцією №285 від 17.11.2023 р.

Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення підписано 30.01.2024 року у зв`язку з перебуванням головуючого судді у відпустці.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСІМАГРОЮГ» (адреса: 65013, Одеська область, м. Одеса, вул. Отамана Головатого, буд. 161, код ЄДРПОУ 41207472), електронна пошта: eximagroyug@gmail.com)

Головне управління ДПС в Одеській області (адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, ЄДРПОУ ВП:44069166, телефон: (048) 725-83-58, електронна пошта: od.official@tax.gov.ua)

Головуючий суддя Нінель ПОТОЦЬКА

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.01.2024
Оприлюднено02.02.2024
Номер документу116677311
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/31969/23

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 22.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 06.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Рішення від 30.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 24.11.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні