Постанова
від 24.01.2024 по справі 741/208/24
НОСІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Провадження номер 3/741/212/24

Єдиний унікальний номер 741/208/24

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 січня 2024 року суддя Носівського районного суду Чернігівської області Гридасова А.М., розглянувши матеріали, що надійшли від Головного управління ДПС в Чернігівській області, про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,РНОКПП НОМЕР_1 , громадянина України, працює директором ТОВ «Агропідприємство «Маяк», юридична адреса: Чернігівська область, м. Носівка, вул. Вокзальна, буд. 6А, за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

23 січня 2024 року до Носівського районного суду Чернігівської області надійшли матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення правопорушення передбаченого ч. 1ст. 163-1 КУпАП.

Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення № 17/25-01-07-02-06 від 16 січня 2024 року заступником начальника відділу позапланових перевірок ризикових платників управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Чернігівській області Мисник В.К. за результатами документальної позапланової перевірки ТОВ «Агропідприємство «Маяк», (код ЄДРПОУ 41821786), Чернігівська область, м. Носівка, вул. Вокзальна, буд. 6А, встановлено, що посадова особа ОСОБА_1 , директор ТОВ «Агропідприємство «Маяк», вчинив правопорушення пп. 200.4, п. 200.7, п. 200.8 ст. 200 розділу V Податкового кодексу України, в результаті чого платнику податків відмовлено в отриманні бюджетного відшкодування в розмірі 1076760 грн., відсутня оплата за товар. Відповідальність передбачена ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

Дослідивши матеріали справи, суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно до ст. 278 КУпАП при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до ч. 1 ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненням особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, а також іншими документами.

Згідно з ч. 2 ст. 254 КУпАП протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Однак, відомості щодо направлення уповноваженою особою ОСОБА_1 другого примірнику протоколу про адміністративне правопорушення засобами поштового зв`язку матеріали справи не містять.

Статтею 256 КУпАП визначено, що у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Суддя зазначає, що обов`язковою умовою притягнення особи до адміністративної відповідальності за вчинення нею адміністративного правопорушення, є наявність достовірних відомостей про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення).

Із протоколу про адміністративне правопорушення № 17/25-01-07-02-06 від 16 січня 2024 року вбачається, що адміністративне правопорушення вчинене ОСОБА_1 як директором ТОВ «Агропідприємство «Маяк». Однак, до матеріалів справи не долучено жодних підтверджуючих документів, які б вказували на те, що ОСОБА_1 займає зазначену посаду та чи взагалі є працівником ТОВ «Агропідприємство «Маяк», а отже й суб`єктом відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУПАП.

Крім того, до матеріалів справи додано копію акту неявки посадових осіб для складання протоколу про адміністративне правопорушення від 16.12.2023 № 26/Ж6/25-01-07-02-01 з якого вбачається, що посадові особи ТОВ «Агропідприємство «Маяк» директор ОСОБА_2 , головний бухгалтер ОСОБА_3 запрошувалися до Головного управління ДПС у Чернігівській області на 11 год. 00 хв. 16.01.2024 для складання протоколу про адміністративне правопорушення, згідно матеріалів перевірки ТОВ «Агропідприємство «Маяк» для надання пояснень та документів щодо фактів, викладених в матеріалах перевірки. В призначений час посадові особи ТОВ «Агропідприємство «Маяк» директор ОСОБА_4 та головний бухгалтер ОСОБА_3 не з`явилися, причин неявки надано не було.

Відомості про те, що ОСОБА_1 запрошувався до Головного управління ДПС у Чернігівській області на 16.01.2024 для складання протоколу про адміністративне правопорушення відсутні.

Згідно з ч. 2 ст. 251 КУпАП, обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 КУпАП.

Відповідно до ст. 245 КУпАП завданням провадження в справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи.

Згідно з положеннями статті 280 КУпАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення, суд повинен вжити всіх передбачених законом заходів для повного, всебічного і об`єктивного дослідження доказів у справі та з`ясувати, чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

В зв`язку з викладеним, суддя приходить до висновку про необхідність повернення матеріалів справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП до Головного управлінняДПС вЧернігівській області для належного оформлення.

Керуючись ст. ст. 245, 251, 256, 278, 280, 283 КУпАП,

ПОСТАНОВИВ:

Матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП повернути до Головного управління ДПС у Чернігівській області для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя А.М.Гридасова

СудНосівський районний суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення24.01.2024
Оприлюднено02.02.2024
Номер документу116696493
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків

Судовий реєстр по справі —741/208/24

Постанова від 11.03.2024

Адмінправопорушення

Носівський районний суд Чернігівської області

Гридасова А. М.

Постанова від 24.01.2024

Адмінправопорушення

Носівський районний суд Чернігівської області

Гридасова А. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні