Постанова
від 31.01.2024 по справі 320/6613/21
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/6613/21 Суддя (судді) першої інстанції: Кушнова А.О.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 січня 2024 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді: Чаку Є.В.,

суддів: Сорочка Є.О., Коротких А.Ю.

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Київській області, як відокремлений підрозділ ДПС України на рішення Київського окружного адміністративного суду від 24 квітня 2023 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Авалон Глобал Компані" до Головного управління Державної податкової служби у Київській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

ТОВ "Авалон Глобал Компані" звернулося до Київського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби у Київській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними і скасування рішення комісії ГУ ДПС у Київській області №2478693/42008274 від 18.03.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 11.03.2021, №2554170/42008274 від 09.04.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 01.04.2021, №2571573/42008274 від 15.04.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.04.2021; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №1 від 11.03.2021, №1 від 01.04.2021, №2 від 07.04.2021 датою подання їх на реєстрацію.

Київський окружний адміністративний суд рішенням від 24 квітня 2023 року позов задовольнив.

Не погоджуючись з таким судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні позову. На думку апелянта, рішення суду першої інстанції прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Оскільки апеляційна скарга подана на рішення суду першої інстанції, яке ухвалено в порядку спрощеного (в порядку письмового) позовного провадження, колегія суддів, керуючись п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України, вирішила розглядати справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи та дослідивши докази, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а рішення суду необхідно залишити без змін, з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції, ТОВ "Авалон Глобал Компані" є платником податку на додану вартість з 01.05.2018.

Для здійснення господарської діяльності позивач орендує з червня 2018 року офісне приміщення за адресою: Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Київська, буд. 3 та складське приміщення площею 130 кв.м. за адресою: Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Київська, буд. 16-В.

Взаємовідносини між орендодавцем ТОВ "Юридична компанія Тютюнников і партнери" та ТОВ "Авалон Глобал Компані" підтверджується: договором суборенди №04/2018 від 12.06.2018; договором суборенди №01/2019 від 03.01.2019; договором суборенди №01/2020 від 03.01.2020; договором суборенди №05/2021 від 04.01.2021; актом приймання-передачі приміщення до Договору оренди №04/2018 від 12.06.2018; актом приймання передачі приміщення до Договору №01/2019 від 03.01.2019; актом приймання передачі приміщення до Договору №01/2020 від 03.01.2020; договором суборенди №21 від 12.06.2018; договором суборенди №13 від 03.01.2019; договором суборенди №25 від 03.01.2020; договором суборенди №34 від 04.01.2021; актом приймання-передачі приміщення до Договору оренди №21 від 12.06.2018; актом приймання-передачі приміщення до Договору оренди №13 від 03.01.2019; актом приймання-передачі приміщення до Договору оренди №34 від 04.01.2021 (т.1 а.с.128-143).

01.09.2018 між ТОВ "Авалон Глобал Компані" (Покупець) та ТОВ "Дако-Груп-ЛТД" (Продавець) було укладено договір поставки № 47-18.

31.08.2018 ТОВ "Дако-Груп-ЛТД" виписано рахунок на оплату товару №870 на суму 174169,50 грн., у т.ч. ПДВ 16666,40 грн.

05.09.2018 ТОВ "Дако-Груп-ЛТД" було складено видаткові накладні №902 та № 904 для покупця ТОВ "Авалон Глобал Компані" щодо постачання товару - цементу у загальній кількості 201,6 тонн на суму 393318,38 грн., у т.ч. ПДВ 65553,06 грн.

05.09.2018 позивачем на користь продавця були сплачені грошові кошти на загальну суму 393318,38 грн., що підтверджується платіжними дорученнями № 56, 58.

За фактом настання першої з подій (поставка товару) продавцем ТОВ "Дако-Груп-ЛТД" складено та подано для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №24 від 05.09.2018, №23 від 05.09.2018.

Також, 01.09.2018 між ТОВ "Авалон Глобал Компані" (покупець) та ТОВ "Торговий будинок "Аква-Холдинг" (продавець) було укладено договір поставки № 16785.

ТОВ "Торговий будинок "Аква-Холдинг" виписано рахунок на оплату товару від 07.09.2018 №884 на суму 25574,40 грн. та складено видаткову накладну від 28.09.2018 №1673 для покупця ТОВ "Авалон Глобал Компані" щодо постачання товару - цегли червоної керамічної у кількості 5,328 тис. шт.. на суму 25574,40 грн., у т.ч. ПДВ 4262,40 грн.

11.09.2018 ТОВ "Авалон Глобал Компані" на користь продавця були сплачені грошові кошти на суму 25574,40 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 82.

За фактом настання першої з подій (поставка товару) ТОВ "Торговий будинок "Аква-Холдинг" складено та подано для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №58 від 11.09.2018 на суму 25574,40 грн., в тому числі ПДВ 4262,40 грн.

Також, 03.09.2018 між ТОВ "Авалон Глобал Компані" (покупець) та ТОВ "Торговий Дім Валкос" (продавець) було укладено договір поставки № 0108/18.

Продавцем виписано рахунки на оплату товару від 06.09.2018 №46 на суму 99998,40 грн. та від 20.09.2018 №53 на суму 99960,00 грн., а також складено видаткові накладні від 12.09.2018 №48 та від 21.09.2018 № 57.

12.09.2018 та 21.09.2018 ТОВ "Авалон Глобал Компані" на користь продавця були сплачені грошові кошти на загальну суму 199958,40 грн., що підтверджується платіжним дорученнями № 94, 122 (т.1 а.с. 96,97).

За фактом настання першої з подій (поставка товару) продавцем складено та подано для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №82 від 12.09.2018, №86 від 21.09.2018.

Також позивачем 20.09.2018 укладено із ТОВ "ОУК-26" договір №60 про надання послуг перевезення.

Надання транспортних послуг ТОВ "Авалон Глобал Компані" перевізником ТОВ "ОУК-26" підтверджується рахунком на оплату від 21.09.2018 №41 на суму 6500,00 грн. та актом здачі-приймання робіт (надання послуг) №10 від 28.09.2018, платіжним дорученням від 21.09.2018 №129 про оплату в сумі 6500,00 грн. (т. 1 а.с. 111-113).

01.04.2021 між позивачем (продавець) та ТОВ "Будівельна фірма Будтехномонтаж" (покупець) укладено договір №01-04/21 купівлі-продажу товару (будівельних матеріалів).

Позивачем виписано рахунок на оплату товару від 05.04.2021 №29 на суму 30689,28 грн., складено видаткову накладну від 07.04.2021 №34 для покупця ТОВ "Будівельна фірма Будтехномонтаж" щодо постачання товару - цегли червоної керамічної у кількості 5,328 тис. шт. на суму 30689,28 грн., у т.ч. ПДВ 5114,88 грн..

07.04.2021 ТОВ "Будівельна фірма Будтехномонтаж" на користь позивача були сплачені грошові кошти на суму 30689,28 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 1399.

За фактом даної господарської операції позивач склав та подав для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 11.03.2021 №1 на суму 198510,36 грн., у т.ч. ПДВ 33085,06 грн., від 01.04.2021 № 1 на суму 157858,01 грн., у т.ч. ПДВ 26309,67 грн. та від 07.04.2021 №2 на суму 30689,28 грн., в тому числі ПДВ 5114,88 грн.

За результатом обробки вказаних податкових накладних їх реєстрація була зупинена, про що позивачу направлено квитанції від 15.03.2021 №9050924765, від 02.04.2021 №9070337935 та від 09.04.2021 №9076290672. У квитанціях вказано, що реєстрація зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки платник податку, яким подано для реєстрації податкові накладні (позивач) відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

18.03.2021, 05.04.2021 та 14.04.2021 позивачем направлено до контролюючого органу повідомлення про надання пояснень та копій відповідних документів на підтвердження правомірності формування податкових зобов`язань з ПДВ, за результатами яких були складені відповідні податкові накладні.

Проте комісією Головного управління ДПС у Київській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняті рішення від 18.03.2021 №2478693/42008274, від 09.04.2021 №2554170/42008274 та від 15.04.2021 №2571573/42008274, якими у реєстрації податкових накладних №1 від 11.03.2021, №1 від 01.04.2021, №2 від 07.04.2021 відмовлено.

Підставами для прийняття вказаних рішень зазначено ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погоджуючись із рішеннями відповідача, позивач звернувся до суду з позовом.

Згідно п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.16 ст. 201 ПК України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

З 1 лютого 2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України № 1165 від 11 грудня 2019 року, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Зокрема цим Порядком визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість (додаток 1), повноваження комісії контролюючого органу, яка приймає рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, порядок прийняття рішення комісією тощо.

Згідно п. 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Додатком 1 до Порядку №1165 установлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Відповідно до п. 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкових накладних/розрахунків коригування зупиняється.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як вбачається квитанції реєстрацію податкових накладних від 11.03.2021, №1 від 01.04.2021, №2 від 07.04.2021 було зупинено, оскільки платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (Додаток 1 до Порядку №1165), ризиковим визнається платник податку, якщо у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній / розрахунку коригування.

Дослідивши зміст квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних, колегія суддів встановила, що останні не містить у собі жодних обґрунтувань та причин віднесення позивача до ризикових платників податку на додану вартість, як і не містить чіткого переліку документів, необхідних відповідачу для прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації РК в ЄРПН.

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12 грудня 2019 року затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №520), яким визначено механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.2. Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Пунктом 3 Порядку №520 визначено, що комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Згідно п.4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі

За приписами п.5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно п.6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Пунктом 7 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п.п. 9-13 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За приписами п. 11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіна від 12.12.2019 № 520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Аналіз наведених норм права дає можливість дійти висновку, що можливість надання платником податків достатніх документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку необхідних документів для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної. Необґрунтоване обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд, призводить до правової невизначеності, що не відповідає критерію обґрунтованості та пропорційності акта індивідуальної дії.

В даному випадку, підставою для відмови в реєстрації податкових накладних від 11.03.2021, №1 від 01.04.2021, №2 від 07.04.2021 слугувало ненадання платником первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Колегія суддів вважає неправомірним зазначення у оскаржуваному рішенні загальної правової норми без зазначення конкретних документів, яких, на думку відповідача, не вистачає для здійснення реєстрації ПН, а також без повідомлення причин та мотивів, за яких надані позивачем пояснення та документи не були враховані.

Як зазначалось вище, позивачем було направлено податковому органу пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція викладена, зокрема у постанові Верховного Суду від 02.07.2019 року у справі № 140/2160/18.

Відповідно до п.п.3 п.11 Порядку №1165, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначаються пропозиція щодо надання платником податку зокрема копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Колегія суддів вважає, що неконкретність вимог контролюючого органу про надання документів у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних від 11.03.2021, №1 від 01.04.2021, №2 від 07.04.2021 не може мати наслідком відмову у реєстрації ПН у зв`язку із ненаданням первинних документів, оскільки контролюючим органом не було визначено вичерпний перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних від 11.03.2021, №1 від 01.04.2021, №2 від 07.04.2021, а позивачем в свою чергу надано всі документи, передбачені порядком №520.

Враховуючи сукупність викладених обставин, суд апеляційної інстанції доходить висновку, що рішення про відмову у реєстрації податкових накладних носять протиправний характер та підлягають скасуванню.

Суд першої інстанції визначив вірний спосіб поновлення порушеного права позивача шляхом задоволення позовних вимог.

Згідно ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 242, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Київській області - залишити без задоволення.

Рішення Київського окружного адміністративного суду від 24 квітня 2023 року - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.

Головуючий суддя: Є.В. Чаку

Судді: Є.О.Сорочко

А.Ю. Коротких

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2024
Оприлюднено05.02.2024
Номер документу116709748
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —320/6613/21

Ухвала від 12.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 31.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 18.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 18.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 25.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Рішення від 24.04.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 21.04.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 14.04.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 11.06.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні