Рішення
від 31.01.2024 по справі 140/8348/22
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 січня 2024 року ЛуцькСправа № 140/8348/22

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Волдінера Ф.А.,

розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Паливно-Торгова фірма «Укр-Петроль»» про стягнення коштів,

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області звернулося з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Паливно-Торгова фірма «Укр-Петроль»» (далі позивач, ТзОВ «ПТФ «Укр-Петроль») про стягнення в дохід Державного бюджету України адміністративно-господарських санкцій у розмірі 1 157 223,92 грн відповідно до рішення від 25 серпня 2022 року №52 про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами фактичної перевірки ТзОВ «ПТФ «Укр-Петроль», яким встановлено порушення відповідачем вимог пункту 41-4 постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року №1236 (стосується встановлення граничного рівня торговельної надбавки для дизельного палива та бензинів автомобільних). Також у цьому акті зазначено, що необґрунтовано отримана відповідачем у зв`язку із порушенням законодавства виручка становить 578611,96 грн.

На підставі отриманої інформації у межах повноважень, передбачених пунктом 6 частини першої статті 18 Закону України «Про ціни і ціноутворення», Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області прийняло рішення від 25 серпня 2022 року №52 про застосування до ТзОВ «ПТФ «Укр-Петроль» адміністративно-господарських санкцій у вигляді вилучення у нього у дохід бюджету необґрунтовано одержаної виручки у розмірі 578611,96 грн та накладення штрафу у розмірі 578611,96 грн (100 відсотків необґрунтовано одержаної виручки). У період з дня реєстрації акта фактичної перевірки та до дня прийняття рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій (з 22 по 25 серпня 2022 року) до Головного управління не надходили зауваження відповідача. Рішення від 25 серпня 2022 року №52 про застосування адміністративно-господарських санкцій останній отримав 12 вересня 2022 року та у встановлений строк (15 днів з дня отримання рішення) відповідач суми адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін не сплатив, тому їх позивач просив стягнути у дохід бюджету.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 02 січня 2023 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та розгляд справи визначено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у ній матеріалами відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

Ухвалою суду від 09 лютого 2023 року провадження у цій справі було зупинене до набрання законної сили судовим рішенням у справі №140/637/23 за позовом ТзОВ «ПТФ «Укр-Петроль» до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення від 25 серпня 2022 року №52.

Ухвалою суду від 12 травня 2023 року поновлено провадження у цій справі, а ухвалою суду від 19 червня 2023 року провадження у справі зупинено до набрання законної сили судовим рішенням у справі №140/637/23.

Ухвалою суду від 13 грудня 2023 року провадження у цій справі знову поновлено.

Відповідач відзиву на позовну заяву не подав.

Відповідно до частини шостої статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Дослідивши письмові докази та перевіривши доводи, викладені у позові, суд встановив такі обставини.

ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області 09.08.2022 видано наказ № 1028 про проведення позапланової перевірки, яким відповідно до статей 6, 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», на виконання доручення Прем`єр-міністра України №11381/0/1-22 від 08.05.2022 року наказано головним спеціалістам Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області Земляній Н. В. та Лукічовій І. Г. в період з 09.08.2022 по 22.08.2022 провести позапланову перевірку ТОВ «Паливно-торгова фірма «Укр-Петроль» за місцем господарської діяльності товариства: м. Одеса, вулиця Дальницька, 7, АЗС з питань дотримання вимог порядку формування, встановлення та застосування цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, а саме на дизельне паливо та бензин автомобільний.

Також відповідачем видано направлення №775 від 09.08.2022 на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю), яким головним спеціалістам Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області Земляній Н. В. та Лукічовій І. Г. доручено здійснити позаплановий захід державного нагляду (контролю) ТОВ «Паливно-торгова фірма «Укр-Петроль» (код ЄДРПОУ 41579579) за вищевказаною адресою з питань встановлення та застосування державних регульованих цін з 09.08.2022 по 22.08.2022. Підставою проведення перевірки зазначено: доручення Прем`єр-міністра України №11381/0/1-22 від 08.05.2022.

Головним спеціалістом Лукічовою І. Г. оформлені письмові вимоги № 1 та № 2 на адресу ТОВ «Паливно-торгова фірма «Укр-Петроль», якою просить надати для проведення перевірки завірені копії документів, зокрема копії бухгалтерських довідок на отримане та реалізоване пальне по видам, враховуючи дату, кількість та ціну за 1 літр (бензин А-92, А-95, дизельне пальне, пальне класу «преміум») на кожен день перевіряє мого періоду (з 05.05.2022 по 09.08.2022), копії чеків РРО на реалізоване паливо за кожен день реалізації з кількістю реалізованого пального та його роздрібною ціною (Z-звіти та Х-звіти), документи (накладні) на закупівлю пального, які підтверджують вартість придбання палива (платіжні доручення, квитанції тощо), інші документи незалежно від способу їх подання, пов`язані із формуванням, встановленням та застосуванням цін АЗС (кількість отриманого та реалізованого пального (всіх видів) по АЗС з підтвердженням роздрібної ціни продажу щоденно по кожній торговій марці пального в паперовому та електронному вигляді по формі звіту; інформацію про декларування роздрібної ціни за місцем господарської діяльності (дата, роздрібна ціна) всіх видів пального за місцем провадження господарської діяльності станом на 08.05.2022; інформацію про роздрібні ціни на пальне всіх видів станом на 12.05.2021 у разі, якщо підприємство не декларувало роздрібні ціни.

На вказану вимогу товариством для перевірки надано витребувані документи.

З результатами перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог законодавства у сфері формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, яка була проведена з 10.08.2022 по 22.08.2022 посадовими особами ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області, які вказані в наказі та направленні, складено акт перевірки від 22.08.2022 №902.

Вказаним актом перевірки встановлено порушення позивачем вимоги формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. В ході перевірки були переглянуті первинні документи касові «Z-звіти» за період з 08.05.2022 по 09.08.2022 та встановлено, що ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» не здійснювалось декларування зміни роздрібних цін у період з 20.05.2022 по 09.08.2022. Бензин А-95-Євро5-Е5 28.06.2022 реалізовувався за роздрібною ціною 50,50 грн./1л., яка була підвищена на 33 % (без відповідного декларування зміни ціни) порівняно з роздрібною ціною реалізації товару станом на 12.05.2022 38.00 грн./1л. В результаті допущених порушень АЗС ТОВ «ПТФ «Укр-Петроль» за місцем здійснення господарської операції в м. Одеса по вул. Дальницькій, 7 з урахуванням обсягу реалізованого пального необґрунтовано одержана додаткова виручка у сумі 578611,96 грн.

У зв`язку з виявленими порушеннями ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області 25.08.2022 винесло припис №167, яким вимагало в термін до 22.09.2022 здійснити декларування зміни роздрібних цін на дизельне пальне і бензини А-92 та А-95 відповідно до Порядку декларування зміни роздрібних цін на товари, шо мають істотну соціальну значущість, і товари протиепідемічного призначення, що необхідні для запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CоV-2, затвердженого постановою КМУ «Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення» від 22.04.2022 № 341.

Акт перевірки №902 від 22.08.2022 та припис №167 від 22.08.2022 були надіслані на адресу ТОВ «Паливно-торгова фірма «Укр-Петроль» та отримані товариством відповідно 01.09.2022 та 12.09.2022, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення.

За результатами розгляду цих матеріалів Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області прийняло рішення від 25 серпня 2022 року №52 про застосування адміністративно-господарських санкцій у вигляді вилучення у ТзОВ «ПТФ «Укр-Петроль» в дохід бюджету необґрунтовано одержаної виручки в розмірі 578611,96 грн та штрафу у розмірі 578611,69 грн (100 відсотків необґрунтованої виручки). Загальна сума застосованих адміністративно-господарських санкцій становить 1157223,92 грн.

Відповідач оскаржив це рішення у судовому порядку. Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 27 березня 2023 року у справі №140/637/23, залишеним без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 06 грудня 2023 року, у задоволенні позову ТзОВ «ПТФ «Укр-Петроль» про визнання протиправним та скасування рішення Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області від 25 серпня 2022 року №52 відмовлено повністю.

Несплата відповідачем адміністративно-господарських санкцій стала підставою для звернення Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області з адміністративним позовом про стягнення сум адміністративно-господарських санкцій у примусовому порядку.

При вирішенні спору суд керується такими нормативно-правовими актами.

Закон України від 21 червня 2012 року №5007-VI «Про ціни і ціноутворення» (далі - Закон №5007-VI) визначає основні засади цінової політики і регулює відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення.

Дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, органами, що здійснюють державне регулювання діяльності суб`єктів природних монополій, органами місцевого самоврядування та суб`єктами господарювання, які провадять діяльність на території України, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення. Дія цього Закону не поширюється на встановлення тарифів на медичні послуги та лікарські засоби в межах програми медичних гарантій згідно із Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» (стаття 2 Закону №5007-VI).

Підпунктом 69.27 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України визначено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану в Україні, податкові органи здійснюють державний контроль (нагляд) та спостереження у сфері ціноутворення відповідно до Закону України «Про ціни і ціноутворення» з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.

Податкові органи здійснюють контроль за дотриманням платниками податків вимог законодавства щодо встановлених державою фіксованих цін, граничних цін та граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) шляхом проведення фактичних перевірок.

Фактична перевірка проводиться за наявності хоча б однієї з таких підстав: отримання у встановленому законодавством порядку від державних органів або органів місцевого самоврядування інформації, що свідчить про можливі порушення платником податків законодавства про ціни і ціноутворення; отримання письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. Під час проведення фактичної перевірки податкові органи мають право отримувати від суб`єктів господарювання документи та/або інформацію, які підтверджують вартість придбання товару, що є предметом перевірки.

У разі виявлення порушень законодавства про ціни і ціноутворення за результатами проведення фактичної перевірки такі порушення зазначаються в окремому акті про результати фактичної перевірки, який надсилається до органу, уповноваженого приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. У разі якщо платник податків не погоджується з виявленими під час фактичної перевірки порушеннями законодавства про ціни і ціноутворення, він надсилає свої зауваження до органу, уповноваженого приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

Статтею 12 Закону №5007-VI визначено, що державні регульовані ціни запроваджуються на товари, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, мають істотну соціальну значущість, а також на товари, що виробляються суб`єктами, які займають монопольне (домінуюче) становище на ринку. Державні регульовані ціни можуть запроваджуватися на товари суб`єктів господарювання, які порушують вимоги законодавства про захист економічної конкуренції. Державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими (забезпечувати відповідність ціни на товар витратам на його виробництво, продаж (реалізацію) та прибуток від його продажу (реалізації). Зміна рівня державних регульованих цін здійснюється в порядку і строки, що визначаються органами, які відповідно до цього Закону здійснюють державне регулювання цін. Зміна рівня державних регульованих цін може здійснюватися у зв`язку із зміною умов виробництва і продажу (реалізації) продукції, що не залежать від господарської діяльності суб`єкта господарювання. Кабінет Міністрів України, органи виконавчої влади, державні колегіальні органи та органи місцевого самоврядування під час встановлення державних регульованих цін на товари до складу таких цін обов`язково включають розмір їх інвестиційної складової частини.

Пункт 41-4 постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі - Постанова №1236) визначав граничний рівень надбавки цін на пальне (бензин/дизельне паливо).

Пунктом 41-4 Постанови №1236 (в редакції постанови від 09 лютого 2022 року №140) установлено на період дії карантину граничний рівень торговельної надбавки в розмірі: не більше 5 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива; не більше 4,55 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних. Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm та бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства Національна акціонерна компанія Нафтогаз України, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення у сумі 50 доларів США/тонну та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 150 доларів США/тонну, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство Національна акціонерна компанія Нафтогаз України подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки. Інформація про середню вартість 1 літра дизельного палива та бензинів автомобільних оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міністерства економіки щомісяця до 3, 13 і 23 числа. Під час продажу (реалізації) брендового преміального дизельного палива та бензинів автомобільних, із покращеними показниками якості та позначення (маркування) яких включає певну торгову марку (товарний знак), розмір доплати не може перевищувати 5 відсотків до розміру роздрібних цін на відповідні види палива, визначені згідно з абзацами третім - п`ятим цього пункту.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2022 року №488 внесено зміни до Постанови №1236, в тому числі до пункту 41-4.

Зокрема, пунктом 41-4 Постанови №1236 (в редакції Постанови від 29 квітня 2022 року №488) установлено на період дії карантину граничний рівень торговельної надбавки в розмірі: не більше 7 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива; не більше 6,5 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних.

Відповідно до частини першої статті 7 Закону №5007-VI реалізація державної цінової політики, проведення економічного аналізу рівня та динаміки цін, розроблення та внесення пропозицій щодо формування та реалізації державної цінової політики здійснюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну цінову політику.

Статтею 16 Закону №5007-VI визначено, що органами державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення (далі - уповноважені органи) є: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з контролю за цінами; інші органи, визначені законом.

Повноваження та порядок діяльності уповноважених органів, права та обов`язки їх посадових осіб, які здійснюють державний контроль (нагляд) за дотриманням суб`єктами господарювання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін та державне спостереження у сфері ціноутворення, визначаються цим Законом, Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ПК України та іншими законами.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 вересня 2015 року №667 (далі - Положення №667), Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства та який реалізує державну політику, у тому числі у сфері контролю за цінами.

Приписами підпункту 11 пункту 3 Положення про Держпродспоживслужбу №667 визначено такі основні завдання Держпродспоживслужби у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін: здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; здійснює державний нагляд (контроль) за достовірністю інформації, зазначеної у документах про формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; надає у випадках, передбачених законодавством, висновки щодо економічного обґрунтування витрат під час формування цін (тарифів) на товари, роботи і послуги, щодо яких запроваджено державне регулювання цін (тарифів); надає органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, суб`єктам господарювання обов`язкові до виконання приписи про усунення порушень вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

Статтею 18 Закону №5007-VI обумовлено, що уповноважені органи мають право, зокрема, приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 20 Закону №5007-VI до суб`єктів господарювання застосовуються адміністративно-господарські санкції за: порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін - вилучення необґрунтовано одержаної виручки, що становить позитивну різницю між фактичною виручкою від продажу (реалізації) товару та виручкою за цінами, сформованими відповідно до запровадженого способу регулювання (крім тих, що на постійній основі надають житлово-комунальні послуги або мають адресного споживача), та штраф у розмірі 100 відсотків необґрунтовано одержаної виручки.

При цьому суд враховує, що позивач наділений повноваженнями приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення суб`єктами господарювання державної дисципліни цін, на підставі матеріалів самостійно проведених контрольно-перевірочних заходів. Разом з тим чинне законодавство не виключає право територіального підрозділу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення суб`єктами господарювання державної дисципліни цін, на підставі матеріалів інших суб`єктів владних повноважень, зокрема, податкових органів.

Рішенням Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області від 25 серпня 2022 року №52 про застосування адміністративно-господарських санкцій у ТзОВ «ПТФ» «Укр-Петроль» вилучено в дохід бюджету необґрунтовано одержану виручку в розмірі 578611,96 грн та застосовано штраф у розмірі 578611,96 грн (100 відсотків необґрунтованої виручки).

Таке рішення перевірялося на предмет правомірності у судовому порядку та рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 27 березня 2023 року у справі №140/637/23, яке набрало законної сили 06 грудня 2023 року, відмовлено у задоволенні позову ТзОВ «ПТФ «Укр-Петроль» про визнання протиправним та скасування рішення від 25 серпня 2022 року №52 про застосування адміністративно-господарських санкцій. Зазначене свідчить про те, що доводи контролюючого органу про допущення ТзОВ «ПТФ «Укр-Петроль» порушення пункту 41-4 Постанови №1236, які зафіксовані в акті перевірки від 22 серпня 2022 року №902, є правильними.

Абзацом першим частини другої статті 20 Закону №5007-VI встановлено, що суми адміністративно-господарських санкцій зараховуються до державного бюджету.

Відповідно до частини третьої статті 20 Закону №5007-VI порядок стягнення сум адміністративно-господарських санкцій, передбачених цією статтею, визначається Господарським кодексом України.

Згідно зі статтею 240 Господарського кодексу України прибуток (доход), одержаний суб`єктом господарювання внаслідок порушення встановлених законодавством правил здійснення господарської діяльності, а також суми прихованого (заниженого) прибутку (доходу) чи суми податку, несплаченого за прихований об`єкт оподаткування, підлягають вилученню в доход відповідного бюджету в порядку, встановленому законом. Крім того, з суб`єкта господарювання стягується у випадках і порядку, передбачених законом, штраф, але не більш як у двократному розмірі вилученої суми, а у разі повторного порушення протягом року після застосування цієї санкції - у трикратному розмірі вилученої суми. Перелік порушень, за які до суб`єкта господарювання застосовуються санкції, передбачені цією статтею, а також порядок їх застосування визначаються законами.

За приписами статті 241 Господарського кодексу України адміністративно-господарський штраф - це грошова сума, що сплачується суб`єктом господарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійснення господарської діяльності. Перелік порушень, за які з суб`єкта господарювання стягується штраф, розмір і порядок його стягнення визначаються законами, що регулюють податкові та інші відносини, в яких допущено правопорушення. Адміністративно-господарський штраф може застосовуватися у визначених законом випадках одночасно з іншими адміністративно-господарськими санкціями, передбаченими статтею 239 цього Кодексу.

Частина перша статті 250 Господарського кодексу України передбачає, що адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до суб`єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через один рік з дня порушення цим суб`єктом встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом.

Право на звернення до суду уповноваженого органу в сфері ціноутворення визначене пунктом 8 частини першої статті 18 Закону №5007-VI, відповідно до якого уповноважені органи мають право звертатися до суду з позовами про стягнення до бюджету коштів у разі прийняття рішення про порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

Враховуючи, що на момент розгляду цієї справи сума адміністративно-господарських санкцій ТзОВ «ПТФ «Укр-Петроль» у встановленому чинним законодавством порядку та строки не сплачена (доказів протилежного відповідачем не надано), суд дійшов висновку про наявність підстав для стягнення коштів в розмірі адміністративно-господарських санкцій, застосованих рішенням від 25 серпня 2022 року №52, а тому позов підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 139, 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливно-торгова фірма «Укр-Петроль» в дохід Державного бюджету України суму адміністративно-господарських санкцій в розмірі 1157 223 (один мільйон сто п`ятдесят сім тисяч двісті двадцять три) гривні 92 копійки.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Паливно-торгова фірма «Укр-Петроль» (44761, Волинська область, село Микуличі, вулиця Мілашенкова, будинок 35, ідентифікаційний код юридичної особи 41579579).

Відповідач: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області (43020, місто Луцьк, вулиця Поліська Січ, будинок 10, ідентифікаційний код юридичної особи 40317441).

Суддя Ф.А. Волдінер

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2024
Оприлюднено05.02.2024
Номер документу116705350
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —140/8348/22

Ухвала від 05.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 30.08.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Рішення від 31.01.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 13.12.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 19.06.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 12.05.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 09.02.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 02.01.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 21.12.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні