Справа №932/5497/22
Номер провадження №1-кс/932/232/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 січня 2024 року слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого СВ ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42022042030000079 від 10.08.2022 року, за ознаками складу кримінального проступку, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
До Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська надійшло вищезазначене клопотання, яке було розподіллено, для розгляду, слідчому судді ОСОБА_1 , та в якому слідчий просив надати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою: АДРЕСА_1 шляхом їх вилучення.
В обґрунтування клопотання слідчим зазначено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 у липні поточного року оприлюднено 28 договорів про надання послуг, що укладені із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 , на загальну суму 8494099,93 грн.
Дані договори укладені 10, 14 та 15 червня 2022 року, строк виконання робіт до 28.02.2022. Договори стосуються закупівлі послуг та укладені без застосування процедур, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з посиланням на положення Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022.
Фінансування здійснюється за рахунок коштів міського бюджету в межах Програми розвитку об`єднань співвласників багатоквартирних будинків міста Дніпра на 2021-2025 роки на умовах співфінансування.
У підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що згідно інформації ІНФОРМАЦІЯ_3 у червні 2022 року мав лише троє працівників (включно із директором), одночасно виникли зобов`язання по 28 договорам про надання послуг з поточного ремонту різного профілю, зокрема: ремонт покрівлі, електромереж, системи централізованого опалення, системи холодного водопостачання та зовнішньої каналізації, що передбачає залучення фахівців різної кваліфікації, які мають бути виконані протягом 15 днів.
На теперішній час відсутні будь-які дані щодо залучення субпідрядників до виконання робіт.
Слідчий в судове засідання не з`явилась, до суду надала заяву про розгляд клопотання за її відсутності.
Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про дату та час судового засідання було повідомлено належним чином, однак явку представника в судове засідання не забезпечили.
У зв`язку з неявкою усіх учасників фіксування судового засідання технічними засобами, відповідно до вимог ч. 4 ст. 107 КПК України, не здійснювалось.
Вивчивши клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, приходжу до висновку, що воно підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.Положеннями ч.3 ст.132КПКУкраїни передбачено, що застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, дізнавач, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, дізнавача, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, дізнавач, прокурор звертається із клопотанням.
Згідно з частинами 1 та 2 ст.159КПКУкраїни тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої перебувають такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Отримання дозволу на інформацію, яка містить охоронювану законом таємницю здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно з ч.5 ст.163КПКУкраїни слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
За фабулою кримінального провадження у червні 2022 року ІНФОРМАЦІЯ_4 здійснено закупівлю послуг із поточного ремонту житлових будинків по м. Дніпру та укладено договори із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке не має відповідної матеріально-технічної бази, фінансової спроможності та кваліфікованих представників у достатній кількості щоб належним чином виконати взяті на себе зобов`язання.
Факт укладення відповідних договорів підтверджується наданими доказами та не заперечується представником ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Із відповіді ІНФОРМАЦІЯ_5 вбачається, що за період з січня 2020 року по вересень 2022 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » мало три працівники.
При цьому, строк виконання 28 договорів встановлено приблизно у два місяці.
Слідчим доручено протоколи огляду із яких вбачаються сумніви у належному виконанні договорів.
В ході проведення досудового розслідування, слідчим в порядку ст. 93 КПК України надано запит ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 та до ІНФОРМАЦІЯ_4 , код НОМЕР_2 про надання завірених належним чином копії вище вказаних договорів із усіма додатками до них.
Від ІНФОРМАЦІЯ_4 надійшла відповідь про відмову у наданні копії документів, посилаючи на те, що отримання копії документів зазначених в запиті, можливе лише на підставі ухвали слідчого судді або суду «про надання тимчасового доступу до речей та документів».
До теперішнього часу відповіді на запит від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 на адресу СВ ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області не надійшло.
У зв`язку з чим слідчим за погодженням з прокурором було скеровано до ІНФОРМАЦІЯ_6 клопотання про отримання тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 , яке було задоволено. Після чого 17.10.2022 було оголошено ухвалу слідчого судді ІНФОРМАЦІЯ_6 , однак документи надано не було в стоки зазначені в ухвалі, тому виникла необхідність повторно отримати тимчасовий доступ.
Враховуючи наведене слідчий суддя вважає доведеним існування обґрунтованої підозри щодо вчинення кримінального правопорушення, а потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи та аналізом затребуваних документів може бути виконане завдання кримінального провадження. Також існують достатні підстави вважати, що документи перебувають у володінні відповідної юридичної особи та мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
З таких обставин клопотання підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 159-166, 309, 369, 370-372 КПК України,
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання слідчого - задовільнити.
Надати слідчим СВ ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , ОСОБА_4 та групі прокурорів у межах кримінального провадження №42022042030000079 тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », шляхом вилученнязавірених належнимчином копій,а самедо:
-договорів № 259 від 10.06.2022, № 260 від 10.06.2022, № 261 від 10.06.2022, № 267 від 10.06.2022, № 268 від 10.06.2022, № 279 від 10.06.2022, № 288 від 15.06.2022укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 , код НОМЕР_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 , із усіма додатковими угодами до договорів, специфікацій, платіжних документів, рахунків, довіреностей, актів зустрічних звірок та актів виконаних робіт ф. КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ф.КБ-3, службового листування складеного узв`язку з укладанням зазначеного договору, дефектних актів, довідок про вартість виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів, рахунки фактури, плани фінансування, договірні ціни, акти проведення технічного нагляду, договори на здійснення технічного нагляду з додатками, розрахунки вартості проведення технічного нагляду, реєстри бюджетних зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, актів скритих робіт, зведених кошторисних розрахунків вартості об`єктів, розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, локальні кошториси на будівельні роботи, дозволи на виконання будівельних робіт, експертні звіти, накази про призначення відповідальних осіб за вищевказаними об`єктами будівництва, видаткові накладні, журнали проведення робіт, акти огляду приховуваних робіт та інших документів, пов`язаними із вищезазначеними об`єктами;
-договорів, укладених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код НОМЕР_1 , та ОСББ/ ІНФОРМАЦІЯ_7 ,відповідно доп.6.3.3.6. договорів № 259 від 10.06.2022, № 260 від 10.06.2022, № 261 від 10.06.2022, № 267 від 10.06.2022, № 268 від 10.06.2022, № 279 від 10.06.2022, № 288 від 15.06.2022, із усіма додатковими угодами до цих договорів (укладених із ОСББ/ОК ЖБК), специфікацій, платіжних документів, рахунків, довіреностей, актів зустрічних звірок та актів виконаних робіт ф. КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ф.КБ-3, службового листування складеного узв`язку з укладанням зазначеного договору, дефектних актів, довідок про вартість виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів, рахунки фактури, плани фінансування, договірні ціни, акти проведення технічного нагляду, договори на здійснення технічного нагляду з додатками, розрахунки вартості проведення технічного нагляду, реєстри бюджетних зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, актів скритих робіт, зведених кошторисних розрахунків вартості об`єктів, розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, локальні кошториси на будівельні роботи, дозволи на виконання будівельних робіт, експертні звіти, накази про призначення відповідальних осіб за вищевказаними об`єктами будівництва, видаткові накладні, журнали проведення робіт, акти огляду приховуваних робіт та інших документів, пов`язаними із вищезазначеними об`єктами;
-договорів субпідряду, укладених ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із безпосередніми виконавцями (у разі їх залучення) з метою виконання послуг за договорами № 259 від 10.06.2022, № 260 від 10.06.2022, № 261 від 10.06.2022, № 267 від 10.06.2022, № 268 від 10.06.2022, № 279 від 10.06.2022, № 288 від 15.06.2022 із усіма додатковими угодами до договорів субпідряду, специфікацій, платіжних документів, рахунків, довіреностей, актів зустрічних звірок та актів виконаних робіт ф. КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ф.КБ-3, службового листування складеного узв`язку з укладанням зазначеного договору, дефектних актів, довідок про вартість виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів, рахунки фактури, плани фінансування, договірні ціни, акти проведення технічного нагляду, договори на здійснення технічного нагляду з додатками, розрахунки вартості проведення технічного нагляду, реєстри бюджетних зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, актів скритих робіт, зведених кошторисних розрахунків вартості об`єктів, розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, локальні кошториси на будівельні роботи, дозволи на виконання будівельних робіт, експертні звіти, накази про призначення відповідальних осіб за вищевказаними об`єктами будівництва, видаткові накладні, журнали проведення робіт, акти огляду приховуваних робіт та інших документів, пов`язаними із вищезазначеними об`єктами;
-список осіб, які проводили роботи згідно укладених договорів ззазначенням контактних відомостей осіб.
Роз`яснити уповноваженій особі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення, тобто до 29.03.2024 включно.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 116689485 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Цитульський В. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні